Jump to content

TommasK.

Member
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

TommasK. last won the day on October 21 2019

TommasK. had the most liked content!

Community Reputation

44 Excellent

1 Follower

About TommasK.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI Q5 2.0Τ Quattro REVO

Recent Profile Visitors

791 profile views
  1. ενας αρχικος ελεγχος σε ψαλιδια και βασεις μηχανης και βαση σασμαν θα ξεκιναγα απο εκει..
  2. τα sachs νομιζω εχει και μια σειρα super touring πια εβαλες? παντως εγω οταν εβγαλα τα μαμα sachs ηταν.
  3. Για τα 6-ταχυτα manual κιβωτια της Audi οπως και στο δικο μου τo q5 τα θεωρει Lifetime πραγμα που ειναι απλα επιστημονικα αδυνατον να μην υπαρχουν φθορες στα λαδια στις ιδιοτητες του λαδιου αλλα και σε ρινισματα-βρομα σε ολο το κιβωτιο απο την χρηση. Οντως δεν υπαρχει κανενας κωδικος απο ολες τις γνωστε εταιριες. Ακομα και το ιξωδες του λαδιου στο μαμα κουτι λαδιου - των 30 ευρω το λιτρο - δεν αναγραφεται τιποτα.. Επειδη τις εχω αλλαξει μετα απο πολλη ψαξιμο βρηκα το εξης παραδοξο. Στο γερμανικο site της castrol υπαρχει κωδικος βαλβολινης με προδιαγραφη για 6-ταχυτα manual audi κιβωτια ( Castrol Syntrans V-FE Fully Synthetic 75w80 GL4+ Audi spec TL-52532)..τις εχω δοκιμασει μεχρι τωρα κανενα προβλημα απολυτως. Μεχρι πριν λιγο καιρο καμμια aftermarket εταιρια δεν ειχε 75w80 GL4+ λαδι..
  4. το προβλημα με την pcv ειναι τοσο διαδεδομενο που η ιδια η audi εχει βγαλει 3-4 revision..εγω την αλλαξα προληπτικα μετα απο 125.000χλμ να εχω το κεφαλι μου ησυχο μιας και το κοστος σχετικα δεν ειναι μεγαλο..
  5. Καλημερα Πηγα για τυπικη αλλαγη λαδιων (καθε 6-7.000) στο αμαξι..βαζω τα ιδια λαδια εδω και χρονια liqui moly 4200 5-30 χωρις κανενα παραπονο. Το μοτερ ειναι απο ανακατασκευη απο το γνωστο προβλημα και εδω και 50.000 δεν καει τιποτα..εχθες στην αλλαγη λαδιων ο μηχανικος και εγω μαζι ειδαμε την ροη των λαδιων που βγαινανε με ενα πρασινο φιλμ στα λαδια..οταν τα πιασαμε τα λαδια ηταν μαυρα οπως ολα και οχι καμμενα...Μπηκαν υποψιες για διαρροη ψυκτικου μεσα στα λαδια αλλα το δοχειο διαστολης δεν εχει κουνηθει καθολου...απο αποδοση το αμαξι παει οπως πηγαινε ουτε ασπρους καπνους πισω ουτε ρεταρισματα κλπ..ρωταω μηπως καποιος εχει αντιμετωπισει κατι παρομοιο και προλαβω καμμια ζημια που ερχεται..
  6. ενδιαφερομαι και εγω για το Q μου..αν εχετε ινφος απο την εγκατασταση και την ποιοτητα του unit αναμενουμε
  7. τα φυλλα ειδικα κατεβαινουν μεχρι μεσα που δεν παει ευκολα τοματι
