Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,589
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    453

Kavouras last won the day on December 16 2019

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,734 Excellent

6 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

11,881 profile views
  1. όπως είπε και ο Γιάννης, όχι δεν φτιάχνουν. Παίρνεις άλλα. Εϊτε εργοστασιακά, είτε διαβάζεις για πόσο βάρος (και μήκος) είναι τα δικά σου και αγοράζεις αντίστοιχα.
  2. του 2.0 είναι διαφορετικοί από όσο ξέρω. Δεν κάνουν από όσο ξέρω.
  3. Μπορείς να φυσώσεις το αμάξι να δούμε τι σφάλμα βγάζει (και τον κωδικό του σφάλματος) και αν βγάζει?
  4. 500kb φτάνουν για ανάλυση 1600χ1200... Εγώ βλέπω κάτι εικονίδια 200χ200 (εκτός κι αν μου το κόβει ο browser και δεν μου ανοίγει την εικόνα)
  5. αν θες το bold το συζητάμε από κοντά αν και το ένα δεν αντικαθιστά το άλλο (δυστυχώς ή ευτυχώς). Κατά τα λοιπά, είπα τη γνώμη μου. over and out . Μην κουράζω ΥΓ: το Α4 και άνω έχουν διπλά ψαλίδια και έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά από τα Α3 (γιατί και τα S3, Α3 είναι σε πάτωμα). Επίσης από το Β8 και μετά φοράνε και πιο μεγάλη ρόδα (λάστιχο+ζάντα) οπότε σε παίρνει για extreme επιλογές.
  6. σβήσε όλες τις βλάβες που έχουν καταγραφεί. Ας σταυρώσουμε τα δάχτυλά μας ότι απλά έχει κρατήσει σφάλμα ο εγκέφαλος φώτων και ο can-bus και γι' αυτό συνεχίζει το πρόβλημα... ΥΓ: σίγουρα την κούμπωσες σωστά? edit: τι λάμπα πήρες?
  7. Έκατσε πολύ ωραία αν και αυτό περι κουμπιών οκ, αν το χωνέψεις (μετά από λίγο ίσως να μην το παρατηρείς καν και να είναι περισσότερο "η ιδέα"), είναι αδιάφορο Μία χάρη μόνο: Μπορείς να ανεβάσεις μεγαλύτερης ανάλυσης φωτογραφίες? Δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα.....
  8. καλως όρισες φίλε στην παρέα μας!!!
  9. Σβήσε το σφάλμα και δες. Κανονικά δεν πρέπει να βγάζει αν κάνεις σωστά τη διαδικασία... ΥΓ: θεωρώ ότι έβγαλες κλειδί, περίμενες κανα 2 λεπτά κει μετά ξεφύσωσες τη φύσα, οπότε ο εγκέφαλος δεν κατάλαβε ότι έβγαλες το φανάρι από τη θέση του.
