Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    440
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

csaris last won the day on May 23

csaris had the most liked content!

Community Reputation

259 Excellent

1 Follower

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,290 profile views
  1. Επαγγελματιας που χρησιμοποιει vcds με κλωνο καλωδιο μονο επαγγελματιας δεν ειναι... Εξυπακούεται για επαγγελματίες μόνο το γνησιο καλωδιο και προγραμμα. Το γνησιο κανει αυτόματα updates για να υπαρχει υποστηριξη ακομα και για οτι πιο φρεσκο vag κυκλοφορει.. Στο ebay υπαρχουν διαφοροι κλωνοι που ειναι π.χ. για αυτοκινητα μεχρι του '17 '18, '19 κοκ. Αυτο συμβαινει γιατι το σπασμενο προγραμμα που τα συνοδευει δεν κανει updates... Προσωπικα εχω ενα τετοιο κλωνο εδω και 1.5 χρονο που υποστηριζει αυτοκινητα μεχρι του '17 και δουλευει αψογα!
  2. Σε ολα αυτα η αιτια ηταν η εξης, σπασμενο κομματι πιστονιου στον 4ο κυλινδρο.... Υποψιν οτι τα παιδια που λεω πινω 1-2 φορες τη βδομαδα καφε μαζι τους, αν βαλω και ποσους αλλους γνωστους σε ομαδες στο fb και σε συναντησεις που κατεβαινα παλιοτερα ειναι παρα πολλοι αυτοι με τα σπασμενα.... Απο ibiza μεχρι tiguan. Του ενος παιδιου μαλιστα το αμαξι ειναι του '11 1o χερι και εσπασε με 52.000χλμ... Το κοστος στον Μπουρμα (γτ μονο εκει παει για συντηρηση) ηταν 2500€! Και μαλιστα ηταν τυχερος γτ το κομματι απο το πιστονι επεσε μεσα στο καρτερ και δεν εγινε ζημια σε χιτωνιο και καπακι. Αλλιως μιλαγαμε για νεο μοτερ.... Μονο και μονο οτι υπαρχει η πιθανοτητα να σπασει και μαμα, δεν το προτεινω σε κανεναν να αγοραζει twincharger ΜΟΝΟ αν ειναι ο τελευταιος κωδικος cth. Δεν δικαιολογειτε να σπαει το μοτερ, δηλαδη στη συγκεκριμενη περιπτωση να φευγει κομματι απο το πιστονι σε στοκ μοτερ οτι καγκουρια και να του κανεις.... Ο λογος ειναι η "τρομερη" ποιοτητα του group... 4 φορες εχει αλλαξει ο κωδικος στα πιστονια!! Τι περιμενεις....
  3. Αν ειναι φιλε το ιδιο μοτερ (cavd) που μπαινει στα 14αρια vag με τα 160ps θα το απεφευγα. Ξερω τουλαχιστον 3 αμαξια που εχουν σπασει μοτερ στα καλα καθουμενα με κωδικο μοτερ cavd!! Η μονη safe λυση ειναι να πετυχεις τον τελευταιο κωδικο μοτερ (cth) που ειναι απο το '13 και μετα το οποιο φοραει και τον τελευταιο κωδικο στα πιστονια.
  4. Μπηκα audi.co.uk στο configurator, τικαρα σχεδον τα παντα που ειχε και πανω απο 38κ λιρες δεν παει με οτι υπαρχει μεσα. Για 38κ και για τα δεδομενα του "νησιου" ειναι καλη τιμη, για Ελλαδα τωρα το να δωσει καποιος 50-60κ για ενα υπερυψωμενο Α3 μου φαινεται λιγο τρελο.... Τεσπα ομως, γουστα ειναι αυτα.
  5. csaris

    Dynoday

    Δεν λεμε κατι διαφορετικο μιας και εγω μιλησα μονο για maha. Το θεμα ειναι μην κανει κανενα πατημα ο φιλος με 350 ροδα στο dynojet με 350 ροδα του maha.... Γιατι τα 350 ροδα του maha ειναι 420-430 στροφαλο.
  6. csaris

    Dynoday

    Το stage 2+ της, η apr το δινει 362hp, οχι 390.... Στο dynoday που ειχαμε κανει τα 350-360ps fwd μεταφραζονταν σε 290-295 ροδα στο Maha του Φωτεινελη. Ημουν κατοχος τοτε scirocco r apr stage 2+ και τωρα κατοχος s3 8p με επισης apr stage 2+. Τωρα αν στο X δυναμομετρο σου βγαζει 30 αλογα παραπανω απο αυτα που υποσχεται η apr και με 30+ βαθμους προφανως δεν παταει το νουμερο.
  7. csaris

