Jump to content

Thanos.X

Member
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Thanos.X

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Greece

Contact Methods

  • Yahoo
    thanos.habaios@yahoo.gr

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 1.6Tdi 2016

Recent Profile Visitors

384 profile views
  1. Σε ευχαριστώ για ανταπόκριση Προσωπικά στο 1.6tdi μου ( έτσι όπως παρέλαβα μεταχειρισμένο-Δεν γνωρίζω δηλαδή χρήση του πριν ) η Vpower του δίνει άλλη μεταλλική χρειά και αγριέματα-"κλωτσήματα" Με την ELin crystal έχω βρει ισορροπία μου.
  2. Είμαι κάτοχος , ιδιαίτερα τραχύ κινητήρα 1.6 tdi ( to 2.0 lt όχι τόσο) και διαπίστωσα μεγάλη διαφορά σε απόδοση αλλά και ήχους απο κροταλίσματα , αλλά και χαζοτρέμουλα στη κρύα εκκίνηση , μεταξύ απλού και ενισχυμένου πετρελαίου. Ήμουν άτυχος να βάλω λίγη ποσότητα απο απλό πετρέλαιο και μετά απο αντιδράσεις κινητήρα ( ηχητικά / "κλωτσήματα" χαμηλές στροφές ) το fullara με Vpower και πρόσθετο της REDEX το οποίο και δείχνει σταδιακά να επαναφέρει κινητήρα μου στα αρχικά επίπεδα. Θέλω να ρωτήσω λοιπόν ( κυρίως κατόχους 1.6tdi ) χρησιμοποιείται εσείς πρόσθετα-καθαριστικά ? ( π.χ της Liqui Moly / Wurth / REDEX κ.α.) και αν ναι με τι συχνότητα ?
  3. Καλησπέρα παίδες , με αφορμή τα έντονα κροταλίσματα που αναφέρατε , επειδή και εγώ ως κάτοχος τραχύ κινητήρα 1.6 tdi ( to 2.0 lt όχι τόσο) διαπίστωσα μεγάλη διαφορά στα κροταλίσματα , αλλά και χαζοτρέμουλα στη κρύα εκκίνηση , μεταξύ απλού και ενισχυμένου πετρελαίου ( Vpower-Crystal elin) αλλά και με τη χρήση καθαρτικού που μου έβαλαν. Θέλω να ρωτήσω λοιπόν ( κυρίως κατόχους 1.6tdi ) χρησιμοποιείται εσείς πρόσθετα-καθαρτικά ? ( π.χ της Liqui Moly / Wurth κ.α.) και αν ναι με τι συχνότητα ?
  4. Ομοίως και εγώ πάνελ ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι. Αργότερα μετά remap, ίσως ελευθερώσω λίγο το downpipe. Φίλοι βέβαια είδαν διαφορά ΑΛΛΑ με ολόσωμη εξαγωγή τύπου miltek , άλλοι με ελέυθερο downpipe και dpf off , που στη παρούσα φάση δεν ενδιαφέρομαι ( ξεπερνάς € 500-600 για κάτι αξιόλογο ?) ....
  5. kk εσείς που το βελτιώσατε σε remap 1ou stage έχετε δει διαφορά σε αγριάδα ήχου ? Αυτή τη στιγμή ,μετά ενός δαπανηρού αλλά πολύ καλού "μαζέματος" (αντλία, μπεκ ), είμαι με φίλτρο ελεύθερο JSR και κατάργηση τελικού σιλανσιέ με σωλήνα , όπου πολύ έμπειρος GPexchaust, μ ισχυρίστηκε πως 1.6 Tdi δεν δύνατο με απλές μετατροπές παράγει μπάσο ήχο...?
  6. καλησπέρα , κάτοχος audi A3 8v model 2016 1.6tdi , σκέφτομαι να καταφύγω σε τπτ "μαζεμένες" λύσεις αναβάθμισης , δηλαδή 15-20hp + και 50-60Nm + μέσω παράλληλου εγκεφάλου π.χ RaceChip . Έχει κανείς φορέσει σε αυτοκίνητό του και επαλήθευσε αργότερα με δυναμομέτρηση πως ανταποκρίνονται οι εκτιμήσεις στην πραγματικότητα ? Το αναφέρω διότι η RaceChip υπόσχεται στη "S" έκδοσή της +15 Hp kai 50Nm με € 160 περίπου. - Πόσο αξιόπιστο και αληθές μπορεί να θεωρηθεί κάτι τέτοιο ? https://chip-tuning.gr/
  7. Το πήρα ΜΤΧ τον Μάρτιο 2021 ( εκτιμώ καύσιμα , διότι αρχικά Δ έδειχνε τπτ σε διαγνωστικό ) Καινούριο κοστίζει € 600 περίπου σε autodoc κτλ ή € 400 σε ΜΤΧ Ψάχνω και για επισκευή ... διότι άλλοτε ανάβει και άλλοτε όχι
  8. kk καλημέρα σας Είμαι κάτοχος Audi 8v 1.6 tdi model 2016 και λίγο πριν προχωρήσω σε αναβάθμιση , μου φάνηκε στο ταχύμετρο ένδειξη αντίστασης πετρελαίου. Μετά 1ου check προθεμαντήρες, μπεκ αλλά και αντλίας πετρελαίου πίσω φάνηκαν ok. Ένδειξη διαγνωστικού αλλά και ήχος μαρτυρά πως κάτι δεν πάει καλά με αντλίας καυσίμου υψηλής μπροστά ( την κοστοβόρα δηλαδή ) Σας έχει προκύψει εσάς ? είναι κάτι το συνήθης ? το αυτοκίνητο πηγαίνει απροβλημάτιστα και η ένδειξη δεν βγαίνει συνέχεια. Λέτε να το παραβλέψω και πάω για remap ? ( 115χιλ.χλμ ) και το δω για αργότερα ή κινδυνεύει μ μείνει κινητήρας στα χέρια ? Αν το επισκευάζατε , θα βάζατε καινούργιο imitation ή καλοΜΤΧ κοντά στα € 500 ή απλά επισκευή του στα € 200 ?
  9. kk καλημέρα σας 

