Jump to content

aggelos1986

Member
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

aggelos1986 last won the day on June 14

aggelos1986 had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About aggelos1986

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3 8P

Recent Profile Visitors

1,363 profile views
  1. Επανέρχομαι στο θέμα,οπου τελικά ακολουθήθηκε(σχεδόν)η παραπάνω διαδικασία,με επιτυχία. Η εργασία έγινε από εμενα,οπου γενικά σε ερασιτεχνικό επίπεδο ασχολουμε ,και έχω αποκτήσει μια "σχετική" εμπειρία με τα υλικά αυτά. Οπωσδήποτε δεν τη προτείνω σε καμια περίπτωση σε κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου. Όπως επίσης σε κάποιον που το κάνει για να γλιτώσει χρήματα...(μια η άλλη ίσως να του έρθει) Εγώ το έκανα από μεράκι και αγαπη , γιατί έχω σοβαρό θέμα ,να μην εμπιστευομε κανέναν,αλλα και για να μάθω/πειραματιστω . Παρόλα αυτά αν κάποιος ασχολείται ,και έχει σκοπο,να κάνει την εν λόγο εργασία,μπορει να με ρωτησει.
  2. Αν είδα από μια αλλαγη ελαστικών τόσο δραματική αλλαγη,φαντασου με ευθυγράμμιση....!
  3. Aλλαχτηκαν νέα λάστιχα(τετράδα)και εξαφανίστηκε το φαινόμενο.Απιστευτο!
  4. Καλησπέρα.
    Επεσα πάνω σε ένα παλιο τοπικ ,με θέμα τις αναρτήσεις,και την εμπειρία σου σχετικά με την pss10.(οπου τελικά -παρότι ακριβή- σε απογοήτευσε από θέμα άνεσης....κτλ ).
    Είμαι κάτοχος ενός S3 8P ,με τις μαμα ,και αν και άνετες, σε εθνική και στα πολλά μην εμπνέοντας εμπιστοσύνη...είμαι στη φάση που ψάχνομε.

     

    Ωφελώ να πω ότι η "κατάθεση"της εμπειρίας σου ήταν αρκετά διαφωτιστική (μιας και εγώ προς τα εκεί προσασανατολιζομουν)

     

    Ήτανε να τις αλλάξεις.

    Άραγε σε τι λύση κατέληξες...?

     

     

    Ευχαριστώ.

     

     

     

     

