Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    796
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    102

csaris last won the day on November 26

csaris had the most liked content!

Community Reputation

565 Excellent

2 Followers

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

3,521 profile views
  1. O γνησιος ιμαντας ειναι της dayco και τα ρουλεμαν της ΙΝΑ... Η αντλια νερου δεν γραφει κατι. Προσωπικα εχω βαλει σετ της ΙΝΑ με αντλια ΗΕΡU η οποια εχανε στα 2 χρονια και την ξαναλλαξα. Αν ξαναεβαζα θα πηγαινα σε γνησια αντλια απο Καρεντα.
  2. Ζάντες με πατούρα δηλαδή... 😂😂
  3. Τα 180.000χλμ μπορει να μεταφραζονται σε 6-9 χρονια απο το εργοστασιο, οτι ερθει πρωτο. Αλλαζεις ολο το σετ χθες....
  4. Mη δινεις βαση στα αλογα του δυναμομετρου γιατι ειναι απλως μια ενδειξη.... Τα πραγματικα αλογα φαινονται στο δρομο. Απειρες φορες εχω πατησει με vag που δηλωνουν 370-390 αλογα και ειμαι μπροστα με τα δικα μου 350.... Για ιδια αμαξια μιλαμε παντα. Τα συγχρονα μοτερ δεν χρειαζονται στρωσιμο, οι ανοχες τους ειναι της ταξεως 0,005-0,01mm.... Εκτος αν μιλαμε για κανενα αλφα ρομεο 33....
  5. Πας εδω, τσιμπας και 2 δισκους 340 απο s3 8v και εισαι ετοιμος. https://www.ebay.com/itm/144114375726?_trkparms=amclksrc%3DITM%26aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D235112%26meid%3Dcde9bd6d193d4e278d7d29918769c205%26pid%3D101195%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D144078935447%26itm%3D144114375726%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DSimplAMLv9PairwiseUnbiasedWebCpr08MlcGreedyV4WithPLX%26brand%3DVolkswagen&_trksid=p2047675.c101195.m1851&amdata=cksum%3A144114375726cde9bd6d193d4e278d7d29918769c205|enc%3AAQAGAAACIMyBVXS1MUepAAu4iDQrwjFHdR6Zoa5ON9S9W%2Bk8vuDzcpc2hmSnjCJ5WCrSRHR%2FQ0gxpJ9Hd%2B0S%2B8j9CSaswd4THvKMSFFRHcwmoVEnbP6TENTUumjT5HgNpgEr9uBN1KtsbuxC%2B4x0E6qL0WDbqIJ7XtvG2DGqfw%2BaGls7Uelz5wOabPmSwrDBuRnAftq0Oz1e4bxBMbKEIeSIY2gBdUlevJMdbrm9CCwlpXg%2Bw8aAtbaEa6OEVMIkzd3JRACkz98dLM8DGIGzsTiuZ%2BGc3gr2He0WPlbtGkHGYMnjk7RVgj7bchGmRpQnniXp3ZJjJpt%2BWXiAVqKLxdnrycbOn3IigCtfbEnJ12X%2BW3YceGYF569LsuEJNu4K2cqXRhXECC4sTRRBGrFwTdFGERaA1T0chuB%2Brdz5LONKwz5V2nw7R0Fgws87tlGiX9%2FADHu7stpMtJ2HshvbcpdK0D7Qs8Q8XsTFFvGb%2F9HbuzfESmtL5qhvyc8OQWVqWjnpY0x4tFRpg6vK1IPGeGZB%2B8RrdH0lpR9sHYNvWWGcgLLx5I%2BDn4zm6EV8tI5NpxL%2FcQsYtuTLFJUMs3nmWNocmDV25CxzZWoJrKWM0xQik84TPeXeUVJtRgniUPPGz3C0hTOweI706QJcmN6yaqqzZvPI%2F9kOyJYfIm5EWxmkXRX9aG%2B98Ox3aludj%2F5zH7qNaaUpP002jRpIV%2BynIimRdpHeB5Q%3D|ampid%3APL_CLK|clp%3A2047675
  6. Πολύ σωστά κάνεις και κοιτάς στους επίσημους διανομείς γιατί πλέον το castrol το πουλάνε μέχρι και στα περίπτερα! Αν δε βρίσκεις πάρτο από Καρεντα ή απέξω από το ato24.de
  7. csaris

