Jump to content

doulamas

Member
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About doulamas

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI A4 1.8T QUATRO B7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ποιο IC της CTS TURBO πιστευεται ότι εχει την καλυτερη εφαρμογή σε AUDI A4 B7 1.8T QUATRO?. Αυτό που είναι για A4 B6 1.8T η του A4 B7 2.0T? Αποτι ειδα οι διαστασεις είναι ιδιες.Δεν γνωριζω για τις σωληνώσεις.
  2. Σφυριλατο με GTX2867R GEN II για 400-450hp τροχο.....με αντοχες μεχρι λιγο παραπανω σε περιπτωση που αργοτερα σκεφτω 3071.
  3. Μετα από καθυστερηση αρκετων μηνων λογο επεκτασης της οικογενειας :sHa_hehe:και αλλων απροοπτων, ηρθε η ωρα να αρχισω κι εγω το δικο μου προτζεκτ. Το θεμα είναι ότι δεν εχω καταληξει σε αυτόν που θα αναλαβει το εγχείρημα-μηχανικο-συνεργειο.Μπορει να ακούγεται απλο μιας και υπαρχουν αρκετα ακουστα ονόματα αλλα θα ηθελα βοηθεια από ατομα που εχουν συγκεκριμενη εμπειρια από συγκεκριμενα συνεργεια-βελτιωτες.ΓΙαυτο τον λογο θα ηθελα οποιος εχει να μου προτεινει τον οποιοδήποτε για τους δικους του φχψ λογους, μονο σε πμ.........μιας και δεν είναι σκοπος του να διαφημιστεί ο οποιοσδηποτε .Ευχαριστω. Τα κριτήρια είναι.....γνωση του συγκεκριμενου κινητηρα -εμπειρια- συζητήσιμος-εμπιστος και λογικος σε τιμες.
  4. http://imgur.com/a/mnlP2 Αυτη εχω βαλει στο ματι!
  5. παρακατω η απαντηση απο awe Καλημερα & καλη εβδομαδα σχετικα με το κιτ Intercooler της Αwe Tuning οπου σας ενδιαφερει ισχυουν τα εξης.Mε ενημερωσαν οτι Αudi A4 B7 με κινητηρα 1,8 20Vt δεν εχει παει ποτε στην Αμερικη.Οποτε δεν ειναι σιγουροι 100% για την Bolt-on τοποθετηση στο αυτοκινητο σας του κιτ οπου δινει για το αντιστοιχο Audi A4 B6 1,8T 20Vt oπου λογικα πρεπει να κανει μιας και το A4 B7 δεν ειναι νεο μοντελο αλλα facelift του προηγουμενου οπου τα εσωτερικα μηχανικα μερη ειναι τα ιδια με το B6.To kit της Awe Tuning για το A4 B7 2,0Τfsi το αποκλειουν σαν τοποθετηση.Τιμη για το κιτ οπου ειναι για το A4 B6 1,8 20Vt ειναι στα 1,150ευρω +φπα. Μεταφορικα απο Αμερικη στα 160ευρω.Χρονος παραδοσης σε 20ημερες. Σας επισυναπτω και τις οδηγιες τοποθετησης για να δειτε εαν μπορει να μπει στο αυτοκινητο σας. http://www.awe-tuning.com/media/pdf/AWE_b6_fmic.pdf Ευχαριστω.
  6. Τελικα υπαρχει FMIC για το 1.8t με bolt on εφαρμογη απο καποα εταιρια η οχι? Στην APR μου ειπαν οχι, και αποτην AWE σε maill που τους εστειλε η εταιρια που ειναι επισμος εισαγωγεας, απαντησανε οτι 100% δεν προτεινουν το FMIC του b7 2.0tfsi, και λενε πιθανον να ταιριαζει του b61.8t ,χωρις κοψιματα τραβερσας κλπ, χωρις να ειναι ομως και παλι σιγουροι,λογοτου οτι το 1.8τ δεν κυκλοφορησε Αμερικη.Βασιζονται στο οτιτο b7 δεν ειναι διαφορετικο μοντελο απτο b6, παρα facelift με ιδιους χωρους στο μηχανοστασιο. Η τιμη που μουεδωσε η εδω εταιρια για παραγγελια του b6,ειναι 1150ευρω συν φπα συν 160 μεταφορικα απο Αμερικη....Συνολο περιπου 1600 γιουρια!
