Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    16,072
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    545

Kavouras last won the day on October 21

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

10,019 Excellent

About Kavouras

  • Rank
    **********

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere with mind peace
  • Interests
    cars, rc, engineering

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 8V

Recent Profile Visitors

15,208 profile views
  1. Μπορεί να είναι πάρα πολλά πράγματα. Από χρονισμό, μέχρι να "μην πέτυχε" η επισκευή στο καπάκι. Πρέπει να πάει το αμάξι συνεργείο να δειτε τι γίνεται. Το χρονισμό νομίζω μπορείτε να τον τσεκάρετε με διαγνωστικό. (δεν είμαι σίγουρος για τη δική σου πλατφόρμα) Πρακτικά ό,τι είπαν και τα παιδιά πιο πάνω. Από το forum δε θα βρεις εύκολα άκρη καθώς τα συμπτώματα που έχει το αμάξι, μπορεί να είναι από το "είναι η ιδέα σου ότι δεν ανοίγει όπως πριν" μέχρι το "έχουν γίνει όλα λάθος και πρέπει να ξαναγίνουν από την αρχή". ΥΓ: το γιατί παίρνει με την 3-4-5η φορά μπρος όταν είναι κρύο μπορεί να συνδέεται με το ότι νιώθεις το αμάξι "σφιχτό", μπορεί και όχι. Δυστυχώς πάλι θα πω τη μαγική φράση που έγραψαν παραπάνω: "πήγαινε στο συνεργείο"
  2. συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Υπάρχουν προγράμματα που είναι από επώνυμες εταιρίες που βάζουν πρακτικά το ίδιο πρόγραμμα σε όλα τα αμάξια, χωρίς αλλαγές. Γι' αυτό τις λένε στην πιάτσα "κονσέρβες". Υπάρχουν και οι custom λύσεις, δηλαδή προγράμματα που βάζει ο προγραμματιστής εδώ Ελλάδα και μπορούν να παραμετροποιηθούν κατά το δοκούν. Το πρόβλημα με τις "κονσέρβες" είναι πως με το που βγαίνει το νέο μοντέλο (πχ από το Β6 στο Β7), σταματάνε να εξελίσουν το πρόγραμμα του παλιού μοντέλου και "πέφτουν με τα μούτρα" στο νέο. Αντίθετα, συνήθως οι Custom λύσεις προτιμόνται από άτομα που δε θέλουν να μείνουν στο ΦΠΕ (Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση), οπότε όσο περνάνε τα χρόνια, τα προγράμματά τους (για ένα σημαντικό διάστημα μετά το λανσάρισμα του νέου Α4 πχ) συνεχίζουν να εξελίσσονται παράγοντας το ίδιο (ή και καλύτερο) τελικό αποτέλεσμα χωρίς να πιέζεται το μηχανικό σύνολο. Οπότε φαντάσου ότι στο Β6, που είναι και πολύ παλιό μοντέλο (πλέον), ίσως αυτό είναι αρνητικό.
