Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    16,035
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    537

Kavouras last won the day on July 30

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

10,003 Excellent

About Kavouras

  • Rank
    **********

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere with mind peace
  • Interests
    cars, rc, engineering

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 8V

Recent Profile Visitors

14,703 profile views
  1. Αυτό ισχύει στους παράλληλους εγκεφάλους. Στο σωστό remapping, ουσιαστικά ξαναγράφονται τα όρια των ενδείξεων που παίρνει ο εγκέφαλος. Δεν προσπαθεί να το κοροϊδέψει. Αλλάζονται τα όρια πχ στον maf, στον "όριο/κόφτη ροπής" κτλ. Σε ένα σωστό remapping, αν ο προγραμματιτσής δεν έχει αφαιρέσει δικλείδες ασφαλείας, θα σου βγάλει τα σωστά μηνύματα, για τις σωστές βλάβες. Τώρα, φίλε @DZ1702, όπως είναι το σύστημα του καυσίμου, είναι υπερ-αρκετό (ίσως και overkill) για ένα πρόγραμμα 1ου σταδίου (είτε μόνο πρόγραμμα είτε πλήρως Φ-Π-Ε). ΠΟΛΥ άνετα όμως.... Προσωπικά ως χρήστης του Α3 1.8TFSI (με DSG ήταν το δικό μου), έφτασα με μικρές παρεμβάσεις (αλλαγή τούρμπο, εισαγωγής και εξάτμισης πρακτικά) να σκαρφαλώσω στα ~300 άλογα (με αλλαγή plug and play του τούρμπο με αυτό από Golf 6 GTI ) και εν τέλει στα 350 άλογα (με αλλαγή με τούρμπο από S3 8P). Μετά για έξτρα δύναμη και ασφάλεια μπήκαν μπεκ από Golf 6 gti, ενώ αλλάχτηκε και το intercooler για λόγους ψυχολογικούς (ήθελα να χρησιμοποιώ το αμάξι χωρίς να σκέφτομαι "α.... έχει πολύ ζέστη, ας μην πατήσω καλύτερα"). Στο τέλος, στην υπογραφή μου έχω ένα link με το topic και το Α3 8Ρ. Στην 1η σελίδα του topic έχω κάνει ευρετήριο. Αν έχεις όρεξη,.... ή αν βαριέσαι, μπορείς να στείλεις και προσωπικό μήνυμα για τις λεπτομέρειες κάθε βήματος ή ό,τι απορία έχεις σχετικά με αυτά που έκανα στο αμάξι.
  2. ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!! Είναι από τις αιτίες που ανέφερες το κόψιμο. Το κάνει όταν μένει από καύσιμο. δεν σου άναψε το CEL (Check Εngine Light) καμία φορά?
  3. 2 μήνες μόνο? Τι να σου κάνουν 2 μήνες???
  4. τι κοβεις ρε μλκα με 800 βαθμούς? Εδώ πατάς με 40 εξωτερική. Κλείσει το topic, πούλα το αμάξι (σε μένα)..... Άκου λέει φοβάται.......
