Jump to content

andrewcyp

VIP Member
  • Content Count

    945
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

andrewcyp last won the day on January 24

andrewcyp had the most liked content!

Community Reputation

185 Excellent

About andrewcyp

  • Birthday 09/01/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nicosia, Cyprus

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3 8V SB - Black Edition

Recent Profile Visitors

6,449 profile views
  1. θεωρώ ότι εαν δεν έχεις σκοπό να βάζεις το αμάξι σε πίστα είναι αχρείαστα λεφτά. Διότι μιλούμε για την πιο premium ισως ανάρτηση στο παζάρι με τρελλά λεφτά. Είναι όμως ΤΟΠ, δεν είναι τυχαία που μαζί με τις Rieger ήταν οι επιλογές των ομάδων WRC για χρόνια. Και ο αδελφός μου στο evo Ohlins θέλει επειδή έχει φάει κόλλημα μαζί τους.... Και εγώ τις ήθελα αλλά ρε φίλε στις 3+ χιλιάδες ευρώ απλά δεν...
  2. Σίγουρα ναι, δεν πειράζουμε τίποτε πριν την λήξη της εγγύησης
  3. Προς στιγμή χάρηκα και εγώ... Αλλά απ'ότι φαίνεται λειτουργεί μόνο σε οχήματα με Virtual Cockpit. Υπάρχει τρόπος για retrofit - ο @The Dog έχει εφαρμόσει το virtual cockpit στο PFL S3 8V του
  4. Όχι φίλε, η ST είναι η θυγατρική της KW. Ουσιαστικά είναι οι ίδιες αναρτήσεις με της KW με διαφορετικό casing (galvanized οι ST, inox οι KW) Σήμερα σε γρήγορη βόλτα, σε φάσεις που ήταν πίσω μου ο φίλος (Μ3 2008) μου είπε ότι το αμάξι ήταν εξαιρετικό σε γρήγορες στροφές (150+ km speed) και επιβεβαιώνει την αίσθηση που είχα εγώ μέσα... Αν την "έσφιγγα" και λίγο θα ήταν ακόμα καλύτερα! Εγώ έχω το ST XA που ουσιαστικά είναι ένα KW V2.. https://www.st-suspensions.net/
  5. Θα στο πω και εγώ ξανά, ότι με την ST XA έχω πάθει την πλάκα μου... Η άνεση της είναι σε πιο ψηλά επίπεδα από την εργοστασιακή ανάρτηση και ταυτόχρονα όταν βαρέσει λίγο το πόδι στο γκάζι και ξεκινήσουν τα στροφιλίκια σε αφήνει με ένα χαζό χαμόγελο.. Το αμάξι έχει χαμηλωθεί ελαφρώς μπρος - πίσω και είναι στην ρύθμιση για "εργοστασιακή" σκληρότητα
  6. Πολύ σωστά Εγώ έφυγα από Contisport 5, πήγα σε PS4 και έλεγα ότι είναι τα κορυφαία. Με Goodyear Assymetric 5 πλέον, λέω ότι είναι καλύτερα από τα PS4 Οπόταν θεωρώ ότι είναι όλα κορυφαία, οι διαφορές στον δρόμο είναι ελάχιστες, και it all comes down to availability & price Μέχρι τώρα, τα Assymetric 5 είναι το καλύτερο deal (για εμένα)
  7. Έχει ενα σετ μτχ ο @The Dogστην αποθήκη του και κάθονται. Αν σε ενδιαφέρουν
  8. Will do - σήμερα αν προλάβω το μέτρημα.
  9. Αν θες να μετρήσω όταν πάω σπίτι και να σου πω https://www.audi-sport.net/xf/threads/golf-r-s3-brakes-on-an-a3.280854/ Καλό thread με παρόμοιο προβληματισμό. Λογικά θα χωράνε, και με ένα καλό υγρό φρένων και αλλαγή brake lines θα δεις μεγάλη διαφορά. Σκεύτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή φρένων σύντομα εντωμεταξύ οπόταν μπορεί να υπάρξει ενα σετ S3 available χεχε
