Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,884
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    510

Kavouras last won the day on January 12

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,915 Excellent

About Kavouras

  • Rank
    **********

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere with mind peace
  • Interests
    cars, rc, engineering

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 8V

Recent Profile Visitors

13,467 profile views
  1. Golf V r32?? Τεράστια διαφορά σε αντοχή ροπής τόσο για τα δισκάκια όσο και στα γρανάζια, ταχύτητα απόκρισης-λειτουργίας κτλ. Αν θες να βάλεις DSG, κοίταξε DSG DQ250 από S3 8P του 2010 και μετά (2010-2012 βασικά γιατί μετά βγήκε το επόμενο S3).
  2. Συγνώμη αλλά από όσο γνωρίζω αυτά τα 2 πάνε μαζί. Πώς θα ενεργοποιήσεις το audi connect χωρίς sim?
  3. Αν αποδειχθεί ότι στο κλέψανε με το δικό σου κλειδί. Κι αφού θα έχεις παραδώσει 2 κλειδιά, θεωρητικά είσαι οκ με την ασφαλιστική εταιρία.
  4. ΠΡΙΝ ΛΥΣΕΙΣ: Η είσοδος και η έξοδος του νερού του καλοριφέρ της καμπίνας είναι καυτό ή το ένα ζεστό και το άλλο χλυαρό? Αν είναι κρύα ή χλιαρή η είσοδος, προφανώς και δεν μπορεί να αποδόσει το καλοριφέρ.... Αν είναι κρύο στο μπες αλλά στο βγες παγωμένο, μάλλον δεν κυκλοφορεί καλά το νερό μέσα στο καλοριφέ. Σχετικά με την πλαφονιέρα, αυτό που εγώ καταλαβαίνω από την συζήτηση είναι δεν δουλεύει η επαφή της πόρτας. Δοκίμασε κάποια άλλη πόρτα για αρχή μήπως το πρόβλημα έιναι στην πλαφονιέρα και όχι στην πόρτα.
  5. Είναι απλά μία δικλείδα ασφαλείας ακόμα. με την ίδια λογική που παρακάμπτουν το immo, μπορούν να σου ξηλώσουν και τον συναγερμό. Τέλοσπάντων. Ίσως το υπερ-αναλύσαμε. Απλά γενικά όσα πιο πολλά εμπόδια έχεις, τόσο καλύτερα. Πάντα οι κλέφτες είναι και θα είναι ένα βήμα μπροστά.
  6. Θα έδινα προτεραιότητα σε άλλες αναβαθμίσεις, αν το αμάξι αυτό ήταν δικό μου. Να μου έλεγες ότι έχεις 200.000km να το συζητάγαμε αλλά και πάλι δε θα το έβαζα στα 2-3 πρώτα πράγματα της λίστας. Προσωπική μου γνώμη είναι αυτή.
  7. Καλησπέρα φίλε, Για τα προβλήματά σου, προσωπκά θα κοίταγα τα εξής: 1) για το καλοριφέρ, τσέκαρε ότι το νερό πάει μέσα στη "σερπαντίνα" της καμπίνας. Αν δεν πηγαίνει το νερό εκεί, προφανώς και ΠΟΤΕ δε θα βγάζει ζεστό αέρα το κλιματιστικό. Έβγαζε παλιά ζεστό και απλά σταμάτησε ή από τότε που το πήρες το αμάξι, δεν έβγαζε ζεστό ποτέ? 2) για το κεκτρικό κλείδωμα, πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος το αμάξι. Μπορεί να είναι κάτι απλό (πχ κλειδαριά οδηγού) μέχρι κάτι πολύ σύνθετο όπως να υπάρχει πρόβλημα στην καλωδίωση ή να έχει καεί/χαλάσει κάποιος εγκέφαλος ηλεκτρονικών. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται αναζήτηση από κάποιον επαγγελματία. 3) Θα έλεγα ότι πιθανά το πρόβλημα αυτο σχετίζεται με το πρόβλημα "2". Τσέκαρε τα καλώδια που πάνε στην πόρτα του οδηγού. Υποψιάζομαι ότι κάποιο καλώδιο ή καλώδια έχουν φθαρεί και δεν δίνουν σωστά ρεύμα. Ό,τι άλλο θες γράψε μας και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει. Τέλος, θα ήθελα αν μπορείς να μας γράψεις αν βρήκες λύση στα προβλήματά σου και τι τελικά ήταν. Η κοινότητα των "αυτοκινητόβιων" συντηρείται επειδή επικοινωνείται η λύση που βρέθηκε.