  5. Για εμενα προσωπικά το να είναι ρυθμιζόμενο ένα αμορτισέρ,δεν αποτελεί κ πανάκεια.Αποτελεί ΜΙΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ... Και είναι λογικό. Το "κλειδι" για όλα τα πράγματα είναι η "προσαρμοστικότητα" και όχι απλός να ρυθμίζει. Όπως παράδειγμα στη λειτουργια του κινητήρα αλλάζουν με τις στροφές διάφοροι παράγοντες στην εξίσωση ,και υπάρχει ανάγκη διαφορες τιμές όπως αβάνς,χρονισμος,χρονος ψεκασμού,κτλ να είναι μεταβλητές και να αναπροσαρμοστούν για την ιδανική λειτουργεια για τις συνθήκες. (άπειρα τα παραδείγματα και σε αλλα συστήματα του αυτοκινητου) Το ίδιο ακριβώς και η ιδια ανάγκη υπάρχει και με την ανάρτηση.ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ δεν μπορεί να είναι ιδανική για όλες τις συχνότητες κίνησης του αμορτισέρ. Δηλαδή: Ακόμη και αν το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ το ρύθμισεις τελεια ,για μια διαδρομή πχ σε εθνική για Αθηνα -Θεσσαλονικη (χαμηλές συχνότητες),μολις φτάσεις στη πολη στα στενα ,με τα φρεάτια και τις κακοτεχνίες (υψηλη συχνότητα)η ιδια ρύθμιση θα σου σπάσει τα νευρα... Το ιδανικό θα ήταν ένα αμορτισέρ να αναπροσαρμοζόταν μονο του,εστω και με ηλεκρονικα (που σήμερα εν έτει 2021 είναι στη ξεφτυλα)(που και πάλι δεν θα μπορούσε να πιάσει το ιδανικό λόγο του ελατηριου που παραμένουν οι λίμπρες του "σταθερές".) Το να είναι απλός ρυθμιζόμενο ,μου θυμίζει κάτι παλιές μοτοσυκλετες που στη δεξια μερια κάτω από το γκάζι,ρυθμιζες μονος σου το αβάνς ανάλογα την συνθήκη (φορτίο,στροφες κτλ). Είναι μεν κάτι...αλλα δεν σας κρύβω οτι ο σερβομηχανισμός στα ρυθμιστικά δεν θα μου γλιτώσει μάλλον!!! Υ.Γ.Kavouras εγώ να δεις ποσο "βλαμμένος"είμαι!Το χω τερματίσει το κοντέρ!
  6. Είναι ένα λόγος, που ενώ ακούω καλες κριτικές για την st ,δεν με "ενθουσιάζει"και τόσο. Όπως τις Kw ,oπως και τις koni, είναι τεχνολογία μονου σωληνα και ενώ για τα εμπρός είναι εύκολη η ρύθμιση ,για τα πίσω πρέπει να "ξηλωθούν" τα αμορτισέρ πάνω από από το αμάξι. Τραγικό και λίγο δώρο αδωρον...η ρύθμιση δηλαδή για τα πίσω.
  7. Εξω από τη μπουκάλα ο θαλαμος αεριου??μάλλον θα αναφερεσε στη σειρά "Motorsport" και όχι στη "Road & Track". https://www.ohlins.com/products/automotive/ Προφανώς και δεν φθήνυνε κάτι...απλώς μάλλον, η σειρά που ρώτησες είναι για "αγρια πράγματα"... Σχετικά με τη ρύθμιση, η φιλοσοφία της ohlins είναι ακριβώς η ιδια με της bilstein. Είναι δηλαδή τεχνολογία μονου σωληνα ,upside down.(κλάσεις ανώτερη τεχνολογία ΚΑΤ εμε) Αυτό σημαίνει ότι επειδή ουσιαστικά είναι αναποδογυρισμένο το αμορτισερ,το βάκτρο του εμβολου "κοιτάει" προς τα κάτω,και έτσι (ειδικά για τα πίσω...),απλα όπως αναφέρεις σκύβεις και έχεις πρόσβαση στο ρυθμιστικό. Υ.Γ.Αυτη τη περίοδο όλα είναι ρευστά στο κεφαλι μου.Αν καταλήξω σε pss10,ενδεχομενος -κ επειδή εσύ προσφέρθηκες!!-να σε ενοχλήσω...! Ευχαριστώ...
  8. 5000 ούτε εγώ τα έδινα για κανένα λόγο... Πηγαίνοντας στον αντιπρόσωπο, μου είπε 2350(χωρίς ΦΠΑ). Το σκεπτικό μου είναι , πως αν είναι να βάλω κάτι ,και δεν με ικανοποιήσει ,και αρχίσω μετά πάλι να ψάχνομε, θα μου στοιχήσει πολλά περισσότερα... Όλοι την έχουμε "πατήσει"έτσι (καταλαβαίνεις τι εννοώ),οποτε λέω ίσως καλύτερα εξ αρχής κάτι "κορυφαίο",οπου και σίγουρα "ότι πληρώνεις παίρνεις"...(αυτό πραγματικά το χω δει σε άπειρα αλλα πράγματα φαινομενικά "ιδια",και κάπως συντελεί...) Πραγματικα δεν ξέρω. Η pps10 που την έψαξα πάντως ,στο 1(soft),ειναι ακριβώς ένα bilstein B6-B8 και κάθε κλικ σκληραίνει... Η DVF πάλι της οhlins κάπως με πείθει καλύτερα. https://www.ohlins.com/product/road-track/audi-s3-2006-2012-8p/
  9. Νομίζω -επειδή πήγα και τις είδα-έχω πάθει το ίδιο με τον αδερφό σου...! Το "πολλά" είναι κάτι σχετικό πάντα... Για εμενα που είμαι αθεράπευτος με την ποιότητα κατασκευής ενός προιοντος ,θελω να έχω παραμετροποίηση στην ανάρτηση μου (υψος/σκληροτητα), τη δυνατόν καλύτερη σχέση άνεσης/χειρισμόυ(βλέπε βαλβίδα ohlins DFV),συν το γεγονός ότι το αμάξι θα το κρατήσω...θεωρώ σε βάθος χρόνου θα τα βγάλει τα λεφτά της. Αν πράγματι είναι TOΠ....Με τη δικη μου λογική , ειναι σχεδόν μονόδρομος...
