Jump to content

kostas-k

Member
  • Content Count

    363
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

kostas-k last won the day on September 27 2019

kostas-k had the most liked content!

Community Reputation

36 Excellent

About kostas-k

  • Birthday 01/20/1983

Contact Methods

  • AIM
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κρήτη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi Q3 Quattro

Recent Profile Visitors

3,588 profile views
  1. Πωλείται navigation μάρκας RSNAV αποκλειστικά για τοποθέτηση σε Audi Q3 8U 2012-2015 που έχει εργοστασιακή οθόνη, είτε με πλοήγηση είτε χωρίς (ΑΜΙ ή Aux-in). Είναι σε άριστη λειτουργική κατάσταση, υποστηρίζει rear view camera, rear view sensors , έχει ενσωματωμένο 3G/4G SIM module για δεδομένα εν κινήση χωρίς έξτρα wifi stick. Υποστηρίζει λειτουργίες από πολυλειτουργικό τιμόνι μέσω canbus, και Τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι τα εξής: OS: Android 7.0 CPU: 64Bit MTK8783 octa core Cortex A53 1.3 Ghz GPU: Mali-T720 RAM: 3GB ROM: 16GB Οθόνη: 1024x600 Retina HD Glossy Δίκτυο: Built in GSM,CDMA,3G, 4G LTE Modem, Wifi 2.4ghz/5ghz b,g,n, Bluetooth 4.0 (HFP,A2DP) Είσοδοι: BACK UP CAM(Composite), AUX1(IN&OUT RELAY, Composite), AUX2(Composite), USB 2.0 x 1, TF card x 1, SIM card x 1 Λειτουργίες: Dynamic Parking Guidelines, Steering button support Αγοράστηκε 900€ από Ελλάδα, διότι είναι πολύ καλής ποιότητας και όχι σαν τα φτηνά των 200-250€, δίνεται στην τιμή των 600€ Σημείωση: Το navigation είναι plug-n-play και δεν έχει έξτρα μονάδες, απλά βγαίνει η εργοστασιακή οθόνη και μπαίνει αυτό και συνδέεται πάνω στην εργοστασιακή πλεξούδα, όλες οι λειτουργίες είναι ενσωματωμένες στην μονάδα. Θα αγοραστεί νέα κεραία gps και 3g επειδή έχουν μπει ήδη στο αμάξι μου στην εργοστασιακή πλεξούδα και είναι δύσκολο να αφαιρεθούν, θα είναι ίδιες με τηςς μονάδας και θα είναι πλήρως λειτουργικές
  2. Λογικά εφόσον δεν έχεις TPMS από εργοστάσιο, αποκλείεται να έχεις direct αισθητήρες. Υπάρχει μια περίπτωση να υποστηρίζει το ABS σου Indirect TPMS τσεκάροντας τις στροφές του κάθε τροχού μέσω των αισθητήρων ABS, το οποίο για να το δεις, πρόσθεσε στην κωδικοποίηση του ABS το νούμερο 4096 και αν το πάρει το υποστηρίζει, απλά θα πρέπει να ενεργοποιήσεις και στο καντράν το ανάλογο κουτάκι.
  3. Χθες παίρνω το αμάξι για τη δουλειά, παρκάρω και σχολώντας πάω να το βάλω μπροστά μου βγάζει στο καντράν "No Key Identified" 😕 Φέρνω το 2ο κλειδί μπας και χάλασε το πρώτο και τίποτα, αλλάζω μπαταρίες στα κλειδιά και τίποτα πάλι. Διαβάζω βλάβες στο διαγνωστικό και έχω σφάλματα στον 01-Κινητήρα το 05523 και στο 25-Immobilizer τα 9556681 και 10490880. Προφανώς χάθηκε η κωδικοποίηση και αναβόσβηνε η λυχνία του DPF. Ξεκλείδωνε κανονικά με χειριστήριο ή με το κλειδί, απλά το Immobilizer έκοβε τον κινητήρα από το να πάρει