Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,509
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    443

Kavouras last won the day on September 18

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,702 Excellent

5 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

11,528 profile views
  1. καλώς όρισες φίλε Αριστείδη στην παρέα μας!! Ελπίζουμε να σε δούμε σε κάποια πανελλήνια συνάντηση ή και σε συναντήσεις που κάνουμε κατά τόπους. Αν έχεις facebook, μπορείς να μας βρεις και ως γκρουπ "audi sport club" (είναι το κεντρικό μας γκρουπ αλλά έχουμε και ανά κάποιες περιοχές που έχει εκδηλωθεί δραστηριότητα από τα μέλη) αλλά με το ίδιο όνομα και ως σελίδα, όπου την κρατάμε και πιο επίσημη. ΥΓ:Αν μπορείς σε παρακαλώ να γράφεις με μικρά, γιατί στο γραπτό λόγο είναι σα να φωνάζεις. (εκτός του ότι απαγορεύεται από τους κανονισμούς)
  2. πρέπει να πας από το μαγαζί να συνεννοηθείς για τις λεπτομέρειες. Έχει τεράστια σημασία τι χρειάζεται ακριβώς το αμάξι σου για να μπει το PDC. Δηλαδή και το 300€ και το 500 είναι λογικές τιμές, αλλά εξαρτάται από το τι ανταλλακτικά χρειάζεται και πόση εργασία ώστε να γίνει "σαν εργοστασιακό".
  3. Τόσο στου πατέρα μου το Stronic που είναι επίσης 7τάχυτο (υγρού συμπλέκτη) αλλά και στο δικό μου 6άρι (επίσης υγρού συμπλέκτη) αναγράφει στο service manual ότι πρέπει να γίνεται αλλαγή κάθε 60.000km. ΥΓ: του πατέρα μου το αμάξι είναι Q5 2.0tdi
  4. τι εννοείς δεν υπάρχουν? Εγώ αγόρασα πριν κανα μήνα 4 για μένα και άλλα 10 για ένα γνωστό... Τα F5DPOR είναι ένας συγκεκριμένος κωδικός, ο οποίος αν θυμάμαι καλά αντιστοιχεί στο μοτέρ του RS2. ΥΓ: τα χρησιμοποιώ κι εγώ στο μοτέρ μου.
  5. Πάρε ένα τηλέφωνο στον Delectronics να σου πει. Θεωρώ ότι γίνεται. ΜΠΟρεί είτε να σε κατατοπίσει τι να πάρεις και να στα τοποθετήσει, αλλά και ίσως να στα πάρει αυτός τα πράγματα και να στα βάλει (με κάποια έξτρα χρέωση φυσικά γιατί...πρέπει να κι αυτός να ζήσει - αλλά θα αναλάβει και την ευθύνη στο 100% αν γίνει κάποια στραβή)
  6. Είχε βγει αναβάθμιση πάντως για την πλατφόρμα μας (forum) και για το plug-in του tapatalk τα οποία έγιναν χθες. Ίσως το update να έλυσε τα θέματα που ίσως είχες, ίσως ήταν και τυχαίο. Ευχάριστο πάντως που επέστρεψε στην κανονικότητα.
  7. φυσικά.... αν το έβαλε εκ των υστέρων και βρήκε προσφορά τιμόνι με paddles (και δεν τα έβγαλε γιατί θα είχε τρύπες από πίσω το τιμονι)
  8. εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα...
  9. είχαμε κάνει group buy vcds μηχανήματα. Αν θες και μπορείς περιμένεις, να ξέρεις πως μόλις επιστρέψουμε από διακοπές θα ξαναγίνει κάτι αντίστοιχο...
