Jump to content

MarTsaS6

Member
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MarTsaS6

  • Birthday 10/19/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    martsasound@yahoo.gr
  1. Συμφωνω απολυτα!!! Αλλα οχι για τα panels.Κατα την γνωμη μου για να φτιαξεις ποιοτητα περα απο καλα μηχανηματα,πρεπει να εχεις και panels.Πρεπει το mid να ειναι κοντα στα tweeter και για να το πετηχεις αυτο θα χρειαστεις panels.Οχι βεβαια door panels γιατι η μουσικη πρεπει να ακουγεται απο το υψος του ταμπλο.Θα χρειαστεις λοιπον panels πανω στο ταμπλο σου με το tweeter να στοχευει εσενα!!! ετσι δεν ειναι φιλε Aristo???Μιας και απο οτι καταλαβα (και διαβασα)ασχολεισε πολυ με το "σπορ" PS:εγω αυτη τη στιγμη εχω ενταση.Αλλα οπως εχω γραψει και αλλου με χαμηλωμα τον ρυθμιστικων το μπασο μου απλος συνοδευει. PS2:απο οτι καταλαβα παλαιοτερα πρεπει να ειχες beyma.Ετσι?
  2. Ta soundstream ηταν ποιοτικα.Αλλα οχι πια.Τωρα βασικα ειναι μια τελείως διαφορετική εταιρεία.Δεν ξερω αν θυμάσε αλλα ειχε φυγει απο την αγορα για περιπου 3-4 χρονια.Tarantula υπαρχει.Η τιμη δεν ξερω γιατι αλλα μου φαινετε λιγο τσιμπιμενη. Εγω θα σου προτεινα: πηγη : Pioneer 8600(13 περιοχες ρυθμισης,αποκοπες, ενεργο dsp,χρονοκαθηστερησεις ανα καναλη και δεν πιανεται σου λεω.ΑΑΑ και 6,5volt εξοδοι) Ηχεια διερούμενα της dls ta ms6 ή τα r6a(ειναι η μεσαια σειρά)Τα οποια θα τα δουλεψεις με τον Α4 της DLS(πολυ ποιοτικος Και επειδει εχεις Α6 θα χρειαστεις ενα καλο 12ιντσο(Δεν περναει με τιποτα ο ηχος μεσα)πχ το 6.12 με μια κουτα band pass και θα το δουλεψεις πχ με τον ca23 παλι της DLS Ριξε μια ματια στο www.dls.se να δεις πρωτιες σε ποιοτητα
  3. Λοιπόν. Θα κάνω εγώ την καλή. Δεν είναι τέλεια μεταφρασμένο ….αλλά……είναι μια αρχή 1.N75 F - είναι η στοκ βαλβίδα που χρησιμοποιούν οι κινητήρες 18Τ Group VAG.Ήπιο boost αλλά ίσως να κοπή με το τσιπάρισμα. 2.Ν75 Η - Είναι η βαλβίδα ECS race, δεν το έκαναν για να σας σχίζουν με την πώληση του. Κάνει λίγο πάνω από $70. Αυτοί που την χρησιμοποιούν παίρνουν overboost και συνήθως μπαίνουν σε soft η και ακόμα σε hard limp mode.Αυτοί που χρησιμοποιούν τα turbopacks φαίνονται να έχουν περισσότερα αποτελέσματα. Εντούτοις υπάρχει και οι καλή πλευρά, με αναβαθμισμένα turbo.δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτά. 3.Ν75 C – Δεν μπορώ να πω κάτι γιατί δεν χρησιμοποιείτε συχνά. 4.Ν75 J - Είναι η βαλβίδα που χιλιάδες άτομα με κινητήρα 18Τ Group VAG την χρησιμοποιούν .Δουλεύει καλά και με στοκ πρόγραμμα, τουρμπίνες κτλ σε αντίθεση με την Η που έχει πρόβλημα αν πειραχτεί λίγο ο κινητήρας κτλ .Η J δουλεύει καλά με τα πάντα πρόγραμμα turbo εξατμίσεις κτλ. Έχω μόνο πρόγραμμα και σηκώνει κοντά στα 20 psi σχεδόν κάθε φορά .Και πολύ καλή καμπύλη Boost.Ένοιωσα σαν να είχα ξανά τσιπάρει το αυτοκίνητο. Να έχετε υποψιν ότι κάθε αυτοκίνητο θα αντιδράσει διαφορετικά. Η βαλβίδα J είναι η πιο διαδεδομένη και για τα 61$ που κάνει δεν γίνεται να χάσεις. Και αν δεν σου αρέσει σίγουρα θα βρεις κάποιον να την αγοράσει από εσένα. Ps:Παρακαλώ μην γελάτε με την μετάφραση.Κάνω οτι μπορώ
