Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,964
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    523

Kavouras last won the day on March 27

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,954 Excellent

About Kavouras

  • Rank
    **********

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere with mind peace
  • Interests
    cars, rc, engineering

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 8V

Recent Profile Visitors

14,080 profile views
  1. Δε σε πρόλαβα. michelin pilot sport 4s Ξέρω ότι ίσως γίνομαι κουραστικός αλλά σε ό,τι αμάξι το έχω οδηγήσει πραγματικά έχω εκπλαγεί όχι μόνο με τη φιλικότητά του στα όραι της πρόσφυσης, αλλά και το μεγάλο εύρος λειτουργίας του (παρότι θερινό λάστιχο) και την γενικότερη συμπεριφορά του (λες και το αμάξι πήρε 10% σε κρατήματα - grip που λένε και στο χωριό μου ) Θυμίζουν πολύ σε συμπεριφορά τα dunlop sp sport maxx GT που είχαν kevlar σκελετό και 3 διαφορετικές στρώσεις γόμας. Μέχρι και που τα άλλαξα (βρήκαν τα λινά στα 3 χρόνια και μετά από ~45.000 με ~50.000km), δεν "πίστευες" πως κρατούσαν. Δυστυχώς με εξαίρεση το 4s δεν έχω βρει άλλο τέτοιο λάστιχο. ΥΓ: 4s, όχι το "απλό" 4άρι.... έχουν τεράστια διαφορά στον τρόπο κατασκευής τους.
  2. Θα το κοιτάξω με το διαγνωστικό μου και θα επανέλθω. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει στα 8V. Στα 8p υπήρχε αυτή η δυνατότητα.
  3. Καλώς όρισες φίλε Χρήστο. Καιρό είχα να ακούσω τη φράση με το βολάν. (με γύρισες αρκετά χρόνια πίσω). Ελπίζω να καταφέρεις να βρεις το αμάξι που θα σου κάνει το μαγικό "κλικ". Αν έχεις βρει 1-2 αμάξια στο car.gr (ή όπου άλλου) και θες να ρωτήσεις τι ύποπτο βλέπουμε ή θες μια δεύτερη γνώμη από κατόχους, ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε. (σου αναπάντησα και στο topic που έχεις ανοίξει με το τι να προσέξεις)
  4. έχοντας περάσει με 2 παιδιά με παιδικό κάθισμα κτλ, θα σου πρότεινα να αποφύγεις το 3πορτο εκτός κι αν σκοπεύεις να γίνεις κολλητός με κανα ορθοπεδικό οπότε πάω πάσο Επίσης είναι άβολο γιατί πρακτικά χάνεις την ευκολία των πίσω πορτών (ακόμα κι αν ας πούμε το παιδί μπαίνει και δένεται μόνο του). Ειλικρινά προσωπικά ποτέ δεν κατάλαβα την επιλογή 3θ οχήματος (εκτός από το είμαι εργένης και το πόσο σπόρ δείχνει το αμάξι μου μετράει περισσότερο από το πόσο πρακτικό είναι ) Αντιλαμβάνομαι βέβαια πως το Α3 ως 5θ βγήκε μεν το 2004 αλλά δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές μέχρι το 2007 που μπήκε ο 1.8tfsi κινητήρας πάνω. Ποιούς κινητήρες κοιτάς? Έχει σημασία κυρίως για τα μηχανικά μέρη, αν και όπως καταλαβαίνεις το πως χρησιμοποιούσε και πως συντηρούσε το αμάξι ο προηγούμενος (ή προηγούμενοι) είναι πολύ σημαντικοτερο από το αν το αμάξι είναι ευπαθές ή όχι. Πχ ο 1.6mpi (με τα 105 άλογα) είναι σκυλί μαύρο. Για να βγάλει πρόβλημα πρέπει ο προηγούμενος απλά να αποφάσισε να δει πόσο να αντέξει ένα μοτέρ χωρίς να το συντηρεί σωστά. Ο 1.6fsi (με τα 115 άλογα) έχει μεν καλύτερη απόδοση, αλλά το μοτέρ αυτό είναι φτιαγμένο για να καίει 98στάρα βενζίνη (100στάρα για Ελλαδα, ούτε καν v-power) και είμαι βέβαιος ότι ελάχιστοι έβαζαν αποκλειστικά 100στάρα.