Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,373
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    429

Kavouras last won the day on February 14

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,614 Excellent

2 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

10,788 profile views
  1. Kavouras

    Καλώς σας βρήκα! A3 8P 1.8TFSI

    Καλησπέρα φίλε!! Καλως ήρθες στην όμορφη παρέα μας!!!! Από απορία, έχεις 6άρι υγρού ή 7άρι ξηρού τύπου? ΥΓ: ενημερωτικά κανονίζουμε πανελλήνια εκδρομή με ήδη 30 συμμετοχές. (πληροφορίες εδώ σε περίπτωση που δεν το έχεις δει)
  2. Είχες παρατηρήσει Δημήτρη κάτι σε μισόγκαζα ή τέρμα γκάζι? Επίσης, έβαλες μεταλλική ή καινούρια εργοστασιακή (πλαστική)?
  3. Δεν είναι για όλους τα δίμπαρα...
  4. Απάντησες μόνος σου στο ερώτημα νομίζω. Χωρις να μπεις σε περιπέτειες, χωρίς άγχος κτλ, μένεις στο σεταπ και στις αλλαγές που έχεις ήδη κάνει. Μετά 400 άλογα στο μοτέρ σου χωρίς να κανεις καθόλου θυσίες, δε γίνεται.
  5. Καλές όλες οι ερωτήσεις αλλά δε μας λες εσυ ποιος είναι στόχος......
  6. πραγματικά τελευταία πολύ opel. μερικά Opel GT αρκετά Opel Insignia 1.6T & 2.0T πλέον όχι και τόσα Opel Astra OPC Κάποιοι cool, κάποιοι θίγονται όταν τους περνάς, κάποιοι το παίζουν cool και όταν βρεθούν μπροστά σου κάνουν σαν κακομαθημένα παιδάκια... Δυστυχώς πολύς κόσμος πιστεύει ότι το αμάξι τους είναι μάλλον αυτό που τους χαρακτηρίζει ως άτομα και δεν έχουν καταλάβει ότι στο "παιχνίδι" κάποιες φορές κερδίζεις, κάποιες χάνεις (λογικό κατ εμέ) και ότι η μαγεία είναι ότι μπορείς να παίζεις, να λαμβάνεις μέρος σε αυτά τα "παιδιαρίσματα". ΥΓ: όπως είπε κάποτε η συζυγός μου "η ευτυχία είναι επιλογή" δείχνοντάς μου μία φωτογραφία παιδιών
  7. Καλημέρα! Καταρχάς το launch control ενεργοποιείται όταν έχεις πατήσει συμπλέκτη, έχεις επιλέξει 1η ταχύτητα και το αμάξι είναι ακίνητο. Αυτό που ζητάς με το ESP απαιτεί με την αλλαγή του mode on/off του εγκεφάλου του esp (πρακτικά μπαίνει σε άλλο mode, δεν είναι off ποτέ, πάντα σε "ελέγχει" για το πως οδηγείς το αμάξι ανεξάρτητα αν επιλέξει λόγο του mode να μην παρεμβεί) να δίνεται σήμα και στον εγκέφαλο του μοτέρ ώστε να σε πετάει σε "άλλο χάρτη". Στα A3/S3 8p αυτό δεν υπάρχει τέτοιος τρόπος επικοινωνίας από όσο ξέρω. edit: αλλάζω τον τίτλο σε "2 step rev limiter και ESP" γιατί δεν είναι σαφής ο τίτλος και σίγουρα αν κάποιος αναζητήσει στο μέλλον πληροφορίες, δε θα το βρει.
  8. +1 κανεις το πάτημα σου αν θες, αν παίξει συζήτηση, κανεις το χαβαλέ σου και τέλος. Δεν προβληματίζεσαι καν.
  9. "πρόγραμμα και καλή εισαγωγή" δηλώνω πλέον να ξέρεις... Αφού το είπε και ο άλλος. Είναι μαμά η εξάτμιση...
