Jump to content

RTouris

Member
  • Content Count

    394
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

RTouris last won the day on May 3 2018

RTouris had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About RTouris

  • Birthday 11/09/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tourtouras.info
  • ICQ
    0
  • Skype
    rtouris

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κοζάνη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 1.8TFSi 8P

Recent Profile Visitors

3,718 profile views
  1. Γιώργο είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για πατέντες ή όπως γίνεται και στα σινεμπλόκ των 1600 και κάτω απλά με πρεσσάρισμα αφαιρείται το ελαστομερές και μπαίνει το νέο; Η ερώτηση καθώς ξαναλέω το 1k0 407 183 που αφορά το μανίσιο σινεμπλόκ πωλείται ξεχωριστά σαν part μόνο του από τρίτους προμηθευτές εδώ και χρόνια. Όπως και να έχει αν έχεις χρόνο και όρεξη για δώσε κάποια πιο συγκεκριμένα στοιχεία πάνω σε τι άλλο θα πρέπει να εστιάσει κανείς για να πιάσουμε όλον τον εμπρός άξονα μιας και μας έπιασαν τα χιλιόμετρα και τα χρόνια ό'τι μπορούμε να το κάνουμε να πάει πακέτο η παραγγελία και η εργασία..
  2. Πως εξηγείται ότι ο κωδικός που αναγράφεται στο ελαστομερές κυκλοφορεί κανονικά ως ξεχωριστό ανταλλακτικό στα γνωστά ιντερνετομάγαζα; Τα κόστη για τα ελαστικά ξεκινούν από €7-8, ενώ το ολόκληρο 'πηγαίνει' από €35 και πάνω..όλα εννοείται εις διπλούν εφ' όσον είναι να γίνει αλλαγή στον εμπρός άξονα, αλλά φαντάζομαι το πρεσσάρισμα ίσως είναι κατά τι πιο δύσκολο εν τέλει σε εργατοώρες;
  3. Επαναφέρω το θέμα στην επικαιρότητα για να ρωτήσω αν είμαστε πλέον βέβαιοι ότι σε 1800άρι ΔΕΝ γίνεται αντικατάσταση μόνο των ελαστομερών όπως φαίνεται να υποστηρίζει τοπικό συνεργείο και απαιτείται η αλλαγή του όλου "bracket" μαζί με τις 3 βίδες που το συγκρατούν την θέση του στο άκρο του ψαλιδιού... ...σε διάφορα online ETKAς ο σχετικός κωδικος για τα bushes είναι ο 1k0 407 182, ανταλλακτικό όμως το οποίο δε φαίνεται οπτικά συμβατό με αυτό της εικόνας που επισυνάπτω παρά το ότι και το μανίσιο φέρει τον ίδιο ακριβώς κωδικό...
  4. Ευχαριστώ για την ιδέα! θα το δοκιμάσω μεν, αν και επιφυλάσσομαι για το αποτέλεσμα καθώς θυμάμαι ότι υπήρχε ένα θεματάκι με τα labels του 812.4b που έχω και τον κινητήρα BΖB συγκριμένα το οποίο μεν λύνονταν κάνοντας redirect τα αρχεία ενός 2.0l κινητήρα, αλλά δεν έδειχνε όλα τα στοιχεία...έχει κάποιος σωστό .lbl για τον ΒΖB που να λειτουργεί κανονικά (προσπάθησα να κατεβάσω κάποιο από τα τελευταία VCDS, αλλά είναι κωδικοποιημένα πλέον - αρχεία .clb νομίζω τα οποία δεν κατάφερα να "σπάσω" μέσω ενός ρωσικού command line utility που δοκίμασα να χρησιμοποιήσω)... Από την άλλη θυμάμαι ότι εγκαθιστώντας το Revo κάτι άλλο που είχα προσέξει ήταν ότι είχε πέσει δραματικά ο χρόνος στον οποίο έπεφτε κατά την έναυση του κινητήρα η λειτουργία από τις 1000+ στροφές στο "ρελαντί" ~850 στροφές...πλέον ο χρόνος αυτός είναι περίπου στα 10'' (που επίσης θυμίζει κάτι από την προ-Revo εποχή)...μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τον χρόνο σε "ενεργό" revo προφίλ για να συγκρίνω αρχικά και να προχωρήσω στα επόμενα..
