Jump to content

aggelos1986

Member
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

aggelos1986 last won the day on September 5

aggelos1986 had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About aggelos1986

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    S3 8P

Recent Profile Visitors

1,466 profile views
  1. Κάβουρα νομίζω δεν εννόησες τι ήθελα να πω,και "εκτροχιάστηκες"εντελώς!!! Καλα μίλησε κανεις για τσάμπα? Τελωσπαντων...εγώ εννοούσα το εξης: Εάν πας σε ένα συνεργείο να αλλάξεις πχ τα μπουζι,και για την εργασία του θέλει 15ευρω, συν το ανταλλακτικό (τα μπουζι στη περίπτωση μας). Έχουμε και λεμε 15 +50τα μπουζι θα σου πάρει 65 ευρω. Το συνεργείο θα σου χρεώσει τα μπουζι 50ευρω ,αλλα αυτό θα τα έχει πάρει 30ευρω λόγο κάποιας έκπτωσης που πιθανό να έχει λόγο συνεργασίας με τα ανταλλακτικά κτλ. Στη προκειμενη περίπτωση -δικαια μεν-βγάζει ένα 20αρη από σένα (εδώ κολλάει το εις βαρος σου)από το ανταλλακτικό,γιατι στο χρεώνει όσο να το επερνες εσύ στη λιανική. Δεν κατήγορω το συνεργείο,και καλα κάνει,ομως εάν εγώ για τους δικούς μου λογους ,επιθυμω να πάρω τα μπουζι μονος μου και να του τα πάω,απο τη στιγμή που θα πληρωθεί (15 ευρω) για την εργασία του,δεν θα πρέπει να έχει παράπονο....ή να με αποφεύγει,επειδη από όλη τη μανούρα θα μπορούσε να έβγαζε και αλλα 20....αλλα δεν τα έβγαλε. Αυτό είναι όλο,και αυτή είναι η λογική. Και εννοείτε πως ,με το συνεργείο και με τον εκάστοτε επαγγελματία δεν είμαστε αντίπαλοι...
  2. Κοιτα να δεις...είμαι και εγώ σα και εσένα...της "μουτζούρας"και εμπλέκομε με πολλά γύρω από τα τεχνικά(υδραυλικά,πνευματικα,ηλεκτρολογικα,ηλεκτρονικα ,αυτοματισμους,κτλ κτλ)συνεπώς έχω άποψη για μια εργασία, ΔΕΝ μπορώ δεν μου βγαίνει να μη βλέπω/ξερω τι κάνει ο άλλος στο αμάξι μου. Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει,οτι θέλω να γίνομαι ενοχλητικός στα ποδια του,και να είμαι από πάνω του σαν μπάστακας. Όταν δε ειδικά ,σε ένα συνεργείο είναι η αρχή και δεν το ξέρεις ένα παραπάνω... Γενικά δύσκολα εμπιστεύομαι...όμως γι αυτό ίσως να οφειλοντε οι διαφορες εμπειρίες που έχω... Θα σου πω μονο ότι γνωστός μου(άσχετος με αμαξια,και φαινόταν...) πήγε ,σε μαγαζί να αλλάξει αμορτισέρ ,το άφησε εκεί έχοντας τυφλή εμπιστοσύνη,και οι τύποι τι κάνανε? Βγάλανε τα παλιά αμορτισέρ και τα πλύνανε με το πιεστικό,τα κάναν καινούργη,και του τα πουλησαν για καινούργια.(Φυσικά όταν το ανακαλύψαμε μέσω του έμπειρου πατερα μου,εγινε χαμός...) Από κολλητο τώρα που δουλεύει σε λαστιχαδικο, εκεί να δεις τι γίνετε και τι κάνουνε...με εντολή του αφεντικού. Με τον έναν υπάλληλο μάλιστα να πηγαίνει στα ακριβά αυτοκίνητα -που τα αφήνουν με τυφλή εμπιστοσύνη -και να τα κλωτσαει/χτυπαει και να τους κάνει μικρογρατζουνιες από φθόνο. Μιλάμε για αδιανόητα πράγματα. Δεν λέω ότι αυτά γινοντε παντου,αλλα με όλες αυτές "τις εγγραφες"στο υποσυνείδητο μου,καταλαβαινεις...Οποτε λες καλύτερα μπάστακας....χαχα! Σχετικά με το γ)η μη υγιής συνεργασία ,κατα τη γνώμη μου, ξεκινάει από το μάστορα που θέλει από τα ανταλλακτικά να βγάλει και επιπλέον "μεροκαμματο"εις βαρος σου. Αν το καλοσκεφτείς... Κανονικά από τη στιγμή που ένα συνεργείο/μαστορα τον πληρώνεις στο ακέραιο για την υπηρεσία της εργασίας του την οποια κατέβαλε να σου φτιάξει το αμάξι,δεν θα πρέπει να έχει καμια άλλη αξίωση....
