Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,649
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    464

Kavouras last won the day on April 25

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,764 Excellent

6 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

12,305 profile views
  1. Ναι έχεις δίκιο. Δεν έγραψα μάρκες. (ΑΤΕ δισκόπλακες, εργοστασιακά audi τακάκια) Σίγουρα υπάρχουν και φτηνότερα. Απλά ήθελα να θίξω τη διαφορά τιμής στη χρήση. Τίποτα περισσότερο.
  2. απλά και μόνο για να μην τα ξαναγράφω δες εδώ (αξίζει πραγματικά να το διαβάσεις) Εγώ κατέληξα να βάλω 4πίστονες στις δισκόπλακες του S3, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης ων Cupra (S3 φρένων δηλαδή) που είχα αγοράσει καινούρια. ΑΛΛΑ!!! δεν οδηγώ σαν άνθρωπος σε καμία περίπτωση και τα S3 φρένα ήταν πολύ καλά εκτός από όταν έγινε το αμάξι k04 και άρχισα να οδηγώ σε συγκεκριμένη διαδρομή σα να οδηγώ σε πίστα (λάθος και βαρέστε με όλοι μαζί). Όπως εγραψα και στο post μου (κάπου στη μέση), θεωρώ ότι το φρένο του S3 είναι τέλειο για τα λεφτά του. Επίσης (επειδή κανείς δεν το λέει) το κόστος συντήρησης/χρήσης των S3 είναι πολύ λογικό και μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να αντεπεξέλθει. Όλα αυτά τα πολυπίστονα φρένα έχουν και ακριβά τακάκια ή/και δισκόπλακες. Για να σου δώσω μία εικόνα: S3 δισκόπλακες 220€ S3 τακάκια 70€ (και τα 4 έτσι?) Καμία επαφή σε τιμή με τα τακάκια στα πολυπίστονα όπου ένα καλό τακάκι κάνει ~200€... Χωρίς να σημαίνει ότι αυτή η αύξηση τιμής αντιστοιχεί σε αντίστοιχη αύξηση απόδοσης. Γενικά το αμάξι είναι ακριβό σπορ. Προτείνω να κινηθείς σε κάτι που χρειάζεσαι και όχι σε κάτι "για μούρη". Τέλος μην ξεχάσεις τον περιορισμό του servo-φρενου που από κάποιο μέγεθος πιστονιών και πάνω, δε μπορεί να τα κλείσει αρκετά αποτελεσματικά με αποτέλεσμα να μην έχεις το δυνατό φρενάρισμα που μπορεί να προσφέρει το φρένο που πλήρωσες. (όχι πως δε θα φρενάρει καλύτερα, αλλά αν πάρεις το 80% από αυτό που πλήρωσες? και θα έπαιρνες το ίδιο ίδιο αποτέλεσμα με το 100% σε κάτι άλλο μικρότερο = φτηνότερο σε συντήρηση/χρήση? )
  3. θέλω τον πίσω εγώ αν κάνεις καμια κίνηση. (τον μπροστά τον έχω ήδη )
  4. ούτε κατά διάνοια!!! Αλλά είχα άλλο "ενδιαφέρον" στη θεωρητική...
  5. Να υποθέτω (ή βασικά να είμαι σίγουρος) δεν είναι εργοστασιακό αυτό το κιτ έτσι? Επίσης τι υλικό χρησιμοποιείται? Ο εργοστασιακός προφυλακτήρας είναι από ένα ανθεκτικό αλλά ταυτόχρονα ευλύγιστο υλικό ώστε να αντέχει την πίεση του αέρα όταν το αμάξι χωρίς να λυγίζει αλλά ταυτόχρονα να είναι ευλύγιστος και να μην σπάει σε "ακουμπήματα" των άλλων πχ κατά το ξεπαρκάρισμα. Για ρωτήστε τους από τι υλικό είναι φτιαγμένα. edit: λέει τι είναι: Fiberglass Γι' αυτό είναι τόσο φτηνό και κατά τη γνώμη μου στο πρώτο "ακούμπημα" θα σπάσει και απορώ αν θα διορθώνεται/επισκευάζεται.
  6. στα λατινικά "ο κύβος ερρίφθη" ή κάπως έτσι. Έχω να δω λατινικά από το σχολείο
  7. δε βγήκε RS3 πριν το τελευταίο facelift του 8Ρ. Γι' αυτό δε βρίσκεις. Έχεις κοιτάξει βελτιωτικούς οίκους τι δίνουν για προφυλακτήρα μπροστά?
