Jump to content

Johnny Best

VIP Member
  • Content Count

    652
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Johnny Best last won the day on September 26

Johnny Best had the most liked content!

Community Reputation

277 Excellent

About Johnny Best

  • Birthday 09/06/1966

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αττική

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 Β9 2.0 TDI Quattro S-line

Recent Profile Visitors

2,408 profile views
  1. Καλησπέρα σε όλους. Γνωρίζει κάποιος το ακριβές νούμερο χρώματος για τις κόκκινες δαγκάνες των Audi; Υποθέτω πως είναι κάποια απόχρωση σε RAL αλλά θα ήθελα το ακριβές νούμερο. Ή σε άλλο σύστημα φτάνει αν είναι η απόχρωση των γνήσιων. Ευχαριστώ. Φιλικά, Γιάννης
  2. Δεν φταίει η αντλία. Απλά στο όλο σύστημα υπάρχουν ανοχές που το κάνουν να είναι "μαλακό". Όταν πατάς το φρένο με διπλο-τριπλο πάτημα είναι καλύτερη η αίσθηση? Αν έχεις λίγο τραβηγμένο το χειρόφρενο, είναι καλύτερη η αίσθηση; Αν ναι τότε για κάποιο λόγο ενώ τα τακάκια απομακρίνονται από τους δίσκους (ελάχιστα, δεν φαίνονται με το μάτι) και το πρώτο πάτημα σπαταλιέται να ακουμπίσουν στους δίσκους. Αν δεν κάνω λάθος το δικό σου έχει floating δαγκάνες. Κοίτα οι οδηγοί να είναι καθαροί και ελαφρά γρασσαρισμένοι. Κοίτα αν τα τακάκια έχουν από πίσω ένα λαμάκι για να μην σφυρίζουν. Αυτό μπορεί δημιουργεί την αίσθηση που περγράφεις. Αν τα τακάκια είναι στο τέλος τους, τότε το υγρό στο κύκλωμα είναι περισσότερο άρα δίνει την αίσθηση του σφουγκαριού. Πολλές φορές παίζει ρόλο και η μάρκα ή η ποιότητα αυτών. Ακόμα κοίταξε για προβληματικά μαρκούτσια. Μήπως φουσκώνουν όταν πατάς φρένο οπότε η πίεση εκτονώνεται σε αυτά; Να ξέρεις πάντως ότι ψάχνεις για μια λετομέρεια που δεν είναι εμφανής. Ακόμα η εμπειρία έχει δείξει ότι η αίσθηση των φρένων είναι άψογη μόνο με το αυτοκίνητο καινούργιο! Για έναν μαγικό λόγο όσο μεγαλώνει η ηλικία του τόσο αυτή η αίσθηση χαλάει. Μόνο αν θα προχωρήσεις σε αναβάθμιση (μεγαλύτεροι δίσκοι, περισσότερα έμβολα στις δαγκάνες) θα έχεις αυτό που ζητάς, να φρενάρεις με την σκέψη και μόνο! Σου μιλάω εκ πείρας... Γιάννης
  3. Τι να πω, αυτό γίνεται μόνο άν υπάρχει διαρροή (θα έβλεπες την στάθμη να καταβαίνει) ή αν τα υγρά γυρίζουν πίσω στην αντλία δηλαδή διαρρέουν προς την θυρίδα εισαγωγής των υγρών από το δοχείο. Μπορείς να δοκιμάσεις την αντλία βάζοντας τάπα στην έξοδό της (καλύτερα λίγο πριν τα σωληνάκια μπουν στο ABS, το σπείρωμα είναι Μ10 νομίζω και μορείς να βρεις θηλυκά σε συνεργείο φρένων ή στα παλιά) και στα δύο κυκλώματα και πατώντας το πεντάλ. Αν η αντλία είναι προβληματική θα το καταλάβεις με το που το πεντάλ πέφτει σιγά σιγά. Βέβαια όλο αυτό θέλει πάλι εξαέρωση και υγρά αλλά θα ξεφύγεις από μια αμφιβολία για την αντλία. Μια τελευταία ερώτηση, είπες άλλαξες το servo (υποβοήθηση κενού), μήπως υπάρχει τζόγος μεταξύ του άξονα-πεντάλ και του εμβόλου της αντλίας; Πόσο "νεκρή" διαδρομή έχει το πεντάλ; (την μετράμε με την μηχανή σβηστή ώστε να μην δουλεύει η υποβοήθηση). Εκεί πρέπει το πεντάλ να είναι "κούτσουρο", σαν πατάς μια πέτρα! Γιάννης
