Jump to content

leopap

Member
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About leopap

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8l 1600cc bfq

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ ,ο θερμοστάτης στον bfq είναι ηλεκτομηχανικος και έχει πάνω δύο αισθητήρες τους οποίους άλλαξα με τον θερμοστάτη γνήσιο από την Audi αν θυμάμαι καλά είναι της mahle όσο για το καντράν σε εξειδικευμένο συνεργείο μου είπαν ότι σε αυτά τα μοντέλα δείχνει 90 βαθμούς μέχρι και τους 115 , τώρα περιμένω να το πάω να δω τι θα μου πουν και θα σας ενημερώσω
  2. Η θερμοκρασία στο διαγνωστικό συμβαδίζει με το κλίμα και μου είπε ότι αυτές είναι οι φυσιολογικές τιμές γι'αυτα τα αμάξια με bfq κινητήρα επειδή ο θερμοστάτης ανοίγει στους 105 και μέχρι να κάνει κύκλωμα πάει μέχρι 110, 113 Το θέμα είναι ότι όταν το σβήνω η θερμοκρασία στο κλίμα συνεχίζει να αυξάνεται και μόλις ξεπεράσει τους 115 ανεβαίνει ο δείκτης προς τους 110 και αν φτάσει 120 ανάβει η μεγάλη σκάλα ενώ πριν ενώ πριν δεν δουλεύει η μικρή περνει καταυθειαν η μεγάλη,στο καντράν μόλις φτάσει στους 80 στο κλίμα.ο δείκτης πάει στο 90 οπότε νομίζω λειτουργεί σωστά το καντράν,εμένα μου κάνει για κακή λειτουργία αντλίας που πρέπει να είναι πλαστική φτερωτή παρόλο που είναι καινούργια,μπορεί να μην σπρώχνει σωστά τα νερά με αποτέλεσμα να ανοίγει ο θερμοστάτης όταν ανεβάζει θερμοκρασία και με την πίεση να κυκλοφορούν ή προβληματικός θερμοστάτης παρόλο που είναι καινούργιος και γνήσιος να μην ανοίγει στην σωστή θερμοκρασία γιατί περίμενα στο ρελαντί μέχρι τους 105-108 και το κολάρο ήταν κρύο ,τέλος πάμε στα βεντιλατερ που στο ρελαντί όταν ανοίγει ο θερμοστάτης δουλεύουν και όταν ανοίγει το a/c επίσης δουλεύουν αλλά με σβηστό αμάξι δεν τα έχω ακούσει ποτέ εκτός όταν μου το κάνει αυτό με την μεγάλη σκάλα και με του που το βάζω μπρος παιχτεί μετά από λίγο στους 90 πάλι ενώ αν ανοίξω και καλοριφέρ πέφτει μέχρι και στους 100-102 Αφού τα έχω αλλάξει όλα έχω επισκευάσει και το καπάκι για να είμαι σίγουρος θα αλλάξω και αυτά συν τις 3 ασφαλείες πάνω στην μπαταρία να πάει να γαμηθει αν το ξανακάνει άστο να κάει τι να πω
  3. Καλησπέρα στην ομάδα!!!Καλησπέρα παιδιά εδώ και δύο μήνες αγόρασα ένα audi 8l 1600cc 102ps με κωδικό κινητήρα BFQ το αμάξι φαινόταν αρκετά καλοσυντηρημενο με 108000 χιλιόμετρα,λοιπόν τον πρώτο μήνα όλα καλά ,μετά από ένα ταξιδακι μου στην Αθήνα πάω έρχομαι όλα καλά το πλάκωσαν και λίγο να το ξεμπουκωσω μέχρι 5rpm μέχρι 190 χλμ και όλα καλά....