  10. "καλο S3" με 17 λιγο δυσκολο Γενικά ο Έλληνας ψάχνει ένα αμάξι που να το οδηγούσε κάποιος ευλαβικά, να έχει λίγα km και να είναι τόσο παλιό που τα υπόλοιπα αμάξια που πωλούνται να πιέζουν την τιμή του χαμηλά (πχ αμάξι 10ετίας με 80.000km). Με εξαίρεση πραγματικά περιπτώσεις 500 ανθρώπων στη χώρα, δεν πιστεύω ότι υπάρχει κόσμος που παίρνει αμάξι όπως ένα S3 (τότε ξεκινούσε γυμνό ~42.000€ το 3θ) και δεν το κινούσε καθόμου (8.000km/έτος καταλαβαίνεις ότι ίσα που έκανε 4-5 ταξίδια το χρόνο και ΑΝ! χειρότερη τοποθέτηση χρημάτων ever και σίγουρα κανένας αγοραστής δεν είναι χαζός - κατά τη γνώμη μου-) edit: επειδή πέρασα από την φάση πώλησης του Α3 για να πάρω S3, δε βρήκα στην αγορά S3 sportback που να μην είχε αλλάξει τουλάχιστον 2 ιδιοκτήτες (άρα αυτός που πουλούσε ήταν ο 3ος και εγώ θα ήμουν ο 4ος). Επίσης καθαρά αμάξια (να είναι αυτό που λένε οι πωλητές και όχι "α....σοβαρά, αυτό δεν το ήξερα, δεν μου το είπε ο προηγούμενος" -κλασσική καραμέλα) κανένα, γιατί ήταν το δύσκολο να εντοπιστεί αμάξι με λίγους ιδιοκτήτες, ιδανικά να ήταν 2ο χέρι. Άρα όταν δεν μπορείς να ξέρεις ιστορικό, πως ξέρεις ότι το αμάξι αυτό δεν έχει θέματα (δε λέμε να το βελτιώσεις...πριν φτάσεις εκεί!). Ενώ με τα χρήματα που συζητάμε, πρακτικά το δικό σου θα τα έχει όλα αυτά "λυμμένα". Αν θες κάτι αντίστοιχα αξιόλογο και καλύτερο από αυτο το σύνολο που θα γίνει το δι΄κο σου μετά από το παραπάνω ποσό σε βελτίωση, πρέπει να κοιτάς σε 2πλάσια χρήματα οχήματα... Να κερδίσεις αρκετά χρόνια καρότσας και σίγουρα καινούρια τεχνολογία, παθητική ασφάλεια κτλ. Γνώμη μου βέβαια όλα τα παραπάνω και δε σημαίνει ότι είναι και 100% σωστά.
  11. μόνα τους θα είναι ξέμπαρκα. Τι εσωτερικό έχεις? Αν είναι δερμα με ραφή άσπρη όπως στη φωτο, πάρτα. Αλλιώς όχι. ΥΓ: επίσης εγώ θα σου πρότεινα μόνο εργοστασιακά ανταλλακτικά και όχι "ντυμμένα look" (άρα κάποιος τα έντυσε κάπου-κάπως και τα πουλάει = μηδέν εγγύηση ποιότητας μετά από 3-4-5 μήνες)
  12. λογική σκέψη αλλά σκεπτόμενος: 8.000€ πες η πώληση από το Α3 5.000€ σφυρίλατο μοτέρ 3.000€ κ04 σεταπ (πρόγραμμα, εξατμίσεις, εισαγωγή intercooler, πες όλα μέσα) ---------------------------- 16.000€ Τι αντίστοιχα γρήγορο υπάρχει σε αυτά τα χρήματα? ή έστω κοντυνά γρήγορο, ώστε να μην έχει νόημα η επένδυση του ποσού αυτού στο αμάξι το υπάρχον?
  13. Έχω βρεθεί μπροστά σε 2-3 DIY μελών που έκαναν τα 1din->2din. Κανείς τους όμως δεν πήρε facelift πράγματα να τα βάλει στο προ-facelift. Δηλαδή να πήρε πράγματα του 2010+ μοντέλων να τα βάλει σε κονσόλα του 2004-2008. Υπάρχουν όπως διαπίστωσες μικροδιαφορές που θα σε ταλαιπωρήσουν σε χρόνο και χρήμα και ίσως να μην φτάσει ποτέ το αποτέλεσμα που θες. Επίσης τα κουμπιά του facelift έχουν ένα καπάκι που κουμπώνει από πάνω για να μην βλέπεις τις τρύπες. Αυτό δεν είναι συμβατό με τα κουμπιά του προ-facelift. Τα κουμπιά του facelift είναι παράτερα σε σχέση με το clima που έχεις τώρα. Ακόμα κι αν τα βάλεις δηλαδή, στο τέλος θα έχεις κουμπιά alarm-κτλ από facelift (του προ-facelift δε θα κουμπώσουν με το καπάκι κουμπιών του facelift) που είναι επίπεδα και το clima που θα είναι κουρμπαριστά. Μήπως να σκεφτείς να πάρεις το εσωτερικό από προ-facelift με 2din? ΥΓ: το clima το δικό σου μπορεί να μπει πιο κάτω αν κάνεις το προφανές: να τριμάρεις αριστερά-δεξιά (ομοιόμορφα) ώστε να γίνει λίγο πιο λεπτό και να κατέβει πιο χαμηλά. Το έχουμε κάνει αρκετές φορές στο κλαμπ.