  4. Θεωρητικά, κάπου έχει εγκλωβιστεί αέρας. Θεωρητικά πάλι, τα υγρά δεν συμπιέζονται εξ ου και η χρήση τους σε κυκλώματα φρένων. Υπάρχει διαδικασία που μέσα από το VCDS ανοίγεις τις βαλβίδες του ABS και κάνεις εξαέρωση ώστε τα υγρά να ρέουν ελεύθερα. Αυτό βέβαια είναι απαραίτητο όταν αλαχτεί το ABS. Στο (πρώην) δικό μου όταν άλλαξα τα υγρά μαζί μετα τις δαγκάνες και τα σωληνάκια δεν χρειάστηκε να γίνει. Με την παραδοσιακή μέθοδο έγινε κανονικά η εξαέρωση και όλα πήγα τέλεια. Το φρένο μετά είχε πάρα πολύ καλή αίσθηση. Ψάξε για την διαδικασια της AUDI μέσα από Service Buletin για αλλαγή υγρών ή αντλίας. Είναι πολύ συχνή εργασία. Τώρα, αν το πεντάλ πέφτει σταδιακά όσο το πατάς, τότε κάπου η πίεση του υγρού εκτονώνεται πράγμα μη επιθυμητό. Έβαλες γνήσια αντλία ή after market; Μήπως έκανες και άλλες εργασίες συνδιαστικά (τακάκια;) και η συμπεριφορά του είναι προσωρινή οπότε θα πρέπει να περιμένεις μερικά χιλιόμετρα; Αν το "τσαρουχώσεις" το φρένο, λειτουργεί το ABS; Γιάννης
  5. Για δοκίμασε το 8X0061190 Ανοίκει στο 2016 τότε που προτοεμφανίστηκε το Β9
  6. Καλησπέρα. Γράφε καλύτερα με μικρά γράμματα. Με κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις! Επί του θέματος, πως το επικεντρώνεις στην τουρμπίνα; Ακούγεται έτσι και με το αυτοκίνητο σταματημένο (ξερογκαζιά) ή μετά από φόρτωμα σε κίνηση; Ακούγεται μεταλλικός θόρυβος-σφύριγμα ή αέρας-φύσιγμα; Πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει η τουρμπίνα; Είναι μαμά ή άλλη μετατροπή; Έχει επισκευαστεί ποτέ; Έχεις πρόγραμμα με υπερπίεση; Τα κολλάρα αέρα τα κοίταξες;
  7. Καλύτερα φρένα, μπρός και πίσω, ενεργοποίηση Line assist (χρειάζεται χειριστήριο κολώνας), πανοραμική κάμερα και άλλα. Αρχικά δεν κατάφερα να εγκαταστήσω το ΕΤΚΑ στο PC μου οπότε νιώθω σαν τυφλός! Οτιδήποτε κένεις αν δεν έχεις κωδικούς ανταλλακτικού είναι επικίνδυνο. Εσύ το έχεις εγκαταστήσει; Σε τι WIN; Γιάννης
  8. Όντως δεν είμαστε πολλοί, γενικά στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν ελάχιστα και τα περισσότερα leasing... Δεν ξέρω αν τα ηλεκτρικά καθίσματα είναι παραπάνω από ενός τύπου ή αναγκαστικά έχουν όλα την λειτουργία μνήμης. Νομίζω το δεύτερο οπότε δεν είναι μόνο η σύνδεση μιας απλής παροχής 12 V. Και αυτά με την σειρά τους συνδέονται σε διαφορετικά ηλεκτρονικά από τα απλά που ελέγχουν και τις μνήμες στους καθρέπτες. Έχεις το service manual και τα σχέδια του αυτοκινήτου σου; Είναι απαραίτητα. Ούτε γνωρίζω αν οι αερόσακοι από διαφορετικά μοντέλα καθισμάτων είναι εναλάξιμοι. Η γνώμη μου είναι να πάρεις καθίσματα κομπλέ με αερόσακους. Από την εμπειρία μου νομίζω πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τους νέους αερόσακους αφού τα καθίσματα προέρχονται από το ίδιο μοντέλο άρα ήταν συνδεδεμένα με ίδιες ηλεκτρονικές μονάδες. Άντε να χρειαστεί να σβήσεις το διαγνωστικό ενδεικτικό. Θα χρειαστείς πάντως πολύ διάβασμα... Από που τα βρήκες; Εκεί έχει και άλλα μτχ ανταλλακτικά από το δικό μας; Φιλικά, Γιάννης
