Jump to content

kostas-k

Member
  • Content Count

    359
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

kostas-k last won the day on September 27 2019

kostas-k had the most liked content!

Community Reputation

36 Excellent

About kostas-k

  • Birthday 01/20/1983

Contact Methods

  • AIM
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κρήτη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi Q3 Quattro

Recent Profile Visitors

3,559 profile views
  1. Δοκίμασες να καθαρίσεις και EGR μπας και έχει καμιά σχέση; Δύσκολο το κόβω αλλά αφού μπήκες στην διαδικασία, κάνε το κι αυτό μα καλό του κάνει
  2. Οι κωδικοί που αναφέρει η αντιπροσωπεία, είναι οι λεγόμενοι SVM Codes, που όταν ενεργοποιηθούν, κάνουν αυτόματα κωδικοποίηση ή adaptation του εγκεφάλου που αφορά, πράγμα που γίνεται με VCDS άνετα αν γνωρίζεις. Κι εγώ στο δικό μου ενεργοποίησα Cruise Control μετά από τοποθέτηση που έκανα μόνος και το ενεργοποίησα κανονικά με VCDS, όταν παω αντιπροσωπεία αν κάνουν έλεγχο κωδικοποίησης ξαναμπαίνουν οι εργοστασιακές επιλογές άρα πρέπει να το κάνεις από την αρχή. Νομίζω όμως στην MQB πλατφόρμα τα πράγματα έχουν αλλάξει, μέχρι να βρεθεί η λύση πάλι φυσικά
  3. Η ενεργοποίηση γίνεται με το VCDS, απλά αν στο module 09-Gateway πας στο Installation List και ενεργοποιείς το module 10-Park Assist. Θεωρώντας ότι όλα έχουν συνδεθεί σωστά θα εμφανίζει το 10-Park Assist στα modules και η κωδικοποίηση είναι απλή, επιλέγεις τα τετραγωνάκια με τα έξτρα του αυτοκινήτου σου
  4. Εγώ το έχω κάνει στο Q3 μου, βρήκα εγκέφαλο PDC με 30-40€ στο Ebay, καλωδίωση από ΚUFATEC στα 70€ νομίζω και αισθητήρες με καλωδίωση και ηχειάκι στα 30-40€, δε θυμάμαι ακριβώς γιατί πάει καιρός. 150-170€ μου βγήκε νομίζω όλα μαζί. Την καλωδίωση την έκανα μόνος από τα σχεδιαγράμματα καλωδίωσης του Q3 και ενεργοποίηση και την οπτική ειδοποίηση στην οθόνη και λειτουργεί μια χαρά. Λέγεται ότι δεν ενεργοποιείται η οπτική ειδοποίηση μόνο με πίσω αισθητήρες, αλλά γίνεται
  5. Καλημέρα φίλε μου, Εγώ είχα αγοράσει ένα του 2012 με τα 140 άλογα πριν 3 χρόνια. 2.0 TDI Quattro. Κανένα θέμα μέχρι τώρα, θεωρώ αν η τουρμπίνα είναι σε καλή κατάσταση και τα χιλιόμετρα νορμάλ, αν είχε καλή συντήρηση από τον προηγούμενο δε θα έχεις θέμα. Γνώμη μου αν σε ενδιαφέρει πλοήγηση, να βρεις ή να έχει προεγκατάσταση πλοήγησης ή πλοήγηση γιατί μετά δε θα μπορείς να κάνεις κάτι. Και πάλι υπάρχει λύση βέβαια αλλά θα ταλαιπωρηθείς Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Πουλάω τις εργοστασιακές 17αρες από Q3 αν σε ενδιαφέρει , σε άριστη κατάσταση και με λάστιχα Continental UHP Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Τα χιλιόμετρα αλλάζουν σε αυτά του παλιού σου καντράν, αρκεί ο ηλεκτρολόγος σου να έχει το σωστό αναβαθμισμένο εργαλείο, VAG Prog Smelecom. Υποστηρίζονται μέχρι και του 2015 τα καντράν πλέον. Έχεις το VAS5054 διαγνωστικό; Αν όχι, δεν γίνεται να ξεκλειδωθεί το καντράν