  5. έχει σπάσει το χρώμα? Αν ναι, πρακτικά η τοπική βαφή θα σου κοστίσει σχεδόν όσο να τη βάψεις ολόκληρη. Δεν ξέρω γιατί το χρεώνουν τόσο ακριβά το τοπικό βάψιμο.... Αν δεν έχει σπάσει, υπάρχουν κάτι τύποι που με βεντούζες "φέρνουν" τη λακούβα και όταν τελειώσουν είναι σα να μην υπήρχε ποτέ εκεί. (ζεσταίνουν τη λαμαρία και με πολλές βεντούζες -διάφορα μεγέθη- κάνουν τη δουλειά που πρέπει) Κι αυτοί δεν είναι φτηνοί αλλά αν δεν έχει βαφτεί το αμάξι και θες να κρατήσεις το εργοστασιακό χρώμα για χ-ψ λόγους, είναι ό,τι καλύτερο. ΥΓ: προσωπικά όσες φορές ρώτησα (βάψιμο από πέτρα στο καπό στο μέγεθος όσο είναι το νύχτι του μέσου αντίχειρα), μου είπαν κόστος σχεδόν όσο το βάψιμο ολόκληρου του καπό. Οπότε περίμενα κάποια στιγμή που θα μου ήταν ανυπόφορο να το βλέπω και θα το πήγαινα τότε για βάψιμο.
  6. Τα top mounts προτείνουν όλοι (κι εγώ μαζί) να αλλαχτούν τώρα γιατί, τώρα θα είναι λυμμένη η ανάρτηση για να βάλεις απευθείας τα καινούρια (έχει και λιγότερο λύσε-δέσε ). Ο κυριότερος λόγος αλλαγής είναι πως είναι τεράστια μανούρα η αλλαγή τους αν σπάσουν-χαλάσουν σε πχ 30.000km ή ακόμα χειρότερα να τα βγάλεις και να έχουν ραγίσει (οπότε δεν κάνουν θόρυβο -ακόμα- στην στροφή του τιμονιού) και να βγουν σε 3-4 κομμάτια. Οπότε μέεεεχρι να έρθουν τα καινούρια top mounts, έχεις μείνει με λυμμένο αμάξι.... Συν του ότι αν χρειαστεί να τα λύσεις, θα πρέπει να πας πάλι για ευθυγράμμιση. Τεράστια ταλαιπωρία σε σχέση με το κόστος των top mounts (πες εργασία θα την κάνεις εσύ, άρα μόνο ταλαιπωρία και χρόνο θα φας). Γι' αυτούς τους λόγους, πολλοί τα αλλάζουν μαζί ανάρτηση και top mouts. Επιπρόσθετα, ως συμβουλή, θα σου προτείνω να αγοράσεις όλες τις βίδες που βιδώνει η ανάρτηση με καινούριες. ~1€ η μία έχουν περίπου και είναι 16 βίδες (όχι όλες ίδιες) αν θυμάμαι καλά. Κόστος σχεδόν μηδέν σκεπτόμενος το κόστος των αμορτιστέρ. Τέλος, αν κάνεις όλη την εργασία μόνος σου, αγόρασε και μία Loctite μέτριας συγκόλλησης για μεταλλικά σπειρώματα (νομίζω το μικρό μπουκαλάκι έχει 10€ και θες 1 σταγόνα περίπου ανά βίδα).
  7. Να πω τη γνώμη μου: Προσωπικά δε μου αρέσει η αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος του οχήματος με κάποιο άλλο βελτιωτικής εταιρίας. Οκ, ξέρω, το πλεονέκτημα είναι ότι το ξαναβάζεις πάνω το εργοστασιακό και δεν είναι καν ανιχνεύσιμη η βελτίωση από κανέναν. ΑΛΛΑ, το ότι δεν μπόρεσαν να φλασάρουν το εργοστασιακό, σημαίνει ότι αυτοί έφτιαξαν κάτι δικό τους για να καταφέρει να δουλέψει το πρόγραμμα βελτίωσης/αύξησης ιπποδύναμης. Και κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου, όλοι οι άλλοι που υπόσχονται και περισσότερα άλογα, πως έχουν "παρακάμψει"/λύσει το πρόβλημα αυτό που η brabus σκάλωσε? Δεν αναφέρομαι καν στον παράγοντα χρήματα, καθώς το πόσο κάνει, αν αξίζει κτλ, είναι υποκειμενικό και ο καθένας