Jump to content

aggelos1986

Member
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

aggelos1986 last won the day on September 5 2021

aggelos1986 had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About aggelos1986

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3 8P

Recent Profile Visitors

1,595 profile views
  1. Tο κιτ καθαρισμου της K&N (το γνωστο 99-5000EU),ειναι για φιλτρα /φιλτροχοανες γαζας. Δεν κανει για φιλτρα αφρου(τουλαχιστον το λαδι που εχει το κιτ) Εγω εχω τη φιλτροχοανη αφρου της revo. Η οποια συνιστα κιτ της pipercross που ειναι για αφρου φιλτρα (συνηθως ειναι για μοτοσυκλετες).
  2. To θεμα ειναι να ξερω αν λειτουργει η ενδειξη ή οχι.
  3. Eπανερχομαι στο θεμα. Πραγματικα γνωριζει κανεις στα σιγουρα ,ποτε αναβει η ενδειξη σταθμης λαδιου? Αυτη τη στιγμη βρισκομαι ακριβως στο min ,και δεν εχει αναψει ακομη η ενδειξη. Στο μεταξυ θα ορκιζομουν οτι 2 φορες που μου ειχε αναψει στο παρελθον ηταν παλι ακριβως στο min.(και πηρε 1 λιτρο ακριβως για να παει στο max) Να εχει χαλασει ο αισθητηρας? δεν θα βγαζε σφαλμα ? στο μεταξυ η θερμοκρασια λαδιου δουλευει κανονικα.
  4. Εμενα είναι πάνω κάτω στα 280 ml ανά 1000km,συμφωνα με το αρχείο καταγραφής που κρατάω για το αμάξι. Φυσιολογικό αναφέρει 500ml ανά 1000km.
  5. Τελικά...υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην συντρέχει τίποτα απολυτος ,με τον αισθητήρα και την ένδειξη,και όλο το "συμβάν"να οφείλετε σε δικό μου λάθος-βλακεία. Η στάθμη πρέπει να βρισκόταν λίγο πριν ανάψει η ένδειξη(πχ να ήθελε αλλα 200ml),ομως εγώ τη στιγμή που τσέκαρα το δείκτη, από κεκτημένη ταχυτητα μάλλον δεν τον κούμπωνα,με συνεπεια να έχω σφάλμα στην ένδειξη του δείκτη και να δείχνει λιγότερο! Έτσι υπέθεσα ότι είχε πέσει και κάτω από το min η στάθμη. Το κορυφαίο είναι ότι την ιδια βλακεία,πρεπει να έκανα και όταν συμπλήρωνα.Καθε φορα που τσεκάριζα δεν πρέπει να τον κούμπωνα καλα. Ξαφνικά εκεί που καθόμουν ενστικτωδώς ,σκεφτηκα να τσεκάρω πάλι τα λαδια. Αποτέλεσμα...Να κάθομαι να τραβάω με μια σύριγγα/σωληνακι λαδια. 300ml έβγαλα... Και να πεις ότι είμαι κάνας πρωτάρης...Απίστευτο πραγματικά.
  6. Οσες φορές μου άναψε συμπλήρωσα ακριβώς 1 λίτρο.Και τη δεδομένη στιγμή ήταν ακριβώς στο min. Συνεπώς από min σε max είναι ένα λίτρο,και η ένδειξη στα σίγουρα ανάβει στο λίτρο.
  7. Περίμενα και εγώ να δω την ενδειξη προειδοποίησης ,οτι έπεσε η στάθμη του λαδιού για να συμπληρώσω λαδι,-οπως κάνω πάντα-. Στα 2500χλμ από την αλλαγη ,και τσιμουδιά η ένδειξη. Μα είναι δυνατόν λέω...έχω μοτερακλα δεν λέω(!) ,δεν ρίχνω όμως καμια ματια. Και να η μεζούρα του ,ένα τσακ και κάτω από το "min". Μάλιστα...ωραια συστήματα να τα εμπιστευτείς... Τι έγινε όμως ρε παιδιά? Γιατί αυτό?Τα παίξε ο αισθητήρας?( αδύνατο) Καμια φυσσα?(γιατί) Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.