  3. Στο Audi S3 8P FL ,κοντευω τα 120.000χλμ ,και ψάχνομε σιγά σιγά για συνεργείο για αλλαγη του ιμάντα χρονισμού,και προληπτικά τρόμπας νερου.(κάτι λαδια ,φιλτρα καμπίνας,μπουζι τα καταφέρνω και μονος μου) Όμως εδώ υπάρχει ένα θέμα ,που προκύπτει λόγο του χαρακτήρα μου. Το ένα είναι: ότι έχω"βίτσιο"με τα ανταλλακτικά. Θελω πάντα να τα παίρνω εγώ και να τα πηγαίνω στο συνεργειο.Ωστε α)να έχω τον έλεγχο της επιλογής,β)να ξέρω τι βάζω...γ)σε περίπτωση εξουσιοδοτημένου μη πληρωνωνω μαυρο χαβιαρη το ίδιο ανταλλακτικό για μια στάμπα και ένα σακκουλακι της Audi. κτλ.και γενικα έτσι μ'αρεσει και έτσι θέλω για το αμάξι ΜΟΥ.... Το άλλο είναι: ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψω το συνεργείο να μη δεχετε να είμαι μπροστά στην επισκευή και να βλέπω τι κάνει στο αμάξι/περιουσια μου ,και να μου πει πχ να κάθομε στο σαλωνακι. Σε ένα συνεργείο που ρώτησα ,σχετικα με το πρώτο.(δηλαδή να του πάω εγώ τα πράγματα)μου το αρνήθηκε ότι δεν το κάνουνε,δηθεν για έναν ανόητο λόγο-μην αναλύω -και εννοείτε το απεριψα επί τόπου. Προφανώς και δεν τους συμφέρει αυτή η κίνηση ,ισως λόγο της συνεργασίας που έχουνε,και τη δυνατότητα να μαγειρέψουν,ομως εγώ σα πελάτης που σκέφτομαι διαφορετικά ίσως.... θέλω να ρωτήσω,να μου πείτε και εσείς μια άποψη. Κάτι τέτοιο δεν είναι θεμιτό?Είναι τόσο παραλογο να θέλω μονο την υπηρεσία της εργασίας από ένα συνεργείο? Από Δευτερα σκέφτομαι να πάω να ρωτήσω σε ένα εξουσιοδοτημένο,ελπιζω να μην με απογοητεύσουν... Περιμένω απόψεις/προτασεις
  4. Μιας και το θέμα είναι οι πολλαπλασιαστές,και μάλλον **μπορεί να με αφορα... 1)Μάρκας ΝGK είναι οι original -Audi? Σκέφτομαι να αλλάξω πολλαπλασιάστες όμως θα ήθελα πάντα τους γνήσιους -δηλαδή κοιτάω πάντα σε NGK? 2)Επειδή προσανατολίζομαι προς του R8 ,καπου διάβασα ότι τους βγάζει εκτος από κόκκινους και σε μαύρους (ίδιους δηλαδή εμφανισιακά με αυτούς που φοράω τώρα -μαμα - αλλα σε πιο "ενισχυμένους"ισχύει?Και αν ναι γνωρίζει κανεις τους κωδικούς. **μπορεί να με αφορα...διότι έχω παρατηρήσει στο αυτί μου,οταν το αμάξι έχει ζεσταθεί και είναι στο ρελαντί,μια ανεπαίσθητη σαν "ασυνέχεια"στο ρελαντί σε περιοδικό ρυθμό. Βάζοντας vcds ,και τσεκάροντας τους κυλινδρους για misfire, όλοι ήταν μηδενικοί εκτος από τον πρώτο που είχε μερικά και όσο πήγαινε ανεβεναν. Το αμάξι είναι να αλλαχτούν και τα μπουζι τώρα,ομως σε περίπτωση που δεν φτιάξει...εστιάζομε προς πολλαπλασιαστές (και έλεγα καλύτερα του r8 ,μια και είναι και "πιεσμένο"λόγο προγράμματος stage 1)
  5. Έγινες απολυτος κατανοητός.Καποιες βασικές γνώσεις τις έχω και εγώ,οποτε το έπιασα το νόημα. Γενικα δεν κυνηγάω (πλέον)και τόσο τα αλογα,(είμαι easy rider!)απλως είναι η πρωτη μου φορα που αποκτώ τέτοιο αμάξι,(τούρμπο,προγραμμα κτλ)και κάποια πράγματα γύρω από αυτό ήθελα -και πρέπει-να τα ξέρω. Σε ευχαριστώ.
