Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,828
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    502

Kavouras last won the day on November 26

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,894 Excellent

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

13,145 profile views
  1. 2016 έχουν ad blue. (όχι άδεια, αλλά παραγωγή) ΥΓ: 15km κάθε μέρα είναι αρκετά. Μήπως εννοείς 15min? Πρέπει ειλικρινά να ξεκαθαρίσεις τι θες. Προσωπικά εμμένω στην άποψή που έγραψα παραπάνω περί diesel. Σημαντικά γρηγορότερο και πολύ πιο οικονομικό από το 1.0tsi που κοιτάς και από όσο θυμάμαι σε αντίστοιχα κόστη αγοράς. Από τη δική μου πλευρά, 18.000€ για 1000cc μοτέρ που είναι μικρό για το βάρος/μέγεθος του οχήματος πυο κουβαλάει (Α3 8V) μου φαίνονται αρκετά. Από την άλλη σέβομαι ότι δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες, φόβους (κάποιοι φοβούνται να γυρίσουν σε diesel) ή και διάθεση ενασχόλησης με το αμάξι.
  2. Καλημέρα, Δεν γνωρίζω πόσα κιλά είναι, όμως πρέπει να λέει αν αυτά τα κιλά είναι dry (δηλαδή χωρίς ΟΛΑ υγρά που μπαίνουν στο αμάξι) ή όχι. Αν έχεις το αμάξι αυτό, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις το αμάξι σου και να πας σε μία πλάστιγγα μέτρησης φορτηγών. Πας, δίνει ~20 με 30€ και ξέρεις ακριβώς το δικό σου αμάξι έτσι όπως το οδηγείς (εργαλεία έχεις μέσα? με μισό ντεπόζιτο? με εσένα ως οδηγό μέσα, με τα δικά σου καθίσματα κτλ) πόσα κιλά ζυγίζει. Επίσης βάση εξοπλισμού, το βάρος του οχήματος αλλάζει (+-50 κιλά σε ακραίες περιπτώσεις). Οπότε όπως προανέφερα, το καλύτερο είναι να πας το αμάξ σε πλάστιγγα. ΥΓ: Όλα τα sites γενικά αναφέρουν τιμές κατασκευαστή με βάση κάποιες νόρμες.
  3. βάλτο αγγελία στο car.gr Σίγουρα θα εκτιμηθεί περισσότερο από τις μάντρες που πιάνουν την ηλικία και μόνο. Το μόνο πρόβλημα (αν δεν κάνεις ανταλλαγή) είναι πως μέχρι να βρεθεί αγοραστής, αν δεν έχεις όλο το ποσό του οχήματος που θα αγοράσεις, θα ζοριστείς. Από την άλλη αν περιμένεις να πουληθεί το micra για να πας να αγοράσεις το αμάξι, Α) ίσως έχεις χάσει αυτό που πουλιέται τώρα (σίγουρα θα βρεθούν κι άλλα κατά τη γνώμη μου) Β) ίσως μείνεις ένα διάστημα χωρίς αμάξι μέχρι να βρεθεί κάτι που σου αρέσει. Εσύ ζυγίζεις τα (+) και τα (-) και αποφασίζεις. Προσωπικά θα κοιτούσα diesel σε οποιοδήποτε αμάξι με οποιαδήποτε χρήση. Ναι, αν κάνεις λίγα km το χρόνο, ίσως δεν προλάβεις να κάνεις απόσβεση τη διαφορά του ποσού που θα δώσεις σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζίνης, αλλά: α)σίγουρα θα κρατήσει καλύτερα την αξία του στην μεταπώληση. Κρίνοντας την αγορά του σήμερα όπου τα diesel τα 1.6tdi είναι αστεία πιο ακριβά από τα αντίστοιχης απόδοσης βενζίνη και το ίδιο και στα 2.0lt. β) από την ημέρα 1 και μετά, θα έχεις σημαντικά χαμηλότερο κόστος μετακίνησης από σήμερα. Επίσης πλέον όλα τα euro6 έχουν ad