Jump to content

andrewcyp

VIP Member
  • Content Count

    948
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

andrewcyp last won the day on June 2

andrewcyp had the most liked content!

Community Reputation

187 Excellent

About andrewcyp

  • Birthday 09/01/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nicosia, Cyprus

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3 8V SB - Black Edition

Recent Profile Visitors

6,700 profile views
  1. μήπως είναι ο δύναμος που φορτίζει την μπαταρία;
  2. Εμένα προσωπικά τα εργοστασιακά τακάκια και δίσκοι δεν με ικανοποιούν. Νιώθω ότι σε συνεχόμενα φρεναρίσματα (σε συνθήκες δρόμου) είναι απαράδεκτα. Την ίδια γνώμη με εμένα πάντως έχουν γνωστοί με S3 & 7R(2άτομα με Golf). Σε διάφορα forums στο εξωτερικό παίζει πολύ η αναβάθμιση δίσκου, καλύτερο τακάκι και brake lines αλλά νιώθω ότι το κόστος δεν αξίζει.
  3. και εκεί που είπα δεν θα κάνω τίποτα.... ήρθε το "τίμιο + συντηρητικό" stg1 software σε κινητήρα, παντρεύτηκε με το DSG software και άνοιξε η όρεξη μας... Μπαίνει αύριο επάνω το DP της HPA (έχω πάθει πλάκα με την ποιότητα κατασκευής) και μαζί του ένα (επίσης συντηρητικό) 2ο στάδιο! Ήδη "ζαχαρώνω" και κάτι φρενάκια της Racingline (stg2 πιο συγκεκριμένα) για να δέσει το γλυκό, αφού ειλικρινά πιστεύω ότι τα εργοστασιακά είναι απαράδεκτα! Είδωμεν! υ.γ. έστω και με το συντηρητικό stg1 το αμάξι ζωντάνεψε, νιώθω ότι ήταν εντελός "παλαβό" προτού το φορτώσουμε.
  4. θεωρώ ότι εαν δεν έχεις σκοπό να βάζεις το αμάξι σε πίστα είναι αχρείαστα λεφτά. Διότι μιλούμε για την πιο premium ισως ανάρτηση στο παζάρι με τρελλά λεφτά. Είναι όμως ΤΟΠ, δεν είναι τυχαία που μαζί με τις Rieger ήταν οι επιλογές των ομάδων WRC για χρόνια. Και ο αδελφός μου στο evo Ohlins θέλει επειδή έχει φάει κόλλημα μαζί τους.... Και εγώ τις ήθελα αλλά ρε φίλε στις 3+ χιλιάδες ευρώ απλά δεν...
  5. Σίγουρα ναι, δεν πειράζουμε τίποτε πριν την λήξη της εγγύησης
  6. Προς στιγμή χάρηκα και εγώ... Αλλά απ'ότι φαίνεται λειτουργεί μόνο σε οχήματα με Virtual Cockpit. Υπάρχει τρόπος για retrofit - ο @The Dog έχει εφαρμόσει το virtual cockpit στο PFL S3 8V του
  7. Όχι φίλε, η ST είναι η θυγατρική της KW. Ουσιαστικά είναι οι ίδιες αναρτήσεις με της KW με διαφορετικό casing (galvanized οι ST, inox οι KW) Σήμερα σε γρήγορη βόλτα, σε φάσεις που ήταν πίσω μου ο φίλος (Μ3 2008) μου είπε ότι το αμάξι ήταν εξαιρετικό σε γρήγορες στροφές (150+ km speed) και επιβεβαιώνει την αίσθηση που είχα εγώ μέσα... Αν την "έσφιγγα" και λίγο θα ήταν ακόμα καλύτερα! Εγώ έχω το ST XA που ουσιαστικά είναι ένα KW V2.. https://www.st-suspensions.net/
  8. Θα στο πω και εγώ ξανά, ότι με την ST XA έχω πάθει την πλάκα μου... Η άνεση της είναι σε πιο ψηλά επίπεδα από την εργοστασιακή ανάρτηση και ταυτόχρονα όταν βαρέσει λίγο το πόδι στο γκάζι και ξεκινήσουν τα στροφιλίκια σε αφήνει με ένα χαζό χαμόγελο.. Το αμάξι έχει χαμηλωθεί ελαφρώς μπρος - πίσω και είναι στην ρύθμιση για "εργοστασιακή" σκληρότητα
  9. Πολύ σωστά Εγώ έφυγα από Contisport 5, πήγα σε PS4 και έλεγα ότι είναι τα κορυφαία. Με Goodyear Assymetric 5 πλέον, λέω ότι είναι καλύτερα από τα PS4 Οπόταν θεωρώ ότι είναι όλα κορυφαία, οι διαφορές στον δρόμο είναι ελάχιστες, και it all comes down to availability & price Μέχρι τώρα, τα Assymetric 5 είναι το καλύτερο deal (για εμένα)
  10. Έχει ενα σετ μτχ ο @The Dogστην αποθήκη του και κάθονται. Αν σε ενδιαφέρουν
  11. Will do - σήμερα αν προλάβω το μέτρημα.
  12. Αν θες να μετρήσω όταν πάω σπίτι και να σου πω https://www.audi-sport.net/xf/threads/golf-r-s3-brakes-on-an-a3.280854/ Καλό thread με παρόμοιο προβληματισμό. Λογικά θα χωράνε, και με ένα καλό υγρό φρένων και αλλαγή brake lines θα δεις μεγάλη διαφορά. Σκεύτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή φρένων σύντομα εντωμεταξύ οπόταν μπορεί να υπάρξει ενα σετ S3 available χεχε
  13. Αυτο εξ'όσον καταλαβαίνω είναι fixed damping. Άρα αν είναι σκληρό δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Γιατί δεν βλέπεις λίγο κάποια κιτ όπως πχ το ST X (προτείνω αυτό διότι πρόσφατα το είχα ψάξει) που διατηρεί πολύ καλά ποσοστά άνεσης και είναι ρυθμιζόμενο; Το κόστος είναι πολύ decent. ΠΧ εγώ θα έδινα €750 για τα Β8 ενώ το ST X ή ακόμα και το B14 της Bilstein είναι σχεδόν στα ίδια χρήματα! Όσο για την Η&R είναι πολύ γνωστή εταιρεία στον χώρο με αξιόπιστα προοιόντα (εγώ τους ήξερα κατά κύριο λόγο για τα ελατήρια τους, sway bars etc). Το συγκεκριμένο κιτ το έβρισκα μπροστά μου όταν έψαχνα για εμένα αλλά ποτέ δεν του έδωσα σημασία λόγω του ότι δεν έχει adjustable damping.
  14. Τον έβαλα συγκριτικά, δεν πείστηκα μόνο από αυτόν, αλλά έκανα μεγαλη έρευνα στο διαδίκτυο (forums και οχι μόνο). Οταν λες εσύ διαπίστωσες το αντίθετο; Χρησιμοποίησες και τα δύο και σύγκρινες; Ευχαριστώ για την απάντηση!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.