Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,757
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    484

Kavouras last won the day on September 25

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,833 Excellent

6 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

12,798 profile views
  1. Το έχω γράψει εδώ: (Φ70 downpipe, καταλύτης HJS 200cpi euro4, σωλήνα "ξερή" μέχρι πίσω και τελικό μαμά καζανάκι )
  2. Σε ποιο βίντεο; Θες να μου το ποστάρεις; υγ: το αμάξι είναι dsg.
  3. Πολύ καλή τιμή μου φαίνεται... (προσωπικά τουλάχιστον) Αν και το αποτέλεσμα από κοντά είναι οπως στις φωτογραφίες (για να μην είναι, θα μου πεις), ε ναι λοιπόν. Μπράβο στον επαγγελματία!!!
  4. σύνηθες πρόβλημα στα ΒΖΒ και γενικότερα στα μοτέρ με πρόγραμμα (και χωρίς πρόγραμμα το παθαίνει αυτό μετά από κάποια αρκετά km στο κοντέρ). Απλά είναι σφάλμα ότι σου έχουν κολλήσει ανοιχτά τα πεταλουδάκια της πολλαπλής εισαγωγής (ή κολλάνε κατά διαστήματα - όχι πάντα- ή ότι το μοτεράκι που τα κουνάει, δεν μπορεί να τα κουνήσει να κλείσουν - δουλεύουν και με την υποπίεση/υπερπίεση του κινητήρα ). Προσωπι΄κα μπορείς να το αγνοήσεις προς το παρόν. (ίσως και μόνιμα)
  5. Το έχω δει. Μπήκα πάλι χθες να δω αν έχει κρατήσει το equilizer πχ. Μια χαρά είναι όπως το είχα αφήσει.
  6. Α) πρέπει να σου γυρίσει στο αριστερό φανάρι το γλομπάκι να γράφει το audi sport απέξω αν δεν βαφτεί ο μπλε δακτύλιος μαύρος. Β) θα κάνεις κάτι άλλο εκτός από τους γλόμπους? ΥΓ: όπως βλέπεις είμαι ανυπόμονος!!!
  7. Θα μου επιτρέψεις να σε παραπέμψω στο topic με το αμάξι μου: Στην 1η σελίδα έχω κάνει ευρετηριο να διαβάσεις ό,τι θες για ΙΗΙ (δηλαδή το turbo από golf 6 gti), εντυπώσεις με ΙΗΙ, κο4 και εντυπώσεις με κ04, γιατί επιλέχθηκε ό,τι επιλέχθηκε από αυτά που μπήκαν γενικότερα στο αμάξι (γιατί πίεση Χ και όχι κάτι άλλο, ανάρτηση, φρένα, μπαρόμετρο, intercooler, εξάτμιση κοκ - όρεξη να έχεις να διαβάσεις ). Επίσης στο παρακάτω topic, το μέλος kem στις πρώτες σελίδες μιλάει για το ΙΗΙ setup του. (θα μπορούσε να μην βάλει κάν εξάτμιση, αλλά επέλεξε να βάλει downpipe και καταλύτη για δικούς του λόγους). Τέλος εδώ (παρακάτω) έχω γράψει την άποψή μου και οι υπόλοιποι για τις διαφορές μεταξύ ΙΗΙ και κ04-064 ό,τι άλλη απορία έχεις, μη διστάσεις να τη γράψεις εδώ ή στο topic "1.8Tfsi tuning" ΥΓ: η κ04 (τουρμπίνα από S3 8P) δεν είναι plug and play. Χρειάζεται υποχρεωτικά τροποποίηση στο αλουμίνιο της τουρμπίνας (το κάνει κάποιος εξατμισάς με πολύ μικρό κόστος -πχ 100€-) και σίγουρα θέλεις το "κιτ" για την μεταφορά της σκάστρας μπροστά (τώρα στην κ03 και στην ΙΗΙ η σκάστρα είναι πάνω στην τουρμπίνα, ενώ η κ04 δεν έχει θέση για σκάστρα, αφού στο S3 η σκάστρα είναι κοντά στην πεταλούδα του γκαζιού. Ίσως χρειαστείς αλλαγή και στο σωλήνα από το k04 turbo ως το intercooler. Εγώ ζήτησα από τον εξατμισά και μου πήρε (έκοψε δηλαδή) το κούμπωμα και το έβαλε στην κ04 ώστε να κρατήσω όσο γίνεται "εργοστασιακό" το setup. ΥΓ2: η ΙΗΙ πάλι είναι τελείως plug-and-play. Βγάζεις κ03, βάζεις ΙΗΙ. Ούτε τροποποίηση στο πλακάκι της εξάτμισης δε θέλει (έχουν την ίδια πατούρα με το κ03).
