Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    483
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

csaris last won the day on November 9

csaris had the most liked content!

Community Reputation

288 Excellent

1 Follower

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,379 profile views
  1. Αν διαβασεις το manual θα δεις οτι ο κατασκευαστης δεν προτεινει συγκεκριμενο ιξωδες παραμονο προδιαγραφες, 504/507 για longlife & 502/505 για ετησια αλλαγη. Οι προδιαγραφες αυτες μπορει τις εχουν τα εξης ιξωδη: 0w30, 5w30, 0w40, 5w40, 5w50 κοκ. Το ιξωδες το αφηνει στην επιλογη σου γτ το ιδιο μοτερ ειναι σχεδιασμενο να λειτουργει στον Καναδα που εχει -30 βαθμους και αλλο στο Ντουμπαι που εχει 60. Δεν εχει καταργηθει το 5w30 αλλα οι αντ/πειες εδω λογω ζεστης αλλα και λογω οτι το λαδι εχει περισσοτερη επαφη με το καυσιμο στα tsi/tfsi, πανε σε 40αρι που ειναι λιιιιγο πιο χοντρο. Στη Γερμανια φαντασου και εκει σε 5w40 πανε που εχει και πολυ πιο κρυο απο Ελλαδα. Το αμαξι σου τιποτα δεν παθαινει εφοσον το λαδι που βαζεις εχει τις καταλληλες προδιαγραφες. Βαλβολινες τις αλλαξα στα 45.000χλμ. Μονο καλο κανει η αλλαγη.
  2. Tο σασμαν ειναι τελειως κλειστο και δεν μπορεις να το χαλασεις καπως περα απο κακη χρηση. Βεβαια στα vag ολα χαλανε αλλα τελοσπαντων.... Μπορει κατι να την ειχε ακουσει απο πριν και λογω αυξημενης ροπης απο το προγραμμα μπορει να εσπασε... Τι μοτερ εχει το αμαξι σου?
  3. Eχω κανει γυρω στις 15.000χλμ. Μακρια απο ολες τις φτηνες coilover τυπου FK, Vmaxx, JOM, Raceland, TA Technix, Blueline... Εκτος αν θες να καταστρεψεις το αυτοκινητο.
  4. Ειναι η χρυση τομη μεταξυ ανεσης και κρατηματος για εμενα και δεν εχω κανενα θεμα μεχρι στιγμης. Αν βαλεις και το κοστος μεσα, ειναι ισως οτι καλυτερο. Ηθελε να τις βαλει και ενα αλλο μελος πριν απο κανενα μηνα που την ειχαν προσφορα απευθειας στο site τους στα 520€! Στην αρχη και εγω για pss b14 πηγαινα κοντα στα 900€ αλλα τελικα πηρα την αποφαση και πηγα στις ΑΡ υστερα απο ερευνα σε forums του εξωτερικου και λογω πολυ χαμηλης τιμης. Τελικα βγηκε αψογη.
  5. Eχω αλλαξει πολλες αναρτησεις και η καλυτερη για τις δικες μου αναγκες ειναι η ΑΡ και μαλιστα την ειχα παρει πριν απο 2 χρονια περιπου στα ~500€!! Πιο σφιχτο απο το μαμα χωρις να κοπαναει και ουτε να χοροπηδας διχως λογο και αιτια, ενω πραλληλα ειναι και πιο ανετες χωρις να υπαρχει αυτη η ξερη αισθηση των μαμα. Θα τις ξαναεβαζα και στο επομενο μου αμαξι χαλαρα. Vogtland ρυθμιζομενες ειχα στο σιροκο και εβρισκαν οι σπειρες των πισω ελατηριων μεταξυ τους (χωρις να ειναι σαυρα το αμαξι) με αποτελεσμα να ακουγονται μεταλλικα χτυπηματα... Επισης μου εβγαλαν προβλημα τα πισω αμορτισερ και μου τα αντικατεστησαν δωρεαν στην εγγυηση. Oι ST ειναι πολυ καλες επισης καθως και η Bilstein PSS B14. ΒC & D2 δεν θα εβαζα γιατι ειναι Κινεζικες (χωρις να λεει κατι απο μονο του αυτο).