    Dynoday

    Φιλε δεν ειναι στραγαλια τα αλογα... Τα αλογα για stage 2+ ολων των βελτιωτων ειναι αυτα που σου εγραψα. Δοκιμασε σε αλλο dyno οπως το maha και θα τα δεις και ο ιδιος. Τα 350 ροδα που εβγαλες μεταφραζονται σε 420-430 στροφαλο και χρειαζεσαι αλλη τουρμπινα, μπεκ rs4, μεθανολες, αντλια πισω και και και....
  8. csaris

    Dynoday

    Φιλε μου θαυματα δεν γινονται... Tα stage 2+ σταδια, δηλαδη προγραμμα, εξατμιση, εισαγωγη, αντλια υψηλης παιζουν στα 350-360 αλογα στροφαλο που μεταφραζονται σε 290-295 ροδα... Υποψιν τα 290-295 που αναφερω ειναι απο s3 που πατησαν 2κινητα με ξεφυσωμενο haldex! Σε 4κινητο πατημα θα ηταν προφανως λιγοτερα... Τα 350 τροχο που αναφερεις δεν πατανε πουθενα...
  9. Tσεκαρε και michelin pilot sport 4/4s. Oποιο και να βαλεις ευχαριστημενος θα μεινεις.
  10. Oντως o μαμα ιμαντας ηταν Dayco και στο δικο μου s3 8p, η αντλια δεν θυμαμαι να σου πω. Πολυ καλη μαρκα ειναι η ΙΝΑ για το σετακι ιμαντα χρονισμου και η HEPU για αντλια νερου. Eιμαι με το εν λογω σετ εδω και 17.000χλμ χωρις το παραμικρο. https://www.onparts.gr/audi/a3-2003-2012/2000-s3-quattro-265hp/antallaktika-service/set-imanta-xronismoy/set-odontotoy-imanta-ina-530058410-ina?mid=1313 https://www.onparts.gr/audi/a3-2003-2012/2000-s3-quattro-265hp/psyksi-kinitira/antlia-neroy?mid=248 Υπαρχουν και αλλες καλες μαρκες οπως oι SKF, HELLA, VALEΟ, η GATES που ειπες κτλ... Αυτη τη Saleri τωρα που τη βρηκες, ειναι αποριας αξιο... 😛
  11. Αλλαξα και το logo να λεει s3 με το vcds. Για οποιον θελει εδω οι οδηγιες: STG 56 -> Adaptation -> Function 10 Channel 018 (Startup Logo, sw US 0150+/EU 0500+) 0 - Default 1 - S3 (EU 0500+ only) 2 - S4 (EU 0500+ only) 3 - RS4 (EU 0500+ only) 4 - TT 5 - R8
  12. Σε s3 8p με apr stage2+ προγραμμα οταν ηρθε ο καιρος να αλλαξω τα μπουζι, εστειλα ενα email στην apr στην Αμερικη για τον ποιο τυπο προτεινουν για το συγκεκριμενο setup.. Oντως λοιπον μου προτειναν τα BKR8EIX με διακενο 0.55-0.6mm! O μηχανικος μου που του τα πηγα να μου τα βαλει ηταν λιγο αρνητικος στο κλεισιμο του διακενου. Τελικα τα εβαλα στο 0.6mm χωρις να καταλαβω διαφορα απο τα μαμα PFR7S8EG. Τα εχω ηδη εδω και 10.000χλμ στο 0.6mm χωρις προβληματα. Βεβαια τωρα θα εχει ανοιξει σιγουρα το διακενο μετα απο τοσα πατηματα και σκισιμο... Θεωρω πως το κανουν αυτο για να κανει πιο μικρη σπιθα και να μενει λιγο ακαυτo μιγμα για πιο safe??
  13. Αναβαθμιζει παρα πολυ το εσωτερικο και αυτο δεν το κανει καμια αλλη aftermarket πηγη κατα τη γνωμη μου!
  14. Τελικα τσιμπησα πριν απο καμια βδομαδα ενα rns-e led version απο γερμανικο ebay και σημερα το εβαλα μονος μου. Η μοναδα ειναι κατασκευης του 2015 και ηταν σαν καινουργια, μαζι με κεραια gps και κωδικο. Ολα δουλευουν αψογα και ηδη περασα το καινουργιο firmware και τους χαρτες του 2019. Το γκριζαρισμα των σταθμων ειναι ανεπαισθητο και δεν ενοχλει καθολου!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.