-
Content Count
16,262 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
596
Kavouras last won the day on March 24
Kavouras had the most liked content!
Community Reputation
10,124 ExcellentAbout Kavouras
-
Rank
**********
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
somewhere with mind peace
-
Interests
cars, rc, engineering
Previous Fields
-
Αυτοκίνητο
Audi RS4
Recent Profile Visitors
18,975 profile views
-
Προετοιμασία αυτοκινήτου για πολύμηνη ακινησία
Kavouras replied to George Athens's topic in A3 (Πλαίσιο 8P)
Δεν κάνει τίποτα. Οφείλουμε να βοηθάμε ο ένας τον άλλο. (Άλλωστε κι εγώ κάπου τα διάβασα ή μου τα είπαν, οπότε θεωρώ πως τη γνώση οφείλουμε να την "επανακυκλοφορούμε"). Έχε υπόψη σου πως γενικότερα οι μπαταρίες των αυτοκινήτων έχουν πολύ μικρή ως μηδενική ιδιοκατανάλωση (το φαινόμενο που πέφτει το αποθηκευμένο φορτίο με την πάροδο του χρόνου) όσο έχουν καλή "υγεία" (=τα στοιχεία τους είναι σε καλή κατάσταση). Οπότε με το να βγάζεις τον πόλο της μπαταρίας, θεωρώ πως δε θα αντιμετωπίσεις τέτοιο πρόβλημα. Έχε υπόψη σου πως όλες οι μπαταρίες (με εξαίρεση αυτές που προορίζονται για start-stοp) φορτίζουν περίπου με (μόλις) 10% ανά ώρα (κι αυτό υπό προϋποθέσεις). Οπότε αν έχει πέσει πάρα πολύ (και πάρει ας πούμε με δυσκολία ή δεν παίρνει καν), αξίζει περισσότερο να πας κάπου να στη φορτίστουν, παρά να ξεκινήσεις να "κόβεις βόλτες" με υψηλές στροφές (γιατί το δυναμό παίρνει στροφές από το στρόφαλο) για να φορτίσεις τη μπαταρία. ΥΓ: λόγω του τελευταίου, οι περισσότεροι που εμπλέκονται σε αντίστοιχη κατάσταση με σένα (πολύ αραιή χρήση του οχήματος), αγοράζουν και φορτιστή+συντηρητή μπαταρίας αυτοκινήτου (και μηχανής) που κάνει περίπου 50 με 120€ (ανάλογα την ποιότητα). -
Δεν παιρνει μπροστα μονο οταν ειναι ζεστο!!!!!!
Kavouras replied to sylvios's topic in Προβλήματα Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (B6)
το topic έχει ανοιχτεί από το 2015, οπότε 7 χρόνια μετά, μάλλον δύσκολο να το δει το μέλος που το άνοιξε. -
Καλημέρα φίλε. Δυστυχώς ανοίγεις μεγάλη κουβέντα... Αν έχει "χτυπήσει" η μηχανή, η επισκευή της θα κοστίσει περίπου 1300-1800€ για το επάνω μέρος (καπάκι, βαλβίδες κτλ) και άλλα 2.000€ για το κάτω μέρος (μπλοκ). Συν εργασία βάλε-βγάλε μοτερ, συν ό,τι άλλο χρειάζεται και ίσως θα χρειαστεί μάζεμα "αφού έλυσες που έλυσες". Η επιλογή του μεταχειρισμένου μοτέρ προϋποθέτει ότι θα ελεγχθεί συμπίεση και κατάστασή του ώστε να μην τον βάλεις πάνω και αρχίσουν τα προβλήματα (και πληρώσεις μεταχειρισμένο μοτέρ και χρειαστεί ΚΑΙ ΑΥΤΟ επισκευή). Προσωπικά αν μου τύχαινε κάτι τέτοιο, αφού έφτασα που έφτασα σε αντικατάσταση μοτέρ, ίσως κοιτούσα να βάλω έναν ΒΖΒ ή CDAA κινητήρα (δηλαδή τον 1.8Τfsi κινητήρα με τα 160 άλογα