Jump to content

Kavouras

Δ.Σ.
  • Content Count

    15,621
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    458

Kavouras last won the day on February 14

Kavouras had the most liked content!

Community Reputation

9,749 Excellent

6 Followers

About Kavouras

  • Rank
    **********

Contact Methods

  • MSN
    gkagouras@yahoo.gr
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    somewhere nice
  • Interests
    searching for mind peace

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8p

Recent Profile Visitors

12,005 profile views
  1. Ξέρω ότι το αντίστροφο ισχύει (από S3 σε Α3), οπότε γιατί όχι και αυτό που ζητάς? Δυστυχώς όμως επειδή είναι custom made, δεν ξέρω από μέσα τι νευρώσεις έχει. Αν ο έμπορος λέει ότι δεν κάνει για το αμάξι σου, προσωπικά θα τον εμπιστευόμουν.
  2. πρέπει βέβαια να συμπληρώσω ότι αυξάνοντας ιπποδύναμη ψιλά, χάνεις spool-αρισμα και δύναμη από χαμηλά, αφού το μοτέρ πλέον δε θα μπορεί να "γυρίσει" την μεγαλύτερη τουρμπίνα. Κερδίζεις σε δύναμη, χάνεις σε εύρος/γραμμικότητα.
  3. Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει ακριβώς για να σε βοηθήσω. Επίσης ξέρεις αν έχει καταγράψει κάποιο σφάλμα στον εγκέφαλο του σασμάν? (κωδικό και περιγραφή)
  4. Η εργοστασιακή πίεση σε ένα 1.8tfsi είναι 0,8bar over και σχεδόν μηδενική κοντά στον εργοστασιακό κόφτη. Αυτή η πίεση είναι στόχος. Δε σημαίνει ότι μπορείς να την πιάνεις συνέχεια και σε όλες τις ταχύτητες και ανεξάρτητα από την κλίση του δρόμου (που επηρεάζει το φορτίο του κινητήρα). Η εφαρμογή που χρησιμοποιείς είναι συνδεδεμένη με OBD2 μέσω κάποιου tool. Αυτά όλα τα εργαλεία είναι ερασιτεχνικής χρήσης και δεν πρέπει να στηρίζεσαι σε αυτούς για έλεγχο. Μπορείς να έχεις μία αίσθηση (άλλο 0,7bar άλλο 1,7bar πχ), αλλά δεν έχουν ακρίβεια στην "μετάφραση" του σήματος.
  5. Γιατί όχι? Είμαι καμια κότα εγώ?
  6. Kavouras

    7DII1004.jpg

    γιατί όχι? Η λέσχη φορά φίλους και ιδιοκτήτες οχημάτων audi.
  7. Αγόρασε κάτι που διαβάζει σφάλματα εγκεφάλου (προτείνω vcds γιατί σου δίνει πλήρη δυνατότητες σε όλους τους εγκεφάλους του αυτοκινήτου και το αμάξι δεν παύει να είναι του 2005= 15 ετών, οπότε κάτι τέτοιο θα σου φανεί χρήσιμο -ελπίζω όχι αλλά δυστυχώς μάλλον θα πέσω έξω) και πες μας τι σφάλμα έχει καταγραφεί. Κωδικό και περιγραφή. Θα μπορούσε να είναι αρκετά πράγματα δυστυχώς. Πρέπει (για μένα) να το δει μηχανικός....
  8. Καλησπέρα φίλε Λάμπρο. Πάς σε συνεργεί και στο κάνουν. Δεν μπορείς να το κάνεις μόνος σου. ΥΓ: ταπώνεις τούρμπο και πεταλούδα εισαγωγής και πρεσάρεις πίεση αέρα (πχ 2μπαρ) να δεις που χάνει (Αν χάνει).
  9. direct tpms δύσκολο να έχει το Β7. Μήπως πρέπει να κωδικοποιήσεις το abs ότι φοράς αυτή τη διάσταση ελαστικών που φοράς πλέον? Μήπως έβαλες λάθος διάσταση? Γιατί στο indirect, ουσιαστικά μετράει/υπολογίζει την περιστροφή του κύκλου/ρόδας και έτσι καταλαβαίνει πόσο ξεφούσκωτο είναι το λάστιχο. Τι διάσταση φορούσες πριν και τι φοράς τώρα?
  10. μήπως είναι από δεξιοτίμονο το module και απλά πρέπει να το ρυθμίσεις ότι το αμάξι σου είναι αριστεροτίμονο? Έχει τύχει σε Α3 8Ρ αντίστοιχο πρόβλημα όπου παλικάρι πήρε module από ebay χωρίς να προσέξει ότι προέρχεται από δεξιοτίμονο αμάξι. Στη δική του περίπτωση (Α3 8Ρ βέβαια) έπρεπε να σημειώσουμε ότι η πόρτα αυτή ήταν του οδηγού (όχι του συνοδηγού όπως στο δεξιοτίμονο) και να κωδικοποιήσουμε ένα προς ένα ανάλογα με τον εξοπλισμό. Κατά την είσοδο στο coding σου γράφει το κάθε bit τι είναι ανάλογα με τη θέση. (σου βάζει Χ σε κάθε θέση ώστε να ξέρεις ποιό bit κωδικοποιείς. Ανέβασε αν θες ένα print screen να σου εδείξω. ΥΓ: Προσωπικά δεν έχω 8V οπότε αυτό δεν μπορώ να το δω να σου πω ακριβώς τι έχει η πόρτα μου.
  11. δηλαδή εγώ στο dyno τι θα σηκώσει? 2,2???
  12. γελάτε γελάτε, αλλά βλέπω ότι όλοι σιγά-σιγά πάτε στα 2μπαρ. Τι έγινε?
  13. βάλτα να μας πεις πότε τα πέταξες. Θεωρώ ότι αν το αμάξι δεν μπαίνει (μόνο) πιστα, είναι πολύ σκληρά. Γνώμη μου όμως.
  14. Συγνώμη τότε. Δεν κατάλαβα την ερώτηση. Αν μπαίνει ο προφυλακτήρας σου σε Α3 ίδιας περιόδου? Η απάντηση είναι ότι μπαίνει. Δεν έχεις πιο φουσκωμένα φτερά από το Α3. Απλά πρέπει να πάρει και προβολάκια, σίτες κτλ γιατί του "απλού" Α3 δεν κάνουν στου S3 (λογικό, φαίνεται και με το μάτι ότι δεν είναι τα ίδια)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.