  7. Το xenon kit που εβαλα δεν ειναι κινεζικο, και ειναι full canbus.(150Ε} μεσαια σκαλα.Το θεμα ειναι οτι οπως παρατηρησα, ενω λειτουργει κανονικα απτην στιγμη που τα αναψω, μετα απο 30-40 λεπτα μου σβηνει το φαναρι της μεσαιας σκαλας απτην μερια του οδηγου αναβωντας την ειδοποιηση της καμενης λαμπας.Αυριο θα ξαναπαω ηλεκτρολογο και θα κανω τραμπα τα ballast .Αν μου το ξανακανει αλλα απτην μερια του συνοδηγου, θα αλλαξω το ballast μιαςκαι ειναι εντος εγγυησης.Αν το κανει παλι απτην μερια μονο του οδηγου,τοτε ο θεος βοηθος.
  8. Οποτε δεν υπαρχει καποια λυση σε αυτο το προβλημα?Π.χ με εξτρα ρελε για "παραπλανηση" του εγκεφαλου?
  9. Μετα απο προσθηκη μεσαιαςσκαλας aftemarket xenon {οχι κινεζικων} μου παρουσιαζεται το εξης προβλημα. Μου σβηνει η μεσαια σκαλα απο το φαναρι της μεριας του οδηγου,και αναβει στην οθονη η ενδειξη της λαμπας γραφωντας και τα αναλογα γερμανικα για το σφαλμα που παρουσιαστηκε.Αν κλεισω την μεσαια σκαλα η ακομη και ολα τα φωτα απτον διακοπη και τα ξανααναψω, το σφαλμα και η λαμπα εξαφανιζονται απτην οθονη και τα φωτα ξανααναβουν κανονικα-και τα δυο φαναρια-. Διαβασα στο νετ οτι στα αυτοκινητα που φερουν εργοστασιακα xenon,γινεται μια παραμετροποιηση-ενημερωση του εγκεφαλου,λογο του οτι οι λαμπες xenon καταναλωνουν λιγοτερο ρευμα απτης συμβατες.Εχει αντιμετωπισει κανενας παρομοιο προβλημα με το δικομου? Αν ναι που μπορει να γινει παραμετροποιηση αυτη μιας και δεν διαθετω vag com ? Ευχαριστω.
  10. Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρο μαμα με 110000κμ. Σιγουρα λογο του οτι θελω ν ανοιξω μοτερ δεδομενου του στοχου που εχω βαλει σε hp, Το θεμα ειναι σιγουρα αν το κερδος που θα εχω σε θεμα ροπης και ποιο γρηγορου σπουλαρισματος ειναι αναλογο και τον χρηματων που εχει ενα τετοιο εγχειρημα.Ετοιμα κιτ υπερκυβισμου υπαρχουν οπως της ZRP. Απο θεμα τουρμπινας δεδομενου της ιπποδυναμης που θετω ως στοχο, εχω κατα νου την garret gtx 2867r. Σιγουρα μια κ04 σκασμενη σε σφυριλατο με καλα περιφερειακα ειναι ισως μια επιλογη που θα συνιστουσαν παρα πολλοι, αλλα θεωρω οτι δεν ειναι αρκετη σε σχεση με την προηγουμενη που ανεφερα.Απτην αλλη δεν θελω να ξεφυγω σε στοχο μεγαλυτερη μπινα πχ3071-3076 στροφαρισμα ακομη ποιο ψιλα , και χασιμο ποιο μεγαλο στο θεμα της χρηστικοτητας.
  11. Καλησπερα σε ολους. Νεος κατοχος Α4 1.8T quatro του 2007 με τα 163hp....και νεος στο audiclub. Το αυτοκινητο ηταν επιλογη μου ως οικογενειακο εχοντας αρκετη εμπειρια πο το Α4 Β5του πατερα μου.Μιας και σιγα σιγα θα ξεκινησω τις βελτιωσεις - εχοντας το μικροβιο....εχω μερικες αποριες. Λογο του οτι εχω σκοπο να ξεπερασω μηχανικα τα 300hp, εχω σκεφτει να φρεσκαρω το μοτερ.....και να παω κατευθειαν σε stroker kit υπερκυβιμου στα 2008cc..Αν δεν κανω λαθος το μοτερ ειναι BFB. Μπορει να μου πει καποιοςτι ανοχες εχουν τα μαμα πιστονια απο αυτο το μοτερ? Εχω ακουσει οτι ορισμενα μοτερ 1.8τ φορανε απο μαματους Malle Καιεχουν μεγαλεςανοχες.Στροφαλο-μπιελες θα αλαχθουν σιγουρα.Ειναι αναγκαιο να αλλαχθουν και τα πιστονια? Το φασμα της ιπποδυναμης θα κυμανθει απο 300-500hp.Αν δν αλαχθουν τα πιστονια...υπαρχει πιθανοτητα να γλυτωσο το ανεβοκατεβασμα του μοτερ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.