Αρκετά απο τα προβλήματα που ίσως διαβάσεις στο internet, οφείλονται κυρίως στην κακή βενζίνη που βάζει ο χρήστης. Δυστυχώς δεν ήταν σαφές ούτε στους αγοραστές (εγώ στην οικογένεια έχουμε ένα golf v 1.6fsi του 2004) και του βάζαμε 100στάρα από άποψη επειδή αυτή βάζαμε-βάζουμε σε όλα τα αμάξια μας. Μετά από τόσα χρόνια και 200.000+km το αμάξι δεν έχει βγάλει τίποτα απολύτως μηχανικά αλλά και ηλεκτρικά (μόνο ένα γρίλο παραθύρου οδηγού κι αυτό γιατί ίσως δικαιολογημένα αφού ο κύριος χρήστης του το ανεβοκατέβαζε κάθε φορά που το έπαιρνε βόλτα). Για το Α3 8Ρ το μόνο που μπορώ να σου πω ως ελαττώματα γενικά είναι ότι κάποια στιγμή (περίπου στη 10ετία οπότε θεωρητικά ό,τι ήταν να βγάλει το έβγαλε και το πλήρωσε ο προηγούμενος) έβγαζαν κλειδαριές. Κολλούσαν ανοιχτές (κλείδωναν με τον τηλεχειρισμό αλλά δεν κλείδωναν όταν πάταγες να κλειδώσουν ενώ οδηγούσες πχ) Και στα 1800tfsi μοτέρ (που είναι και το πιο δημοφιλές) ήταν μέχρι πριν μια 5ετία πρόβλημα η αντλία νερού (χάλαγε κάθε 50.000km αναλόγως χρήσης του οχήματος - έχανε νερό και έπρεπε να την αλλάξεις). Κάθε κλειδαριά έχει περίπου 150€ (ας πούμε επί 4 αν χαλάσουν όλες -σε κάποια μέλη έτυχε να χαλάσουν όλες, ας πούμε σε μένα μετά από 11 χρόνια, μόνο η πίσω αριστερή κι αυτό τυχαία) και αντλία νερού χάλασε συνολικά 3 φορές (τραγικό!! - κόστος 500€ αν και την πρώτη αλλαγή μου την κάλυψαν στην εγγύηση) μέχρι που βγήκε το τελευταίο revision που έλυνε όλα τα θεματάκια που είχε. Μετά από 200.000km και αρκετές βελτιώσεις στο σασί του Α3 8Ρ (2008 το δικό μου μοντέλο και sportback -στην υπογραφή που μπορείς να βρεις topic με το αμάξι), πολύ προβλήματα είχα. Κι αυτό εν μέρει οφειλόταν στην πολύ τακτική συντήρηση χωρίς να κόβω έξοδα ή να αφήνω κάποιο πρόβλημα μέχρι να γίνει ανυπόφορο. Για το Α4 (Β7 πλατφόρμα αν κοιτάς στην ίδια χρονική περίοδο) θα αφήσω άλλους να πουν που είναι και ιδιοκτήτες, μιας και η γνώμη μου είναι σχηματισμένη έμμεσα (δεν είχα α4 β7 ούτε στην οικογένεια είχαμε ποτέ αυτή την πλατφόρμα, οπότε η εμπειρία μου έχει σχηματιστεί από ό,τι μου έχουν μεταφέρει γνωστοί και φίλοι)
  5. Βαγγέλη την έχουμε κάνει την κουβέντα από κοντά. Πρέπει να καταργήσεις τις βίδες μπρος-πίσω που κρατάνε τους θόλους και να βάλεις zip-ties. Εκεί βρίσκει το λάστιχο σε 18χ8 με ΕΤ45. Είναι και ο λόγος που ψάχναμε (αν θυμάσαι) 7,5αρα ζάντα όταν έψαχνες ζάντες πριν αρκετό καιρό και γι' αυτό καταλήξαμε σε αυτές που φοράς τώρα. Για να μην πειράξεις τίποτα στο αμάξι θες περίπου 8j και ΕΤ50. Τώρα με 8,5j τα πράγματα ζορίζουν αρκετά.
