Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    600
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

csaris last won the day on October 28

csaris had the most liked content!

Community Reputation

395 Excellent

1 Follower

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,751 profile views
  1. To equalizer ουτε το δικο μου rns e το σωνει... Εψαξα να το αλλαξω μεσα απο το vcds αλλα δεν το βρηκα.
  2. Nα ξερεις οτι αυτα τα μοτερ στην καλυτερη ~150 αλογα πανε με προγραμμα και επειδη ανεφερες οτι εκανες προγραμμα για απλη βενζινη θα ειναι ακομα πιο κατω. Το θεμα ειναι οταν πηγες στον εν λογω προγραμματιστη, τι συνεννοηση εγινε? Ποσα αλογα/ροπη θα παρεις σου ειπε? Λογκαριστηκε μετα το αυτοκινητο να δει αν πιανει του στοχους? Τα 450€ απαραδεκτο, ειδικα αν ειναι και "μαυρα".
  3. Aδερφε το .heic αρχειο δεν ανοιγει...
  4. Πως καταλαβαινεις οτι "σπαει"? Γενικα πανω απο 7500χλμ μην τα κρατας παρολο που η vw504 προδιαγραφη ειναι longlife εως 30.000χλμ... Οσο πιο πολυ στην πολη και σε κινηση σταματα-ξεκινα, το λαδι γονατιζει ειδικα στα αμεσου ψεκασμου οπως τα δικα μας.
  5. @Kavouras Καλοριζικο φιλε και καλα χιλιομετρα! Επιτελους "ησυχαζεις" (προς το παρον τουλαχιστον) και εχεις ενα αμαξι καινουργιο, ανετο, φρεσκο, οικονομικο και ασπρο! 😛 Ειδικα σε daily συνθηκες κυλισης σε σχεση με το 8p που ειχες με την pss αναρτηση, το 8v πρεπει να ειναι bentley...
  6. Kαι τα δικα μου τα κουτια γραφουν απεξω κανονικα vw502 προδιαγραφη! Eπειδη εφαγα σκαλωμα και το εψαξα το θεμα, εχει αλλαξει η προδιαγραφη VW502 και απαιτειται πλεον ΤΒΝ 10 mg KOH/g για να την παρει. Το 4100 εχει ΤΒΝ 7,5mg KOH/g, οποτε πλεον δεν την πληροι. Δηλαδη το περιεχομενο του 4100 ειναι το ιδιο αλλα πλεον δεν εχει την vw502 προδιαγραφη. Oποτε απο την επομενη αλλαγη βαζεις καποιο που να την πληροι και ολα καλα!
  7. @Dikonou Βρηκα δυνατο ποστ που λεει οτι τακακι ταιριαζει στα 6πιστονα forge. Aφιερωμενο!!
  8. Περιεργα πραγματα.... Τι ημερομηνια εχει το κουτι επανω? Εχω ενα σχεδον αδειο 4100 5λιτρο για ενα παλιο bmw που εχω, το ειχα παρει πριν απο κανενα 6μηνο, επισης εχω και ενα μονολιτρο που το πηρα πριν απο καμια βδομαδα για συμπληρωμα... Θα δω αυριο τα κουτια τι γραφουν επανω και θα ανεβασω φωτο.
  9. Liqui Moly και γενικα ολες τις μαρκες μονο απο τους επισημους dealers για Ελλαδα και απο πουθενα αλλου: To 4100 δεν εχει την 502 προδιαγραφη απο οτι βλεπω εδω, μονο τη 505 που ειναι για τα diesel... Nα σου πω την αληθεια δεν θα τα εβαζα. https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000322/3700-TopTec41005W-40-49.0-en.pdf Για 5w40 θα εβαζα το απο κατω, που εχει την 502 προδιαγραφη και ειναι fully synthetic. Επισης σε γερμανικα forums εχει πολυ καλες κριτικες. https://products.liqui-moly.com/synthoil-high-tech-5w-40-1.html https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000339/1306-SynthoilHighTech5W-40-25.0-en.pdf
  10. Nαι, ναι! Kαι τη λαστιχενια τσιμουχα εχω αλλαξει, αλλα δεν την αναφερω καν λογω ελαχιστου κοστους!! 😛 Eννοειται εχω και καβα ποτηρακι εκκεντροφορου παρολο που το ελεγχω οποτε αλλαζω λαδια καθε 5000-6000χλμ περιπου.. Παντα σαν καινουργιο βγαινει... 