Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

csaris last won the day on August 7

csaris had the most liked content!

Community Reputation

361 Excellent

1 Follower

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,621 profile views
  1. Oι προδιαγραφες που θετει η vw οσον αφορα τα λαδια για αυτους τους βενζινοκινητήρες ειναι η 504 για longlife αλλαγη (2 χρονια) και η 502 για ετησια αλλαγη... Αντιστοιχα για τους πετρελαιοκινητηρες ειναι η 507 και η 505. Συγκεκριμενο ιξωδες δεν δινουν γιατι τα μοτερ εχουν σχεδιαστει για να δουλευουν απο την ερημο Σαχαρα εως τους παγους της Σιβηριας και γι αυτο το αφηνει στην επιλογη σου. Τις πιο πανω προδιαγραφες τις εχουν τα εξης ιξωδη: 5w30, τα 5w40, τα 0w40 και τα 0w30 (δεν ξερω αν μου διαφευγει και καποιο αλλο). Το προβλημα με το magnatec ειναι οτι ΔΕΝ πληροι καμια προδιαγραφη της vw για τους βενζινοκινητήρες παραμονο την 505 που ειναι για τους πετρελαιοκινητήρες. Eχει μονο τις γενικες προδιαγραφες C3 και ΑΡΙ SN/CF. Δες εδω: https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/car-engine-oil-and-fluids/engine-oils/engine-oil-viscosity-grades/5w-40.html Για το μοτερ σου η castrol προτεινει edge 5w30/40 ή 0w40, οχι magnatec: https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=audi-(eu)&model=a4-s4-rs4-8k-(2007-2016)&modelType=a4-2-0-tfsi-(155-kw)-(2008-2012) Να παθει κατι το μοτερ σου δεν νομιζω, αλλα δεν βρισκω ΚΑΝΕΝΑ, ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ λογο εφοσον υπαρχουν 10αδες, να μην πω 100αδες μαρκες λιπαντικων με τις 504 και 502 προδιαγραφες να βαλουν magnatec. Πιστευω ειτε ειχαν/εχουν μεγαλο στοκ magnatec και θελουν να το διωξουν ειτε εβαλαν edge και εγραψαν λαθος στο παραστατικο... Κανε τους ενα τηλεφωνο για διευκρινιση. Ποσο αν επιτρεπεται στο χρεωσαν? Το κοστος 1ος λιτρου στο εμποριο ειναι 3-4€ υπερ του edge, αστειο δηλαδη. Γυρω στα 7€ το magnatec και κανενα 10αρικο το edge. Οποιαδηποτε μαρκα λαδιου βαλεις (π.χ. motul, castrol, liqui moly, agip, mobil 1, shell, elf, total, 1002 μαρκες υπαρχουν), ειναι το ιδιο για το μοτερ σου, αρκει α) να εχει τις σωστες προδιαγραφες και β) να το προμηθευεσαι απο αξιοπιστη πηγη. Ο μονος τροπος να δεις ποιο λαδι οντως δουλευει καλυτερα στο μοτερ σου ειναι σε καθε αλλαγη να στελνεις μια μικρη ποσοτητα για uoa (used oil analysis) σε ειδικα χημεια/εργαστηρια οπως κανουν στο εξωτερικο, τα οποια σου στελνουν και την αναλογη αναφορα. Κατι τετοιο εδω δεν ξερω καν αν υπαρχει... Οι περισσοτεροι στην Ελλαδα, παθιαζονται απο το χρωμα του δοχειου και απο το ποσο καλο design εχει η ετικετα, συνδυασμος χρωματων, γραμματοσειρα, made in Germany, made in USA κτλ.. 