  3. θα έχεις πρόβλημα με τα ηλεκτρικά σου. Γιατί δεν βρίσκεις ένα "δότη" με κινητήρα 1.8tfsi (ιδανικά τον ΒΖΒ κωδικό που θεωρώ ότι θα βρεις μεγάλο πλήθος από τρακαρισμένα για να πάρεις τα ανταλλακτικά που χρειάζεσαι?). Κι αυτό γιατί 1. από θέμα κόστους ο 1.8tfsi είναι πολύ κοντα΄στον 20vt. 2. Ο κινητήρας αυτός έμπαινε στο "σκάφος" σου, οπότε δε θα έχεις πρόβλημα με την άδεια (αν το δηλώσεις - θεωρώ ότι πρέπει να το κάνεις για πολλούς λόγους). 3. Αφού έμπαινε στο 8Ρ, σίγουρα υπάρχουν έτοιμες λύσεις χωρίς να μπλέξεις με πατέντες, αντάπτορες στις καλωδιώσεις, καντράν, can-bus κτλ. 4 . αφού έμπαινε ο κινητήρας, βάσεις κινητήρα, ημιαξόνια, άκρα, σασμάν, βάσεις σασμάν, λεβιεδέρα κτλ (αν δεν κάνουν τα δικά σου) μπορείς να βρεις έτοιμες λύσεις και όχι φτιαχτά-πατέντες με άγνωστη αντοχή. Γενικά καλό είναι στις μετατροπές, να επιλέγουμε κάτι που ήδη έμπαινε στο σασί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ανώδυνο για εμάς, το μάστορα και στην τελική την τσέπη μας. Το κόστος μετατροπής ενός 1.6FSI σε 1.8tfsi στα 8Ρ ήταν περίπου 4000€ (τιμές προ 3ετίας που είχα ψάξει για φίλο χωρίς τελικά να το κάνει γιατί σύμφερε να πουλήσει το δικό του και να πάρει ένα εργοστασιακό 1.8tfsi), κρατώντας ένα manual σασμάν. Ο μόνος μου προβληματισμός στη δική σου περίπτωση είναι το πάντρεμα του σασμάν που έχεις εσύ. Κι αυτό γιατί το δικό σου μοτέρ, αν θυμάμαι καλά, είναι mpi και έχεις το 5άρι σασμάν (5 ταχύτητες+1 όπισθεν) και όχι το 6άρι (6 ταχύτητες + 1 όπισθεν), Οπότε ίσως θα χρειαστείς και σασμάν από 1.8tfsi (ίδιο σχεδόν με του 1.6FSI).
  4. needle sweep λέγεται ως επιλογή αυτό που θες. Δεν ενεργοποιείται σε όλα τα καντράν δυστυχώς. Σαν διαδικασία ενεργοποίησης (αν υπάρχει σαν επιλογή στο καντράν σου) είναι πολύ απλή (αν έχεις VCDS).
  5. Συγνώμη αλλά τότε δεν κατάλαβα το ερώτημα. Αφού είναι "έτσι" ως σετ, ποιά ακριβώς είναι η απορία? Αν είναι καλά? Είναι οκ, αλλά εξαρτάται αν είναι στραβοί ή όχι, αν έχουν τορνιριστεί σωστά (αν έχει γίνει κάτι τέτοιο) και φυσικά τι χρήση έκανε ο άλλος. Αν τους έχει κάψει (έχουν μπλεδιάσει λίγο), πρακτικά έχουν χάσει σημαντικό μέρος από την θερμοχωρητικότητα τους και θέλουν αλλαγή ακόμα και αν στο πάχος τους είναι οκ.
  6. οι δίσκοι σίγουρα έχουν άλλο offset από όσο θυμάμαι και δεν κάνουν.
  7. Προσωπικά έκανα πολύ σκληρή χρήση με τους δίσκους audi αλλά και με τους ΑΤΕ με τακάκια ιδιαίτερα σκληρά (έχω γράψει αναλυτικά τα specs στο topic με το αμάξι μου). Δεν είχα ΠΟΤΕ θέμα. Θεωρώ ότι είναι "πεταμένα" λεφτά οτιδήποτε ακριβότερο καθώς πολύ δύσκολα κάποιος να οδηγάει πιο "σκληρά" σε δημόσιο δρόμο....
  8. βάλε λίγο τεφλόν για αρχή.