μπρος. Κάνω βασική ρύθμιση στο Immobilizer μπας και ξεκολλήσει και πετάει Component Protection. Τελικά βρήκα ένα γνωστό από Γερμανία και online μου βγάζει το Component Protection μέσω ODIS και χωρίς να χρειαστεί προγραμματισμό κλειδιών αλλά μόνο Immobilizer με εγκέφαλο το πρόβλημα λύθηκε ευτυχώς αναίμακτα. Το πρόβλημα είναι από τι προήλθε αυτό, να δω μπας και προλάβω κάτι μην την πατήσω σε ταξίδι. Να σημειωθεί ότι έχω κάνει retrofit έγχρωμο καντράν από μοντέλο 2015 πριν 3 χρόνια με κωδικοποίηση και αφαίρεση component protection μέσω ODIS, έχω συναγερμό και έχει μπει πρόγραμμα με ενεργό το immobilizer στο αμάξι εδώ και ένα χρόνο. Όλα δούλευαν ρολόι τόσα χρόνια και τα παραπάνω νομίζω δεν έχουν να κάνουν. Αν το έκοβε ο συναγερμός δεν θα έβγαζε βλάβη και δε θα μου πετούσε το μήνυμα "No Key Identified". Καμιά ιδέα μπας και γλυτώσω να το ξαναπάθει; Να σημειωθεί πως έχω το Q3 8U μοντέλο 2013
  4. Επειδή έχω ασχοληθεί πολύ σε retrofit με το Q3, πες μας αν από έξτρα έχεις LED PAckage ή cruise control, καθώς αν έχεις αυτά, λογικά θα έχεις εγκέφαλο τιμονιού που τα υποστηρίζει. Για να το κάνεις μόνος, σίγουρα θα χρειαστεί VCDS για κωδικοποιήσεις και πιθανόν αντιπροσωπεία για αφαίρεση Component Protection εφόσον χρειαστείς άλλο CAN Gateway
  5. Δοκίμασες να καθαρίσεις και EGR μπας και έχει καμιά σχέση; Δύσκολο το κόβω αλλά αφού μπήκες στην διαδικασία, κάνε το κι αυτό μα καλό του κάνει
  6. Οι κωδικοί που αναφέρει η αντιπροσωπεία, είναι οι λεγόμενοι SVM Codes, που όταν ενεργοποιηθούν, κάνουν αυτόματα κωδικοποίηση ή adaptation του εγκεφάλου που αφορά, πράγμα που γίνεται με VCDS άνετα αν γνωρίζεις. Κι εγώ στο δικό μου ενεργοποίησα Cruise Control μετά από τοποθέτηση που έκανα μόνος και το ενεργοποίησα κανονικά με VCDS, όταν παω αντιπροσωπεία αν κάνουν έλεγχο κωδικοποίησης ξαναμπαίνουν οι εργοστασιακές επιλογές άρα πρέπει να το κάνεις από την αρχή. Νομίζω όμως στην MQB πλατφόρμα τα πράγματα έχουν αλλάξει, μέχρι να βρεθεί η λύση πάλι φυσικά
  7. Η ενεργοποίηση γίνεται με το VCDS, απλά αν στο module 09-Gateway πας στο Installation List και ενεργοποιείς το module 10-Park Assist. Θεωρώντας ότι όλα έχουν συνδεθεί σωστά θα εμφανίζει το 10-Park Assist στα modules και η κωδικοποίηση είναι απλή, επιλέγεις τα τετραγωνάκια με τα έξτρα του αυτοκινήτου σου
  8. Εγώ το έχω κάνει στο Q3 μου, βρήκα εγκέφαλο PDC με 30-40€ στο Ebay, καλωδίωση από ΚUFATEC στα 70€ νομίζω και αισθητήρες με καλωδίωση και ηχειάκι στα 30-40€, δε θυμάμαι ακριβώς γιατί πάει καιρός. 150-170€ μου βγήκε νομίζω όλα μαζί. Την καλωδίωση την έκανα μόνος από τα σχεδιαγράμματα καλωδίωσης του Q3 και ενεργοποίηση και την οπτική ειδοποίηση στην οθόνη και λειτουργεί μια χαρά. Λέγεται ότι δεν ενεργοποιείται η οπτική ειδοποίηση μόνο με πίσω αισθητήρες, αλλά γίνεται
