Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    495
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

csaris last won the day on January 21

csaris had the most liked content!

Community Reputation

295 Excellent

1 Follower

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,435 profile views
  1. Προσφατα εβαλα οργανικο δισκο κ πλατω sachs performance σε βολαν διπλης μαζας και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος!! Εχει πολυ ωραια αισθηση και γραπωμα. Δεν ειναι ιδιατερα βαρυ αλλα ουτε και αποτομο, ειναι θεωρω η χρυση τομη για καθημερινη χρηση και καγκουριες που και που. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει για εκκινησεις απο οτι διαβαζω. Σε 4/5/6φτερο δεν θα πηγαινα γιατι φτυνεις αιμα... Εκτος και αν πας για πολλααα αλογα. Για 420-430 αλογα θα σε καλυψει ο οργανικος κατα τη γνωμη μου. Αν κανεις κινηση ΜΗΝ αγορασεις απο sachs performance απευθειας γτ πιανουν κ@λο. Αγορασα ολο το σετ sachs performance, το μεταλλικο ρουλεμαν και τις βιδες 570-580€ στην πορτα μου απο εδω -> https://www.qp24.de/en/
  2. Αν εννοεις σε παρκαρισμα εννοειται βαζεις καθρεφτη κατω και παρκαρεις αλλιως θα φυγουν κομματια. Στην οδηγηση εννοειται θα εισαι πιο προσεκτικος και παντα θα κοιτας τον αερα.
  3. Τα εργοστασια απευθυνονται σε σοβαρες χωρες για να κανουν πωλησεις, οι οποιες εχουν και το αναλογο οδικο δικτυο.... Αν περιμεναν απο την Ελλαδα θα ειχαν κλεισει.
  4. Eνταξει παιζει μεγαλο ρολο και η καροτσα... Το Α4 Β8 ειναι ανωτερο σε αναρτησεις, ποιοτητα, ηχομονωση, κυλιση απο το Α3 8p. Εχω κανει πολλες βολτες παντως με Μ3 Ε92 με 20αρες και πραγματικα ειχα παθει σοκ με την ανεση και την ποιοτητα κυλισης.... Ενταξει τι συγκρινω τωρα. 😛 Στην προκειμενη περιπτωση του Γιωργου @Kavouras η αναρτηση μπορει να μην βοηθαει στους καροδρομους που εχουμε.
  5. Ειμαι με 19αρες τωρα στο s3 (8.5j et47) αλλα και σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα... Στο θεμα ανεσης συγκεκριμενα στο s3 δεν καταλαβα διαφορα στη μεταβαση σε 19αρες απο τις μαμα 18αρες. Το maximum που μπορεις να πας στα Α3/S3 8p ειναι 8.5 παχος και 45 offset. Εχω φορεσει ζαντα 8.5αρα και με 44 offset και δεν ειχα κανενα θεμα, ουτε στο 43 που κοιτας θα χεις. Τη συγκεκριμενη ζαντα την κοιταγα και γω γτ ηταν σε καλη τιμη αλλα στο ασημι που την ηθελα δεν υπηρχε στοκ τοτε.
  6. Δυστυχως φιλε ολα τα πολυτελειας αυτ/τα εχουν πολλα προβληματα... Συνεχεια εχεις κατι να ασχολεισαι. Αν εξαιρεσεις οπως λες την επιβλητικη εμφανιση και τον ογκο, οδηγικα δεν εχει τιποτα δηλαδη.. Στα ιδια επιπεδα δυστυχως και το GLE του εν λογω φιλου. Τεσπα, υπαρχει και χειροτερο απο το Χ5... Το Χ3! 😀
  7. Φιλε σοβαρα τωρα Χ6?? Θα δουλευεις για να το συντηρεις αυτο και οι τιμες που δινει η bmw στα ανταλλακτικα ειναι διαστημικες.... Εχω κολλητο φιλο με Χ5 '08 3λιτρο, αγορασμενο κουτα 80.000€ και κανει γυρω στα 450.000χλμ. Εχει αλλαξει 3 φορες σασμαν και 2 φορες μοτερ στην εγγυηση. Και μιλαμε για κοστολογια με 1000αρικα τωρα... Μακρια φιλε. Επισης εχεις κανεις βολτα να το δεις στο δρομο? Μιλαμε το αυτοκινητο παρολο τον ογκο του ειναι τσιμεντο σκληρο... Το Χ6 φαντασου ειναι ακομα χειροτερο. Το προβλημα θεωρω ειναι οτι κατι δεν εγινε σωστα την 1η φορα στην επισκευη. Θα εβρισκα ενα καλο συνεργειο και θα το ελυνα να δω που ειναι το προβλημα εξαρχης και απο εκει και περα βλεπεις.
  8. Απο τη στιγμη που εισαι ενα +70% σε ροπη δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις απο το μαμα δισκοπλατο να αντεξει δυστυχως. Μπορει το luk που ειχε απο μαμα να ηταν καλυτερο, μπορει να αλλαξαν οι παρτιδες, να αλλαξαν οι κωδικοι, να αλλαξαν το οργανικο υλικο του δισκου... 1002 μπορει απο την 1η τοποθετηση. Το μονο λαθος που μπορει να εχει γινει ειναι να μην εχουν σφιχτει με την καταλληλη δυναμη οι βιδες του πλατο, πραγμα δυσκολο.