blue (αυτό που καθαρίζει το φίλτρο μικροσωματιδίων), οπότε δε θα έχεις το πρόβλημα της αναγέννησης του dpf (φίλτρου μικροσωματιδίων)* Το μόνο αρνητικό που μπορώ να σκεφτώ στο diesel (σε οποιαδήποτε κατηγορία και τρόπο χρήσης) είναι πως αν δεν το κινείς καθημερινά, η ακινησία του καυσίμου θα επιτρέψτει σε μικροοργανισμούς να αναπτυχθούν. Βέβαια υπάρχει λύση και γι' αυτό (προσθέτεις ανά 4-5 γεμίσματα 25ml ένα ειδικό υγρό). Προσωπικά έχοντας στην οικογένεια αρκετά αμάξια, αρκετά βενζίνη και 2 diesel (ένα 1.6tdi και ένα 2.0tdi σε διαφορετικές πλατφόρμες/μοντέλα), όπου κάθε αμάξι κάνει τελείως διαφορετική χρήση, πλέον πιστεύω ότι αν δε σε ενδιαφέρει η απόδοση (να έχει δύναμη το αμάξι) και απλά δεν έχεις το αμάξι ως "όχημα κυριακής" (αμάξι καυλάντας δηλαδή), δεν υπάρχει κανένα νόημα να έχεις αμάξι βενζίνη. Ακόμα και το 1.2lt βενζίνη (suzuki splash, ελαφρύ αμάξι κτλ) έχει 50% μεγαλύτερο κόστος μετακίνησης από το 1.6tdi (που φοράει και πρόγραμμα!!). (κρατάω στατιστικά κατανάλωσης, κόστους μετακίνησης για όλα - ας πούμε πως είμαι κάπως "περίεργος" - αν θες μπορώ να γράψω παραδείγματα, αν και κουράζει ίσως) Βέβαια στο τέλος εσύ αποφασίζεις τι καλύπτει τις ανάγκες σου καθώς μέσα από ένα post, είναι δύσκολο κι εσύ να μεταφέρεις τη σκέψη σου κι εμείς τη δική μας. Η προσέγγιση του προβλήματος "αγορά οχήματος" είναι πολυδιάστατο και πολλές παράμετροι είναι δύσκολο να περιγραφούν. *πρέπει να οδηγείς πχ για ~5 λεπτά στις 2.000rpm (περίπου) με μέτριο γκάζι για να πυρώσει το dpf και να καθαρίσει. Με το ad-blue, μόλις χρειάζεται αναγέννηση το dpf, απλά ψεκάζει λίγο υγρό και σε 1 λεπτό έγινε αναγέννηση.
  4. Μόνο βενζίνη θα σε ενδιέφερε? Επίσης για τι budget μιλάμε?
  5. θες να μας πεις πως το έκανες, τι δυσκολίες αντιμετώππισες και κόστος (περίπου)? ΥΓ: Προσωπικά μου άρεσε η δυναμική σκάλα που είχε ένα Α7 όταν το είχα πάρει βόλτα. Εντυπωσιακό να βλέπεις μόνιμα σχεδόν όλο το δρόμο χωρίς να ενοχλείς.
  6. καλημέρα, τι χρήση θα κάνεις στο αμάξι? Αν κάνεις ταξίδια με αυτό, θα το φορτώνεις με μπαγκάζια για 4 άτομα? Δεν ξέρω τι οχήματα οδηγούσες στο παρελθόν, αλλά μην ξεχνάς ότι το Α3 είναι ένα βαρύ όχημα και ίσως το 1.0Τ να σου φανεί αργό. Δεν έχει τύχει να οδηγήσω το συγκεκριμένο μοτέρ σε Α3 8V, αλλά έχοντας εικόνα από άλλα οχήματα, μπορώ να πω πως μόλις τα km/h ανέβαιναν σε ταχύτητα κίνησης εθνικής, είναι αναπόφευκτο ότι φαίνεται η αδυναμία του μοτέρ (για το σασί). Και αν είναι και φορτωμένο....δύσκολα τα πράγματα για προσπεράσεις πχ σε επαρχιακούς δρόμους... ΥΓ: τώρα για το αν 18.000€ για τέτοιο αμάξι είναι πολλά ή λίγα, μόνο ο αγοραστής το ξέρει (που θα το απορρίψει ή θα το αγοράσει) ΥΓ2: προσωπικά 18.000€ για αμάξι 1000cc δεν έδινα, που να υποσχόταν ότι μοιράζει χρυσό κάθε 100km.
  7. βάλε την εργοστασιακή κωδικοποίηση όπως έκανε και ο Δημήτρης. Θα φτιάξει (πιστεύω).
