Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    859
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    127

csaris last won the day on June 23

csaris had the most liked content!

Community Reputation

610 Excellent

2 Followers

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

3,754 profile views
  1. Είχα ένα περίεργο θέμα με misfires μετά από κόφτες και πάτημα γκάζι τέρμα. Είχα αλλάξει τα πάντα χωρίς αποτέλεσμα και με το που έβαλα τα supertech το θέμα λύθηκε. Είχα αν θυμάμαι καλά βάσει πλαισίου τον τελευταίο κωδικό στα εξαγωγής και παλιό κωδικό στα εισαγωγής. Μπουρδ@λα vag μέχρι και οι βίδες έχουν αλλάξει κωδικό 5-6 φορές.
  2. Nα σου πω εμενα καθε φορα που αλλαζω λαδια (5w40) ακουω κροταλισμα απο τον μεταβλητο για 400-500χιλιομετρα, μετα σταματαει δεν ξερω γιατι. Οταν ζεσταθει εννοειται, γιατι κρυο δεν κανει κατι. Και γω supertech φοραω, βεβαια σε αλλο μοτερ ea113 οχι ea888, αλλα δεν νομιζω να παιζουν ρολο τα ελατηρια. Νομιζω αν αφησεις να δουλεψει για καποια χιλιομετρα μεσα το 5w40, δεν θα κανει θορυβο. Ισως παιζει ρολο οτι τις τελευταιες 2-3 φορες που εχω αλλαξει λαδια, γινονται παραλληλα και αλλες εργασιες και μενει για πολυ ωρα "αδειο" το μοτερ απο λαδια και κροταλιζει λιγο μετα μεχρι να φτασει το λαδι παντου και να τα "γεμισει" ολα μεσα. Μην ασχολεισαι αλλο με 18αρι, παρε ενα 2,5λιτρο και και ξεκινα απο εκει νεο προτζεκτ.
  3. 10w60 μου φαίνεται υπερβολή για τα άλογα σου. Αυτό το λάδι για να το βάλεις θα πρέπει να έχεις πολλά άλογα, θερμοκρασίες και βενζινες στο θεό. Ή να μπαίνεις σε πίστα και να κάνεις γύρους που θες το φιλμ λαδιού να μη σπάει. Επειδή το αμάξι είναι και daily, ξεκινά με 5w40 ravenol rcs παραγγελία απo Γερμανία ή το redline αν το βρεις. Μπορείς να παίξεις μπάλα και με το 5w50 molygen της liqui moly που έχει και φουλ μόλυβδο μέσα που είναι αντιτριβικο και έχει 502/505 προδιαγραφή. Άποψη μου, πηγαινε στο 40αρι ravenol rcs που είναι ότι καλύτερο (μαζί με το redline) και το αγοράζεις απευθείας από την ίδια την εταιρία στην Γερμανία.
  4. Δεν ξέρω φίλε αλλά δεν θα λυθεί με καθαρισμό. Κάτι άλλο είναι το πρόβλημα. Μπορεί να είναι μπεκ, για αυτό σου λέω να δεις με vcds για misfires την ώρα που το κάνει. Παρόλα αυτά ψάξε στο fb, soda blasters.
  5. Όταν το βάζεις μπροστά στο cold start και λες για άστατο ρελαντί, σημαίνει ότι το αμάξι κάνει misfires... Έχεις βάλει πάνω vcds την ώρα που το βάζεις μπροστά στα κανάλια 015&016 και δείχνει 0?
  6. Tσεκαρε με vcds και ανεβασε τι βλεπεις: -fuel trims block 031 & 032 -Χρονισμο, block 091 & 093 -Πιεση αντλιας υψηλης block 230 & 231 -Πιεση αντλιας χαμηλης block 103 -Πιεση τουρμπο block 115 & 116 -Ν75 duty cycle block 114 -Misfires block 015 & 016 Kαθαρισμο επικαθισεων σιγουρα θα θες μετα απο τοσα χιλιομετρα αλλα δεν νομιζω οτι ευθυνεται αυτο αν δεν εχει δυναμη το αμαξι. Παρε μια συμπιεση, αλλαξε και μπουζι.
  7. Αυτό το θέμα με το ρουλεμάν της 5ης και το συγχρονιζε που "νιαουριζει" το έχουν σχεδον τα μισά s3 8p. Ποιότητα vag όχι αστεία... Φίλε ένας κωδικός είναι για τα 2λιτρα ea113, είτε s3, είτε 2κινητα. Μπορείς να μπεις στο site της sachs και να βρεις τι κωδικούς δίνει. Χειροποίητο με πάντρεματα εγώ δεν θα έβαζα γιατί θα το πληρώσεις 2 φορές.
