Jump to content

DeadCanWalk

Member
  • Content Count

    288
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

DeadCanWalk last won the day on August 14 2015

DeadCanWalk had the most liked content!

Community Reputation

86 Excellent

About DeadCanWalk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A5

Recent Profile Visitors

680 profile views
  1. Δε χρειάζεται να καλύψεις κάποια σημεία με σακούλα για να μην βραχούν ;
  2. Καλημέρα στην ομάδα. Με τρώει να πλύνω μηχανή με ένα πιεστικό που έχω αλλά δε ξέρω σίγουρα ποια σημεία θέλουν κάλυψη για να μη βραχούν. Έχει ασχοληθεί κανείς να μας υποδείξει πως γίνεται σωστά; Ή μήπως δεν κάνει να αγγίξουμε όποτε μακρυά από τέτοια; Στην δίκη μου περίπτωση μιλάμε για Α5 1800tfsi.
  3. Με λίγο ψάξιμο νομίζω πως έτσι είναι. Θέλει aux or AMI για να παίξει. Τα πρώτα κομμάτια σαν το δικό μου δεν έχουν. Αρε θα πρέπει να αλλάξω και Unit αν θα πάω σε τέτοια λύση. 🤦‍♂️ Πάντως δώσε μας εντυπώσεις όσο γίνεται χρήση για να έχουμε εικόνα Αν είναι καλή λύση.
  4. Ενδιαφέρον δείχνει. Επειδη δεν κατάλαβα από την περιγραφή στο σάιτ , για α4 α5 2008 δεν κάνει Που έχουν το παλιό κονσερτ χωρίς το κουμπί media? Ή δεν παίζει ρόλο ;
  5. Καλημέρα στο φορουμ ως αναμενόμενο κρέμασε ο ουρανός και σε μένα. δεν ξέρω αν θα βρω χρόνο να ασχοληθώ μόνος μιας και δεν είναι και απλο να μπλέξεις με βενζινοκολλες κλπ. υπαρχει κάποιο καλό μαγαζί για την επιδιόρθωση που έχετε πάει και το προτείνετε στην Αθήνα; Γιάννης.
  6. Όχι διότι μου είπαν ότι αν δεν της βάλεις φορτίο πάνω να ενεργοποιηθεί δεν έχει θέμα. Δεν ξέρω αν ευσταθεί αυτό βέβαια.
  7. Από χθες πάντως που έχω κάνει 50-60κμ δεν έχει αλλάξει κάτι. Το πρωί βγάζει low battery.battery will be charged while driving και στην οθόνη 10%. εβαλα το διαγνωστικό πάνω και στο module 19 μέτρησα τα κελιά 18-19-20 που δείχνει την κατάσταση της μπαταρίας. Βέβαια οι τιμες είναι μόλις είχα βάλει μπροστά το αμάξι το πρωί Group 018: Power Supply (Battery) 14.800 V Battery Voltage 3.0 A Battery Current 10.0°C Battery Temp. (Estimate) 11.0°C Battery Temp. (Ambience) Group 019: Power Supply (Battery) 78.0 % Battery State of Charge (SOC) 10.0 % Battery State (as shown in MMI) 46.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 109.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 4.8 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.8 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 0 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.60 V Quiescent Voltage το 14,8V βέβαια εν λειτουργία φαντάζομαι ότι είναι η τάση του alternator. πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι λάθος υπάρχει και τα κάνει αυτά. Η μπαταρία είναι και καινούργια απλά την είχα αποθηκευμένη κάνα 6μηνο πριν την βάλω πάνω. Η ένδειξη στην οθόνη δείχνει ότι θέλει πάντως και δεν ξέρω αν και πως θα αλλάξει.
