Jump to content

ianos

VIP Member
  • Content Count

    3,152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    87

ianos last won the day on May 10

ianos had the most liked content!

Community Reputation

2,953 Excellent

About ianos

  • Birthday 03/08/1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Alimos

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B8

Recent Profile Visitors

4,827 profile views
  1. Θοδωρη μου ετσι οπως τα λες... Σε σχεδον 200.000 χλμ εχω ηδη μια επισκευη για λαδια και τωρα ολικη κινητηρα.... Δεν μπορω να πω οτι εκαναν πολυ καλη δουλεια στο ingolstandt πανω σε αυτο το θεμα... Απο την αλλη βεβαια το γαμ.... με εχει βολεψει παρα πολυ σε ολα τα υπολοιπα και του εχω ριξει τοσα που λυπηθηκα να το πουλησω. Κοστος στα περισσοτερα εξειδικευμενα που ρωτησα ζητουσαν 5.000 με μτχ κινητηρα η ξανα επισκευη του υπαρχοντος με αμφιβολα αποτελεσματα... Ελπιζω ο καινουργιος κινητηρας να ειναι σαφως βελτιωμενος σε αξιοπιστια και να μην εχω ολα οσα περασαμε οι περισσοτεροι στην αρχη! Κινητηρας οχι δεν ειναι απο το β8.5.
  2. Ναι, εν μερει και το υπολοιπο πηγε σαν εκπτωση καλης θελησης αφου το παω εκει απο την πρωτη μερα! Ουσιαστικα ηταν οντως αρκετα τα χρηματα, αλλα εβγαινε μια η αλλη με οσα μου ζητουσαν μη εξουσιοδοτημενα συνεργεια για τη δουλεια και πλεον εχω νεο κινητηρα και μερικα χρονια εγγυηση.
  3. Εχω ετοιμο, πιο πολυ restore οχι retrofit, αλλα οκ!! Για αρχη καλο ειναι
  4. Δεν κρατουσε την πιεση του λαδιου. Αλλαξαν τα παντα σχετικα και δεν εστρωνε. Τελευταια λυση αντικατασταση κινητηρα. Κινητηρας μαμα 1.8tfsi με ολα οσα ειχε ο δικος μου πανω σαν εξτραδακια. Για retrofit οποτε θες. Τωρα μενω Βουλα, εχω απλετο parking, οποτε βρες μερα για retrofit. Αντε γιατι μου ελειψες
  5. Διονυση εκανες κατι με το multimedia?
  6. Καλησπερα!!! Τελικα τιποτα δεν ηταν τοσο απλο οσο φαινονταν!! Αλλαξα τους δυο αισθητηρες λαδιου σε ενα εξειδικευμενο αλλα τιποτα. Αλλαξα ξανα τον εναν απο τους δυο σε αλλο εξειδικευμενο, επειδη ενδεχετο να μην ειχε μπει καλα αλλα παλι το λαμπακι εκει. Επομενο βημα αλλαγη τρομπας λαδιου και αν δεν φτιαξει επισκευη κινητηρα. Επισκεψη σε αλλο εξειδικευμενο και ακουω το ιδιο τροπαριο. Παμε αντιπροσωπεια λοιπον και ξεκιναμε, αλλαγη πρωτης βαλβιδας, αλλαγη δευτερης βαλβιδας, τιποτα. Αλλαγη τρομπας λαδιου, τιποτα! Αλλαγη κινητηρα λοιπον! Παραγγελια απο Γερμανια λοιπον εν μεσω κορωνοιου και μετα απο 1 μηνα περιπου, χθες ξαναρχισαμε στρωσιμο!!!
  7. Καλημερα, εδω και λιγο καιρο εμφανιζεται το ακολουθο μηνυμα: Do not exceed max engine speed of 4000 rpm. Ταυτοχρονα αναβει το λαμπακι του esp και ο κοφτης ενεργοποιειται στις 4.000 στροφες. Στην αρχη δεν εδωσα πολυ σημασια γιατι εμφανιζονταν πολυ αραια και εσβηνε οταν εσβηνα και εβαζα ξανα μπροστα τον κινητηρα. Τωρα το εμφανιζει σχεδον καθε φορα που ξεπερναω τις 4.000 στροφες οποτε ειναι αρκετα εκνευριστικο. Το obd scanner δεν το αναγνωριζει ως βλαβη ωστε να μπορω να το σβηνω απο το κινητο. Σε εξειδικευμενο