Jump to content

TommasK.

Member
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

TommasK. last won the day on October 21 2019

TommasK. had the most liked content!

Community Reputation

44 Excellent

1 Follower

About TommasK.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI Q5 2.0Τ Quattro REVO

Recent Profile Visitors

695 profile views
  1. Αρχικα αν εισαι ακομα σε φαση εγγυησης φευγεις αμεσα για αντιπροσωπεια να μπεις στην διαδικασια μετρησης λαδιου μηπως και μπεις σε φαση ανακλησης-επισκευης-αντικαταστασης μοτερ κλπ που παρα πολλοι ειδικα με βενζινες εχουν καταφερει. Βεβαια στα diesel προτεινουν σερβις 2 χρονια ή 30.000χλμ για αλλαγη λαδιου το οποιο προσωπικα το θεωρω τραγικοτατο...Αν δεν εισαι εντος εγγυησης θα προτεινα να βαλεις ποιοτικα λαδια να κανεις πιο συχνα αλλαγες 10.000 με 15.000 Max και να παρακολουθεις την σταθμη πιο συχνα παντα σε συνενοηση με τον μηχανικο σου. Αν ειχες για 30.000χλμ τα ιδια λαδια οπως προτεινει ο κατασκευαστης δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα συμπερασμα. Eπισης οταν το αμαξι χασει 1 λιτρο λαδι συνηθως αναβει ενδειξη στο καντραν..σιγουρα εκει στην Shell τους εμπιστευεσαι?
  2. αν ολα τα περιφερειακα ειναι καλα ψαλιδια-μπαρακι ζαμφορ-υγρα-top mount κλπ ισως η κρεμαγιερα εχει χαιρετησει και θελει ανακατασκευη..φιλος προσφατα επαθε τα ιδια αλλαξε ολα τα παραπανω και τελικα κατεβασε τη κρεμαγιερα και ξεμπερδεψε θελει ψαξιμο πριν καταληξεις για κρεμαγιερα
  3. ριξε ενα τηλ στον αντιπροσωπο ειναι πολυ ενημερωμενοι πιστευω θα σε βοηθησουν
  4. δεν θα εκανα πειραματα θα πηγαινα σε συνεργειο αμεσα..μπορει να παθεις μεγαλη ζημια και μεσα σε 30χλμ..το κυκλωμα του νερου ειναι μεγαλο απο αντλια νερου, σωληνωσεις, κολλαρα, ψυγειο egr, δοχειο διαστολης, ψυγειο πολλοι παραμετροι
  5. αν εχεις προσβαση σε καλωδιο vag-com μπορεις να δεις τι εγκεφαλο τιμουνιου φορας (slip-ring). Aπο τον κωδικο τιμονιου βρισκεις τι υποστηριζει ο εγκεφαλος (mufu buttons κλπ) Αν δεν υποστηριζει το υπαρχον που εχεις θελεις αλλαγη με συμβατο εγκεφαλο, τιμονι με χειριστηρια και κωδικοποιηση για να δουλεψουν ολα μαζι. Αν ψαξεις λιγο το forum θα βρεις πολλες πληροφοριες
  6. τα Β6 ειναι μια χαρα, σαφως πιο σφιχτα με ποιοτικο rebound και καμμια σχεση με τα μαμα τοσο σε κρατημα οσο και σε ανεση..αν εχεις ελατηρια χαμηλωματος νομιζω πας σε b8 μιας και ειναι το ιδιο αμορτισερ με το B6 απλα ειναι για ελατηρια χαμηλωματος..επισης μια πιο οικονομικη επιλογη με καλυτερη ανεση ειναι τα Monroe specttrum.
  7. το αμαξι σε τι χρηση δουλευε ο χαρτης του αεριου δλδ μονο αεριο/ποοσοστιαια χρηση βενζινης κλπ , γενικα πως ρυθμιστηκε ο χαρτης του αεριου? σημαντικο ευρημα η τουρμπινα, ειδικα σε τετοιο setup!
