Jump to content

TommasK.

Member
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

TommasK. last won the day on July 6

TommasK. had the most liked content!

Community Reputation

48 Excellent

1 Follower

About TommasK.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI Q5 stg1

Recent Profile Visitors

992 profile views
  1. Στο δικο μου αμαξι δεν εχω καλυψει ποτε τιποτα, με νερο τοσο οσο..ολη η δουλεια γινεται σχολαστικά με το πινελο και το Microfiber. Aν εχεις ενδιασμους σχετικα με τα ηλεκτρολογικα και δεν το εχεις ξανακανει καλυτερα να πας σε ενας επαγγελματια detailer..τα περισσοτερα κοινα πλυντηρια αυτοκινητων απλα θα ψεκασουν αφρο (ιδιαιτερα αλκαλικο συνηθως) και θα το "πλακωσουν" με παρα πολυ πιεση.
  2. Kαθαριστικο ειδικο για πληση μοτερ - δεν περιεχει χημικα που τρωωει τις φλατζες απο εξαρτηματα στα διαφορα σημεια του μοτερ- (υπαρχουν πολλα στην αγορα). Ελαχιστη πιεση με νερο, καλο ψεκασμα παντου του σαμπουαν, πινελακι για τριψιμο παντου και ξεβγαλμα με νερο χωρις πιεση και σκουπισμα με Microfiber οπου πιανει χερι. Δεν θα εχεις κανενα θεμα..το κανω χρονια χωρις κανενα προβλημα στο δικο μου. Μετα το πλυσιμο κανε μια μικρη βολτα να στεγνωσει το οποιο νερο υπαρχει.
  3. μηπως εννοεις οτι στην ambition εκδοση ειναι πιο χαμηλο το αμαξι και συνεπαγεται σε αλλο μηκος ελατηριου και σκληροτητας ?
  4. Σε 5-40 θα πηγαινα εδω..https://products.liqui-moly.com/molygen-new-generation-5w-40-1.html Αν μιλησεις μαζι τους με email επιμενουν οτι ειναι το state of the art λαδι τους..και ειναι VW502 VW505
  5. εμπειρικα οσες φορες το κρατησα μετα της 10.000 ξεκιναγε να καιει 100-150 ml λαδι..εξακριβωμενο με συμπληρωση , μετρηση με βεργα και οχι με τον ηλεκτρονικο μετρητη. Επειδη βγαινω αρκετα εθνικη με υψηλες μεσες ταχυτητες, οταν βλεπω στο καντραν θερμοκρασια λαδιου 105-115 βαθμους, σε αλλα σημεια του κινητηρα (κεφαλη π.χ) μπορει να ειναι 10 με 30 βαθμους πιο πανω, αρα θεωρω μετα απο 7-8.000 χιλιαδες αρχιζει και χανει τις αρχικες του ιδιοτητητες...ποτε δεν μου εχει τσιμπισει λαδι με αλλαγες εκει κοντα 7- με 8.000 τα τελευταια 3 χρονια. Εχω κανει και ανακατασκευη κινητηρα οποτε θεωρω την αλλαγη στα 7-8.000 ιδανικη αν καποιος δεν οδηγαει συντηρριτικα.
  6. εγω μενω πιστος στα 4200..προσφατα αλλαξαν και χρωματα στη συσκευασια, ισως ειναι απο παλαιοτερο batch το παλιο κουτι...παντως εχω παρατηρησει το 5-30 μετα τα 10,000 χλμ "σπαει" δεν τα αφηνω πανω απο 8.000χλμ το 5-30
  7. μια χαρα.. με τακτικες αλλαγες στα λαδια θα εισαι σουπερ! Εντυπωσεις απο το προγραμμα της ΑPR?
  8. πριν φθασεις στην επισκευη κατεβασμα λυσιμο δεσιμο κρεμαγιερας, δοκιμασε καποιον προιον για υδραυλικο τιμονιου -προσθετο στο υπαρχον υγρο για διαρροες- το οποιο αναζωωγονει τα O-rings και δεν χανεις λαδι...αν ειναι πολυ μικρη διαρροη μπορει να σε σωσει προσωρινα
  9. Kαλοριζικο πολλα και ασφαλη χιλιομετρα!!!
  10. για την ιστορια, σαν κατοχος Q5 του 12', αν εξαιρεσεις την ανακατασκευη για το γνωστο προβλημα καταναλωσης λαδιου, με 150,000+ χλμ, ολα ειναι αψογα με ευλαβικη συντηρηση οπου πρεπει μιας και πλεον ειναι γνωστα τα σημεια που θελουν προσοχη.
  11. ενας αρχικος ελεγχος σε ψαλιδια και βασεις μηχανης και βαση σασμαν θα ξεκιναγα απο εκει..
  12. τα sachs νομιζω εχει και μια σειρα super touring πια εβαλες? παντως εγω οταν εβγαλα τα μαμα sachs ηταν.
  13. Για τα 6-ταχυτα manual κιβωτια της Audi οπως και στο δικο μου τo q5 τα θεωρει Lifetime πραγμα που ειναι απλα επιστημονικα αδυνατον να μην υπαρχουν φθορες στα λαδια στις ιδιοτητες του λαδιου αλλα και σε ρινισματα-βρομα σε ολο το κιβωτιο απο την χρηση. Οντως δεν υπαρχει κανενας κωδικος απο ολες τις γνωστε εταιριες. Ακομα και το ιξωδες του λαδιου στο μαμα κουτι λαδιου - των 30 ευρω το λιτρο - δεν αναγραφεται τιποτα.. Επειδη τις εχω αλλαξει μετα απο πολλη ψαξιμο βρηκα το εξης παραδοξο. Στο γερμανικο site της castrol υπαρχει κωδικος βαλβολινης με προδιαγραφη για 6-ταχυτα manual audi κιβωτια ( Castrol Syntrans V-FE Fully Synthetic 75w80 GL4+ Audi spec TL-52532)..τις εχω δοκιμασει μεχρι τωρα κανενα προβλημα απολυτως. Μεχρι πριν λιγο καιρο καμμια aftermarket εταιρια δεν ειχε 75w80 GL4+ λαδι..
  14. το προβλημα με την pcv ειναι τοσο διαδεδομενο που η ιδια η audi εχει βγαλει 3-4 revision..εγω την αλλαξα προληπτικα μετα απο 125.000χλμ να εχω το κεφαλι μου ησυχο μιας και το κοστος σχετικα δεν ειναι μεγαλο..
  15. Καλημερα Πηγα για τυπικη αλλαγη λαδιων (καθε 6-7.000) στο αμαξι..βαζω τα ιδια λαδια εδω και χρονια liqui moly 4200 5-30 χωρις κανενα παραπονο. Το μοτερ ειναι απο ανακατασκευη απο το γνωστο προβλημα και εδω και 50.000 δεν καει τιποτα..εχθες στην αλλαγη λαδιων ο μηχανικος και εγω μαζι ειδαμε την ροη των λαδιων που βγαινανε με ενα πρασινο φιλμ στα λαδια..οταν τα πιασαμε τα λαδια ηταν μαυρα οπως ολα και οχι καμμενα...Μπηκαν υποψιες για διαρροη ψυκτικου μεσα στα λαδια αλλα το δοχειο διαστολης δεν εχει κουνηθει καθολου...απο αποδοση το αμαξι παει οπως πηγαινε ουτε ασπρους καπνους πισω ουτε ρεταρισματα κλπ..ρωταω μηπως καποιος εχει αντιμετωπισει κατι παρομοιο και προλαβω καμμια ζημια που ερχεται..
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.