Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    16,181
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    574

Kavouras last won the day on November 19

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

10,081 Excellent

About Kavouras

  • Rank
    **********

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere with mind peace
  • Interests
    cars, rc, engineering

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi RS4

Recent Profile Visitors

18,286 profile views
  1. Καλημέρα! Δεν ξέρω αν μπορείς να βάλεις αεριζόμενα καθίσματα, επειδή ο αερισμός προϋποθέτει και κάποιες υποδοχές αέρα που το δικό σου σασί δεν έχει. Βέβαια τίποτα δεν είναι ανέφικτο. Σημασία έχει να υπάρχει διάθεση για την πληρωμή του απαραίτητου κόστους καθώς και η διάθεση του επαγγελματία να ασχοληθεί. Κατά διαστήματα έχω δει "τρελά" projects. Πιστεύω πως δεν είναι ανέφικτο. Για τη θέρμανση των καθισμάτων στο cabrio Α3 8Ρ ξέρω ότι το χειριστήριο είναι στο climatronic. (δεν υπάρχει επιλογή για "ψύξη" οπότε δεν υπάρχει σχετική υποδοχή). Αντίθετα στο Α5 γίνεται από κουμπιά στην πόρτα αν θυμάμαι καλά και άρα ο έλεγχος γίνεται μέσω can-bus. Που θα τα βάλεις αυτά τα κουμπιά άραγε?? Έχεις σκεφτεί? ΥΓ: πιστεύω πως ότι το ηλεκτρολογικό κομμάτι είναι το πιο εύκολο κομμάτι του project σου. (που δεν είναι εύκολο να παντρέψεις 2 συστήματα που δεν ήταν φτιαγμένα να δουλέψουν εξαρχής μαζί)
  2. edit: είδα ότι βρήκες τι ήταν. (είχα γράψει ότι αν έπρεπε κάπου να ποντάω θα ήταν στο θερμοστάτη, επειδή δεν βγάζει σφάλμα το αμάξι και σε χαλαρή οδήγηση χωρίς φορτίο δεν είχες πρόβλημα)
  3. Γενικά πρέπει εμείς οι ιδιοκτήτες να ρωτάμε τι γίνεται στο αμάξι και να μας ρωτούν πριν κάνουν οτιδήποτε περαιτέρω της τυπικής εργασίας (μη σου πω να επιβεβαιώνουμε τι εννοεί ο μηχανικός κι εμείς τυπική διαδικασία). Είναι μία προτροπή που κάνω σε όλους όσους γνωρίζω και ασχολούνται έστω ελάχιστα με το αμάξι και τους ενδιαφέρει να ξέρουν τι πλήρωσαν, αν πλήρωσαν σωστά ή λίγα ή πολλά για όσα έγιναν στο αμάξι τους κτλ. Τώρα πχ στεγανοποίηση στην έφτιαξαν και καθάρισαν και τις διαρροές (το γράφεις παραπάνω). Άρα τι να σου δείξουν? ενώ αν το έβλεπες από πριν, ίσως διαφωνούσες να το φτιάξεις ή τουλάχιστον θα ήξερες τι πλήρωσες. Καλό θα ήταν όμως να ρωτήσεις και γενικά να ζητάς ανάλυση των χρεώσεων και των ανταλλακτικών που χρησιμοποιήθηκαν, γιατί αλλιώς δεν ξέρεις τι πλήρωσες και τώρα συγκρίνουμε απλά τιμές (όμως ανάλογα τη μάρκα λαδιών, φίλτρων και τύπους αυτών, οι τιμές παίζουν πάρα πολύ)
