Jump to content

Supermanboy

Member
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Supermanboy last won the day on May 1 2012

Supermanboy had the most liked content!

Community Reputation

30 Excellent

About Supermanboy

  • Birthday 08/17/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Interests
    Electronics

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8l 1600

Recent Profile Visitors

3,512 profile views
  1. Δημήτρη σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες την εμπειρία σου μαζί μας και επίσης μπράβο για την προσπάθεια να το τοποθετήσεις εντελώς μόνος!Πολύ καλή δουλειά!
  2. Δες σε παρακαλώ τα στοιχεία στην φύσα 20πιν μαύρη όπου πέρνει την εντολή θερμοκρασίας αν έρχεται με πολύμετρο στα ώμ μέτρηση μέχρι 2 ΚΩ http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.003.5502.59/28327493/3 Αν δεν είναι αυτό το αμάξι σου δες στην αρχική και διάλεξε το αμάξι σου και στα ηλεκτρικά σχέδια καντράν να δεις σε ποιο πιν πηγαίνει η θερμοκρασία μήπως κάτι είναι κομμένο.Δούλεψε ποτέ αυτό?Αν όχι ΄τοτε θέλει καλωδίωση.Στείλε μου ένα πμ με το κινητό σου να σε πάρω να δεις κάποια πράγματα. http://elsaweb.spaghetticoder.org/
  3. Ακέφαλε κατάλαβα ποιο καντράν έχεις.Δες λίγο αυτό στο οποίο ο τύπος το έχει απλά φίλε μου για να το κάνεις μπαίνει η οθονούλα εξτρα και υπάρχει στην Audi απλά δεν ξέρω αν αξίζει να την βάλεις.Βλέπεις στο πάνω τις ταχύτητες όπως πολύ σωστά είπες και στο κάτω την θερμοκρασία. http://i582.photobuc...di/DSCN3036.jpg http://www.youtube.com/watch?v=RW5_FGQ5opA Την είχα δει καποτε στο ebay για έναν φίλο που τελικά δεν την αφόρασε.Πρέπει να λύσεις καντράν και να την περάσεις.Εύκολο απλά νομίζω πως μπορείς να πάς σε κάτι ποιο καινούργιο αν θέλεις http://www.audizine....tibility-issues Ελπίζω να βοήθησα. Αν πάλι θέλεις να το βάλεις δες αυτό διότι κάνει σίγουρα. http://www.ebay.de/itm/Audi-A3-A4-A6-Tacho-Display-Anzeige-Kombiinstrument-NEU-8L0919272-8L-B5-4B-8D-/380521235111?pt=DE_Autoteile&hash=item5898d542a7 αρκεί να έχεις την καλωδίωση στο καντράν!
  4. Ακέφαλε διάβασε το αρχικό post που έκανα.Εκεί αναφέρω αναλυτικά πως θα το ενεργοποιήσεις σε Α3!Για Α4 ή κάτι άλλο σίγουρα γίνεται εκεί περίπου στο ίδιο κανάλι 17 απλά θέλει ψάξιμο.Διάβασε το αρχικό.Τα περιγράφω όλα.
  5. Γιάννη συγνώμη για την αργοπορία!Αν δεν το έχεις κάνει είναι πολύ απλό με ένα καλώδιο VCDS.Επειδή βλέπω είσαι Αθήνα όλο και κάποιο καλό παιδί θα προσφερθεί να σου το κάνει!Την διαδικασία την περιγράφω.
  6. Γιαννάκη αν έχειε vagcom το κάνεις μόνος σου!Αν όχι αντιπροσωπεία στο επόμενο σερβις με την εξής πονηριά"καλημέρα σας!Μαζί με το σερβις σας παρακαλώ δείτε και στο καντράν γιατί μου εξαφανίστηκε ΠΑΛΙ η εξωτερική θερμοκρασία" και έτσι γλυτώνεις τα 20€ προγραμματισμού.
  7. Αν μπήκε και μεταλλική αντλία (Hepu) θα το χαρείς για πολύ πολύ καιρό.......αξίζει τον κόπο!
