Jump to content

Johnny Best

VIP Member
  • Content Count

    648
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Johnny Best last won the day on September 26

Johnny Best had the most liked content!

Community Reputation

275 Excellent

About Johnny Best

  • Birthday 09/06/1966

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αττική

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 Β9 2.0 TDI Quattro S-line

Recent Profile Visitors

2,383 profile views
  1. Για δοκίμασε το 8X0061190 Ανοίκει στο 2016 τότε που προτοεμφανίστηκε το Β9
  2. Καλησπέρα. Γράφε καλύτερα με μικρά γράμματα. Με κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις! Επί του θέματος, πως το επικεντρώνεις στην τουρμπίνα; Ακούγεται έτσι και με το αυτοκίνητο σταματημένο (ξερογκαζιά) ή μετά από φόρτωμα σε κίνηση; Ακούγεται μεταλλικός θόρυβος-σφύριγμα ή αέρας-φύσιγμα; Πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει η τουρμπίνα; Είναι μαμά ή άλλη μετατροπή; Έχει επισκευαστεί ποτέ; Έχεις πρόγραμμα με υπερπίεση; Τα κολλάρα αέρα τα κοίταξες;
  3. Καλύτερα φρένα, μπρός και πίσω, ενεργοποίηση Line assist (χρειάζεται χειριστήριο κολώνας), πανοραμική κάμερα και άλλα. Αρχικά δεν κατάφερα να εγκαταστήσω το ΕΤΚΑ στο PC μου οπότε νιώθω σαν τυφλός! Οτιδήποτε κένεις αν δεν έχεις κωδικούς ανταλλακτικού είναι επικίνδυνο. Εσύ το έχεις εγκαταστήσει; Σε τι WIN; Γιάννης
  4. Όντως δεν είμαστε πολλοί, γενικά στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν ελάχιστα και τα περισσότερα leasing... Δεν ξέρω αν τα ηλεκτρικά καθίσματα είναι παραπάνω από ενός τύπου ή αναγκαστικά έχουν όλα την λειτουργία μνήμης. Νομίζω το δεύτερο οπότε δεν είναι μόνο η σύνδεση μιας απλής παροχής 12 V. Και αυτά με την σειρά τους συνδέονται σε διαφορετικά ηλεκτρονικά από τα απλά που ελέγχουν και τις μνήμες στους καθρέπτες. Έχεις το service manual και τα σχέδια του αυτοκινήτου σου; Είναι απαραίτητα. Ούτε γνωρίζω αν οι αερόσακοι από διαφορετικά μοντέλα καθισμάτων είναι εναλάξιμοι. Η γνώμη μου είναι να πάρεις καθίσματα κομπλέ με αερόσακους. Από την εμπειρία μου νομίζω πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τους νέους αερόσακους αφού τα καθίσματα προέρχονται από το ίδιο μοντέλο άρα ήταν συνδεδεμένα με ίδιες ηλεκτρονικές μονάδες. Άντε να χρειαστεί να σβήσεις το διαγνωστικό ενδεικτικό. Θα χρειαστείς πάντως πολύ διάβασμα... Από που τα βρήκες; Εκεί έχει και άλλα μτχ ανταλλακτικά από το δικό μας; Φιλικά, Γιάννης