ζυγίζει τα πράγματα με βάση τις προσωπικές του εμπειρίες. (2.500€ για βελτίωση 1ου σταδίου -μόνο πρόγραμμα πρακτικά- δεν έδινα σε κανέναν. Το θεωρώ υπέρογκο σαν ποσό γι' αυτό που παίρνω). Τέλος, προσωπικά είμαι αρνητικός στις σκάστρες ανοιχτού τύπου για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι πως πρακτικά πετάς (έξω) τον αέρα που παράγει το τουρμπο και δεν τον χρειάζεσαι (γιατί πχ άφησες το γκάζι). Δεν είναι απαραίτητα κακό, θα πει κάποιος. ΟΜΩΣ.... Όταν αυτός ο αέρας χρησιμοποιείται πχ σαν το S3 8Ρ (αν θυμάμαι καλά) για μείωση του lag, θεωρώ ότι θα είναι πιο έντονο το φαινόμενο του lag στο "πάτα-άσε-πάτα". Γνώμη μου. Μακάρι να έχω διαβάσει/καταλάβει λάθος στο πως είναι η διάταξη στο mercedes. ΥΓ: μπορούσες να το αλλάξεις μόνος σου κάνοντας edit στο 1ο post. Το έκανα εγώ για σένα. Απλά το αναφέρω ενημερωτικά για το μέλλον.
  8. Όποιος είπε εδώ μέσα: - "αυτό μόνο θα κάνω και τίποτε άλλο", ή - "αυτό και ούτε 1€ παραπάνω" ή - "δε θα ρίξω ούτε ευρώ, θα μείνει ως έχει", ΟΛΟΙ μα....ΟΛΟΙ λούστηκαν τις συνέπειες (φούλ 1ο στάδιο , μετά ρε μήπως να δούμε μήπως παίρνει κάνα τούρμπο από το 2λιτρο, μήπως μπαίνει τούρμπο από S3, ρε μήπως τα φρένα του S3 μπαίνουν, από ανάρτηση τι θα κάνουμε, αντιστρεπτικές πιο χοντρές υπάρχουν, βρήκα "ευκαιρία" σαλόνι κομπλέ S3 δερμάτινο κοκ). Τώρα που το σκέφτομαι, πρέπει να βάλουμε κάποιο αυτόματο μήνυμα που να σε προειδοποιεί για τέτοια posts όταν πας να τα κάνεις τύπου: "είσαι σίγουρος ότι θες να το ποστάρεις αυτό?"
  9. χαχαχαχαχαχα ομοιοπαθής κι εγώ! Έκανε σφύριγμα όταν ελευθέρωσα την εισαγωγή, άλλαξα τούρμπο (έτσι είπα στη "γυναίκα") και πρόβλημα τέλος (Εγώ έβαλα ΙΗΙ τότε, γιατί φοβόμουν ότι ως κ04 θα έχανε τη σπιρτάδα του το αμάξι, που να ήξερα? Πες τα κι εσύ ρε @Dikonou. Μην τα λέω μόνο εγώ)
  10. Καλώς όρισες φίλε! Υπάρχει αρκετό υλικό για Β6 στο φόρουμ και πιστεύω θα βοηθηθείς να καταλήξεις στου τι προβλήματα βγάζει, πόσο σοβαρά είναι κάποια αλλά και τι αναβαθμίσεις (αν θες) να κάνεις στο μέλλον (μετά την αγορά). Εύχομαι ειλικρινά να βρεις το β6 που ονειρεύεσαι και αν μπορείς, να περάσεις για βόλτα σε κάποια από τις συναντήσεις μας. Είμαστε πρακτικά μία τεράστια και πολύ χαλαρή παρέα ιδιοκτητών audi, όπου ο καθένας φέρνει αυτό που μπορεί και θέλει να έχει, κάποιοι από μας έχουν και οικογένεια/παιδιά/σκυλιά/γατιά (ίσως κάποιοι και όλα μαζί ).
