Jump to content

Johnny Best

VIP Member
  • Content Count

    638
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Johnny Best last won the day on November 6 2018

Johnny Best had the most liked content!

Community Reputation

271 Excellent

About Johnny Best

  • Birthday 09/06/1966

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αττική

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 Β9 2.0 TDI Quattro S-line

Recent Profile Visitors

2,328 profile views
  1. Κάποιοι βρίσκουν πάντα τρόπους να βγάλουν μεροκάματο...
  2. Χαιρετώ τους φίλους του club. Πολύς καιρός πέρασε, η μοίρα του καινούργιου είναι να μην ασχολείσαι... Να πω την αμαρτία μου, ψάχνω να βρω κάτι να βελτιώσω-ασχοληθώ αλλά φοβάμαι την εγγύηση... Τόσο μου έχει λείψει η διαδικασία της "βελτίωσης" που σκέφτομαι (φτου κακά!) να πάρω ένα Β6 και να το πειράξω με όσα ξέρω και μου έχουν μείνει από το παλιό!!! Anyway, μπορεί κάποιος φίλος να βάλει ένα αξιόπιστο link για το ΕΤΚΑ 8.1 2019; Ευχαριστώ και Καλό καλοκαίρι! Γιάννης
  3. Εντυπώσεων συνέχεια. Λοιπόν μετά από 5 μήνες συμβίωσης με το Α4 μπορώ να περιγράψω πιο καλά και λεπτομερώς τις εντυπώσεις μου. Ας το κανουμε σαν τα περιοδικά: Τι μου αρέσει: 1. Η πολυτέλειά του (την πλήρωσα βέβαια...) 2. Η ποιότητα κύλησης. Δεν ακούγεται τίποτα σχεδόν μέσα στην καμπίνα. Τριγμοί και περίεργοι θόρυβοι, ανύπαρκτοι. 3. Απόδοση. Τα 190 άλογα φαίνονται αν και θα ήθελα πιο σπιρτόζο σαζμάν και αλλαγές. 4. Κατανάλωση. Η μισή σε σχέση με το παλιό Α4 1.8Τ 5. Αναρτήσεις. Sport πακέτο του S-line Τι δεν μου αρέσει: 1. Η ποιότητα βαφής. Δεν είναι και η καλύτερη για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης και τιμής 2. Τα εξτρά που πρέπει να πληρώσεις άλλο ένα αυτοκίνητο. Τα ηλεκτρονικά στις μέρες μας είναι τόσο compact που δεν στοιχίζουν σχεδόν τίποτα. Και όμως η Audi το έχει ξεφτιλίσει χρεώνοντας τριψήφια νούμερα για έναν διαφορετικό προγραμματισμό 3. Τα φρένα του. Τι θα στοίχιζαν 30-40 χιλιοστά μεγαλύτερο δίσκοι; 4. Η τιμή. Παραπήγε στα ύψη αλλά είπαμε, η κ@υλ@ πληρώνεται! Τι εξτρά θα ξαναέβαζα ή θα έβαζα ακόμα: 1. Το Virtual Cockpit. Είναι όλα τα λεφτά! 2. Το Sport πακέτο S-line. Κάνει την διαφορά και εμφανισιακά και οδηγικά, Άσε που δεν χρειάζεται αργότερα να προσθέσεις και πολλά παραπάνω 3. Την ένδειξη στο παρμπρίζ σαν αεροπλάνο. Μου το είπε ο πωλητής αλλά δεν τον άκουσα... 4. Τα φώτα Led Matrix, μπρος-πίσω 5. Μαύρο πακέτο με λευκό μεταλλικό χρώμα (θα ήταν μουν..ρ@!) Τι δεν θα έβαζα: 1. Τον εσωτερικό φωτισμό με τα πολλά χρώματα. Πεταμένα λεφτά. Το πακέτο S-line είχε φωτισμό αλλά λευκό όπως τα χειριστήρια, πολύ ωραίο και αρκετό. 2. Το μπλε χρώμα. Το ήθελα λίγο πιο ανοικτό. Δεν μπορώ να αποφασίσω: 1. Για το ηχητικό σύστημα B&O. Δεν τα πολυαξίζει τα λεφτά του. Είναι πολύ καλύτερο από το απλό σύστημα αλλά όχι με ήχο punch όπως του προκατόχου του (Bose) 2. Για τις 18άρες ζάντες. Ίσως οι 19άρες να ήταν πιο ταιριαστές με το σύνολο Συμπέρασμα: Συστήνεται ανεπιφύλακτα!!! Θα ξαναγράψω πάλι αργότερα. Φιλικά, Γιάννης