  9. Καλημέρα φίλε μου, Εγώ είχα αγοράσει ένα του 2012 με τα 140 άλογα πριν 3 χρόνια. 2.0 TDI Quattro. Κανένα θέμα μέχρι τώρα, θεωρώ αν η τουρμπίνα είναι σε καλή κατάσταση και τα χιλιόμετρα νορμάλ, αν είχε καλή συντήρηση από τον προηγούμενο δε θα έχεις θέμα. Γνώμη μου αν σε ενδιαφέρει πλοήγηση, να βρεις ή να έχει προεγκατάσταση πλοήγησης ή πλοήγηση γιατί μετά δε θα μπορείς να κάνεις κάτι. Και πάλι υπάρχει λύση βέβαια αλλά θα ταλαιπωρηθείς Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Πουλάω τις εργοστασιακές 17αρες από Q3 αν σε ενδιαφέρει , σε άριστη κατάσταση και με λάστιχα Continental UHP Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Τα χιλιόμετρα αλλάζουν σε αυτά του παλιού σου καντράν, αρκεί ο ηλεκτρολόγος σου να έχει το σωστό αναβαθμισμένο εργαλείο, VAG Prog Smelecom. Υποστηρίζονται μέχρι και του 2015 τα καντράν πλέον. Έχεις το VAS5054 διαγνωστικό; Αν όχι, δεν γίνεται να ξεκλειδωθεί το καντράν και να γίνει προγραμματισμός κλειδιών. Θα πρέπει να ψάξω να βρω mail γιατί έχω βάλει το καντράν από το 2016 Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Μετά από πολύ ψάξιμο για το αν μπορεί να μπει έγχρωμο καντράν από facelift σε μοντέλο pre-facelift, επειδή το ασπρόμαυρο με ξενέρωνε, βρέθηκε η λύση. Αγοράστηκε έγχρωμο καντράν από ebay με κόστος περίπου 80€, έγινε ακριβώς ίδια κωδικοποίηση με το εργοστασιακό μου και αφαιρέθηκε το Component Protection remotely και προγραμματίστηκαν τα κλειδιά από ένα τύπο που βρήκα στο εξωτερικό, μέσω VAS5054. Βόλεψε γιατί η μετατροπή έγινε στο χώρο μου, εφόσον η αντιπροσωπεία με ενημέρωσε ότι δεν αναλαμβάνει την μετατροπή αφού δε θα λειτουργήσει. Τελικά καντράν από Q3 του 2015 μπήκε και δούλεψε κανονικά σε μοντέλο του 2013 με απλή κωδικοποίηση καντράν, κλειδιών και αφαίρεση CP. Ενεργοποιήθηκε και το Lap Timer που ήθελα για να βλέπω τη θερμοκρασία λαδιού, γιατί στο παλιό μου καντράν δεν γινόταν.
  13. ΕΦόσον οι φύσες δεν ταιριάζουν δεν θα έμπαινα καν στον κόπο. Θυμάμαι κι εγώ όταν είχα το Β5 αλλά σε Α4 έκδοση, πήγα να του βάλω καντράν με την οθόνη στη μέση αντί για τα λαμπάκια που είχε, παρόλο που οι φύσες ταίριαζαν δεν έπαιζε με την καμία. Τότε βέβαια, το 2000, δεν υπήρχαν λύσεις εκτός αντιπροσωπείας για να ταιριάξει το καντράν, τώρα ίσως, αν ταίριαζαν οι φύσες να μπορούσες να το κάνεις να παίξει. Εχώ πχ στο Q3 μου μοντέλο 2012 με ασπρόμαυρο καντράν έβαλα έγχρωμο καντράν από μοντέλο 2015, αλλά οι φύσες ήταν ίδιες
  14. Ήρθε ο καιρός να αντικαταστήσω τα αμορτισέρ στο Q3 μου, μια που έχουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη. Πείτε μου τη γνώμη σας, θα ήταν καλό να βάλω μια ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα εφόσον το αμάξι κάνει και ταξίδια, πάει και σε light εκτός δρόμου, ή να προτιμήσω κάτι κλασικό όπως το SACHS? Λέω SACHS επειδή νομίζω καταστευάζει και τα μαμά στα Q3, ίσως και σε άλλα μοντέλα
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.