  10. Τελευταία έχω γίνει μεγάλο troll ακόμα και σε άτομα που δεν γνωρίζω. Κι αυτό γιατί δυστυχώς οι εξυπνάκηδες δίπλα μας αυξάνονται. Προσωπικά απεχθάνομαι αυτούς που με το αφτί καταλαβαίνουν με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ακρίβεια χαρακτηριστικά του οχήματος όπως τη δύναμη, την πίεση που δουλεύει, συγκεκριμένα που μπορεί να έχει καταπονηθεί το Χ εξάρτημα ή ακόμα και ακριβώς που έχεις πρόβλημα απλά και μόνο ακούγοντας το, χωρίς να έχουν ιδέα απο που προέρχεται. Ένας απολογισμός από το μήνα που μας πέρασε: Πάτημα 1: Αρχές του μήνα, πάτησα σε γνωστή λεωφόρο με ένα opel GT (αυτό , εργοστασιακά βγάζει 265 ps"μόνο"). Φορούσε εξατμίσεις μπουριά πίσω (πάρα πάρα πάρα , μα πάρα πολύ φασαρία όταν πάταγε τέρμα γκάζι!). Τον περνάω με σχετική ευκολία (στο low πάντα, δεν το γυρίζω σχεδόν ποτέ high). Στο τέλος της 4ης, είχε φάει 4 αμάξια ανοιγόμενα. δεν είχε νόημα να συνεχίσω. Βασικά σταμάτησα γιατί νόμιζα ότι δεν πάταγε άλλο, αλλά όταν έκοψα με πέρασε ΤΕΡΜΑ γκάζι και μετά αλάρμ κιόλας (και καλά τα κατάφερα και σε πέρασα?). Βγαίνουμε (τυχαία?) μαζί στην ίδια έξοδο και σταμάτάει δίπλα μου στο φανάρι, ανοίγει παράθυρο και λέει: - Πάει πάρα πολύ ωραία! Πρώτο στάδιο? - ναι - όντως είναι 1800cc ή μούφα? - όντως 1800! - σούπερ (χέρι thumbs-up και άναψε πράσινο) Πάτημα 2: Στην ίδια λεωφόρο, πετυχαίνω βραδάκι ένα λευκό astra OPC . Φαινόταν γαργαλημένο. Είχε εξάτμιση, φαινόταν χαμηλομένο. Του κάνω φώτα/σινιάλο γιατί καθόταν μόνος του τέρμα αριστερά, όπου και τσιμπάει και μόλις τον περνάω με τσιγκλάει. Τον αφήνω να με περάσει, κάθομαι πίσω του, πατάει και πατάω. Το Α3 ήταν εμφανώς πιο δυνατό αλλά καμία σχέση με το πάτημα με το GT. Είχαμε δηλαδή σχετικά μικρότερη διαφορά αλόγων. Αυτό επαναλαμβάνεται 3 φορές. Αφού μετά λόγω κίνησης, πάμε σταθερή πορεία για λίγο, "τυχαίνει" και σταματάμε δίπλα-δίπλα στην έξοδο. Κατεβάζει παράθυρο και μου λέει: - πάει πολύ ωραία. Βλέπω κόκκινο Τ. είναι αυτό με τα 180 άλογα? - ναι - α! πες το έτσι . Γι' αυτό ακούγεται ωραία. 