  6. Ησουν κατατοπιστικότατος. Aν έχω καταλάβει σωστα το boost ορίζει τη πίεση του τούρμπο ->όσο μεγαλύτερη τιμή sps ,τοσο περισσότερα bar=αποδοση το fuel ορίζει το ποσο φτωχό/πλουσιο το μείγμα> όσο μεγαλύτερη τιμή sps,τοσο φτωχότερο =αποδοση το timing ορίζει την προπορεια του αβάνς -> όσο μεγαλύτερη τιμή sps ,τοσο πιο μεγαλυτερη γωνια πριν από το Α.Ν.Σ. =απόδοση ? ? Σ'αυτο το σημείο να σημειώσω πως τα παραπάνω που αναφέρω για τη ρύθμιση sps μέσω pc ,ισχυουν για συσκευή "sps select plus", H αμέσως προγγενεστερη "sps select",δεν έχει αυτή τη δυνατότητα.(παρότι έχει και αυτή θύρα usb ,ειναι για να μπορεί ο αντιπρόσωπος να το προγραμματίζει μονο,και όχι μέσο του "sps plus software" που είναι για τον κοινό χρηστη . Και εγώ σιγά σιγά τα μαθαίνω...!
  7. Σε αυτό ακριβώς το σημείο ακριβώς θέλω να εστιάσω στο πως το ρυθμίζεις το sps!To γνωρίζω ότι από τη στιγμή που το έχεις ρυθμίσει δεν χρειαζετε υπολογιστή. Για παράδειγμα στην επιλογή 1) - stock -βάζει τον εγκέφαλο του αυτοκινητου στον stock χαρτη στην επιλογή 2|) - performance βάζει τον εγκέφαλο του αυτοκινητου στο αρχείο που αγόρασες... με το χάρτη της revo Επιπρόσθετος όμως σου δίδετε(συνδέοντας το μέσω καλωδιου στο λάπτοπ+εφαρμογής) η δυνατότητα να δεις και να ρυθμίσεις τον τρέχων χάρτη της revo ως προς τις εξης παραμέτρους:boost ,timing,fuel Εγώ δεν ξέρω αυτές τις τιμές τι επίδραση έχουνε (πέραν του boost που πρέπει να ορίζει τη μεγιστη πίεση) στον κινητήρα. Μπορεί κάποια στιγμή να θες το ρύθμισης να το δουλεύεις με 95αρα αντί μονο 100αρα. εκεί τι "σετάκι"δίνεις.
