Jump to content

ankarage

Member
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ankarage last won the day on September 22 2015

ankarage had the most liked content!

Community Reputation

158 Excellent

About ankarage

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Marousi

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Α6 C6 2lt tfsi,A4 B7 1,8lt turbo quattro

Recent Profile Visitors

625 profile views
  1. Aς το αφήσουμε, δεν υπάρχει λόγος.Ειμαστε σε ασύμβατες ευθείες. Ετσι ειναι αν έτσι νομίζετε(Luigi Pirandello)
  2. Δυστυχως ολα αυτά δεν ειναι σωστά.Μια δημοσίευση σε ένα φορουμ γινεται σημαία ενώ στην ουσία λεει παρόμοια και ουσιαστικά διαβάζεται λανθασμένα. Για να μην παρασυρθεί κανένας προτρέπω να διαβάσετε τα εκατονταδες αρθρα που ειναι δημοσιευμένα για το στρώσιμο αλλά κυρίως τη γνώμη του πλέον αρμοδιου και υπεύθυνου ,του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ. Ακόμη και στις περιπτώσεις που εχει γίνει κάποιο στρωσιμο στο εργοστάσιο, ζητείται και απο τον οδηγό προσεκτική οδήγηση με περιορισμούς για το καλό στρώσιμο.
  3. Διαφωνώ εντελώς.Ακόμη και το βιβλίο του κατασκευαστού περιγράφει το στρώσιμο.Καινουριος κινητήρας να πιέζεται σε ψηλές στροφές για να στρώσει,πρώτη φορά ακούω.Δεν έχει και λογική.Εν πάση περιπτώσει ό,τι πιστεύει ο καθένας.Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο
  4. Μάλλον πρέπει να κάνει το αντίθετο!
  5. Εχεις δικιο για το video. Ομως στο κείμενο που παρέθεσα αλλα και απο το ταμπλω ,ο κινητήρας φαίνεται να λειτουργεί. ¨Ομως όπως είδατε και στην πράξη ,ο κινητήρας πρέπει να είναι σε λειτουργία. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση και δεν έχω απάντηση.Αντιφατικά πράγματα που μπερδεύουν.
  6. Απ' ότι γραφουν οι οδηγίες στο VCDS στην προετοιμασία, το πρώτο πράγμα που κάνουμε ειναι να θεσουμε σε λειτουργία τον κινητήρα και μάλιστα μας επισημαίνει ότι δεν πρεπει να τον σβήσουμε Sensor for Steering Angle (G85) Prerequisites: Start the vehicle. Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left. Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h. If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight. Ensure that the steering wheel is not moved again. Keep the engine running and do not switch off the ignition. System voltage at least 12.0 V. Εξάλλου αν παρατηρήσουμε το ταμπλώ του αυτοκινήτου απο τα λαμπάκια φαίνεται ότι λειτουργεί.
  7. Για να πας παρακάτω δες πρωτα αν η πραγματική θερμοκρασία ειναι όντως υψηλή.Αρα μέτρηση με εξωτερικό θερμόμετρο υπερύθρων. Ενα λεπτό δουλειά.
