Jump to content

andrewcyp

VIP Member
  • Content Count

    928
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

andrewcyp last won the day on August 21 2019

andrewcyp had the most liked content!

Community Reputation

178 Excellent

About andrewcyp

  • Birthday 09/01/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nicosia, Cyprus

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3 8V SB - Black Edition

Recent Profile Visitors

6,131 profile views
  1. Να μην τον πιστεύετε, ό,τι λέει είναι ψεύδη και έχει ως απώτερο του σκοπό να σας κλέψει τα άλογα σας! Ούστ 666 ούστ 666 😂
  2. Ευχαριστώ πολύ φίλε. Τα επίπεδα άνεσης χρειάζονται, κατ'εμέ είναι απολύτως απαραίτητο για το αμάξι μου. Σίγουρα θα πάω σε κάτι με ρύθμιση καθ'ύψος και σκληρότητα. Μέχρι εκεί. Ότιδήποτε περισσότερο θεωρώ ότι είναι υπερβολή(για τη χρήση που το θέλω)
  3. Thanks Pan. Από άποψη άνεσης σε σύγκριση με την "εργοστασιακή" συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου πόση απόκκλιση βλέπεις;
  4. Καλησπέρα. Μετά από αρκετό ψάξιμο σχετικά με το θέμα ελαστικών και τι προκαλούσε προβλήματα στο αμάξι μου ( πίσω αριστερό ελαστικό έφτασε στα όρια του, τετραγωνίστηκε κυριολεκτικά και έχει κάνει σκαλάκια μετά από 23000χλμ - ελαστικά είναι Michelin PS4) καταλήξαμε στην ανάρτηση. Τα πίσω αμορτισέρ έχουν χάσει απόδοση, σε σημείο που κατέστρεψαν τα ελαστικά. Είμαι λοιπόν στην αναζήτηση ανάρτησης. Για εργοστασιακή από Audi ούτε λόγος, καθώς μόνο το shock absorber είναι στα 170ευρώ έκαστος (ενω πχ αντικατάσταση με Bilstein B6/B8 είναι στα 160-180ευρώ το ζευγάρι). Το πρόβλημα μου είναι οτι δεν θέλω να θυσιάσω το επίπεδο άνεσης του αυτοκινήτου. Οπόταν δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να διατηρήσω τα επίπεδα άνεσης με όποιοδήποτε aftermarket coilover kit. Μίλησα με 2 αντιπροσωπείες, Bilstein & KW. Ο αντιπρόσωπος της KW μου πρότεινε V2 (περίπου 900 ευρώ) ή Street Comfort (περίπου 1300 ευρώ). Μου πρότεινε επίσης τις ST, ένα brand της KW οι οποίες κατασκευάζονται με διαφορετικά εξωτερικά υλικά (INOX -Stainless Steel οι KW vs normal steel οι ST), έχουν πολύ καλή απόδοση και έρχονται σε πολύ πιο χαμηλή τιμή λόγω υλικών. Μου υποσχέθηκε ότι δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά με τις KW σε ποιότητα κατασκευής/απόδοση. Η αντιπρόσωπος της Bilstein μου πρότεινε απλή αντικατάσταση των ΟΕΜ για να μην αλλάξω καθόλου την συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή το Β14 κιτ τους που είναι ρυθμιζόμενο μόνο καθ'ύψος αλλά προσφέρουν ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης/σκληρότητας. ΚW V3, B16PSS10 κλπ θα ήθελα να τα αποφύγω και λόγω κόστους (έχω να αλλάξω και 4άδα ελαστικά πλέον) και λόγω άνεσης/συμπεριφοράς. Άσε που δεν τα χρειάζομαι καθόλου πλέον, το αμάξι κυλά ήρεμα, απλά και ωραία σε όλες τις περιπτώσεις λόγω "συναγερμού" στο δίπλα κάθισμα. Ξέρω ότι είναι μεγάλο θέμα, αλλά θα ήθελα σας παρακαλώ τις απόψεις σας και όποιεσδήποτε εμπειρίες τυχόν είχατε/έχετε.
  5. κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω αν υπάρχουν επαγγελματίες που έρχονται στον χώρο σου και την αντικαθιστούν - είναι σίγουρα πιο εύκολο για σένα!
  6. Δεν ξέρω για εγγύηση κλπ - αλλά εμένα που πέθανε έτσι ξαφνικά ένα πρωινό πήρα aftermarket (alphaline) στα 160ευρώ με εγγύηση 2 έτη. Στην ίδια τιμή ήταν και οι Varta απλά δεν είχαν σε στοκ. 2 λεπτάκια δουλειά, αλλαγή, βάζεις μρός και στρίβεις το τιμόνι τέρμα δεξιά και μετά τέρμα αριστερά. Αυτό κάνει τα απαραίτητα reset και είσαι έτοιμοπόλεμος