συνεργειο που το πηγα τον Αυγουστο ακολουθωντας τις οδηγιες του vas αλλαξαν μια βαλβιδα λαδιου που βρισκονταν καπου ψηλα στη μετωπη πανω στο ψυγειο. Σταματησε να το κανει για καμια εβδομαδα αλλα μετα αρχισε ξανα. Τα λαδια ειναι οκ, προσφατα αλλαγμενα και σε καλη σταθμη. Το προηγουμενο προβλημα που ειχε βγαλει ηταν πολλαπλασιαστης 4ου κυλινδρου ο οποιος αλλαχθηκε αυθημερον. Το αστειο ειναι πως επειδη εχω αλλαξει καταλυτη και εχω κατεβασει dp χωρις να μακρυνω καλωδια, οταν πηγαινω για αρκετη ωρα με κατω απο 2.500 στροφες αναβει λαμπακι κινητηρα για καυσαερια χωρις βεβαια να δημιουργει καποιο αλλο εμφανες προβλημα. Αρα αν δεν θελω λαμπακια πρεπει να κινουμαι απο 2.500 εως 4.000 στροφες 😂. Εχει κανεις ιδεα πως το λυνουμε, η εστω εχει ξαναβγαλει σε καποιον παρομοιο μηνυμα?
  8. Αν και αρκετο καιρο μετα την ερωτηση σου, δυστυχως ειναι το μονο diy απο το οποιο δεν εμεινα ικανοποιημενος. Αν θες να παρεις αερα απο το σωστο σημειο (κεντρικος αεραγωγος κατω απο το ηχοσυστημα) πρεπει η να βγαλεις ταμπλω η να κανεις πολυ καλη γιογκα και αυτο με αμφιβολα αποτελεσματα. Δεν ξερω αν εκανα καποιο λαθος στην εγκατασταση, αλλα ακομη και μετα απο 2-3 λυσιματα και μικροδιορθωσεις, παλι βγαζει θροισμα και οχι αερα. Αρα το μονο αποτελεσμα ειναι καθαρα οπτικο και οχι λειτουργικο τουλαχιστον στην περιπτωση μου. Η αρχικη σκεψη ηταν να κανω και μια παρακαμψη του αερα ωστε να γινουν κλιματιζομενες και οι ποτηροθηκες. Δυστυχως αν και ο μηχανισμος για τις ποτηροθηκες δουλευε καλα, θυριδα αερα κτλ, η πολυ μικρη ποσοτητα αερα που εβγαινε δεν θά εφερνε αποτελεσμα οποτε το σχεδιο εγκαταλειφθηκε. Αν βρεις κάποιο αεραγωγο απο ebay σε σχετικα καλη τιμη το υπολοιπο project ειναι αρκετα φτηνο. Καλη επιτυχια αν το ξεκινησεις και σε παρακαλω αν καταφερεις κατι καλο, ενημερωσε μας!!
  9. Το start/stop το έβαλα μετά! Το σκεπτικό ήταν να λειτουργήσει σαν low/high ρυθμιστής πίεσης αλλά ακόμη δεν έχω αξιωθεί να το φτιάξω. Οπότε έχει μείνει διακοσμητικό.
  10. Ακριβώς όπως λέει ο Τάσος. Βγήκε το ένα, μπήκε το άλλο. Ήταν σκαρτο δίωρο δουλειά. Πιο πολύ ώρα έφαγε το βάλε βγάλε προφυλακτήρα, ο καφές και η κουβέντα πάρα το να βάλουμε το ic καθεαυτό.
  11. Πολυ ωραιο concept Εγω στη θεση σου θα επαιρνα ενα μτχ απο ebay για να πειραματιστω... Καλη επιτυχια!!
  12. Με το καλο λοιπον!!! Λογικα δεν θα σε δυσκολεψει. Οτι θες ρωτα τον Κον. Αν δεν φτιαχνει κανα σκαφος θα σου πει τα παντα!!!
  13. Σιγουρα ειναι διαφορετικα του allroad. Νομιζω οτι sedan avant k s4 ειναι ιδια. Κανε ενα τηλεφωνο αντιπροσωπεια και ρωτα. Προφυλακτηρας και μασκακια ομιχλης διαφερουν αναλογα με την εκδοση.
  14. Αν ειναι απο το biturbo θελεις λιγη δουλιτσα. Αν ειναι απο το απλο 3.0 tdi μπαινει κουμπωτο.
  15. Μόνο τα φανάρια χρειάζεται να βγουν. Υπάρχουν 3 torxx βίδες που συγκρατούν το κάθε φανάρι. Μόλις τις ξεβιδωσεις μπαίνει και βγαίνει εύκολα. Ειδικά σε όσους έχουν ξηλώσει φιλτροκουτι η δουλειά είναι αρκετα ελυκολη.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.