Jump to content

Giuseppe Busso

Member
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Giuseppe Busso

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Seat Leon mk3 1.8 FR
  1. Έχω οδηγήσει φιλικό Leon 1.8 mk3 που κατόπιν προτροπής μου πήγε σε Β14 και το αμάξι έγινε θεϊκό με ένα πολύ μικρό τίμημα. Ό,τι αν οδηγείς το αμάξι καθημερινά ίσως σε κουράσει. Δεν συζητάμε αν έχεις οικογένεια και παιδιά. Μην βάλεις ούτε ST/KW, ούτε Β14. Εγώ δυστυχώς το πήγα λίγο ανάποδα. Ξεκίνησα με γνώμονα τη Β14, αλλά από την άλλη έλεγα γιατί, έχουν λίγα χιλιόμετρα τα αμορτισέρ μου. Έβαλα τελικά μόνο ελατήρια Eibach Sportline (με τα πιο πολλά κιλά - 1100/1070kg). Το αμάξι και χαμήλωσε και βελτιώθηκε χωρίς καν να κοπανάει μάλιστα, ποιότητα Eibach γαρ. Αλλά αν ζητάς το κάτι παραπάνω, θέλεις αμορτισέρ. Οπότε μετάνιωσα που δεν πήγα εξ αρχής στο Β12 sportline kit, το οποίο είναι τα Bilstein B8 μαζί με τα κόκκινα Sportline ελατήρια. Η coilover θέλει λίγο παραπάνω σκέψη και εξηγούμαι. Είχα παλιά coilover οπότε πλήρωσα και έμαθα. Αν είσαι ένας trackday user, τότε ναι, είμαι σύμφωνος. Αν όχι, είναι προτιμότερο να πας σε κάτι τύπου B12 pro kit ή sportline γιατί και φθηνότερη τοποθέτηση έχει και λιγότερο μπελάς είναι για ύψη, στήσιμο. Και προφανώς και φθηνότερη λύση σε αγορά. Κάποια στιγμή θα πετάξω πάνω τα Β8 και έτσι θα έχω Β12 sportline. Απλά περιμένω να τα φτύσουν τα ΟΕΜ Sachs που φοράει το αμάξι.
  2. Ευχαριστώ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή (1ο στάδιο, περίπου 39-40 κιλά ροπής), δεν έχει κάποιο θέμα ο δίσκος μου. Απλά επειδή έχω στο πλάνο να πάω stage2, αυτή θα πάει στα περίπου 44-45 κιλά και τότε θα έχω θέμα. Το αμάξι έχει τώρα 47Κ χλμ. εκ των οποίων τα 10Κ χλμ είναι με stage1. Οπότε θέλω να είμαι προετοιμασμένος.
  3. Καλημέρα στην ομάδα. Ποια η γνώμη σας; έχει κάποιος εμπειρία; Σε κινητήρα 1.8 CJSA με manual σασμάν με κωδικό 02S, δεν υπάρχει η λύση τύπου Sachs Performance. Έχει κάποιος εμπειρία από φτιαχτό εξάφτερο δίσκο; Ρώτησα τιμές σε δύο μαγαζιά. Στον Καλομπράτσο στον Πειραιά θέλει 220€ για εξάφτερο, ρεκτιφιέ βολάν (μάλλον), ρουλεμάν. Και περίπου 250€ μου είπαν στου G-Racing για τα ίδια. Υπάρχει πρόβλημα αν κυκλοφορείς το αμάξι καθημερινά; Πόσα χιλιόμετρα αντέχουν αυτοί οι δίσκοι; ΥΓ: συγγνώμη αν υπάρχει άλλο θέμα ανοιχτό
  4. Κρύο προσπάθησες να το βγάλεις; Μάλλον ναι. Δοκίμασε με ζεστό κινητήρα. Βγαίνει πανεύκολα.
