Jump to content

TommasK.

Member
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Excellent

1 Follower

About TommasK.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI Q5 2.0Τ Quattro REVO

Recent Profile Visitors

543 profile views
  1. Συμφωνώ και εγω με τον Chris1967...τωρα αναλογα τι ζητας απο ενα SUV, Sport Sedan αν δεν μπεις μεσα να δεις χωρους και συμπεριφορα δυσκολα θα στο περιγραψει καποιος. Σαν κατοχος Q5 θα σου πω οτι ειναι ευρυχωρο, μεγαλο πορτπαγκαζ και ανετη καμπινα. Λογω οτι ειναι κοντα 2 τονους προσεξε απο κατω μπαλακια,ζαμφορ,ψαλιδια γτ ειναι αναλωσιμα και τα τρωει σχετικα πιο γρηγορα..και μια 4αδα αμορτισερ τα χρειαζεται γτ τα μαμα ειναι μονο για ανεση και τπτ αλλο..τα διαφορα προβληματα περι καταναλωσης λαδιου ειναι ευρεως γνωστα και η θεραπεια μονοδρομος..το Α6 εχει περισσοτερο χωρο για τους πισω επιβατες και απο το Α4/Α5/Q5..
  2. Δυστηχως το νεο trend των εταιριων ειναι εκπτωσεις παντου σε υλικα κατασκευης, ποιοτητα ανταλλακτικων κλπ, παντα σε συγκριση με την περασμενη δεκαετια..ως ομοιοπαθων στο θεμα του μοτερ του Q5 η αντιμετωπιση της εταιριας ειναι απλα τραγικη οπως λετε..στην δικια μου περιπτωση μεχρι και δικηγορος ενεπλακει στην υποθεση, ειδικα οταν το book service απο πλευρας οδηγου τηρειτε κατα γραμμα. Οταν μπηκε για ρεκτιφιε το αμαξι και το παρεδωσα μπηκε τυπος με Α5 και παραπονιονταν για την ενδειξη χαμηλης σταθμης λαδιου (πως ειναι δυνατον να αναψε τοσο γρηγορα σε δυο μηνες κλπ αλλα κοσμιτικα επιθετα).....απαντηση συμβουλου επισημου AUDI Service "θα σας το συμπληρωσουμε δωρεεαν".Καμμια διαθεση για ενημερωση. Πλεον θεωρω οτι η επισκευη σε εξωτερικο συνεργειο με γνωση στα VAG ειναι εξισου αποδοτικη και αποτελεσματικη και απο την καθε καρεντα. Οταν ασχοληθηκα διεξοδικα ανακαλυψα οτι ολα τα ρεκτιφιε που αναλαμβανει η Καρεντα μεγαλος μερος αυτων τα στελνει σε εξωτερικους συνεργατες γιατι απλα ειναι μεγαλος ο ογκος των μοτερ.
  3. Αυτο θελω να το δοκιμασω και εγω στην επομενη αλλαγη ειδικα το MOLYGEN. Μεχρι στιγμης το Τoptec 4200 (5-30) δεν το αλλαζω, απλα εχω διαπιστωσει οτι καπου στα 9 με 10.000χλμ ειναι για αλλαγη
  4. Στην εγγυηση εγινε η επισκευη με ενα κοστος συμμετοχης στα παρελκομενα του σερβις..
  5. H επισκευη οπως ειπα εγινε μεσα στη Καρεντα. Αλλαχθηκαν πιστονια με τον τελευταιο κωδικο με τα ανανεωμενα ελατηρια τους 06H-107-065-DM καθως εγινε και καθαρισμος στο καπακι, βαλβιδες, αλλαγη τσιμουχακια βαλβιδων κλπ παρελκομενων αφου ανοιγετε το μοτερ (αλλαγη μπουζι,λαδια,φιλτρο λαδιου ειναι δεδομενο οτι τα αλλαζουν και αυτα)..οχι δεν καιει λαδι, η ποσοτητα που συμπληρωνω πριν καθε αλλαγη λαδιου ειναι 100 με 200ml στα 10.000 χλμ περιπου που κραταω τα λαδια..
