Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,701
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    470

Kavouras last won the day on August 3

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,790 Excellent

6 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

12,579 profile views
  1. Θα το πάρει από μάντρα? Αν ναι, ζήτησε πχ 1 χρόνο εγγύηση στα μηχανικά μέρη.
  2. Συγνώμη να ρωτήσω κάτι? Λέμε για στόχο πόσα άλογα? 350ps. Άνετα με κ04-064.... Γιατί να βάλει "φτερό" από μεγαλύτερο? Για να αυξήσει το lag σημαντικά και να κρατήσει τις πιέσεις χαμηλά και άρα εν τέλει να πηγαίνει χειρότερα από "μαμα" κ04 τούρμπο? ΥΓ: γιατί αν δεν αξιοποίησεις το τούρμπο στο έπακρο, ουσιαστικά έχεις τα μείον του μεγάλου τούρμπο (lag κυρίως και χωρίς το πλεονέκτημά του (επιπλέον δύναμη).
  3. θες να μας περιγράψεις την εμπειρία σου?
  4. Θεωρητικά.......Θα είχε κραδασμους και σε κατά την ακινησία (σε ρελαντί) Αν είναι βάση μηχανής. Αν ήταν σασμάν δεν θα το έκανε μόνο στην εκκίνηση. βεβαια δε χάνει να τα κοιτάξει. 🙂
  5. Το συγκεκριμένο όχημα φορούσε κάποτε και τον 1.6mpi και 1.6fsi με 105 και 115 άλογα αντίστοιχα και παρόμοια ροπή. Δεν έβαζε ποτέ φωτιά στην άσφαλτο. Με 4 άτομα και βαλίτσες, το ένιωθες βαρύ το αμάξι. Δεν ήταν και η καλύτερή του για ταξίδια παρότι δε θα σου χάλαγε το χατίρι και θα έφτανες στον προορισμό σου ατσαλάκωτος (που λένε). Συγκεκριμένα το 1.2Τ δεν το έχω οδηγήσει αλλά θεωρώ (βάση απόδοσης του σε σχέση με το 1.6) ότι είναι στα ίδια επίπεδα κίνησης. Αν στόχος είναι η οικονομία πάνω από όλα, θα είναι οκ. ΥΓ: Προσωπικά στη θέση του θα κοιτούσα και το 1.4Τ με τα 122 σε αυτό το αμάξωμα.
  6. Έχει ειπωθεί πολλάκις. Δεν είσαι ο πρώτος. Προσπαθήσα απλά να τα γράψω πολύ απλά και κατανοητά για κάποιον που δεν έχει εικόνα του τι σημαίνει "σφυρί". Δεν μπορώ να δεχτώ (προσωπικά) αυτούς που "κοροϊδεύουν" κάποιον επειδή δεν ξέρει και τον βάζουν να κάνει δουλειές/εργασίες που δεν χρειάζονται για αυτό που θέλει να κάνει. Φίλε raidenMBS, AN o στόχος είναι "καθαρά" 400 άλογα χωρίς κάποια πρόσθετα (water-methanol kit), δύσκολα θα τα βγάλεις με ένα 2λιτρο μοτέρ. Όχι ότι κάποιοι δεν το έχουν κάνει. Απαιτεί ένα μοτέρ που είναι "σαν καινούριο" από φθορές. Αν "επαναπαύεσαι" και στα 350-370 (ανάλογα με την κατάσταση του μοτέρ σου), τότε βάλε μία κ04-064 (και ό,τι άλλο απαιτείται για την "νέα" απόδοση) και είσαι οκ. Τώρα θα ήταν τέλειο να το κάνεις σφυρήλατο γιατί θα μπορούσες να φτάσεις στα όρια της καταστροφής την τουρμπίνα (κο4) και το μοτέρ σου να είναι χαλαρό από απόδοση. Το θέμα όμως είναι να κάνουμε τις κινήσεις που χρειάζονται χωρίς να είμαστε large. Εκτός κι αν σου περισσεύει κανα έξτρα 5χίλιαρο και θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο γιατί....."