  10. Αυτο εξ'όσον καταλαβαίνω είναι fixed damping. Άρα αν είναι σκληρό δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Γιατί δεν βλέπεις λίγο κάποια κιτ όπως πχ το ST X (προτείνω αυτό διότι πρόσφατα το είχα ψάξει) που διατηρεί πολύ καλά ποσοστά άνεσης και είναι ρυθμιζόμενο; Το κόστος είναι πολύ decent. ΠΧ εγώ θα έδινα €750 για τα Β8 ενώ το ST X ή ακόμα και το B14 της Bilstein είναι σχεδόν στα ίδια χρήματα! Όσο για την Η&R είναι πολύ γνωστή εταιρεία στον χώρο με αξιόπιστα προοιόντα (εγώ τους ήξερα κατά κύριο λόγο για τα ελατήρια τους, sway bars etc). Το συγκεκριμένο κιτ το έβρισκα μπροστά μου όταν έψαχνα για εμένα αλλά ποτέ δεν του έδωσα σημασία λόγω του ότι δεν έχει adjustable damping.
  11. Τον έβαλα συγκριτικά, δεν πείστηκα μόνο από αυτόν, αλλά έκανα μεγαλη έρευνα στο διαδίκτυο (forums και οχι μόνο). Οταν λες εσύ διαπίστωσες το αντίθετο; Χρησιμοποίησες και τα δύο και σύγκρινες; Ευχαριστώ για την απάντηση!
  12. μετά από συμβίωση με τα PS4 για 2 χρόνια, και αφού τα "κατάστρεψα" λόγω ζημιάς στην πίσω ανάρτηση αγόρασα νέα "παπούτσια" για το όχημα για να ταιριάξουν με την νέα ανάρτηση. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τα ASY5 και μένει απλά να δούμε if the hype is real ( αφήνω εδώ ένα κατατοπιστικότατο βίντεο/review) Το ελαστικό είναι κατασκευής Φεβρουαρίου 2020 αλλά ξέρω τις συνθήκες αποθήκευσης του και είναι ιδανικές (σκιερό, δροσερό μέρος). Τα πήρα €100 έκαστος ( το ίδιο ελαστικό κατασκευής Οκτωβρίου 2020 ήθελε €150 το ένα, και τα PS4 στην εξευτελιστική τιμή των..... €190 έκαστος) Θα πήγαινα στο PS4 (καθώς ήμουν πολύ ευχαριστημένος) ξανά αλλά εξηγούμαι: Από το 2019 όταν και τα έβαλα για πρώτη φορά, ο αντιπρόσωπος έχει αλλάξει. Με την αλλαγή, έσπρωξε και την τιμή του ελαστικού στα €30 το ένα πάνω. Δηλαδή από €160 το ένα το 2019, πλέον είναι στα €190! Όχι ευχαριστώ! Τα ASY5 κάθονται στην αποθήκη μου ωραία και ζεστά μέχρι να δεηθεί η ST/KW να στείλει την ανάρτηση.
  13. Το ίδιο και στην Κύπρο! Υποτιθέμενο lockdown και οι δρόμοι ΠΗΚΤΡΑ.
  14. Άγγελε μετά από πολύ, πάρα πολύ ψάξιμο εγώ κατέληξα στο ΧΑ της ST. Είναι ρυθμιζόμενο καθ'ύψος και σε σκληρότητα. Είναι ουσιαστικά ένα "μεταμφιεσμένο" KW V2, απλά λόγω διαφοράς υλικού κατασκευής (KW - Inox, ST - Galvanized) έχουν σημαντική διαφορά στην τιμή. Οσον αφορά τα Bilstein, ο ίδιος ο αντιπρόσωπος της Bilstein στην Κύπρο μου είπε να αποφύγω τα PSS10 λόγω του ότι τείνουν να κάνουν το αμάξι σκληρό ακόμα και στα πιό "μαλακά" τους settings. Υπάρχει φυσικά και η comfort line της Bilstein αλλά πρέπει να δεις κατά πόσο τα βγάζουν για το αμάξι σου. Να τονίσω οτι η πρώτη μου επιλογή ηταν τα Β8 της Bilstein αλλά λόγω καθυστερήσεων στην παράδοση (από Νοέμβριο τα πλήρωσα και περίμενα) ακύρωσα την παραγγελία και πήγα σε ST και ρυθμιζόμενα Coilover (τελικά νίκησε το διαβολάκι 😅😅 ). Προτού αποφασισω για τα ΧΑ της ST, ζαχάρωνα το "Street Comfort" της "μαμάς" εταιρείας της ST, της ΚW. Το κόστος του όμως με έκανε να μην το πάρω (€1400 το Street comfort και στα €950 το ΧΑ). Αυτά
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.