  6. καλησπέρα φίλε Θάνο. Συγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω το ερώτημά σου. Όντως αλλάζει με το audi drive select το βάρος του τιμονιού και η απόκριση στο γκάζι (εγώ έχω manual αμάξι οπότε δεν ξέρω να σου πω για το αυτόματο κιβώτιο - υποθέτω πως και αυτό γίνεται πιο "άμεσο" στο dynamic). Εσύ θες να το κάνεις ακόμα πιο σκληρό μέσω του vcds-vagcom? Τι ακριβώς ψάχνεις? ΥΓ: προσωπικά έχω καταλήξει να το έχω στο auto μετά από αρκετά "πειράματα" γιατί όταν πέσουν αρκετά τα Km/h, γυρίζει πρακτικά μόνο του σε comfort και το τιμόνι είναι ελαφρύ για μανούβρες ενώ μόλις αναπτύξεις κάποια ταχύτητα, το τιμόνι σφίγγει. Αυτό που δεν με βολεύει πολύ είναι η απόκριση στο γκάζι που "by-default" είναι σε ρύθμιση comfort (στην auto επιλογή) και πρέπει να πατήσεις το γκάζι βαθιά 1-2 φορές για να γίνει πιο άμεσο. Εννοείται πως μόλις κόψεις ρυθμό, επιστρέφει σε "άνευρη" κατάσταση στο γκάζι, αλλά ούτως ή άλλως το 1.6tdi που έχω δεν είναι και για πολλά-πολλά οπότε ας πούμε ότι αντέχεται.
  7. Καλημέρα φίλε Λεωνίδα. Έχω το "ίδιο" αμάξι (Α3 8V 1.6tdi sportback) με πρόγραμμα πρώτου σταδίου. Σαν λειτουργία πιστεύω ότι όλα τα πρώτα στάδια είναι ίδια. Προσωπικά ως μόνο πρόβλημα στην αναβάθμιση του οχήματος βρίσκω το εξής: Ο δίσκος που φοράει είναι 228mm και όχι 240mm (όπως στο 2.0tdi) και καταπονείται αρκετά λόγω της επιπλέον ροπής. Αλλά ας πούμε ότι αυτό άμεσα δεν είναι πρόβλημα. Το "πρόβλημα" είναι πως αν θες να βάλεις κάτι πιο ενισχυμένο, δεν υπάρχει κάτι παρά μόνο φτιαχτές λύσεις. Σκέψου ότι με πρόγραμμα μόνο ανεβαίνει περίπου στα ~150ps και στα 36kgm ροπής από (115ps και 25kgm). Και ειδικά η ροπή είναι ~44% περισσότερη (και ~42% παραπάνω άλογα). Προσωπικά με το δικό μου τρόπο οδήγησης, ο δίσκος κράτησε περίπου 60.000km (άρχισε να ψιλοπατινάρει όταν ζόριζες το αμάξι αρκετές φορές με απότομο τέρμα γκάζι στην κορυφή της ροπής ~2500rpm) και εν πρώτης όψεος ο μηχανικός είπε ότι έβγαζε άνετα άλλες 10.000km. Αλλά επειδή ήταν η πρώτη φορά που επέστρεψα σε χειροκίνητο (το προηγούμενο αμάξι μου ήταν DSG), δεν ήθελα να το ρισκάρω (τώρα που ξέρω ίσως να μην πάω αμέσως όταν το ξανα-εμφανίσει -θα δούμε-) μιας και το αμάξι το χρησιμοποιώ για τη δική μου μετακίνηση αλλά και για την οικογένεια. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις, αλλά προσωπικά θα σου πρότεινα αν μπορείς να βάζεις το "καλό" πετρέλαιο (avio, v-power diesel) και όχι το "απλό" και ανά κάποια γεμίσματα να βάζεις καθαριστικό πετρελαίου μέσα μιας και στην Ελλάδα έχουμε αρκετό bio-diesel. Επιπρόσθετα, μία στο τόσο (ας πούμε περίπου κάθε 6 μήνες) ένα καθαριστικό για πετρέλαιο θα ήταν τέλειο. (Εγώ χρησιμοποιώ ένα της wurth που έχει ενσωματομένο δοσομετρητή αλλά υπάρχουν αρκετά στην αγορά) Αυτά εν τάχυ. Εύχομαι να χαρείς το όχημά σου στο μέγιστο. ΥΓ: Σημείωσε μόνο ότι εγώ δεν οδηγώ χαλαρά. Και τα km που κάνω δεν είναι εθνική με αυτό το αμάξι. Δηλαδή διασχίζω όλη την Αθήνα από Νότια Προάστια προς Βόρεια και το αντίστροφο μέσα από το κέντρο της Αθήνας (μιας και το αμάξι κυκλοφορεί όλες τις μέρες στο δακτύλιο) ΥΓ2: δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από βελτιώσεις, αλλά μην κολλάς στα απόλυτα νούμερα. Κόντρες δεν κάνουμε και στην τελική το τελικό "απόλυτο" νούμερο που μετράει κάποιος εξαρτάται από τόσο πολλούς παράγοντες που θα μπορούσα να γράψω ποστ 1000 λέξεων και να μην το έχω εξαντλήσει. Τέλος, 155 άλογα λένε με κατάργηση του dpf! Τι σημαίνει αυτό? Θα πατάς γκάζι και να βγάζεις μαυρίλα όπως τα παλιά ταξί που βλέπεις στο δρόμο μιας και το dpf είναι πρακτικά ο "καταλύτης" για το diesel.
  8. Προφανώς το πρόγραμμα που φορούσε ήταν καλιμπραρισμένο με την εισαγωγή που φορούσες πριν. Εκτός κι αν έβγαλες κανα σωληνάκι. Κάνε ένα τεστ. Βγάλε την φύσα του maf και βάλε μπρος. Αν κρατάει ρελαντί, προφανώς κάπου τραβάς αέρα (δεν έχεις κουμπώσει καλά κάποια σωλήνα). Αν όχι, είναι το καλιμπράρισμα του μαφ στην άλλη εισαγωγή που φορούσες.
