Jump to content

a4tq

Member
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About a4tq

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi S3 8p

Recent Profile Visitors

2,814 profile views
  1. καλησπερα παιδια.λοιπον το προβλημα λυθηκε μετα απο πολυ τρεξιμο και ταλαιπωρια.για να μην το κουρασουμε η αιτια ηταν στη πλακετα του κατραν .οχι στο οργανακι.αφου στην audi ηθελαν 840 κανταν ανακατασκευης με το δικο μου πισω+80 αντικατασταση-κωδικοποιηση.βρηκα ενα συνεργειο στο περιστερι και φτιαχνει την πλακετα στο δικο σου με 250 ευρος.οποιος ενδιαφερετε ας με ρωτησει με pm
  2. αλλαξα και τη βαλβιδα με την προσινη (ειχε μαυρη την παλια)αλλα δυστυχως τα ιδια.ελενξα και τη φυσα με πολυμετρο ειναι οκ.θα κανω και εναν ελενχο με το VAG COM να δω τι δειχνει και εκει και ειδομεν
  3. ευχαριστω jonnaras ξεκουμπωσα τη βυσα και συνεχιζει να δειχνει στο καναλι 49 -60 c .θα την αλαξω και θα δουμε
  4. καλησπερα και παλι ,ευχαριστω για τις απαντησεις .εμενα δειχνει μονιμα -60,και υποθετω οτι μπορει να ειναι η βαλβιδα ενδειξης του ψυκτικου υγρου που βρισκεται επανω στο διακλαδωτηρα (δεξια μερια του κινητηρα στα εγκαρσια μοτερ)ειναι πολυ ευκολο να αλαχτει αντιθετα με τα διαμηκη που ειναι γαμησετα.αυτη η πρασινη φουσκα ποια ειναι ρε παιδια δεν το ξερω¨??ευχαριστω και παλι.
  5. καλησπερα σε ολους .εγινα πριν λιγους μηνες κατοχος ττ coupe 225 Q του 2002 . αποχωρηστηκα το A4 TQ 2.0 TFSI δυστυχως . θα ηθελα οποιος μπορει να με βοηθησει στο εξης.δεν λειτουργει ο δεικτης θερμοκρασιας .διαβασα αρκετα για προβληματα στα κοντερ των ττ,ομως παρατηρησα οτι στο clima το καναλι 51(που δειχνει θερμοκρασια κινητηρα ) ανεβαζει κανονικα 90 c, ενω το καναλι 49 (που δειχνει θερμοκρασια ψυκτικου υγρου) δειχνει μονιμα -60c. δεν ειμε λοιπον σιγουρος αν φταιει το οργανο η ο αισθητηρας ψυκτικου υγρου.για το οργανο μου ειπε ο κοντερας 50 ευρο (αλλαγη στο μοτερακι οργανου) καλη τιμη θεωρω, αλλα δεν ειμε σιγουρος.γιαυτο οποιο καλο παιδι με ττ η και s3 οτι αλλο εχει ιδιο clima μπορει να μου πει τι του δειχνει το καναλι 49 θα ημουν υποχρεως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6. καλησπερα.αυτο σημαινει nick οτι το αναγνωριζουν σαν ελλατωματικο ,και το αλλαζουν δωρεαν?ευχαριστω για το ενδιαφερον
  7. γεια σας και παλι τελικα το προβλημα εντοπιστικε πιστευω 99%,για αυτο και το αναφερω αν συμβει και σε καποιον αλλο.λοιπον, ειναι ενας πλαστικος διακλαδωτιρας στην πισω αρισρερη πλευρα του μοτερ κατω απο την κεφαλη ,κοντα στον καταλυτη για να προσδιορισω καλυτερα τη θεση.δεν φαινετε με τιποτα απο πανω ,θελεινα βαλεις καθρεφτακι για να το δεις,εκει λοιπον ειδα ασπριλα και υγρασια .λογικα ειναι κατι φτηνο αλλα πρεπει να ειναι λιγο μανικι η αλλαγη ,δεν σου δινει χερι .ειδομεν
  8. σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον ,ολα αυτα τα εχω δει ,τωρα η τρομπα μηπως χανει και δεν φαινετε? τι να πω .κοιταξα και στα ποδια (πατακια) τιποτα.διακλαδωτηρα οχι δεν εχω αλλαξει.παντως μεχρι τωρα δεν εχει χασει τιποτα .αν μαθω τελικα τι παιζει ,θα σας ενημερωσω να το ξερουμε