  8. Αν η τουρμπίνα σου δεν έχει "πέσει" σε απόδοση, τα 240 θα καταφέρεις να τα δεις. Υπερβολή (κατά τη γνώμη μου) το intercooler s3, οι πολλαπλασιαστές R8 και η σκάστρα forge. Δεν απαιτούνται ούτε θα προσφέρουν κάτι περισσότερο στο setup που είσαι ούτε καν στο αμέσως επόμενο για να δεις τα μέγιστα δυνατά νούμερα ή να μην έχεις θέματα γενικότερα με την σταθερή (σχετικά πάντα) απόδοση ( επόμενο στάδιο = τοποθέτηση τούρμπο ΙΗΙ από golf 6 gti => ~300ps και ~44kgm ροπής). Ούτε τα πιο ψυχρά μπουζί θα σε βοηθήσουν πουθενά στο 1ο στάδιο. Ίσα-ίσα που θα κάνουν την κρύα εκκίνηση πιο "σφιχτή" και το μοτέρ θα λειτουργεί χειρότερα μέχρι να ζεσταθούν. ΥΓ: στα γράφω φιλικά και φυσικά μόνο και μόνο για να σε βοηθήσω, μιας και πέρασα από όλα τα στάδια του 1.8tfsi στο Α3 μου, από απλό πρόγραμμα ως και κ04-064 στα 2bar και σε κάθε σεταπ προσπαθούσα να ξεζουμίσω την τουρμπίνα.
  9. βγάζεις τρίτο κλειδί και 4ο αν θες και λύνεις το πρόβλημα. απλά όπως γράψαμε και οι δύο, το θέμα δεν είναι στους τύπους αλλά σε υπαρκτό πρόβλημα μείωσης της αντικλεπτικής ικανότητας. ΥΓ: μάλλον αυτό ήταν το θέμα, για να διαβάζει πάντα το κλειδί και να παρακάμπτει το σύστημα του immo. Σε κάθε περίπτωση αφού θα τον βγάλει, όλα καλά
  10. Προσωπικά αυτούς τους φοβάμαι περισσότερο γιατί "αφήνουν" το πρόβλημα να χειροτερέψει μιας και "λειτουργεί κι έτσι" το αμάξι. Και στο τέλος το πουλάνε στον επόμενο και άντε μετά να πληρώσεις στην καλύτερη κάτι που έπρεπε να έχει φτιαχτεί. Και να εύχεσαι να μην έχει παρασύρει σε ζημιά και άλλα εξαρτήματα που θα "ανακαλύψεις" αργότερα. Αν βρεις κάποιο αξιόλογο όχημα στο car.gr, ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε (αν θες) να έχεις μία πρώτη εικόνα (από τις φωτογραφίες) πριν το στείλεις για έλεγχο.
  11. καλησπέρα φίλε, σχετικά με το bold, το μόνο που γίνεται είναι πως το μοτέρ έχει λίγο πιο γλυκό τρόπος λειτουργίας. Καθαρισμό μπεκ πως θα κάνεις? Σαν 1ο στάδιο είτε "φουλ" (δηλαδή και εισαγωγή και εξάτμιση) είτε "απλό" (μόνο πρόγραμμα δηλαδή), ουσιαστικά "ξεκλειδώνεται" το όριο που βάζει ο κατασκευαστής στο μοτερ ώστε όσο κανίβαλος κι αν είσαι, να μην ανατιναχτεί το μοτερ στις 100.000km (ή εντός εγγύησης). Θα μπορούσες προληπτικά να τσεκάρεις αντλία υψηλής και να καθαρίσεις και το basket της αντλίας πίσω έτσι προληπτικά. Αλλά ξέρεις τώρα πως πάνε αυτά. Το "καλό θα ήταν" μπορεί να ξεκινήσει από κάτι απλό και να γίνει κάτι πολύ κοστοβόρο. ΥΓ: Προσωπικά αν ήμουν στη θέση σου θα έβαζα μόνο πρόγραμμα και μετά αν ήθελα να....πετάξω μερικά λεφτά ακόμα θα έκανα και καθαρισμό. ΥΓ2: είναι κάπως πεταμένα λεφτά ο καθαρισμός κατά τη γνώμη μου γιατί μετά από λίγα km αν δεν βάζεις καλά λάδια ή οδηγείς και κρατάς πολύ χαμηλά τις στροφές του κινητήρα, πρακτικά θα επανέλθει το φαινόμενο των επικαθίσεων (τουλάχιστον στο 80%) σε λίγοτερο από 50.000km. ΥΓ3: γνωριζα αρκετό κόσμο με 200.000km όπου δεν έχει κάνει καθαρισμό. Μετά την χρήση μικροκάμερας, ναι η κατάστσαη δεν ήταν "σαν καινούριο", αλλά όχι κάτι τραγικό. Τεράστια σημασία η ποιότητα των λαδιών και ο τρόπος οδήγησης.