  5. Απαντώ στο τελευταίο σκέλος της δημοσίευσής σου. Εγώ προσωπικά επέλεξα έναν προγραμματιστή που έφτιαξε multimap. Καταρχάς από το εν λόγω κουμπί το αμάξι μου έχει 4 προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Individual). Έτσι στο Eco & Normal ο κινητήρας δουλεύει με την μικρή πίεση (1 bar max, 0,9 σταθερή μέχρι κόφτη) και στο Sport δουλεύει μέχρι 1,24bar max (τόσο έχω δει στο Car Scanner) και 1,1 σταθερή. Στο Individual προφανώς αν επιλέξεις ανάλογο mode για τον κινητήρα, θα έχεις και την ανάλογη πίεση. Μόνο και μόνο αυτό, εμένα με κέρδισε διότι δουλεύεις το αμάξι καθημερινά στην μικρή πίεση, δηλαδή δεν ταλαιπωρείς τούρμπο, άλλα μηχανικά μέρη αλλά και δεν καις παραπάνω βενζίνη και όταν θες να το σκίσεις ή να κάνεις πατήματα, βάζεις τη μεγάλη πίεση.
  6. 1+ χρόνο με stage1 το αμάξι (1.8 CJSA) και μετάνιωσα που έχασα 4 χρόνια περιμένοντας να λήξει η εγγύηση. Το θέμα είναι άλλο. Ξεκινάς από ένα πρόγραμμα και καταλήγεις να ψάχνεις ένα σωρό πράγματα που είναι πολλά €€€... αν έχεις και το μικρόβιο....
  7. Καλώς σας βρήκα. Ευχαριστώ για το tip. Να ξέρω να δυναμώσω για τα καλά πρώτα. 😆 Να είσαι καλά φίλε μου Γιώργο. Πάνω από όλα αγαπάμε τα αυτοκίνητα. Η αλήθεια είναι ότι το 2017, ήμουν πολύ κοντά στο να κλείσω ένα χρονιάρικο Audi A3 Sportback 8v Ambition 1.6TDi σε γκρι χρώμα. Μάλιστα είχα βρει 2 καλά αυτοκίνητα. Το ένα από το AutoBesikos, το άλλο από τα μεταχειρισμένα της Karenta. Τι με έκανε να το σκεφτώ; Δεν έβρισκα εύκολα το 1.4 150άρι σε λογικά λεφτά. Μετά είπα, ανεβαίνουν τα καύσιμα, ας δοκιμάσω κάνα ντίζελ να κάνω χιλιόμετρα. Είχε ημιάκαμπτο πίσω ρε γμτ και επειδή το είχα οδηγήσει, φαινόταν ότι είχε. Αλλά δεν ενοχλούσε τόσο. Δεν ήταν για μένα τελικά. Βρέθηκε η ευκαιρία του Leon σε καινούριο και με τον φοβερό ΕΑ888 3ης γενιάς κινητήρα... Παρεμπιπτόντως το Seat έχει πιο πολλά λογότυπα Audi πάνω, παρά VW 😂 Θεωρώ το Α3 8V SB το πληρέστερο hatchback που έχει βγει μέχρι σήμερα. Το ποιοτικότερο επίσης σε κατασκευή και ποιότητα υλικών. Δυστυχώς η τελευταία γενιά δεν ακολούθησε τη συνταγή του 8V και κατά τη γνώμη μου έχει φθίνει αναλογικά και επιμέρους σε ποιότητα, μάλλον για λόγους κόστους, καθώς το Vag ξεπληρώνει το σκάνδαλο Dieselgate διαμέσου cost cutting σε όλα του σχεδόν τα μοντέλα. Προσωπικές απόψεις όλα αυτά. Πάντως έχω φίλους μου Audi και καλά Audi. Στο μέλλον ποτέ δεν ξέρεις. Ενώ έχω και όνειρο ένα RS6 C8... ΥΓ: Από το 2010 έχω και ένα VW Tiguan 1.4 150tsi 4Motion
  8. Καλημέρα στην παρέα. Με λένε Γιάννη και είμαι φίλος του Γιώργου Κάβουρα. Έχω στην κατοχή μου ένα Seat Leon 5F (mk3) 1.8 EA888 gen.3 FR σε ασημογκρί. Η Seat το ονομάζει Urban Silver, η Audi το λέει Florett Silver αλλά η κωδική ονομασία εντός του ομίλου είναι LZ7G. 5 χρόνια σχεδόν με συντροφεύει από καινούριο και αυτή τη στιγμή είναι πρώτο στάδιο και με κάποια άλλα πραγματάκια επάνω. Θα χαρώ να τα πούμε και σε κάποια συνάντηση μιας και χθες μπήκα βόλτα στο RS4 του Γιώργου.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.