Jump to content

michpan

Member
  • Content Count

    7,843
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

michpan last won the day on June 24 2013

michpan had the most liked content!

Community Reputation

177 Excellent

About michpan

  • Rank
    ********
  • Birthday 02/21/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    mpanayiotakis@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αργυρούπολη, Αθήνα

Recent Profile Visitors

8,970 profile views
  1. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και εννοείται ότι όλα θα γίνουν κάποια στιγμή. Το αμάξι δεν το πιέζω ιδιαίτερα επίτηδες μέχρι να φτιάξω το πρόγραμμα απλά αυτό που με ανησυχεί είναι πιθανό πρόβλημα με τη μηχανή, μπιελες κλπ. μέχρι τότε. Έχω βαλβίδα ελέγχου πίεσης και τώρα την έχω στο 1.4bar. Μεγαλύτερο maf case έχω ήδη, σενσορας θα μείνει ίδιος, θέλω μετατροπή του carbonio και αγελάδα.. Αν έχετε κάποιο ανταπτορα για τον maf και την αγελάδα μου λέτε. Το carbonio μάλλον θα το φάω με το dremel και μετά πρόγραμμα.. Sent from my GT-N5110 using Tapatalk 4
  2. Λοιπόν, λίγο ιστορικό πρώτα πριν μπούμε στην ουσία του θέματος: Χρησιμοποιούσα εδώ και πολύ καιρό την gt2x eliminator στο αυτοκίνητό μου. Η μόνη αναβάθμιση που δεν έχω κάνει είναι στο maf, κι αυτό γιατί ήταν οριακά αρκετός για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου με αυτή τη τουρμπίνα. Επειδή όμως πριν λίγο καιρό η τουρμπίνα τα έφτυσε, έβαλα επάνω μία gtrs eliminator την οποία είχα πάρει εδώ κι αρκετό καιρό με σκοπό την αντικατάσταση της gt2x όταν αυτή χαλούσε. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω φτιάξει νέο πρόγραμμα και το αυτοκίνητο δουλεύει ακόμα με το πρόγραμμα για την gt2x. Σημειώνω ότι το αμάξι δουλεύει αρκετά καλά, γραμμικά, φαίνεται πιο δυνατό από πριν βέβαια αλλά χωρίς να έχει παρουσιάσει προβλήματα ή σφάλματα οποιουδήποτε είδους. Επίσης δεν έχω αλλάξει μπιέλες. Η ουσία: Εχω κάνει μετρήσεις στο αυτοκίνητο και βλέπω ότι δουλεύει με λάμδα μέχρι 0.83 στις 6000 στροφές, δεν έχω μεγάλες διορθώσεις σε timing (CF 3 σπάνια) και τα trims είναι -1 και -8%. Δεδομένου ότι ο maf τερματίζει εύκολα στα 229g/s από τις 5000 στροφές, σκέφτομαι ότι από εκεί και πάνω μπαίνει αέρας στην μηχανή που δεν μετριέται οπότε το μείγμα λογικά γίνεται πιο στεγνό. Τα trims όμως δείχνουν ότι το μείγμα είναι αρκετά πλούσιο που με κάνει να πιστεύω ότι γίνεται κάποια διόρθωση (ίσως από λάμδα κλπ). Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής: 1. Πόσο safe είναι να δουλεύω το αμάξι με το maf αυτόν; 2. Πόσο safe είναι να δουλεύω γενικά με το πρόγραμμα που έχω τώρα επάνω.. 3. Μπορεί να φτιαχτεί πρόγραμμα στο μέλλον που να δουλεύει με τον maf αυτόν χωρίς αλλαγή; Το πρόβλημα που έχω είναι με την εισαγωγή (πρέπει να μεγαλώσω την τρύπα του φίλτρου για να χωρέσει το μεγαλύτερο case) αλλά και να αλλάξω αγελάδα ή να βάλω αντάπτορα. Δηλαδή maf + αγελάδα + νέο πρόγραμμα = χρόνος και χρήμα. Για δώστε τα φώτα σας! Μιχάλης
  3. Δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί maf sensor - ρωτήστε κι αλλού.. Οπως είπε ο Γιώργος, η αντλία είναι 4bar ήδη. Μιχάλης
  4. Εμένα κάνει τρίξιμο από ψαλίδι εδώ και καιρό (θα είναι δύο χρόνια σίγουρα). Το είχα δείξει σε μηχανικό και μου είπε να το αφήσω όπως είναι. Μου το κάνει κυρίως όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο.. Μιχάλης Υ.Γ. Μεταφέρθηκε στα προβλήματα..
  5. Δεν είναι περίεργο, υπάρχουν ραδιοφωνικοι σταθμοί στα βραχεα που πιάνουν σχεδόν σε όλο το κόσμο. Παλιά υπήρχαν και ραδιόφωνα παγκοσμίου λήψης.. Sent from my HTC Desire X using Tapatalk 2