  7. 1 χρόνο παρά κάτι μετά την "έναρξη της σχέσης" μας η μπαταρία σήμερα μας άφησε χρόνους... Δεν ξεκλείδωνε το αμάξι το πρωί, μετά ξεκλείδωσε μόνο η πόρτα οδηγού... Μπήκα μέσα και στην προσπάθεια για ξεκίνημα άναψαν τα λαμπάκια ωσαν Χριστουγεννιάτικο δεντράκι στα μέσα Ιουλίου 🎅 Αναμένω τον μηχανικό να περάσει από εδώ να μου εγκαταστήσει την καινούργια (περίπου στα €170 με την εγκατάσταση). Ατυχία μιας και τέλος του μήνα θα πήγαινε για "μεγάλο" σέρβις, αλλαγή λαδιών Gearbox & Haldex etc - (πιάσαμε τις 60000 χλμ) Έκτακτο έξοδο - oh well ας μην φάμε και αυτό τον μήνα. Εξάλλου το φαγητό είναι υπερκτιμημένο έτσι ;;;; 😂
  8. Το σκεύτομαι σοβαρά ναι, η Audi εδώ το προσφέρει σαν υπηρεσία με σχεδόν 600ευρώ. Υπάρχουν ανεξάρτητοι "detailers" που το προσφέρουν στα 300 (ξεκινούν) μέχρι σχεδόν 1000άρικο (με εγγυήσεις για Χ χρονικό διάστημα κλπ). Εξού και το 300+ που έβαλα πιό πάνω σαν αρχικό ποσό. Αν μπορείς δώσε λίγες περισσότερες πληροφορίες (όπως πχ ποιά είναι η καταλληλότερη εποχή για να το κάνεις - αν υφίσταται τέτοιο θέμα), εταιρείας της οποίας το προϊόν χρησιμοποίησες κλπ Ευχαριστώ
  9. Βασίλη αξίζουν τα 300+ που ζητούν για ceramic;;
  10. Απορία - πώς τις γυάλισες; Ευχαριστώ
  11. Όπως είπα διάβασα στα γρήγορα χωρίς να πολυδώσω σημασία, και γι'αυτό χαίρομαι που ουσιαστικά μου έκανες μια περίληψη! Να 'σαι καλά! Διπλά κερδισμένος κιόλας για το feedback που μου έδωσες για το συγκεκριμένο κατάστημα! 👍
  12. Παιδιά διάβασα στα γρήγορα το topic, επειδή πρόσφατα ψαχνόμουν και εγώ για ολοκληρωμένο σύστημα οπισθοπορείας για το δικό μου αμάξι, βρήκα αυτή τη σελίδα που απ'ότι φαίνεται προσφέρει λύσεις και για το Α4 Β8. ΔΕΝ τους έχω δοκιμάσει ακόμη, το πάω από αναβολή σε αναβολή. Φαίνονται ψαγμένοι, προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις με εργοστασιακά ανταλλακτικά (έτσι διαφημίζουν) οπόταν αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τους ρίξει μια ματιά. Αυτά, και καλή χρονιά! Ανδρέας
  13. Πρώτες σκέψεις... Του λείπει μια σχέση. Αν είχε 7 θα ήταν ιδανικό. Ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, για να ταξιδέψεις με 120km/h οι στροφές του κινητήρα πρέπει να είναι κοντά στις 2800-2900 (με το efficiency). Η κατανάλωση του δεν είναι άσχημη. Στον αυτοκινητόδρομο, με το efficiency & κλιματισμό, με 39 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και 2 άτομα έβλεπα 8.7-8.9l/100km. Με το comfort mode 9.2l/100km. Με το dynamic.. Άστε καλύτερα 😅 Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν πολυπρόσεχε το αμάξι. Μέχρι και τσίχλα βρήκα ανάμεσα στο κάθισμα και στον μοχλό για ρύθμιση της ανάκλησης του καθίσματος. Έκανα ένα πρώτο πλύσιμο για να γίνει το αυτοκίνητο decent και να κυκλοφορώ αλλά χρειάζεται detailing μέσα/έξω. Τελικά ο ανεμοθώρακας δεν ήταν ραγισμένος/chipped αλλά.... ΓΔΑΡΜΕΝΟΣ. Έχω την εντύπωση ότι άρπαξε κάτι στους υαλοκαθαριστήρες, κάτι τόσο σκληρό έτσι ώστε να γδάρει το γυαλί! Τα γδαρσίματα έχουν την φορά που ακολουθεί ο υαλοκαθαριστήρας. Θα περιμένω για λίγο καιρό και θα το διεκδικήσω από την ασφαλιστική. Αυτά για αρχή... υ.γ. πολύ σωστή επιλογή το ασημί χρώμα. Παρόλο που ήταν η 3η μου επιλογή πίσω από άσπρο και μαύρο - πολύ πολύ σωστή επιλογή.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.