  8. Καλησπέρα. (οπως είναι ίσως γνωστό και από αλλα ποστ)Το αμάξι το πηρα με πρόγραμμα stage 1 της revo. Eπειδη προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός να "χάνεις"το πρόγραμμα πχ μετά από μια αλλαγη μπαταριας .ή ενός δίσκο πλατο(οπου θα βγει η μπαταρια)φρόντισα να αποκτήσω την εν λόγο συσκευουλα (μετεχειρο),ωστε να έχω τον έλεγχο εγώ, και να μην έχω ανάγκη κάθε φορα που θα χρειαστεί, κανενα αντιπροσώπο της revo,ωστε να τρέχω για ενεργοποίηση (και με οποιο κόστος αυτό συνεπάγεται ...) Εκτος των παραπάνω η εν λόγο συσκευή έχει τη δυνατότητα μέσω εγκατεστημένου λογισμικού σε λάπτοπ(SPS software SelectPlus)και με σύνδεση της με usb,περαν την ενεργοποίησης /απενεργοποιησης του προγράμματος, επιπροσθετος να ρύθμισεις κάποιες παραμέτρους του προγράμματος,πχ για καύσιμο 95ron ,100ron κτλ. Φυσικά όλα αυτά δεν τα έχω κάνει στη πράξη,και ακόμη δεν έχω βρει μια ευκαιρία ,να πάω σε μια revo να μου τα επεξηγήσει. Υπάρχει λοιπόν από το φόρουμ κάποιος κάτοχος αυτής της συσκευής, που κάνει χρήση αυτής της συσκευής ,να μου δώσει τα φωτα του,για να κάνω σε ποιο συνειδητό επίπεδο ότι αλλαγές κάνω με τη συσκευή. Ευχαριστώ.
  9. Στο s3 κάποια στιγμη μου αναψε ενδειξη να συμπληρώσω λαδι ,γιατι ειχε κατεβει απ΄τη μεζουρα του. Το αμαξι φοραει castrol edge 5-30 LL . Είχε πεσει στα αυτια μου αυτο περι γνησιοτητας των λαδιών ,και ετσι πριν παω να αγοράσω 1λιτρο για συμπλήρωμα ,εκανα μια μικρη "ερευνα". Μπαινοντας στο διαδικτυο και βλεποντας -κυριως κάποια βιντεακια-, πληροφορήθηκα για σημεια γνησιότητας και που πρεπει να εστιάσω στο μπουκάλι κτλ. και να έχω ένα σημείο αναφοράς. Πηγαινοντας στο "δικό μου" κατάστημα που αγοράζω (ο οποιος τα βρισκεις σε καλες τιμες),του ζητάω να μου δωσει το μπουκαλι να το δω λίγο. Ως "υποψιασμένος" κοιτάζω τα σημεία,τα οποια με επεισαν ότι επρόκειτο για γνήσιο. Το αγορασα για 9ευρω το λίτρο. Στο δρόμο προς την επιστροφή και περνοντας απο επισημη αντιπροσωπια ,ειπα να κάνω μια σταση να ρωτήσω. Ρωτάω για το ιδιο λαδι ,και μου είπαν 25ευρω το λίτρο. Καλα τι λαδι ειναι αυτο τον ρωτησα με 25 ευρω,ουτε να εμπεριείχε το "χημικο στοιχειο 115" ! Ζητησα να το δω. Ήταν ακριβώς το ίδιο...
  10. Το εχω παρει ηδη.... Τωρα περιμένω το εγκεφαλακι να μου έρθει. και ξεκινάω! Ελπίζω να πανε ολα καλα.(θα πανε!) Λιγο αγχος εχω με το εγκεφαλακι...αλλα διαβαζοντας εδώ ,αυτο που αναφερω παραπανω ,και εχω παρει, πρέπει να είναι.... https://www.audi-sport.net/xf/threads/upgrading-midline-steering-wheel-control-module-for-mfsw.216058/ ειδωμεν
  11. Eδω μπορει ισως να τους αδικεις λίγο. Εγω οταν τους ειχα επισκεφτει ,και τους ανεφερα οτι το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο με το προγραμμα τους κτλ κτλ... Αμεσως μου είπε ο κυριος που επικοινωνουσα να έρθω μια μερα με τα χαρτιά ,να το περάσουμε στο ονομα μου, -διότι έχει εγγυηση εφορου ζωης κτλ κτλ.