  9. Τι να σου πω και εγώ σε παρόμοιο δίλημα είμαι. Από ότι έχω καταλάβει, αν η μετατροπή-βελτίωση δεν κάνει μπαμ, δεν θα το καταλάβουν εύκολα ή τουλάχιστο δεν θα σου κάνουν θέμα σε περίπτωση επίσκεψης στην αντιπροσωπεία. Εγώ θέλω να βάλω μεγαλύτερα φρένα, γνήσια και από ότι βολιδοσκόπησα την κατάσταση κατάλαβα ότι χάνω την εγγύηση στο μέρος που θα επέμβω, δηλαδή στα φρένα αλλά και πάλι δεν είναι σίγουρο. Ο υπεύθυνος service απλά χαμογέλασε πονηρά... Το έχω ήδη βελτιώσει με διάφορες αλλαγές μέσω vag-com αλλά στο πρώτο service δεν πήραν χαμπάρι κάτι. Η επέμβαση στον κινητήρα-πρόγραμμα είναι άλλη περίπτωση, πολύ πιο δύσκολη και επικίνδυνη. Εκεί αν το διαγνωστικό δει αλλαγή τότε σηκώνει κόκκινη σημαία και η εγγύηση πάει περίπατο... Στην δική σου περίπτωση τώρα, αν καταφέρεις να μην έχεις διαγνωστικό λαμπάκι τότε δεν νομίζω ότι θα ψάξουν το αρχικό configuration της παραγγελίας που έκανες όταν το αγόρασες. Αν και μπορούν μέσω VIN. Να ξέρεις πάντως ότι δεν είναι απλή υπόθεση να προγραμματίσεις ότι διαφορετικό βάλεις στο αυτοκίνητο και μάλιστα σχετικό με την ασφάλεια όπως οι αερόσακοι. Αν δεν έχεις σχέση με το άθλημα, πρέπει να βρεις κάποιον που να έχει τα κατάλληλα εργαλεία (vag-com) και να το κατέχει. Αν δεν είσαι σίγουρος για τους κωδικούς ανταλλακτικών ή για το ότι αυτά που θα βρεις ταιριάζουν απόλυτα (συμβαίνει και με διαφορετικούς κωδικούς από άλλα μοντέλα, από Α5 για παράδειγμα) μην προχωρήσεις. Άσε που προς το παρόν λόγω καινούργιου μοντέλου είναι ακριβούτσικα... Αυτά τα ολίγα. Φιλικά, Γιάννης
  10. Γεια σου μεγάλε Γιάννη. Προσπαθώ να σου στείλω PM αλλά δεν μπορείς να το λάβεις... Γιατί; Κάποιο mail επικοινωνίας;
  11. Έχεις πρόγραμμα; Για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Απλό ή turbo; Πειράκια ή κάποιος άλλος συντονισμός που μοιάζει; Γιάννης
  12. Δεν λέει με κλειστή την μηχανή ή διακόπτη. Τότε δεν επικοινωνεί το module με το VCDS. Εγώ που το έχω κάνει 2 φορές ακολούθησα ΠΙΣΤΑ τις οδηγίες του video και πέτυχε με την πρώτη. Απλά έσβησε το λαμπάκι του ABS μετά από λίγα χιλιόμετρα. Φιλικά, Γιάννης
  13. Κάποιοι βρίσκουν πάντα τρόπους να βγάλουν μεροκάματο...
  14. Χαιρετώ τους φίλους του club. Πολύς καιρός πέρασε, η μοίρα του καινούργιου είναι να μην ασχολείσαι... Να πω την αμαρτία μου, ψάχνω να βρω κάτι να βελτιώσω-ασχοληθώ αλλά φοβάμαι την εγγύηση... Τόσο μου έχει λείψει η διαδικασία της "βελτίωσης" που σκέφτομαι (φτου κακά!) να πάρω ένα Β6 και να το πειράξω με όσα ξέρω και μου έχουν μείνει από το παλιό!!! Anyway, μπορεί κάποιος φίλος να βάλει ένα αξιόπιστο link για το ΕΤΚΑ 8.1 2019; Ευχαριστώ και Καλό καλοκαίρι! Γιάννης
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.