  11. όπως σου έγραψε και ο Csaris, είναι κλασσική αλλαγή καντράν από το επόμενο (facelift) μοντέλο. Θεωρώ πως είναι μία αναβάθμιση που δύσκολα θα σου κοστίσει λιγότερα από 1000€. Ο Delectronics ξέρω ότι το κάνει σίγουρα και ίσως μπορέσει να σου βρει και το κατάλληλο καντράν. Δυστυχώς όμως (όπως όλοι που ασχολούνται με τα ηλεκτρονικά σε αμάξια), όποιος είναι καλός, έχει πολύ δουλειά, οπότε δεν είναι κάτι που θα το κάνεις "μπαμ-μπαμ". Θέλει υπομονή να βρεις το σωστό ανταλλακτικό και ο ηλεκτρολόγος να έχει άνεση χρόνου να στο κάνει σωστά. Έχω δει αλλά και διαβάσει αρκετό "κόσμο" που ερασιτεχνικά το έχει κάνει και μόνος του, αναλαμβάνοντας την ευθύνη/ρίσκο (φυσικά) και το "μπαλάκι" που πρέπει να γίνεις ανάμεσα σε 1-2 επαγγελματίες (κάποιον που ασχολείται με κοντέρ και κάποιον που θα σου δώσει το σωστό καντράν). Ουσιαστικά δεν κερδίσεις κανα σοβαρό ποσό (ίσως τα εργατικά του ηλεκτρολόγου στο βγάλε-βάλε του καντράν). Όσοι το έκαναν, το επέλεξαν κυρίως γιατί ήθελαν να το κάνουν μόνοι τους (βλέπε πχ άλλο topic με τοπική επισκευή ζαντών). ΥΓ: προσωπικά δε θα έκανα τέτοια τοποθέτηση χρημάτων, εκτός κι αν δεν είχα "τίποτε άλλο να βάλω στο αμάξι".
  12. συγκεκριμένα το 2.0tdi με τους 177 αλλά και τους 190 και τους 204 (τελευταίο update), δεν βγάζουν προβλήματα στον κινητήρα. Τώρα, ναι βλαμμένες βλάβες (πχ κλεδαριά συνοδηγού ή πίσω πόρτα ή πορτ-παγκάζ) μπορεί να βγάλει αλλά η προσωπική μου εμπειρία δείχνει ότι δεν βγάζουν γενικά προβλήματα. Δυστυχώς όμως ειδικά για τα diesel, έχει σημασία τι καύσιμο βγάζεις για να μη βγάζει ζημιές στην τροφοδοσία καυσίμου. Από τη στιγμή που κοιτάς μεταχειρισμένο, κάτι τέτοιο δύσκολα θα μπορέσεις να το ανακαλύψεις. Θα μπορούσες όμως να ζητήσεις κάποια εγγύηση από το μαντρά με ένα (μικρό) επιπλέον κόστος ώστε αν "σκάσει" βλάβη στα μπεκ ή σε κάποια από τις αντλίες, να καλυφθεί από κάποια εγγύηση.
  13. dpf delete σημαίνει και μαυρίλες πίσω όταν πατάς τέρμα γκάζι. Δεν ενδιαφέρομαι προσωπικά και αν δεν το αφαιρέσεις, δεν παίρνει σχεδον τίποτα. Οπότε........ κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει καμία επιπλέον αναβάθμιση, εκτός κι αν κάποιος σκεφτεί να βάλει τούρμπο από το 2λιτρο. Έχω δει ότι γίνεται με όχι απαγορευτικό κόστος, αλλά προσωπικά πιο πολύ με αγχώνει το σασμάν και το δίσκο-πλατό.
  14. Δεν το ξέρω αυτό (για τα μαρσπιέ στις πόρτες). Θα πρέπει κάποιος με Β6 να σου πει.
  15. εγώ δεν έχω καταλάβει καμία αλλαγή πέραν της επιπλέον απόδοσης και ίιιισως λίγο πιο σύντομη "ανάγκη" για αναγέννηση του dpf (ίσως είνια και η ιδέα μου?). Το αμάξι μου φοράει ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι και πρόγραμμα. Τίποτε άλλο....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.