  9. Καλησπερα σε ολους,πριν απο 10 ημερες μολις παω να ξεκινησω μου αναβει alarm ενδειξη χαμηλης σταθμης στο δοχειο ψυκτικου ,κοιταω και οντως ηταν αδειο.πηρε δηλ 750cc G012.μετα απο ελενχο δεν εντοπισα καμοια απωλεια ουτε σημαδια διαροης ,επισης 10 ημερες μετα η σταθμη δεν εχει κατεβει καθολου.να προλαβω να πω οτι εκανα συχνα ελεγχο ωστε δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα να χαθηκε σιγα σιγα ,που καιαυτο δεν δικαιολογειται,κατι αλλο συμβαινει. μου περασε η κακια τρελη ιδεα για φλαντσα κεφαλης αλλα το αποκλειω γιατι τα λαδια ειναι καθαρα ,το αμαξι δουλευει αψογα ,εχει 36000 km ,και τελος δεν εχει αλλη απωλεια σε αυτες τις 10 ημερες τουλαχιστον . πειτε καμια γνωμη η αν εχει αντιμετωπισει καποιος παρομιο προβλημα.ευχαριστω
  10. Αγγελε ετσι ακριβως συνεβενε και σε εμενα στο Α4 1.8 Β6 .Τωρα ουτε εγκεφαλος ειχε ανοιχτει (ο προγραματισμος εγινε σειριακα ) ,ουτε καν το πλαστικο κουτι που τον περιεχει ,εγω το ανοιξα πρωτη φορα για να αλαξω ασφαλεια (για την πισω βιδα που λες εβγαλα τους καθαριστηρες).Να σου αναφερω οτι και οι δυο πολλαπλασιαστες ειχαν <φουσκωσει> ορατα. ισως σε μεγαλη ζημια -διαροη να την καιει ,και να επεσα στην περιπτωση , αλλα καλο ειναι να το ξερετε που θα κοιταξετε αν συμβει κατι παρομοιο !!!!!!!!!!! λεμε τωρα??????????
  11. φιλε μου σε αφηνει να πας εστω και ρεταροντας μεχρι να το σβησεις και μετα οταν θα πας να το ξαναβαλεις θα εχει καψει τη συγκεκριμενη ασφαλεια και δεν παιρνει με τιποτα(αφου εχει κοψει το ρευμα της αναφλεξης) τσεκαρισμενο ,και τις δυο φορες το ιδιο
  12. δυστηχως δεν υπαρχει parking στο δρομο ειναι και λιαζεται .να αναφερω οτι εχω προγραμα ,αλλα δεν νομιζω οτι παιζει καποιο ρολο.σιγουρα απο τη στιγμη που τα φτυσει ο πολλαπλασιαστης ολα ρεταρουν ,αλλα στο Β6 Α4 1.8 που ειχα δεν εκαιγε και την ασφαλεια
  13. καλησπερα σε ολους .αν και ειμαι αρκετο καιρο μελος γραφω πρωτη φορα.το προβλημα ξεκινησε ως εξης. τα γνωστα κοψιματα 2-3 φορες, φτανω στο σπιτι σβηνω τον κινητηρα .παιρνω το laptop να βαλω το vag-com και δεν επαιρνε με τιποτα μπροστα (δουλευε δηλ. η μιζα αλλα δεν ειχε αναφλεξη.)τελικα ειδα τα γνωστα misfire στο 2 κυλινδο ,αλλαξα πολλαπλασιαστη, τα ιδια με τιποτα δεν εστελνε ρευμα.το αποτελεσμα για να μη σας κουραζω ,(και αυτο ειναι και το περιεργο που το γραφω γιατι τα αλλα ειναι γνωστα) καιει μια ασφαλεια μεσα στο κουτι του εγκεφαλου 25Α .αφου την αλλαξα ολλα ΟΚ.σε δυο εβδομαδες ξανα τα ιδια ακριβως misfire στο 3 κυλινδρο παλι αφου το εσβησα εκαψε την ασφαλεια .πηρα πλεον 4 BERU καινουργιους αλλαξα παλι ασφαλεια και τελος.απαραδεκτο βεβαια μετα απο τοσα χρονια τα ιδια προβληματα (το αυτοκινητο εχει 28000 km μον 2006)αλλα τουλαχιστον πριν ρεταριζε, αλλα δεν εμενες στο δρομο ,αλλαζες ενα πολλαπλασιστη (spare παντα) και συνεχιζες .προφανως για λογους ασφαλειας τωρα εχουμε και αυτα!!!!ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.