  5. Να κάνω με τη σειρά μου μια ερώτηση στο νήμα αυτό καθώς βλέπω διατηρείται φρέσκο εδώ και χρόνια, αλλά και η συνάφεια με το ερώτημα μου είναι έντονη καθώς αφορά το ίδιο στην ουσία αμάξι, ήτοι ένα παρόμοιο A3 1.8TFSi S-tronic του 2008. Η ερώτηση λοιπόν: υπάρχει δυνατότητα με τη χρήση του VCDS - όχι από logαρίσματα καναλιών, αλλά από τα στοιχεία των αντίστοιχων components - να εξετάσει κάποιος το κατά πόσο ο προγραμματισμός του εγκαφάλου (Revo εν προκειμένω) έχει μήπως διαγραφεί; μετά το τελευταίο σέρβις (αντιπροσωπείας όπου περάστηκε και το πρόγραμμα προ αμνημονεύτων χρόνων) το DIS ήταν στα γερμανικά και γενικά παρατηρώ μια αρκετά υποτονικότερη συμπεριφορά του κινητήρα σε σημείο που με έβαλε σε σκέψεις. Φαντάζομαι με το "μηχανάκι της Revo" μπορεί κάποιος να διαπιστώσει το σχετικό, εγώ βέβαια αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να το δω μέσω του VCDS που χρησιμοποιώ κατά καιρούς για να μη "τραβιέμαι" στην αντιπροσωπεία πάλι... Ευχαριστώ προκαταβολικά (για το κράξιμο για το hi-jacking του νήματος )
  6. Πάντως εγώ τέτοια εμπειρία με τα Asymmetric 2 δεν έχω (μη σας πάρω και στον λαιμό μου, αλλά..) και μάλιστα θα έλεγα πως είναι από τα πιο αθόρυβα που έχω δοκιμάσει στο Α3 μου (2ο καλοκαιρινό σετ και 2 ακόμα χειμερινά)...Σε θόρυβο έρχονται πολύ κοντά σε χειμερινά με μαλακή γόμα...και επειδή με βάλατε σε σκέψεις με αυτά που διαβάζω παραθέτω ένα γράφημα με μετρήσεις που έκανα χθες με τα Eagle F1 Asymmetric 2 και σήμερα με τα χειμερινά Goodyear UltraGrip9 (φετινό μοντέλο - χειμερινά)...Μάλιστα έχω και αντίστοιχη καταγραφή για τα (μαμά) Michelin Pilot Primacy XSE σε σχέση με τα Asymmetric και κόβονταν κεφάλια (υπέρ των Asymmetric)...τώρα τι να σας πω, είναι ΚΑΙ υποκειμενικό το θέμα, αλλά πόσο υποκειμενικές μπορούν να είναι οι μετρήσεις;! Δεδομένα δοκιμής: κίνηση στο ίδιο τμήμα τάπητα, ίδια ώρα, θερμοκρασία περιβάλλοντος ~9C, πολύ ελαφριά ανωφέρεια, οριζόντια σχεδόν 'ισιάδι' απόστασης 3+ χλμ, μοτίβο κίνησης: 1ο τμήμα: 15'' με 50χαω , επιτάχυνση, 2ο τμήμα: 15΄΄ με 70χαω , επιτάχυνση και 3ο τμήμα: 15΄΄με 90χαω... Για απορίες και διευκρινήσεις είμαι στη διάθεση σας ..ο άξονας 'x' είναι βαθμονομημένος σε dsec (10sec = 1 sec ), δηλαδή με άλλα λόγια οι δοκιμές είχαν διάρκεια περίπου ~1 λεπτό+ η κάθε μία.
