Jump to content

TommasK.

Member
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Excellent

1 Follower

About TommasK.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI Q5 2.0Τ Quattro REVO

Recent Profile Visitors

496 profile views
  1. μια χαρα το αποτελεσμα...πολυ detailers για engine bay προτεινουν καποιο πιο ειδικο σαμπουαν και ο λογος ειναι οχι για πιο ισχυρη καθαριστικη δραση αλλα για τυχον φλατζες που μπορει να συναντησει ο αφρος κατα της διαδρομη του προς τα κατω, πριν και μετα το ξεβγαλμα..χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι η φλατζα αναμεσα στο μπλοκ του κινητηρα και της αντλιας νερου..υπαρχει περιπτωση να ξεραθει τοπικα και να αρχισει η απλη διαροη ψυκτικου..βεβαια το μαρκετινγκ των προιοντων παιζει το ρολο του κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο ή οχι, αλλα το κοστος δεν ειναι μεγαλο για ενα 2ο σαμπουαν αποκλειστικα για μηχανοστασιο.
  2. Στα 600+ εχεις και αλλες επιλογες οπως Κοni Sport (τα οποια ειναι ρυθμιζομενα σε σκληροτητα και αναγομονονται επισημα) Koni Special Active (πρωην KONI FSD) θα βρεις πολλες αναφορες και reviews σε ξενα φορουμ.
  3. Τα κολλαρα του ψυγειου ειχαν καποιο εμφανη σημαδι φθορας?
  4. Τα B6 ειναι εκει 500 550..σιγουρα την ανεση του εργοστασιακου δεν θα τη βρεις.Εγω κινουμε πολυ εθνικο δικτυο με υψηλη μεση ωριαια ταχυτητα..αν καποιος κανει πολλα χλμ μεσα σε πολη σιγουρα πρεπει να σκεφτει τι θελει ανεση/αποδοση..
  5. Και γω με τα B6 δηλωνω ικανοποιημενος με το αποτελεσμα.Σαφως πιο σκληρο αμορτισερ ποιοτικο rebound χωρις να κουραζει και καλο κρατημα. Βεβαια το Q5 ειναι 2 τονους και τα B6 κατσανε γαντι.. Ξαδερφος μου σε Golf GTD εβαλε ΜΟΝROE SPECTRUM (παρομοιο μεταβαλομενο συστημα σαν τα ΚΟΝΙ SPECIAL ACΤIVE) με τιμη ουτε 250ευρω η 4αδα απο τον επισημο εισαγωγεα και μεχρι στιγμης δηλωνει ικανοποιημενος.Οδηγοντας το Golf η σχεση τιμης/αποδοσης με εξεπληξε.
  6. p zero και Michelen Pilot Sport και απο εμενα..
  7. δεν εχεις κανενα θεμα...λιγο πιο πισω στα ποστς θα δεις το περιγραφω.
  8. Hella kai Hepu +1 και απο εμενα..και για GEBA 2 φιλοι μου που βαλανε δεν αντιμετωπισαν προβλημα
  9. συμφωνω και εγω για τον κολλημενο καταλυτη στην εξοδο της εξαγωγης..μιας και το αναφεραμε εδω τωρα σε αυτο τοπικ ενα 100αρης καταλυτης στη θεση του μαμα χωρις μετατοπιση θα εχει αποτελεσματα? ρωταω γτ δεν θελω να χαλασω το "ησυχο" προφιλ του κινητηρα στο μηχανοστασιο, εχει νόημα?
  10. πρεπει να εξυπηρετει και στην μειωση της θερμοκρασιας λογω μικροτερου hot spot στην ακιδα, μιας και με το μικροτερο διακενο τα μπουζι ειναι πιο ψυχρα ειδικα σε τετοια ιπποδυναμη..και εγω ενα βαθμο πιο ψυχρα φοραω 0,7 διακεννο
  11. ναι ο τροπος οδηγησης συμβαλει στο αποτελεσμα της καταναλωσης...το εχω διαπιστωσει αυτο μετα απο συζητηση με διαφορους μηχανικους οπου ολοι τους συμφωνουσαν οτι τα μοτερ αυτα δε θελουν μονο οικονομικη οδηγηση..ισα ισα λιγοτερη καταναλωση λαδιου με πιο αργο build up στις βαλβιδες, με πληρες φορτιο σε ολο το φασμα των στροφων.. οσον αφορα την αναβαθμιση σε k04 δεν τη θεωρω καγκουρια, ισα ισα παιζεις στα 300+ αλογα στρωτα..βεβαια οι στυλιστικες επιλογες ειναι το "καγκουρικο" της υποθεσης απο εμενα αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο στον καθενα μας.. oσον αφορα το ΜοLygen που αναφερεις πιο πανω, το οποιο θα το δοκιμασω και εγω συντομα, προσφατα σε email που ανταλαξα με την Liqui Moly αυτην την στιγμη για short intervals το πλασαρουν σαν το state of the art λαδι τους, καλυτερο και απο το κλασσικο αξιοπιστο 4200.
  12. και σε μενα εχει γινει επισκευη μεσα στη καρεντα..βαση τιμολογιων και συζητησης με τον δ.ντη εχουν αλλαχτει με νεα σετ πιστονια-μπιελες, τσιμουχακια βαλβιδων, καθαρισμος καπακι και επικαθησεων βαλβιδων του κινητηρα....αυτο που με κανει σκεπτικο ειναι κατα ποσο μενει σταθερη η καταναλωση λαδιου μετα την επισκευη (εστω και 500Ml ανα 10,000χλμ) ή καποια στιγμη επανερχεται το προβλημα της μεγαλης καταναλωσης..υπαρχει μια ταση στο net και σε ξενα φορουμ (audizine κλπ) που κανουν λογο για καταναλωση λαδιου μετα απο καποια χλμ -μετα την επισκευη-.....αυτο θεωρω θα το μαθουμε στη πορεια μαλλον μιας και τα 500 ml κατανωλση στα 10,000χλμ τα θεωρω αμελητεα προσωπικα, αρκει να μεινει ως εχει η καταναλωση αυτη του λαδιου...τακτικες αλλαγες στο λαδι και ειδομεν.. να σου πω την αληθεια την K04 την σκεφτομαι και εγω...
  13. και εγω παρατηρω οτι μετα τα 8.000χλμ το λαδι περνει την κατω βολτα και αρχιζει και τσιμπαει ml περιπου 200 με 300 ml μεχρι τα 10.000 χλμ περιπου, ειδικα μετα απο σκισιμο ψηλα..αρα λαδακι αλλαγη καθε 7 με 8.000 και εχεις το κεφαλι σου ησυχο..το Molygen w5-40 με το βολφραμιο θελω να το δοκιμασω και εγω, για την ωρα αλλαγες κανω με το toptec 4200 5-30, το οποιο ειναι παρομοιο σχετικα.
  14. τελικα εχουμε αποψη για τα AMSOIL..πετυχες χαμηλοτερη καταναλωση λαδιου ή εμεινε η ιδια?
  15. Τα 20vt ειναι σκυλια για υγραεριο..χοντρα μεταλλα μεγαλες αντοχες..ο εγκαταστατης το Α-Ω και τα καλα συστυματα ειναι 1-2 αντε 3. Εχουμε στην οικογενεια 2 Audi 20VT με 150.000χλμ με υγραεριο το καθενα και ενα 2.0tsi με καμμια 40,000χλμ..αψογα με σχολαστικη εγκατασταση και ρυθμιση..Βεβαια οταν εχεις ορεξη για σκισιμο καλο, υπαρχει το μαγικο κουμπακι που κλεινει το υγραεριο!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.