  8. Ναι δυστυχώς. Επειδή τα vw group αμάξια είναι ας πούμε αμάξια lego, μπορούσε κάποιος να κλέψει ένα αμάξι και να το πουλήσει κομμάτι κομμάτι. Πλέον οι εγκέφαλοι χρειάζονται ένα κωδικό όπου ξεκλειδώνεις (για 1 φορά μόνο) την κωδικοποίηση. Αυτόν τον κωδικό τον παίρνεις από την αντιπροσωπεία (δεν ξέρω πώς στον δίνουν, δεν το έχω δοκιμάσει). Παρόλα αυτά, ήδη έχω ακούσει για 1-2 ηλεκτρολόγους που κάνουν και κωδικοποιήσεις σε μοντέλα του 2013 και μετά (πχ 2016, 2017) με κάποιον τρόπο. Ίσως έχει βγει "σπαστίρι" που παράγει κωδικούς μίας χρήσης? Δεν ξέρω, δεν το έχω ψάξει. Πάντως δεν είναι όπως στο παρελθόν, όπου με ένα VCDS, μπορούσες να μπεις στο log-coding του εκάστοτε εγκεφάλου και να πειράξεις "ό,τι ήθελες".
  9. δεν γίνεται τόσο εύκολα πλέον, αλλά μπορείς να βρεις κάποιον ηλεκτρολόγο να σου βρει κωδικούς να στο κωδικοποιήσει.
  10. μήπως είναι πρόβλημα στην καλωδίωση στο αμάξι σε σχέση με το φανάρι? Δε στέλνεις κανα mail μπας και βγάλουμε άκρη? Κρίμα....
  11. Όπως τα είπε ο Χρήστος. Επίσης πρέπει να αλλάξεις και τον άλλο που είναι καλός. Γενικά πολύ μανούρα και κόστος χωρίς πολύ σοβαρό λόγο. Προσωπικά επειδή το προηγούμενο αμάξι μου τους είχε τους ηλεκτρικά ανακλινόμενους καθρέφτες και βολεύει απίστευα εκεί που παρκάρω στο parking στο σπίτι μου, το είχα ψάξει και είχα βρει ότι πολύ μεγάλο το κόστος (1500€ ανταλλακτικά γιατί πρέπει να αλλάξουν όλα πρακτικά) για μικρή (σχετικά) ευκολία. Αν ηταν να κάνεις παραγγελία καινούριου οχήματος και το σκεφτόσουν να το βάλεις το έξτρα, θα στο έλεγα "με κλειστά μάτια αξίζει". Τώρα εκ των υστέρων, πολύ ταλαιπωρία και κόστος.
  12. Να πω μερικά πράγματα επειδή τυχαίνει να μην είμαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά η δουλειά μου σχετίζεται έμμεσα με αυτό το αντικείμενο. Ένα διαγνωστικό βγάζει μόνο ένα εύρος λαθών για το που ο εγκέφαλος θεωρει ότι έχει εμφανιστεί σφάλμα. Δεν είναι υποχρεωτικό ότι πάντα δέιχνει στη σωστή κατεύθυνση. Δείχνει αρκετά συχνά το σφάλμα και το βρίσκει με την πρώτη άντε δεύτερη, αλλά δεν ισχύει πάντα. Είναι ένα εργαλείο το διαγνωστικό. Δεν είναι πανάκεια (όπως ισχύει με όλες τις λύσεις φυσικά). Η Audi (από όσα γνωρίζω) δίνει ολόκληρο (online) manual που λέει τι να κάνεις. Φέρνω σαν παράδειγμα το γεγονός ότι το πίσω φως του στοπ δεν ανάβει. Ξέρεις τι λέει η οδηγία ? Όχι άλλαξε τη λάμπα αλλά: 1. τσέκαρε αν το αμάξι έχει μπαταρία 2. τσέκαρε αν φέρνει ρεύμα η επαφή της λάμπας 3. τσέκαρε τη λάμπα. Και σε κάθε βήμα αν όλα οκ, τότε σου λέει να πας στο επόμενο, αλλιώς έχει πάλι μια διαδικασία. Ναι κάποια βήματα είναι βλακώδη εν μέρει, αλλά ξεκινάει από το πιο απλό και πάει στο πιο σύνθετο. Αντίστοιχα και για τα δύσκολα προβλήματα, θεωρώ πως η Audi (Γερμανίας) συλλέγει από όλες τις χώρες τα περιστατικά να ενημερώνει το service manual ώστε να βοηθήσει το συνεργείο/αντιπροσωπεία να λύσει το πρόβλημα που εμφανίζει το αμάξι. Να τονίσω και πάλι πως δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων. Απλά λόγω δουλειάς συσχετιζόμενης με μηχανολογικές και ηλεκτρολογικές εργασίες μεγάλης κλίμακας, service manual κτλ, μπορώ να πω με σιγουριά