  6. καποια στιγμη ειναι αναποφευκτη η επισκευη..τα περιφερεικα αυτα καλο ειναι να ειναι τα τελευταια revision, για να ειναι πιο κοντινη η εικονα της καταναλωση λαδιου που εχει..το δικο μου μετα την επισκευη (καρεντα) κρατησαν τα ιδια περιφερειακα με τα παλαιοτερα revision...παρολα αυτα τα αλλαξα προληπτικα.
  7. αν μπουνε OEM με εγκεφαλους και εργοστασιακα φαναρια το κοστος ειναι μεγαλο..αν στα υπαρχοντα φαναρια μπουνε projectors για xenon το κοστος ειναι σημαντικα μικροτερο...σε καθε περιπτωση θελει ειδικους που κανουν ρετροφιτ οπως ειπαν και οι προλαλησαντες
  8. Και τα δυο προιοντα τα βαζω και εγω...πρωτα το SRP και μετα το σφραγιστικο 845..φανταστικο κερι το 845 εφαρμοζει πανευκολα και αντεχει πολλα πλυσιματα με ουδετερο ph σαμπουαν!!Το χειμωνα με 2 χερια εβγαλα σχεδον 5 μηνες!
  9. μια χαρα το αποτελεσμα...πολυ detailers για engine bay προτεινουν καποιο πιο ειδικο σαμπουαν και ο λογος ειναι οχι για πιο ισχυρη καθαριστικη δραση αλλα για τυχον φλατζες που μπορει να συναντησει ο αφρος κατα της διαδρομη του προς τα κατω, πριν και μετα το ξεβγαλμα..χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι η φλατζα αναμεσα στο μπλοκ του κινητηρα και της αντλιας νερου..υπαρχει περιπτωση να ξεραθει τοπικα και να αρχισει η απλη διαροη ψυκτικου..βεβαια το μαρκετινγκ των προιοντων παιζει το ρολο του κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο ή οχι, αλλα το κοστος δεν ειναι μεγαλο για ενα 2ο σαμπουαν αποκλειστικα για μηχανοστασιο.
  10. Στα 600+ εχεις και αλλες επιλογες οπως Κοni Sport (τα οποια ειναι ρυθμιζομενα σε σκληροτητα και αναγομονονται επισημα) Koni Special Active (πρωην KONI FSD) θα βρεις πολλες αναφορες και reviews σε ξενα φορουμ.
  11. Τα κολλαρα του ψυγειου ειχαν καποιο εμφανη σημαδι φθορας?
  12. Τα B6 ειναι εκει 500 550..σιγουρα την ανεση του εργοστασιακου δεν θα τη βρεις.Εγω κινουμε πολυ εθνικο δικτυο με υψηλη μεση ωριαια ταχυτητα..αν καποιος κανει πολλα χλμ μεσα σε πολη σιγουρα πρεπει να σκεφτει τι θελει ανεση/αποδοση..
  13. Και γω με τα B6 δηλωνω ικανοποιημενος με το αποτελεσμα.Σαφως πιο σκληρο αμορτισερ ποιοτικο rebound χωρις να κουραζει και καλο κρατημα. Βεβαια το Q5 ειναι 2 τονους και τα B6 κατσανε γαντι.. Ξαδερφος μου σε Golf GTD εβαλε ΜΟΝROE SPECTRUM (παρομοιο μεταβαλομενο συστημα σαν τα ΚΟΝΙ SPECIAL ACΤIVE) με τιμη ουτε 250ευρω η 4αδα απο τον επισημο εισαγωγεα και μεχρι στιγμης δηλωνει ικανοποιημενος.Οδηγοντας το Golf η σχεση τιμης/αποδοσης με εξεπληξε.
  14. p zero και Michelen Pilot Sport και απο εμενα..
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.