Jump to content

DeadCanWalk

Member
  • Content Count

    278
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

DeadCanWalk last won the day on August 14 2015

DeadCanWalk had the most liked content!

Community Reputation

86 Excellent

About DeadCanWalk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A5

Recent Profile Visitors

569 profile views
  1. Καλημέρα και πάλι. Επειδη το ψαχνω λιγο το θέμα ετσι για να μαθαινουμε , είδα οτι αν κάποιος μαστορας ασχοληθεί , υπάρχει κιτ με τα manifold flaps ή/και με τα 2 linkages (οδηγους που φθειρονται) με OEM number 059 198 212 Το θέμα είναι απο οτι φαινεται οτι αυτο το number ειναι για TDI μοντελα και δεν βρισκω αντιστοιχο για TFSI. Ξέρει κανεις αν κανουν τα ίδια ή ποιο είναι το αντιστοιχο part number για TFSI 1.8?
  2. καλημέρα. το Ρ2015 σχετίζεται με την πολλαπλή και κακης ποιότητας υλικών σε κάτι flaps κλπ κλπ, αν καταλαβα καλά απο ότι διαβασα. Εχει αρχίσει και μου το εμφανίζει περιστασιακά και εμένα, χωρίς να βλέπω πρόβλημα στον κινητήρα οταν οδηγώ και το σβήνω με το VCDS. Η audi βέβαια λέει για αλλαγή πολλαπλής κόστους πανω απο 600ευρώ Υπάρχει ένα κιτ επισκευής που κυκλοφορει το οποίο διορθώνει το λάθος που βλέπει ο αισθητήρας και υποτίθεται οτι δεν στο ξαναβγάζει. Το έχει εφαρμόσει κανεις?
  3. Έτσι μου δείχνει 12,14V. Μάλλον τσαμπα πήρα νέα μπαταρία. Αλλά ας την έχω μπακαπ γιατί κανείς δεν ξέρει ποτέ θα τα φτύσει αυτή..
  4. Με αναμμένο ignition χωρίς να βάλω μπροστά , εννοείς; Αυτό δεν το παρατήρησα
  5. Δεν την έβαλα πάνω την καινούργια. Το θέμα για την παλιά είναι νορμαλ τιμές αυτές ή όντως είναι στα τελευταία της; Αυτό ψάχνω.
  6. Τώρα που το κοίταξα με το πολύμετρο στην μπαταρία που έχει πάνω , στο μιζαρισμα έκανε βύθιση έως 10,2 βολτ στιγμιαία και μετά ανέβηκε κ έφτασε στα 14 βολτ με την φόρτιση από το δυναμό.
  7. Καλημέρα. Εαν είναι πεσμένη η μπαταρία στο αυτοκίνητο , τι τάση πρέπει να δείχνει στο βολτομετρο ρε παιδιά; Το ρωτάω γιατί είπα να αλλάξω την μπαταρία σήμερα κ μετράω αυτή πάνω στο αμάξι στα 12.48 κ την καινούργια δίπλα μου στα 12.46. Ίδια τάση δηλαδή. Μήπως δεν είναι πεσμένη η μπαταρία μου και η ένδειξη μπροστά δείχνει κροκόδειλους; Δείχνει 10%.
  8. Καλημέρα στο φόρουμ Μόλις πήρα και εγω μια Bosch S5 77ah για το Α5 (χωρίς start stop). Δεν την εβαλα πανω ακόμα διότι αυτη που έχει (εργοστασιακή μαλλον , με ενδειξη οτι εχει μπει το '13) αν και δειχνει 10% στην οθόνη εδω και καιρο, αντεχει οπως δειχνει (μεχρι το τελικό μπαμ βεβαια). Αλλα θα την αλλάξω συντομα. Βεβαια τωρα έχασα την μπάλα λιγο με τις δηλώσεις κλπ που λέτε και τα energy save κλπ. Ιδεα δεν εχω αν εμενα έχει τετοιο πράγμα..
