Jump to content

Chrislybe

Member
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Chrislybe

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A5 20tfsi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τη πρώτη φορά το έκανε με 2α και 1900 στροφές, τη δεύτερη με 5η και 3200στροφες. Παιδιά δεν διαφωνώ ότι κάτι πάει λάθος και ο ίδιος έχει πάθει ένα σοκ. Όχι δεν έχω πληρώσει κάτι πέρα από το αρχικό κόστος επισκευής. Εγώ το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι οι οδηγοί των βαλβίδων να μην είναι σωστοί. Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα είναι αλλαγμένα πάνω στη κεφάλι εκτός από τις βαλβίδες εισαγωγής/εξαγωγής.
  2. Ακριβώς δεν υπάρχει εξήγηση. Δεν φαίνεται να πηγαίνει κάτι λάθος στο κλείσιμο ή στο χρονισμα του μοτέρ. Ειοα να ρωτήσω μήπως έχει συμβεί και σε κανέναν άλλο κάτι παρόμοιο.
  3. Αν ήταν κακός χρονισμός δεν θα έπρεπε να δουλεύει περίεργα και στο ρελαντί? Το λέω γιατί οταν βάλαμε μπρος το αμάξι ακουγόταν τέλεια.
  4. Καλησπέρα σε όλους. Μετα την επισκευή (ιοως ενημέρωσα σε προηγούμενο ποστ) και ενώ τελείωνα το στρώσιμο στα 1100χλμ και με 1900 στροφές, κάρφωσε στο 3ο κύλινδρο βαλβίδες εξαγωγής. Αφού αλλάχτηκαν βαλβίδες, οδηγοί, 16 ωστηρια, Εκκεντροφόροι εισαγωγής εξαγωγής και προχωρησαμε σε εκ νέου κλείσιμο του μοτέρ. Σήμερα μετά από 14χλμ από τη 2η επισκευή, κάρφωσε και πάλι βαλβίδες εξαγωγής στον 1ο κύλινδρο. Έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να φταιει?
  5. Update. Τελικά έφτιαξα το δικό μου κινητήρα μιας και όταν λύθηκε διαπιστώσαμε ότι ήταν σε άριστη κατάσταση και οι κύλινδροι δεν είχαν οβάλ αλλά ούτε και γρατζουνιά. Το καπάκι φτιάχτηκε, μπήκαν πιστόνια wossner και μπιελες zrp. Προχωράμε σε στρώσιμο και μετά πρόγραμμα.
  6. Τελικά δεν θα ασχοληθώ μιας και χρειάζεται μετατροπές για να μπει, οπότε δεν θα μπω σε τέτοια διαδικασία. Γνωρίζουμε κωδικό για τα νέα ελατήρια πιστόνιων που λύνουν το θέμα? Πιθανόν όπως έγραψα και παραπάνω να κρατήσω τα δικά μου Πιστόνια-μπιελες.
  7. Διάβασα και τις 7 σελίδες. Έχεις κάνει αρκετή δουλειά. Ειναι στα πλάνα μια αντίστοιχη επισκευή χωρίς τελικά να αλλαχτούν Πιστόνια μπιελες, εφόσον όλα είναι εντάξει και με τους κυλίνδρους. Το άλλο πλάνο, που αναμένω απαντήσεις ειναι να μπει μοτέρ από s3 8p. Θα ενημερώσω σχετικά.
  8. Αν έκανα ζημιά στους κυλίνδρους πιθανόν να θέλω χυτωνια? Σε αυτή τη περίπτωση δεν ξέρω αν αξίζει από θέμα κόστους. Πάντως στα συγκεκριμένα μοτέρ η ίδια η audi άλλαζε Πιστόνια και μπιελες με τη νέα τους βερσιόν με τον 23αρι πυρο. Εσύ κράτησες τα δικά σου Πιστόνια κια άλλαξες μόνο ελατήρια? Ξέρεις τι ελατήρια έβαλες? Διαστάσεις - μάρκα? Ευχαριστώ
  9. Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Άμα φτιαχτεί σίγουρα θα τσιμπήσω κάποια αλογάκια 😀😀
  10. Δεν καταστράφηκε ο κινητήρας αλλά χρίζει επισκευής. Σίγουρα όλοι καινε λαδια αλλά όχι και 2λιτρα στα 2000χλμ που είχα φτάσει. Ξέρουμε αν μπαίνει άλλος κινητήρας από άλλο μοντέλο που να ταιριάζουν τα περιφερειακά και το σασμάν? Η μπορώ να βρω έτοιμο επισκευασμενο κινητήρα?
  11. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Τελικά το αμάξι μάλλον έσπασε σήμερα λογικά από τη κατανάλωση λαδιού. Οπότε πάμε άμεσα είτε σε νέο μτχ μοτέρ ή θα φτιάξω το υπαρχον. Υπάρχει κάποιος να γνωρίζει αν μου κάνει κάποιο μοτέρ από το B8. 5 και συγκεκριμένα ο 20tfsi με τα 224 hp?
  12. Καλημέρα σε όλους . Λόγο του γνωστού προβλήματος κατανάλωσης λαδιού (1000ml στα 900 χιλιόμετρα αυτή τη στιγμή) και έχοντας αγοράσει το αμάξι μεταχειρισμένο χωρίς να γνωρίζω το πρόβλημα θα πάω για ανακατασκευή κινητήρα . Στο αμάξι θα φορεθούν σφυρήλατα πιστόνια και μπιελες και θα κλάψτε ότι χρειάζεται από αναλώσιμα . θα ήθελα να ρωτήσω μιας και που θα μπω σε αυτό το μακρύ δρόμο , ξέρει κανεις μέχρι ποσά άλογα / αντέχουν οι τρόμπες βενζίνης και ο συμπλέκτης καθώς επίσης και τα μπεκ ; ο κωδικός κινητήρα είναι CDNB με τα 180hp. Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.