Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,889
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    511

Kavouras last won the day on January 18

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,916 Excellent

About Kavouras

  • Rank
    **********

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere with mind peace
  • Interests
    cars, rc, engineering

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 8V

Recent Profile Visitors

13,498 profile views
  1. Βασικα δεν υπάρχει "undo" ούτε "επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων", οπότε γενικά όποιος το χρησιμοποιεί καλό θα είνια να κρατάει σημειώσεις τι άλλαξε, για ποιό λόγο και ποιά ήταν η παλιά κωδικοποίηση, ώστε αν χρειαστεί για οποιοδήποτε λόγο να επιστρέψει στην αρχική ρύθμιση (ή ενδιάμεση - ανάλογα την περίσταση) να μπορεί να το κάνει χωρίς να προσπαθεί να θυμηθεί τι άλλαξε. Επίσης υπάρχουν επιλογές που αν τις κάνεις, μετά δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω και να την ξανα-αλλάξεις. Γενικά δεν είναι "παιχνίδι" και υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις ερασιτεχνών που κλείδωσαν τον εγκέφαλο "Χ" στο αμάξι τους (=πας για καινούριο!) γιατί δεν ήξεραν ακριβώς τι κάνουν ή πως να το κάνουν. ΥΓ: αυτό που θες, γίνεται μέσω vag-com/VCDS. Ίσως και με obd-eleven (δεν το έχω δοκιμάσει). Σαν διαδικασία είναι 2 λεπτά μετρημένα (ίσως και πολλά να λέω). Θα σου έλεγα να βρεθούμε να στο ενεργοποιήσω εγώ, αλλά λόγω των καταστάσεων ίσως θα πρέπει να περιμένουμε λίγο (ή να αγοράσεις ένα vag-com με ~50€ αλλά ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή στο τι αλλάζεις και πάντα κάνεις το παραπάνω για σιγουριά)
  2. Προσωπικά το πηγαίνω το αμάξι στο Γιώργο Φόνσο: Autorep (Γεώργιος Φόνσος) Τηλέφωνο: 2109341905 Διεύθυνση: Ευξείνου Πόντου 186, Νέα Σμύρνη, ΤΚ 171 23 Αν και δύσκολα συστήνω επαγγελματίες, ο Γιώργος με έχει πείσει ότι είναι γνώστης του αντικειμένου του με μεράκι, σχολαστικός στην εργασία του, τίμιος (πάνω απο όλα) και σχετικά οικονομικός. Τώρα για το πόσο κάνουν....... αν θυμάμαι καλά στο 1.8Τ Α3 8Ρ τα εργοστασιακά silent blocks έχουν περίπου 100€, αλλά πάνε και αρκετά χρόνια (4+ χρόνια) που τα άλλαξα (με πιο σκληρά και ενισχυμένα, μειώνοντας σημαντικά όμως την άνεση για να βελτιωθεί το κράτημα). Με ένα τηλέφωνο όμως μπορείς να μάθεις τιμή και κόστος τοποθέτησης. ΥΓ: αν πάρεις στο παραπάνω συνεργείο, πες του ότι τον πρότεινε κάποιος από το Audi Sport Club. Αν είχες και κάρτα μέλους Audi Sport Club, θα είχες και 15% έκπτωση. (εδώ όλες οι εκπτώσεις από όλους τους χορηγούς μας)