  9. Επαναφέρω το τοπικ μιας και εμφανίστηκε και σε μένα το πρόβλημα στο δεξί headlight. Εχουμε καμία νεότερη εξέλιξη - πρόταση για αγορά τέτοιας λάμπας από eBay κλπ; οι σωστές λάμπες είναι οι Philips D3S XenEcoStart;
  10. Ξεθάβω το θέμα γιατι ο συναγερμος που εχει πανω το αμαξι δουλευει περιεργα. Το αμάξι το πηρα μεταχειρισμένο οποτε δεν είμαι σίγουρος αν είναι εργοστασιακός ή αφτερ μαρκετ. Υπάρχει τρόπος να το αναγνωρίσω αυτό? Οπτικά ο συναγερμός είναι τοποθετημένος στον χώρο της μηχανής πάνω πάνω (ας πουμέ μπροστά απο τους καθαριστήρες) και είναι στρογγυλού σχήματος. Προσπάθησα να δώ τριγύρω αν γράφει κάτί αλλά ταμπουλα ράσα. Οπότε βασικά λέω να πάω σε κανα ηλεκτρολόγο να το δουμε μπας και ρυθμίζεται. Εχετε κανεναν καλό να προτείνετε , κύριως σε περιοχές πλησίον ηρακλειο, νεα ιωνία, φιλαδελφεια, και πέριξ?
  11. το πειραμα με αγορα Unit με media κουμπι πάνω την έκανα πριν αρκετο καιρο. Οταν το πηγα για προγραμματισμο στον Φιλλιπαίο όμως του χτυπησε οτι ήταν κλειδωμενο και ίσως κλεμμένο. Οπότε το έστειλα πίσω απο τον τύπο που το έιχα πάρει και να σου πω βαρεθηκα να ξανα ασχοληθώ. Αυτο με το usb, bluetooth κλπ τι είναι? Δουλευει σε Α4-Α5 2008 ή μονο για Α3?
  12. ακριβως.. εγω είμαι στο 1% που δεν παιζει τα 4αρια.. μονο 2GB και με το ζόρι.!
  13. Απο οτι διαβαζω στα ξενα φόρα πάντως η μόδα με του high tech κλέφτες έχει αυξηθεί και πολλά αμάξια κάνουν φτέρα μεσω της OBD2 πορτας. Κουμπώνουν πάνω λέει και βγάζουν κλωνο κλειδί κατευθείαν. και μετα το πηραν ανετα και δρόμο. Γιαυτό εχουν βγεί καποια γκατζετ που τα βαζεις στην πορτα του OBD και με κλειδακι κλειδωνει πανω ώστε να μην μπορεί κάποιος ευκολα να κουμπώσει μηχάνημα πάνω. Αλλοι βεβαια παιρνουν προέκταση καλώδιο και μεταφέρουν την πόρτα σε αλλο κρυφό σημείο που δύσκολα θα την βρεί κάποιος.. Βέβαια οπως είπες...μη το βάλου στον μάτι...
  14. Καλημέρα στην παρέα. Δεν ξερω αν φταινε τα σοσιαλ νετγουορξ που λενε στο χωριο μου αλλα βλεπω ολόενα και περισσότερες κλοπές τελευταια! Ισως να γινοντουσαν και παλιοτερα τόσες αλλα να μην εβγαιναν στα σοσιαλ. Με αφορμή αυτό, και με το μειονέκτημα μιας εκτεθημένης OBD2 port, έχετε λάβει γενικά κάποια έξτρα μέτρα? (OBD2 lock, μετακίνηση θεσης του, μπαστουνι στο τιμόνι κλπ?) PS1 αν έχει ξαναπέσει τετοιο θέμα ας μπει και αυτο εκει, δεν βρηκα κάτι PS2. πάλι έχασα τον καθαρισμό επικαθίσεων λόγω του οτι ελειπα. Ειδα υλικό όμως. Πολύ καλα!
  15. Ευχαριστώ. Άλλα ο τενεκές μου είναι 2008, όποτε μάλλον δεν παίζει τότε..
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.