Jump to content

nickA418t

Member
  • Content Count

    446
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

nickA418t last won the day on December 20 2015

nickA418t had the most liked content!

Community Reputation

154 Excellent

About nickA418t

  • Birthday 07/08/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    γενικώς και επι τα αυτά

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. εργοστασιακα 525.Ειναι πολύ καλη βελτίωση με γραμμικη καμπύλη ροπης. Τα λεφτα λιγο τσουχτερα αλλα οκ. Περιπου 23.000 στοιχισε
  2. ολο και καποιος πελάτης με Lambo θα ζηλέψει και θα θέλει το ιδιο κιτ...
  3. Μετα από αιτημα του Δημητρη, σας παραθέτω στοιχεία για την σχετικα με την τοποθέτηση supercharger kit σε R8 V10 που τελείωσε προχθες. Το κιτ ειναι της Αμερικανικης VF engineering και έχει ενα ασυνήθιστο κύκλωμα chargecooler το οποίο τοποθετείται στον χώρο αποσκεύων του R8 (που ειναι μπροστα) και έχει εναν εναλλάκτη αερα-νερου με ενσωματωμένη αντλια (remote intercooling). To αυτοκίνητο απέδωσε 604 ίππους στους τροχούς και περίπου 720 στο στρόφαλο αν και μπορεί να φτάσει στους 750. H ροπή είναι περίπου στα 77 κιλα. Η εξάτμιση ειναι της Akrapovic και βοηθάει πολύ την ιπποδύναμη και την ηχητική του αυτοκινήτου ειδικά στις ψηλές στροφες.
  4. Υγρα φρένων : αλλαγή την πρώτη φορα σε 3 χρόνια μετά κάθε 2. Δεν υπάρχει χιλιομετρικός περιορισμός
  5. Κωδικός misfire ειναι P0300 για όλους τους κυλίνδρους. P0301 για κύλινδρο 1 , P0302 για κύλινδρο 2 κλπ
  6. Αντιψυκτικο μπαίνει μονο το G a13 a8 jm1 πια σε όλα τα Audi
  7. Το αυτοκινητο έχει servotronic? Αν ναί δεν υπάρχει θέμα με κρεμαγίερα γιατι το τιμόνι έχει ηλεκτρικό μοτέρ για υποβοήθηση (κάτι που μπορεί να βλάψει το μοτερ) .Αν ο θόρυβος είναι πιο έντονος στην οπισθεν με στριμένο τιμόνι πιθανόν να είναι ένα από τα εμπρός ρουλεμαν (κλασικό πρόβλημα στα 8Κ) το συναντώ καθημερινά.Βέβαια διαγνωση απο απόσταση δεν μπορώ να κάνω όπως λέω και στους πελάτες μου
  8. αν στο πελμα εχει γινει σκαλι απο λαθος πιεση ναι ειναι πιθανο. Το πέλμα γίνεται σαν πριονι και κανει βουητο στο δρόμο.Ο ήχος γίνεται σαν του ρουλεμαν. Αν έχει γίνει αυτο και δεν φταίει η πίεση τότε είναι πιθανό πρόβλημα ενδοτικοτητας των αμορτισερ. Πιθανόν να είναι πολύ σκληρά και να μην αποσβένει σωστά το αμορτισέρ την ταλάντωση του ελαστικού. Λιγοτερο πιθανός λόγος είναι οτι το αυτοκινητο δεν στρίβει με μεγάλες ταχύτητες και να χρησιμοποιεί ολο το πέλμα ωστε να φθειρεται ομοιομορφα.Συχνό πρόβλημα στην Μεγαλόνησο