  8. Μήπως να σκεφτείς τη λύση αλλαγής τακακιών με κάτι πιο ανθεκτικό σε θερμοκρασίες? Να αναφέρω ότι εγώ έβαλα δαγκάνες μεγαλύτερες (που παίρνουν μεγαλύτερο τακάκι από του S3), αλλά σε δισκόπλακα 345χ30 του S3 8Ρ. Και επειδή η διαδρομή που έκανα πολύ συχνά παλιά (σπάνια πλέον λόγω έλλειψης χρόνου) είναι ιδιαιτέρως απαιτητική σε σταθερή απόδοση των φρένων (και όχι μόνο), μπορώ να σου πω ότι δε φταίνε οι δισκόπλακες, αλλά τα τακάκια. Αν το κόστος "είναι μέρος της εξίσωσης", θα σου πρότεινα να βρεις δαγκάνες που συνεργάζονται με τις δισκόπλακες που ήδη έχεις. (δε θα δυσκολευτείς άλλωστε να πουλήσεις μόνο τις δαγκάνες ) Αν το κόστος "δεν είναι μέρος του προβλήματος", θα σου πρότεινα κάτι ωραία φρενάκια 6πίστονα με κόστος βέβαια 3πλάσιο από αυτό της αρχικής λύσης.
  9. Για πες μας μερικές πληροφορίες. Τι φόραγες πριν και τι έβαλες? Είναι τόσο σημαντικά καλύτερο το file της νέας εταιρίας βελτίωσης? Log-αρες καθόλου μετά την αλλαγή?
  10. Γιάννη με κόστος δικό σου η αντικατάσταση κινητήρα??
  11. καλησπέρα Γιώργο, Καλώς όρισες στην όμορφη παρέα μας!!! Στείλε σε παρακαλώ μήνυμα στον Legend ή Nassos που έχουν εικόνα για τα αυτοκόλλητα.
  12. Γενικά όσους ρώτησα, το μόνο που μπορείς να κάνεις σε σχετικά low budget project είναι να βάλεις φρένα από S3 8L. Δεν ξέρω όμως πόσο μπορεί να τα βρει καποιος στο εμπόριο, μιας και πλέον είναι αρκετά παλιό σαν μοντέλο και δεν ξέρω τι παίζει με τιμές.... Έχω ακούσει πολλές διαφορετικές τιμές και δεν τολμώ να τις πω γιατί μιλάμε για πολλές διαφορές.
  13. συγνώμη δεν καταλαβαίνω τι ρωτάς. Αν αξίζει? εξαρτάται πως το βλέπεις Ποιόν προτείνει ο καθένας? (ο καθένας έχει βάλει 1 πρόγραμμα κατά 99%, άρα όλοι θα σου πουν μία πολύ "αποκομμένη" γνώμη με το τι θεωρούν ότι ισχύει. Δυστυχώς κανείς δεν έχει βάλει 5-6 προγράμματα πρώτου σταδίου στο ίδιο το αμάξι του ώστε να έχει άποψη αντικειμενική - γνώμη μου βέβαια) Και στην τελική? Ένα πρώτο στάδιο είναι. Δεν πας για big turbo, δεν αλλάζουν σημαντικά τα περιφερειακά του μοτέρ ούτε κάποιο δοκιμικό κομμάτι στην απόδοση του οχήματος. Για μένα βάλε πρόγραμμα εκεί που σου κάνει περισσότερο κλικ ή θεωρείς ότι αν πάει κάτι στραβά (ή όχι), θα είναι εκεί ο tuner (μέσω αντιπροσώπου 99%) να σε βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα ή όποια δυσλειτουργία θεωρείς ότι έχει το πρόγραμμα. Αν σόνι και ντε πρέπει να σου προτείνω κάποιο πρόγραμμα, προσωπικά έχω ζήσει από κοντά το πρόγραμμα της revlimit στα 2λιτρα diesel μοτέρ. Πολύ καλή λειτουργία. θα έλεγε κανείς "σαν εργοστασιακό" ή σαν να "έτσι έπρεπε να βγαίνει από το εργοστάσιο" (αν και όλα τα 1ου σταδίου πρακτικά έτσι πρέπει να λειτουργούν). Αλλά όπως σου είπα εγώ έχω ζήσει από κοντά μόνο αυτή την εταιρία για το μοτέρ σου. Δεν έχω άποψη πχ για APR ή για REVO εκτός από τη γνώμη που αποκόμμισα πριν επιλέξουμε εταιρία.
  14. Καλησπέρα φίλε, έχεις οδηγήσει ή μπει σε αμάξι με Sline ανάρτηση? Κι αν ναι σε τι? Εσύ τι ψάχνεις και ζητάς αυτή την ανάρτηση? ΥΓ: είχε το αμάξι μου εργοστασιακή Sline ανάρτηση και δεν μπορώ να πω ότι έχω και την καλύτερη εντύπωση.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.