  8. Αν το Dislam είναι στα 150μ από εσένα,ο ΟΤΕ δηλαδή να είναι δίπλα σου τότε είσαι κλειδωμένος σχεδόν πάντα στα 24ΜΒ.Αν εννοείς αυτό φυσικά.Υπάρχουν φορές που είμαι στα 22,8ΜΒ αλλά εξαρτάται και από άλλα πράγματα!Καλή ταχύτητα εεεε?
  9. Σωκράτη λεβέντη μου χαίρομαι που έπιασε τόπο το DIY και να είσαι σίγουρος πως θα κρατήσει για καιρό!Μπράβο όμως και σε εσένα που κατάφερες να το λύσεις και να επέμβεις!
  10. Παιδιά καλημέρα.Μετά από κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπισε ο φίλος Σωκράτης κατά club "SOKI" με τον διακόπτη τον αλαρμ που είναι ταυτόχρονα και ρελέ θέλησα να κάνω έναν οδηγό που ελπίζω να βοηθήσει αυτούς που δεν θέλουν να δώσουν μια περιουσία αγοράζοντας καινούργιο για κάτι τόσο απλό όσο αυτό το ρελέ.Να τονίσω πως το ίδιο ρελέ φοράνε πολλοί ταξιτζήδες με skoda και χαλάει πολύ συχνά.Ξέρω φίλο που τον άλλαξε 6 φορές σε 450.000χλμ κάτι απαράδεκτο για φλασέρ. Η διαδικασία να τονίσω δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη απλά θέλει λεπτές κινήσεις με το εσωτερικό που βρίσκεται μέσα στο ρελέ. Ξεκινάμε λοιπόν με το βγάλσιμο της κονσόλας με την βοήθεια ενός μικρού ίσιου κατσαβιδιού που βρίσκεται ο ρελές μαζί με τη ποτηροθήκη και τον διακόπτη esp: Αφού αφαιρέσουμε το πλαστικό,σειρά έχει η αφαίρεση του διακόπτη πάλι με την βοήθεια του ίδιου κατσαβιδιού το οποίο το σπρώχνουμε μέσα είτε από αριστερά είτε από δεξιά και πιέζουμε προς τα έξω να βγει ένα από τα 2 γατζάκια που κρατούνε τον ρελέ μέσα: Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες την ώρα που τον έβγαζα γιατί δεν είχα την μηχανή μαζί και επειδή είμαι μόνος με την μικρή σπίτι φοβήθηκα να τη αφήσω μόνη της (2 χρονών) Παιδιά αφού βγάλουμε τον διακόπτη τον παίρνουμε στον πάγκο και ξεκινάμε να κάνουμε την επέμβασή μας.Αφαιρούμε πρώτα το κόκκινο τρίγωνο ώστε να μπορέσουμε μετά να αφαιρέσουμε την πλακέτα.Το τρίγωνο βγαίνει με το μικρό κατσαβίδι μας ,πιέζοντας από δεξιά και αριστερά.Είναι σχετικά πολύ εύκολο απλά οι κινήσεις προσεχτικές μην σπάσει τίποτα διότι όλα είναι πλαστικά.Μαζί με το τρίγωνο αφαιρούμε και τα δύο ελάσματα που έχει στα πλάγια για να κρατιέται ο διακόπτης μέσα στην κονσόλα : Κατόπιν με τον ίδιο τρόπο πηγαίνουμε στο πίσω μέρος και πιέζουμε στις δύο εγκοπές δεξιά και αριστερά ώστε να ελευθερωθεί η πλακέτα την οποία με μεγάλη προσοχή τραβάμε προς τα εμπρός ώστε να μην σπάσουμε την μικρή πλακέτα με τα 3 Led που έχει μπροστά και τα οποία εμφανίστηκαν όταν βγάλαμε το κόκκινο κουμπάκι. Αφού βγει η πλακέτα πάνω θα δούμε τους 2 ρελέδες.Οι ρελέδες αυτοί είναι 2 διότι ο ένας είναι για τα φλας και ο άλλος για τα αλάρμ.Γενικά δεν θα το δείτε συχνά αυτό το φαινόμενο αλλά Audi βλέπεις.Στις φωτογραφίες που σας δείχνω ο πάνω ρελές είναι για τα αλάρμ ο οποίος έχει και 2 επαφές ενώ ο κάτω είναι για τα φλας και έχει μια επαφή. Εμείς σε αυτό το στάδιο μπορούμε να την κάνουμε την δουλειά μας με 2 τρόπους.Ο ένας είναι με αντικατάσταση του πηνίου/ρελέ ή με καθάρισμα αυτού.Για την πρώτη περίπτωση θα χρειαστεί να πάτε στα ανταλλακτικά αυτοκίνητων BMW,VW,AUDI και να ζητήσετε ένα ρελέ λίγο παλαιότερο αλλά θα μιλήσουμε για αυτό στο τέλος.