  9. Αλήθεια είναι αυτο που σου είπαν. Οι αεροσακοι ελέγχονται απο τον εγκεφαλο τους ο οποίος βλέπει δικτυωμένα όλους μαζί και όχι τον καθένα ξεχωριστά μιας και όλοι πρέπει να είναι σε ετοιμότητα αν συμβεί κάτι αναπάντεχο. Αυτή ή λύση με την επισκευη της καλωδίωσης ισχύει σε περιπτωση που οι επαφές από τις φίσες έχουν χαλάσει. Αν είναι ο αερόσακος ,το θεωρώ αρκετά απίθανο, τοτε η μόνη λύση είναι η αντικατάσταση του. Σημασία έχει τι λάθος βγάζει θα ήθελα να ξερω. Εκρηκτική ύλη, αερόσακος, μονάδα ;
  10. εγω φοράω τους τετραγωνους hitachi και θα τους αλλαξω με τους κοκκινους.Το καλο των Hitachi ειναι οτι είναι μονωμένοι μέχρι κάτω. Δεν ξέρω αν τελικά είναι καλύτεροι οι κόκκινοι.Σίγουρα μετά απο 60.000 χλμ θα έχουν κουραστεί λίγο.Σε λίγες μέρες που θα έρθει η αγελάδα θα τα βάλω μαζί.
  11. οι κοκκινοι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες : αυτούς για τους 1.8τ και αυτοι για τους 2.0τ. Γιατι να πάρει κανείς τους 2.0τ που είναι 14mm μεγαλύτεροι αν εχει το 1.8;
  12. συμφωνω με τον προλαλησαντα. Κανονικα έχεις το δικαίωμα να πας όπου θελεις αλλα πρεπει να αποδεικνύεται γραπτως με απόδειξη οτι χρησιμοποιήθηκαν τα γνήσια ανταλλακτικά .Σχεδόν όμως όλα τα συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας δεν βγάζουν τιμολόγιο για να μην αποδίδουν ΦΠΑ, τον κόσμο τον βολεύει γιατι πληρώνει χαμηλά εργατικά αλλα δεν ξερει τι δουλειά γίνεται πάνω στο αμάξι.Ξέρω ότι ειναι δυσκολες οι εποχές αλλά τις περισσότερες φορες γινόμαστε συνένοχοι στην φοροδιαφυγή. Αν έκαναν την δουλεία τους σωστά όλοι θα άλλαζε η κατάσταση. Δεν εννοώ φυσικά για την ποιότητα εργασίας που φυσικά μπορεί να είναι καλή στον μηχανικό της ''γειτονιάς'' όπως συνηθίζουμε να λέμε αλλα στο αν εκδίδει παραστατικό. Τότε κανένα εργοστάσιο δεν μπορεί να σε καλύψει .Οταν έρθει η ώρα εγγύησης καλής θέλησης τότε φταίει η αντιπροσωπεία που δεν μας καλύπτει. Εγω που δουλευω μέσα στην αντιπροσωπέια, ότι κάνω το κάνω με τιμολογιο εργασιών και ανταλλακτικών γιατι αν χαλάσει ένα ανταλλακτικό θα το κάνω εγγύηση και εξάλλου παρόλο που είναι 10 χρονών το αμάξι μπορώ να καλύψω πραγματα στην εγγυήση αφου το εργοστάσιο μου δίνει αυτο το προνόμιο (πχ. αν χαλάσει ο συμπιεστής του κλιματισμου). Εξαλλου το αυτοκινητο όταν πάει στην αντιπροσωπεία την ώρα που γίνεται κλήση βλαβών μετα το σερβις με το διαγνωστικό, μπορεί να γίνει και κάποιο update στον εγκέφαλο το οποίο βελτιώνει χαρακτηριστικά λειτουργιας του αυτοκινητου, ή να ενημερωθεί ο οδηγός για μια καμπάνια που τρεχει. Οπως π.χ. με τους πολλαπλασιαστες που έχω ξαναπει. Ποσοι από εσάς τους εχετε πληρώσει ενώ δεν χρειάζεται;
  13. εχω αναφερει και σε αλλο ποστ οτι τα Α4 1.8τ και 2.0τ οπως και αλλα μοντελα έχουν καμπανια αναγκαστικης αλλαγης των πολλαπλασιαστω, (οχι το 1.6) μην το αμελειτε
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.