  9. καλησπέρα. Ποιό μοντέλο Α3 και ποιό Α4? Κάθε ένα τα "αδύνατα" και "δυνατά" του σημεία. Προσωπική μου γνώμη, οι έμποροι πάντα πουλάνε ακριβότερα από αυτό που αξίζει το αμάξι (δηλαδή από ό,τι μπορεί να το βρεις σε έναν ιδιώτη). Από την άλλη αγοράζοντας πχ από την karenta στα μεταχειρισμένα, η πιθανότητα να σου τύχει κάτι και να μην σε καλύψουν (αν στη συμφωνία ήταν κάποια εγγύηση)...είναι πολύ μικρή. Η δική μου γνώμη γενικά πάντα είναι να πάρεις ένα αμάξι που να έχει αλλάξει όσο το δυνατόν λιγότερα χέρια κυριώς γιατί αν πχ ο κάθε χρήστης κράταγε το αμάξι λίγο διάστημα, ό,τι φαινόταν οτι θα χαλάσε, το άφηνε για τον επόμενο ιδιοκτήτη ή το μπάλωνε για να μην φαίνεται (για να "σκάσει" η επισκευή στα χέρια του επόμενου), οπότε με μεγάλη πιθανότητα να πάρεις αμάξι που να χρειάζεται μάζεμα (=επιπλέον χρήματα). Ένα καλό πρώτο σημάδι, κατά τη γνώμη μου, είναι τα λάστιχα πόσο φρέσκα είναι.Πολύ φρέσκα = τα άλλαξε για ν αμην φαινεί ότι το είχε παρατήσει το αμάξι. Πολύ παλιά = το αμάξι το είχε παρατήσει πρακτικά και άλλαζε μόνο ό,τι χάλαγε. Αντίστοιχα και το εσωτερικό. Αποκλείεται κάποιος που σέβεται το μηχάνημα που του κάνει τη δουλειά του (μετακίνηση ας πούμε) να έχει παρατήσει το εσωτερικό ή να έχει χτυπήματα ή πολλές φθορές. (χωρίς να σημαίνει βέβαια ότι επειδή δεν έχει φθορές στο εσωτερικό, άρα το προσέχει) Τέλος, όταν καταλήξεις σε 1-2 μοντέλα/αμάξια, σχολαστικό έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή/και κάποιο φανοποιό και μηχανικό της εμπιστοσύνης σου ώστε να σε προειδοποιήσουν για ό,τι τους φανεί ύποπτο ή όπου φαίνεται ότι το αμάξι θα ζητήσει άμεσα χρήματα (πχ τακάκια, λαστιχένιοι σύνδεσμοι πολύ ταλαιπωρημένοι και έτοιμοι να κοπούν ή ότι κάπου έχει βαφτεί το αμάξι που είναι ύποπτο για παραμόρφωση στο σασί - δεν είναι απλά μία πόρτα βαμμένη αλλά πχ έχει βαμμένες κολώνες και ουρανό)
  10. κρατάνε την λίπανση σε καλύτερα επίπεδα. Επίσης το λάδι απάγει ταχύτερα τη θερμότητα που δέχεται ως υγρό μιας και στα περισσότερα οχήματα πλέον η ψύξη τους γίνεται με υγρό εναλλάκτη (μέσω του ψυκτικού υγρού). Τέλος όσα 5w40 έχω δει, έχουν τα ίδια ή περισσότερα πρόσθετα από τα αντίστοιχα 5w30. Ίσως γιατί προορίζονται για πιο απαιτητικές μηχανές που ίσως στροφάρουν ψηλά? Δεν ξέρω... Πάντως το Α3 μου επειδή το οδηγούσα ως καθημερινό, υπήρχαν μέρες καυτές όπου οι 30 βαθμοί (εξωτερική θερμοκρασία) ήταν καθημερινό φαινόμενο το καλοκαίρι. Δε λέω ότι πάταγα. Αλλά το λάδι όταν έχει όριο τους 30 βαθμούς και έξω έχει 35-38 βαθμούς (γιατι η Αθήνα βράζει δυστυχώς το καλοκαίρι), ας πούμε ότι ένιωθα και καλύτερα ψυχολογικά στο τέλος.