Εμείς θα ασχοληθούμε με την επιδιόρθωση του δικού μας με απλά μέσα.Χρειαζόμαστε λοιπόν το μικρό μας θαυματουργό κατσαβιδάκι και λίγο σμυριδόπανο/γυαλόχαρτο ίσα ίσα να το νιώθουμε στα χέρια μας διότι θέλουμε απλά να ξύσουμε την επαφή και όχι να την γρατζουνίσουμε και να την χαλάσουμε οπότε στα μαγαζιά με σιδηρηκά ζητήστε ψιλό και δοκιμάστε τα διάφορα νούμερα που έχουν αυτοί.Επίσης θα χρειαστούμε και ένα σπρει επαφών χωρίς λάδι φυσικά.Ξεκινάμε με το σπρέι επαφών ψεκάζοντας πρώτα και τους 2 ρελέδες για απομάκρυνση σκόνης βρωμιάς.Μετά εστιάζουμε στο τύλιγμα που έχει πρόβλημα.Αν φταίνε τα αλάρμ θα πειράξουμε μόνο το τύλιγμα με τις 2 επαφές που είναι επάνω.Αν έχουν πρόβλημα τα φλας θα πειράξουμε το άλλο τύλιγμα.Συνήθως το κάτω τύλιγμα έχει πρόβλημα οπότε ας μιλήσουμε για το κάτω αν και η διαδικασία είναι ίδια και για το επάνω μόνο που εκείνο είπαμε έχει δύο επαφές διπλή δηλαδή δουλειά και πιο λεπτή. Παίρνουμε το κατσαβιδάκι μας και τρίβουμε με την μύτη του την επαφή του ρελέ για να καθαρίσει όσο γίνεται με ρυθμικές κινήσεις πάνω κάτω.Αφού το κάνουμε ψεκάζουμε πάλι ελαφρά να φύγει ότι δημιουργήθηκε.Στην συνέχεια κόβουμε ένα πολύ μικρό κομμάτι γυαλόχαρτο και προσπαθούμε με υπομονή να καθαρίσουμε την επαφή!Φαίνεται δύσκολο αλλά με υπομονή και με μικρό κομμάτι θα δείτε ότι γίνεται και αξίζει τον κόπο αφού η επαφή θα γυαλίσει και θα γίνει λεία και πάλι.Φυσικά θα κάνετε το ίδιο και για την κινούμενη επαφή που είναι πάνω στο έλασμα. Πολλές φορές με το κατσαβίδι γίνεται πολύ καλή δουλειά αλλά αν το πρόβλημα είναι μεγάλο και η επαφές κατάμαυρες θέλει και λιγάκι γυαλόχαρτο αλλά το αφήνω στην κρίση και την υπομονή σας.Αφού το κάνετε αυτό δεν κλείνετε τον ρελέ και τον παίρνετε μαζί σας μέχρι το αυτοκίνητο για δοκιμή.Εκεί αν όλα πήγαν καλά το ρελέ θα λειτουργεί θαυμάσια.Αφήστε το να λειτουργήσει συνεχόμενα 5 λεπτά από την μια μεριά και 5 από την άλλη.Αν περάσει το τεστ αυτό τότε σας δίνω εγγύηση άλλα τόσα χρόνια όσα είχε δουλέψει πριν και παραπάνω αφού στο δικό μου μέχρι τώρα από το 2006 λειτουργεί κανονικά. Αν τώρα δεν λειτουργήσει μην αγχώνεστε.Πάρτε το κατσαβίδι,οπλιστείτε με υπομονή και αρχίστε να πιέζετε το κινούμενο έλασμα να δείτε που δουλεύει ελεύθερα μήπως κατά λάθος το κουνήσαμε με το καθάρισμά.Με λίγη προσπάθεια θα βρείτε την σωστή θέση.Αν όχι μου το στέλνετε μαζί με την αγάπη σας και σας το φτιάχνω ! Όσο για την λύση την δεύτερη για όποιν θέλει να βάλει καινούργιο σχετικά και γαιδουρίσιο σε αντοχή τύλιγμα δεν έχει παρά να βρει κάποιον που πουλάει γερμανικά ανταλλακτικά κυρίως bmw,vw και να του ζητήσει έναν φλασερ και να βγάλει από μέσα.Θα πρέπει όμως να ξέρει ή να έχει το δικό μας μαζί του για να το δει αφού ανοίξει το άλλο.Πολλοί δεν σε αφήνουν αλλά άλλοι σου λένε βρε καντο ότι θές απλά μην μου το χαλάσεις.Εσεις πάλι με ένα κατσαβίδι αφαιρείται αυτήν την φορά το καπάκι του πανεύκολα και βλέπετε το εσωτερικό να έχει ρελέ ίδιο με τον δικό μας μιας επαφής.