Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,557
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    450

Kavouras last won the day on November 7

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,727 Excellent

5 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

11,709 profile views
  1. ΄θα αλλάξουμε λίγο το σημείο της αρχικής συνάντηση. Εκεί θα έχει καφέ αλλά λόγω ώρας καλύτερα να φέρεις μαζί.
  2. το έχω δοκιμάσει...Μεγάλη διαφορά
  3. καλημέρα φίλε, Αν το αμάξι μπορεί να ρυθμιστεί (που αποκλείεται να μην ρυθμίζεται) με αισθητήρα maf, το ρυθμίζεις με τον maf. Καταργώντας αυτόν τον αισθητήρα, πρακτικά καταργείς και αρκετές δικλείδες ασφαλείας ώστε το αμάξι να δουλέψει maf-less.
  4. Έχετε τσεκάρει την αντλία υδραυλικού τιμονιού? (μήπως δεν δουλεύει αποτελεσματικά με αποτέλεσμα να προσπαθεί να σηκώσει την απαιτούμενη πίεση στο κύκλωμα, η αντλία να ζεσταίνεται και κατ'επέκταση και τα υγρά που περνάνε μέσα από αυτήν)
  5. έχω οδηγήσει το χειροκίνητο Α3 8V του αδερφού μου (1.6TDI) με πρόγραμμα. Έβγαλε 156 άλογα αν θυμάμαι καλά και αρκετά περισσότερα κιλά ροπής (μπορώ να ψάξω διάγραμμα αν θες). Το εντυπωσιακό είναι ότι δε βελτιώθηκε μόνο η απόδοση, αλλά καλυτέρευσε και η οικονομία. (έπεσε 0,5lt/100km σε μέτρηση από γέμισμα σε γέμισμα όπου σε κάθε γέμισμα έχει κάνει περίπου 800km οπότε δεν μπορείς να πεις ότι "δεν έκανε αρκετές αποστάσεις για να το δει") Εμένα προσωπικά μου άρεσε περισσότερο με το πρόγραμμα γιατί είναι "σα να πήρες πίσω αυτό που άφησαν από το εργοστάσιο πάνω στο τραπέζι για ασφάλεια". Σα να έπρεπε να το αγοράσεις έτσι το αμάξι δηλαδή... Προσωπική μου γνώμη βέβαια. Τώρα, στο θέμα του DSG δεν έχω προσωπική εμπειρία για το συγκεκριμένο μοτέρ, οπότε δε θέλω να εκφέρω άποψη.
  6. όπως τα είπε ο Ζήσης (GTaros). Σε κατάσταση leasing, εσύ απλά πληρώνεις για τη χρήση του οχήματος. Σε καμία περίπτωση δεν έχει δικαίωμα να αλλάξεις ούτε λάστιχα (που λέει ο λόγος) χωρίς την έγκριση της εταιρίας που της ανήκει το όχημα. Είναι σα να σου δανείζω για μεγάλο χρονικό διάστημα το αμάξι μου (απλά με leasing ο δανεισμός έχει και χρηματικό τίμημα) και εσύ να πας να του βάλεις (κρυφά?) πρόγραμμα.