έτσι", κανείς δεν πρόκειται να σου πει ότι έκανες λάθος. Απλά υπερβολική κίνηση για κ04 τουρμπο. Με το ίδιο σκεπτικό βάλε φρένα από URUS (400χ40mm) που κάνουν κανα 15.000€. Τρομακτικά καλύτερα από σχεδόν οτιδήποτε της αγοράς. Αξίζει όμως να τα πληρώσεις για τα 400 άλογα που θες? Δες το έτσι και με το "Σφυρήλατο" μοτέρ. Αν δεν "απαιτείται", γιατί να το κάνεις? Γιατι....."έτσι"? ΥΓ: μην ανοίξουμε κουβέντα για το τι επιλογές να κάνεις αν αποφασίσεις να ενισχύσεις το μοτέρ... Να ανοίξουμε δηλαδή, αλλά να έχεις στην άκρη του μυαλού σου ότι ΠΑΝΤΑ έχεις κάνει να κερδίσεις και κάτι να χάσεις (άσε το πόσο κάνει...πες στην παρούσα φάση της κατανόησης δε μας ενδιαφέρει)
  7. άνοιξε ένα topic με το όχημά σου ή άνοιξε ένα θέμα σε κάθε ενότητα ανάλογα με το θες να φτιάξεις να μη χάνονται οι πληροφορίες.
  8. Το μοτέρ "χωρίζεται" (ας πούμε) σε 2 χοντρικά μέρη. Το πάνω μέρος (καπάκι) που περιέχει βαλβίδες, εκκεντροφόρους κτλ-κτλ και το κάτω μέρος (κορμός/μπλοκ) που περιέχει το στρόφαλο, τις μπιέλες, τα έμβολα κτλ Θεωρητικά (με όχι τα ακριβότερα υλικά) για να ενισχύσεις (να το κάνεις "Σφυρί" που λένε στην πιάτσα) το κάθε μέρος θέλει περίπου 1.800€. Αν τα κάνεις μαζί, επειδή κάποιες εργασίες γίνονται ούτως ή άλλως, δε χρειάζεται να τις πληρώσεις διπλές (πχ φλάτζες, κόλλες κτλ), πρακτικά από 3600€, σου βγαίνει περίπου 3.200€ Οι τιμές αυτές είναι πολύ χοντρικές απλά για να έχεις μία αίσθηση σε τι τάξη μεγέθους κόστη μιλάμε. Στις τιμές περιλαμβάνεται: -τόρνος -εργασία -ανταλλακτικά Φυσικά επειδή δεν είναι όλα τα μοτέρ στην ίδια κατάσταση αλλά και επειδή μπορείς να επιλέξεις φτηνότερα ή ακριβότερα ανταλλακτικά, έχω δει σφυρίλατα μοτέρ να έχουν "βγει" τελικά με κόστος 5.000€ και 6.000€ όπως και με 2.500€. Προσωπικά θεωρώ πως χωρίς να......"κόψεις γωνίες" (cut corners που λένε και στο χωριό μου ) δύσκολα θα πέσεις κάτω από τα 3.000€. ΥΓ: και τώρα κανονικά πρέπει να ρωτήσεις ποιό μέρος (πάνω ή κάτω) να φτιάξεις και γιατί... (edit: ή τι εννοώ με το να "κόψεις γωνίες" - Γενικά πρέπει να ξέρεις το στόχο των αλόγων που θες να φτάσεις για να μπορείς να αποφασίσεις αν αξίζει κάτι να το πληρώσεις ή να το κάνεις.)
  9. Μάλλον δίσκο πλατό έτσι όπως το περιγράφεις, που είναι στα τελειώματα. Πρέπει όμως να το δει μηχανικός.
  10. Κόστος? edit: άκυρο... λέει στο link (414€)
  11. Δυσκολεύεται να πάρει μπρος το αμάξι? Ποιό το νόημα να βάλεις πιο δυνατή (σε ροπή ή στροφές) μίζα? (το γράφω από πραγματική απορία, δεν ξέρω ποια η χρησιμότητα) Τέλος, ακόμα κι αν βρεις πιο δυνατή, θα χωράει να μπει στην υποδοχή της εργοστασιακής? ΥΓ: Προσωπικά πρώτα θα κοιτούσα τι πατούρα υπάρχει για την εργοστασιακή και μετά αν υπάρχει στη διάσταση αυτή πιο "δυνατή" μίζα.