που έμπαινε στο αμάξι σου), ώστε να βγω από αυτή την κατάσταση καλύτερος. (γενικά προσπαθώ να χρησιμοποιώ τις αναποδιές ως "ευκαιρίες" για να βελτιώσω κάτι). Τέλος ως κόστος, τα μοτερ αυτά (BZB ή CDAA) δεν απέχουν πολύ από το κόστος των 1.300€. (άντε να σου πάει το εγχείρημα 2.000-2.500€ δηλαδή με μοτέρ, εργασία, ηλεκτρολογικά κτλ). Εκτός κι αν η διαφορά του κόστους που συζητάμε είναι μη "αποδεκτό" για σένα (δεν γνωρίζω τα οικονομικά σου ούτε αν η καρότσα του Α3 σου αξίζει να επενδύσεις ούτε αν σκοπεύεις να το κρατήσεις για αρκετό καιρό ώστε να κάνεις απόσβεση το κόστος επισκευής του)
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Και πολύ σου άντεξε!!! Εδώ εμένα τα έπαιζε πολύ γρήγορα με την κ04 όταν τη δούλευα 2,2 (στο τέλος λίγο πριν το πούλημα). Έχεις σκεφτεί/βρει κάποια λύση σε αυτό? Προσωπικά (μέχρι το 2020 που πούλησα το αμάξι) δεν είχα βρήκα άλλη λύση εκτός από το να βάλει κάποιος catch-can εξωτερικό και να καταργήσεις την εργοστασιακή pcv. Οπότε απλά άλλαζα αρκετά συχνά την pcv. -
Ανοίγει αλλά δεν κλείνει η κουκούλα σε cabrio
Kavouras replied to Chopper's topic in Προβλήματα Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (B7)
αν έχεις κωδικό ανταλλακτικού, ευχαρίστως να δω αν μπορεί κάποιος να τον αγοράσει φτηνότερα (από τα site που αγοράζω) -
Πατάω συμπλέκτη κι ανεβαίνουν οι στροφές.
Kavouras replied to Γιώργος Μαργαρίτης's topic in Προβλήματα Audi A4/A4 Cab/S4 (B8)
Από αυτά που περιγράφεις, εγώ θα έβγαζα τα μπεκ και θα τα έστελνα για έλεγχο. -
Μπορείς να το δοκιμάσεις και στο χρώμα, αρκεί να το ξεπλύνεις αμέσως μόλις τελειώσεις και μάλιστα πολύ καλά. Ιδανικά πήγαινε σε ένα βενζινάδικο, βάλε σε μπαμπάκι ή μαλακό στουπί λίιιιγο πετρέλιαο, βγάλε το ρετσίνι και αμέσως μετά πες του να στο πλύνει εξωτερικά στο πλυντήριο με σαπούνι (για να μην έχεις το φόβο να μείνει πάνω έστω και διαλυμμένο πετρέλαιο/βενζίνη με νερό) Υπάρχουν και αλυφές που βγάζουν και ρετσίνι, αλλά νομίζω ότι η βενζίνη/πετρέλαιο είναι πολύ αποτελεσματικό για να χρειαστεί να αγοράσεις κάτι εξειδικευμένο.
-
δοκίμασε τον Autorep-Φονσό Γιώργο ή τον Pedis. Και οι 2 τίμια συνεργεία. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει τον 1ο (Autorep) και έχω μόνο καλά λόγια να πω.
-
99% έχουν αρχίσει και χαλάνε οι τεντωτήρες της καδένας. Ο ήχος που ακούς είναι η καδένα (που δεν είναι τεντωμένη) χτυπάει στο πλαστικό κάλυμμα. Για αρχή δοκίμασε να βάλεις καλύτερης ποιότητας λαδιού και άλλαξε και λίγο πιο συχνά λάδι. Ίσως τη γλιτώσεις (ίσως και όχι). Αλλά από την άλλη 50-60€ είναι η αλλαγή λαδιών, οπότε αξίζει τον κόπο. Για να αλλάξεις τεντωτήρες, πρακτικά αλλάζεις και καδένα, οπότε μιλάμε για 1.000€ κόστος εργασίας και ανταλλακτικών. ΥΓ: υποθέτω ότι έχεις πολλά km...?
