Jump to content

TommasK.

Member
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

TommasK. last won the day on October 21

TommasK. had the most liked content!

Community Reputation

44 Excellent

1 Follower

About TommasK.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI Q5 2.0Τ Quattro REVO

Recent Profile Visitors

613 profile views
  1. το αμαξι σε τι χρηση δουλευε ο χαρτης του αεριου δλδ μονο αεριο/ποοσοστιαια χρηση βενζινης κλπ , γενικα πως ρυθμιστηκε ο χαρτης του αεριου? σημαντικο ευρημα η τουρμπινα, ειδικα σε τετοιο setup!
  2. ναι ναι ειδικα σε βαθια πατηματα..ενα Polo του ξαδερφου τρομαξε να το συνεφερει ωστε να εχει την ελαχιστη μαυριλα με τον προγραμματιστη του (dpf delete,downpipe κλπ), ειδημονες και πολυ ψαγμενοι ειναι οι Aγγλοι με τα diesel π.χ darkside developments.. Λογικα καποιος tuner θα ξερει να σου πει για το dsg απλα ρωτα και εχε υποψιν αυτο με το dpf μην βρεθεις προ εκπληξεως με την εταιρια leasing..
  3. γενικα με τα diesel tunes to dpf βαραρει υπερωριες και ερχεται πιο γρηγορα η στιγμη που καθε 100-200 χλμ κανει αναγενηση σε ρυθμους ακομα και στο ρελαντι σε cold start..ακομα στην ελλαδα το diesel tuning ειναι στα αρχικα σταδια..(dpf delete κλπ ειναι πιο σωστο)
  4. ισως χρειαστει να παρεις ετοιμο dongle (kufatec) ή να απευθυνθεις σε καποιον επαγγελματια (retro-fitter) γτ απο οσο ξερω εχει να κανει με τα volt σε καθε λειτουργια του φαναριου πορεια-στοπ κλπ και το coding δεν ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι....παντως εδω εχει τα παντα για DIY https://www.kufatec.com/en/audi/a5/a5-8t/cable-set-coding-dongle-led-taillights-for-audi-a5-s5-facelift-38860?number=38860-1. Επισης παρα πολλοι πουλανε τα dongle της Kufatec στο ebay γυρω στα 50 ευρω γτ μετα ουσιαστικα δεν τα θες, βεβαια πρεπει να βρεις ακριβως το μοντελο και τον τυπο του φαναριου
  5. αν οι εργασιες εχουν γινει σε επισημη αντιπροσωπια και υπαρχουν και τα απαραιτητα εγγραφα μπορεις να δεις τα παντα στο τι μπηκε επανω στην φαση της επισκευης.Επισης μπορεις να πας το αμαξι με ραντεβου σε οποιαδηποτε αντιπροσωεπια για σχετικο ελεγχο με το αντιστιχο κοστος παντα (κανα 60αρι). Το book service παρα πολυ ευκολα μπορεις να το επαληθευσεις επισης σε μια αντιπροσωπεια και μαζι με το car σιγουρα θα εχουν ολο το file των εργασιων. Οσον αφορα την επισκευη κινητηρα σε αγορα μεταχειρισμενου αυτων των μοντελων θα το ειχα πρωτο κριτηριο αναζητησης..
  6. ναι ειναι χρονια της koni αυτος, εχει και site αμα αναζητησεις στο net..πριν καταληξω στα Bilstein που εβαλα ειχα ψαχτει αρκετα στο budget που διεθετα.
  7. Επισης στην κατηγορια των αυτοριθμυζομενων ειναι και τα Monroe Spectrum σε πολυ καλη τιμη..τα εχει φιλος σε Golf GTD και ειναι πολυ ευχαριστημενος
  8. αναγομονονται..ναι ειναι αυτορυθμιζομενα αναλογα τον τροπο οδηγησης, στην αναγομοση αλλαζονται λαδια και καποια εξαρτηματα εσωτερικα του πιστονιου, ριξε τους ενα τηλ. , επισης το σερβις τους ο εξουσιοδοτημενος ειναι στη Καλλιθεα
  9. τα koni αναγομονονται απο τον επισημο εισαγωγεα δλδ μετα απο 30-40.000χλμ τα κανεις παλι καινουργια με καινουργια λαδια δαχτυλιδια κλπ..παρτους ενα τηλ ειναι εξυπηρετικοι και ζητα να μιλησεις με καποιον τεχνικο..σαν αμοορτισερ ειναι καλυτερο απο τα sachs μιας και το sachs ειναι εργοστασιακης αντικαταστασης..ενας λογος που δεν εβαλα εγω τα koni ειναι οτι με απετρεψαν αρκετοι λογου το βαρους του Q5 θα τα ετρωγε πολυ γρηγορα...
  10. Nαι αυτο εννοω, απλα γινεται πολυ κουβεντα για το λαδι βεβαια παιζει ρολο και ποσο λαδι βαζεις μετα την πλυση του φιλτρου και γενικα οδηγιες για στεγνωμα κλπ..εγω παντως το k&n δεν το αλλαζω τοσα χρονια δεν με εχει προδοσει
  11. μιας και μιλαμε για τον maf εχει ποσοι απο εμας εχουν καθαρισει τον maf με τον κλασσικο τροπο (σπρευ για μαφ ή βουτηγμα σε οινοπνευμα-ισοπροπυλικη αλκοολη κλπ). Γινεται πολυ κουβεντα για το καψιμο-κακη λειτουργια του maf λογω φιλτρων τυπου K&N κλπ απο το λαδι που εχουν τα φιλτρα αερα.
  12. αν λογκαρεις και ολα ειναι νορμαλ το μονο που μενει -πιθανον- ειναι προβληματικος maf..εξαλλου αν δεις και της οδηγιες της RossTech αναφερει faulty maf..ισως αν ειχες εναν δανεικο να δοκιμασεις τουλαχιστον θα γλυτωνες περιττα εξοδα απο αγορα καινουργιου..
  13. αυτο θελω να πω οτι αν δεν υπαρχει πτωση αποδοσης και σηκωνεις κανονικα πιεση ισως ο Maf εχει χαιρετησει και πεταει σφαλματα..
  14. η διαδρομη των αναθυμιασεων ειναι στανταρ και ο κινητηρας εχει σχεδιαστει να δουλευει ετσι..αν ψαξεις θα βρεις πολλες πληροφοριες πως δουλευει το δοχειο αναθυμιασεων (catch can)..οτι συλλεγει υλικο και αποδιδει οντως ισχυει αλλα δεν λυνει το προβλημα.κανε μια αναζητηση θα βρεις πολλες πληροφοριες
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.