  5. Τι να σου πω και εγώ σε παρόμοιο δίλημα είμαι. Από ότι έχω καταλάβει, αν η μετατροπή-βελτίωση δεν κάνει μπαμ, δεν θα το καταλάβουν εύκολα ή τουλάχιστο δεν θα σου κάνουν θέμα σε περίπτωση επίσκεψης στην αντιπροσωπεία. Εγώ θέλω να βάλω μεγαλύτερα φρένα, γνήσια και από ότι βολιδοσκόπησα την κατάσταση κατάλαβα ότι χάνω την εγγύηση στο μέρος που θα επέμβω, δηλαδή στα φρένα αλλά και πάλι δεν είναι σίγουρο. Ο υπεύθυνος service απλά χαμογέλασε πονηρά... Το έχω ήδη βελτιώσει με διάφορες αλλαγές μέσω vag-com αλλά στο πρώτο service δεν πήραν χαμπάρι κάτι. Η επέμβαση στον κινητήρα-πρόγραμμα είναι άλλη περίπτωση, πολύ πιο δύσκολη και επικίνδυνη. Εκεί αν το διαγνωστικό δει αλλαγή τότε σηκώνει κόκκινη σημαία και η εγγύηση πάει περίπατο... Στην δική σου περίπτωση τώρα, αν καταφέρεις να μην έχεις διαγνωστικό λαμπάκι τότε δεν νομίζω ότι θα ψάξουν το αρχικό configuration της παραγγελίας που έκανες όταν το αγόρασες. Αν και μπορούν μέσω VIN. Να ξέρεις πάντως ότι δεν είναι απλή υπόθεση να προγραμματίσεις ότι διαφορετικό βάλεις στο αυτοκίνητο και μάλιστα σχετικό με την ασφάλεια όπως οι αερόσακοι. Αν δεν έχεις σχέση με το άθλημα, πρέπει να βρεις κάποιον που να έχει τα κατάλληλα εργαλεία (vag-com) και να το κατέχει. Αν δεν είσαι σίγουρος για τους κωδικούς ανταλλακτικών ή για το ότι αυτά που θα βρεις ταιριάζουν απόλυτα (συμβαίνει και με διαφορετικούς κωδικούς από άλλα μοντέλα, από Α5 για παράδειγμα) μην προχωρήσεις. Άσε που προς το παρόν λόγω καινούργιου μοντέλου είναι ακριβούτσικα... Αυτά τα ολίγα. Φιλικά, Γιάννης
  6. Γεια σου μεγάλε Γιάννη. Προσπαθώ να σου στείλω PM αλλά δεν μπορείς να το λάβεις... Γιατί; Κάποιο mail επικοινωνίας;
  7. Έχεις πρόγραμμα; Για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Απλό ή turbo; Πειράκια ή κάποιος άλλος συντονισμός που μοιάζει; Γιάννης
  8. Δεν λέει με κλειστή την μηχανή ή διακόπτη. Τότε δεν επικοινωνεί το module με το VCDS. Εγώ που το έχω κάνει 2 φορές ακολούθησα ΠΙΣΤΑ τις οδηγίες του video και πέτυχε με την πρώτη. Απλά έσβησε το λαμπάκι του ABS μετά από λίγα χιλιόμετρα. Φιλικά, Γιάννης
  9. Κάποιοι βρίσκουν πάντα τρόπους να βγάλουν μεροκάματο...
  10. Χαιρετώ τους φίλους του club. Πολύς καιρός πέρασε, η μοίρα του καινούργιου είναι να μην ασχολείσαι... Να πω την αμαρτία μου, ψάχνω να βρω κάτι να βελτιώσω-ασχοληθώ αλλά φοβάμαι την εγγύηση... Τόσο μου έχει λείψει η διαδικασία της "βελτίωσης" που σκέφτομαι (φτου κακά!) να πάρω ένα Β6 και να το πειράξω με όσα ξέρω και μου έχουν μείνει από το παλιό!!! Anyway, μπορεί κάποιος φίλος να βάλει ένα αξιόπιστο link για το ΕΤΚΑ 8.1 2019; Ευχαριστώ και Καλό καλοκαίρι! Γιάννης
  11. Εντυπώσεων συνέχεια. Λοιπόν μετά από 5 μήνες συμβίωσης με το Α4 μπορώ να περιγράψω πιο καλά και λεπτομερώς τις εντυπώσεις μου. Ας το κανουμε σαν τα περιοδικά: Τι μου αρέσει: 1. Η πολυτέλειά του (την πλήρωσα βέβαια...) 2. Η ποιότητα κύλησης. Δεν ακούγεται τίποτα σχεδόν μέσα στην καμπίνα. Τριγμοί και περίεργοι θόρυβοι, ανύπαρκτοι. 3. Απόδοση. Τα 190 άλογα φαίνονται αν και θα ήθελα πιο σπιρτόζο σαζμάν και αλλαγές. 