  4. Άντε γιατί ένιωθα μοναξιά... Καλορίζικο!!! Γιάννης
  5. Σαν κάτοχος diesel, πρόσφατα αγορασμένου, δεν το μετάνιωσα. Οικονομία στα μισά, κανένα κουσούρι λόγω καυσίμου (μυρωδιές, θόρυβος κλπ.) και από ροπή να βάλεις και στις τσέπες. Αρνητικό: δεν πειράζεται εύκολα, τουλάχιστο τόσο όσο το βενζινοκίνητο. Βέβαια δεν έχει και πολύ σημασία μιας και όποιο πειράξεις πριν τα 5 χρόνια της εγγύησης θα φάς κόκκινη κάρτα από την μαμά! Για τα 7 χρόνια και μετά απαγόρευση, μην ακούς αμπελοφιλισοφίες. Φιλικά, Γιάννης
  6. Αλλάζει το πράγμα... Ο έλεγχος της στεγανότητας είναι απαραίτητος. Μετά πρέπει να τσεκάρεις την συμβατότητα όλων το πρόσθετων-διαφορετικών εξαρτημάτων. Πολλές φορές όλες οι αλλαγές μαζί οδηγούν σε λάθος αποτελέσματα και συμπεράσματα. Γιατί, αν δεν ταιριάζει κάτι καλά δεν ξέρεις ποιο είναι και τι δεν κολλάει με αυτό. Αποτέλεσμα: ψάχνεις ατελείωτα... Και τέλος το πρόγραμμα: έχει λάβει ο προγραμματιστής υπ' όψη όλα τα περιφερειακά και την συμπεριφορά τους; Πολλές φορές για χάρη της δύναμης θυσιάζουμε την άνεση και την γραμμικότητα. Δεν έχουμε τα αυτοκίνητά μας για αγώνες dragster! Αυτό δεν το λαμβάνουν υπ' όψη οι προγραμματιστές για λόγους εντυπωσιασμού. Φιλικά, Γιάννης
  7. Μην θυμώνεις! Άπο ότι καταλαβαίνω έχεις stock πρόγραμμα και έχεις αλλάξει κάποια περιφερειακά. Κατά την γνώμη μου λάθος. Πρώτα πρόγραμμα και μετά τα υπόλοιπα. Στο δικό μου πριν το πουλήσω είχα πρόγραμμα 1ου σταδίου με πίεση 1.2 1.5 over και ΣΚΌΤΩΝΕ! Το μοναδικό παραπάνω ήταν τα δίπλα ψυγεία απ το 193αρι. Όλα τα άλλα μαμά. Για ξαναγύρισε τον χρόνο πίσω και σκέψου το έκανες ή τι έπρεπε να κάνεις.... Φιλικά, Γιάννης
  8. Καλημέρα. Μήπως έχεις πρόβλημα υγρασίας ή νερού που είναι και η αιτία της άδειας μπαταρίας; Μια εκτεταμένη διαρροή; Μέτρησε το ρεύμα κατανάλωσης από την μπαταρία με το αυτοκίνητο σε ηρεμία. Πρέπει να είναι μερικές δεκάδες mA. Φιλικά, Γιάννης
  9. Respect! Δεν θα ήθελα με τίποτα να χάσω την εγγύηση, πόσο μάλλον σε ένα τόσο πολύπλοκο αυτοκίνητο (εννοώ με τόσα ηλεκτρονικά). Απλά έτσι για να δω τι παίζει στην αγορά και στα πετρέλαια σαν το δικό μου. Προσπαθώ παράλληλα να βρω τρόπο ενημέρωσης για καινούργια version προγράμματος από την Audi αλλά δεν έχω βρει κάποια άκρη μέσω αντιπροσωπείας. Δεν είναι πολύ ομιλητικοί εκεί και μέχρι τώρα δεν είχα "κολλητή" σχέση με κάποιους από αυτούς. Για το πρόγραμμα το καταλαβαίνω, θα χαθεί η εγγύηση, είναι σημαντική μετατροπή και ίσως επικίνδυνη, για μια επί μέρους βελτίωση, στα φρένα ας πούμε, θα φώναζαν; Τα φρένα δεν είναι από τα δυνατά του σημεία...Όπως και το αυτόματο, έχει περιθώρια βελτίωσης και αυτό. Φιλικά, Γιάννης
