Jump to content

TommasK.

Member
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

TommasK. last won the day on July 6 2020

TommasK. had the most liked content!

Community Reputation

51 Excellent

1 Follower

About TommasK.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI Q5 stg1

Recent Profile Visitors

1,152 profile views
  1. Οι συχνες αλλαγες πιστευω ειναι το κλειδι στη συντηρηση, οπως λεει και ο kavouras, και στη καθαροτητα εσωτερικα του μοτερ ακομα και με πιο φθηνα λαδια. Τα απορυπαντικα που περιεχουν τα λαδια κανουν δουλεια οπως φαινεται.
  2. Βαζω το Top-tec 4200 (5w-30). Εχω σκέψεις και για το 5w-40 ειδικα για το καλοκαιρι, αλλα μεχρι στιμγης δεν το εχω δοκιμασει. Μια αναλυση λαδιου δεν θα ηταν ασχημη οντως. Ενδεικτικα προσφατα αλλαξα την pcv και απο οσο ειδα στο επανω μερος του καπακιου, οσο μπορεσα να δω, ηταν αρκετα καθαρο (ετσι τουλαχιστον φαινονταν) χωρις φιλμ καμμενου λαδιου, μιας και τα cleaning agents μαλλο καθαριζουν καλα, ανα τους κυκλους αλλαγης.
  3. Eμπειρικα και γω μετα την ανακατασκευη ( και τσιτωμενο stage 1 ) παρατηρησα οτι οταν εφτανε τα 10.000χλμ το λαδι αρχισε και τσιμπαγε 100 με 200 ml ειδικά μετα το καλοκαιρι απο αλλαγη σε αλλαγη. Οταν ξεκινησα και εκανα αλλαγες καθε 7.000χλμ πάντα με φιλτρο λαδιου, 1 φορα το εξαμηνο περιπου, δεν τσιμπαγε καθολου λαδι ή τουλαχιστον δεν ηταν μετρησιμο αν εκαιγε καποια γραμμαρια. Tα Liqui Moly τα δουλευω συνεχεια τα τελευταια χρονια και συμφωνω η αγορα τους να γινεται απο επισημο dealer..
  4. σημερα μετα απο 25.000χλμ αλλαξα pcv παλι..μπορεις να μας δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για το δοχειο αναθυμιασεων? Βλεπω διατηρηθηκε η μαμα pcv και θελω να κανω κατι παρομοιο.
  5. Kαλησπερα, Εκανα προσφατα ρυθμιση στο αυτοκινητο (Q5 2.OTSI) περασαμε νεο file σε αλλον tuner, με νεα δεδομενα και στο δυναμομετρο ειδαμε οτι στη καμπυλη ισχυος μετα απο τις 5.000 μεχρι τον κοφτη υπαρχει μεγαλη πτωση ισχυος και κομπιασμα να ανεβασει. Ολη ο ροπη και η δυναμη (260hp και 44nm ροπη) με γραμμικες καμπυλες βγαινει μεχρι τις 4.500 πολυ ανετα και γρηγορα και μετα απο τις 4.900-6.000 υπαρχει αποτομη πτωση. Ο προγραμματιστης εφοσον αποκλεισαμε ολα τα ενδεχομενα των περιφερειακων, μιας και ειναι ολα αλλαγμενα λογω rebuild, κατεληξε σε καταλυτη μπουκωμενο το οποιο επιβεβαιωνονταν καθε φορα απο την ασχημη μυρωδια πανω στο δυναμο μετα απο καθε πατημα. Το αμαξι εχει τωρα καπου 150,000 χλμ. Υπαρχει περιπτωση να μην ειναι καταλυτης, εχει εμπειρια κανενας? Μου προτεινε να αλλαξω με 200αρι πιο ελευθερο και μετατωπηση προς τα κατω μακρυα απο την τουρμπινα με πολυ καλα αποτελεσματα.