-
καλησπέρα φίλε! Εκ της φυσικής, δε γίνεται να "βράζουν" τα νερά (δηλαδή μιλάμε για 120 βαθμούς και άνω) και να μην ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι ούτε στην κίνηση ούτε σε ταξίδι. Επειδή το όργανο που έχει στο κοντέρ (με τη θερμοκρασία νερού) για να κουνηθεί, πρέπει το νερό να φτάσει σχεδόν στους 120 βαθμούς, θα σου πρότεινα να κάνεις το εξής: 1. Αν μπορείς πες του μηχανικού σου να σου βάλει διαγνωστικό να δείτε τι πραγματικές θερμοκρασίες νερού έχει το μοτέρ (ίσως υπάρχει και κρυφό μενού από το clima να το δεις, αλλά δεν είχα ποτέ ΤΤ και δεν ξέρω πως γίνεται. Google-αρε audi clima hidden menu και νομίζω θα σου βγάλει πως γίνεται) 2. Πότε άλλαξες τελευταία το νερο ψύξης της μηχανής? 3. αν έχει γίνει το λεγόμενο "φλατζάρισμα" σημαίνει ότι από πίσω βγάζει λευκούς καπνούς ή ανακατεύει νερό με λάδι (φαίνεται στο λάδι ή στο νερό ή και στα 2). Έχεις δει τέτοια πράγματα?
-
"Έσπασα" το topic και το μετέφερα εδώ (κινητήρας Α3 8V). Για το θέμα σου δεν ξέρω τι φταίει επειδή δεν ξέρω το συγκεκριμένο μοτέρ. Θα πόνταρα σε βαλβίδα πίεσης βενζίνης, γιατί το σφάλμα δείχνει να μη μπορεί να διαβάσει πίεση καυσίμου και σε κόβει (το πρόγραμμα -σωστά-) επειδή δε βλέπει καύσιμο και μην.... ανατιναχθεί (επειδή υποθέτει πως θα γίνει φτωχό). ΥΓ: καθαριστικά κτλ δε νομίζω να κάνουν κάτι γιατί δεν είναι πως διαβάζει πρόβλημα με την αντλία, αλλά πως δε διαβάζει σήμα από τη βαλβίδα ελέγχου πίεσης καυσίμου. ΥΓ2: Ν290 είναι η βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου. Έχει κόστος ~50€ αν θυμάμαι καλά στο 8Ρ. ίσως απλά τα "έκλασε" αυτό το εξάρτημα.
-
Καλημέρα, σε μία οποιαδήποτε πλάστιγγα. Εγώ το μέτρησα εδώ: https://www.google.com/maps/place/Ράμμος+ΑΕ+(Rammos+SA)/@37.9063682,23.7350563,18z/data=!4m9!1m2!2m1!1zz4DOu86sz4PPhM65zrPOs86xIM6xz4TPhM65zrrOtw!3m5!1s0x14a1be73614a22a1:0xc2d2f430168382bf!8m2!3d37.9062871!4d23.7372478!16s%2Fg%2F1tdj6q5t Αλλά μπορείς να βρεις οπουδήποτε ζυγαριά φορτηγών και με 10-20€ να στο ζυγίσουν. Θυμίσου να μετρηθείς με γεμάτο ντεπόζιτο και να βγεις έξω από το αμάξι.
-
εντυπώσεις?
-
Ανοίγει αλλά δεν κλείνει η κουκούλα σε cabrio
Kavouras replied to Chopper's topic in Προβλήματα Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (B7)
Προσωπικά πήγα για την επισκευή της ηλιοροφής σε αυτόν: PR drive 2114066490 βρίσκεται εδώ: https://www.google.com/maps/place/PRDRIVE+IKE/@37.9992939,23.7464125,15.54z/data=!4m6!3m5!1s0x14a1a2b0014d8ba1:0xf0f85617cb0d3e31!8m2!3d37.9985141!4d23.7510275!16s%2Fg%2F11bzx3cs05 Προσωπικά με έπεισε πως όχι μόνο ήταν γνώστης αλλά είχε και φιλότιμο και σέβεται τα χρήματα του πελάτη. 2 φορές πήγα (μία να κλείσω ραντεβού, να δει τι έχει και μία για να μου το επισκευάσει) Στη δική μου περίπτωση αλλά και σε κάποιους πελάτες που ήρθαν με κάμπριο, μου έκανε εντύπωση πως εντόπιζε πολύ γρήγορα τι φταίει, τι έχει χαλάσει και πως μπορεί να το φτιάξει (αν γίνεται) ώστε να μην σε ξανα-ενοχλήσει. Αξίζει να περάσεις μία βόλτα να μιλήσετε.