  10. ΟΚ, συμφωνώ. Αν και μιλάμε για καταξιωμένες εταιρίες, κυρίως Γερμανικές. Αυτό με την τουρμπίνα όμως με στεναχώρησε λίγο...Μου θυμίζει το σήριαλ Κ03 για τα 1.8T B6. Να είναι μικρή, να υπάρχει η βελτιωμένη, να η υβριδική και πάει λέγοντας...Συγχωρέστε μου την ερώτηση (νέος στο club του diesel) αλλά γιατί η κατάργηση του φίλτρου μικροσωματιδίων (είναι φίλτρο ή άλλος μηχανισμός;) μπορεί να κάνει την διαφορά; Και πόσο μπορεί να πάει χωρίς αυτό; Σχετικά με την αλλαγή εξάτμισης, από τους 3 βελτιωτές που επικοινώνησα, μόνος ένας μου μίλησε για αλλαγή μόνο του down-pipe και αυτό με κέρδος μόνο 8 παραπάνω ίππους και 2 κιλά ροπή. Ελπίζω να κατάλαβα καλά τι μου είπε. Anyway, είναι νωρίς ακόμα αλλά να ξέρω τι παίζεται. Φιλικά, Γιάννης
  11. Χαιρετώ την παρέα. Όπως έγραψα και σε άλλο topic, το χούι δεν κόβεται... Διαβάζοντας για βελτιώσεις κινητήρων diesel, υπάρχουν δύο σχολές βελτίωσης: εγκατάσταση εξτρά μονάδας που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ανεβάζει την πίεση του καυσίμου στο common rail κοροϊδεύοντας τον αισθητήρα πίεσης καυσίμου. Η μονάδα αυτή δεν απαιτεί επαναπρογραμματισμό, υπόσχεται +40-50 ίππους ισχύ και +15-20% ροπή ανάλογα την έκδοση. Έχεις και τις μελλοντικές αναβαθμίσεις (ανάλογα την αρχική τιμή) με τις τιμές να κινούνται σε λογικά πλαίσια. Το καλό είναι πως μπορεί να αφαιρεθεί αφήνοντας το αυτοκίνητο σαν απείραχτο. 'Όσα υπόσχεται μου φαίνονται πολλά αλλά έτσι λένε οι διαφημίσεις... Η άλλη σχολή είναι η κλασική με επαναπρογραμματισμό της ECU για αύξηση της πίεσης καυσίμου αλλά και της πίεσης turbo (έτσι είναι; δεν έχει διαφορά από την βενζίνη;) με τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Εδώ τα νούμερα είναι πιο συγκρατημένα με 1 διαθέσιμο στάδιο στην πλειοψηφία των βελτιωτών και αύξηση ισχύος +30 ίπποι και ροπή +15% περίπου. Έχετε γνώμη επί των παραπάνω; Φιλικά, Γιάννης
  12. Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση. Έχουν βελτιωτικό πρόγραμμα αλλά δεν το συστήνουν για αυτοκίνητα που δεν είναι πολύ "πειραγμένα" (350+ HP) Το κέρδος των 10-20 mSec στις αλλαγές δεν είναι κρίσιμο σε ιπποδυνάμεις κοντά στις stock. Βέβαια δεν ξέρω πόσος είναι ο χρόνος αλλαγής τώρα και από ότι φαντάζομαι δεν θα είναι ένα ξερό νούμερο ίδιο σε όλες τις συνθήκες και για όλες τις σχέσεις. Δεν ξέρω αν άλλος φίλος έχει άλλη ιδέα σχετικά. Ίδωμεν... Γιάννης
  13. Χαιρετώ την παρέα. Τελικά το χούι δεν κόβεται... Ξέρετε αν υπάρχει βελτιωτής που να ασχολείται με το πρόγραμμα του S-tronic ώστε οι αλλαγές να γίνονται ταχύτερα; Έχω διαβάσει ότι σε μεγαλύτερα μοντέλα και πιο γρήγορα (S4, S5, S6 και τα αντίστοιχα RS) πειράζουν και το πρόγραμμα του σαζμάν. Δεν έχω βρει όμως περισσότερες πληροφορίες για αυτοκίνητα των "κοινών θνητών"... Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Φιλικά, Γιάννης
  14. Η μια μονάδα έφυγε. Διαθέσιμη η δεύτερη σε τιμή ΧΏΜΑ! 40 Ευρώπουλα μόνο. Φιλικά, Γιάννης
  15. Έφυγαν στο E-bay. Ευχαριστώ και λουκετάκι! Γιάννης
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.