Jump to content

T.Panos

Member
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About T.Panos

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Germany

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi
  1. Ναι αυτό το κατάλαβα αλλά από κάτω από τη ν75 έρχεται άλλο ένα σωληνάκι το αφήνω πάνω στην ν75 η το συνδέω κάπου άλλου? και την φισα την αποσυνδέω η την αφήνω πάνω ;
  2. Τα δυο θα πάνε στο boost Controller οπως είναι το 3ο σωληνάκι που πρέπει να συνδεθεί ; και πιστεύω η ν75 παραμένει χωρίς σωληνάκια και η φισα κουμπωμένη πάνω παντως ευχαριστώ για το χρόνο σου
  3. Έτσι το έχω συνδεμένο το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλω συνέχεια να έχω Φούλ πίεση το πρόγραμμα είναι στο 1.2 μπαρ ρυθμισμένο Για αυτό θέλω να έχω και μια χαμηλή πίεση. Από τότε που το σύνδεσα έχει πέσει η πίεση στο 1 μπαρ. Ευχαριστω
  4. Nαι το innovate To αυτοκινητο ειναι πρωτο σταδιο και θελω να κρατησω στις ψηλες στροφες την πιεση Το προβλημα ειναι οτι ειμαι γερμανια και ειναι δυσκολο να βρω ακρη
  5. Γεια σε ολη την παρεα Χρειαζομαι την βοηθεια σας παρακαλω. Εχω ενα Α3 8P 1.8 TFSI κ03 τουρμπο μαμα χωρις external και θελω να συνδεσω ηλεκτρονικο Boost Controler ( Innovate SCG1 ) Πρωτο ερωτημα ειναι με την Ν75 τι γινεται δεν μπορω να σηκωσω πιεση ουτε να χαμηλωσω κατα πασα πιθανοτητα το εχω συνδεση λαθος το αυτοκινητο δουλευει στο 1 μπαρ παρακαλω αν μπορει καποιος να βοηθησει (φωτο , σχεδιαγραμμα ) Και δευτερων χρειαζομαι και ενδeiξη στροφων , στον καντραν δεν βρηκα λυση ποιος θα ηταν ο καλυτερος τροπος να συνδεσω. Ευχαριστω εκ των πρωτερων
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.