  4. Για κοιταξτε λιγο και αυτο Το βρηκα στο www.club18t.com 1. N75 F - This is the STOCK 1.8T VW VALVE. Gentle boost curve but can get choppy once you are chipped. 2. N75 H - This is the ECS race valve, they didn't make it they just rip you off by selling it for over $70. Lots of people get overboost with this and go into soft or even hard limp mode. That is VERY bad.... People chipped and with turbobacks seem to have more issues with that happening. However there is a plus side, people with upgraded turbo's like this. No overboost caused since they can handle it. 3. N75 C - I don't know much about this one, people tend not to use it though. 4. N75 J - This is one that a ton of VW 1.8t people are having lots of luck with. Works well stock mode and unlike the H which has issues once you are all modded out, works very well with chips and turbo back exhaust systems. I only have a chip and this allows me to peak at 20 PSI pretty much every time! VERY SMOOTH BOOST CURVE TOO! I felt like my car was chipped again when I got this part, it is simply amazing how much of a difference it made. Keep in mind that *every single car* will respond differently within a certain margin of performance. The J is the most consistant, and for $61 you can't lose. Someone will certainly buy it from you if you don't like it.
  5. Η εταιρεια ειναι η Dietrich και μια χαρα φτηνη ειναι.για περισσοτερα http://www.dietrich-tuning.de/articles.php...20A6&brand=Audi
  6. Eγω παιδια ψιλοπραγματα.Για πηγη εχω την pioneer AVH-P6600Dvd ηχεια εμπρος R6A της DLS και πισω τα ιδια τα οποια τα δουλευω με εναν 4καναλο τησ DLS τον CA 40.Πισω σοβαρευουν τα πραγματα. 2 12ιντσα της DLS τα sp12 τα οποια δουλευουν με εναν μονοκαναλο της DLS τον A6, και ακομα ενα 15ιντσο το SP15 το οποιο και αυτο το δουλευω με εναν αλλο A6.Eναν πυκνωτη 2.5Farad της Cadence(μικρος ειναι αλλα σε λιγο καιρο θα μπει και ο δευτερος)Ασφαλειες της DLS οπως και τα καλωδια.Εκτος το καλωδιο του ρευματος το οποιο ειναι απο την Schosche το EFX 2. Μπορει να μην ειναι φτιαγμενα ομορφα αλλα ....παιζει Και οσο και αν φενεται περιεργο εχει και οποιοτητα. Απλα πρεπει να χαμηλωσω τα ρυθμιστικα των ενισχητων και μετα ολα παιζουν πεντακαθαρα.και χωρις πολλα μπουμ
  7. Με μια επισκεψη στην Pioneer ολα δουλευουν τελεια.Για να βγαινει το cd εξω ευκολα απλα το πας για service και σου ρυθμιζουν μια βιδουλα.Δεν εχει να κανει με ζεστη και τα λοιπα.Εκτος και αν δουλευεισ το μηχανημα σου με πειρατικα cd πυ συνηθως ειναι πιο χοντρα λογο του αυτοκολητου που εχουν. Εγω παντως για πηγη Pioneer.Εχω αλλαξει σχεδον ολες της μαρκες(δουλευα σε μαγαζι με ηχοσηστηματα)Σαν την Pioneer καμια(πια εταιρια μπορει να κοντραρει το P9 ?) Kαι απο ηχεια,ενισχυτες και τα λοιπα μονο DLS
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.