  8. Καλημέρα στην ομάδα. Αποφάσισα εχθές να αλλάξω την μπαταρία στο αμάξι , μιας και τις τελευταίες μέρες το πρωί μίζαρε περισσότερη ώρα για να πάρει μπρος. Επιπλέον εδώ και πολύ καιρό μου βγάζει την ένδειξη χαμηλή μπαταρία , και χαμηλή στάθμη στην οθόνη. Την αντικατάσταση την έκανα με μια Bosch S5 007 αν θυμάμαι καλά, και μάλιστα έκανα την αλλαγή της μπαταρίας ενώ έδινα ρεύμα στο αμάξι από άλλο αμάξι ώστε να μη χάσει καθόλου τάση κατά την αλλαγή. Η μπαταρία μπήκε πάνω κανονικά, όλα δουλεύουν ΟΚ, δεν χάθηκαν μνήμες κλπ. Επιπλέον είπα με το VCDS να κάνω και την τυπική αλλαγή στο νούμερο της μπαταρίας και καλά΄να την δει σαν νέα μπαταρία το αμάξι , όπως λένε κάποια σαιτ. Η παλιά μπαταρία που έβγαλα πάντως, στο ματάκι το χρώμα είναι πράσινο , που δείχνει ότι είναι ακόμα καλή πάντως, αν αυτό σημαίνει κάτι. Το πρόβλημα μου είναι ότι σήμερα που κίνησα το αμάξι καμιά 30 χιλιόμετρα , εξακολουθεί στην οθόνη να δείχνει η στάθμη της μπαταρίας στα ελάχιστα , σαν να μην άλλαξε τίποτα και το πρωί πάλι να έχω το μήνυμα για χαμηλή μπαταρία. Έχετε καμία ιδέα τι γίνεται? Θέλει πολύ χρόνο για να γίνει adapt η νέα μπαταρία ή έχω θέμα και πουθενά αλλού?
  9. Πριν 60Κ κμ περίπου που είχα μικρή διαρροή , άλλαξα την αντλία νερού και εγώ με γνήσια της AUDI. Το αποτέλεσμα σήμερα πάλι ένδειξη coolant engine. Και βλέπω πιθανή διαρροή από την αντλία πάλι. Συγχαρητήρια στα υλικά της AUDI. Κανα swift του 93 θα πάρω να ησυχάσω.
  10. Καλησπέρα Ενδιαφερον αυτο μιας και βλέπω οτι εχω και εγω παρόμοιο θεμα περιστασιακά. Σε Α5 1,8TFSI 2008 με CABD κινητήρα αν δεν κάνω λάθος. Έκανες κάτι με αυτή την πολλαπλή? Την αγόρασες? την έβαλες πάνω?
  11. Καλημέρα και πάλι. Επειδη το ψαχνω λιγο το θέμα ετσι για να μαθαινουμε , είδα οτι αν κάποιος μαστορας ασχοληθεί , υπάρχει κιτ με τα manifold flaps ή/και με τα 2 linkages (οδηγους που φθειρονται) με OEM number 059 198 212 Το θέμα είναι απο οτι φαινεται οτι αυτο το number ειναι για TDI μοντελα και δεν βρισκω αντιστοιχο για TFSI. Ξέρει κανεις αν κανουν τα ίδια ή ποιο είναι το αντιστοιχο part number για TFSI 1.8?
  12. καλημέρα. το Ρ2015 σχετίζεται με την πολλαπλή και κακης ποιότητας υλικών σε κάτι flaps κλπ κλπ, αν καταλαβα καλά απο ότι διαβασα. Εχει αρχίσει και μου το εμφανίζει περιστασιακά και εμένα, χωρίς να βλέπω πρόβλημα στον κινητήρα οταν οδηγώ και το σβήνω με το VCDS. Η audi βέβαια λέει για αλλαγή πολλαπλής κόστους πανω απο 600ευρώ Υπάρχει ένα κιτ επισκευής που κυκλοφορει το οποίο διορθώνει το λάθος που βλέπει ο αισθητήρας και υποτίθεται οτι δεν στο ξαναβγάζει. Το έχει εφαρμόσει κανεις?
  13. Έτσι μου δείχνει 12,14V. Μάλλον τσαμπα πήρα νέα μπαταρία. Αλλά ας την έχω μπακαπ γιατί κανείς δεν ξέρει ποτέ θα τα φτύσει αυτή..
  14. Με αναμμένο ignition χωρίς να βάλω μπροστά , εννοείς; Αυτό δεν το παρατήρησα
  15. Δεν την έβαλα πάνω την καινούργια. Το θέμα για την παλιά είναι νορμαλ τιμές αυτές ή όντως είναι στα τελευταία της; Αυτό ψάχνω.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.