  8. Σημερα μετά από ένα κοψιματακι,πολυ ηπιο με 2α στις 5,5rpm,βρηκα λίγο χρόνο για vcds. H αντλία χαμηλής δεν έπεσε κάτω από 5bar.Hταν πάντα και παντού πάνω από 5-5,6bar κτλ.,(επισης το 1/2load ,δεν ξεπέρασε 50%.επαιζε περί τα 46%περίπου) Η αντλία ύψηλης και αυτή ακμαιότατη. Στο μεταξύ στα τόσα ανοιγματα κοντα στις 6500rpm ,και δεν έκανε τίποτα. Ουτε επίσης σφάλμα είχε γράψει ,σε αυτό το ένα κόψιμο που μου πυροδότησε τον έλεγχο. Πολυ περίεργο. Με τη πρωτη ευκαιρία ,θα αλλάξω ένα φιλτρακι βενζίνης,και ένα ποτηράκι,(ίσως και έναν αισθητήρα πίεσης)και ελπίζω να πέσω καπου μεσα! Υ.Γ.Παρεπημπτωντος τι γίνετε με αυτά τα misfires,τι ρολο βαράνε? Καμια φορα άκουγα και κανένα στο ρελαντί (από τον πρώτο κύλινδρο vcds),μετα το ανοιγματακια που του έκανα.Επι μιση ώρα στο ρελαντί,και με το vcds να καταγραφει, και ούτε ένα misfire. Mηπως θέλει που και που κάνα σκίσιμο το μοτέρ?
  9. Δεν έχουν αλλαχτεί ακόμη οι δίσκοι.Γιατι μπορεί να έχει σχέση ο δίσκος,με το σφύριγμα?
  10. Έχει να κάνει με το ότι αναφερόμαστε στα πίσω?Ότι δηλαδή δεν είναι τόσο επιρρεπείς σε σφύριγμα.Μηπως το σφύριγμα που αναφέρετε παραπάνω στα ποστ,ειναι για τα μπροστινά? Υ.Γ.Ασχετο αλλα θέλω να το πω καπου. Δεν μπορώ να ξεχάσω με τίποτα,στα 4πιστονα που είχα στο rallye,με ferrodo ds2500 υποτιθετε κορυφαίο.το σφύριγμα που βγάζαν σε απαλό άγγιγμα μονο,χωρις υπερβολές ξύπναγε πεθαμενο,μιλαμε έσπαζε τζαμαρίες ,στα φανάρια με κοιτούσαν όλοι καλα καλα! Περασμένα μεγαλεία!!!
  11. Παιδιά δεν ξέρω τι να πω.Ειστε φοβεροί. Πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο,απλοι κάτοχοι να έχουμε πιο πολλές γνώσεις ,απο ανθρώπους που έχουν μαγαζί,δηλωνουν επαγγελματίες,και υποτιθετε έχουν πρόσβαση σε τεχνικές πληροφορίες από την ιδια την εταιρία,σεμιναρια κτλ. Ο τύπος(συνεργείο) υποτιθετε ότι είναι "όνομα"με πολλές καλες κριτικές(μάλλον από ασχετους,γιατρουςδικηγορους κτλ) Τα παραπάνω που αναφέρεις csaris /dikonou είναι απολύτως λογικά να συμβαίνουν,και θα πρέπει να κοίταζε το συνεργείο, αλλα που... Θα τσεκαρω,ευχαριστώ.
  12. Παιδιά είναι να αλλάξω ,στο s3 τα πίσω τακάκια. Στην αντιπροσωπία που ρώτησα που είπαν 120 ευρω,τα οποια θεωρώ λίαν επιεικώς κλοπή... Υπάρχει κάποιο ενδεδειγμένο brand να επιλέξω απ έξω,χωρις τα κουτάκια της Audi, οπου να είναι ίδιας ποιότητας /μη σφυράνε κτλ.και η τιμή να πατάει στη γη. Είμαι σίγουρος ότι το υψηλο κόστος των Audi,δεν έχει να κάνει με τη ποιότητα ,ή κάποιο εξωτικό υλικό,αλλα καθαρά λόγο name... -Ευχαριστώ.
  13. Ρε παιδιά κάποιος με Kw DCC ,δεν υπάρχει...να μας πει τι παίζει!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.