Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,733
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    481

Kavouras last won the day on September 18

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,816 Excellent

6 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

12,763 profile views
  1. τυχερός... εγώ άλλαξα pcv και δεν έφτιαξε. Μετά από αρκετό έλεγχο όντως χρειαζόταν αλλαγή φλάτζας στροφάλου. Μόλις την άλλαξα, επανήλθαν όλα τα πράγματα στην κανονικότητα (2bar κτλ..... )
  2. λίγο μεγάλα δεν είναι τα opel gt για κ04-064? (ειδικά αν δεν "τερματίσεις" την παροχή της τουρμπίνας αυτής, φτάνουν και τα εργοστασιακά μπεκ)
  3. Δεν θα σου πω για τα άλλα θέματα που έγραψες, αλλά το "1" (που έκανα και κόκκινο) δεν είναι καλό σημάδι. Πήγαινε για έλεγχο στο μηχανικό σου. Τα υπόλοιπα κατά μεγάλη πιθανότητα οφείλονται στην αιτία του "1". ΥΓ: το πρόγραμμα της εταιρίας που έχεις επιλέξει, δεν το γνωρίζω. ΥΓ2: Γνώμη μου είναι catch-can να μη βάλεις. Έχει πολύσυζητηθεί κι εδώ στο φόρουμ και στο facebook group κατά διαστήματα. Δεν προσφέρει τίποτα πρακτικά. Δεν λύνει το πρόβλημα. Απλά το μειώνει. Επικαθίσεις πάλι θα έχεις, απλά το "χτίσιμο" γύρω από τη βαλβίδα θα το δεις περίπου σε 50% περισσότερα km. Αν θες να πληρώσεις κάτι που με τα λεφτά που κάνει (Συν τοποθέτηση), έχεις κάνει 1 ή 2 καθαρισμούς βαλβιδών, τότε οκ.
  4. Διάβασε αν θες τα topic 1.8tsi tuning και το topic μου (στο 1ο ποστ έχω κάνει μία βασική "αρχειοθέτηση" για να βρεις όλα τα setup που έχει περάσει το αμάξι αλλά και τις βασικές-για μένα-αλλαγές που έχω κάνει στο αμαξι ώστε να έρθει στα μέτρα μου). Νομίζω ότι θα κατατοπιστείς. ΥΓ: προσωπικά στη θέση σου θα έβαζα μία τουρμπίνα IHI με χαμηλή πίεση, να βγάλω και περισσοτερα άλογα από φουλ κ03 και πιο ξεκούραστα και χωρίς θόρυβο. Ούτε εξάτμιση ούτε εισαγωγή ούτε τίποτα. plug and play 260ps (ίσως χρειαστείς δισκόπλατο ανάλογα το πως οδηγείς ή πόσο έχει φθαρεί το δικο σου)
  5. χρειάζεσαι αντάπτορα (το είπες μόνος σου )
  6. ανεβασε ένα video. To εχω δει από κοντά και έχω "κολλήσει" (να το καταλάβουν και οι άλλοι)
  7. και στο τεκμήριο συντήρησης (αν και για κάποιους είναι αδιάφορο). Το S3 είναι σημαντικά πιο ολοκληρωμένο "από τη μάνα του". Δε χρειάζεται να ρίξεις λεφτά εκτός κι αν ζητάς από ένα αμάξι των 265 ίππων να "πηγαίνει"+στρίβει+φρενάρει όπως ένα αμάξι των 450-500-ή και παραπάνω ίππων. Έχει ήδη καλά φρένα, το "σωστό" πακέτο προφυλακτήρων/σπόιλερ, τις "σωστές" αντιστρεπτικές κτλ... Επίσης το S3 έβγαινε by default με δέρμα-ύφασμα (οπότε δε θα βρεις με μόνο υφασμάτινα) ενώ πολλά είχαν έρθει με προπαραγγελία και με ηλιοροφή ή/και με φουλ δερμάτινα και φυσικά τα xenon (σημαντικά αν οδηγείς βράδυ και σε ταξίδια αλλάζουν τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι την οδήγηση το βράδυ) Σε εργοστασιακή μορφή το S3, προσωπικά, το βρίσκω εξαιρετικό. Τώρα, αν θες να το πειράξεις, υπάρχουν αρκετά να κάνεις, αλλά θυσιάζεις σημαντικά την καθημερινή χρήση (σε σχέση με την εργοστασιακή μορφή) και φυσικά σε κόστος μετακίνησης/χρήσης. Τέλος, ΑΝ σε παίρνει οικονομικα, να δεις τα DSG S3.... (άλλα επίπεδα προσφ....εεε......επιτάχυνσης*) Εύχομαι...να βρεις κάτι που να σου κάνει "κλικ". Ό,τι απορία έχεις, μη διστάσεις να ρωτήσεις!!!! Γι' αυτό είναι οι λέσχες! Για να αλληλοβοηθιόμαστε! *ίσως αποτυχημένο αστείο, λόγω του ότι ήσουν πρωην κάτοχος 106 gti
  8. Δεν έχω Β8 Α4, έχω Α3 8Ρ DSG. Μπορώ όμως να σου πω ότι αυτό που κάνει δεν είναι φυσιολογικό. Το περίεργο είναι ότι δεν το κάνει μετά. Έχεις προσέξει αν το κάνει όταν ενεργοποιείται η κρύα εκκίνηση (έχει "κάτσει" το αμάξι 7-8 ώρες) ή αν το κάνει και με "ζεστή" εκκίνηση (πχ να σβήσει το αμάξι για πχ 1-2 ώρες και να πας να το βάλεις μπροστά)?