  12. Επανερχομε με περισσοτερη εμπειρια στο θέμα καθως βρίσκομε στη φαση που μαζεύω τα πραγματάκια που χρειαζοντε.Ωστε να βοηθηθει καποιος. Οπως πολυ σωστα αναφερετε παραπάνω,τα κουμπακια σκετα και μεμονομενα για το flat bottom- (αν και μου ετυχε καποιες φορες να τα βρω,τα "έχασα"ομως λογο της αναβλητικότητας μου)-ειναι λιγο δύσκολο να βρεθούν. Ετσι πας για ολοκληρο τιμόνι... Το επόμενο που χρειαζετε ειναι η πλεξούδα! Η μικρη πλεξουδα που συνδεει τον αερόσακο με την κινητη επαφή του τιμονιου ,η οποια πρεπει τωρα να διαθετει ενα ακομη "άκρο"οπου εκει θα συνδεθει το μπριζακι απο το τερματικό φις των κουμπιών. Την πλεξούδα αυτη μπορουμε να τη φτιαξουμε και εμεις αν το κατεχουμε λιγο το άθλημα,και εχουμε βρει τα υλικα μας . Παραθέτω έναν οδηγό: https://www.audi.homeradiatorsreview.com/airbagcable.html Το επομενο που απαιτητέ για να ειναι λειτουργικα περα του να ανάβουν,ειναι (δυστηχως) και ο εγκεφαλος του τιμονιού....(Steering Wheel Control Module) Συμφωνα με τις αναζητησεις μου ο εγκεφαλος τιμονιου που ειναι συμβατος για πολυλειτουργικο τιμόνι,πρεπει να εχει τον κωδικο 8P0 953 549 F για μοντελα Α3/S3 εως το 2008 ,ενω για τα νεοτερα facelift 2009> 8P0 953 549 K Π.χ το δικο μου που δεν εχει πολυλειτουργικο εχει εγκεφαλο με γραμματα κατάληξης "DB" Αυτο μπορει να το δει καποιος ευκολα εαν εχει το vcds ,ανοιγοντας το καταλληλο module.ή ξηλωνωντας ολα τα πλαστικά τιμονιου απο κάτω για να δει την ετικετα του εγκεφαλου... Το επομενο που χρειαζετε ειναι να εχουμε και την καταλληλη "κινητη επαφή"τιμονιού (slip ring)ή ταινια οπως αναφέρετε,οπου η μπρίζα της να εχει 8pin αντί ?. (4 είναι για το airbag+4για κορνα και κουμπάκια) (αυτο με μια επιφυλαξη μέχρι να το ανοίξω,γιατι καποιος μου είπε οτι δεν χρειαζετε-εχει απο το εργοστάσιο-αυτη που πρέπει) Τελος όλων, τα κουμπακια δεν θα λειτουργήσουν εαν δεν πληροφορήσουμε τον εγκέφαλο του αυτοκινητου ότι εχει τιμόνι με αυτά,με την αντίστοιχη κωδικοποίηση... Αν καποιος γνωρίζει κάτι αλλο,ας με διορθώσει(θα βοηθησει και εμενα!!)
  13. Σωστα και Αγια τα οσα λες, αλλα τι να κάνω ο καψερός με τους μ@λακές που έμπλεξα... Και αναφέρομε στη revo (όχι στον εκαστοτε αντιπρόσωπο),που με "αναγκάζει"να μπαινω σε τέτοια διαδικασία σκεψης ,απο το να βγάλω απευθειας τον πολο εκει να τελειώνω. Τι να κανω?,με αυτο το προγραμμα το πηρα το αμαξι.Αν ηταν επιλογη μου δεν θα το επέλεγα καν-απο αυτο και μονο-διοτι ειναι απαράδεκτο (ΚΑΤ εμε)αν για τον οποιοδηποτε λογο χρειαστει να βγαζεις το πόλο,να "χάνεις"400-600ευρω (ποσο κανει το stage1). Και αντε να εισαι απο κεντρο που τα χεις ολα στα ποδια σου και πεταγιεσε να στο ξαναενεργοποιησουν(που δεν ειναι και δωρεαν...),δηλαδη αν εισαι απο κανα νησι...? Απαραδεκτα πραγματα...και αν "κυρια" revo ,ειναι τεχνικα αδύνατο να μην "χάνετε" το πρόγραμμα, τουλαχιστων μαζι με το πρόγραμμα δίνε και το sps .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.