  10. Υπάρχει κάποιο μέλος που να έχει εμπειρία από ohlins....ή να έχει ακούσει?
  11. Νομίζω πως για να επιμένεις τόσο ,αξιζουν...Θα κάνω μια ερευνα και για αυτές. Ελληνικές είναι?
  12. Αυτό με τη ρύθμιση των πίσω...με διάλυσε... "Αδύνατον"μην το λες,τα πάντα γίνονται σε τούτο τον κόσμο... Οσο για την "υπεραναλυση"ίσως και να χεις δικαιο.Ειναι ακόμη "φρέσκο"όμως στη κατοχη μου,και έχω πολύ αγαπη και μεράκι! (αν και από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου,παντα έτσι ήμουν με αυτό το αντικείμενο που λέγετε "αυτοκίνητο"!)
  13. Επανερχομε στο θέμα ,χωρις να έχω καταλήξει ακόμη καπου.(Δηλαδή είμαι ακόμη με τις μαμα στο s3). Συγχρόνως το ψάχνω και λίγο το θέμα,οπου μέχρι στιγμής έχω αποκλισει την pss10 ,(τελικά!),καθως αρκετα διαφωτιστικό ήταν για εμενα το συγκεκριμένο τοπικ... Το πρόβλημα μου είναι ότι πλέον στα 38....,θελω την άνεση της μαμα,αλλα ταυτόχρονα όχι αυτή την αίσθηση μαρμελάδας στις υψηλές ταχύτητες... Όπως είναι λογικό ,το όλο θέμα με τις αναρτήσεις από αρχαιότατων χρονων είναι ζήτημα συμβιβασμού .Καπου κερδίζεις καπου χάνεις...Δεν μπορείς να τα έχεις και τα δυο ταυτόχρονα. Η μήπως όχι... Δεν θέλω να κουράσω οποτε,μπαινω κατευθείαν στο τι σκέφτομαι. Οι λύσεις που σκέφτομαι (πλέον) είναι 2. 1)HR ελατήρια φαρδιά χαμηλώματος 25mm ,με αμορτισέρ koni κίτρινο ρυθμιζόμενο. Όμως και πάλι θα έχεις ή το ένα ή το άλλο... Με βάση τώρα την ενασχόληση μου με τα μηχανοτρονικα,σκεφτομαι να βάλω σε κάθε ρυθμιστικό αξονακι της κάθε μπουκάλας μικρά βηματικα μοτέρ,και με ανάλογο πρόγραμμα,απο δεδομένα αισθητήρων( ταχύτητας,επιταχυνσιομετρου κτλ,)να μεταβαίνει το αμορτισέρ από μαλακό σε σκληρο,αναλογα τη συνθήκη.. Για το πρακτικό κομμάτι όμως ,εχω μια ερώτηση για τα συγκεκριμένα αμορτισέρ(koni κίτρινα),αν κάποιος γνωρίζει. Για τα εμπρός ξέρω ότι έχεις πρόσβαση στο ρυθμιστικό από το πάνω μερος στο top mount. Για τα πίσω αμορτισέρ όμως η πρόσβαση στο ρυθμιστικό..? 2)Η δεύτερη λύση (και η πιο πιθανή) η οποια έψαξα,και θα θελα επίσης τη γνώμη σας ,εαν γνωρίζετε. Είναι να βάλω το χαμηλώματος ΗR, με αμορτισέρ γνήσια εργοστασιακά,αλλα ηλεκρονικα.(που είναι και monotube...) (που σημαίνει ότι το αμορτισέρ έχει μια solenoid valve ,οταν είναι οff είναι μαλακό,και όταν είναι on "κλεινει"τη δίοδο του λαδιού μεσα του και είσαι σε "sport"καταστάσεις... Και οι 2 λύσεις μου βγαίνουν σχεδόν στα μισά με την pss ,και είναι "active"...
  14. Καλησπέρα. Αγορασα το μεταχειρισμένο μου αμάξι(S38pFL),εχοντας ο προηγούμενος κάτοχος βάλει μια -σχετικά μετριοκαλης ποιότητας- κινεζιλας multimedia οθόνης android. (συγκεκριμένα ως s100 βρίσκει κανεις κάποιες πληροφορίες) Και αν σε μελλοντικό πλανο,προκειτε να αντικατασταθεί με γνήσιο RNS φυσικά ,δεν κρύβω ότι είναι συμπαθητικό και σκέφτομαι να "συμβιβαστώ" λίγο καιρο μαζι του ,και θέλω να μάθω κάποια πράγματα. (μια και τα android γενικά δεν τα γνωρίζω καθόλου) Το κύριος πρόβλημα που έχει είναι ο player mp3 που έχει. Συγκεκριμένα : κάθε φορα που ξεκινάει(ακόμη και αν σβήσω το αμάξι για 10 λεπτά) δεν "θυματε"το τελευταίο τραγούδι,ξεκιναει από οπου να ναι ,με τυχαία αναπαραγωγή κτλ. Η ερώτηση: Μπορω να κατεβάσω διαφορετική εφαρμογή για να ακούω και να διαχειριζομε τη μουσική μου (από το usb φυσικά). Και αν ναι υπάρχει κάποια να μου προτείνετε. Νομίζω ότι επειδή τα θέματα του είναι θέματα λογισμικού,ισως να μπορει να επιτευχθεί μια κάποια βελτίωση του. Γενικά αλλάζουν λογισμικό αυτά?και αν ναι πως?
  15. Ο λόγος για το συγκεκριμένο mod Οπου δείχνει μονιμα τη θερμοκρασία λαδιού,και δεν χρειαζετε κάθε φορα να πλοηγησε στο μενού,που είναι και επικίνδυνο καθώς οδηγείς... Επίσης το συγκεκριμένο mod δείχνει και το "boost"το οποιο δεν ξέρω τι είναι.(ή μάλλον φαντάζομαι αλλα δεν είμαι σίγουρος ,ας πει κάποιος που ίσως γνωρίζει). Γνωρίζει κανεις πως γίνετε -ίσως με vcds-αυτό το πολύ χρήσιμο mod.?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.