  9. Φιλε το προβλημα ειναι οτι το μαμα δισκοπλατο ειναι φτιαγμενο για τα εργοστασιακα επιπεδα ροπης ~ 29 κιλα. Στα 50 κιλα ροπης που του ριχνεις τα κλανει... Ειδικοτερα απο οσο εχω διαβασει το προβλημα ειναι στο πλατο το οποιο δεν εξασκει αρκετη πιεση στο δισκο με αποτελεσμα να πατιναρει. Το sachs που εχεις βαλει ειναι πιο μαλακο απο το luk απο κατασκευης που σημαινει οτι ειναι ακομα πιο αδυναμο. Να σημειωθει οτι το μαμα σετ απο το εργοστασιο ειναι luk και οχι sachs... Απλα ο κοσμος επηρεαζεται απο το ονομα sachs και το επιλεγει. Αν το πιεζεις ειδικα τωρα που εχει και κρυο και σανιδωνεις απο χαμηλα με μεγαλη σχεση θα πατιναρει οσες φορες και να το αλλαξεις. Ακριβως το ιδιο θεμα εχω σε s3 8p.... Καινουργιο μαμα σετακι σε luk και μετα απο 8.000χλμ αρχιζε ξανα το πατιναρισμα με τα ιδια επιπεδα ροπης οπως στο δικο σου! Η μονη λυση φιλε γραφεις χασουρα και πας σε sachs performance δισκοπλατο που ειναι για 55+ κιλα ροπης. Το πεταλι θα γινει μπετο αλλα δεν υπαρχει αλλη λυση. Απο τον καινουργιο χρονο θα το παραγγειλω και γω δυστυχως.
  10. Στην αντ/πεια τι ελεγχο εκαναν ακριβως, γτ αυτα τα θεμα δεν κρυβονται?? Αν φοραει προγραμμα θα πρεπει να περαστει και αναλογο file για decat. Φοραει ηδη προγραμμα το αμαξι? Τα misfires που σου κανει στο ρελαντι μπορει να ειναι απο μπουζι, μπεκ ή πολλαπλασιαστη.
  11. Δυστυχως φιλε η ποιοτητα του group vag ειναι γτπκ... Φιλος με Α5 2.0tsi 211ps ακριβως το ιδιο προβλημα. Ολα τα ea888 1.8tsi & 2.0tsi gen 2 μοτερ και ειδικα αυτα που ειναι τοποθετημενα στον διαμηκη αξονα οπως στα Α4 εχουν προβλημα. Σε αυτα τα μοτερ εβαλαν αλλα πιστονια/ελατηρια για να μειωσουν την τριβη για οικονομια καυσιμου και το αποτελεσμα ειναι αυτο που αναφερεις. Οι κωδικοι αντικαταστασης φαντασου ειναι απο τα παλια 2λιτρα μοτερ που δεν ειχαν προβλημα. Μπορεις με τα μισα χρηματα απο αυτα που αναφερεις να φτιαξεις το προβλημα σε εξωτερικο συνεργειο πιστευω με γνησια πραγματα.
  12. Τοσο φουλ εξτρα μπορει να ειναι και εισαγωγης.... Παζαρεψε το ή περιμενε απο το 2020 για να γλιτωσεις τα τελη. Θα κοιταγα και αυτο: https://www.car.gr/24643523-audi-a4-2011-s-line
  13. Αν διαβασεις το manual θα δεις οτι ο κατασκευαστης δεν προτεινει συγκεκριμενο ιξωδες παραμονο προδιαγραφες, 504/507 για longlife & 502/505 για ετησια αλλαγη. Οι προδιαγραφες αυτες μπορει τις εχουν τα εξης ιξωδη: 0w30, 5w30, 0w40, 5w40, 5w50 κοκ. Το ιξωδες το αφηνει στην επιλογη σου γτ το ιδιο μοτερ ειναι σχεδιασμενο να λειτουργει στον Καναδα που εχει -30 βαθμους και αλλο στο Ντουμπαι που εχει 60. Δεν εχει καταργηθει το 5w30 αλλα οι αντ/πειες εδω λογω ζεστης αλλα και λογω οτι το λαδι εχει περισσοτερη επαφη με το καυσιμο στα tsi/tfsi, πανε σε 40αρι που ειναι λιιιιγο πιο χοντρο. Στη Γερμανια φαντασου και εκει σε 5w40 πανε που εχει και πολυ πιο κρυο απο Ελλαδα. Το αμαξι σου τιποτα δεν παθαινει εφοσον το λαδι που βαζεις εχει τις καταλληλες προδιαγραφες. Βαλβολινες τις αλλαξα στα 45.000χλμ. Μονο καλο κανει η αλλαγη.
  14. Tο σασμαν ειναι τελειως κλειστο και δεν μπορεις να το χαλασεις καπως περα απο κακη χρηση. Βεβαια στα vag ολα χαλανε αλλα τελοσπαντων.... Μπορει κατι να την ειχε ακουσει απο πριν και λογω αυξημενης ροπης απο το προγραμμα μπορει να εσπασε... Τι μοτερ εχει το αμαξι σου?
  15. Eχω κανει γυρω στις 15.000χλμ. Μακρια απο ολες τις φτηνες coilover τυπου FK, Vmaxx, JOM, Raceland, TA Technix, Blueline... Εκτος αν θες να καταστρεψεις το αυτοκινητο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.