Jump to content

dimitris

Member
  • Content Count

    1,045
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

dimitris last won the day on November 22

dimitris had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About dimitris

  • Birthday 07/19/1965

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Μοσχάτο

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 1.8TQ 8E2

Recent Profile Visitors

4,973 profile views
  1. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα οργανωθώ και θα προχωρήσω στα υπόλοιπα.
  2. Δεν αμφιβάλω, ούτε μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου, το πιο λογικό είναι να έχεις δίκαιο. Τώρα έχω εφοδιαστεί με πυρόμετρο και θα επιλέξω άλλον προγραμματιστή για το αμάξι μου.
  3. Όχι πυρόμετρο δεν έχω, αλλά δεν χρειάζεται να ισχυρίζομαι ότι είχα υψηλές θερμοκρασίες....είναι σίγουρο ότι είχα υψηλές θερμοκρασίες εκ του αποτελέσματος. Επίσης έγραψα ότι έκανα χρήση του αερίου με πολύ υψηλές ταχύτητες και για πολλά χιλιόμετρα. Όσο για το πρόγραμμα δεν αντιλέγω, ίσως να έχεις απόλυτο δίκιο και φυσικά τώρα θα το ψάξω.
  4. Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία και θα ήθελα την γνώμη σου για την Κ04-064 σε Α4 εάν φτάνει τα 350 hp χωρίς προβλήματα και εάν χωροταξικά κάθεται σωστά στο αμάξι χωρίς ιδιαίτερες μετατροπές.
  5. Εννοείς να φτιάξω πλακάκι που να πατάει στην δικιά μου πολλαπλή. Ξέρεις κάποιον να απευθυνθώ να μου φτιάξει.
  6. Δεν ξέρω να σου απαντήσω πάνω σε αυτό, γνωριζω όμως ότι τράβαγε και βενζίνη. Γενικά δεν νομίζω ότι το αέριο είναι για χρήση σε ταξίδι πηγαίνοντας γρήγορα με 180 ή 200 χιλιόμετρα ακόμη και χωρίς να σηκώνεις πίεση. Εκεί ππέπει να έγινε η μεγάλη ζημιά.
  7. Για άμεση λύση πήρα μια υβριδική Κ03S με παροχή μέχρι 280hp να την βάλω πάνω και να κινούμε και θα ετοιμαστώ οικονομικά για ένα καλύτερο project. Θέλω κάτι μέχρι 350hp και κοιτάω για K04-064 που πιστεύω είναι καλά για την ιπποδύναμη που ζητάω. Έχω maf , έχω μπέκ siemens 660cc αντλία βενζίνας και εξατμίσεις γνήσιες supersprint 63 με downpipe 70. Ε;aν κάποιος έχει κάποια ιδέα με κάποιο άλλο project αλλά με παρόμιο κόστος με την Κ04-064 θα ήθελα να την ακούσω.
  8. Καλησπέρα σε όλους, το κιτ είναι ιταλικό της LANDIRENZO με μπέκ και όχι με ηλεκτροβαλβίδες και πνεύμονα που υποστηρίζει στα χαρτιά 350 hp Σίγουρα η χρήση ήταν όχι σκληρή κατά εμένα, αλλά ταξιδεύοντας με αέριο με ταχύτητες των 180 με 200 συνεχώς στην εθνική οδό άσχετα εάν τουρμπίζει ή όχι το αμάξι είναι τελικά καταστροφική. Ο τουρμπινάς βέβαια υποστηρίζει ότι το μαντέμι της illiminator είναι από τα χειρότερα και πολύ άντεξε τόσα χρόνια. Το δούλευα σε πίεση 1.6 overboost και 1.2 σταθερή χωρίς κανένα πρόβλημα από το 2010 που την τοποθέτησα. Στο αμάξι έβαλα το αέριο στα 130.000 χιλιόμετρα και στα 195.000 έκανα γενική επισκευή στο καπάκι λόγο φθοράς τσιμουχών και αλλαγή βαλβίδων με άλλες ειδικές για αέριο. Ταυτόχρονα άλλαξα ελατήρια και κουζινέτα κάνοντας γενική επισκευή στο μοτέρ και μπιέλες IE με 19 πείρο.Μετά από την επισκευή και κάνοντας 10000 χιλιόμετρα το αμάξι δεν σήκωνε πίεση και έτσι φτάσαμε στην τουρμπίνα που έλιωσε στην κυριολεξία.
  9. Δυστυχώς ναί, από τις θερμοκρασίες του αερίου.
  10. Παρόλο την χαμηλή πίεση που δούλευε η τουρμπίνα, μετά από χρήση περίπου δύο χρόνων με υγραέριο, το μαντέμι διέλυσε στην κυριολεξία. Το τούρμπο άρχισε να μην σηκώνει σταδιακά πίεση και στο τέλος δεν σήκωνε πάνω από 0.4bar. Βγάζοντας την τουρμπίνα είχε ένα ρήγμα κοντά στο πορτάκι του wastegate που όμως κατά τον μηχανικό και μετά του τουρμπινά δεν δικαιολογούσε να μην σηκώνει πίεση.έτσι από περιέργεια την λύσαμε και πάθαμε πλάκα......
  11. Ρώτα αυτούς που φτιάχνουν προγράμματα και θα σου βρούν λύση...
  12. Και εγώ επίσης θα κάνω το ίδιο..
  13. Μην πάρεις από Κίνα και παρόμοιας ποιότητας maf.Πήρα εγώ και άλλαξα σε ίδιο με το δικό σου αμάξι και δε δούλευε καλά.Πήρα ανακατασκευασμένο από την αντιπροσωπεία με 2 χρόνια εγγύηση και όλα καλά.Είναι απο τα λίγα πράγματα Κινέζικα που δε παίζουν.
  14. Τελικά το πρόβλημα είναι πάλι στο κινέζικο maf Έβαλα το μαμά το οποίο είναι χαλασμένο και το αμάξι κρατάει ρελαντί κανονικά. Πάω να του πάρω γνήσιο και να το περάσω να τελιώνει η υπόθεση.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.