  8. Βολάν μονής δεν θα έβαζα γιατί δεν παίρνει τις ταχύτητες στις υψηλές στροφές και κροταλιζει σαν τρελό στο ρελαντί. Επίσης τρώει όλους τους κραδασμούς το ελευθερο ρουλεμάν που βρίσκεται μέσα στο σασμάν και την ακούει μετά από λίγο. Καλύτερα να πας στο sachs performance με βολάν διπλής.
  9. Αν άρχισε η κατανάλωση από τη στιγμή που το έκανες κ04 ή έβαλες catch can, κάτι σίγουρα από τα δύο φταίει. Η τουρμπίνα είναι καινούργια??? Catch can πετά το δεν κάνει τίποτα και βάλε τον τελευταίο κωδικό της μαμά pcv. 10w60 μόνο σε σφυρήλατο μοτέρ με 500 άλογα και πάνω έχει νόημα, απλά ο μηχανικός σου προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα κρύβοντας το κάτω από το χαλακι. Μακροπρόθεσμα και σε καθημερινή χρήση ένα τέτοιο λάδι θα σου φθείρει το μοτέρ σου επειδή είναι υπερβολικά παχύρευστο. Για αρχή άλλαξε την pcv σου και βάλε 5w40 από μια αξιόπιστη πηγή.
  10. Αν μιλάμε για το τούρμποκομπρεσορατο μοτέρ cav είναι ίσως από τα πιο προβλήματικα του group vag. Σαφώς πιο αξιόπιστα τα μοτέρ στην τελευταία τους έκδοση με κωδικό cth. Noμιζω από το 2012 και μετά τα audi φόραγαν αυτόν τον κωδικό ενώ τα υπόλοιπα του group άργησαν να τον λάβουν... Όπως λέει και ο φίλος από πάνω, κλαπετο εισαγωγής, ασφαλειοθηκη, καδένα, αντλία νερού, μαλακώνει το ελατήριο της wastegate σε κάποια και δεν σηκώνουν πίεση, και το χειρότερο από όλα, σπάνε πιστόνια ακόμα και μαμά! Αν είναι και dsg7 άστο και εκεί βγάζει πρόβλημα το μεκατρονικ. Αλλάζεις λάδια κάθε 5-6κ χλμ και κανείς το σταυρό σου. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο όσον αφορά τη συντήρηση. Αν είναι να σπάσει, που όλα κάποια στιγμή θα σπάσουν ή έχουν ήδη σπάσει, δεν μπορείς να το αποφύγεις ούτε να κάνεις κάτι για αυτό.
  11. Αν δεν ξέρεις πόσο έχεις μέσα καλό θα είναι τα αλλάξεις για να είσαι σίγουρος. Αν έχει παραπάνω λάδι μέσα πέρα ότι θα καπνίζει, δημιουργείς έξτρα πίεση στο μοτέρ σου η οποια ψάχνει διαφυγή από κάπου... Επίσης μια θα σου δείχνει φουλ, μια όχι η βέργα. Έχω αλλάξει 4 vag με 2λιτρους tfsi ea113 (2 tt, 1 s3, 1 scirocco r) και όλα έκαιγαν το ίδιο...100-120ml στα 1000χλμ. Εργοστασιακό ή βελτιωμένο δεν έπαιζε ρόλο, ούτε αν το λάδι ηταν 5w30 ή 5w40. Υπάρχουν βέβαια και κάποια 40αρια πολύ special όπως τα redline και ravenοl rcs που δεν ξέρω τι κάνουν. Στη επόμενη αλλαγή ίσως τα βάλω, θα δω.
  12. Το να σου κανει κοψιματα κατι παιζει, δεν ειναι φυσιολογικο προφανως και σιγουρα εχει σχεση με τα σφαλματα που σου εβγαζε πριν σχετικα με το καυσιμο. Αλλαξε φιλτρο και αισθητηρα και βλεπεις πως θα παει. Μisfires στο ρελαντι ολα κανουν αμα βαλεις πανω vcds και το παρακολουθεις αλλα δεν πρεπει να ρεταρει το μοτερ καθως τα κανει. Αν βαλεις vcds και παρακολουθησεις τα misfires live θα βαλεις και το καναλι, νομιζω το 033 ειναι, να βλεπεις τα stft που κανει ο εγκεφαλος... Αν δεν αλλαζουν εισαι κομπλε, αν τα βλέπεις να βαρανε κατι 25αρια και να ρεταρει το μοτερ την ωρα που τα κανει κατι παιζει με αναφλεξη και πολυ πιθανο να τα χει κλασει το μπεκ του κυλινδρου. Σκισιμο θελουν γενικα τα tfsi... Οτι χειροτερο ειναι το ρελαντι και οι χαμηλες ταχυτητες μεσα σε πολη σταματα-ξεκινα κτλ λογο του οτι δεν υπαρχει ροη και πιανουν μακα οι βαλβιδες εισαγωγης. Σκισιμο και αλλαγες λαδιου καθε 5-6000χλμ ειναι το ιδανικο για αυτα τα σκουπιδια μοτερ.
  13. Tι εννοεις μικρα? Ο κατασκευαστης το βγαζει για καποιο λογο με 225 πελμα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.