  6. Εγώ έχω αλλάξει μόνο σινεμπλόκ. Αλλά γενικά έχουν θέμα οι αρθρώσεις κλπ. στα ψαλίδια ακόμα και λίγο να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο. Εγώ το έχω στα 3 εκ. χαμηλωμένο και πάλι είχα θέμα. Ισως η s-line ανάρτηση να είναι οριακή για το αυτοκίνητο. Μιχάλης
  7. Αν παίζει κάτι τέτοιο θα μ'ενδιέφερε.. Εγώ είχα στείλει email στην quaife πριν 3-4 χρόνια και μου είχαν απαντήσει ότι για το δικό μας σασμάν και το προσθιοκίνητο, δεν είχαν κάτι. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αυτό που λες, αυτοί λογικά θα ξέρουν κι επίσης φαντάζομαι θα μπορούν να σου πουν και τι πιθανώς προβλήματα θ'αντιμετωπίσεις. Αν μάθεις μας λες. Το μόνο που με προβληματίζει (και που είχα διαβάσει τότε που έψαχνα για μπλοκέ) είναι ότι το μπλοκέ μεγεθύνει προβλήματα torque steering, οπότε ίσως σε μερικές περιπτώσεις το αμάξι να γίνεται απρόβλεπτο. Φαντάζομαι ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα σε αυτοκίνητα με χαμηλή ροπή αλλά στα δικά μας μπορεί να είναι θέμα. Πάντως περίεργο που δεν έχουν βγάλει κάτι για το δικό μας αυτοκίνητο, όταν υπάρχει μπλοκέ για σχεδόν όλα τα μοντέλα του ομίλου με εγκάρσιους κινητήρες.. Μιχάλης
  8. Εχεις βρει κάτι για μπλοκέ; Γιατί παλαιότερα που το είχα ψάξει, δεν είχα βρει τίποτα.. Μιχάλης
  9. Αυτό δείχνει ότι η ώρα ρυθμίζεται αυτόματα μέσω ραδιοφώνου.. Χρήσιμο κυρίως όταν πας εξωτερικό κλπ.. Sent from my GT-N5110 using Tapatalk 4
  10. Προσωπικά δεν έχω ακούσει για ιδιαίτερα μηχανικά προβλήματα με το torsen οπότε δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο θέμα ανησυχίας.. Μιχάλης
  11. Υπάρχει ακόμα κάποιος που ασχολείται με 128αρια mp3; Ούτε σε mp3 player της πλάκας δεν ακούγονται καλά αυτά, πόσο μάλλον σε ένα σχετικά καλό ηχοσύστημα όπως αυτό της audi.. Αν βέβαια κάποιος κατεβάζει mp3 από youtube.. ε, είναι άλλο θέμα.. Μιχάλης
  12. Ευχαριστώ Γιάννη θα το τσεκάρω. Και το κείμενο ενδιαφέρον αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα στην δικιά μου περίπτωση καθώς το vcds δουλεύει κανονικά, όπως δούλευε και τόσα χρόνια και με το aftermarket radio που είχα επάνω.. Αυτό αναφέρεται κυρίως σε παλαιότερα συστήματα που δεν είχαν πρόβλεψη για την k-line γραμμή.. Θα δω για αρχή τι καλώδιο πάει στη Β5 θέση και στα CAN.. Ρώτησα και αυτόν που μου πούλησε τον ανταπτορα και μου είπε ότι είμαι ο πρώτος που τον ρωτάει και δεν ήξερε να μου πει σχετικά.. Sent from my GT-N5110 using Tapatalk 4
  13. Αυτό είναι για το πίσω μέρος του rns-e, να κοιτάξω για τα CAN αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει θέμα εκεί γιατί στο instruments που έκανα την κωδικοποίηση, η επικοινωνία είναι μέσω CAN. Η k-line είναι το πρόβλημα μάλλον γιατί μέσω αυτής επικοινωνεί με τον εγκέφαλο ο controller του navi. Αυτόν εδώ τον αντάπτορα έχω: http://www.ebay.com/itm/Audi-A3-A4-A6-TT-RNS-E-sat-nav-PLUG-PLAY-adapter-retrofit-kit-installation-set-/261163741710?pt=UK_CE_GPS_Accessories_Software_ET&hash=item3cce92720e Να σημειώσω ότι: - Οταν ανάβω τα φώτα, η οθόνη του rns-e αλλάζει χρώμα όπως και ανάβουν και τα κουμπιά - Οταν είμαι σε mode πλοήγησης έχω ενδείξεις στην κεντρική οθόνη του υπολογιστή ταξιδίου Στο Β5 υπάρχει καλώδιο πάνω (αν ενδιαφέρει να δω το χρώμα, αν αυτό λέει κάτι) αλλά προφανώς δεν είναι το σωστό.. Επίσης να προσθέσω ότι δεν είχα ποτέ εργοστασιακό ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο, αλλά aftermarket. Μιχάλης
  14. Όχι standard ηχοσυστημα.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.. Sent from my GT-N5110 using Tapatalk 4
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.