  9. Καλησπέρα, το είχα πάθει στο παλιό μου αμάξι (VW Golf). Δυστυχώς η ιστορία περιλαμβάνει πολύ ταλαιπωρία (για μένα) τότε. Πριν σου πω το οτιδήποτε, τεχνικά αναφέρω πως το να ανοιχτούν νέες σπείρες, σημαίνει ότι μεγαλώνεις λίγο την τρύπα και φυσικά τα γρέζια μένουν και μέσα και έξω (κυρίως μέσα). Οπότε το ρισκάρεις να μην κατεβάσεις κάρτερ?Επιπλέον πρέπει να βρεθεί νέα λίγο μεγαλύτερη τάπα λαδιού στο κάρτερ μιας και η τρύπα θα είναι λίιιιγο μεγαλύτερη... Πάντως η προσωπική μου εμπειρία λέει τα εξής: - αρχικά βάζαμε τεφλόν για να μη χάνει (δεν έχανε), - τελικά με έπεισε ο μηχανικόςτελικά ότι οι σπείρες έχουν φαγωθεί πολύ και "ίσα που στέκεται η τάπα" και πρέπει να ανοίξουμε νέες. - δέχτηκα να γίνει επισκευή (άνοιγμα νέων σπειρών), όπου δεν πήγε καλά (έχανε που και που λάδι από την τάπα χωρίς να μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο -πχ μεγάλη συστολη/διαστολη?), τελικά - κατέληξα να ξαναπληρώσω εργασία ανέβα-κατέβα κάρτερ για να βάλουμε νέο. Και εδώ να σημειώσω ότι το κάρτερ του Golf έτυχε να βγει σχετικά χωρίς πολλά προβλήματα (όπου στράβωσε το ισιώσαμε -> κι εκεί είχαμε θεματάκια βέβαια αλλά το προσπερνάω). Οπότε εκ πείρας, επειδή το σωστό είναι να βγάλει (ούτως ή άλλως) το κάρτερ για να κάνεις νέα σπειρώματα και να το ξαναβάλεις πάνω (ώστε να μη μείνουν σίγουρα γρέζια μέσα στο κάρτερ) και επιπρόσθετα: α) αποκλείεται να βγάλεις το κάρτερ και να κρατήσει 100% το σχήμα του β) η πιθανότητα να γίνει μλκια είναι μεγάλη βάζοντας το παλιό πάνω γ) το να μην σφραγίζει πλήρως η νέα τάπα (λόγω πατέντας) είναι ΠΑΝΤΑ μία πιθανότητα, Στο τέλος η διαφορά του κόστους είναι μόνο το νέο κάρτερ (αφού όλη την εργασία την έχεις πληρώσει). Πιο δύσκολο είναι σα διαδικασία για το συνεργείο η όλη κατάσταση. Κι αυτό γιατί: 1. πρέπει να στραγγίξεις πολύ καλά λάδια, 2. να βγάλεις το κάρτερ, 3. να καθαρίσεις πολύ καλά, 4. να στεγνώσει από τα καθαριστικά και να περάσεις με νέα φλατζο-κόλλα το νέο κάρτερ, 5. να περιμένεις 24 ώρες για να στεγνώσει πλήρως (αλλιώς θα μείνουν πόροι ανοιχτοί και θα "ιδρώνει" στην φλατζό-κολλα) και μετά 6. να βάλεις λάδια να φύγεις. Δεν ξέρω πόσο μεγάλη είναι η διαρροή για να ασχοληθείς. Εγώ τότε ασχολήθηκα γιατί με πείσανε ότι η τάπα δε στεκόταν καλά πάνω και "ανα πάσα στιγμή" (μεγάλη κουβέντα αυτό) θα έφευγε και θα έμενε το μοτερ χωρίς λάδια στη μέση του δρόμου (και ήταν μια περίοδος που τότε έκανα πολλά km σε όλη την Ελλάδα). Ό,τι κι αν αποφασίσεις, θα ήθελα να μας γράψεις.