  7. Έχοντας ασχοληθεί αρκετά (αλλά ερασιτεχνικά) στο παρελθόν με τον ήχο στο αμάξι (εντομεταξύ ό,τι χειρότερο ακουστικά η καμπίνα ενός οχήματος...τελοσπάντων), θυμάμαι από κάτι αναλύσεις ήχου πως χρειάζεσαι καλά ηχεία πίσω κυρίως για το εύρος των mid-bass. Ακριβώς γι' αυτό που είπες σαν αίσθηση δηλαδή... Να "γεμίσει" ο ήχος στην καμπίνα. Αν και δεν γνωρίζω τι ποιότητα ηχείων έχει το Α4 από το εργοστάσιο στο "απλό" πακέτο, μου φάνηκε περίεργο που δεν αλλάχτηκαν. (συνεχίζει να μου φαίνεται εκτός κι αν έγινε για λόγους οικονομίας, δηλαδή ότι "δε θα πάρω τόσο πολύ σε ήχο, οπότε άσε τα -μέτρια- εργοστασιακά ηχεία πίσω. Ειδικά αν οδηγούνται από τον -μέτριο- εργοστασιακό ενισχυτή και με με ό,τι ποιότητα δίνει ως ήχο αυτός). Τέλοσπάντων. Δεν ξέρω αν έχει νόημα να επεκταθούμε εδώ γιατί δεν ξέρω τι ποιότητα ηχείων κουβαλάει το εργοστασιακό Α4 ούτε έχει εξηγηθεί πως να οδηγείται ο ήχος από την πηγή ως τα ηχεία, αλλά κατ' εμέ σίγουρα.....σίγουρα μία αλλαγή στα πίσω ηχεία θα έκανε διαφορά, όπως (σε άλλο θέμα) θα έκανε διαφορά η τοποθέτηση πίσω μεγάλων φρένων, αφού αντικαταστάσεις τα εμπρός με μεγαλύτερα. Ναι, δεν είναι τεράστια διαφορά, αλλά σίγουρα όχι αμελητεα ή ανάξια λόγου. @PanA4 προφανώς σου χαλάει τον ήχο. Τα ηχεία τα εργοστασιακά είναι απλά για να παίζουν ράδιο. Δεν έχουν καμία σχέση με high end ηχεία. Ακόμα κι αν τα σύνδεσες σε καλύτερο ενισχυτή, τα ηχεία είναι ο τελικός σου καθρέφτης στον ήχο. Οπότε ακόμα κι αν ο ενισχυτής είναι φοβερός και τρομερός, τα πίσω ηχεία δεν μπορούν να διεγεργούν ή ακόμα και να παράγουν το σήμα που δίνει ο ενισχυτής.
  8. Πάνο γιατί μόνο τα εμπρός?
  9. έχει αριστερά στην πλευρά του οδηγού υδρορροή για να αδειάζει ο νεροχύτης του παρμπρίζ. Σαν μήκος η υδρορροή δεν είναι πάνω από 30cm (μπορεί να λέω και πολλά). Αν γεμίζει νερά ο "νεροχύτης", το νερό μπορεί να πάει οπουδήποτε μέσα στην καμπίνα ανάλογα με το που θα βρει δρόμο το νερό. Πάρε ένα μπουκάλι νερό, σήκωσε καπό, ρίξε νερό στο νεροχύτη και τσέκαρε αν το νερό φεύγει γρήγορα. Αν το νερό φεύγει, πες μου να σου πω να ψάξεις και αλλού.
  10. και μετά μαύρος καπνός από πίσω σα να είσαι ταξί του 1995?
  11. κι εγώ μέσα!!! kavouras+3!!! Γιατί θα φέρω και οικογένεια!
  12. συγνώμη για την καθυστέρηση. Κατά μεγάλη πιθανότητα έχει ξεβιδώσει ο μεντεσές της πόρτας από την πλευρά είτε της πόρτας είτε του σασι. Εύκολα ελέγχεται με ένα καριδάκι και μία καστάνια. Γενικά η πόρτα για να "κρεμάσει" είναι δύσκολο ως απίθανο αν γίνεται η "σωστή" της χρήση" και δεν έχει στραβώσει. Αντίστοιχο πρόβλημα είχα κι εγώ πριν αρκετό καιρό, έχοντας διαπιστώσει ότι η πόρτα σα να έχει μπόσικα στο "πάνω-κάτω", πήγα σε ένα φανοποιό και σε (κυριολεκτικά) 10sec μου είπε "έτοιμος" (έβγαλε τη βίδα η οποία ήταν λάσκα, έβαλε μπλε κόλλα loctite -μέτριας συγκόλλησης- και ξαναβίδωσε την βίδα στη θέση της) ΥΓ: έβαλε κόλλα ώστε να μην ξανα-ξεβιδώσει με τους κραδασμούς. Και έβαλε μέτριας συγκόλλησης ώστε να μπορέσει η βίδα να λύσει αν χρειαστεί...
  13. γράψε μας εδώ τη γνώμη σου. δεν ξέρεις ποτέ ποιόν θα βοηθήσεις.