  8. Σε κάθε επέμβαση στην ποδιά ή στη λινάτσα των φτερών (μπροστινών) χρειάζονται 2-3 clips ενώ αργότερα κάποιο άλλο χάνεται.Παρ'οτι είμαι απο πάνω δεν επιδεικνύεται η πρέπουσα προσοχή. Εχω αγοράσει μερικά ανταλλακτικά clips αλλά κοστίζουν 2-4 € και είναι περίπου 6 είδη.To χειρότερο είναι ότι δεν έχω το κατάλληλο τη στιγμή που το θέλω. Εψαξα στο ΕΤΚΑ ,είδα τους κωδικούς και μετά βρήκα σετ 50 τεμαχίων(10 τεμάχια ανα είδος) με 20$.Παρήγγειλα τα εξης https://www.aliexpress.com/snapshot/8259284862.html?orderId=79376257537700&productId=32717684380 https://www.aliexpress.com/snapshot/8260716802.html?orderId=79356163017700&productId=32594381390 Αυτά κανουν για Α6 C6 και Α4 Β7 που με ενδιαφέρουν. Συμπερασματικά ψάχνουμε στο ΕΤΚΑ και βρίσκουμε τους κωδικούς.Οι εταιρίες χρησιμοποιούν τους κωδικoύς Audi ευτυχώς, αλλοιώς δεν θα μπορούσαμε να βρούμε άκρη.Μετά με τους κωδικούς ψάχνουμε στο Google και βρίσκουμε φτηνά μεμονωμένα και σετ clips.
  9. Tελικά απευθύνθηκα σε άλλο αντιπρόσωπο και χωρίς να πώ κάτι, έγινε σωστή χρέωση του θερμοστάτη (χρέωση υλικού και αφαίρεση του εναλλακτήρα). Γενικό σύνολο τελικό 625€ με ανταλλακτικά original(γνησια) περιλαμβανομένου και του G13 VAG και με 2 χρόνια εγγύηση.¨Εκλεισα ήδη ραντεβού. Υπενθυμίζω άλλος αντιπρόσωπος (ασχετος σύμβουλος) ίδια εργασία και ανταλλακτικά γνήσια βέβαια, 702€ και το εξωφρενικό, εξουσιοδοτημένο συνεργείο με ανταλλακτικά after market(έστω και τα πιο ακριβά) 675€ !!!Τα υλικά after market κοστίζουν το πολύ 250€. Κατά τη γνώμη μου το πακέτο σετ ιμάντα + αντλία νερού που προσφέρει η αντιπροσωπεία 475€ είναι πολύ ελκυστικό λαμβάνοντας υπ' όψη τιμή +γνησια ανταλλακτικά +2 χρόνια εγγύηση.Εγώ πήγα στα 625€ λόγω λουριού εναλλακτήρα και θερμοστάτη. Τα συμπεράσματα δικά σας.
  10. Aυτή η λύση ειναι αντιοικονομική επειδη τα ανταλλακτικά μεμονωμένα έχουν 20% ακριβώτερα απο το πακέτο και επίσης χάνεις και 20% την έκπτωση λόγω πενταετίας του αυτοκινήτου.(η έκπτωση χορηγείται αν οι εργασίες γινουν στην αντιπροσωπεία.) Θα ψάξω και άλλα εξουσιοδοτημένα για καλύτερες τιμές.Πιστεύω ότι θα βρώ.Κατα την εκτίμησή μου μια τιμή γύρω στα 500€ για τις εργασίες που ανέφερα είναι λογική. Κατα τη γνώμη μου το πακέτο της αντιπροσωπείας είναι πολύ καλό αν δεν κάνεις πρόσθετες εργασίες.
  11. Συμφωνώ ότι άκρη δεν βγαίνει αλλά ούτε και αν τα ανταλλακτικά τα προμηθεύσει το συνεργείο, βρίσκεις άκρη αν φταίει το ανταλλακτικό.Νομίζω ότι πιο πιθανή είναι η περίπτωση κακής εφαρμογής ή ρύθμισης απο το συνεργείο παρα η αστοχία υλικού.
  12. Εχοντας διανύσει 120000 χλμ και με χαλασμένο θερμοστάτη αποφάσισα ν' αλλάξω και σετ ιμάντα εκκεντροφόρου καθώς και ιμάντα polyV , όπως επίσης και αντλια νερού. Απευθύνθηκα πρώτα σε επίσημη αντιπροσωπεία με το εξής αποτέλεσμα .Σετ εκκεντροφόρου μαζί με αντλια 465€ + 17€ το G13(επιστροφή της παλαιάς αντλίας). Τιμή τελική περιλαμβανομένου του ΦΠΑ. Την είδα λογική και προχώρησα στον polyV.Tιμή τελική 32€ μόνο ανταλλακτικό αφου η εργασία περιλαμβάνεται στο σετ.Λογικό και αυτό και καταλήγω στο θερμοστάτη. Τιμή 50€+120€ εργασία!!!.