  10. καλώς όρισες στην παρέα μας φίλε. Αν θες, πες μας τι Α3 αγόρασες (κινητήρα, μοντέλο) Αν χρειάζεσαι κάποιες πληροφορίες, μη διστάσεις να αναζητήσεις κάτι μέσα στα topics, ή αν δεις ότι δεν υπάρχει ή δε βρίσκεις κάτι αντίστοιχο, να ανοίξεις ένα δικό σου θέμα και να ρωτήσεις αυτό που θες. Άλλωστε κανείς μας δε γεννήθηκε γνωρίζοντας, και όσοι γνωρίζουν (εκ πείρας), πίστεψέ με έχουν πληρώσει "αδρά" αυτή τη γνώση (αφού πλήρωσαν από την τσέπη τους για να γίνει το αποτέλεσμα που θα σου περιγράψουν). Τέλος, εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να ανοίξεις ένα topic στο "Αυτοκίνητα των μελών" αν νιώθεις ότι θες να παρουσιάσεις το αμάξι σου και να έχεις συγκεντρωμένη την πληροφορία που θες να μαζέψεις γι' αυτό. (είτε αυτό αφορά πληροφορίες είτε να μας περιγράψεις την εμπειρία σου με το αμάξι).
  11. Επέτρεψέ μου να πω πως μπάζει πάρα πολύ νερό αυτό το "εις βάρος μου" και να εξηγήσω το γιατί. Δυστυχώς είναι μακροσκελές το post, μιας και πρέπει να μεταφέρω τον τρόπο σκέψης μου. Ελπίζω να έχεις το κουράγιο να το διαβάσεις (και ιδανικά να με "βρίσεις" στο τέλος ή και όχι ) Καταρχάς, εγώ δεν βλέπω τον μάστορα ή το κάθε συνεργείο ως αντίπαλο.Αντίθετα, τον βλέπω ως συνεργάτη σε μία δουλειά που θα κάνουμε μαζί. Γι' αυτό και σε όποιο συνεργείο έχω πάει, η πρώτη μου κουβέντα είναι ότι εγώ έρχομαι με τη διάθεση να γίνω σταθερός πελάτης, χτίζοντας μία σταθερή συνεργασία και όχι "σήμερα εδώ και αύριο αλλού επειδή είναι 5€ φτηνότερος ο άλλος". Οπότε πάνω στο παραπάνω, η όλη μου νοοτροπία είναι ότι δε θέλω γενικά να γίνει μια δουλειά τσάμπα (εκτός κι αν είναι ο αδερφός μου, που και πάλι να το συζητήσουμε). Αν είναι να μου την κάνεις τσάμπα, άστο δε θέλω να την κάνεις καθόλου. Εγώ ΘΕΛΩ να πληρώσω. Είτε τον μεσάζωντα που θα μου φέρει τα ανταλλακτικά είτε την εργασία που πρέπει να γίνει. (ναι σωστά, στο συνεργείο τυχαίνει να είναι το ίδιο πρόσωπο). Γιατί όμως να θέλω να πληρώνω? Δεν είμαι μαζόχας σίγουρα (ή δεν το έχω διαπιστώσει ακόμα). Όταν πληρώνεις για κάτι, έχεις σοβαρές αξιώσεις να γίνει η δουλειά σωστά και όπως πρέπει. Αν πάλι είναι τσάμπα ή πάμφθηνα, δεν μπορείς να μιλήσεις (=τι θες τώρα δηλαδή? Αφού δεν πλήρωσες!). Γιατί όταν γίνεται κάτι τσάμπα ή παμφθηνα, κρύβονται άλλοι κίνδυνοι που δυστυχώς όταν θα τους μάθεις, μόνο όταν είναι πολύ αργά και το χέρι πρέπει να μπει βαθιά στη τσέπη. Είναι γλυκό το φτηνότερο, ή ακόμα και το τσάμπα, αλλά "βλέπουμε το δάσος και χάνουμε το δέντρο". Επιπρόσθετα, λόγω της μακροχρόνιας εμπλοκής μου με τη λέσχη, παρατηρώ σταθερά πως δεν είναι τυχαίο που το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιοκτητών (αν όχι το 99%) που ταλαιπωρούνται με τα συνεργεία είναι άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονται να γίνει σωστά η δουλειά και προτιμούν να βρουν το γνωστό "που τον εμπιστεύονται" που θα τους προσέξει αλλά δε θα πληρώσουν κιόλας ή θα κάνουν τη δουλειά φτηνά (γιατί είναι γνωστός-φιλος). Ή το αμάξι έχει δει 10 μάστορες σε 5 χρόνια, γιατί κάθε φορά ήταν κι άλλος ο φτηνότερος. Και φυσικά συνήθως επειδή πάνε με αυτή τη νοοτροπία στο συνεργείο, και ο εκάστοτε μάστορας που επιλέγει να τους εξυπηρετήσει τους συμπεριφέρεται με τον αντίστοιχο τρόπο, γιατί είναι σίγουρος ότι δεν είναι πελάτης που θα μείνει. Μόλις βρει φτηνότερα ή θεωρεί κάποιον πιο "φίλο", τον έχασε από πελάτη. Πάντα έχω στην άκρη του μυαλού μου πως ο μάστορας δεν είναι εκεί στο συνεργείο για την ψυχή της μάνας του ούτε για να κάνει αγαθοεργίες. Έχει να πληρώσει νοίκι (και για μαγαζί και για σπίτι αν δεν έχει κάτι από τα 2 δικά του), φως-νερο-τηλεφωνο, ίσως και υπαλλήλους, λογιστή, ΕΦΚΑ, φόρο, ΦΠΑ και να μείνουν και ρέστα να πάει "ψωμί" στην οικογένειά του. Οπότε με κάποιον τρόπο πρέπει να το βγάλει το "ψωμί του". Καταλαβαίνω το ότι η "τάπα" σαν λογική ακούγεται άσχημη. Σκέψου όμως το εξής: Το αμάξι μείνει στο δρόμο για κάποιο λόγο που στο συνεργείο δεν το πρόσεξαν, δεν το προέβλεψαν, μέχρι να ξαναγίνει λειτουργικό, έχει γ@μήσει τουλάχιστον 15 μέρες από τη ζωή μου. Αξίζουν 15 μέρες από τη ζωή σου/μου/μας 15€ και 30€ παραπάνω στο συνολικό κόστος ενός service (γιατί μιλάμε για μία "τάπα" της τάξης του 10% στο κόστος του ανταλλακτικού)?? Χωρίς καν να λάβω υπόψη τον κόπο μου (να πάω να το πάρω + βενζίνες και κόστος μετακίνησης) και του χρόνου μου να ψάξω να βρω τον φτηότερο (κι άρα πόσο κοστολογείται αυτό?), αλλά και του extra bonus ότι αυτός το πήρε, άρα άμα γίνει μλκια κάλυψέ το, στα @@ μου τι έγινε. Οπότε με βάση όλα τα παραπάνω που ανέφερα, εν γνώση μου προσωπικά είμαι εντάξει στο να πληρώσω κάτι τις παραπάνω, αλλά δεν υπάρχουν μετά δικαιολογίες αν γίνει μλκια. Και φυσικάφεύγοντας και εγώ και το συνεργείο να είμαστε χαρούμενοι με την συναλλαγή που έγινε. Οπότε πριν πούμε τι είναι ακριβό και τι φτηνό, πρέπει να βλέπουμε τι θυσιάζουμε που ίσως δεν μετριέται άμεσα σε χρήματα και μετά να δούμε αν αξίζει να "δεχτούμε" το όποιο επιπλέον κόστος. Τέλος, δεν ξέρω ο καθένας τι προσωπική εμπειρία έχει. Σίγουρα υπάρχουν λαμόγια μηχανικοί αυτοκινήτων, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα (πχ ταξί, μπετατζίδες, βαφείς, υδραυλικοί, πατωματζήδες, Μηχανικοί, Δικηγόροι κοκ). Γι' αυτό η εμπιστοσύνη πρέπει να κερδίζεται και όχι a priori να υπάρχει. Με την παραπάνω λογική, μέχρι σήμερα όλες μου οι συνεργασίες (όχι μόνο με το αμάξι) είναι ξεκάθαρες και μένουν όλοι χαρούμενοι και θέλουν (κι εγώ κι αυτοί) να ξανασυνεργαστούμε.