  8. ναι ναι ειδικα σε βαθια πατηματα..ενα Polo του ξαδερφου τρομαξε να το συνεφερει ωστε να εχει την ελαχιστη μαυριλα με τον προγραμματιστη του (dpf delete,downpipe κλπ), ειδημονες και πολυ ψαγμενοι ειναι οι Aγγλοι με τα diesel π.χ darkside developments.. Λογικα καποιος tuner θα ξερει να σου πει για το dsg απλα ρωτα και εχε υποψιν αυτο με το dpf μην βρεθεις προ εκπληξεως με την εταιρια leasing..
  9. γενικα με τα diesel tunes to dpf βαραρει υπερωριες και ερχεται πιο γρηγορα η στιγμη που καθε 100-200 χλμ κανει αναγενηση σε ρυθμους ακομα και στο ρελαντι σε cold start..ακομα στην ελλαδα το diesel tuning ειναι στα αρχικα σταδια..(dpf delete κλπ ειναι πιο σωστο)
  10. ισως χρειαστει να παρεις ετοιμο dongle (kufatec) ή να απευθυνθεις σε καποιον επαγγελματια (retro-fitter) γτ απο οσο ξερω εχει να κανει με τα volt σε καθε λειτουργια του φαναριου πορεια-στοπ κλπ και το coding δεν ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι....παντως εδω εχει τα παντα για DIY https://www.kufatec.com/en/audi/a5/a5-8t/cable-set-coding-dongle-led-taillights-for-audi-a5-s5-facelift-38860?number=38860-1. Επισης παρα πολλοι πουλανε τα dongle της Kufatec στο ebay γυρω στα 50 ευρω γτ μετα ουσιαστικα δεν τα θες, βεβαια πρεπει να βρεις ακριβως το μοντελο και τον τυπο του φαναριου
  11. αν οι εργασιες εχουν γινει σε επισημη αντιπροσωπια και υπαρχουν και τα απαραιτητα εγγραφα μπορεις να δεις τα παντα στο τι μπηκε επανω στην φαση της επισκευης.Επισης μπορεις να πας το αμαξι με ραντεβου σε οποιαδηποτε αντιπροσωεπια για σχετικο ελεγχο με το αντιστιχο κοστος παντα (κανα 60αρι). Το book service παρα πολυ ευκολα μπορεις να το επαληθευσεις επισης σε μια αντιπροσωπεια και μαζι με το car σιγουρα θα εχουν ολο το file των εργασιων. Οσον αφορα την επισκευη κινητηρα σε αγορα μεταχειρισμενου αυτων των μοντελων θα το ειχα πρωτο κριτηριο αναζητησης..
  12. ναι ειναι χρονια της koni αυτος, εχει και site αμα αναζητησεις στο net..πριν καταληξω στα Bilstein που εβαλα ειχα ψαχτει αρκετα στο budget που διεθετα.
  13. Επισης στην κατηγορια των αυτοριθμυζομενων ειναι και τα Monroe Spectrum σε πολυ καλη τιμη..τα εχει φιλος σε Golf GTD και ειναι πολυ ευχαριστημενος
  14. αναγομονονται..ναι ειναι αυτορυθμιζομενα αναλογα τον τροπο οδηγησης, στην αναγομοση αλλαζονται λαδια και καποια εξαρτηματα εσωτερικα του πιστονιου, ριξε τους ενα τηλ. , επισης το σερβις τους ο εξουσιοδοτημενος ειναι στη Καλλιθεα
  15. τα koni αναγομονονται απο τον επισημο εισαγωγεα δλδ μετα απο 30-40.000χλμ τα κανεις παλι καινουργια με καινουργια λαδια δαχτυλιδια κλπ..παρτους ενα τηλ ειναι εξυπηρετικοι και ζητα να μιλησεις με καποιον τεχνικο..σαν αμοορτισερ ειναι καλυτερο απο τα sachs μιας και το sachs ειναι εργοστασιακης αντικαταστασης..ενας λογος που δεν εβαλα εγω τα koni ειναι οτι με απετρεψαν αρκετοι λογου το βαρους του Q5 θα τα ετρωγε πολυ γρηγορα...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.