  12. bluetooth streaming θες βασικά. Ουσιαστικά πρέπει να πάρεις ένα kit bluetooth για την πηγή σου που το υποστηρίζει.
  13. Στην οικογένεια έχουμε 2 αμάξια με ηλεκτρικό χειρόφρενο (Α3 8V και Q5 του 2018 -δε θυμάμαι πως λέγεται η πλατφόρμα-). Κανένα δεν κάνει κανένα θόρυβο όταν το αμάξι είναι ακίνητο με ενεργοποιημένο (ή απενεργοποιημένο) χειρόφρενο. Θεωρώ ότι είναι πρόβλημα κυρίως ηχητικό. Παρόλα αυτά έχει εγγύηση το αμάξι. Πρέπει να στο φτιάξουν. Μήπως το έπλυνες και το άφησες ακίνητο πολλές μέρες? (και μάζεψε σκουριά το τακάκι πχ - όχι πως δικαιολογείται, απλά απορώ που σου συνέβη...)
  14. Κοίτα. Κανείς δεν μπορεί να σου πει αν αξίζει ή όχι, γιατί πχ το δικό σου αμάξι είναι "γνωστό", ξέρεις τι έχεις κάνει, τι έξτρα έχει και δεν βρίσκεις (ή βρίσκεις) εύκολα σε άλλα β6 κοκ. Σαν κόστος θα υπολογίζεις περίπου 5.000€ εργασία, ανταλλακτικά, εγκεφάλους κτλ, ηλεκτρολόγους, μηχανικούς. Δηλαδή δίνεις 5.000, αφήνεις και το αμάξι και το παίρνεις έτοιμο. Το μείον είναι ότι αφού βάλεις το 1.8Τ, θα χρειαστείς αναβάθμιση σε φρένα, ανάρτηση και γενικά στο στήσιμο του οχήματος. Τώρα κάποιοι θα σου πουν περισσότερα και κάποιοι λιγότερα. Προσωπικά δε θα έδινα ούτε 3.000€ για μετατροπή του δικού σου σε 1.8Τ, γιατί με 4.000€ και 5.000€ παίρνεις αμάξι "έτοιμο" και ίσως και 4κίνητο. Δε σημαίνει όμως ότι επειδή εγώ δε θα το έκανα, ότι είναι και η σωστή απόφαση για σένα. Δυστυχώς η τελική αξιολόγηση και τη σωστή απάντηση μπορείς να τη δώσεις μόνο εσύ. ΥΓ: θεωρώ ότι θα αλλάξεις και το σασμάν και γι' αυτό και 5.000€, γιατί το σασμάν του 1600 δεν θα αντέξει. ΥΓ2: τα χρήματα που αναφέρω είναι "χωρίς να κόψεις γωνίες". Δηλαδή καντράν από 1800, σασμάν από 1800, εγκέφαλο από 1800, ψυγείο νερού κτλ και οτιδήποτε είναι διαφορετικό από το 1,800 μηχανικά, αλλαγή με του 1.800...
  15. Τις προάλλες είχαμε συζήτηση για τα sachs με τον Γιώργο (Γιώργος Φόνσο - Autorep) μου έδειξε πολύ ωραία λύση που κάνει στα δισκόπλατα sachs από καινούρια ώστε να πατάει σωστά και να "τρώει" σχεδόν όλο το τακούνι του δίσκου (όπως θα έπρεπε κανονικά) πριν αρχίσει να πατινάρει.Έτσι ο δίσκος βγάζει πολλά km. Τώρα το τι και πως, καλό είναι να μιλήσεις μαζί του. Δεν ξέρω αν το κάνει και σε ανθρώπους που δεν βάλανε το δισκόπλατο σε αυτούς ούτε αν το πουλάει γενικά ως εργασία. Κάνε ένα τηλέφωνο αν θες και ρώτα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.