  4. αυτά είναι άσχετα με το σερβις: Τακάκια εμπρός 103 ευρώ Καθαριστικό τροφοδοσίας diesel 23 ευρώ Σετ στεγανοποίησης λαδιών κινητήρα 75 ευρώ Κλιπς αλεξηλίου 12 ευρώ τα οποία έχουν 213€.... Άρα πρακτικά το 828€ έχει γίνει ήδη 615€. Αν αφαιρέσεις και τα "άσχετα" που γράψαμε παραπάνω, πλησιάζεις το 500άρικο που εγώ πλήρωσα στην αντιπροσωπεία. Οπότε αν είναι γνήσια ανταλλακτικά (όχι bosch που είναι ίδιο με το Audi), τότε η τελική χρέωση δεν φαίνεται να είναι off. Αν όμως μιλάμε για κόστη εργασίας σε συνοικιακό συνεργείο (ή εξειδικευμένο, όχι εξουσιοοδοτημένο) και ανταλλακτικά ίδια με της audi (αλλά όχι audi), τότε η τελική τιμη είναι τσιμπημένη.
  5. βλέπω η χαβαλέ κίνηση σε έχει στιγματήσει!!!!
  6. Υποθέτω από αυτά που γράφεις ότι έλυσαν τον εμπρός προφυλακτήρα και έκαναν κάποιες άσχετες δουλειές με το τυπικό μεγάλο/μικρό service. Άρα δεν είναι "ένα απλό service"....
  7. Καλησπέρα φίλε. Δεν ξέρω που το πήγες. Εγώ κάνω όλα τα service στην αντιπροσωπεία (για πολλούς λόγους) στο Α3 μου (Α3 8V 1.6 TDi, χειροκίνητο). Το μεγαλύτερο service που πλήρωσα ήταν 500κάτι € που ήταν το "μεγάλο" service των 90.000km. Από την άλλη έχω κάποιες απορίες για τις εργασίες που έκανες: Καθαρισμό μπεκ -> εσύ το ζήτησες? Τακτοποίηση-στήριξη ποδιών, τακτοποίηση ίσωμα μετώπης -> τι εννοεί? Είχες τρακάρει? Και άντε και στο ίσιωσαν. Πόσο να έκανε? Ρύθμιση φώτων - στέγνωμα -> τι εννοεί?? ΥΓ: καλά τα "λίπανση θυρών" ή "γενικό πλύσιμο και καθαρισμός διαρροών" δεν τα σχολιάζω καν.
  8. Έτσι! υπάρχει μία τάση προσηλυτισμού. Από ιταλός->ισπανός, σε βάλαμε στο vag group, οπότε επόμενη αγορά audi!!! Καλές βόλτες Γιάννη και ό,τι χρειαστείς, εδώ θα είμαστε να σε βοηθήσουμε. ΥΓ: άλλωστε τα αμάξια είναι για να μας ενώνουν και όχι να μας χωρίζουν, σε όποια μάρκα κι αν ανήκουν (τα αμάξια και τα συναισθήματά μας)!
  9. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ξεκίνησαν τα πρώτα "μαζέματα" σιγά-σιγά για να επιστρέψει στην "σωστή" κατάσταση που του αρμόζει.
  10. Χμ....δύσκολη ερώτηση, χωρίς πολλά δεδομένα. Με τι τούρμπο? Θα στροφάρει το μοτέρ πάνω από τις 7000rpm για να πετύχεις τα 600 άλογα? (υποθέτω πως ναι) Αν ναι, το κόστος πάει στη στρατόσφαιρα... Γιατί? Γιατί πρακτικά θέλουν ΟΛΑ τα πράγματα του μοτέρ πέταμα, εκτός από το μπλοκ. Υπερκυβισμός θα "παίξει" ή απλά άντε...