  14. συμφωνώ απόλυτα. Όλοι δυστυχώς κοιτάνε απλά το τελικό νούμερο. Λες και μόνο αυτό υπάρχει. Κανείς δεν λέει ότι με την κ04 παίρνεις (στη μέγιστη απόδοση) 50 άλογα παραπάνω σε σχέση με την ΙΗΙ αλλά..... σχεδόν όλα μεταξύ 6200 και 7000.... Κανείς δε λέει ότι με την ΙΗΙ έχεις 4000rpm οφέλιμες (2000rpm-6000rpm, δηλαδή σχεδόν από ρελαντί!!!), ενώ με την κ04 3000rpm (4.000-7.000rpm - μη γράψει κανείς από 3500, εκτός κι αν υπάρχει κάποιος που έχει μέγιστη πίεση στις 3500...!) Δηλαδή αν βρίσκαμε κάποιον τρελό με φουλ κ04 (όσο πιο τσιτωμένο πάει) και ακόμα έναν με ΙΗΙ (ομοίως φουλ τσιτωμένο) για να γίνει "πάτημα" ΙΗΙ και κ04 και με μόνες παραμέτρους: - πάτημα από τις 3500rpm (που να σπουλάρει και η κ04) και - αλλαγή ταχύτητας στις 6500rpm, παίζει στο τέλος της 4ης ταχύτητας (εμένα γράφει 220km/h - απαγορευτικές καθημερινές ταχυτητες δηλαδή...) να είχαμε πολύ μικρές διαφορές. Ίσως βέβαια να είχε πιο...επιστημονικό ενδιαφέρον να πατάγανε από τις 2.500rpm... Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως δυστυχώς ή όχι το "περισσότερο" δεν είναι πάντα "το καλύτερο". Πόσο μάλλον για όλους... (γιατί περισσότερη ροπή, και άρα και ισχύς σημαίνει και περισσότερες φθορές.... μην ξεχνάμε ότι τα περιφερειακά συστήματα είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με 0,8bar max! Σκεφτείτε ότι κάποιος (τούρμπο) τα πρεσάρει με 1,5 και 2μπαρ... Πόσο θα αντέξουν? Συγνώμη αν γίνομαι γραφικός, αλλά άνεξάρτητα τι επιλέγει ο καθένας, προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να δώσει κάποιος (που έχει κάνει και τα 2 βήματα) και τα θετικά αλλά κυρίως να τονίσει τα αρνητικά της κάθε επιλογής. Αυτό το λέω γιατί όλοι λένε "βάλε κ04, θα βγάλεις τα ίδια άλογα με ΙΗΙ και αν θες έχεις καβάτζα άλλα 50!". Ναι λογικό, αλλά κανείς δεν γράφει ότι όσο είσαι στα 300 άλογα, είσαι πιο αργός από ό,τι να είχες ΙΗΙ πάνω στο αμάξι. Επίσης ακόμα κι αν "φουσκώσεις" την κ04 ώστε να πάρεις αυτά τα επιπλέον 50 άλογα, το lag είναι πολύ σημαντικό σε σχέση με την κ03. Πόσο μάλλον το πως πρέπει τελικά να οδηγείται το αμάξι πριν (κ03) και μετά (κ04). Δηλαδή όταν βάλεις την κ04 πρέπει, για να είσαι μέσα στο boost (κοντά στο peak της ροπής), να οδηγείς με μία ταχύτητά κάτω, ειδικά αν θες να κινηθείς σβέλτα....Και στην καθημερινή (σβέλτη) οδήγηση αυτό είναι πρόβλημα... ΥΓ:καλώς ή κακώς δεν είμαστε όλοι "κοντράκηδες", δεν οδηγούμε όλοι με τον ίδιο τρόπο, κάποιοι οδηγάνε χαλαρά, κάποιοι είναι πιο "ακραίοι" οδηγοί (ή έχουν ρυθμό "σε παίρνει ο ύπνος" ή τους τη δίνει και πάνε με ρυθμό "προσπερνάω μέχρι και τα αεροπλάνα" ) ΥΓ2: για μένα η κ04 έχει δύο καλά: Α) δεν σπουλάρει χαμηλα και με ένα μακρύ σασμάν (πχ του Α4 Β8) μπορείς να κρατήσεις χαμηλά κατανάλωση (οδηγείς αργά όμως και άρα εκτός boost) και από την άλλη το αμάξι είναι πλέον ~350ps και εξωτερικά τίποτα δεν το προδίδει, οπότε αφήνει περιθώρια να "πειράξεις" γρηγορότερα εν γένει αμάξια που δεν σε "υπολόγησαν" και να γίνει χαβαλές.
  15. καλύτερα δίγραμμη επιταγή. Δηλαδή επιταγή που έχει δεσμεύσει το χρηματικό του αντίτιμο από τον "πελάτη" (Αγοραστή δηλαδή). Όχι απλή επιταγή. Γενικά καλό είναι να έχουμε κάποιον καλό φίλο μαζί μας που είναι εξοικειωμένος με τις μεταβιβάσεις ώστε να σε βοηθήσει στο πρακτικό της διαδικασίας.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.