Jump to content

csaris

Member
  • Content Count

    630
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    53

csaris last won the day on January 15

csaris had the most liked content!

Community Reputation

418 Excellent

1 Follower

About csaris

  • Birthday 09/05/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3

Recent Profile Visitors

2,883 profile views
  1. Για να πηγαινει μαζι s3 8p με αλλο 2κινητο k04 πρεπει το s3 να ειναι +30 αλογα επανω για να καλυψει το ντισαβανταζ βαρους και quattro.
  2. Τα κουμπια του κλασσικου τιμονιου δεν ταιριαζουν στου flat bottom εννοειται! Πρεπει να ειναι απο flat bottom ή tt ή s3.
  3. Γιατι δεν πας σε αυτη η οποια ειναι δοκιμασμενη και σε πολυ δυνατη τιμη?? https://www.car.gr/parts/view/29938990-audi-s3-quattro-kit-eisagwgis-aera Tην ειχα σε Scirocco R και ηταν αψογη! Το να μπεις σε διαδικασια για μεταχειρο vflow και να αλλαξεις το φιλτρο (εξτρα κοστος) δεν αξιζει για εμενα. Αν σου φαινονται σκληρες οι μαμα αναρτησεις τοτε ξεχνα τις ρυθμιζομενες.... Ισως στην περιπτωση σου να ταιριαζει καλυτερα κανενα after αμορτισερ οπως koni κιτρινο.
  4. Η vflow οντως ειναι μια πολυ καλη εισαγωγη και 1000δοκιμασμενη.. Το θεμα ειναι αν αξιζει να σκασεις ενα 500αρικο σχεδον που κανει για μια εισαγωγη που δινει ξερω γω 10 αλογα... Επισης ειναι αρκετα δυσευρετη. Υπαρχουν πολλες αξιολογες εταιρειες να κοιταξεις και σε πολυ καλη τιμη και μπορεις να τις βρεις ebay οπως ramair, itg, neuspeed, revo, injen κτλ. Οποτε μην κολλας μονο στην vflow.
  5. Το θεμα ειναι ΤΙ θα βρεις και ποσο... Εσυ μονο τα κουμπια θες οποτε ειτε απο tt ειναι, ειτε απο s3, ειναι το ιδιο πραγμα. Για αρχη κοιτας στο car ή ebay και βλεπεις...
  6. Tα εχω βαλει εγω. Πρεπει να βρεις ενα μεταχειρισμενο τιμονι και να βγαλεις απο πανω ολο το αλουμινενιο (πλαστικο) πλαισιο μαζι με τα κουμπια. Ειναι κουμπωτο, αφου βγει ο αεροσακος τραβας ολο το πλαισιο και βγαινει. Θα χρειαστεις επισης εγκεφαλο τιμονιου που υποστηριζει καθως cruise control, μια μετατροπη στη φισα που ειναι πισω απο το τιμονι και προγραμματισμο στο vcds. Προσωπικα βρηκα τιμονι απο tt 8j s-tronic και τα πηρα απο εκει... Ολα τα υπολοιπα τα εβαλε ο delectronics. Αργοτερα μαλιστα πουλησα και το σκετο τιμονι επειδη ηταν s-tronic και εχει αρκετη ζητηση.
  7. Τα αλογα σε αυτο το σταδιο (stage2+) αναλογως το δυναμομετρο ειναι γυρω στα 360. Το δυναμομετρο ομως δεν λεει παντα την αληθεια... Την αληθεια τη λεει ο δρομος οπως λεει και ο Βαγγελης απο πανω. Εχει τυχει πολλες φορες σε πατηματα δικα μου να δηλωνουν οι "αντιπαλοι" κατι 380-390ps και στο δρομο να ειναι πισω απο τα 350-360 τα δικα μου. Η revo ειναι οτι να ναι ή εστω το παραρτημα που ειναι εδω. Τα ιδια ειχαν πει και σε μενα και μαλιστα ζητουσαν μια αστρονομική τιμη γυρω στα 800€! Εννοειται ακυρο και πηγα απευθειας σε apr. Γενικα, αν μιλαμε για τη