  3. 2009-2012 τα facelift...Υπάρχουν κ κάποια ελάχιστα που πρόλαβαν να πουληθούν το 2008... Βαγγέλη, δε θες απλά facelift S3 8P. Θές το τελευταίο "revision"(?) που φόρεσαν τα τελευταία μοντέλα πριν το τέλος του 8P μοντέλου.
  4. Καλημέρα φίλε Βασίλη, Τσέκαρε τον μαφ και τον αισθητήρα λ. Αυτά συνήθως ευθύνονται για την υψηλή κατανάλωση "χωρίς λόγο". Από την άλλη, αυτές τις μέρες έχει κρύο, οπότε είναι φυσιολογικό να καίει λίγο παραπάνω σε σχέση με τις ζεστές μέρες.
  5. Καλημέρα φίλε Δημήτρη και καλώς ήρθες στην παρέα μας. Α) οφείλεις να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες, σύμφωνα με τους κανόνες του forum. Β) έχεις γράψει στην ενότητα των εκδρομών. Το μεταφέρω στο σωστό μέρος. Για την ερώτησή σου, ας απαντήσει καλύτερα κάποιος που έχει Β5 1.8Τ
  6. Golf V r32?? Τεράστια διαφορά σε αντοχή ροπής τόσο για τα δισκάκια όσο και στα γρανάζια, ταχύτητα απόκρισης-λειτουργίας κτλ. Αν θες να βάλεις DSG, κοίταξε DSG DQ250 από S3 8P του 2010 και μετά (2010-2012 βασικά γιατί μετά βγήκε το επόμενο S3).
  7. Συγνώμη αλλά από όσο γνωρίζω αυτά τα 2 πάνε μαζί. Πώς θα ενεργοποιήσεις το audi connect χωρίς sim?
  8. Αν αποδειχθεί ότι στο κλέψανε με το δικό σου κλειδί. Κι αφού θα έχεις παραδώσει 2 κλειδιά, θεωρητικά είσαι οκ με την ασφαλιστική εταιρία.
  9. ΠΡΙΝ ΛΥΣΕΙΣ: Η είσοδος και η έξοδος του νερού του καλοριφέρ της καμπίνας είναι καυτό ή το ένα ζεστό και το άλλο χλυαρό? Αν είναι κρύα ή χλιαρή η είσοδος, προφανώς και δεν μπορεί να αποδόσει το καλοριφέρ.... Αν είναι κρύο στο μπες αλλά στο βγες παγωμένο, μάλλον δεν κυκλοφορεί καλά το νερό μέσα στο καλοριφέ. Σχετικά με την πλαφονιέρα, αυτό που εγώ καταλαβαίνω από την συζήτηση είναι δεν δουλεύει η επαφή της πόρτας. Δοκίμασε κάποια άλλη πόρτα για αρχή μήπως το πρόβλημα έιναι στην πλαφονιέρα και όχι στην πόρτα.
  10. Είναι απλά μία δικλείδα ασφαλείας ακόμα. με την ίδια λογική που παρακάμπτουν το immo, μπορούν να σου ξηλώσουν και τον συναγερμό. Τέλοσπάντων. Ίσως το υπερ-αναλύσαμε. Απλά γενικά όσα πιο πολλά εμπόδια έχεις, τόσο καλύτερα. Πάντα οι κλέφτες είναι και θα είναι ένα βήμα μπροστά.
  11. Θα έδινα προτεραιότητα σε άλλες αναβαθμίσεις, αν το αμάξι αυτό ήταν δικό μου. Να μου έλεγες ότι έχεις 200.000km να το συζητάγαμε αλλά και πάλι δε θα το έβαζα στα 2-3 πρώτα πράγματα της λίστας. Προσωπική μου γνώμη είναι αυτή.
