Jump to content

mariosA4

Member
  • Content Count

    4,476
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

mariosA4 last won the day on July 18 2018

mariosA4 had the most liked content!

Community Reputation

1,086 Excellent

About mariosA4

  • Birthday 05/19/1969

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    loutraki

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    a4 b6

Recent Profile Visitors

7,283 profile views
  1. ποσα αλογατα ειναι δημητρη? μια χαρα ανοιγει για κ04 πάντως
  2. Μόλις είδα ένα γαϊδούρι να περνάει στην οθόνη, πρέπει να πήρες πολλά...
  3. εχεις κανει εκκινησεις με αυτο το σετ Δημητρη? αν ναι λάθος , κανενα οργανικο σετ δεν αντεχει εκκινησεις, καντο εξαφτερο
  4. εχει προχωρησει ωραια το προτζεκτ κατα τη γνωμη μου και επειδη βλεπω να πεφτει πολυ κοψιμο στο σασί , ο κλωβος για το δεσιμο ειναι must καλη συνεχεια
  5. κουκλα το εργαλειο νασο τι δισκοι ειναι αυτοι? σαν κεραμικοι μοιαζουν
  6. εχεις κανα παλιό λογκ πίεσης?εχω την αισθηση ότι μάλλον χανεις πίεση στο κύκλωμα γιαυτο αργει να πιασει τον στοχο. Ειναι φυσικο αν χανεις πίεση , το τουρμπο να υπερστροφαρει προκειμενου να πιασει τη ζητουμενη πίεση και να γινεται σεσουαρ. κανε ενα τεστ πιεσης στο μηχανικο σου να σιγουρευτεις ότι δεν χανεις από σωληνακι- σκάστρα κλπ επισης υπολογιζοντας εξωτερικη γυρω σους 30 C, στ πατημα φτανεις 58 οποτε δεν εχεις σωστη ψυξη απο ιντερκουλερ τελος τα τσιπαρισμενα Α4 1.8τ εχουν γυρω στα 200 gr/ sec maf, τα 170 μου φαινονται λιγα. Οποτε η δεν δουλευει σωστα ο μαφ ή εχεις απωλεια πίεσης
  7. το fmic η αληθεια ειναι ότι δεν δουλεύει και τοσο καλά αλλα γενικά δεν εχεις θεμα ούτε με επιστροφες αβανς ( έχεις safe προγραμμα),ούτε με καυσιμο ψηλά οπότε ολα οκ . θελει μονο λιγο προσοχη το καλοκαιρι για να μην φτασει κανα 80άρι αλλα απότι λες δεν το ζοριζεις και πολύ οπότε ολα καλα προφανως το fmic ειναι στενο για να χωραει μπροστα χωρις κοψιμο τραβερσας, αλλα γενικα αν το παχος δεν ειναι τουλάχιστον 60χιλ δεν κανει καλυτερη δουλεια απτο πλαινο μαμα
  8. τωρα καταλαβα , νομιζα ότι εβγαινε και το βολάν σε 210 και λεω πως το παντρεψε με 228.. Εγω φοράω βασικά τον fx400 σε 228 μμ με πλατό που γραφει πάνω sachs , δεν νομιζω να ειναι πάντως performance. με τα εξαφτερα τακουνια κραταει καλα αλλά εχει κραδασμους σε συγκεκριμενες στροφες μεταξυ 2000 έως 2500 απο το βολάν αν και το εχω ζυγισει όλο μαζι το σετ Αν εχεις άκρη για τετοιο βολάν ενδιαφερομαι , στειλε πμ
  9. Δηλαδή έχεις σεταρει το 210 βολάν με 228 δίσκο? Πώς γίνεται αυτό ρε Γιώργο? Επίσης πως ενισχύεις με κέβλαρ τον καινούργιο δίσκο αλλάζεις τακούνια? Το όλο σετ πάντως ακούγεται ενδιαφέρον αφού το σκίζει ο Ηλίας με 2 μπαρο το καλοβλεπω. Πες και ένα κόστος υλικών να πάρουμε μια ιδέα. Εμένα πχ βγάζει κραδασμούς τι μονής που έχω σεταρει με fx400
  10. δυσκολη δουλεια ,πιστευω 'ομως το αποτελεσμα να σε δικαιωσει
  11. καποιο πουλάκι μου ειπε ότι εγινε καλη δουλεια φιλε , αντε να το ευχαριστηθείς ,όπως βλέπεις εχει μεγαλή διαφορα το awd!
  12. καλοταξιδο και απροβληματιστο φιλε, οντως δειχνει σε πολυ καλη κατασταση
  13. Γιατρέ όπως το πας βλέπω να ξυριζεσαι στην ηλιοροφή χαχα. Ωραίο το γυάλισμα πάντως..
  14. Ιστοριες.. αν εχεις boost controller συνδέεις τήν κάτω εισαγωγή στο tial με με την πιεση εισαγωγής και την πάνω με την εξοδο του BC. Ετσι δεν χρειαζεται μεγαλο ελατηριο στη wastegate και το duty cycle για τον έλεγχο της πίεσης μενει χαμηλό.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.