Jump to content

timos

Member
  • Content Count

    881
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

timos last won the day on February 27 2018

timos had the most liked content!

Community Reputation

203 Excellent

About timos

  • Birthday 06/13/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Piraeus

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A4

Recent Profile Visitors

2,956 profile views
  1. Κανε μια βόλτα στο συνεργείο που βρίσκεται Χαϊδάρι. Δεν εχεις να χάσεις τιποτα να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη http://www.expertservice.gr
  2. Καλορίζικο και καλοτάξιδο! Ειναι απίστευτα όμορφο αυτοκινητο και το virtual cockpit ειναι οντως τελειο,
  3. Δες και αυτόν εδω ο οποίος ειναι τίμιος και διαβασμένος με λογικές τιμές: http://www.expertservice.gr
  4. Εναλλακτικά ίσως να μπορει ο κλειδαράς να προγραμματίσει το immo στο νεο κλειδί αντιγράφοντας το παλιό. Λογικά το νεο κλειδί που σου έδωσε ο φίλος σου εχει άγραφο τσιπάκι μεςα οπότε δεν θα διακινδυνεψεις να κανεις ζημιά. Ρώτησε κλειδαράδες που κάνουν τέτοιες δουλειές.
  5. Το φαντάζομαι Γιάννη! Δυστηχως εχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στους τεχνικούς επι το πλείστον. Δεν τους βαζω όλους στο ίδιο τσουβάλι, σίγουρα υπαρχουν και συνεσταλμένοι αλλα σπανίζουν.
  6. Οπως λέει και ο Γιάννης γινεται να βγάλεις το τσιπ του immo απο το ήδη υπάρχων κλειδί σου και να το βάλεις στο νεο. Εγω το εχω κάνει στο παρελθόν και απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, μπόλικο χρόνο και οχι βιαστικές και νευρικές κινήσεις.. Ειναι ευαίσθητο το τσιπ το οποίο ειναι σε σχήμα μικρής κάψουλας διότι ειναι απο λεπτό γυαλί και εκει που το εχουν βάλει στο κλειδί ειναι περιπου θαμμένο με αρκετή κόλλα γύρω του. Κατα τα αλλα η λεπίδα του παλιού κλειδιού δεν ταιριαζει στο νεο και πρεπει να ειναι άκοπη για να στην χαράξει κλειδαράς. Όσον αφορά τον τηλεχειρισμό χρειάζεται κωδικοποίηση.
  7. Τι λες τωρα... Ελληνάρας μάστορας... Ουτε σε Fiat Uno 30ετιας δεν θα έπρεπε να το κάνουν!
  8. Αν μπορείς δοκίμασε να κανεις τράμπα τους καθρέπτες για να βεβαιωθείς οτι φταίει ο διακόπτης.
  9. Δεν ξερω απο θέμα αξιοπιστίας των κινητήρων αλλα η πρώτη γενιά του Β8 έφερε απαράδεκτα αποτελέσματα στα crash tests κατι το οποίο επίσης ειναι απαράδεκτο για την φίρμα αλλα και για το κόστος του αυτοκινητου. Στου δε κινητήρες συνήθως τα προβλήματα λύνονται με τον Α η Β τροπο, όσον αφορά ομως την παθητική ασφάλεια, εκει δεν μπορείς να κανεις κατι.. Πιστευω ομως οτι το Β9 ειναι ενα καλο αυτοκινητο συνολικά, πανέμορφο και ακολουθεί την τεχνολογική εξέλιξη της εταιρείας..
  10. Παρόλα αυτα παραμένει ενα πανέμορφο αυτοκινητο ασχέτως τιμής. Πιστευω δε οτι απο το 2001 έως και το 2010 που κυκλοφόρησαν τα Β6 Β7 Β8 ηταν παχιές οι αγελάδες ακομα και ο κόσμος αγόραζε με περισσότερη ευκολία ενα αυτοκινητο έστω και με δόσεις απο τη στιγμή που υπήρχε και μια σχετική σταθερότητα στο εργασιακό. Κάπως ετσι αγόρασα κι εγω το δικό μου καινούργιο το 2005. Γιάννη σου ευχομαι να το αποκτήσεις σύντομα και να το απολαύσεις!
  11. Εχει αρκετή διαδικασία και δεν υπαρχει άλλος τρόπος. Εαν πιάνουν τα χέρια σου και εχεις εμπιστοσύνη σε αυτα, επιχείρησε το, διαφορετικά καλύτερα να την κάνει τη δουλειά κάποιο συνεργείο εμπιστοσύνης σου
  12. Λογικά απο το εργοστάσιο δεν τοποθετούνται με κόλλα. Η εν λογω ηχομόνωση αφορά τους diesel κινητήρες που ειναι πιο θορυβώδες. Την εχω δει σε 1.9 tdi A4 B6. Δεν θα με χάλαγε ομως να την είχε κ το δικό μου
  13. Εφόσον δεν υπαρχει ρυθμιστικό ύψους δέσμης των φώτων εσωτερικα του αυτοκινητου και κατα το αναμα των φώτων η δέσμη κάνει την κίνηση κάτω κ πάλι επάνω τότε σημαινει οτι εχεις εργοστασιακά ξενον φώτα. Το κλασικό πρόβλημα σε όλους τους προτζεκτορες των φαναριών ανεξαρτήτου μάρκας ειναι οτι λογω της θερμότητας που βγάζει η λαμπα (ξενον ή αλογόνου) αρχίζουν να θαμπονουν και οσο περνούν τα χρονια αυτο γινεται όλο και χειρότερο. Στο δικό μου αυτοκινητο που εχω εργοστασιακά bi-Xenon είχε συμβεί ακριβως το ίδιο. Βρήκα λοιπον έναν τύπο απο Πολωνία ο οποίος κάνει restoration στον καθρέπτη των προτζεκτορ. Ομως επειδη σου έρχεται πιο ακριβά να του στείλεις τους δικούς σου και να σου τους στείλει πίσω επισκευασμένους, σου δίνει την επιλογή να αγοράσεις κατευθείαν ανακατασκευασμένους με κόστος περιπου 80€ συνολικά. Εγω τουλαχιστον επέλεξα αυτόν τον τροπο και πράγματι μου έστειλε ανακατασκευασμένους σε ολοκαίνουργια κατάσταση. Σου παραθέτω και το λινκ : http://regeneracja-hc.com Καλώς ήρθες στο φόρουμ και καλορίζικο!
  14. Επειδη τα αυτοκίνητα μας εχουν πολυ καλη ηχομόνωση σε σχέση με το εξωτερικό περιβάλλον και λογω το οτι η αντλία βρίσκεται στο σημειο που προανέφερα, αν εχεις κλειστό το ραδιόφωνο τότε μπορω να σου πω οτι στα 130-140 που συνήθως ταξιδεύω η αντλία ακούγεται αλλα οχι σε σημειο που να εχοχλει. Στο εταιρικό αυτοκινητο που εχω Yaris 1.4 diesel ακούγεται και σε αυτο και μάλιστα χωρις να υπαρχει ιδιαίτερη ηχομόνωση στο συγκεκριμένο αυτοκινητο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.