    Αγορά Α5

    Περα απο το θεμα με τα λαδια, υπαρχει και ενα θεμα με τρεμουλο στο τιμονι οπως και στα Α4 Β8. Αλλαζαν σχεδον ολο το μπροστινο συστημα για να λυθει (ακρα, ψαλιδια, δισκους, τακακια κτλ) και δεν ξερω τελικα αν λυθηκε ποτε. Οτι μα οτι και να παρεις προσπαθησε να βρεις οσο πιο καινουργιας χρονολογιας αντεχει η τσεπη σου για να φοραει και οσο πιο τελευταιους κωδικους γινεται...
  8. Αποψη μου ειναι να τη φερεις εκει που σε βολευει εσενα οπτικα, αυτος ειναι και ο λογος που πας σε ρυθμιζομενη. Τη σκληροτητα αστη εκει που ειναι απο το εργοστασιο και βλεπεις.... Να πηγαινεις να ανεβοκατεβαζεις αμορτισερ και να παιζεις με τις ρυθμισεις το βρισκω εξαιρετικα δυσκολο και ειναι ενας λογος που κατ εμε οι ρυθμιζομενες αναρτησεις σε σκληροτηρα δεν εχουν κανενα νοημα σε ενα αμαξι βολτας ή καθημερινο.
  9. Μήπως σου πατιναρει τελικά και τα κάνει όλα αυτά???
  10. Δες εδω για pfl: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a3+s3+sportb+lim+qu/a3/2008-638/9/941-941010/ w5w, p21w, py21w και d1s...
  11. Tα ειδα τα log σου... Δεν βλεπω καποιο προβλημα ουτε σε χρονισμο, ουτε σε επιστροφες, ουτε καπου αλλου, μονο την πεταλουδα σου να κλεινει λιγο, που και παλι μιλαμε για 1-2% που δεν υπαρχει περιπτωση να το καταλαβεις. Μηπως φταιει το καυσιμο ή το file που ειναι για 95αρα...
  12. Oλους τους κωδικους για τα φρενα του s3 θα τους βρεις εδω: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a3+s3+sportb+lim+qu/a3/2013-646/6/615-615050/#1 Για τιμες θα πρεπει να παρεις σε μια αντιπροσωπεια και να ρωτησεις ο ιδιος, αν και πιστευω οτι θα εχουν εξωπραγματικο κοστος (για αυτο που ειναι). Στο car παντως μπορεις να βρεις αξιολογα σετ απο φρενα s3/cupra με καινουργια αναλωσιμα και να τα περασεις στο δικο σου a3 χωρις θεματα.
  13. Πρεπει να χαιρετησε το τρανσφερ σου, ειναι στα δεξια εκει που ειναι τα λαδια στη φωτο. Βαλβολινες, λαδια τρανσφερ ειχες τσεκαρει?
  14. Eνα log δικο μου του 2020 σε s3 8p με apr stage2+ για 100αρα (ανοιγμα με 4η). Με προβληματιζει λιγο η πιεση σου, δηλαδη στις 3600 εχεις 1,4bar, μετα πεφτει λιγο και μετα στα πιο ψηλα παει 1,5bar+... Κατι σιγουρα παιζει. Γενικα τα προγραμματα της apr στις μεσαιες την καινε την τουρμπινα να ξερεις, ετσι δουλευουν. Λογκαρε μια ξανα με 3η (για πιο safe) και βαλε μεσα και τα retardation οπως εγω. Ρελαντι με ζεστο μοτερ, καναλι 091 & 093 τι βλεπεις? To αυτοκινητο με μαμα file δουλευει κομπλε και μολις εβαλες το προγραμμα αρχισε τα περιεργα ή και πριν σου παρουσιαζε κατι? Log 20-10-20.xlsx
  15. Καλωσορισες στον κοσμο τον vag!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.