  7. Και εγώ τα asymmetric 2 φοράω σε διάσταση 225/45/17 Y με την προστασία ζάντας για 3η συνεχή χρονιά και σε σχέση με τα μαμά Michelin Primacy XSE έχω να πω τα καλύτερα. Σαφώς πιο αθόρυβα και ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες τώρα τελευταία έχουν αξιοπρεπές κράτημα. Το μόνο αρνητικό που έχω διαπιστώσει είναι πως με σχετικά πεσμένες πιέσεις έχουν την τάση να 'χτυπάνε' έντονα βγάζοντας θόρυβο μέσα στην καμπίνα που κάποιος θα μπορούσε να παρεξηγήσει για χτύπημα αμορτισέρ. Πρόσφατα για παράδειγμα και ενώ είχα καιρό να ελέγξω πιέσεις (εδώ και κάνα 3μηνο λόγω χρήσης σκούτερ) και ενώ παράλληλα είχαν πέσει οι θερμοκρασίες (~5 το βράδυ) σε σχετικά μικρό ταξίδι διαπίστωσα απόκλιση ~3-4 Αtm (προς τα κάτω εννοείται) από τις προτεινόμενες του κατασκευαστή για 2 άτομα σε όλα περιμετρικά. Τα "συμπλήρωσα" και όλα καλά.
  8. πες μου πως το έκανες και ΕΣΥ λάθος στην προσπάθεια σου να διορθώσεις τον Δημήτρη...(εξ' ου και το edit) rofl
  9. κάτι παρεμφερές, αλλά όχι αντίστοιχο κάνει και το δικό μου ώρες ώρες (σπάνια βέβαια) υπό την έννοια πως εκεί που κατεβάζω από 4η 3η για παράδειγμα ώστε να φρενάρω με τον κινητήρα μετά δεν επανέρχεται κατόπιν από μόνο του στο "D", αλλά ακόμα και αν το αφήσω ώρα παραμένει στην 3η με αποτέλεσμα να πρέπει να το βάλω στο σειριακό και πάλι στο "D" ώστε να επανέλθει... ...βέβαια συμβαίνει σπάνια και έχοντας βάλει πάνω VCDs δεν φαίνεται να καταγράφει κάποιο λάθος, οπότε για την ώρα (60000χλμ+) το έχω αφήσει στην τύχη του.. 1.8TFsi DSG (s-tronic) κατασκευής αρχές 2008 (ΒΖΒ)
  10. Για Α3 1.8Τ η Fuchs προτείνει: Transaxle, manual 6/1/1 Use: Normal Service intervals: Check 30000 km / 24 months TITAN SINTOFLUID 75W-80 / TITAN SINTOPOID 75W-90 Capacity 2,35 liter
  11. α ρε Γιώργο...πάλι ανέβηκες προς τα βόρεια και δεν πήρες τηλεφωνάκι να κανονίσουμε κόφι; θα σε μαλώσω...
  12. Επανέρχομαι δημήτριος κατόπιν του service αλλαγής βαλβολίνων των 60000χλμ. σε DSG 6άρι - βλέπε υγρού συμπλέκτη - στο 1.8TFSi μου (BZB) για να σας δώσω κάποιες τιμές για μελλοντική αναφορά σε όσους χρειαστεί.. Έχουμε και λέμε (τιμές ΜΕ ΦΠΑ 23%) G 052182 A2 Βαλβολίνες Σασμάν DSG 6lt. €17.11 €102.63 02Ε305051C Φίλτρο 1τμχ. €17.40 €17.40 01 565 55 5 Εργασία αντικατάστασης βαλβολίνης - φίλτρου 1τμχ. €39.99 €39.99 Σύνολα €160.02 Αναφορικά με την ποσότητα της βαλβολίνης όντως και σε συμφωνία με τους προλαλλήσαντες πήρε 5.5lt. περίπου, ενώ χρειάστηκε ~1 ώρα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας..ο μηχανικός έπρεπε με το αμάξι στην ράμπα να "κρεμαστεί" ακόμα ψηλότερα από αυτό για να τροφοδοτήσει με την μέθοδο των συγκοινωνούντων δοχείων το "κάρτερ" της βαλβολίνης από υψηλότερο σημείο με το νέο λιπαντικό. Δημήτρης
  13. πολύ όμορφο! 2 πραγματάκια μόνο κατά την άποψή μου και χωρίς παρεξήγηση 1. με τόσο μαύρο εκεί κάτω νότια το καλοκαίρι πρέπει να ψήνεστε και με τον κλιματισμό στο φουλ ακόμα 2. το νυχάκι κάτω χαμηλά μου φαίνεται δεν πολυ-ταιριάζει...
  14. Ενδεικτικά παραθέτω υπερσύνδεσμο με φρέσκο DIY οδηγό σχετικά με την αλλαγή του ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ φωτισμού σε Α3... http://www.ecstuning.com/stage/edoc/Audi_A3_Ziza_Interior_LED_Lighting.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.