και να γίνει προγραμματισμός κλειδιών. Θα πρέπει να ψάξω να βρω mail γιατί έχω βάλει το καντράν από το 2016 Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Μετά από πολύ ψάξιμο για το αν μπορεί να μπει έγχρωμο καντράν από facelift σε μοντέλο pre-facelift, επειδή το ασπρόμαυρο με ξενέρωνε, βρέθηκε η λύση. Αγοράστηκε έγχρωμο καντράν από ebay με κόστος περίπου 80€, έγινε ακριβώς ίδια κωδικοποίηση με το εργοστασιακό μου και αφαιρέθηκε το Component Protection remotely και προγραμματίστηκαν τα κλειδιά από ένα τύπο που βρήκα στο εξωτερικό, μέσω VAS5054. Βόλεψε γιατί η μετατροπή έγινε στο χώρο μου, εφόσον η αντιπροσωπεία με ενημέρωσε ότι δεν αναλαμβάνει την μετατροπή αφού δε θα λειτουργήσει. Τελικά καντράν από Q3 του 2015 μπήκε και δούλεψε κανονικά σε μοντέλο του 2013 με απλή κωδικοποίηση καντράν, κλειδιών και αφαίρεση CP. Ενεργοποιήθηκε και το Lap Timer που ήθελα για να βλέπω τη θερμοκρασία λαδιού, γιατί στο παλιό μου καντράν δεν γινόταν.
  9. ΕΦόσον οι φύσες δεν ταιριάζουν δεν θα έμπαινα καν στον κόπο. Θυμάμαι κι εγώ όταν είχα το Β5 αλλά σε Α4 έκδοση, πήγα να του βάλω καντράν με την οθόνη στη μέση αντί για τα λαμπάκια που είχε, παρόλο που οι φύσες ταίριαζαν δεν έπαιζε με την καμία. Τότε βέβαια, το 2000, δεν υπήρχαν λύσεις εκτός αντιπροσωπείας για να ταιριάξει το καντράν, τώρα ίσως, αν ταίριαζαν οι φύσες να μπορούσες να το κάνεις να παίξει. Εχώ πχ στο Q3 μου μοντέλο 2012 με ασπρόμαυρο καντράν έβαλα έγχρωμο καντράν από μοντέλο 2015, αλλά οι φύσες ήταν ίδιες
  10. Ήρθε ο καιρός να αντικαταστήσω τα αμορτισέρ στο Q3 μου, μια που έχουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη. Πείτε μου τη γνώμη σας, θα ήταν καλό να βάλω μια ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα εφόσον το αμάξι κάνει και ταξίδια, πάει και σε light εκτός δρόμου, ή να προτιμήσω κάτι κλασικό όπως το SACHS? Λέω SACHS επειδή νομίζω καταστευάζει και τα μαμά στα Q3, ίσως και σε άλλα μοντέλα
  11. Ειδικά σε όσους αρέσει να κάνουν retrofit, τα σχεδιαγράμματα καλωδίωσης βοηθάνε πολύ ακόμα και γνώσεις να μην έχεις, μπορείς να το κάνεις αν πιάνουν τα χέρια σου
  12. Φίλε μου κάνε εγγραφή στο επίσημο site της Audi Erwin εδώ Βάζοντας το πλαίσιο σου, πληρώνεις 7€ για πρόσβαση μιας ώρας και κατεβάζεις για το μοντέλο σου από τις οδηγίες χρήσης μέχρι και τα σχεδιαγράμματα καλωδίωσης όλων των μονάδων του αυτοκινήτου σου. Θα δεις και πολλές πληροφορίες επίσης όσων αφορά τους κωδικούς αξεσουάρ (PR-CODE), πολλούς περισσότερους απ' όσους αναγράφονται στην πρώτη σελίδα του βιβλίου σέρβις σου. Το έχω δοκιμάσει κι εγώ, ακόμα και εγχειρίδιο σέρβις μπορείς να κατεβάσεις. Η μια ώρα πρόσβασης είναι υπέρ αρκετή για να τα εντοπίσεις και να τα κατεβάσεις. 😉
  13. Ναι έμπαινε στη μονάδα 10 κανονικά, μου κάνει εντύπωση που δεν έμπαινε, παίζει να έχεις κλειδωμένο καλώδιο; Τουλάχιστον σου το ενεργοποίησαν να έχεις οπτική ένδειξη;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.