Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    513
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

csaris last won the day on May 28

csaris had the most liked content!

Community Reputation

311 Excellent

1 Follower

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,517 profile views
  1. Ετσι για να εχουμε να λεμε... Σε brembo. 4 Τακακια 59€ https://www.autodoc.gr/brembo/7624602 2 Δισκοι μπροστα 142€ https://www.autodoc.gr/brembo/13801757 Τους κωδικους τους βρηκα απο εδω (για 1ΖΚ): https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/audi-a3-8p1-s3-quattro/000019914-1
  2. Nομιζω το πιο safe να πας απο αποψη κοστους και συμβατοτητας ειναι του s3. Δεν θα κοιταγα κατι αλλο στη θεση σου.
  3. A, δεν ξερω απο αυτα ημουν θετικη εγω! 😛
  4. Tελωνειο ακομα ειναι free απο Αγγλια, οτι ισχυε μεχρι τωρα δηλαδη. Οι ζαντες σου εχουν 1 δαχτυλο αερα τουλάχιστον με το σετακι της forge, οπως πιστευω οτι χωραει και του tt-rs (φοραει ζαντα 9αρα με et52). Του cayenne τωρα δεν ξερω, αγνωστο. Ιδανικο σε a3/s3/leon/golf ειναι 8.5αρα με et45. Με μικροτερο et σιγουρα θα βρισκεις, ειδικα αν εισαι χαμηλωμενος! Τα ειχα παρει 1550 λιρες Αγγλιας τοτε απο εδω: https://www.ebay.com/itm/322835475908#rwid , αλλα βλεπω οτι εχει ανεβει η τιμη. Δες εδω που ειναι πιο φτηνα: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=FMBKMK5&_sacat=0&_sop=15 Kαλη λυση επισης και οικονομικη ειναι να βρεις δαγκανες που συνεργαζονται με τις μαμα δισκοπλακες οπως ειπε πιο πανω o @Kavouras.
  5. Δεν εχω κατι με το car, απλα θεωρω λαθος τα παντρεματα ειδικα στα φρενα. Εχεις ενα δισκο απο mercedes ml 350mm τουλαχιστον 15kg, o οποιος δεν κεντραρει στο μουαγιε των vag και θελει μεταλλικο δαχτυλιδι περιπου 1mm ενδιαμεσα. Η δαγκανα ειναι τεραστια, βαρια (λογικο αφου προοριζεται για cayenne) οσο η μαμα του s3/cupra και με αγνωστα τα χιλιομετρα που εχει γραψει πριν. Αρνητικο ειναι οτι εχει πολυ μεγαλη επιφανεια εμβολων και χανεις παρα πολυ σε αισθηση στο πενταλ του φρενου. Επισης θες ζαντα που να βγαινει πολυ εξω (τουλαχιστον 8.5αρα με et45) αλλιως θες και αποστατες... Το ενα φερνει το αλλο δηλαδη. Πλεονεκτημα ειναι φυσικα το κοστος αυτων των σετ. Προσωπικη μου αποψη ολα τα παραπανω. Φυσικα ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει!!
  6. TT-RS σετακι ειχα βαλει στο Scirocco R που ειχα πριν, περαν απο το look δεν εχουν κατι το ιδιαιτερο να σου πω. Εχεις μια πολυ ελαφρια δαγκανα της brembo 4πιστονη με ενα γαιδουρι δισκο 370mm βαρους 13+ κιλων. Διαφορα πολυ μικρη θα δεις και αν τα "καις" θεωρω οτι θα εχεις προβληματα με στραβωματα, ειδικα αν βαλεις και κανενα αγωνιαρικο τακακι επανω. Επειδη υπαρχουν πολλα σετακια μεταχειρισμενα με παλιους κωδικους, θα κοιταξεις οι δαγκανες να εχουν τρυπες για τα αντιβαρα πισω. Οι πρωτες παρτιδες δεν ειχαν και σφυριγαν συνεχεια! Επισης οι δισκοι να ειναι ο τελευταιος κωδικος, τον οποιο μπορεις να τον βρεις στο ΕΤΚΑ. Στο s3 που εχω τωρα εχω βαλει το 6πιστονο σετακι της Forge με διαιρουμενο 356mm δισκο... 