Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    16,134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    556

Kavouras last won the day on July 3

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

10,044 Excellent

About Kavouras

  • Rank
    **********

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere with mind peace
  • Interests
    cars, rc, engineering

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 8V

Recent Profile Visitors

16,601 profile views
  1. δεν πιάνονται 260 άλογα με το εργοστασιακό τούρμπο. Με το ΙΗΙ το φτάνεις μόνο με τούρμπο και πρόγραμμα. Ούτε εισαγωγή ούτε, εξάτμιση, ούτως ic. Συγκεκριμένα ο kem το είχε πετύχει όταν εγώ μόλις το έκανα 1ο στάδιο και θυμαμαι πόσο βλάκας ένιωθα που έδωσα τα διπλά λεφτά και είχα και χειρότερο τελικό αποτέλεσμα από τον kem που έβαλε ένα ΙΗΙ και ένα πρόγραμμα. εδώ το topic του kem. https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/14359-audi-a3-18t-ihi-turbo/#comments
  2. Αν θες διάβασε εδώ: και εδώ: (από το αμάξι μου όταν έφυγα από κ03 και έβαλα κ04). Οι προσωπικές μου εντυπώσεις είναι πως η ΙΗΙ είναι ακριβώς το τούρμπο που έπρεπε να φοράει το αμάξι χωρίς να χαλάει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το κ04 καλό χρυσό, αλλά έχει lag χαμηλά, χάνει την εργοστασιακή άνεση λειτουργίας του Α3. Αν θες μέχρι 280 άλογα, δεν υπάρχει (κατά τη γνώμη μου) καλύτερο τούρμπο. Τώρα αν τα 280 δεν σου φτάνουν, καλό είναι να σκεφτείς κ04-064 με ό,τι καλά και κακά θέματα κουβαλάει μία τέτοια επιλογή.
  3. Αφελώς σκεπτόμενος, γιατί δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο τον delectronics να σου προτείνει κάποιο συνεργάτη του ή κάποιο μαγαζί που συνεργάζεται με Θεσσαλονίκη? Γιατί οκ να κατέβεις Αθήνα, αλλά να κατέβεις μόνο και μόνο γι' αυτό? Πολλά km και κόπος όταν μπορείς να το κάνεις πιο κοντά σου. ΥΓ: εγώ έχω navigation της Audi ενεργοποιημένο, αλλά μετά που έβαλα carplay, το "ξέχασα" πρακτικά.
  4. α.... το μυαλό μου πήγε στα εξωτερικά χερούλια (όπως τα έχει η BMW και μου φάνηκε καλή φάση!!). Μίλησε με τον delectronics. Σίγουρα θα έχει λύση γι' αυτό. ΥΓ: Εγώ τα έχω εργοστασιακά αυτά της φωτογραφίας
  5. Μπορείς να ανεβάσεις μία φωτογραφία? Δεν το έχω δει ποτέ....
  6. Για 450 άλογα ρόδες, αν το λές σοβαρά, δεν φτάνει το TTRS τούρμπο. Πρακτικά έχεις ~50 άλογα απώλειές (ίσως και παραπάνω). Άρα πρέπει να βγάλεις 500+!
  7. Οπως τα είπε και ο Δημήτρης από πάνω, δεν ξέρω αν αξίζει. Αν παρόλα αυτά θέλεις υβρίδιο (με όλες τις πιθανές περιπτώσεις να μην δουλέψει όπως πρέπει + lag), να έχεις υπόψη σου ότι στο k04-064 (του S3 8Ρ), υπάρχει πρώτα περιορισμός στο hot side (στο μαντέμι) και όχι στην πλευρά του αλουμινίου (που πρακτικά σπρώχνει τον αέρα προς το μοτέρ). Δεν ξέρω αν έχεις παρατηρήσει ότι η Κ04 σηκώνει υψηλές θερμοκρασίες εξαγωγής όταν την πιέσεις πολύ, ενώ θα μπορούσε θεωρητικά με κάποιο λίγο πιο σκληρό wg να κρατήσει ψηλά πίεση. Φαντάσου πως αν βάλεις "φτερό" μόνο στην πλευρά του αλουμινίου, πρακτικά θα έχεις θερμοκρασίες εξαγωγής πολυ μεγάλες ("πυρόμετρο" που λένε στην πιάτσα) και δε θα μπορείς να εκμεταλλευτείς το μεγαλύτερο φτερό μπροστά, μιας και θα εντίνεις ακόμα περισσότερο το πρόβλημα. Αν είναι να το κάνεις υβρίδιο, άλλαξε τουλάχιστον τον "κώλο" (το "Φτερό" στην πλευρά της εξαγωγής), αλλά επειδή αν φτάσεις εκεί, πρακτικά μπορείς να αλλάξεις και το εμπρός με μικρό κόστος, βάζουν όλοι "μπρος-πίσω" μεγαλύτερο να τελειώνεις. ΥΓ: μετά την κ04-064 που την είχα τερματίσει, έχει τύχει να οδηγήσω 2-3 οχήματα με κ04 που της έβαλαν "φτερά" από TTRS (μπρος-πίσω). Ε,ναι δε λέω. Περισσότερη δύναμη (βέβαια σε υψηλότερο εύρος στροφών που στην καθημερινότητα είναι μλκια), αλλά παρότι ναι μεν λύνουν το πρόβλημα του χρήστη ("θέλω περισσότερα άλογα!!"), εν τέλει δημιουργούνται άλλα θέματα (μηχανικά) που δύσκολα έχουν λύση (ή δεν λύνονται εκτός και αν βρεθεί κάποιος να παρακάμψει νόμους της φυσικής).
  8. Ναι, η σωστή επιλογή είναι μία GTX, αλλά από την άλλη, 1600€ για ένα συζητήσιμης ποιότητας τούρμπο δε σε προβληματίζει?
  9. Καλημέρα!!! Αν έχουν κρεμάσει, μάλλον έχουν ξεβιδώσει οι βίδες στους μεντεσέδες της πόρτας. Μπορείτε είτε να τις σφίξεις μόνος σου είτε να πας σε κάποια αντιπροσωπεία/συνεργείο να στο κάνουν. (δεν είναι δουλειά φανοποιού, αλλά και φανοποιός ας πούμε θα μπορούσε να στην κάνει). Η διαδικασία είναι υπόθεση 2 λεπτών. Αν δεν βαριέσαι, μπορείς να βγάλεις μία μία τις βίδες, να βάλεις 2-3 σταγόνες κόλλα loctite μέτριας συγκόλλησης (loctite 243 που είναι και φτηνή) για να μην ξαναλασκάρουν εύκολα. (δεν είναι κόλλα μόνιμης κόλλησης, αλλά μέτριας όπως έγραψα για να μπορεί να ξεκολλήσει. Χρησιμοποιείται συχνά για να "ασφαλίσεις" τα σπειρώματα. Έχει και μπλε χρώμα και την έχετε δει σίγουρα ξεραμένη σε εργοστασιακές βίδες που ξεβιδώθηκαν.)
  10. Καλημέρα!!! Δουλεύουν όλα εκτός του στροφόμετρου στο καντράν?
  11. έχω εμπειρία με το συγκεκριμένο αμάξι επειδή έτυχε να το έχω νοικιασμένο για μικρό διάστημα στο παρελθόν. Δυστυχώς ο 1,5Τ είναι όντως "λίγος" για το μέγεθος και το βάρος του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να καίει ~9 με 10lt/100km ειδικά σε ανοιχτούς δρόμους και εθνική (οδηγώντας με 120-140km/h), κατανάλωση που μου φάνηκε αρκετή και ίσως και αδικαιολογητη για το μέγεθος του μοτέρ. Σαν πάτημα στο δρόμο και σαν......μπλιμπλίκια, τι να πει κανεις? Το αμάξι είναι μέσα στην τεχνολογία, ενώ ταυτόχρονα έχει πολύ ωραίο και άνετο πάτημα. Για συντήρηση και αντοχή, δεν έχω άποψη καθώς δυστυχώς δεν το είχα επαρκές (κατ' εμέ) διάστημα ώστε να κρίνω. Τέλος, για το κομμάτι της εγγύησης, οποιαδήποτε αναβάθμιση/αύλωση στο όχημα σημαίνει πρακτικά και ακύρωση της εγγύησης. Δεν ξέρω που θα το πηγαίνεις και αν θα κάνουν τα στραβά μάτια....
  12. Τι λες τώρα!!! θα περάσω σίγουρα από το Δημήτρη να δω αν γίνεται και σε μένα!!!
  13. @Unreal, Διαβάζοντας αυτά που έγραψες, αλλά και αυτά που μου έστειλες με πμ, προσωπικά σοκαρίστηκα λίγο μόλις έκανα την απλή μετατροή: 0,5inch διαφορά = 127mm. Δηλαδή και τα 2 λάστιχα είναι 245, αλλά το ένα πατάει σε 205,7mm πέλμα και το άλλο σε 218,4mm. Δηλαδή το ένα έχει 83,96% effective πέλμα και το άλλο 89,14%. Και μιλάμε για το ίδιο λάστιχο τώρα!!! PS4S. Που να μπει η κουβέντα και με άλλες μάρκες/μοντέλα. Άσκηση για δυνατούς λύτες μετά η επιλογή του ελαστικού. Βγάζει πλέον και νόημα στις κριτικές που κάποιοι τονίζουν ότι είδαν διαφορά στα εργοστασιακά λάστιχα μάρκας τάδε και μετά έβαλαν εμπορίου ίδια διάσταση (απλά πχ όχι με πιστοποίηση για Audi/Mercedes/Porsche) και είδαν διαφορά στην απόδοση του ελαστικού.... ΥΓ: τις άεργες μέρες/ώρες, γίνονται οι καλύτερες σκέψεις, έλεγε ένας γνωστός μου. (σαν το αντίστοιχο μάλλον που λέει o λαός μας πιο.....λαϊκά: στην τουαλέτα έρχονται οι πιο λαμπρές ιδέες...)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.