  8. Αρχικα αν εισαι ακομα σε φαση εγγυησης φευγεις αμεσα για αντιπροσωπεια να μπεις στην διαδικασια μετρησης λαδιου μηπως και μπεις σε φαση ανακλησης-επισκευης-αντικαταστασης μοτερ κλπ που παρα πολλοι ειδικα με βενζινες εχουν καταφερει. Βεβαια στα diesel προτεινουν σερβις 2 χρονια ή 30.000χλμ για αλλαγη λαδιου το οποιο προσωπικα το θεωρω τραγικοτατο...Αν δεν εισαι εντος εγγυησης θα προτεινα να βαλεις ποιοτικα λαδια να κανεις πιο συχνα αλλαγες 10.000 με 15.000 Max και να παρακολουθεις την σταθμη πιο συχνα παντα σε συνενοηση με τον μηχανικο σου. Αν ειχες για 30.000χλμ τα ιδια λαδια οπως προτεινει ο κατασκευαστης δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα συμπερασμα. Eπισης οταν το αμαξι χασει 1 λιτρο λαδι συνηθως αναβει ενδειξη στο καντραν..σιγουρα εκει στην Shell τους εμπιστευεσαι?
  9. αν ολα τα περιφερειακα ειναι καλα ψαλιδια-μπαρακι ζαμφορ-υγρα-top mount κλπ ισως η κρεμαγιερα εχει χαιρετησει και θελει ανακατασκευη..φιλος προσφατα επαθε τα ιδια αλλαξε ολα τα παραπανω και τελικα κατεβασε τη κρεμαγιερα και ξεμπερδεψε θελει ψαξιμο πριν καταληξεις για κρεμαγιερα
  10. ριξε ενα τηλ στον αντιπροσωπο ειναι πολυ ενημερωμενοι πιστευω θα σε βοηθησουν
  11. δεν θα εκανα πειραματα θα πηγαινα σε συνεργειο αμεσα..μπορει να παθεις μεγαλη ζημια και μεσα σε 30χλμ..το κυκλωμα του νερου ειναι μεγαλο απο αντλια νερου, σωληνωσεις, κολλαρα, ψυγειο egr, δοχειο διαστολης, ψυγειο πολλοι παραμετροι
  12. αν εχεις προσβαση σε καλωδιο vag-com μπορεις να δεις τι εγκεφαλο τιμουνιου φορας (slip-ring). Aπο τον κωδικο τιμονιου βρισκεις τι υποστηριζει ο εγκεφαλος (mufu buttons κλπ) Αν δεν υποστηριζει το υπαρχον που εχεις θελεις αλλαγη με συμβατο εγκεφαλο, τιμονι με χειριστηρια και κωδικοποιηση για να δουλεψουν ολα μαζι. Αν ψαξεις λιγο το forum θα βρεις πολλες πληροφοριες
  13. τα Β6 ειναι μια χαρα, σαφως πιο σφιχτα με ποιοτικο rebound και καμμια σχεση με τα μαμα τοσο σε κρατημα οσο και σε ανεση..αν εχεις ελατηρια χαμηλωματος νομιζω πας σε b8 μιας και ειναι το ιδιο αμορτισερ με το B6 απλα ειναι για ελατηρια χαμηλωματος..επισης μια πιο οικονομικη επιλογη με καλυτερη ανεση ειναι τα Monroe specttrum.
  14. το αμαξι σε τι χρηση δουλευε ο χαρτης του αεριου δλδ μονο αεριο/ποοσοστιαια χρηση βενζινης κλπ , γενικα πως ρυθμιστηκε ο χαρτης του αεριου? σημαντικο ευρημα η τουρμπινα, ειδικα σε τετοιο setup!
  15. ναι ναι ειδικα σε βαθια πατηματα..ενα Polo του ξαδερφου τρομαξε να το συνεφερει ωστε να εχει την ελαχιστη μαυριλα με τον προγραμματιστη του (dpf delete,downpipe κλπ), ειδημονες και πολυ ψαγμενοι ειναι οι Aγγλοι με τα diesel π.χ darkside developments.. Λογικα καποιος tuner θα ξερει να σου πει για το dsg απλα ρωτα και εχε υποψιν αυτο με το dpf μην βρεθεις προ εκπληξεως με την εταιρια leasing..
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.