Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

csaris

Member
  • Content Count

    407
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

csaris last won the day on February 26

csaris had the most liked content!

Community Reputation

237 Excellent

1 Follower

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,180 profile views
  1. Χθες βραδακι απο το υψος της Βουλας μεχρι Ριμπας κυνηγιομουν με ενα μαυρο s3 fl διχως αυριο σε ευθειες και στροφες. Πατησαμε και λιγο στην ευθεια στο Ζαχο, οχι συνεννοημενα, εγω ενα αμαξι πισω και βρεθηκα ενα αμαξι μπροστα. Κανενας απο εδω?
  2. Ναι, ειχε διαφορα αρκετη ως προς την λειτουργια του μοτερ. Τα ελατηρια τα πηρα 435€ και αλλα 300€ εργασια μαζι με λαδια και φιλτρο.
  3. Ναι, εχεις δικιο σε αυτο... Ετυχε και το παρατηρησα κανωντας μη ορθολογικη χρηση για μια στιγμη. Απλα μετα μου μπαινει το μικροβιο και ο ψυχαναγκασμος που εχω δεν με αφηνει να ησυχασω... 😛
  4. To προβλημα ειναι στους κωδικους, τους οποιους αλλαζαν συνεχως. Δεν νομιζω απο το '15 να εχει κανει update η apr... Aν χαζεψεις λιγο στο ΕΤΚΑ παντως θα δεις οτι μεχρι και οι βιδες εχουν αλλαξει 3-4 φορες κωδικο!! Απο ΕΤΚΑ (ελατηρια): BHZ '07 inlet 06F109623 outlet 06F109623 BHZ '08 inlet 06E109623H outlet 06E109623A CDLA '13 (σημερινοι κωδικοι) inlet 06Ε109623H outlet 06F109623 Και ακρη με τους κωδικους να βγαλει κανεις, δεν ειναι σιγουρο οτι ο τελευταιος κωδικος του ελατηριου εξαγωγης π.χ. ο 06F109623 του '07 θα εχει ιδια σκληροτητα με τον ιδιο κωδικο του '13... Τρεχα γυρευε δηλαδη.
  5. Ναι Βαγγελη, το setup μου ειναι εξατμιση, εισαγωγη, αντλια, intercooler και προγραμμα apr stg2+... (Πλεον εχω και μπρουτζακι rs4). Δεν ξερω φιλε τι να πω, εχουν βγαλει ποσους κωδικους για ελατηρια, αλλα μοτερ φορανε ιδιο κωδικο εισαγωγη & εξαγωγη, αλλα διαφορετικο, αλλα φορανε κωδικους που εχουν καταργηθει... Δεν βγαζεις ακρη. Εντωμεταξυ εχουν αναβαθμιστει 3-4 φορες και τα προγραμματα της apr που ισως να παιζει και αυτο ρολο. Παντως η apr (απο οσο ειδα στο site τους) δεν δινει αλλο σταδιο για BHZ/CDLA μετα το stg2+ για wastegate, μπρουτζακι & μπεκ rs4... Δινει ενα stage3 για gtx2867r και ενα για tte420.
  6. Λοιποοοον.... Επαναφερω το συγκεκριμενο θεμα για να το κλεισω, μιας και το προβλημα επιτελους λυθηκε!! Μετα απο 6μηνες+ περιπου μου το ξανακανε οταν ανοιξα μια 1η κοφτες σε κατι νερα για να σπινιαρει με τα τεσσερα, αλλαγη σε 2α και με το που παταω γκαζι να σου παλι, αναβοσβηνει το λαμπακι του κινηρα για 10sec και μετα κανονικα ολα. Καταλαβα ποτε το κανει και μπορουσα να το επαναλαβω (ευτυχως) για να βρω τι φταιει... Επρεπε να αφησω να χτυπησει κοφτη καθε φορα για τα καλα και μετα να κανω αργη "σχετικα" αλλαγη και να πατησω τερμα γκαζι. Αν δεν αφηνα να χτυπησει κοφτη και αλλαζα 50 στροφες πριν, δεν το εκανε ποτε. Το σφαλμα κλασσικα... misfires στον 4ο κυλινδρο (p0304) παντα μεταξυ 5000-5200 στροφων. Στις στροφες αυτες πεφτει παντα η αλλαγη ταχυτητας. Υστερα απο αρκετο ψαξιμο και αρκετα πεταμενα