Jump to content

nasosGT

Member
  • Content Count

    668
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

nasosGT last won the day on June 26

nasosGT had the most liked content!

Community Reputation

505 Excellent

About nasosGT

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    exotic brahamas greece
  • Interests
    πιανο γαλικα μπαλετο σκακι λογοτεχνια κλασσικη μουσικη κβαντομηχανικη ηλεκτροδυναμικη μποντιμπιλντινγκ παϊδακινγκ κοντρινγκ και ολιγον μοντελινγκ

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    s4 b5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. η 064 αν ειναι γνησια εχει και πολυ σοβαρο κραμα στο μαντεμι δε λιωνει με τπτ επισης ενας φιλος την εχει βαλει σε ενα β7 με αυτο το μοτερ και ειναι μουρλια
  2. δεν γινεται συναντηση στα πρωην γκουντις... ο δρομος εκλεισε .... εχει λιγο περιπετεια να φτασεις εκει....πας απο πισω
  3. εγω ας πουμε δεν τους χαιρεταω κανε αν δεν εχει αφμ το κλαμπ τους
  4. nasosGT

    Dynoday

    με την μεθανολη κερδιζεις παντου διοτι αυτος που ρυθμιζει εχει στη διαθεση του καυσιμο περισσοτερων οκτανιων αρα δινει παντου περισσοτερο αβανς χωρις να φοβαται... αυτο ειναι και ο λογος που αν δεν δουλεψει το συστημα τα περνεις ολα μασχαλη που λεει και ο σαραντατριο
  5. nasosGT

    Dynoday

    ενα παλαιολιθικό s4b5 μετατροπη 1600 κιλα 3 διαφορικα μονιμη 4κινηση χωρις εμενα μεσα που ειμαι 200 περιπου με τουρμπο απο ρσ4 μπεκ ιντερκουλερ εξατμιση και αντλια καυσιμου... εβγαλε 430 στροφαλο στο δυναμομετρο του μαραβελια εδω τα λεγαμε με τα παιδια για τη γρια...
  6. nasosGT

    Dynoday

    εγω με την γρια μου εχω λιγο παραπανω απο εσας 100/200 και θελω να παιξουμε
  7. nasosGT

    Dynoday

    αν εισαι αθηνα θα σου σφυριξω να παιξουμε στην επομενη εξορμηση
  8. nasosGT

    Dynoday

    ενα τσικ πιο πλουσιο θα το ηθελα ιδανικα
  9. nasosGT

    Dynoday

    πολυ μου αρεσει κερδιζεις τιποτα με το rfd? τι σου ειπαν?
  10. nasosGT

    Dynoday

    ποιος το ρυθμισε? εγινε πολυ καλη δουλεια
  11. nasosGT

    Dynoday

    ομορφα νουμερα ταιριαζει η εκτιμηση αλλα και το νουμερα που ειπαν εκει για την ισχυ
  12. nasosGT

    Dynoday

    αυτοι ειναι αστειοι .... δε μπορουσαν να μετρησουν ιμπρεζα γνωστου με οριζοντιο αξονα τις rpms... ζητουσαν και τα τριπλα λεφτα τοτε
  13. o,τι οχημα και να ειχα απο παντα μεχρι τωρα ανεξαρτητα τη μαρκα και την κατασταση του κινητηρα ειχε αυτη τη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ νερου και λαδιου... δε θεωρω οτι αυτο ειναι ενδεικτικο της καλης ή κακης καταστασης ενος μοτερ.... ειναι ενδεικτικο ομως της ηλιθιοτητας αυτων που εξεφεραν αποψη βασισμενοι σε αυτο για το μοτερ σου. οσο για το debate εναλλακτη/ ψυγειο κλπ γι αυτο εβαλα '' '' αυτα στο αρχικο ποστ στη λεξη ψυγειο προφανως οσο το λαδι ψαχνει να βρει την θερμοκρασια του μετα την ψυχρη εκκινηση δεχεται θερμοτητα απο το νερο και βοηθιεται να ζεσταθει μια ωρα αρχύτερα(καλο αυτο) και στη συνεχεια οταν ξεπερασει το λαδι τη θερμοκρασια του νερου αποβαλλει προς το νερο θερμοτητα και συγκρατιεται σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες(καλο και αυτο) στην αρχη λοιπον ο εναλλακτης ειναι φουρνος και μετα γινεται ψυγειο οσο αφορα στο λαδι ή το αναποδο οσο αφορα στο νερο μουχαχα οποτε το ψυγειο νερου που θερμαινει τον αερα που περνα απο μεσα του πως να το λεμε? ψυγειο νερου ή φουρνο αερα?
  14. το υδροψυκτο ''ψυγειο λαδιου'' ειναι εξυπνη λυση για καθημερινο οχημα το νερο ζεσταινεται πρωτο και φερνει γρηγοροτερα το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας ενω στη συνεχεια κραταει το λαδι σε θερμοκρασια κοντα σε αυτη του νερου που τυπικα σε ολους τους κινητηρες ειναι μινιμουν 30 βαθμους επανω απο το νερο ακομα και οταν δεν πιεζουμε ετσι εχουμε και γρηγορο ζεσταμα και καποια συγκρατηση της θερμοκρασιας λαδιου στη συνεχεια τωρα αν θες σουπερ διαχειρηση της θερμοκρασιας πας σε τυπικο ψυγειο λαδιου που ψυχει απο τον αερα κατευθειαν
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.