  10. autorep Φονσό Γιώργος. Είναι ανοιχτός κάθε μέρα ως αργά το απόγευμα και σάββατο. Εκτός του ότι είναι χορηγός του κλαμπ και δίνει έκπτωση για τα μέλη, προσωπικά θεωρώ ότι είναι γνώστης της αυτοκίνησης παρότι έχει πολλές γνώσεις, δεν σταματάει να πηγαίνει σε εκπαιδεύσεις και εξειδικεύσεις για να εμπλουτίζει τις γνώσεις του. Επίσης με βάση προσωπική μου εμπειρία , είναι ο μόνος που έχω δει να ανοίγει service manual για να επιβεβαιώσει ροπές σφυξίματος βιδών αν δε θυμάται τι πρέπει να βάλει (λύνει και αρκετά διαφορετικά αμάξια κάθε μέρα)... ή αντίστοιχα αν πρέπει να λύσει κάποιο περίεργο εξάρτημα σε αμάξι. Αποφεύγω συνήθως να συνιστώ μαγαζιά και συνεργεία, αλλά ειλικρινά κάθε φορά που πάω στο Γιώργο (Φονσό), μου επιβεβαιώνει γιατί ορθά έχω επιλέξει το συνεργείο του.
  11. Δεν είναι σωστή η προσέγγιση γιατί το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι πάντα μεταχειρισμένο. Μπορει να το βάλεις και να έχει κι αυτό τα θέματα του όποτε να αναγκαστείς και πάλι να κανεις ανακατασκευή. Είναι σα να συγκρίνουμε να πάρουμε αμάξι καινούριο και μετά ίδια λεφτά 5ετιας αμάξι. Επισης προσωπικα βλέπω ότι τεχνολογικά το μοτέρ του s3 είναι πίσω τεχνολογικά από αυτό του 1.8 και το 1.8 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το 2.0 μοτέρ (εκτοσ Από 300-400rpm καλύτερο σπουλ αν σε ενδιαφέρει η βελτίωση). Το μόνο καλό του 2λιτρου είναι ότι αν θες να το φτάσεις σε «τρέλα» νούμερα απόδοσης (πάνω από 550 άλογα δηλαδή), υπάρχουν περισσότερες έτοιμες λύσεις.
  12. Καλημέρα φίλε, Τσέκαρε την ασφάλεια που δίνει ρεύμα στο παράθυρο.... ΥΓ: το EPC ακόμα και για misfire (=κακή καύση) που προήλθε από αστάθεια του ρεύματος. Μπαταρία πότε άλλαξες? Έχεις τσεκάρει τάση που βγάζει το αμάξι (στον αναπτήρα έστω) όταν έχεις το μοτέρ αναμένο? Εμένα εκεί θα πήγαινε το μυαλό μου...
  13. Δεν βάλανε τον "καλό" 2λιτρο κινητήρα? (με τους 252ps) Γιατί? ΥΓ: τον βάζει στο Q5 πάντως και στο Α4...
  14. +1 Γιατί όχι να βρει τον ίδιο κωδικό μοτέρ και να τον βάλει πάνω? Γιατί αν είναι να περάσει τη φάση αλλαγής μοτέρ με κάτι άλλο(γιατί το λούκι θα το φας αν δεν είναι ακριβώς ο ίδιος κωδικός μοτέρ), τουλάχιστον να αξίζει τον κόπο να ταλαιπωρηθείς (βλέπε 1.8T 20vt - να πάρει και λίγο τα πόδια του το αμάξι ).... ΥΓ: AHL δεν ήταν ο 1600cc με τα 100 άλογα?
  15. Ευχαριστούμε για την ενημερωση!! Προσωπικά με το που διάβασα τόσα πολλά λάθη στην τροφοδοσία, το μυαλό μου πήγε απευθείας σε φύσες που δεν έχουν κουμπώσει ή δεν είχαν μπει σωστά. Δε γίνεται ξαφνικά να καταρρεύσουν όλα. Τέλος καλό, όλα καλά βέβαια. Κρίμα που έπρεπε να ταλαιπωρηθείς για κάτι που τελικά ήταν τόσο απλό.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.