Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Typhoon

Member
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Typhoon

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    a3
  1. Εαν βρω που ειναι το benigans μαλλον θα ερθω και εγω.
  2. Παιδια εχει και στην προηγουμενη σελιδα ατομα που δεν ειναι στην λιστα.
  3. Και εγω υπολογιζω να ειμαι με το AGU.
  4. Ναι ηταν ηταν πολυ καλα!Καλος καιρος,ευχαριστη παρεα 10 ατομων και πολυ περατζαδα!
  5. Εγω ειμαι μεσα!
  6. Typhoon

    AGU anatomy

    Οι κινητηρες του group VAG με τους κωδικους ΑΕΒ και AGU υπηρξαν οι πρωτοι 20βαλβιδοι με 150PS που φορεθηκαν σε αυτοκινητα του group στα μεσα της δεκαετιας του 90.O διαμημης ΑΕΒ στο Α4 και το PASSAT ενω ο εγκαρσιος ΑGU στο Α3,στο GOLF GTI,και σε αλλα.Το κυριοτερο χαρακτηριστικο τους ειναι οτι ειναι ντιζατοι,διαφερουν για αυτον τον λογο απο τους μεταγενεστερους 20βαλβιδους που ειναι με ηλεκτρογκαζο, δηλαδη με ποτενσιομετρο. Επισης χρησιμοποιουν την Κ03 σε αντιθεση με την Κ03S που φορανε τα πιο καινουρια μοτερ με τα 180PS και την Κ04-023 που φορανε τα μοτερ με τα 225PS.Ετσι με ενα απλο πρωτο σταδιο φτανουν στα 190PS περιπου. Ακομα φορανε εναν απο τους πρωτους εγκεφαλους της BOSCH ο οποιος δεν εχει τις δυνατοτητες επεξεργασιας των πιο καινουριων μοντελων και δουλευουν και με πιο μικρα μπεκ, 205cc στα 3bar o AGU και 210cc στα 4 bar o AEB τα οποια και ειναι τυπου EV6 (χοντρολαιμα),σε αντιθεση με τα EV12 που φορανε τα ηλεκτρογκαζα μοτερ.Δεν εχουν map sensor αλλα barometric sensor.Οι πολλαπλασιαστες τους της BERU με κωδικο S4 ειναι βιδωτοι,μεγαλυτερης αντοχης,δηλαδη καιγονται πολυ δυσκολα, και εχουν και καλυτερη αποδοση απο τους πιο καινουριους,ενω εχουν και μπριζακι με διαφορετικο αριθμο pin,οπως το ιδιο συμβαινει και με το μπριζακι του maf sensor ο οποιος εχει και πιο μικρο limit.Ακομα εχουν πολλαπλασιαστη ρευματος βιδωμενο πανω στο φιλτροκουτι ο οποιος καιγεται σχετικα ευκολα.Διαφορετικη ειναι και η θυρα επικοινωνιας με τον εγκεφαλο που βρισκετα κατω απο την σταχτοθηκη. Aν ομως τα αρνητικα επικεντρωνονται στα περιφερειακα και στα ρευματα,απο αποψη κινητηρα υπερισχυουν τα θετικα.Αυτα ειναι η μεγαλυτερη αντοχη του μοτερ και η καλυτερη ροικοτητα της κεφαλης και της εισαγωγης. Το μοτερ διαθετει μπιελες με 20mm πυρο μπιελας,σε αντιθεση με τα 19mm των πιο καινουριων μοντελων,αν και υπαρχουν διαφορες παραλαγες στους τοσους διαφορετικους κωδικους που εχουν παραχθει.Τα πιστονια ειναι επισης πιο ανθεκτικα και η συμπιεση ειναι στο 9.5:1. Η κεφαλη εισαγωγης εχει αυλους με διαστασεις 54x26mm και για αυτο λεγονται και big-port ενω τα πιο καινουρια μοντελα ονομαζονται small-port με διαστασεις 43x26mm.Οι αυλοι εξαγωγης εχουν διαστασεις 36mm διαμετρο ενω οι small-port 33mm. Aυτα τα χαρακτηριστικα προσδιδουν καλυτερη ροικοτητα, που βρισκεται στα 200cfm για τις βαλβιδες εισαγωγης σε ανυψωση βαλβιδας 9.65mm σε αντιθεση με τους small-port που εχουν 167cfm στην ιδια ανυψωση.Για την εξαγωγη εχουμε 184cfm σε 9.65mm ανυψωσης οταν στον small-port εχουμε 162cfm παντα στην ιδια ανυψωση.Η διαφορα αυτη παραμενει αντιστοιχη και μετα απο ροικη εξελιξη.Αυτος ειναι και ο λογος που η κεφαλη αυτη χρησιμοποιειται και σε πολλα πολυ δυνατα set-up που αρχικα ειχαν small-port κεφαλη,δηλαδη η ιδια δυναμη βγαινει με πολυ λιγοτερη πιεση εισαγωγης και αυτο εχει παρα πολλα θετικα αποτελεσματα,ενω υπερκαλυπτεται και το οριο στα αλογα που μπορει να βγαλει μια small-port κεφαλη.Ακομα οπως φαινεται και απο τις 2 φωτο με την συγκριση μετα απο εγκαρσια κοπη (ειναι τρελοι αυτοι οι Αμερικανοι!!),μιας big-port (πανω) και μιας small-port (κατω),η big-port προσφερει μεγαλη παροχη μιγματος και τα τοιχωματα γυρω απο τους αυλους εισαγωγης ειναι πιο φαρδια στην big-port δηλαδη υπαρχει πιο πολυ υλικο για αφαιρεθει.Απο την αλλη μερια ομως η small-port εχει διαφορετικη διαμετρο κατα μηκος των αυλων εισαγωγης,με αλλαγες στην κλιση τους και αυτο δινει αυξημενη και σταθερη ταχυτητα του μιγματος. Δεν υπαρχει μεταβλητος χρονισμος βαλβιδων και οι εκκεντροφοροι εχουν αυτος της εισαγωγης διαρκεια 223 μοιρες και 7.67mm βυθισμα και ο εξαγωγης διαρκεια 233 μοιρες και βυθισμα 9.29mm. Διαφορετικη και καλυτερης αποδοσης ειναι και η πολλαπλη εισαγωγης που εχει 60mm πεταλουδα και ειναι τυπου OBDII. Oπως φαινεται και απο τις φωτο εκτος απο διαφορετικη διαμετρο οι 2 πολλαπλες εισαγωγης (big-port και small-port) εχουν και διαφορετικο μηκος και αυτο προσδιδει διαφορετικο τροπο λειτουργειας ευνονοντας την ροπη σε διαφορετικο φασμα στροφων. Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ανθεκτικος κινητηρας και διαφορα ακουγονται για την δυναμη που αντεχει,αλλα αυτο εξαρταται απο την χρηση που κανει ο καθενας. Υ.Γ.Οι φωτο προεχονται απο Αμερικανικο site.
  7. Και εγω αυθημερον.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.