Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

mariosA4

Member
  • Content Count

    4,476
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

mariosA4 last won the day on July 18 2018

mariosA4 had the most liked content!

Community Reputation

1,086 Excellent

About mariosA4

  • Birthday 05/19/1969

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    loutraki

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    a4 b6

Recent Profile Visitors

7,226 profile views
  1. ποσα αλογατα ειναι δημητρη? μια χαρα ανοιγει για κ04 πάντως
  2. εχεις κανει εκκινησεις με αυτο το σετ Δημητρη? αν ναι λάθος , κανενα οργανικο σετ δεν αντεχει εκκινησεις, καντο εξαφτερο
  3. εχει προχωρησει ωραια το προτζεκτ κατα τη γνωμη μου και επειδη βλεπω να πεφτει πολυ κοψιμο στο σασί , ο κλωβος για το δεσιμο ειναι must καλη συνεχεια
  4. mariosA4

    s4 b5 nasos

    κουκλα το εργαλειο νασο τι δισκοι ειναι αυτοι? σαν κεραμικοι μοιαζουν
  5. κουκλα το εργαλειο!
  6. τωρα καταλαβα , νομιζα ότι εβγαινε και το βολάν σε 210 και λεω πως το παντρεψε με 228.. Εγω φοράω βασικά τον fx400 σε 228 μμ με πλατό που γραφει πάνω sachs , δεν νομιζω να ειναι πάντως performance. με τα εξαφτερα τακουνια κραταει καλα αλλά εχει κραδασμους σε συγκεκριμενες στροφες μεταξυ 2000 έως 2500 απο το βολάν αν και το εχω ζυγισει όλο μαζι το σετ Αν εχεις άκρη για τετοιο βολάν ενδιαφερομαι , στειλε πμ
  7. Δηλαδή έχεις σεταρει το 210 βολάν με 228 δίσκο? Πώς γίνεται αυτό ρε Γιώργο? Επίσης πως ενισχύεις με κέβλαρ τον καινούργιο δίσκο αλλάζεις τακούνια? Το όλο σετ πάντως ακούγεται ενδιαφέρον αφού το σκίζει ο Ηλίας με 2 μπαρο το καλοβλεπω. Πες και ένα κόστος υλικών να πάρουμε μια ιδέα. Εμένα πχ βγάζει κραδασμούς τι μονής που έχω σεταρει με fx400
  8. δυσκολη δουλεια ,πιστευω 'ομως το αποτελεσμα να σε δικαιωσει
  9. καποιο πουλάκι μου ειπε ότι εγινε καλη δουλεια φιλε , αντε να το ευχαριστηθείς ,όπως βλέπεις εχει μεγαλή διαφορα το awd!
  10. καλοταξιδο και απροβληματιστο φιλε, οντως δειχνει σε πολυ καλη κατασταση
  11. Ιστοριες.. αν εχεις boost controller συνδέεις τήν κάτω εισαγωγή στο tial με με την πιεση εισαγωγής και την πάνω με την εξοδο του BC. Ετσι δεν χρειαζεται μεγαλο ελατηριο στη wastegate και το duty cycle για τον έλεγχο της πίεσης μενει χαμηλό.
  12. δεν ειναι μικρο το 38αρι tial για 2867 ,κι'εγω το ιδιο εχω με gtx3071 gen2. Απλως το 38αρι έχει ενα θεμα με τη ελαστικη μεμβρανη η οποία πολλες φορες δεν καθεται σωστα με αποτελεσμα να μην ανοιγει καλα το εμβολο και να χτιζεται πίεση . Εγω όταν το αλλαξα πρωτη φορα προληπτικα (χωρις να εχει σκισιμο δηλ) μεχρι να δουλέψει κοντεψα να πάθω εγκεφαλικό... Αφου το εβαλα - εβγαλα απειρες φορές βρηκα ότι πρεπει να βιδωθει σωστα εχοντας σε τελειως κλειστη θεση την βαλβιδα . Μολις εβαζα ελατηριο σηκωνε πίεση στο θεο. Η λυση βρεθηκε όταν το αφησα να δουλέψει χωρις ελατηριο με αποτέλεσμα (μάλλον...) να καθισει σωστα στη βαση του . Επειτα το άνοιξα , τοy εβαλα ενα ελατηριο για 0.7 bar και πλεον όλη την πιεση την ελεγχω απο το greddy boost controller. μην αρχισετε ότι εβαλα μικρο ελατηριο , τα 2 μπαρ τα βλέπω με 30% duty cycle... το καλό της υποθεσης είναι ότι πλεον δεν εχω καθολου backpressure από wastegate και εχω πολυ λιγοτερες επιστροφες πλεον στα 2.1 bar . ενω στα 1.6 οι επιστροφες ειναι μηδεν με 21 μοιρες αβανς. Ειναι πολυ πιθανό με μεγαλύτερο wastegate να εχει ακομα λιγοτερες επιστροφες αλλα εφοσον δουλευει δεν το αλλαζω. το συμπερασμα ειναι πάντως ότι η σωστη λειτουργια του διαφραγματος της tial ειναι πιο σημαντικη από το μεγεθος της Επίσης να σημειωσω ότι και εγω μεσα στην εξατμιση τοχω ριξει οποτε αυτο δεν παιζει (σημαντικο) ρόλο
  13. οχι να κατσεις στ'αυγα σου,κάποιον θέλω να περνάω χα χα
  14. mariosA4

    s4 b5 nasos

    τι λαστιχακι ειναι αυτο , ωραιο δειχνει
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.