την επόμενη μέρα το πρωί πάω να το πάρω και βλέπω ένδειξη στο καντράν Check engine και ακούω βεντιλατερ να δουλεύουν με κρύο αμάξι πάω συνεργείο μου λέει θερμοστάτη ,τον αλλάζουμε με γνήσιο από αντιπροσωπεία της Audi και εδώ αρχίζει το δράμα μου να σημειώσω ότι όταν άνοιξε όπως μου είπε ο μάστορας ο θερμοστάτης στους 108° το καντράν μέσα έδιχνε 80 βαθμούς κατά την διάρκεια της εξαέρωσης και ενώ όλα δούλευαν κομπλέ με μια φαπα στο ταμπλό πήγε 90 και ένα τσακ προς τα αριστερά (εκεί δούλευε από την αρχή)και μου είπε το καντράν σου δείχνει ότι να ναι τεσπά τελειώνουμε το παίρνω στην πρώτη βόλτα σβήνω το αμάξι πάω να πάρω τσιγάρα ξαναμπαινω ανοίγω διακόπτη και βλέπω τον δείκτη δεξιά από τους 90 βάζω μπρος και πήγε πάλι στους 90 και συνεχίζω να σημειώσω ότι όταν άνοιξα το καπό διαπίστωσα μεγαλύτερη πίεση στα κολλαρα από πριν με τα πολλά πάω αλλάζω καντράν 250 μεταχειρισμένο περνάμε τα κλειδιά και η θερμοκρασία στους 90 και ένα τσακ πιο δεξιά μαζί με αυτό άλλαξα το παγούρι του αντιψυκτικου για λόγους παλαιότητας και ψυγείο καλοριφέρ επειδή έφερνε χλιαρό αέρα που μετά έγινε φούρνος και επισκευαστικές και η εβαπορετα όπως καθαριστικε και το άλλο ψυγειακι του a/c που έχει μέσα συνεχίζω τις βόλτες και βλέπω ότι το πρόβλημα παραμένει και διογκώνεται εκεί που σταματαγα ενώ σε όλη την πορεία είναι στους 90 όταν σβήνω βλέπω στο κλίμα την θερμοκρασία να ανεβαίνει με σβηστό κινητήρα από 111 και ανεβαίνει μόλις περνάει τους 115 ανεβαίνει η βελόνα προς τους 110 σιγά σιγά και αν το αφήσω ξεπερνάει τους 120 και περνει μπρος η μεγάλη σκάλα και όλα αυτά με σβηστό αμάξι μην σας τα πολυλογω η αντλία νερού είναι αλλαγμένη από αυτόν που το πήρα άλλαξα ψυγείο έχει αλλαχτεί ο θερμοστάτης με γνήσιο παραφλου μπαίνει μόνο g12 μέσα ανοίξαμε μέχρι και το καπάκι μήπως είχε πιτσικαρει έγινε ολικη επισκευή με καινούργια φλάντζα και πλανισμα ριγμα δεν υπήρχε και το μπλοκ ήταν άψογο και το πρόβλημα παραμένει στην πορεία η θερμοκρασία με καλοριφέρ πάει μέχρι στους 102 και χωρίς φτάνει μέχρι τους 113 η βελόνα σταθερά στους 90 .... τα βεντιλατερ στο ρελαντί δουλεύουν ο θερμοστάτης φαίνεται να ανοίγει στους 105 με 108 αλλά μόλις σβήνω το αμάξι βλεπω την θερμοκρασία στο κλίμα να ανεβαίνει μόλις φτάσει 115 ανεβαίνει και η βελόνα στο καντράν και αν φτάσει 120 ανοίγει η μεγάλη σκάλα βεντιλατερ όταν ξανά βάζω μπροστά μετά από μερικά δευτερόλεπτα πάει στους 90 ξανά.....όταν το κάνει αυτό με σβηστό αμάξι άλλες φορές το κολάρο του θερμοστάτη είναι ζεστό άλλες χλιαρό και στις δύο περιπτώσεις όμως έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Συγνώμη προκαταβολικά για το σεντόνι αλλά πραγματικά έχω απελπιστει βοηθήστε με σας παρακαλώ τώρα περιμένω να κλείσω ραντεβού με την αντιπροσωπεία στα λίγα που τους είπα μου είπαν ότι από αυτά που τους λέω δεν νομίζουν ότι είναι πραγματική θερμοκρασία και ότι αν δεν ανεβαινει η βελόνα στην πορεία να μην ανησυχώ να σημειώσω επίσης ότι οι εργασίες έγιναν σε εξειδικευμένο συνεργείο VW,Audi και ότι νερά δεν μου έχει πετάξει ποτέ από το παγούρι
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.