  12. Η κόρνα δουλεύει? Όπως το περιγράφεις μάλλον έχει κοπεί η ταινία μέσα στο slip ring, πίσω από το τιμόνι (αλλάζει απλά όχι πολύ εύκολα) και γι' αυτό δε δουλεύει τίποτα από τα χειριστήρια. Αλλιώς αν δεν είναι αυτό, ίσως κάηκε ο εγκέφαλος τιμονιού που ελέγχει και την γωνία που έχεις "κόψει" το τιμόνι και γι' αυτό και σου ανέβει και esp κατά διαστήματα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Δυστυχώς χρειάζεται να το πας συνεργείο για να βρεις ακριβώς τι φταίει.
  13. Καλημέρα φίλε και χρόνια πολλά. Τσέκαρε αυτό εδώ το link για το σφάλμα που λες: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Συγκεκριμένα γράφει:
  14. Το κλειδί είναι το μόνο στοιχείο που διαχωρίζει τον ιδιοκτήτη ή εξουσιοδοτημένο χρήστη του οχήματος από τον κλέφτη. Αν το έχεις μέσα στο αμάξι, (ειδικά κάτω από το τιμόνι, τα ανοίγουν για να παρακάμψουν την κλειδαριά και το immobilizer) ουσιαστικά μπορεί κάποιος να ξηλώσει το συναγερμό και κυριολεκτικά κύριος να βάλει μπρος και να φύγει.... ΥΓ: εγώ θα έπαιρνα την viper τηλέφωνο να μάθω αν υπάρχει τέτοιο σύστημα συναγερμού με την πρόφαση ότι σκοπεύω να αγοράσω αμάξι και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε την ιστορία που μας έγραψες από πάνω. Δεν ξέρω τι λεπτομέρειες θα σου πουν, αλλά μια προσπάθεια αξίζει. ΥΓ2: δεν έχω ακούσει κανένα τέτοιο πράγμα πάντως προσωπικά και αν υπάρχει, κατά τη γνώμη μου είναι τελείως λάθος μιας και πρακτικά καταργεί/αναιρεί το σύστημα immobilizer που έχει το αμάξι για να μην παίρνει μπρος.
  15. άλλαξα τον τίτλο γιατί ψάχνεις Β8 και όχι Β9. Γενικά η λογική λέει όσο νεότερο τόσο καλύτερα. Από την άλλη και στις 2 περιπτώσεις μιλάμε για αμάξι 10ετίας πρακτικά, οπότε περισσότερη σημασία έχει η συντήρηση που έκανε ο προηγούμενος παρά τελικά η ημερομηνία κυκλοφορίας ή τα km (δε λέμε το ένα να έχει 50.000km και το άλλο 250.000km, αλλά αν μιλάμε για διαφορές ~30.000km σε τόσα έτη χρήσης, δεν θα έλεγα ότι είναι πρόβλημα από μόνα τους - αν και ο ψυχολογικός παράγοντας παίζει ρόλο). Με αυτό το σκεπτικό, ίσως και η χρονολογία κυκλοφορίας μαζί με τα km να λειτουργήσουν υπέρ σου στο να πιέσεις την τιμή ή στα ίδια λεφτά να πάρεις ένα καλύτερα εξοπλισμένο όχημα ή πιο προσεγμένο κι ας είναι 1-2 χρόνια παλαιότερο. multitronic: κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων stronic: σασμάν διπλού συμπλέκτη (DSG δηλαδή) Προσοχή στην ονομασία που γράφει ο πωλητής. ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολλοί πωλητές δεν ξέρουν τι πουλάνε. Ειδικά αν δεν είναι 1ος ιδιοκτήτης (και δεν είναι "πονηρίδης"), πολλοί δεν ξέρουν ακριβώς τι έχει το αμάξι ώστε να το ονομάσουν σωστά την περιγραφή. ΥΓ: δε χρειάζεται να ανοίγεις 2 topic για το ίδιο ερώτημα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.