ό,τι πάρει από τα πιστόνια? Μιλάμε για κόστη πάνω από 7.000€ συνολικά (για να βάλεις σοβαρά πράγματα πάνω), να καταργήσεις μεταβλητό χρονισμό αν πας πάνω από τις 7500rpm κοκ. Επίσης αν είναι χειροκίνητο, γρήγορες αλλαγές μετά τις 6500-7.000rpm τις ξεχνάς, οπότε πρέπει να σκεφτείς αν θες/μπορείς/πρέπει να το κάνεις και DSG. Αν όχι, μένεις με ένα ωραίο μεν μοτέρ με απόδοση 600ps αλλά για 1 ταχύτητα, μιας και πρέπει να κάνεις αργές αλλαγές ώστε να πέφτουν οι στροφές 6500 και κάτω ώστε να μπορείς να κουμπώσεις την επόμενη ταχύτητα. Άρα χάνεις κάθε νόημα αναβάθμισης στα 600ps (λέω εγώ βέβαια). Φυσικά ξεχνάς την αξιοπιστία, ευκολία χρήσης,, φιλικότητα χρήσης (λόγω lag, βαρύ συμπλέκτη αν το κρατήσεις χειροκίνητο) και την καθημερινή χρήση (τεράστια μπεκ = πολύ υψηλή κατανάλωση ακόμα κι όταν απλά κινείσαι σε ρυθμούς χαλαρής βόλτας). Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ξεχνάς τις εκκινήσεις!! Εκτός αν θες να "ταξιδέψεις" το πίσω διαφορικό ή κανέναν ημιαξόμιο... Στα παραπάνω κόστη δεν έχουμε υπολογίσει intercooler-εξάτμιση και ίσως και αερόψυκτο (πλέον) ψυγείο λαδιού... (και λαδιού DSG αντίστοιχα αν το κάνεις DSG). Αν είσαι έτοιμος για τέτοιους συμβιβασμούς, go for it που λένε και στο χωριό μου. Η πλατφόρμα του S3 8P έχει δει πολλές τέτοιες υλοποιήσεις!! ΥΓ: Δεν ξέρω τι έχεις κάνει στα περιφερειακά του οχήματος, αλλά αν ανέβεις στα 600 άλογα, οφειλεις για την ασφάλειά σου να υπολογίσεις στο budget σου και φρένα και ανάρτηση. Τα εργοστασιακά φρένα του S3 είναι τέλεια για ως και 450 άλογα, αλλά όταν έχεις 600 άλογα δεν "φτάνουν". Κι αυτό γιατί πιάνεις 200-250km/h πολύ πιο εύκολα από ό,τι πιάνεις με τα 350-400-450 άλογα, οπότε και τα φρένα βγαίνουν off μετά από 1-2 φρεναρίσματα (γιατί δεν μεσολαβεί κάποιος σημαντικός χρόνος για να ξαναπιάσεις 200 και 250km/h, που τα εργοστασιακά φρένα χρειάζονται για να κρυώσουν). Αντίστοιχα και για την εργοστασιακή ανάρτηση, τη φόρτισή της στις υψηλές ταχύτητες ή σημαντικές μετατοπίσεις βάρους σε υψηλές ταχύτητες. ΥΓ2: χωρίς να θέλω να σε αποθαρρύνω, όσους ξέρω που το έκανα σταδιακά 450ps -> 500ps -> 600ps -> 800ps (προσωπικά ξέρω 4 άτομα), όλοι τους μου έχουν πει κατα καιρούς ότι αν μπορούσαν να γυρίσουν πίσω, θα το κρατούσαν στα 400ps (ΦΠΕ δηλαδή). Σε αυτά τα άλογα το αμάξι ήταν στο χρυσό στάδιο βελτίωσης. Πατάς όλη μέρα, δύναμη σε όλες σχεδόν τις στροφές του κινητήρα, δε αγχώνεσαι κάθε φορά που πατάς γκάζι αν "έφυγε" κάτι στην "κόντρα" κτλ. Αλλά από την άλλη, μπορεί να τα λένε αυτά γιατι στα 800ps για παράδειγμα, οι συμβιβασμοί ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ πολλοί και κουράστηκαν. Ποιός ξέρει? Ό,τι κι αν αποφασίσεις, εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις το καλύτερο για σένα!!!