  12. αν κρίνουμε από το δικό μου αμάξι (παραγωγής 2008, ΒΖΒ μοτέρ, DSG DQ250 "από τα πρώτα"), να σου πω ότι άντεξε πάρα πολύ ξύλο ειδικά σε στροφοδιαδρομές και εθνική (όπου τα φορτία είναι μεγάλα και τα ανεβοκατεβάσματα δεν είναι σε 2α-3η αλλά 3η-4η-5η, κατέβασμα 3η κοκ). Δεν είναι ότι το πήγαινα "όριο" κάθε μέρα. Δεν ήταν όμως ποτέ χαλαρή όλη η διαδρομή όταν οδηγούσα. Κι όταν το πίεζα, το οδηγούσα στα όρια μηχανικής αντοχής του (πιστεύω) ή και πιο πάνω, σα να ήταν αγωνιστική η χρήση προσπαθώντας να ξεζουμίσω το 101% των δυνατοτήτων του. Το αμάξι τώρα έχει 200.000+km και μάλιστα με ΙΗΙ είχα πετύχει πολλές φορές υπερθέρμανση στο DSG. Τα δισκάκια (όταν πουλήθηκε στις 195.000km) ήταν στο 70% ακόμα! (κάπως μετρήθηκε μέσω ενός μηχανήματος ειδικά για DSG, δεν ξέρω ακριβώς να σου πω μιας και δεν το χειρίστηκα ποτέ εγώ το μηχάνημα και δεν το ξαναείδα ποτέ) Τέλος, Δημήτρη, πιστεύω ότι αξίζει να του κάνεις μία βασική ρύθμιση (αν δεν του έκανες όταν το έβαλες πάνω)
  13. Κοίτα, αντικειμενικά μιλώντας, δεν είναι και είναι ταυτόχρονα. Είναι θεμιτό γιατί "εσύ πληρώνεις" άρα θες να γίνει η δουλειά με συγκεκριμένο τρόπο και δικαίωμά σου να βρεις κάποιον να την κάνει όπως θέλει. Δεν είναι (από την άλλη) θεμιτό, γιατί ο εκάστοτε μάστορας δεν γουστάρει να νιώθει ότι κοιτάς πως φτιάχνει το αμάξι σου. Πριν διαβάσεις τα παρακάτω, να αναφέρω ότι είμαι ένας άνθρωπος που έχω εμπλακεί λόγω και επαγγέλματος με τις επισκευές πολύπλοκων μηχανημάτων υδραυλικών, ηλεκτρικών και συνδιασμό τους (όχι όμως αυτοκινήτων για πολλούς λόγους παρότι μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία). Οπότε όταν γίνεται επισκευή στο αμάξι, θέλω ιδανικά να είμαι μπροστά. Πρώτον γιατί μπορεί να δω κάτι με το μάτι που δεν μου αρέσει και θα ζητήσω τη γνώμη του μάστορα ("σε παρακαλώ κοιτάς και αυτό") και κατά δεύτερον γιατί γουστάρω λίγο μουτζούρα καθώς πιάνουν τα χέρια μου. Και για να καταλάβεις το οξύμορο της κατάστασης που περιγράφεις, επέτρεψέ μου να εξηγήσω το τι ζητάς σε 2 άλλα θεωρητικά σενάρια: 1) Χτίζεις σπίτι. Θα πας εσύ να προμηθευτείς σίδερα, μπετό, καλούπια, καλώδια κτλ? (στα σίδερα και στο μπετό να δεις πόσο σε "κλέβουν" χωρίς καν να το πάρεις χαμπάρι!) Και άντε και έκλεισες υλικά. Θα κλείσεις εσύ και τις μπετονιέρες, την πρέσα και συνεργεία και ο (επιβλέπων) μηχανικός θα κάνει απλά τη δουλειά του? Θα είσαι πάνω από τον υδραυλικό που θα περνάει τους σωλήνες νερού-αποχέτευσης? 