Jump to content

andrewcyp

VIP Member
  • Content Count

    938
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

andrewcyp last won the day on January 24

andrewcyp had the most liked content!

Community Reputation

180 Excellent

About andrewcyp

  • Birthday 09/01/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nicosia, Cyprus

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3 8V SB - Black Edition

Recent Profile Visitors

6,293 profile views
  1. Will do - σήμερα αν προλάβω το μέτρημα.
  2. Αν θες να μετρήσω όταν πάω σπίτι και να σου πω https://www.audi-sport.net/xf/threads/golf-r-s3-brakes-on-an-a3.280854/ Καλό thread με παρόμοιο προβληματισμό. Λογικά θα χωράνε, και με ένα καλό υγρό φρένων και αλλαγή brake lines θα δεις μεγάλη διαφορά. Σκεύτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή φρένων σύντομα εντωμεταξύ οπόταν μπορεί να υπάρξει ενα σετ S3 available χεχε
  3. Αυτο εξ'όσον καταλαβαίνω είναι fixed damping. Άρα αν είναι σκληρό δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Γιατί δεν βλέπεις λίγο κάποια κιτ όπως πχ το ST X (προτείνω αυτό διότι πρόσφατα το είχα ψάξει) που διατηρεί πολύ καλά ποσοστά άνεσης και είναι ρυθμιζόμενο; Το κόστος είναι πολύ decent. ΠΧ εγώ θα έδινα €750 για τα Β8 ενώ το ST X ή ακόμα και το B14 της Bilstein είναι σχεδόν στα ίδια χρήματα! Όσο για την Η&R είναι πολύ γνωστή εταιρεία στον χώρο με αξιόπιστα προοιόντα (εγώ τους ήξερα κατά κύριο λόγο για τα ελατήρια τους, sway bars etc). Το συγκεκριμένο κιτ το έβρισκα μπροστά μου όταν έψαχνα για εμένα αλλά ποτέ δεν του έδωσα σημασία λόγω του ότι δεν έχει adjustable damping.
  4. Τον έβαλα συγκριτικά, δεν πείστηκα μόνο από αυτόν, αλλά έκανα μεγαλη έρευνα στο διαδίκτυο (forums και οχι μόνο). Οταν λες εσύ διαπίστωσες το αντίθετο; Χρησιμοποίησες και τα δύο και σύγκρινες; Ευχαριστώ για την απάντηση!
  5. μετά από συμβίωση με τα PS4 για 2 χρόνια, και αφού τα "κατάστρεψα" λόγω ζημιάς στην πίσω ανάρτηση αγόρασα νέα "παπούτσια" για το όχημα για να ταιριάξουν με την νέα ανάρτηση. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τα ASY5 και μένει απλά να δούμε if the hype is real ( αφήνω εδώ ένα κατατοπιστικότατο βίντεο/review) Το ελαστικό είναι κατασκευής Φεβρουαρίου 2020 αλλά ξέρω τις συνθήκες αποθήκευσης του και είναι ιδανικές (σκιερό, δροσερό μέρος). Τα πήρα €100 έκαστος ( το ίδιο ελαστικό κατασκευής Οκτωβρίου 2020 ήθελε €150 το ένα, και τα PS4 στην εξευτελιστική τιμή των..... €190 έκαστος) Θα πήγαινα στο PS4 (καθώς ήμουν πολύ ευχαριστημένος) ξανά αλλά εξηγούμαι: Από το 2019 όταν και τα έβαλα για πρώτη φορά, ο αντιπρόσωπος έχει αλλάξει. Με την αλλαγή, έσπρωξε και την τιμή του ελαστικού στα €30 το ένα πάνω. Δηλαδή από €160 το ένα το 2019, πλέον είναι στα €190! Όχι ευχαριστώ! Τα ASY5 κάθονται στην αποθήκη μου ωραία και ζεστά μέχρι να δεηθεί η ST/KW να στείλει την ανάρτηση.
  6. Το ίδιο και στην Κύπρο! Υποτιθέμενο lockdown και οι δρόμοι ΠΗΚΤΡΑ.
  7. Άγγελε μετά από πολύ, πάρα πολύ ψάξιμο εγώ κατέληξα στο ΧΑ της ST. Είναι ρυθμιζόμενο καθ'ύψος και σε σκληρότητα. Είναι ουσιαστικά ένα "μεταμφιεσμένο" KW V2, απλά λόγω διαφοράς υλικού κατασκευής (KW - Inox, ST - Galvanized) έχουν σημαντική διαφορά στην τιμή. Οσον αφορά τα Bilstein, ο ίδιος ο αντιπρόσωπος της Bilstein στην Κύπρο μου είπε να αποφύγω τα PSS10 λόγω του ότι τείνουν να κάνουν το αμάξι σκληρό ακόμα και στα πιό "μαλακά" τους settings. Υπάρχει φυσικά και η comfort line της Bilstein αλλά πρέπει να δεις κατά πόσο τα βγάζουν για το αμάξι σου. Να τονίσω οτι η πρώτη μου επιλογή ηταν τα Β8 της Bilstein αλλά λόγω καθυστερήσεων στην παράδοση (από Νοέμβριο τα πλήρωσα και περίμενα) ακύρωσα την παραγγελία και πήγα σε ST και ρυθμιζόμενα Coilover (τελικά νίκησε το διαβολάκι 😅😅 ). Προτού αποφασισω για τα ΧΑ της ST, ζαχάρωνα το "Street Comfort" της "μαμάς" εταιρείας της ST, της ΚW. Το κόστος του όμως με έκανε να μην το πάρω (€1400 το Street comfort και στα €950 το ΧΑ). Αυτά