🤣 Για τα ελατηρια βαλβιδων με αριθμο πλαισιου μονο στην αντιπροσωπεια μπορεις να βγαλεις ακρη για το ποια φορας. Εχουν αλλαξει πολλες φορες ενδιαμεσα, αλλα τα εισαγωγης, αλλα τα εξαγωγης, τουρλουμπουκι ενα πραγμα. Στο δικο μου εκανε misfire μονο μετα απο κοφτες, οποτε αν ηταν dsg δεν υπηρχε περιπτωση να το καταλαβω ποτε!! Δες εδω που τα αλλαξα με supertech: Oλα τα ΕΑ113 2.0tfsi εχουν ιμαντα και καδενα και τα facelift/prefacelift, k03 & k04. Tα επομενα μοτερ τα ΕΑ888 1.8tsi & 2.0tsi εχουν μονο καδενα. Ιμαντα να συνδεει στροφαλο με τον εκκεντροφορο εξαγωγης και καδενα/τεντωτηρα να συνδεει τους εκκεντροφορους μεταξυ τους κατω απο το καπακι του μεταβλητου που καθεται η αντλια υψηλης. Αν στο ρελαντι με ζεστο μοτερ κανει σαν ντιζελ (ταξι) θελει αλλαγη το σετ καδενα/τεντωτηρα. Ειναι φτηνο ομως, σε ΙΝΑ που ειναι και το μαμα παει γυρω στα 70€ αλλα το προβλημα ειναι η βιδα του μεταβλητου να λυσει, ειναι συνηθως μαγκωμενη μεσα και θελει τρυπημα και αναποδο κολαουζο για να βγει... Αστα εφιαλτης... Το εχω αλλαξει! 😛 @Alfie1986 Φιλε μη σε τρομαζω, απλα εγω σου γραφω οτι μα οτι προβλημα ειναι καταγεγραμμενο για s3 8p! Ειναι για εμενα το καλυτερο hatch αυτης της εποχης του και της κατηγοριας του, εχει το καλυτερο στησιμο μακραν και το πιο σημαντικο το quattro που μπορεις να περνας τη δυναμη κατω και να εχεις πολυ μεγαλυτερα περιθωρια προσφυσης απο τα 2κινητα ξαδερφακια του (χανει λιγο σε ρολ λογω βαρους και quattro αλλα who cares)... Πολυ σημαντικο επισης οτι ειναι ενα σταθερης αξιας αυτοκινητο και εχει/θα εχει παντα το κοινο του. Ευκολα θα το ξαναεπελεγα προσωπικα!
  11. Ενταξει μπορει να σου βγαλει 2-3 απο αυτα (την καδενα και τον τεντωτηρα ακομη ξεχασα 😛), μπορει ολα, αλλα μπορει και τιποτα! Απλα σε οτι φορουμ ψαξεις και εδω και στο εξωτερικο αυτα τα προβληματα βγαζουν γενικα. Eχεις πολυ δυνατο μπατζετ. Αποψη μου να βρεις ενα s3 μαμα, απο ιδιωτη και οσο πιο καινουργιο μοντελο.
  12. Eμενα ηταν το 10o αμαξι το s3 8p και σιγουρα το πιο γρηγορο για all around χρηση απο ολα! Επειδη ειμαι ψειρας ηταν το 5ο s3 που ειδα και το πηρα... Τα υπολοιπα 4 ηταν για τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ στην κυριολεξια, οπως και για τα σκουπιδια ειναι παααρα πολλα στο car. Προτιμησε να το παρεις, αν παρεις τελικα, απο ιδιωτη γιατι σε μαντρα δεν ξερεις τι παιρνεις πραγματικα. Το Α και το Ω για εμενα ειναι ο προηγουμενος ιδιοκτητης, με το που τον βλεπω τι ειναι, καταλαβαινω και πως θα ειναι το αμαξι που πουλαει. Στην αδεια φαινεται η 1η αδεια κυκλοφοριας και η τελευταια μεταβιβαση που εχει γινει, δεν λεει αν εχουν γινει π.χ. 10 μεταβιβασεις πιο πριν! Αυτο με κανενα διεκπεραιωτη σε κανενα υπουργειο θα το βρεις.... Οσο πιο καινουργιο μοντελο παρεις, τοσο και βελτιωμενους κωδικους ανταλλακτικων θα φοραει απο το εργοστασιο, που σημαινει λιγοτερα θεματα. Τωρα ειναι και ποσα εισαι διατεθειμενος να δωσεις γιατι οι τιμες ειναι οτι να ναι! Κλασσικα θεματα που μπορει να σου βγαλει ειναι: Bολαν, μπεκ, θερμοστατης, βαλβιδα pcv, Ν80, δοχειο ενεργου ανθρακα, ποτηρακι εκκεντροφορου (ειδικα με αφτερ αντλια θελει αλλαγη καθε 10-15κ χλμ), αντλια υψηλης, αντλια χαμηλης, κρεμαγιερα, αν πας για stg2+ προγραμμα αναλογως το πλαισιο θα εχει τα λαθος ελατηρια βαλβιδων και θα κανει misfires κτλ... Σου βαζω να εισαι 100% γκαντεμης για να εχεις μια ιδεα τι σε περιμενει... 😛
  13. Kαλοριζικο και καλα χλμ!! Το ειχα μαντεψει οτι θα ειχες παρει "αστερι"!!! Επομενη μου μαντεψια θα ηταν κανενα Μ2... Ελπιζω να το αφησεις στοκ και να μην αρχισεις τις μετατροπες!
  14. Φιλε μου ειναι για S3 8P!!! Δεν ειδα οτι εχεις 8L. Δεν ξερω αν ειναι και για το 8L οι ιδιοι κωδικοι. 😱
  15. Nαι και τα δυο: To ταφ μονο γνησιο το βρισκεις, κωδικος 1J0721468C ~37€. Το τρομπακι σε sachs απευθειας, κωδικος 6284000056 ~40€. Μαζι με το τρομπακι θα χρειαστεις και το κλιπσακι του, το οποιο σπαει σχεδον παντα κατα την αφαιρεση, κωδικος 1K0721357A ~4€.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.