1ο στάδιο έτσι? - ναι. Ανάβει πράσινο και φεύγει σπινιάροντας, αφήνοντας 1η κάτω και κάρφωμα αλλαγή 2ας (πραγκατικά δεν κατάλαβα το λόγο). Πάτημα 3: Πανέμορφο μαύρο corsa OPC με ζαντούλες μάλλον μεγαλύτερες από 18 (το λάστιχο ήταν φλίδα!!), πατάμε, αλλά χωρίς επαφή. Από 2α χαμηλά, στο τέλος της 3ης ήμουν ήδη 1,5 αμάξι μπροστά και πρωτο πάτησε κιόλας αυτός. Σταματάμε παρακάτω, κάνει νόημα να κατεβάσω παράθυρο και λέει: - πολύ δυνατό. Πρώτο στάδιο? Βλέπω μαμά εξάτμιση. - ναι. - έλα κόψε το δούλεμα. Είμαι 290 άλογα στρόφαλο. Πώς με πέρασες και είσαι και σίγουρα βαρύτερος? - Δεν χάνει στις αλλαγές. Είναι dsg....(δεν μπορώ να κρατήσω σοβαρό ύφος, γελάω και του λέω με φιλικό ύφος). έλα, μην ψαρώνεις. το αμάξι είναι περίπου 350 άλογα. - πες το έτσι ρε φίλε και με έκοψε κρύος ιδρώτας... Εδώ καταλαβαίνω ότι δεν είναι ο κλασσικός "τρόμπας" που κόβει πόσα άλογα είσαι από το άκουσμα και εκμεταλλεύομαι το χρόνο του κόκκινου φαναριού και απολογούμαι: - Κοίτα, το αμάξι είναι setup S3. Τώρα που πατήσαμε, είχα 1,5bar. Στο high δουλεύει 2μπαρ περίπου. Και ναι, όντως ξεγελάει το εργοστασιακό τελικό καζανάκι. Απλά έτσι όπως μου μίλησες, το τραβούσε το τρολάρισμα η κουβέντα. - Έχεις δίκιο. Πάντως πραγματικά... το αμάξι φαίνεται μαμά απέξω. Παύση στη συζήτηση (τι άλλο να πούμε?). Ανάβει πράσινο και χαλαρά χωρίσαμε. (ωραίο τυπάκι btw...) Γενικά τελευταία πετυχαίνω πολλά κουλά αμάξια. SL63 AMG (ασημί) RS5 (καινούριο!!!) μπλε σκούρο Panamera turbo s hydrid (γκρι ή λευκό πέρλα? δεν ξεχώριζε κιόλας από τη βρώμα) 997.2 turbo (911 δηλαδή) RS4 B9 (άσπρο) RS4 B7 (μαύρο) RS3 8V (άσπρο) Τι γίνεται? Βρέθηκαν τα χρήματα που υπήρχαν επί εποχή "Γιωργάκη"?
  11. Προσωπικά απεχθάνομαι τους εξυπνάκηδες που ξέρουν την απάντηση επειδή "άκουσαν" την εξάτμιση, τη σκάστρα κτλ ("είδες πως ακούστηκε η σκάστρα? δουλεύει στάνταρ 1,8 με 1,9bar" ή "έτσι όπως ακούγεται, το κόβω για Χ άλογα"). Οπότε όταν το τραβάει το δούλεμα ο άλλος, δεν υπάρχει περιπτωση να μην τον αρχίσω στο δούλεμα. Πάνο, θα τα γράψω στο "φιλικά ανοίγματα" για να μην χαλάσω το topic σου.
  12. Φάσκεις και αντιφάσκεις κύριε συντονιστά. ΥΓ: Δεν ξέρω αν έτυχε αλλά εμένα εκτός από μία πίσω αριστερή κλειδαριά και 3 αντλίες νερού (σφάλμα σχεδιασμού? όλες "σκάσανε" στα ίδια km χρήσης!), δόξα το θεό δεν έχει βγάλει τίποτε άλλο. και να πεις ότι το οδηγώ σαν καλόγρια ή το έχω στο γκαράζ και κάθετα? Αυτή τη βδομάδα γυρίζει στα 170.000km!!!