Να ένα που έχω εγώ και είναι ολόιδιο με το δικό μας αλλά με πιο γερές επαφές κάτι όμως που δεν άλλαξα ακόμα αφού παίζει ο άλλος μια χαρά ακόμα.Παίζει σίγουρα με το δικό μας και έχει μέσα 2 τυλίγματα μονής επαφής με κωδικό BMW 1388533 της SIEMENS με αριθμό 72ΒΒ301 τα οποία στην κυριολεξία είναι ίδια με τα δικά μας απλά με πιο ισχυρές επαφές.Ταιριάζουν ακριβώς στην πλακέτα χωρίς καμία επέμβαση Α, και κάτι ακόμα!Το ρελέ αν το αγοράσετε μην δώσετε πάνω από 7-8€ αν και πάλι είναι στην κρίση σας.Πάντως αν την κάνετε την αλλαγή ο καινούργιος θα είναι σκυλί.Καλή επιτυχία και ευχαριστώ τον soki που με ενέπνευσε να το κάνω.Οι φωτογραφίες είναι λιγάκι μικρές επειδή παιδιά ήθελα να τα χωρέσω μέσα όλα και πιστεύω είναι ικανοποιητικές.Για όποια ατέλεια παρακαλώ τους διαχειριστές ελεύθερα να επέμβουν.
  11. Πολύ καλή δουλειά Κώστα.Μπράβο αγόρι μου!Εφόσον πιάνουν τα χέρια σου να συνεχίσεις να ασχολείσαι.
  12. Για όσους πιάνουν τα χέρια τους μιλάμε ήταν το κερασάκι στην τούρτα!Μπράβο Τόλη που άφησες/εμπιστεύτηκες τον Δημήτρη να σου κάνει την αλλαγή!Για έναν τεχνικό η αξίωση έρχεται μέσα από την εμπιστοσύνη!Μπράβο ρε παιδιά για το θέμα!Συγχαρητήρια και στους δυο σας!Μπράβο και πάλι+++++++
  13. Jimmy φιλαράκο "ΝΑΙ" μπορεί να μπει αλλά για να λειτουργήσει όπως και στο κανονικό και να βλέπεις όλες τις λειτουργίες που κάνει το καντράν με την μεγάλη οθόνη θέλεις άτομο που να γνωρίζει καλά από σχέδιο(ηλεκτρικό) και αρκετά λεφτά!Ήθελα να το κάνω για εμένα προσωπικά αλλά όταν είδα τι χρειάζεται είπα ξέχνα το.Αυτά τα πράγματα μπαίνουν από την αρχή και όχι μετά.
  14. Να υποθέσω πως το κιτ επισκευής έχει κάποιο κωδικό π.χ 8Lxxx xxxx ή απλά οι μάγκες το γνωρίζουν και μόλις τους πούμε "ΚΙΤ Επισκευής Τεμπέλη" μπαίνουν στο νόημα???
  15. Το δικό σου αδερφέ φοράει εντελώς διαφορετικό καντράν με θερμομετράκι ενσωματωμένο στο καντράν με οθονούλα διαφορετική.Αυτό είναι κάτι που μπάινει από την AUDI.Αν πάλι το καντράν σου όντως είναι τέτοιο με οθόνη fis τότε σου έχουν αλλάξει καντράν στην γερμανία από σκάφος 8L μεν αλλά 200Χ-2003!!!Αν όντως έχεις τέτοιο καντράν σε σκάφος 1998 τότε ψάξε τους λόγους της αλλαγής του!!!Σίγουρα κάτι έγινε στο αμάξι σου.Σε σκάφος 1998 εξωτερική θερμοκρασία μπορούσε να μπει με ένα module screen display μέσα στο καντράν που έδειχνε την εξωτερική θερμοκρασία(εργοστασιακό φυσικά) αλλά όχι από την οθόνη του DIS διότι απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΘΟΝΗ FIS!!!Εσύ κανονικά φοράς αυτό το καντράν : ενώ το 8L 200x-2003 αρχές φοράει 2(ένα με μικρή οθόνη και ένα με μεγάλη) : FULL FIS DISPLAY / ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ ΠΛΗΡΗΣ HALF FIS DISAPLAY / ΜΙΚΡΗ ΟΘΟΝΗ ΚΑΤΩ(ΜΙΣΗ ΔΗΛΑΔΗ) Ξαναλέω πως το DIY αναφέρεται σε σκάφη 8L αλλά από 2000 έως 2003 με το καντράν το HALF FIS που δεν βγάζει την θερμοκρασία καθόλου μέσα στην οθόνη του και όχι για 8L 1996 έως 1999 !!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.