Jump to content

TommasK.

Member
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

TommasK. last won the day on September 22

TommasK. had the most liked content!

Community Reputation

42 Excellent

1 Follower

About TommasK.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI Q5 2.0Τ Quattro REVO

Recent Profile Visitors

577 profile views
  1. το πολυδισκο αργα ή γρηγορα θελει αντικατασταση αναλωσιμο ειναι φυσικα και τα λαδια..αν το πολυδισκο ειναι προσφατα αλλαγμενο και εχει γινει η δουλεια εντος δικτυου audi σε καλυπτει η εγγυση ανταλλακτικου..την ειχα πατησει παλαιοτερα στο gti v που ειχα. Και τα λαδια μονο μαμα παντα για dsg..
  2. Προσωπικα αν σε ενδιαφερει η ανεση βαλε τα ιδια ή τα εφαμιλλα sachs super touring..τα bilstein b6 σαφως ειναι πιο σπορτιφ με ποιοτικο rebound και λιγοτερο ανετα στη πολη. Επισης τσεκαρε μια και monroe spectrum σαν τεχνολογια ειναι παρομοια των Koni (αυτορυθμιζομενα) σε πολυ προσιτη τιμη σε σχεση με τα Koni
  3. δεν βαζεις μαμα oem να ηρεμισει το κεφαλι σου? κανα 70αρι εχουν
  4. in black we trust!! ωραιο το Nardo grey ειδικα στην RS σειρα..
  5. Δεν ξερω, το manual περιγραφει τα παντα ριξε μια ματια
  6. Σαν εταιρια μια απο τις κορυφαιες..αν το ιξωδες ειναι για το Α4 προχωρα αφοβα, το Molygen σαν ενισχυτικο αντιτριβικο ειναι μια χαρα.
  7. Δυστηχως το νεο trend των εταιριων ειναι εκπτωσεις παντου σε υλικα κατασκευης, ποιοτητα ανταλλακτικων κλπ, παντα σε συγκριση με την περασμενη δεκαετια..ως ομοιοπαθων στο θεμα του μοτερ του Q5 η αντιμετωπιση της εταιριας ειναι απλα τραγικη οπως λετε..στην δικια μου περιπτωση μεχρι και δικηγορος ενεπλακει στην υποθεση, ειδικα οταν το book service απο πλευρας οδηγου τηρειτε κατα γραμμα. Οταν μπηκε για ρεκτιφιε το αμαξι και το παρεδωσα μπηκε τυπος με Α5 και παραπονιονταν για την ενδειξη χαμηλης σταθμης λαδιου (πως ειναι δυνατον να αναψε τοσο γρηγορα σε δυο μηνες κλπ αλλα κοσμιτικα επιθετα).....απαντηση συμβουλου επισημου AUDI Service "θα σας το συμπληρωσουμε δωρεεαν".Καμμια διαθεση για ενημερωση. Πλεον θεωρω οτι η επισκευη σε εξωτερικο συνεργειο με γνωση στα VAG ειναι εξισου αποδοτικη και αποτελεσματικη και απο την καθε καρεντα. Οταν ασχοληθηκα διεξοδικα ανακαλυψα οτι ολα τα ρεκτιφιε που αναλαμβανει η Καρεντα μεγαλος μερος αυτων τα στελνει σε εξωτερικους συνεργατες γιατι απλα ειναι μεγαλος ο ογκος των μοτερ.
  8. Αυτο θελω να το δοκιμασω και εγω στην επομενη αλλαγη ειδικα το MOLYGEN. Μεχρι στιγμης το Τoptec 4200 (5-30) δεν το αλλαζω, απλα εχω διαπιστωσει οτι καπου στα 9 με 10.000χλμ ειναι για αλλαγη
  9. Στην εγγυηση εγινε η επισκευη με ενα κοστος συμμετοχης στα παρελκομενα του σερβις..
  10. H επισκευη οπως ειπα εγινε μεσα στη Καρεντα. Αλλαχθηκαν πιστονια με τον τελευταιο κωδικο με τα ανανεωμενα ελατηρια τους 06H-107-065-DM καθως εγινε και καθαρισμος στο καπακι, βαλβιδες, αλλαγη τσιμουχακια βαλβιδων κλπ παρελκομενων αφου ανοιγετε το μοτερ (αλλαγη μπουζι,λαδια,φιλτρο λαδιου ειναι δεδομενο οτι τα αλλαζουν και αυτα)..οχι δεν καιει λαδι, η ποσοτητα που συμπληρωνω πριν καθε αλλαγη λαδιου ειναι 100 με 200ml στα 10.000 χλμ περιπου που κραταω τα λαδια..
  11. καποια στιγμη ειναι αναποφευκτη η επισκευη..τα περιφερεικα αυτα καλο ειναι να ειναι τα τελευταια revision, για να ειναι πιο κοντινη η εικονα της καταναλωση λαδιου που εχει..το δικο μου μετα την επισκευη (καρεντα) κρατησαν τα ιδια περιφερειακα με τα παλαιοτερα revision...παρολα αυτα τα αλλαξα προληπτικα.
  12. αν μπουνε OEM με εγκεφαλους και εργοστασιακα φαναρια το κοστος ειναι μεγαλο..αν στα υπαρχοντα φαναρια μπουνε projectors για xenon το κοστος ειναι σημαντικα μικροτερο...σε καθε περιπτωση θελει ειδικους που κανουν ρετροφιτ οπως ειπαν και οι προλαλησαντες
  13. Και τα δυο προιοντα τα βαζω και εγω...πρωτα το SRP και μετα το σφραγιστικο 845..φανταστικο κερι το 845 εφαρμοζει πανευκολα και αντεχει πολλα πλυσιματα με ουδετερο ph σαμπουαν!!Το χειμωνα με 2 χερια εβγαλα σχεδον 5 μηνες!
  14. μια χαρα το αποτελεσμα...πολυ detailers για engine bay προτεινουν καποιο πιο ειδικο σαμπουαν και ο λογος ειναι οχι για πιο ισχυρη καθαριστικη δραση αλλα για τυχον φλατζες που μπορει να συναντησει ο αφρος κατα της διαδρομη του προς τα κατω, πριν και μετα το ξεβγαλμα..χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι η φλατζα αναμεσα στο μπλοκ του κινητηρα και της αντλιας νερου..υπαρχει περιπτωση να ξεραθει τοπικα και να αρχισει η απλη διαροη ψυκτικου..βεβαια το μαρκετινγκ των προιοντων παιζει το ρολο του κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο ή οχι, αλλα το κοστος δεν ειναι μεγαλο για ενα 2ο σαμπουαν αποκλειστικα για μηχανοστασιο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.