  8. μήπως θέλει κωδικοποίηση; Εμένα (είναι από α3 8ρ) κρατάει τις ρυθμίσεις.
  9. Έχω γνωστό με ταξί που φοράει τον 1.6tdi (όχι σε audi βέβαια, αλλά σε skoda) όπου έχει κάνει περισσότερα από 200.000km. Θα τον ρωτήσω και θα επανέλθω. ΥΓ: αν και τα ταξί έχουν λίγο διαφορετική χρήση (και άρα και φθορές) σε σχέση με ένα ΙΧ, αξίζει να πάρουμε μία ιδέα. Σίγουρα κι αυτός στον κύκλο του θα ξέρει κι άλλους που έχουν αυτό το μοτερ.
  10. Κατάλληλα συνεργεία για να το ελένξουν ή κατάλληλα συνεργεία για να το πας εσύ για service? (δεν είναι υποχρεωτικό να είναι ίδια το ένα με το άλλο)
  11. Καλημέρα φίλε, Μία μία τις απορίες σου: 1 (μαύρο): το αμάξι φοράει πρόγραμμα? Αν ναι, κατά μεγάλη πιθανότητα, είναι "πρόβλημα" του προγράμματος. Αν όχι, τσέκαρε το κύκλωμα της βενζίνης. Άλλαξε φίλτρο βενζίνης για αρχή (αν δεν το έχεις αλλάξει από όταν πήρες το αμάξι) και τσέκαρε πίεση αντλίας. Τα μπεκ να χαλάσουν λίγο δύσκολο (όχι απίθανο βέβαια - εξαρτάται τη χρήση που έκανε ο προηγούμενος/προηγούμενοι και τι βενζίνη του έβαζαν). Αν θυμάμαι καλά το μοτέρ είναι wideband, οπότε μπορείς να λογκάρεις το καύσιμο και τον λ, να δεις μήπως γίνετια πολύ πλούσιο απότομα ή πολύ φτωχό απότομα. Μην στηρίζεσαι στο να καταγράψει σφάλμα ο εγκέφαλος. Για να φτάσει να το καταγράψει ως σφάλμα, θα είναι τόσο σοβαρό το προβλημα που μπορεί και να σβήσει το μοτερ... 2 (κόκκινο): αν και δεν το έχω δει πως είναι στο αμάξι σου (μια φωτογραφία θα βοηθούσε), δεν υπάρχει "σπάσιμο" ή άνοιγμα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι που να υπάρχει "έτσι" χωρίς να τραβάει αέρα από έξω από το μηχανοστάσιο. Βγάλτο μια φωτογραφία όμως και ανέβασέ τη εδώ. Σίγουρα θα βοηθήσει να καταλάβουμε καλύτερα.
  12. Για αρχή τσέκαρε μπαταρία και δυναμό (υπάρχει τρόπος να τα μετρήσεις και τα δυο). Μήπως είναι πολύ οριακά το ρεύμα που παράγεται (ή η μπαταρία τα έχει φτύσει και δε δίνει τα σωστά amber-volt). Για τεστ θα μπορούσες (με πάρα πολύ προσοχή!!!) να ζεστάνεις την πηγή (πχ σεσουάρ μαλλιών) να δεις αν το κάνει, ενώ το υπόλοιπο αμάξι είναι πχ κρύο. (προσωπικά θα σου πρότεινα να έβγαζες την πηγή από τη θέση της και να τη ζέσταινες απο πίσω -"από τον κώλο της"- , ώστε να μην τραυματίσεις τα κουμπιά ή την οθόνη, αλλά να πάει η θερμότητα στην πηγή ώστε να δεις αν φταίει η πηγή ή κάτι άλλο). Επειδή όμως αυτό ίσως είναι δύσκολο να το κάνεις, τσέκαρε για αρχή τα "ρεύματα" του αυτοκινήτου. Επίσης τσέκαρε την ασφάλεια της πηγής. Υπάρχουν περιπτώσεις που η ασφάλεια έχει μισο-λιώσει.
  13. Διονύση, δε θέλω να σε στενοχωρήσω. 99% πας για αλλαγή εγκεφάλου can-bus.....
  14. Δείχνει τόσο......άρρωστα ωραίο!!!!! (με προβληματίζει οπτικά το μπλε γύρω-γυρω με το hella bi-xenon γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως θα φαίνεται στο αμάξι σου, αλλά περί ορέξεως ) ΥΓ: ήξεραν στην depo....τυχερούλη!!!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.