revo στη Μεταμορφωση, οσες φορες και αν πηγα μου εδιναν παντα την εντυπωση οτι πανε να "δαγκωσουν" αγρια... Ειδικα αν καποιος ηταν ασχετος θα τον εκαναν κανονικο μεροκαματο. Η rtmg απο οσο ξερω στα 14αρια tsi κανει πολυ καλη δουλεια, στα 2λιτρα δεν ξερω. Εχουν βεβαια κυκλοφορησει τοσα προγραμματα για αυτα που ολα πανω-κατω ειναι τα ιδια. Επισης να ξερεις οτι σχεδον ολα ειναι αντιγραφα απο τα επωνυμα. Σκαστρα ΔΕΝ χρειαζεσαι τιποτα περα απο τον τελευταιο κωδικο 06H145710D. Τσαμπα λεφτα θα δωσεις, ειδικα για ανοιχτου τυπου ειναι πολυ λαθος αλλα ειπαμε, πρεπει να βγαλουν "μεροκαματο" τα συνεργεια! 😛 Bαλε για αρχη το προγραμμα που θα επιλεξεις και κοιτα το αμαξι να δουλευει σωστα, να εχει καλες καμπυλες και να πιανει ολους του στοχους που ζηταει το file σου. Επισης καλο θα ηταν να κανεις και ενα καθαρισμο επικαθισεων στις βαλβιδες, ειδικα ανα εχεις πολλα χλμ και δεν ξερεις ποσο συχνα αλλαζε λαδια ο προηγουμενος...Απο το να πεταξεις χρηματα για σκαστρα κανε αυτο δηλαδη.
  8. Eνταξει, μπορει να ετυχε οντως να το πηρε καποιος αλλος που το ελεγξε επιτοπου, να εκανε ενα παζαρακι και να το πηρε. Εχω παρει και γω αμαξι ετσι πιο παλια. 😛
  9. Ενταξει ειναι πολλα τα χλμ και αν εχουν περασει και πολλα χερια πιστευω πως θα χρειαστει αρκετα πραγματα... Ελπιζω να βγω λαθος. Γενικα επειδη ειναι λιγο περιεργη η αγορα του s3, (προσωπικα πριν παρω το δικο μου το '17 ειδα ΤΑ χρεπια) θεωρω πως περα απο τα χρηματα για την αγορα καλο θα ηταν να υπολογιζεις και ενα σεβαστο ποσο για τυχον θεματα που ειναι να βγαλει. Τη τιμη το συζητας αν επιτρεπεται και επισης ειναι Ελληνικο το αμαξι ή εισαγωγης??
  10. Εδω μπαινω και βρισκω αρκετα πραγματα αλλα δεν εχει για τα πολυ καινουργια αμαξια κωδικους. http://www.oemepc.com/audi Με αρ. πλ. μονο αντιπροσωπεια που εχουν το ΕLSA.
  11. Κλασσικα εικονογραφημενα πλεον... 😛 Περα του στανταρ ελεγχου για φανοποιεια και μηχανικα πρεπει να γινει ελεγχος σε: -Κρεμαγιερα, για περιεργα κρακ-κρακ στα αποτομα αριστερα-δεξια του τιμονιου και σε full lock. -Ποτηρακι εκκεντροφορου. -Βολαν, αν κανει κροταλισματακια καθως πιανει ο δισκος. -Με τον αρ. πλ. για το ποια ελατηρια βαλβιδων φοραει, αν φοραει παλιο κωδικο σε stg2+ παιζει να χεις misfires. -Αντλια νερου για διαρροες και να εχει αλλαχθει ολο το σετ με ιμαντα κτλ. -Καδενα/τεντωτηρα, αν κανει σαν "ταξι" στην καμπινα πας για αλλαγη. -Σασμαν, θα βαλεις 5η και θα δεις με χαμηλη ταχυτητα αν βουιζει. -Κλιματισμος, να δουλευει κανονικα και να σε παγωνει. -Θερμοστατης, κλασσικη βλαβη, πας με σταθερη ταχυτητα και βλεπεις τη θερμοκρασια του νερου να πεφτει. -Το παγουρι καθως και το αντιψυκτικο που μπαινει μεσα να ειναι πεντακαθαρα. Γενικα θα δεις το αμαξι να ειναι καλοσυντηρημενο, λαδια, φιλτρα, υγρα haldex, υγρα transfer, βαλβολινες ολα να ειναι οπως πρεπει. Επισης και το εσωτερικο σε τι κατασταση ειναι... Εχει φυσιολογικες φθορες ή ειναι σα σταβλος μεσα.