4. Κατανάλωση. Η μισή σε σχέση με το παλιό Α4 1.8Τ 5. Αναρτήσεις. Sport πακέτο του S-line Τι δεν μου αρέσει: 1. Η ποιότητα βαφής. Δεν είναι και η καλύτερη για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης και τιμής 2. Τα εξτρά που πρέπει να πληρώσεις άλλο ένα αυτοκίνητο. Τα ηλεκτρονικά στις μέρες μας είναι τόσο compact που δεν στοιχίζουν σχεδόν τίποτα. Και όμως η Audi το έχει ξεφτιλίσει χρεώνοντας τριψήφια νούμερα για έναν διαφορετικό προγραμματισμό 3. Τα φρένα του. Τι θα στοίχιζαν 30-40 χιλιοστά μεγαλύτερο δίσκοι; 4. Η τιμή. Παραπήγε στα ύψη αλλά είπαμε, η κ@υλ@ πληρώνεται! Τι εξτρά θα ξαναέβαζα ή θα έβαζα ακόμα: 1. Το Virtual Cockpit. Είναι όλα τα λεφτά! 2. Το Sport πακέτο S-line. Κάνει την διαφορά και εμφανισιακά και οδηγικά, Άσε που δεν χρειάζεται αργότερα να προσθέσεις και πολλά παραπάνω 3. Την ένδειξη στο παρμπρίζ σαν αεροπλάνο. Μου το είπε ο πωλητής αλλά δεν τον άκουσα... 4. Τα φώτα Led Matrix, μπρος-πίσω 5. Μαύρο πακέτο με λευκό μεταλλικό χρώμα (θα ήταν μουν..ρ@!) Τι δεν θα έβαζα: 1. Τον εσωτερικό φωτισμό με τα πολλά χρώματα. Πεταμένα λεφτά. Το πακέτο S-line είχε φωτισμό αλλά λευκό όπως τα χειριστήρια, πολύ ωραίο και αρκετό. 2. Το μπλε χρώμα. Το ήθελα λίγο πιο ανοικτό. Δεν μπορώ να αποφασίσω: 1. Για το ηχητικό σύστημα B&O. Δεν τα πολυαξίζει τα λεφτά του. Είναι πολύ καλύτερο από το απλό σύστημα αλλά όχι με ήχο punch όπως του προκατόχου του (Bose) 2. Για τις 18άρες ζάντες. Ίσως οι 19άρες να ήταν πιο ταιριαστές με το σύνολο Συμπέρασμα: Συστήνεται ανεπιφύλακτα!!! Θα ξαναγράψω πάλι αργότερα. Φιλικά, Γιάννης
  12. Άντε γιατί ένιωθα μοναξιά... Καλορίζικο!!! Γιάννης
  13. Σαν κάτοχος diesel, πρόσφατα αγορασμένου, δεν το μετάνιωσα. Οικονομία στα μισά, κανένα κουσούρι λόγω καυσίμου (μυρωδιές, θόρυβος κλπ.) και από ροπή να βάλεις και στις τσέπες. Αρνητικό: δεν πειράζεται εύκολα, τουλάχιστο τόσο όσο το βενζινοκίνητο. Βέβαια δεν έχει και πολύ σημασία μιας και όποιο πειράξεις πριν τα 5 χρόνια της εγγύησης θα φάς κόκκινη κάρτα από την μαμά! Για τα 7 χρόνια και μετά απαγόρευση, μην ακούς αμπελοφιλισοφίες. Φιλικά, Γιάννης
  14. Αλλάζει το πράγμα... Ο έλεγχος της στεγανότητας είναι απαραίτητος. Μετά πρέπει να τσεκάρεις την συμβατότητα όλων το πρόσθετων-διαφορετικών εξαρτημάτων. Πολλές φορές όλες οι αλλαγές μαζί οδηγούν σε λάθος αποτελέσματα και συμπεράσματα. Γιατί, αν δεν ταιριάζει κάτι καλά δεν ξέρεις ποιο είναι και τι δεν κολλάει με αυτό. Αποτέλεσμα: ψάχνεις ατελείωτα... Και τέλος το πρόγραμμα: έχει λάβει ο προγραμματιστής υπ' όψη όλα τα περιφερειακά και την συμπεριφορά τους; Πολλές φορές για χάρη της δύναμης θυσιάζουμε την άνεση και την γραμμικότητα. Δεν έχουμε τα αυτοκίνητά μας για αγώνες dragster! Αυτό δεν το λαμβάνουν υπ' όψη οι προγραμματιστές για λόγους εντυπωσιασμού. Φιλικά, Γιάννης
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.