χρηματα σε καινουργια πραγματα οπως: αντλια υψηλης, μπεκ, μπρουτζακι rs4, ξεκαπνισμα, μπουζι, πολλαπλασιαστες, ατελειωτα logs το προβλημα "περιοριστηκε" στα ελατηρια βαλβιδων. Να σημειωσω οτι το s3 μου ειναι 2ος '07, απο τα πρωτα που ηρθαν στην Ελλαδα με κωδικο μοτερ ΒΗΖ. Ετσι λοιπον πηρα την αποφαση μιας και ειμαι "αρρωστος" και θελω να δουλευουν ολα τελεια να τα αλλαξω... Δεν εβαλα μαμα (τελευταιο κωδικο), αλλα πηρα ενα σετακι ελατηρια & retainers της supertech, μιας και ειναι δοκιμασμενη λυση στα 2λιτρα vag και τα πηγα στον μηχανικο μου να τα αλλαξει. Η αλλαγη εγινε χωρις να βγει η κυλινδροκεφαλη επειδη εχω πολυ λιγα χιλιομετρα και για να μην ξεφυγουμε σε κοστος... Η διαδικασια ειναι μεγαλο γ@#$*ι και πραγματικα τον λυπηθηκα τον μηχανικο... Τελοσπαντων μετα απο 2 μερες το αμαξακι μου ηταν ετοιμο, το πηρα, περιμενα να ζεσταθει καλα και μετα το ξεπατωσα ως συνηθως!!! Το προβλημα ειχε λυθει και επιτελους ησυχασα!!! Δυο πραγματα που παρατηρησα ηταν οτι με τα νεα ελατηρια το μοτερ δειχνει πιο σφιχτο στα χαμηλα και μολις τουρμπισει πεταει, ειδικα στα ψηλα μετα τις 5000 στροφες!!!! Και το δευτερο ειναι οταν χτυπαω κοφτες κανει σαν μηχανακι, δεν νιωθω σχεδον καθολου "βυθισμα", καμια σχεση με τα μαμα!!! Ειμαι πολυ ευχαριστημενος και με τη δουλεια που εγινε αλλα και με το αποτελεσμα/αποδοση που εχει το μοτερ μετα τα νεα ελατηρια!! Αυτα!
  7. Φιλε μου αν δεν το πας σε ενα συνεργειο κανονικο (οχι στην apr) να γινει ελεγχος κινδυνευεις να κανεις μεγαλη ζημια στο μοτερ σου. Ετσι οπως ειδα στο βιντεακι, σου κανει χοντρα misfires... Στη θεση σου δεν θα το κυκλοφορουσα το αμαξι ετσι.
  8. H pcv κανει 40€, παρε μια και δοκιμασε. Βαλε πρωτα το μαμα φιλτροκουτο, αλλη pcv και μετα τα υπολοιπα...
  9. Eχεις το μαμα φιλτροκουτο να δοκιμασεις? Απο τη στιγμη βεβαια που στο κανει και με αποσυνδεμενo maf δεν παιζει ρολο ποια εισαγωγη εχεις. Μπεκ και pcv εχεις ψαχτει?
  10. Γενικως καπου χανεις αερα....
  11. Pcv? Κανενα σφαλμα?
  12. Tελικα οπως το πες, 10.000χλμ ο μαμα και εμενα εβγαλε. Εχω πατιναρισμα με 4η-5η οταν το σανιδωσω απο 4000σαλ που εχει τουρμπισει καλα.... Δεν μου το κανει παντα βεβαια. Ο sachs performance που εχεις τωρα ποσα χλμ εχει? Σου κανει τιποτα πατιναρισματα ή μπα?
  13. Εννοεις θες να αλλαξεις μονο το φιλτρο μπροστα?? Δεν καταλαβα, νομιζα οτι θες να την αλλαξεις ολη την εισαγωγη εως την τουρμπινα. Ο αερας απο το φιλτρο παει στην τουρμπινα που εχει 700 βαθμους.... Οτι και να κανεις εκει 0 διαφορα θα δεις. Σκοπος ειναι να ψυχεις τον αερα πριν την πεταλουδα σου, οπως π.χ. με intercooler, μεθανολες κτλ. Η εισαγωγη που εχεις τωρα τι προβλημα εχει?
  14. Δεν κανει αυτη για s3 8p, ειναι για TSI ΕΑ888 μοτερ. Το μοτερ του s3 8p ειναι το TFSI ΕΑ113. Δοκιμασμενη, καλη και φτηνη ειναι η Ramair παντως.
  15. Tα απλα ειχα βαλει. Αυτα ειναι: https://www.onparts.gr/audi/tt-2006-2014/2500-rs-quattro-360hp/frena/takakia-brosta/set-takakia-diskofrena-ate-13046048332-ate
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.