  12. Καλησπέρα φίλε, Για τα προβλήματά σου, προσωπκά θα κοίταγα τα εξής: 1) για το καλοριφέρ, τσέκαρε ότι το νερό πάει μέσα στη "σερπαντίνα" της καμπίνας. Αν δεν πηγαίνει το νερό εκεί, προφανώς και ΠΟΤΕ δε θα βγάζει ζεστό αέρα το κλιματιστικό. Έβγαζε παλιά ζεστό και απλά σταμάτησε ή από τότε που το πήρες το αμάξι, δεν έβγαζε ζεστό ποτέ? 2) για το κεκτρικό κλείδωμα, πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος το αμάξι. Μπορεί να είναι κάτι απλό (πχ κλειδαριά οδηγού) μέχρι κάτι πολύ σύνθετο όπως να υπάρχει πρόβλημα στην καλωδίωση ή να έχει καεί/χαλάσει κάποιος εγκέφαλος ηλεκτρονικών. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται αναζήτηση από κάποιον επαγγελματία. 3) Θα έλεγα ότι πιθανά το πρόβλημα αυτο σχετίζεται με το πρόβλημα "2". Τσέκαρε τα καλώδια που πάνε στην πόρτα του οδηγού. Υποψιάζομαι ότι κάποιο καλώδιο ή καλώδια έχουν φθαρεί και δεν δίνουν σωστά ρεύμα. Ό,τι άλλο θες γράψε μας και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει. Τέλος, θα ήθελα αν μπορείς να μας γράψεις αν βρήκες λύση στα προβλήματά σου και τι τελικά ήταν. Η κοινότητα των "αυτοκινητόβιων" συντηρείται επειδή επικοινωνείται η λύση που βρέθηκε.
  13. Αν η τουρμπίνα σου δεν έχει "πέσει" σε απόδοση, τα 240 θα καταφέρεις να τα δεις. Υπερβολή (κατά τη γνώμη μου) το intercooler s3, οι πολλαπλασιαστές R8 και η σκάστρα forge. Δεν απαιτούνται ούτε θα προσφέρουν κάτι περισσότερο στο setup που είσαι ούτε καν στο αμέσως επόμενο για να δεις τα μέγιστα δυνατά νούμερα ή να μην έχεις θέματα γενικότερα με την σταθερή (σχετικά πάντα) απόδοση ( επόμενο στάδιο = τοποθέτηση τούρμπο ΙΗΙ από golf 6 gti => ~300ps και ~44kgm ροπής). Ούτε τα πιο ψυχρά μπουζί θα σε βοηθήσουν πουθενά στο 1ο στάδιο. Ίσα-ίσα που θα κάνουν την κρύα εκκίνηση πιο "σφιχτή" και το μοτέρ θα λειτουργεί χειρότερα μέχρι να ζεσταθούν. ΥΓ: στα γράφω φιλικά και φυσικά μόνο και μόνο για να σε βοηθήσω, μιας και πέρασα από όλα τα στάδια του 1.8tfsi στο Α3 μου, από απλό πρόγραμμα ως και κ04-064 στα 2bar και σε κάθε σεταπ προσπαθούσα να ξεζουμίσω την τουρμπίνα.
  14. βγάζεις τρίτο κλειδί και 4ο αν θες και λύνεις το πρόβλημα. απλά όπως γράψαμε και οι δύο, το θέμα δεν είναι στους τύπους αλλά σε υπαρκτό πρόβλημα μείωσης της αντικλεπτικής ικανότητας. ΥΓ: μάλλον αυτό ήταν το θέμα, για να διαβάζει πάντα το κλειδί και να παρακάμπτει το σύστημα του immo. Σε κάθε περίπτωση αφού θα τον βγάλει, όλα καλά
  15. Προσωπικά αυτούς τους φοβάμαι περισσότερο γιατί "αφήνουν" το πρόβλημα να χειροτερέψει μιας και "λειτουργεί κι έτσι" το αμάξι. Και στο τέλος το πουλάνε στον επόμενο και άντε μετά να πληρώσεις στην καλύτερη κάτι που έπρεπε να έχει φτιαχτεί. Και να εύχεσαι να μην έχει παρασύρει σε ζημιά και άλλα εξαρτήματα που θα "ανακαλύψεις" αργότερα. Αν βρεις κάποιο αξιόλογο όχημα στο car.gr, ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε (αν θες) να έχεις μία πρώτη εικόνα (από τις φωτογραφίες) πριν το στείλεις για έλεγχο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.