  11. και πίσω αντλία και.....φίλτρο βενζίνης. ΥΓ: δυστυχώς έχω δει αμάξι που έχει πληρώσει αρκετά φίλτρα βενζίνης και μετά από 10 χρόνια, φορούσε ακόμα το εργοστασιακό!!!!
  12. καλημέρα! Όχι, δεν χαλάνε εύκολα. Ειδικά οι αντλίες υψηλής (αν βάλεις γνήσια) βγάζουν περίπου 120.000km εκτός κι αν είναι ελαττωματική (δεν έχω ακούσει-διαβάσει κανέναν με τέτοια περίπτωση, αλλά μπορεί να είσαι ο πρώτος)
  13. Ναι σε αυτό το αμάξι αναφέρομαι αν και σιγά σιγά, λόγω των εκτενών βελτιώσεων που έγιναν στο συγκεκριμένο όχημα, έχασε τον (ωραίο για μένα) χαρακτήρα του. Δυστυχώς όσο "σεντόνι" και να γράψω, δύσκολα μπορώ να το περιγράψω χωρίς να κουράσω στο αναγνώστη. Θα σταθώ μόνο στο ότι το δικό μου όχημα θα προσπαθήσω να το κρατήσω όσο πιο κοντά στον χαρακτήρα του οχήματος... Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημενος στο τι αγόρασα και με τι επέλεξα ως (πραγματικά) καθημερινό μου όχημα. Ειδικά με τα οχήματα τύπου V και πολυκύλινδρων, πόσο μάλλον για οποιοδήποτε σπορ/motorsport αυτοκίνητο, είναι δεδομένο πως αναγκαστικά λόγω χώρου κατεβαίνει μοτέρ για οποιαδήποτε σοβαρή εργασία πέραν των service. (πιο πολύ πρόβλημα/ταλαιπωρία είναι για το μάστορα που κάνουν λες και ήρθε η καταστροφή) Από την άλλη πόσες φορές κάνεις αυτές τις σοβαρές εργασίες? (που αν το χειριστείς λίγο έξυπνα, με το που κατέβει το μοτέρ, αλλάζεις και ό,τι αναλώσιμο βλέπεις, οπότε δεν ξανα-ασχολείσαι για αρκετό καιρό με αυτό) Τέλος, γνωρίζω πως δεν είναι ό,τι γρηγορότερο κυκλοφορεί στο δρόμο αν και με 4,9sec 0-100km/h δεν το κατατάσεις στα αργά ή έστω ικανοποιητικά οχήματα , ούτε το 100-200km/h σε 10sec το λες κακό. ΥΓ: έχοντας την τύχη να έχω οδηγήσει και πολύ γρηγορότερα οχήματα (με 700 και 800 αλλά και 900ps), τελικά αυτή την παραπάνω δύναμη από τα 4kg/ps (420ps στα 1700 κιλά), πέραν του εγωισμού και "ποιός την έχει μεγαλύτερη την ιπποδύναμη", δεν ξέρω αν τη χρειάζομαι πραγματικά ώστε να είμαι ικανοποιημένος.
  14. Πολύ δυστυχώς δεν υπάρχει σετ μπιελών που να "κουμπώνει" στα εργοστασιακά έμβολα του 1800 (CDAA/BZB). Τουλάχιστον δεν υπήρχε μέχρι το 2020 που πούλησα το αμάξι (αλλιώς θα το είχα κάνει κι εγώ) Τέλος, 20 άλογα (ως ανώτατη διαφορά) είναι πραγματικά "τίποτα" στα 380ps. Τι εννοώ. Μιλάμε για 5% διαφορά, που μπορεί να την χάσεις γιατί είναι καλοκαίρι, γιατί δεν είναι καλή η 100στάρα, γιατί τα μπουζί δεν είναι ολοκαίνουρια, γιατί...... γιατί .... γιατί..... Στην τελική όμως, εσύ κρατάς και το μαχαίρι και το καρπούζι, οπότε εσύ αποφασίζεις τι θες να κάνεις. Αν επιλέξεις να το "ανοίξεις", εδώ είμαστε πάλι να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.