2) πας για εγχείριση σε νοσοκομείο ιδιωτικό (ή μη) θα επιλέξεις εσύ το μόσχευμα και θα θες να κοιτάς τον γιατρό που σου κάνει την εγχείριση? Θα έχεις άποψη γιατί επιλέχθηκε να σε ράψει με αυτόν τον τρόπο και όχι με τον άλλο? Καταλαβαίνεις νομίζω που το παω. Και στα λέει (ξαναγράφω) κάποιος που θέλει και προσπαθεί να είναι μπροστά στις επισκευές στο αμάξι του (από απλό service μέχρι οτιδήποτε άλλο) αλλά: α) αντιλαμβάνομαι ότι οι μάστορες δεν είναι χαρούμενοι με το να βλέπω τι κάνουν. Στην τελική είναι σα να τους ελέγχεις (Τουλάχιστον αυτοί έτσι το βλέπουν). Αν δεν τους εμπιστεύεσαι, κακώς πας στο συγκεκριμένο μαγαζί. Πρέπει να κάνεις και λίγο το "άλμα της πίστης ή αλλιώς "leap of faith" που λένε και στο "χωριό μου") β) προσωπικά επιλέγω ένα συνεργείο όπου να μου δίνουν την επιλογή του ανταλλακτικού που θέλω (πχ aftermarket, γνήσιο, γνωστής εταιρίας αλλά "ανταλλακτικό αντικατάστασης"), ώστε και να μπορεί να μπει αυτό που θέλω στο αμάξι και στην τελική αυτός να φέρει την ευθύνη αν ένα ανταλλακτικό είναι ελαττωματικό (άντε απέδειξε ότι δεν μπήκε σωστά ή έφταιγε το εξάρτημα αν πχ σπάσει η αντλία νερού και "ανατιναχτεί" το αμάξι και ποιός τελικά θα πληρώσει τη ζημιά). Μέχρι και την πώληση του 8Ρ, εγώ πήγαινα σε συνεργείο όπου πραγματικά ένιωθα σχεδόν σαν φίλος με τον μάστορα/συνεργείο. Ότι αν όλα πάνε στραβά, αν χρειαστεί, θα το κρατήσει ανοιχτό το μαγαζί μέχρι τις 12 το βράδυ για να με εξυπηρετήσει (δεν χρειάστηκε ποτέ) . Πως αντίστοιχα υπάρχει μία κατανόηση και αναγνώριση και των 2 μερών ότι δεν έχω (εκ πεπειθήσεως) 2ο αμάξι μετακίνησης και θέλω/έχω "ένα και καλό", οπότε δεν μπορείς να μου το δεσμεύσεις στο συνεργείο. Έχουμε και οικογένεια και δεν μπορώ να πέρνω άδεια "απλά" για να κάνουμε service. γ) Σε κάθε συνεργασία οφείλουμε να την κρατάμε υγιή. Και εμείς να είμαστε (όσο το δυνατόν) πιο χαρούμενοι και ο άλλος που συναλλασόμαστε επίσης ώστε να θέλουμε και οι 2 να ξανα-συνεργαστούμε. Αν πάρεις εσύ τα ανταλλακτικά, εκτός από τον κόπο και το χρήμα, το πρόβλημα είναι ότι κόβεις ένα μικρό (όχι αμελητέο, όχι όμως και μεγάλο) κέρδος από το συνεργείο. Πώς αυτός (ο μάστορας ή "εφαρμοστής" αν θες να το περιγράψουμε σωστά) θα σε βάλει πχ σε κάποια προτεραιότητα αν χρειαστείς την ανάγκη του? ΥΓ: Ειδικά το "γ" το ακολουθώ πάντα σε όλες μου τις συναλλαγές, είτε φοράω το καπέλο "του πωλητή" είτε το καπέλο "του αγοραστή". ΥΓ2: συγνώμη για το μακροσκελές post.
  14. Τελικά? Το έλυσες το πρόβλημα με το λαστιχάκι που μπαίνει στις σπείρες?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.