3 κιλα η δαγκανα και 8 κιλα ο δισκος ζυγιζει μολις. Πολυ καλη αισθηση στο αρχικο φρεναρισμα (ερχονται με τακακια ebc yellowstuff) και ειναι σαφως καλυτερα απο τα μαμα. Υποψιν οτι δεν τα εχω πιεσει ιδιαιτερα γιατι πλεον δεν κανω πολλες καγκουριες. Αρνητικο ειναι τα yellowstuff τακακια που σφυριζουν συνεχως!! Τα αλλαξα μετα απο λιγο καιρο με τα ebc redstuff οπου και το σφυριγμα εξαφανιστηκε... Το συγκεκριμενο σετ oπως και πολλα αλλα επωνυμα, ειναι για fast road καταστασεις. Αν θες κατι για να το καψεις πας σε Brembo, οχι τα ξαναβαμμενα σετ που υπαρχουν αλλα σε καινουργια, παντα με το αναλογο κοστος. Βασικο επισης ειναι και το κοστος που εχουν οι δισκοι και τα τακακια σε ολα αυτα τα σετ... Oι δισκοι της Forge εχουν 600€ και 150€ τα τακακια, καμια σχεση με τα εργοστασιακα s3/cupra που παιρνεις Brembo δισκους και τακακια 180€ ολα μαζι. Σκεψου και αυτο δηλαδη. Επισης δεν θα εβαζα σετακια που πουλανε στο car απο 6πιστονες Brembo απο cayenne με δισκο 350mm απο mercedes ml + δαχτυλιδι κεντραρισματος. Kαλα λογια διαβαζω και για του tts 8s clubsport εκδοση: https://www.ebay.com/itm/Audi-TTS-8S-4Pot-Brake-kit-Upgrade-ClubSport-brake-discs-NEW-Black-Audi-S3-8v-8p/292897294482?epid=8025940465&hash=item44320a0892:g:czoAAOSwyqleGElw https://www.ebay.com/itm/Audi-TTS-8S-4Pot-Brake-kit-Upgrade-Tarox-F2000-Slotted-brake-discs-NEW-mk7-R-S3/293412634802?epid=8025940465&hash=item4450c180b2:g:CYcAAOSwoMFeFLj6 Βλεπω οι Ρουμανοι στο ebay εχουν πολυ πραγμα... 😛
  7. Φιλε δεν θα εβαζα ημιτασιον φαναρια ουτε μπρος ουτε πισω. Αυτο με την πλακετα των πισω φαναριων ειναι στανταρακι στα tt 8j. Στο δικο μου tt το ειχα φτιαξει σε εναν ηλεκτρολογο, δεν θυμαμαι τι εκανε ακριβως, νομιζω καποια παρακαμψη με ενα εξτρα καλωδιο και αντεξε μεχρι που το πουλησα!
  8. Oτι κουμπωνει, κουμπωνει... Oπως και σε ποσα αλλα vag. Eιναι λαθος ομως γιατι το S3 εχει διαφορετικα βαρη ανα αξονα σε σχεση με απλο Α3 και στο δρομο θα ειναι οτι να ναι. Απο οπτικης αποψης τα S3/S3 sb καθονται καπως περιεργα απο το εργοστασιο.. Η μουρη ειναι 1-1,5 cm πιο σηκωμενη απο οτι πισω. Η eibach φαντασου βγαζει ελατηρια για τα s3 ΜΟΝΟ μπροστα!! Επειδη ειχα Α3 ambition παλαιοτερα, ειχα βαλει ΚΟΝΙ κιτρινα με hr ελατηρια και ειχε μεταμορφωθει το αυτοκινητο, σου προτεινω το ιδιο.
  9. Kαλως ηρθες στον κοσμο των vag.... 😛
  10. Πρεπει να λογκαρεις με vcds το block 103 (αντλια χαμηλης) και 230 (αντλια υψηλης) να δεις τι γινεται. Πρεπει να πας σε καποιον dealer της apr και να το αναλαβει ολο αυτο γιατι απο forum εικασιες κανουμε. Μην πας σε stage2+ αμα δεν το λυσεις το προβλημα.
  11. Θα πρεπει να λογκαρεις αντλια υψηλης και πισω αντλια να δεις τι γινεται οταν στο κανει... Μπορει και το μαμα μπρουτζακι να ευθυνεται.
  12. Για θερμοστατης μου ακουγεται... Σου πεφτει η θερμοκρασια οταν το αμαξι κινειται σε ανοιχτο δρομο και σε κινηση ειναι καρφωμενη στους 90?
  13. Toν αλλαξα τελικα σημερα... Αμα με πιασουν οι ψυχαναγκασμοι μου δεν μπορω να κανω πισω! 😛 Εκανα και αντικατασταση αντιψυκτικου μιας και ηταν ευκαιρια.
  14. Τωρα τελευταια οταν ειμαι με σταθερη ταχυτητα χαλαρος π.χ. 90-100km/h και αφηνω το γκαζι για να ρολλαρει το αυτοκινητο, πεφτει σιγα-σιγα η βελονα του ψυκτικου στους ~75-80c και επανερχεται σιγα-σιγα στους 90c αμα σταματησω ή αν πετυχω κινηση. Οταν κινουμαι σε πολη ή οταν πιεζω το αμαξι ειναι καρφι στους 90c και δεν κουνιεται. Σφαλματα, διαρροες κτλ τιποτα. Με μια προχειρη ερευνα ειδα οτι ειναι ο θερμοστατης, ο οποιος ειναι και μανικι για να αλλαξει. Καμια ιδεα?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.