  11. @csaris πολύ καλό το oil-club. Εγώ από εκεί έχω κρατήσει αυτή τη φωτο: θεωρητικά οτιδήποτε καλύτερο από αυτό (το παραπάνω) είναι αποδεκτό. Επίσης ως γενική οδηγία έχω αυτό: Με βάση τα όσα στοιχεία έχω κρατήσει, προσωπικά θεωρώ πολύ καλή επιλογή οποιοδήποτε λάδι 5w40. Αν έπρεπε να διαλέξω οπωσδήποτε....δύσκολο. ίσως τα mobil1 5w50 https://www.mobil.com/en-au/passenger-vehicle-lube/pds/gl-xx-mobil-1-5w50 Έχει χρησιμοποιηθεί σε πολύ περίεργες κατασκευές με υψηλές απαιτήσεις σε λάδι και ανθεκτικότητα και έχουν αποδειχθεί πολύ καλά (και εκ του αποτελέσματος). Στο Α3 που είχα χρησιμοποιούσα τα pentozin super performance III, 5w40. http://www.pentosin.net/f_motoroil.asp Επίσης ακόμα και εκ του αποτελέσματος πολύ ευχαριστημένος. Ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες και γρηγορότερη απαγωγή θερμότητας (έβλεπα που έπεφτε πιο γρήγορα η θερμοκρασία λαδιού). Δεν έβαλα ποτέ το mobil1, επειδή με βόλευε που το συνεργείο έφερνε το pentozin που ήταν κι αυτό κοντά στο τι έψαχνα και το αγοραζα (από το συνεργείο) σε πολύ κοντυνή τιμή με αυτή που θα το αγόραζα κι εγώ αν πήγαινα στο Χ γνωστό μου που έχει μαγαζί με λάδια. (ας βγάλει και το συνεργείο στην τελική και εγώ δε χρειάζεται να "στοκάρω" λάδι) Προσωπικα έχω δυσκολευτεί αρκετά με τα λάδια και την επιλογή τους. Δεν υπάρχουν ξεκάθαρα στάνταρ για το τι κάνει κάθε λάδι και η τιμή δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτική της ποιότητας ή αυτού που ζητάς, οπότε να κάνεις μία λίστα (όπως πχ κάνεις κατά την αγορά οχήματος) και μπορείς εμπεριστατομένα και αντικειμενικά να φτάσει κάποιος σε 1-2 επιλογές. (μετά να μπει ο προσωπικός παράγοντας) ΥΓ: @Dikonou άφησα κάποιον άλλο να γράψει σεντόνια αυτή τη φορά
  12. Σαν εργοστασιακό δεν έχει την ίδια ροπή στις 3000 και στις 6000rpm και γενικά στην εργοστασιακή του μορφή μοτέρ "λαχανιάζει" ψηλά καθώς δουλεύει χαμηλές πιέσεις. Τώρα αυτό είναι η θεωρία. Το αμάξι σου είναι ~15 ετών με σίγουρα αρκετές επισκευές και αρκετά km που κάνουν την εκτίμηση από το πληκτρολόγιο (και σε συνδιασμό με τις λίγες πληροφορίες που μας δίνεις) αδύνατο να είναι έγκυρη. Για αρχή πρέπει να δεις τι πιέσεις δουλεύει το αμάξι και τι advance. Με ένα διαγνωστικό (vcds / vagcom) θα μπορούσες να log-άρεις συγκεκριμένα κανάλια και να σου πούμε τη γνώμη μας. Εναλλακτικά αν δεν έχεις κάποιο διαγνωστικό, θα μπορούσες εναλλακτικά να κάνεις κάποια δυναμομέτρηση να δεις διάγραμμα απόδοσης αλλά και τελικά τι άλογα βγάζει. Δεν είναι απίθανο η επισκευή στο τούρμπο να ήταν μέτρια και να μην σηκώνει την αναμενόμενη πίεση και άρα να μην έχει και την αναμενόμενη απόδοση.
  13. Το συγκεκριμένο σχέδιο δε βγήκε ποτέ σε μικρότερη ζάντα από 18άρα ζάντα από όσο ξέρω.
  14. Πάνω-κάτω ό,τι σου ειπώθηκε. Στην τελική να ξέρεις ότι είναι 1ο στάδιο, οπότε τα περιθώρια του προγραμματιστή είναι περιορισμένα, αφού τα εργοστασιακά περιφερειακά έχουν συγκεκριμένες δυνατότητες. (γι' αυτό και όλοι λένε ότι τα 1ου σταδίου προγράμματα είναι "ίδια")
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.