  13. Δύσκολη ερώτηση που δυστυχώς δεν έχει μονοσήμαντη απάντηση. Από άποψη χρημάτων? Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις ένα αμάξι 10+ετών αν μπορείς να πάρεις τους ίδιους χώρους, με τις ίδιες επιδόσεις σε καινούριο. Κι ας είναι μάρκα μη-premium. Κι αυτό γιατί ένα αμάξι δεν είναι μόνο το μοτέρ ή μόνο τα φρένα. Είναι η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η παθητική ασφάλεια, η οικονομία στην κατανάλωση όταν δεν χρειάζεσαι όλο το εύρος της απόδοσης του μοτέρ, οι ευκολίες που έχει να σου προσφέρει (κάποτε το λέγαμε parktronic, σήμερα μπορεί να είναι το keyless go ή το car-play που έχουν και τα "φτηνά"/μη-premium αμάξια), τα καθίσματα (πιο καλά υλικά, πιο αναπαυτικά, αγκαλιάζουν καλύτερα το σώμα), τα αντικλεκτικά του συστήματα κοκ. Καλώς ή κακώς, αν το δούμε το θέμα βγάζοντας έξω την προσωπική μας προτίμηση, το αμάξι είναι ένα προϊόν όπως όλα. Πιο σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία αυτού που το χρησιμοποιεί, παρά το τι πιστεύουν οι άλλοι για το ίδιο το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και με το παντελόνι, το πουκάμισο, τη ζώνη στο παντελόνι ή ακόμα και το κινητό τηλέφωνο που κρατάμε στα χέρια μας. Αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα να χρησιμοποιείς ένα καινούριο hyundai i30N σε σχέση με ένα audi S3 του 2009-2012, γιατί έτσι σου αρέσει η καινουργύλα ("γιατί, σε ποιόν δεν αρέσει?" θα ρωτήσεις), τότε γιατί όχι? Go for it. Από την άλλη το S3 αποπνέει τον αέρα του premium (ας θεωρήσουμε ότι ο προηγούμενος ή προηγούμενοι ιδιοκτήτες σέβονταν το αμάξι και δεν το έχουν παρατήσει), επειδή κουβαλάει τους 4 κύκλους, γιατί ο μέσος Έλληνας πιστεύει ότι το audi είναι γενικά καλύτερο αμάξι γιατί......"έτσι". Οπότε αν νιώθεις καλύτερα οδηγώντας το S3, αγόρασε ένα S3. ΥΓ: η επιλογή των οχημάτων είναι τυχαία. ΥΓ2: Και δυστυχώς ναι....με εξαίρεση την 4κίνηση που προσφέρει το S3, το i30N είναι στην εποχή του πολύ πιο ολοκληρωμένο σαν αμάξι, ασχέτως αν προσωπικά επέλεγα το S3... ΥΓ3: Ρεαλιστικά όμως, αν ένα αμάξι έχει φύγει από τα χέρια του 1ου ιδιοκτήτη (που το έχει πληρώσει "ακριβά" ως καινούριο, οπότε ακομα και 10 έτη μετά, συνεχίζει να το σέβεται και να το πονάει και να το συντηρεί), η συντήρηση και η προσοχή που δέχεται το αμάξι πέφτει εκθετικά, οπότε το premium πλέον αμάξι είναι....υπο προϋποθέσεις. ΥΓ4: Για μένα premium σημαίνει προσοχή στη λεπτομέρεια στο σύνολο του οχήματος, από την επιλογή των υλικών στις πόρτες, τα κενά ανάμεσα στα κομμάτια λαμαρίνας και πλαστικού στο αμάξωμα, μέχρι το κάλυμα της μπαταρίας (ύφασμα, πλαστικό κάλυμα ή ακόμα και τίποτα!).
  14. Πάνο, εξαρτώνται πολλά.... Πόσα κιλά είναι το α4 σου? το έχεις μετρήσει? Το S3 είναι κάπου στα 1680kg με φουλ ντεπόζιτο αν θυμάμαι καλά. edit: τι εννοείς μαμά S3? Εργοστασιακό? Ούτε πρόγραμμα? Σίγουρα θα βάλει κυάλια το S3.... 265ps έναντι 350+ που είσαι εσύ.....
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.