  14. αν δεν φοράει εσωτερικό Sline, φοράει η μαμά ανάρτηση. Την Sline ανάρτηση δε θα στην πρότεινα γενικά ως ανάρτηση. Δεν απευθύνεται στο δικό μας οδικό δίκτυο. Αν ο άνθρωπος που το έχει δεν τρέχει, ξέρεις..... αμορτισερ αντικατάστασης (όχι υποχρεωτικά audi, αλλά bilstein, sachs κτλ, αμορτισέρ που αντικαθιστούν τα εργοστασιακά με ίδια σκληρότητα)
  15. Ισχύει αυτό που λες αλλά εξαρτάται πως αγοράστηκε. Επέτρεψέ μου να δικαιολογηθώ (Χωρίς να υπάρχει ίσως λόγος). Κοίτα.... όταν την έβαλα (το 2012) είχα άλλες απαιτήσεις από το αμάξι. Επίσης οδηγούσα ειλικρινά και πολύ πιο επιθετικά από ό,τι οδηγώ σήμερα. Τότε λοιπόν την είχα στο "3" μπρος-πίσω (πιο μαλακό 1, πιο σκληρό 10, ανάποδα από την PSS9). Τότε το μόνο που είχε σημασία ήταν (και ακόμα είναι απλά δεν υπάρχει απαραίτητος χρόνος για να βρεις αυτό το "τσικ" που ψάχνεις για να βελτιωθείς) πόσο γρήγορα μπορείς να πας σούνιο. Για μένα άλλωστε πάντα η ευθεία είναι βαρετή. Πλάκα έχει στα πρώτα 10 πατήματα που θα κάνεις φουλ γκάζι. Μετά το συνηθίζεις. Αυτό ήταν. Η στροφή έχει άλλη μαγεία (πες με ρομαντικό, ή ακόμα και κόλλημένο. τους δέχομαι τους χαρακτηρισμούς). Όμως ο χρόνος είναι ανελέητος δυστυχώς. Τα χρόνια της "επίθεσης"(??) πέρασαν είτε το θέλω είτε όχι. Πλέον κάνω πολλά km και μάλιστα "αναγκαστικά" πλέον με το Α3* για να πάω από το Α στο Β χωρίς να μπορώ να ευχαριστηθώ το στήσιμο του οχήματος (που για μένα για την καρότσα του Α3 δεν ξέρω αν πάει άλλο χωρίς να κάνεις απαράδεκτες υπερβολές). Παρότι την έχω μαλακώσει (3 εμπρός, 1 πίσω) παραμένει σφιχτή ανάρτηση. Όταν τρέχεις καταλαβαίνεις γιατί είναι έτσι σκληρή, αλλά από την άλλη τα προσωπικά μου γούστα δεν αντέχουν την 19άρα. Σκεπτόμενος όμως ότι πρόσφατα μπήκα πάλι σε αμάξι S3 με 19άρες με ανάρτηση bistein μαύρα και διάβαζε τις λακούβες/ανωμαλίες χειρότερα από το Α3 μου (που δεν το λές επιτομή της άνεσης ούτε σε όνειρο ), διάβασα για 19άρα πάλι και είπα να πω την (ίσως μη-αγαπητή*) γνώμη μου. *παλιά είχα και εταιρικό αμάξι για πολλές μετακινήσεις και πιο πριν πήγαινα με το τραμ στη δουλειά, οπότε το α3 το έπαιρνα μόνο όταν πραγματικά ηθελα να οδηγήσω είτε σπορ είτε όχι. **με την έννοια περισσότερο ότι δεν θα πω "ναι βάλτη, θα είναι τούμπανο", αλλά θα το εξορθολογήσω περισσότερο από όσο πρέπει.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.