  9. Του GTi είναι μικρότερο από του S3 8P. Του S3 είναι 10,2lt Του Α3 8Ρ 1.8Τ είναι 7,97 (πες 8lt). Tου GTi είναι 9lt. Δεν ξέρω αν αξίζει να μπεις στην τεράστια ταλαιπωρία να αλλάξεις intercooler gia 1lt μόνο. Ειδικά αν δεις που είναι το intercooler και τι χρειάζεται να λύσεις, καλύτερα να πας σε S3. να μην ξανα-ασχοληθείς... ΥΓ: καινούριο S3 intercooler ως ανταλλακτικό το παίρνεις από αντιπροσωπεία με 380€ (τιμή χωρίς έκπτωση, πλέον λόγω παλαιότητας σίγουρα κάτι καλύτερο θα κάνουν, αν είναι και καλός ο υπάλληλος ή γνωστός, μπορεί να σου κάνει και κάτι καλύτερο σε έκπτωση από το κλασσικό 5-10% που κάνουν όλοι)
  10. του πότε είναι το S3 σου (κατασκευή)? Γνωρίζεις? Το πήρες μεταχειρισμένο? Το πήρες 2ο χέρι ή το αμάξι έχει αλλάξει αρκετά χέρια? Τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τον ξέρεις? ΥΓ: έχω μία υποψία....
  11. θα σου πρότεινα να τσεκάρετε πρώτα το σύστημα ανάρτησης (ακρόμπαρα, μπαλάκια, λαστιχένιους συνδέσμους κτλ) και μετά να δείτε το θέμα του τιμονιού. Το τιμόνι δε συνδέεται με σίδερο με τους τροχούς. Εμπλέκονται αρκετά εξαρτήματα. Δηλαδή μπορεί όντως να υπακούει το τιμόνι στην κίνηση που του κάνεις, αλλά να παίρνει πρώτα τον τζόγο από το χ εξάρτητα που κατέρρευσε (=χάλασε, καταστράφηκε) και μετα να γυρίζει ο τροχός. ΥΓ: δεν είναι αδύνατο να έχει φθαρεί ο "σταυρός", αλλά προσωπικά έχοντας περάσει από τα χέρια μου αρκετά αμάξι και στην ευρύτερη οικογένεια και κάποια με πάρα πολλά km (400.000+ km), σε κανένα δε χάλασε ο "σταυρός" της κρεμαγιέρας. Χαλάγανε άλλα πράγματα πιο "συνηθισμένα", αλλά αυτό ποτέ... Γι' αυτό και θα το άκουγα με έκπληξη να ήταν αυτό το πρόβλημα στο αμάξι σου.
  12. Δεν υπάρχει πρόβλημα να πείτε το μαγαζί. Δεν είναι facebook εδώ. ΥΓ: και οι δύο λέτε το Βλάσση που έχει τη retrofitlab στην Πάτρα. (τυχαία είναι και χορηγός της λέσχης και κάνει και εξαιρετική δουλειά. Έχω δει από κοντά πολλές δουλειές του. Μπορώ να πω ότι παρότι έχω εργοστασιακά φανάρια xenon, έχω ψηθεί με την πρώτη "βλάβη" να τα στείλω κι εγώ για upgrade :) ) edit: Εμένα αυτά τα upgrades μου άρεσαν: και αυτό (είναι λευκό που αλλάζει κυλιόμενα σε πορτοκαλί όταν ανάβεις το φλας): (πάνω ΤΩΡΑ να αλλάξω το όνομά μου από κάβουρας σε κάγκουρας )
  13. καλησπερα φιλε. Δυστυχως βάση όσων έχουν ακουστεί, η αντοχή του DQ200 (δηλαδή με τον ξηρό δίσκο) δεν είναι πολύ μεγάλη. Προσωπικά θα σε απέτρεπα από μία τέτοια βελτίωση φοβούμενος αυτό ακριβώς που γράφεις (να καταστρέψεις το DSG). Έχω διαβάσει για λύσεις στα δισκάκια του DSG στο 7άρι, αλλά δεν λέγανε ότι δεν είναι οδηγήσιμο μετά ως καθημερινό αμάξι (κοπανάει στις αλλαγές ταχυτήτων, κάνει φασαρία στις χαμηλές ταχύτητες και γενικά δεν είναι καθόλου ευχάριστο). Συν του ότι δεν είναι φτηνή η αναβάθμιση αυτή.
  14. εξαρτάται πως οδηγείς. Εγώ όσες φορές έχω πάρει το 8V, βλέπω 5lt/100km (με κόστος καυσίμου 1,1 με 1,2) Κάνοντας μία απλή μετατροπή σε €/km το Α3 μου κινείται με 0,18€/km (με κατανάλωση 10lt/100km με γέμισμα 1,695€/lt) και το Α3 8V του αδερφού μου με 0,06€/km. Κάνε τον πολλαπλασιασμό με τα km που κάνεις κάθε χρόνο να δεις τι κερδίζεις και τι χάνεις. ΥΓ: και για όποιον βιάζεται να πει, μα 100oct/racing και ακριβή, να πω ότι με 95άρα 1,55€/lt αντί για 0,18€/km θα ήμουν στα 0,16. Μικρή διαφορά στο κόστος αλλά τεράστια στην απόδοση ΥΓ2: βέβαια βγαίνοντας από το diesel και μπαίνοντας στο βενζίνη, καταλαβαίνω τι χάνω σε "απόλαυση".
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.