  12. Προσωπικα, εχω φορεσει σε 2 δικα μου vag k04, Apr Stage2+ χωρις προβληματα και το προτεινω. Υπαρχουν τοσες πολλες επιλογες πλεον και ολα τα files ειναι πανω-κατω τα ιδια... Οποτε ειναι το τι προτιμας εσυ απο θεμα brand και support/after sales. Στο μονο που θα εμενα μακρια ειναι απο καποια προγραμματα που υποσχονται "μαγικα" νουμερα τα οποια βγαινουν μονο σε "συγκεκριμενα" dynos (εννοειται σου κανουν δωρο και το dyno παρεα με το προγραμμα). Εχει τυχει πολλες φορες π.χ. τα 390 αλογα ενος προγραμματος να χανουν απο τα 360 αλλου προγραμματος κτλ.
  13. Εχω αλλαξει γυρω στα 10 αυτοκινητα μεχρι στιγμης και εκανα παντα τον αρχικο ελεγχο μονος μου και εν συνεχεια σε συνεργειο δικο μου που εχει φανοποιο και μηχανικο. Παρολα αυτα, τον καλυτερο ελεγχο που εχω δει τον ειχε κανει ο Γρατσιας στην Μεσογειων οταν πουλησα ενα tt 8j που ειχα σε μια κοπελα απο Ηρακλειο Κρητης. Στην κυριολεξια το ξεβρακωσαν το αυτοκινητο, 10 ατομα ειχαν πεσει πανω και εψαχναν!! Σε σημειο που εκνευριστηκα... Τι αμαξι προκειται?
  14. Ημουν κατοχος Scirocco R ~360ps@49Nm και ενας απο τους λογους που το εδωσα και πηγα σε s3 ηταν λογω του quattro. Δυστυχως κ04 με αυτα τα αλογα σε 2κινητο σασι απλα δεν... ποσο μαλλον big turbo. Σπινιαριστρα και δεν εστριβε, ειδικα αν εμπαινες με τερμα γκαζι σε καμια στροφη πηγαινες στη μπαριερα συστημενος! Εκει που οντως γαζωνουν τα 2κινητα κ04 ειναι στο ρολ πατημα... Εκει πεφτει πολυ ξυλο. Tι να το κανεις ομως, θα στηνεις πατηματα απο το κοντρες dragster στο fb για ρολ?? Tο θεμα ειναι να εισαι γρηγορος παντου και σε ολες τις συνθηκες. Στο s3 πατας γκαζι και το αμαξι το νιωθεις οτι παταει κατω, δουλευει το σασι του και βγαινει η δυναμη στο δρομο, εχει τεραστια περιθωρια προσφυσης σε σχεση με τα 2κινητα ξαδερφακια του σε ολες τις συνθηκες... Αυτο ειναι που μετραει για εμενα. Αν θες να πας σε πολλα αλογα και big turbo, καλυτερα να το διωξεις και να παρεις ενα π.χ. s3 με dsg απο το να μπλεξεις με μετατροπη dsg και quattro στο υπαρχον Α3.
  15. Και με σκετο dp ιδια αποδοση θα εχεις σε αυτα τα σταδια, το catback δεν δινει σχεδον τιποτα. Για μενα ενα σκετο dp ειναι μια χαρα γιατι μειωνεις το κοστος αλλα και κρατας και το εργοστασιακο look που για πολλους ειναι το ζητουμενο. Να ξερεις οτι οι "Ελληνες" μαστορες θα σου πουν στανταρ οτι δεν αξιζει μονο το dp γιατι θα σε κοβει στα ψηλα ή δεν θα ακουγεται καλα κτλ, γιατι θελουν να βγαλουν περισσοτερο κερδος ξεκαθαρα. Oλα τα επωνυμα dp π.χ. milltek, cobra, apr, eurojet κτλ ερχονται με ολα τα εξαρτηματα/vbands/ανταπτορες για να ταιριαξουν στο εργοστασιακο catback. Οσον αφορα το κοστος αν για μια full εξατμιση με hjs καταλυτη ειναι ~1000€ τοτε για ενα dp αντε να ειναι ~700€.... Με no name καταλυτη ή κινεζικο το κοστος ειναι χαμηλοτερο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.