  6. Να ξερεις οτι αν ηταν γυρισμενο θα ηταν κατω απο 100.000χλμ ή εκει κοντα.... Δηλαδη δυσκολα καποιος μπαινει σε διαδικασια να γυρισει το κοντερ στα 150.000χλμ, ειδικα αν το αμαξι ειναι ι.χ. και δεν ειναι κανενα επαγγελματικο που γραφει 50.000χλμ το χρονο. Τελοσπαντων αν δεν σου "βγαινει" με το συγκεκριμενο μην πιεστεις να το παρεις, υπαρχουν και αλλα στο car.
  7. Φιλε επειδη εχω αλλαξει γυρω στα 10 μεταχειρισμενα και σχεδον ολα ηταν vag, σου λεω με σιγουρια οτι μπορει ο μηχανικος σου να το βρει τελειο και στην πορεια να σου βγαζει συνεχεια θεματα! Μεταχειρισμενο 10ετιας που να μη βγαζει θεματα δυσκολα θα βρεις... Ειδικα vag.... Για εμενα περα απο το μοτερ, η υπολοιπη κατασταση του αυτ/του πως ειναι εσωτερικα/εξωτερικα? Σαλονι, αμαξωμα κτλ φαινονται ταλαιπωρημενα πολυ? Σου δινει την εντυπωση οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης θελει να το ξεφορτωθει? Τι τιμη το συζητας αν επιτρεπεται? Αυτο για τα λαδια οντως ισχυει ειδικα στα ΕΑ888 μοτερ gen2 γτ προσπαθησαν να μειωσουν τις τριβες στο εσωτερικο των κυλινδρων με ανανεωμενα ελατηρια. Το προβλημα πιο πολυ επαιζε στα μοτερ που εμπαιναν στο διαμηκη αξονα δηλαδη στα Α4 & Α5, 1.8 και 2.0. Τα s3 φορανε ΕΑ113 μοτερ και δεν ειχαν θεμα.
  8. Το μοτερ ειναι ετσι κατασκευασμενο απο το εργοστασιο, να γυρνανε οι αναθυμιασεις στην εισαγωγη και να καιγονται. Αυτος ειναι ο λογος που πιανουν μακα οι βαλβιδες εισαγωγης... Τα δοχεια αναθυμιασεων ειναι πεταμενα χρηματα γιατι δεν λυνουν το προβλημα αυτο. Με τα χρηματα ενος catch can kit (μενουν και ρεστα) κανεις ενα καθαρισμο στις βαλβιδες εισαγωγης οπου θα δεις και πολυ μεγαλη διαφορα στο μοτερ.
  9. Τα ΕΑ888 μοτερ 1.8 & 2λιτρα, τι τουρμπινες φορανε μαμα? Τα gen 1 K03 και τα gen 2 IHI ή οχι?
  10. Παλια να ξερεις ηταν κοντα στο 1000αρικο η αλλαγη. Επειδη ξερω παιδια με 14αρια μοτερ που εκαναν την αλλαγη και μετα παλι ξαναεμφανιστηκε ο θορυβος, καλο θα ηταν να κανεις τη δουλεια σε καποιο συνεργειο που θα σου δωσει και εγγυηση... Καλο θα ηταν εννοειται να το φτιαξεις γιατι δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που πηδηξε δοντι και εγινε αχρηστο το μοτερ.
  11. Κατι δεν εχει γινει σωστα θεωρω. Σε s3 8p ~360ps με μαμα δισκοπλατο LUK εδω και 15.000χλμ και βασταει ακομα.
  12. Φιλε η τιμη ειναι λιγο τσιμπημενη.... Ενδεικτικα αναφερω οτι το '13 αγορασα ΤΤ του '08 με 13.000χλμ με οτι σχεδον υπαρχει απο εξτρα, ηλ. θερμαινομενα καθισματα, parktronic, rnse, xenon με auto lights, αντιθαμβωτικο καθρεφτη μεσα, ηλ. ανακλυνομενους εξωτερικους καθρεφτες, εξτρα πακετο δερματος και πολλα αλλα, στα 18.500€! Ηταν καινουργιο κυριολεκτικα.... Ημουν αναμεσα σε αυτο και αλλο ενα γκρι dsg (σαν αυτο που κοιτας) με 25.000χλμ στα 17.500€. Επειδη πλεον αμαξια δεν υπαρχουν ο καθενας ζηταει οτι θελει. Για μενα νορμαλ τιμη ειναι γυρω στα 16.000€.
  13. Δυστυχως φιλε μου δεν υπαρχει κατι για s3 8p preface... Η Μονη πατεντα που κανουν στο εξωτερικο ειναι απο rs6 και την κοβουν για να ταιριαζει. Αυτη ειναι για Α3 και δεν κανει για s3, Το s3 εχει πιο κοντη γριλια απο του Α3.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.