     

    Είμαι κάτοχος Audi 8v 1.6 tdi model 2016 και λίγο πριν προχωρήσω σε αναβάθμιση , μου φάνηκε στο ταχύμετρο ένδειξη αντίστασης πετρελαίου.

    Μετά 1ου check προθεμαντήρες, μπεκ αλλά και αντλίας πετρελαίου πίσω φάνηκαν ok.

    Ένδειξη διαγνωστικού αλλά και ήχος μαρτυρά πως κάτι δεν πάει καλά με αντλίας καυσίμου υψηλής μπροστά ( την κοστοβόρα δηλαδή ) 

    Σας έχει προκύψει εσάς ? είναι κάτι το συνήθης ?  το αυτοκίνητο πηγαίνει απροβλημάτιστα και η ένδειξη δεν βγαίνει συνέχεια.

    Λέτε να το παραβλέψω και πάω για remap ? ( 115χιλ.χλμ ) και το δω για αργότερα ή κινδυνεύει μ μείνει κινητήρας στα χέρια ? 

    Αν το επισκευάζατε , θα βάζατε καινούργιο imitation ή καλοΜΤΧ κοντά στα € 500 ή απλά επισκευή του στα € 200 ? 

    Ένδειξη αντίστασης.jpg

  10. Είμαι κάτοχος A3 1.6tdi 07.2016 modelo και σκέφτομαι να προχωρήσω σε αναβάθμιση 2ου σταδίου ( πλέον δηλαδή κιτ εισαγωγής και εξαγωγής - downpipe έως τελικό ελευθέρας) -Ενδείκνυται αφαίρεση dpf / καταλύτη ? Αν ναι θα εξακολουθώ να εκπνέω νόμιμους ρύπους / θα χω πρόβλημα με Κ.Τ.Ε.Ο ?
  11. Mr KAVOURA σε ευχαριστώ πολύ Πράγματι με επιλογή το "AUTO" η σκλήρυνση-υποβοήθηση κατανέμεται κάπου στο ενδιάμεσο μεταξύ comfort<>dynamic και σκέφτομαι να το αφήσω εκεί. Όσο αφορά αντιδράσεις του τωρινού ταπεινού 1.6 tdi , σε λίγο αναβαθμιστεί updated stage II by DaflosΤunningMotorsport στα περίπου 155-160 hp και 32-33Nm ?
  12. Ευχαριστώ πολύ για ανταπόκρισή σας.Προσωπικά το τοποθετώ στο individual ( dYNAMIC all besides steering to Comfort) Μου αρέσει αίσθηση αμεσότητας και επαναφοράς τιμονιού , θα ήθελα λιγότερο βάρος-υποβοήθηση , προκειμένου να ανταποκρίνεται περισσότερο στη πραγματικότητα, ως πιο προβλέψιμο.
  13. Γεια σε όλους Έχει κανείς αλλάξει ρύθμιση σκληρότητας-βάρους τιμονιού ? Το ρωτάω διότι με ίδιο μηχανικό στήσιμο απο κονσόλα αλλαγής πεδίων comfort-dynamic αλλάζει η αίσθηση ( βάρος-σκλήρυνση και αμεσότητα ) δραματικά , που με κάνει να πιστεύω πως δύναται αλλάξει κάποιος αν το επιθυμεί ηλεκτρονικά ...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.