😛 Προσωπικα, στο s3 που εχω τωρα αλλα και στο scirocco r που ειχα πριν δεν καταλαβα καμια διαφορα ειτε εβαζα motul, ειτε castrol, ειτε liqui moly ειτε kolben (Karenta). Oυτε σε καταναλωση ουτε σε γενικη λειτουργια του μοτερ. Η μονη διαφορα που εχω παρατηρησει ειναι μια πιο ησυχη λειτουργια του μοτερ σε ρελαντι με το "φρεσκο" λαδι... Αυτο μονο. Στις 2 τελευταιες αλλαγες εχω βαλει eni (πρωην agip) 5w30 γιατι το συνεργειο που το παω τα προμηθευεται απο τον επισημο dealer της eni στην Ελλαδα, οποτε αποκλειεται η περιπτωση να ειναι μαιμου. H Karenta (στην Πειραιως) απο οσο ξερω, εχει τα castrol edge 5w30/40 (magnatec δεν ξερω) και μια αλλη μαρκα τα kolben, τα οποια ειναι rebranded και πληρουν ολες τις προδιαγραφες της vw. Πολυ παλια που ειχα ενα ibiza εβαζαν παλι kolben στην αντ/πεια της seat τοτε και μου ειχαν πει οτι ειναι rebranded divinol... Τα τωρινα kolben της Karenta δεν ξερω τι ειναι, μπορει να ειναι παλι divinol. Η προσωπικη μου αποψη ειναι να αλλαζεις λαδια καθε 6-7000χλμ (οι tsi/tfsi τα διαλυουν τα λαδια) με οποια μαρκα προτιμας εσυ, παντα με τις καταλληλες προδιαγραφες, απο αξιοπιστη πηγη και θα εισαι μια χαρα.
  2. Μυριζει η βεργα του λαδιου πολυ εντονα βενζινη ή ειναι ανεβασμενη η σταθμη του λαδιου πανω απο το max? Περα απο καδενα οπως λεει και ο @Kavouras θα μπορουσε να ειναι και μπλοκαρισμενο το oil pickup pipe που βρισκεται μεσα στο καρτερ απο μακα και να εχεις μειωμενη πιεση λαδιου στην κεφαλη του μοτερ σου και γι αυτο να βαρανε τα ωστηρια.
  3. Τα κιτρινα τα εβαλες χωρις pads?
  4. Δικιο εχεις αλλα απο τη στιγμη που εισαι εκτος εγγυησης για 5 μηνες δυσκολα θα σε καλυψουν. Αν διαμαρτυρηθεις ισως σου κανουν καποια εκπτωση, δεν ξερω. Γενικα να ξερεις οτι οσο παλιωνουν τα αυτ/τα μας καποια εξαρτηματα σταματανε απο την παραγωγη γιατι δεν εχουν ζητηση. Στελνουν τα παλια εξαρτηματα πισω, τα κανουν ανακατασκευη και τα πουλανε ως καινουργια με 2ετη εγγυηση. Το ιδιο ακριβως συμβαινει με τις κρεμαργιερες, τα σασμαν ακομα και με τα μοτερ. Αν δηλαδη θες, χτυπα ξυλο, κρεμαργιερα θα σου ερθει απεξω ανακατασκευης και θα σου κανουν εξτρα εκπτωση για να δωσεις τη δικια σου πισω...
  5. Πριν ξεκινησεις το ολο εγχειρημα να κανονισεις το συνεργειο που θα επιλεξεις να αναλαβει ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ολη τη δουλεια!! Μην μπεις σε διαδικασια δηλαδη να πας στο Χ συνεργειο για τα μηχανολογικα και στο Υ για το software γιατι εχουν συμβει πολλα παρατραγουδα και ο ιδιοκτητης να γινεται μπαλακι του πινκ-πονκ απο τον ενα στον αλλο!! Δεν ειναι μονο οι μπιελες και τα πιστονια, ειναι πολλα αλλα... Valvetrain? Τα supertech ελατηρια και retainers κοστιζουν 450€, τα ferrea μπορει και τα διπλα, χωρια οι βαλβιδες! Οτιδηποτε ειναι πανω στο καπακι το αλλαζεις, τσιμουχακια, βαλβιδες, οδηγους, ωστηρια, τα παντα ολα. Μεταδοση? Δισκο-πλατω sachs performance και βολαν πας +1000-1200€ μονο τα ανταλλακτικα! Θα το κανεις π.χ. dsg?? Aλλα 2500-3000€ εκει... Τροφοδοσια?? θα βαλεις καινουργια 4αδα μπεκ, αντλια πισω απο tt-rs, μπρουτζακια.. Ειναι πανω απο 1000€ ολα αυτα μονο αγορα. Αμα πας και σε big turbo, βαλε κοστος τουρμπινας, χταποδια, εξτερναλ, σωληνωσεις intercooler, μεθανολες, boost controller κτλ, πας ψηλα. Φρενα? Αναρτησεις? αλλο κουστουμι εκει... Για εμενα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 10-15.000€ στην ακρη και βλεπεις ποσα θα σου μεινουν (αν σου μεινουν) για big turbo, σφυρι κτλ και ολοκληρωμενη μετατροπη. Mηπως πρεπει να σκεφτεις λιγο και την αγορα tt-rs?? Δεν εχω δει καν τιμες στο car και διαθεσιμοτητα αλλα με τριχες, δηλαδη dp και προγραμμα (π.χ. apr) παιζει στα 430-440ps καιο 60nm ροπη!! Και εχεις και αξιοπιστια και τον 5κυλινδρο να οργωνει!!!