ότι όλες οι εταιρίες που σέβονται τον εαυτό τους ενημερώνουν το (online) service manual (που αντιπροσωπείες υποχρεούνται να έχουν από όσο ξέρω). Κι αυτό γιατί μπορεί να εμφανιστεί ένα πρόβλημα στην Ιαπωνία που δεν περιγράφεται στο manual και η αντιπροσωπεία της Ιαπωνίας να βρει λύση σε αυτό. Οπότε "αυτόματα" μετά, θα μπορούν όλοι όσοι έχουν πρόσβαση σε αυτό το εργαλείο να δουν τη λύση αν τους εμφανιστεί αντίστοιχο πρόβλημα. Τώρα το ότι οι υπάλληλοι σε κάποια (ή κάποιες) αντιπροσωπείες δεν ενδιαφέρονται για να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα, δυστυχώς είναι δικό τους πρόβλημα και αξιολόγηση των υπαλλήλων με καλύτερα κριτήρια. (όπως δεν είναι τυχαίο ότι οι μηχανικοί αντιπροσωπείας δουλεύουν για λίγο να μπει στη λογική της επισκευής αυτοκινήτων και μετά ανοίγουν το δικό τους συνεργείο - ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα για την αξιολόγηση των υπαλλήλων και την ποιοτική αποδοτικότητά τους που δεν μπορεί να αναπτυχθεί εδώ.) Καταλαβαίνω όμως απόλυτα στο τέλος πως εμείς ως πελάτες μένουμε με το πρόβλημα. ΥΓ: γι' αυτό κι εγώ στο προηγούμενο αμάξι κατέληξα να το πηγαίνω εκτός αντιπροσωπείας και το νέο μου αμάξι παρότι εντός εγγύησης με προβληματίζει που θα το πηγαίνω για service καθώς πρέπει να ψαχτώ από την αρχή (πάλι).
  13. @S3-Nick δεν έχω λόγια απλά από το πόση δουλειά έριξες για να βάλεις "απλά" το αναβαθμισμένο RNS-e στο Α4. (δεν το είχα προσέξει την πρώτη φορά που το διάβασα γιατί το άνοιξα το topic από το κινητό) Άφωνος απλά. Μπράβο!
  14. Μην τα εκμηδενίζουμε τελείως. Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά σε γενικές γραμμές, ναι, θα μπορούσε κάποιος να μην χρησιμοποιεί τα audi προϊόντα αλλά να παίρνει αυτά που είναι ίδιας εταιρίας και χαρακτηριστικών με τα εργοστασιακά. Απλά υπάρχει αυτή η φήμη γιατί: 1) πολλές φορές ο χρήστης ούτε που θα καταλάβει τη διαφορά (όπου αυτή υπάρχει) γιατί πλέον όλα ελέγχονται με υπολογιστή και σίγουρα αφήνουν ένα περιθώριο ανοχής και καλύπτουν τα ηλεκτρονικά τις διαφορές που έχουν τα μεταξύ τους εξαρτήματα, ή/και 2) ο χρήστης δεν είναι τόσο εκπαιδευμένος ώστε να το καταλάβει και να αξιολογήσει τη διαφορά στο κόστος (μικρή ή μεγάλη). ΥΓ: Σίγουρα η στάμπα audi έχει ένα mark-up "γιατί έτσι", αλλά μπορώ να σας δώσω αρκετά ακόμα παραδείγματα άλλων οχημάτων ή και ανταλλακτικών όπου το εξάρτημα της εταιρίας του εμπορίου (πχ bosch) παρότι το φτιάχνει και για την audi, δεν είναι το ίδιο με αυτό που έχει τη τσάμπα audi και αυτό που έφτιαξε η bosch και το πουλάει στο εμπόριο και όλοι λένε ότι είναι "το ίδιο" (οι εταιρίες επιλέχθηκαν τυχαία για χάρη συζήτησης).
  15. Προσωπικά θα το έφτιαχνα αντιπροσωπεία για να τους το φορέσεις καπέλο το μοτέρ αν γίνει μλκια. Το λιώσιμο του μπουζί γίνεται είτε από "πολύ στεγνή" καύση (άρα υψηλές θερμοκρασίες) είτε από πάρα πολλή χρήση χωρίς να αλλαχθεί όταν έπρεπε. Πότε άλλαξες μπουζί? και πόσα km έκανες? ΥΓ: δε λιώνει το μπουζί από πολύ πλούσιο μείγμα πάντως... Μπουκώνει το μοτέρ ναι. Μπορεί να κάνει κοψίματα? Ναι. Αλλά να λιώσει το μπουζί μπα...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.