Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    743
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    90

csaris last won the day on July 22

csaris had the most liked content!

Community Reputation

539 Excellent

2 Followers

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

3,315 profile views
  1. Ψάξε στο google μέθοδο pdr. Έχω κάνει πολλές φορές σε όλα τα αμάξια που είχα και έχω σωθεί! Τα λακουβακια ειδικά από παράλληλα παρκαρίσματα εξαφανίζονται. Είτε με βεντουζακια και κόλλα τα τραβάνε έξω ή έχουν ολόκληρα σετ από ειδικά εργαλεία λεβιεδες.
  2. Tα top mounts ειναι οι λαστιχενιες βασεις μεταξυ αμορτισερ και σασι και τρωνε ολα τα ζορια και κραδασμους... Οποτε λογικο να εχουν παραμορφωσεις και φθορα αναλογως χιλιομετρων και χρησης. Καλο θα ειναι λοιπον οταν βαζεις καινουργια αναρτηση να πατησει πανω σε καινουργιες βασεις για κατσει καλυτερα το αμορτισερ και οσο πιο σωστα γινεται. Δεν χρειαζεται να βαλεις γνησιες βασεις και ρουλεμαν, υπαρχουν αξιοπιστες μαρκες οπως lemforder, febi, sachs, skf, meyle κοκ... Κοστος 50-60€ το σετ ολα μαζι για μπροστα. Η γνησια βαση δεν ξερω τι μαρκα γραφει πανω, παντως το ρουλεμαν το εχω δει και γραφει rollax germany και δεν υπαρχει στο εμποριο περαν της αντ/πειας.
  3. Ειναι η κλασσικη λευκη οθονη απο τα επομενα. Εδω Αθηνα ο delectronics σιγουρα μπορει να το κανει, ισως και αλλοι. Το κοστος σιγουρα θα ειναι αρκετο.
  4. Δεν νομιζω οτι μπορεις να την κατεβασεις τη θερμοκρασια της βενζινης απο τη στιγμη που ζητας 150bar πιεση και με 40 βαθμους εξω... Οπως ειπε και ο @Van.Leb να εισαι με μισο ντεποζιτο εστω. Μεθανολες ψεκαζεις στα πατηματα?
  5. Ρε τρελε αυτοι οι 70 βαθμοι που βλεπω ειναι θερμοκρασια εισαγωγης? 320 γραμμαρια maf ~400ps, πολυ καλο για τον καυσωνα! Θα παρεις αλλα 30+ το χειμωνα ανετα παντως. Εφοσον μηχανικα εισαι κομπλε, για να λυσεις τα τελευταια misfires θα πρεπει να το δεις με τον προγραμματιστη γιατι μονος σου δεν θα βγαλεις ακρη.
  6. Είσαι πνιγμένος στη βενζίνη με -17% fuel trims πάντως.... Ίσως γι αυτό να κάνει misfires. Mπουζι ποια φορας?
  7. Η εργοστασιακή διάσταση για 17αρα ζάντα είναι 235/45 στα Β6.
  8. Αυτο που βλεπω ειναι οτι τραβαει εως 310gr/s ο maf που σημαινει 390 αλογα χοντρικα (/0,8) με θερμοκρασια εισαγωγης στο διαολο λογω καλοκαιριου! Το χειμωνα ευκολα θα τραβηξεις αλλα 30-40gr/s παραπανω που σημαινει 410-420ps. Στα αρνητικα τωρα, βλεπω οτι πηγαινεις με μιση πεταλουδα στο πατημα, σου εκανε κοψιματα?? Eπισης, εκει που εχεις 150bar στην αντλία υψηλης και ανοιγει τερμα η πεταλουδα σου στο 99.6 τρωει μια βουτια και πεφτει στα ~120bar. Eχεις θεμα με καυσιμο λογικα απο την αντλια την πισω, ή ισως θες μπρουτζακι που ειναι για πιο πολλα bar. Θα πρέπει να λογκαρεις το καναλι 103-1 που δειχνει την πιεση της αντλιας πισω. Κατω απο 2bar βγαζει σφαλμα στο vcds και για μενα πρεπει να ειναι στον κοφτη τουλαχιστον 3bar. Σε ρελαντι στο καναλι 106 πρεπει να βλεπεις 50bar και duty cycle εως 50% στην αντλία πισω. Αν βλεπεις duty cycle παραπανω απο 50% πας για αλλαγη γιατι ειναι πεσμενη η αντλια. Προσεχε λιγο ομως και μην πατας μεσημεριατικο με 35 βαθμους ενω δεν δουλευει καλα το αμαξι μη γινει καμια ζημια!
  9. Oχι απαραιτητα. Πρεπει να βγει εξω το ψυγειο να ριχνεις νερο απο τη μια και να δεις αν εχει την ιδια ροη απο την αλλη.
  10. Δεν ξέρω τι λέτε αλλά τους πιο πολλούς και εμένα μαζί με το 8p θα μας θάψουν! 😂
  11. Τα ακριβά σετ με πολυπιστονες δαγκάνες και διαιρουμενους δίσκους που κάνουν 2-3κ ναι είναι τοπ... Οι απλοί δίσκοι ή οι τρυπητοι τους δεν λένε κάτι πέρα από το logo της brembo. Έχω διαβάσει σε πολλά φόρουμ προβλήματα με στραβωματα σε σκληρή χρηση όπως και ενός κολλητού που τις έβαλε σε ένα 318d. Πιο πολύ συμπαθώ τα zimmermann να σου πω. Έχει κάποια σετάκια στο ebay με τρυπητους δίσκους και τακακια σε πολύ καλές τιμές!
  12. Κάτι μεσα στο σασμάν ή στο τρανσφερ σου είναι. Βαλβολινες έχεις αλλάξει ποτέ καθώς και υγρά στο τρανσφερ? Δοκίμασε να τα αλλάξεις μήπως στρώσει (που δεν νομίζω) αλλιώς πρέπει να κατέβει το σασμαν, να ανοιχθεί και να γίνει επισκευή.
  13. Όλες αυτές οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που κοιτάς είναι πιο σκληρές και σφιχτές από τις μαμά, ειδικά οι bilstein.... Εφόσον ζητάς άνεση και μαμά ύψος δεν κάνουν. Ούτε υπάρχει κάποιο νόημα να διαθέσεις μπάτζετ 2κ. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια ανάρτηση που μπορεί να στο μαλακώσει τρελα. Ίσως με τα koni πορτοκαλί κάτι γίνει. Επίσης παίζουν πολύ ρόλο τα λάστιχα που φοράς ειδικά αν επιλέγεις σειρές που είναι για σπορ οδηγηση και στριψιμο.
  14. Χωρίς παρεξήγηση, αλλά τι θα το κάνεις τo boost controller στον 1.4?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.