Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

csaris

Member
  • Content Count

    429
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

csaris last won the day on May 23

csaris had the most liked content!

Community Reputation

254 Excellent

1 Follower

About csaris

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,263 profile views
  1. Oντως o μαμα ιμαντας ηταν Dayco και στο δικο μου s3 8p, η αντλια δεν θυμαμαι να σου πω. Πολυ καλη μαρκα ειναι η ΙΝΑ για το σετακι ιμαντα χρονισμου και η HEPU για αντλια νερου. Eιμαι με το εν λογω σετ εδω και 17.000χλμ χωρις το παραμικρο. https://www.onparts.gr/audi/a3-2003-2012/2000-s3-quattro-265hp/antallaktika-service/set-imanta-xronismoy/set-odontotoy-imanta-ina-530058410-ina?mid=1313 https://www.onparts.gr/audi/a3-2003-2012/2000-s3-quattro-265hp/psyksi-kinitira/antlia-neroy?mid=248 Υπαρχουν και αλλες καλες μαρκες οπως oι SKF, HELLA, VALEΟ, η GATES που ειπες κτλ... Αυτη τη Saleri τωρα που τη βρηκες, ειναι αποριας αξιο... 😛
  2. Αλλαξα και το logo να λεει s3 με το vcds. Για οποιον θελει εδω οι οδηγιες: STG 56 -> Adaptation -> Function 10 Channel 018 (Startup Logo, sw US 0150+/EU 0500+) 0 - Default 1 - S3 (EU 0500+ only) 2 - S4 (EU 0500+ only) 3 - RS4 (EU 0500+ only) 4 - TT 5 - R8
  3. Αναβαθμιζει παρα πολυ το εσωτερικο και αυτο δεν το κανει καμια αλλη aftermarket πηγη κατα τη γνωμη μου!
  4. Τελικα τσιμπησα πριν απο καμια βδομαδα ενα rns-e led version απο γερμανικο ebay και σημερα το εβαλα μονος μου. Η μοναδα ειναι κατασκευης του 2015 και ηταν σαν καινουργια, μαζι με κεραια gps και κωδικο. Ολα δουλευουν αψογα και ηδη περασα το καινουργιο firmware και τους χαρτες του 2019. Το γκριζαρισμα των σταθμων ειναι ανεπαισθητο και δεν ενοχλει καθολου!
  5. Γενικα δεν πρεπει να εχουν δει tt-rs στην καρεντα για σερβις.. 😛
  6. H AMS βγαζει για s3 8v και golf mk7 απο οσο ξερω. Τωρα για να ταιριαξεις στη μουρη του s3 8p σιγουρα θα θελει πατεντες. Για μενα υπαρχουν τοσες πολλες μαρκες επωνυμες (apr, forge, airtec, wagner, revo κ.α.) που βγαζουν για s3 8p στην εργοστασιακη θεση, που δεν υπαρχει λογος να πας σε AMS.
  7. csaris

    Dynoday

    Aυτο με την πιεση δεν το ξερω... Ειναι αναλογα το προγραμμα.
  8. csaris

    Dynoday

    H αντλια απο μονη της δεν δινει κατι αμα δεν περασεις και το file για αντλια. Τα stage2 χωρις αντλια παντως παιζουν γυρω στα 330. Θεωρω το 325 λογικο νουμερο αν οντως δεν εχεις περασει file για αντλια παντως... Το 350 πολυ αισιοδοξο.
  9. csaris

    Dynoday

    Mε after αντλια εισαι?
  10. csaris

    Dynoday

    Στο dynoday που ειχαμε κανει στο maha του Φωτεινελη τα αλογα για stage 2+ ηταν 340, 353 & 366, με τα s3 να μετρουνται 2κινητα λογω προβληματος του δυναμομετρου. Το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος φυσικα. Ποσα εβγαλες? Διαφωνω επισης να πατησεις 2κινητος.
  11. Θα τραβαει καλυτερα το αμαξι σου στα απανωτα πατηματα επειδη θα μενει χαμηλα η θερμοκρασια εισαγωγης αλλα και λογω καλυτερης ροικοτητας. Αν το συνδυασεις και με αλλες σωληνωσεις, ειδικα με throttle pipe (εγω εχω το μαμα ακομα) το οποιο εχω διαβασει οτι κατι δινει, θα παρεις ακομα παραπανω κερδος. Ναι, αυτο το ιντερκουλερ που λεω ειναι... Tα επωνυμα παιζουν απο 750€ εως 1200€ + εργασια, με τις μαμα σωληνωσεις. Τι να σου πω τωρα, εσυ αποφασιζεις.
  12. Σχετικο πολυ το αν αξιζει ή οχι.. Απο ενα σημειο και μετα τα κερδη ειναι πολυ μικρα και δυσαναλογα με το κοστος, απλα σου μπαινει το μικροβιο της βελτιωσης. Το ιντερκουλερ το ιδιο θα μεινει και 600 αλογα ροδες να το κανεις. Προφανως στα 600€ μαζι με σωληνωσεις εννοεις το κινεζικο universal που πιανει στην τραβερσα? Αν εννοεις αυτο, το φορανε πολλοι και σε αμαξια με πολλα αλογα, οποτε πρεπει να κανει δουλεια. Εγω απλα θελω να βαζω επωνυμα πραγματα και δεν το επελεξα το συγκεκριμενο παρολο που το ειχα βρει σε πολυ πιο χαμηλη τιμη απο αυτη που αναφερεις.
  13. Κλασσικο προβλημα σε αυτα τα μοτερ ειναι αλλαγη ποτενσιομετρου ή η αντικατασταση ολης της πολλαπλης. *Αλλαζεις συνεργειο χθες*
  14. Χθες βραδακι απο το υψος της Βουλας μεχρι Ριμπας κυνηγιομουν με ενα μαυρο s3 fl διχως αυριο σε ευθειες και στροφες. Πατησαμε και λιγο στην ευθεια στο Ζαχο, οχι συνεννοημενα, εγω ενα αμαξι πισω και βρεθηκα ενα αμαξι μπροστα. Κανενας απο εδω?
  15. Ναι, ειχε διαφορα αρκετη ως προς την λειτουργια του μοτερ. Τα ελατηρια τα πηρα 435€ και αλλα 300€ εργασια μαζι με λαδια και φιλτρο.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.