  6. Ναι ειναι φιλε, ολες οι γνησιες πλεον για αυτα τα αμαξια ειναι ανακατασκευης, γι αυτο σου παιρνουν και την παλια πισω. Προσωπικα εβαλα hepu και αυτη αρχισε να χανει μετα απο 3 χρονια. Vag μονο!!
  7. Εχει καποιος κυλινδρος χαμηλη συμπιεση εννοεις?
  8. Η επικοινωνια μονο με τον πωλητη θα σου δωσει τις πληροφοριες που θες.
  9. Θεωρω πιθανοτερο την εξαρχης λαθος τοποθετηση ή οτι μπορει να ηθελαν κι αλλο στρωσιμο για να "δεσουν με τη δισκοπλακα"... Η τοποθετηση κιτρινων/κοκκινων εγινε στο ιδιο συνεργειο? Δεν μπορω να πιστεψω οτι φταινε τα redstuff τακακια καθεαυτου για το τρεμουλο γιατι τα χρησιμοποιουν σε πολλα oem και after κιτ φρενων (απο οτι διαβαζω σε ξενα forums) χωρις προβληματα. Προσωπικα εχω φαει το ~40% απο τα redstuff με 0 προβληματα και θα τα ξαναβαλω παλι οταν ερθει η ωρα. Τα κιτρινα ναι ηταν ανωτερα σε αρχικο δαγκωμα αλλα μετα απο 500-1000χλμ αφου "πατησαν" αρχισε το σφυριγμα το οποιο με τρελαινε! Επισης κανε αρκετα φρεναρισματα με το 1/3 του πεταλιου απο τα 100-120χλμ και συνεχιζε να το πατας εως τα 2/3 ετσι ωστε να τα καπνιζεις λιγο... Μην κανεις 100-0 και τσαρουχωματα ακομα! Εγω μπορει να εκανα και 1000χλμ μεχρι να τα στρωσω και παρατηρουσα λιγο το τακακι οπτικα ποτε θα αρχισει να κατεβαινει ~1-2mm.... Mολις οπτικα κατεβηκε ξεκινησα να τα δουλευω κανονικα!
  10. Nαι μια χαρα εισαι! Αμα κανει λακουβα προς τα μεσα και φυγει ολη η μαυρη επικαλυψη απο πανω οπως στο stage3 απο κατω τοτε πας για εκκεντροφορο και ενδεχομενως καινουργια αντλια. 😢 Απο οσο ξερω, τα s3 8p facelift πηραν τον "μαλακο" εκκεντροφορο εισαγωγης, τελη 2008. Ειχε αλλαξει και ο κωδικος του μοτερ τοτε, απο bhz εγινε cdl. Tα tts ολα ειναι cdl. Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν λεει κατι απο μονο του, ειτε εχει καποιος cdl ειτε bhz.... Πρεπει να γινονται συχνες αλλαγες λαδιων (καθε 6-7000χλμ) και ελεγχος σε καθε 2η αλλαγη. Ποσο μαλλον οταν υπαρχει και προγραμμα για after αντλια που στρεσαρει ακομα πιο πολυ εκεινο το σημειο!!
  11. Σε s3 8p με stage2+ ειχα στειλει email στην apr στην Αμερικη και μου ειχαν προτεινει τα ngk bkr8eix με διακενο 0,55-0,6mm. Στειλε email εδω support@goapr.com ή επικοινωνησε με τον Ελληνα αντιπροσωπο της apr.
  12. Αν δεν στειλει η forge αλλους δισκους, η λυση ειναι να αναλαβει εξειδικευμενο συνεργειο σε φρενα και να τους παρει ενα πασο... Εν συνεχεια στρωσιμο και ξανα δοκιμη με τα κιτρινα τακακια και στρωσιμο χωρις τσαρουχωματα.
  13. Δεν νομιζω να φταινε τα τακακια... Λογικο αυτοι να πουν οτι φταινε αυτα! Τα πρωτα 6000-7000χλμ ημουν με τα κιτρινα και επειδη δεν αντεχα το σφυριγμα τα αλλαξα με τα κοκκινα. Με τα κοκκινα εχω κανει αλλα τοσα χλμ χωρις προβληματα και τα εχω καπνισει πολλες φορες!! Δεν ξερω τι να πω.
  14. Κανενα θεμα δεν ειχα ουτε με τα κιτρινα ουτε με τα κοκκινα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.