  8. Έγινε παραγγελία τετράδας Β8 τον Νοέμβριο, με εκτίμηση παράδοσης το πρώτο 15νθημερο Δεκεμβρίου. Οι 15/12/2020 έγιναν 15/01/2021, οι 15/01/2021 έγιναν 20/02/2021 οπόταν ακύρωσα την παραγγελία. Έχουν παραγγελθεί τα ΧΑ της ST (ρυθμιζομενα καθ'ύψος και σκληρότητα). Η τετράδα θα στοιχίσει €950. Τα Β8 ήταν στα €750. Αναμένουμε να έρθουν τα ST για να μεταφέρω απόψεις
  9. καλημέρα παιδιά στην Ελλάδα μίλησα με τον Κορφιάτη Σωτήριο στην Πάτρα, ο οποίος με συμβούλεψε αρκετά καλά και μου έδωσε πολύ καλές τιμές. Εγώ κατέληξα στα B8 της Bilstein - αλλά ΑΝ έβγαζε η ΚΟΝΙ αμορτισέρ για το αμάξι μου θα έπαιρνα εκείνα (KONI Special Active), καθώς διάβασα εξαιρετικές κριτικές. Αυτά άμα θες να πας σε αμορτισέρ, αν θες Coilovers αλλάζει εντελώς η ιστορία Τώρα όσον αφορά τα Β6/Β8, είναι ουσιαστικά ΑΚΡΙΒΩΣ τα ΙΔΙΑ αμορτισέρ με τη μόνη διαφορά τους στο ύψος. Το Β8 είναι πιο χαμηλό από το Β6 για εφαρμογή σε αυτοκίνητα με ήδη "χαμηλωμένη/σπορ" ανάρτηση. ΠΧ για το δικό μου αμάξι η Bilstein έδινε μόνο το Β8 ελέω χαμηλών ΟΕΜ ελατηρίων.
  10. Να μην τον πιστεύετε, ό,τι λέει είναι ψεύδη και έχει ως απώτερο του σκοπό να σας κλέψει τα άλογα σας! Ούστ 666 ούστ 666 😂
  11. Ευχαριστώ πολύ φίλε. Τα επίπεδα άνεσης χρειάζονται, κατ'εμέ είναι απολύτως απαραίτητο για το αμάξι μου. Σίγουρα θα πάω σε κάτι με ρύθμιση καθ'ύψος και σκληρότητα. Μέχρι εκεί. Ότιδήποτε περισσότερο θεωρώ ότι είναι υπερβολή(για τη χρήση που το θέλω)
  12. Thanks Pan. Από άποψη άνεσης σε σύγκριση με την "εργοστασιακή" συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου πόση απόκκλιση βλέπεις;
  13. Καλησπέρα. Μετά από αρκετό ψάξιμο σχετικά με το θέμα ελαστικών και τι προκαλούσε προβλήματα στο αμάξι μου ( πίσω αριστερό ελαστικό έφτασε στα όρια του, τετραγωνίστηκε κυριολεκτικά και έχει κάνει σκαλάκια μετά από 23000χλμ - ελαστικά είναι Michelin PS4) καταλήξαμε στην ανάρτηση. Τα πίσω αμορτισέρ έχουν χάσει απόδοση, σε σημείο που κατέστρεψαν τα ελαστικά. Είμαι λοιπόν στην αναζήτηση ανάρτησης. Για εργοστασιακή από Audi ούτε λόγος, καθώς μόνο το shock absorber είναι στα 170ευρώ έκαστος (ενω πχ αντικατάσταση με Bilstein B6/B8 είναι στα 160-180ευρώ το ζευγάρι). Το πρόβλημα μου είναι οτι δεν θέλω να θυσιάσω το επίπεδο άνεσης του αυτοκινήτου. Οπόταν δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να διατηρήσω τα επίπεδα άνεσης με όποιοδήποτε aftermarket coilover kit. Μίλησα με 2 αντιπροσωπείες, Bilstein & KW. Ο αντιπρόσωπος της KW μου πρότεινε V2 (περίπου 900 ευρώ) ή Street Comfort (περίπου 1300 ευρώ). Μου πρότεινε επίσης τις ST, ένα brand της KW οι οποίες κατασκευάζονται με διαφορετικά εξωτερικά υλικά (INOX -Stainless Steel οι KW vs normal steel οι ST), έχουν πολύ καλή απόδοση και έρχονται σε πολύ πιο χαμηλή τιμή λόγω υλικών. Μου υποσχέθηκε ότι δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά με τις KW σε ποιότητα κατασκευής/απόδοση. Η αντιπρόσωπος της Bilstein μου πρότεινε απλή αντικατάσταση των ΟΕΜ για να μην αλλάξω καθόλου την συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή το Β14 κιτ τους που είναι ρυθμιζόμενο μόνο καθ'ύψος αλλά προσφέρουν ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης/σκληρότητας. ΚW V3, B16PSS10 κλπ θα ήθελα να τα αποφύγω και λόγω κόστους (έχω να αλλάξω και 4άδα ελαστικά πλέον) και λόγω άνεσης/συμπεριφοράς. Άσε που δεν τα χρειάζομαι καθόλου πλέον, το αμάξι κυλά ήρεμα, απλά και ωραία σε όλες τις περιπτώσεις λόγω "συναγερμού" στο δίπλα κάθισμα. Ξέρω ότι είναι μεγάλο θέμα, αλλά θα ήθελα σας παρακαλώ τις απόψεις σας και όποιεσδήποτε εμπειρίες τυχόν είχατε/έχετε.
  14. κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω αν υπάρχουν επαγγελματίες που έρχονται στον χώρο σου και την αντικαθιστούν - είναι σίγουρα πιο εύκολο για σένα!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.