  6. Στο δικο μου αμαξι δεν εχω καλυψει ποτε τιποτα, με νερο τοσο οσο..ολη η δουλεια γινεται σχολαστικά με το πινελο και το Microfiber. Aν εχεις ενδιασμους σχετικα με τα ηλεκτρολογικα και δεν το εχεις ξανακανει καλυτερα να πας σε ενας επαγγελματια detailer..τα περισσοτερα κοινα πλυντηρια αυτοκινητων απλα θα ψεκασουν αφρο (ιδιαιτερα αλκαλικο συνηθως) και θα το "πλακωσουν" με παρα πολυ πιεση.
  7. Kαθαριστικο ειδικο για πληση μοτερ - δεν περιεχει χημικα που τρωωει τις φλατζες απο εξαρτηματα στα διαφορα σημεια του μοτερ- (υπαρχουν πολλα στην αγορα). Ελαχιστη πιεση με νερο, καλο ψεκασμα παντου του σαμπουαν, πινελακι για τριψιμο παντου και ξεβγαλμα με νερο χωρις πιεση και σκουπισμα με Microfiber οπου πιανει χερι. Δεν θα εχεις κανενα θεμα..το κανω χρονια χωρις κανενα προβλημα στο δικο μου. Μετα το πλυσιμο κανε μια μικρη βολτα να στεγνωσει το οποιο νερο υπαρχει.
  8. μηπως εννοεις οτι στην ambition εκδοση ειναι πιο χαμηλο το αμαξι και συνεπαγεται σε αλλο μηκος ελατηριου και σκληροτητας ?
  9. Σε 5-40 θα πηγαινα εδω..https://products.liqui-moly.com/molygen-new-generation-5w-40-1.html Αν μιλησεις μαζι τους με email επιμενουν οτι ειναι το state of the art λαδι τους..και ειναι VW502 VW505
  10. εμπειρικα οσες φορες το κρατησα μετα της 10.000 ξεκιναγε να καιει 100-150 ml λαδι..εξακριβωμενο με συμπληρωση , μετρηση με βεργα και οχι με τον ηλεκτρονικο μετρητη. Επειδη βγαινω αρκετα εθνικη με υψηλες μεσες ταχυτητες, οταν βλεπω στο καντραν θερμοκρασια λαδιου 105-115 βαθμους, σε αλλα σημεια του κινητηρα (κεφαλη π.χ) μπορει να ειναι 10 με 30 βαθμους πιο πανω, αρα θεωρω μετα απο 7-8.000 χιλιαδες αρχιζει και χανει τις αρχικες του ιδιοτητητες...ποτε δεν μου εχει τσιμπισει λαδι με αλλαγες εκει κοντα 7- με 8.000 τα τελευταια 3 χρονια. Εχω κανει και ανακατασκευη κινητηρα οποτε θεωρω την αλλαγη στα 7-8.000 ιδανικη αν καποιος δεν οδηγαει συντηρριτικα.
  11. εγω μενω πιστος στα 4200..προσφατα αλλαξαν και χρωματα στη συσκευασια, ισως ειναι απο παλαιοτερο batch το παλιο κουτι...παντως εχω παρατηρησει το 5-30 μετα τα 10,000 χλμ "σπαει" δεν τα αφηνω πανω απο 8.000χλμ το 5-30
  12. μια χαρα.. με τακτικες αλλαγες στα λαδια θα εισαι σουπερ! Εντυπωσεις απο το προγραμμα της ΑPR?
  13. πριν φθασεις στην επισκευη κατεβασμα λυσιμο δεσιμο κρεμαγιερας, δοκιμασε καποιον προιον για υδραυλικο τιμονιου -προσθετο στο υπαρχον υγρο για διαρροες- το οποιο αναζωωγονει τα O-rings και δεν χανεις λαδι...αν ειναι πολυ μικρη διαρροη μπορει να σε σωσει προσωρινα
  14. Kαλοριζικο πολλα και ασφαλη χιλιομετρα!!!
  15. για την ιστορια, σαν κατοχος Q5 του 12', αν εξαιρεσεις την ανακατασκευη για το γνωστο προβλημα καταναλωσης λαδιου, με 150,000+ χλμ, ολα ειναι αψογα με ευλαβικη συντηρηση οπου πρεπει μιας και πλεον ειναι γνωστα τα σημεια που θελουν προσοχη.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.