Μα καλά λέω στο σύμβουλο όταν θα λυθεί το αυτοκίνητο ο θερμοστάτης βγαίνει σε δύο λεπτά, η δε διαδικασία αλλαγής και πληρώσεως με G13 έχει χρεωθεί στην αλλαγή της αντλίας.Τίποτε δεν κατάλαβε και έφυγα απρακτος και εκνευρισμένος για την προφανή γραφειοκρατική ακαμψία γιατί η απάντησή του ήταν ότι δεν προβλέπεται μειωμένη τιμή.Γενικό σύνολο 465 +13+32+170=680€ και 17€ το G13. Απευθύνομαι σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που αναφέρεται συχνά στο Forum και πήρα απάντηση 675€(περιλαμβανομένου ΦΠΑ).Ρώτησα πόσο είναι η εργασία και η απάντηση ήταν 180€,άρα 675-180=495€ ανταλλακτικά!!! Ξανάψαξα ό,τι είχα ψάξει στα ανταλλακτικά μήπως είχα κάνει λάθος.Επιβεβαίωσα τα εξής (τιμές οι μέγιστες)σετ ιμάντα 130€,PolyV ιμάντας 15€,αντλία νερού 50€,θερμοστάτης 40€ G13 20€.Γενικό σύνολο 130+15+50+40+20=255€.Σύμφωνα με τη δική μου συνολική εκτίμηση θα έπρεπε ν' ακούσω απο το εξουσιοδοτημένο συνεργείο ανταλλακτικά περίπου κάτω απο 300€ συν εργασία κάτω απο 250€. Τώρα σκέφτομαι να τους ρωτήσω αν μπορώ να τους προμηθεύσω τα ανταλλακτικά και τι εργασία θα με χρεώσουν σ' αυτήν την περίπτωση. ¨¨Εχει κανείς κάποια σκέψη ή πρόταση
  13. Η παράλληλη αντίσταση(έστω και ειδικής κατασκευής)σε led αν γίνεται για αντικατάσταση κοινών λυχνιών και έχουμε σηματοδοσία σφάλματος ,είναι λύση λανθασμένη έως επικίνδυνη. Η αντίσταση θα πρέπει να καταναλώσει την υπόλοιπη από την ονομαστική ισχυ για να μη έχουμε σηματοδοσία. Πχ.αν αντικαταστήσουμε λάμπα 25w με led πχ 3w τότε η αντίσταση θα είναι 12*12/(25-3)=6,5 Ohm και θα καταναλώνει 25-3=22w ισχύ!!! Δηλαδή με καμμιά στραβή παίρνεις φωτιά. Μακριά από τέτοιες λύσεις. Δυστυχώς τις περισσότερες φορές η λύση που δίνεται για να καλυφθεί το canbus είναι τέτοιου είδους γι αυτό μετά από λίγο καίγεται η αντίσταση και έχουμε πάλι σηματοδοσία. 925-3)
  14. Mην κουράζεσαι. Το VCDS όπως γράφει και στο συνημμένο pdf μετρα απόλυτη τιμή. Απλά το Torque μετατρέπει τις απόλυτες τιμές που παίρνει, για ευκολία του αναγνώστη,σε τιμές σχετικής πίεσης. Μια συσκευή που αντλεί δεδομένα τα παρουσιάζει όπως θέλει. Επειδή στο πρόγραμμα υπεισέρχονται οι απόλυτες τιμές γιαυτό παρουσιάζονται έτσι οι μετρήσεις του VCDS. Πάντως συμφωνώ μαζί σου ότι για τον απλό χρήστη ειναι πιο εύληπτες οι σχετικές τιμές.
  15. Στα groups 115-119 καταγράφονται οι πιέσεις για τις οποίες γίνεται η συζήτηση.(σχετικό συνημμένο). Δεν φαίνεται το VCDS να μετρά πίεση μετά την πεταλούδα ,δεν ξέρω αν είναι μετρήσιμη. Συγκεντρώνοντας όσα σωστα γράφτηκαν προηγουμένως σημειώνω ότι το VCDS μετρά απόλυτες πιέσεις. Αρα κάτω απο περίπου 1010 mbar (ατμοσφαιρική πίεση) περίπου έχουμε υποπίεση και πανω απο απο την ατμοσφαιρική, υπερπίεση. Αυτά δείχνει το VCDS. Για πρακτικούς λόγους για να αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τις μετρήσεις χρησιμοποιούμε τη σχετική πίεση στα μπαρόμετρα,όπου ορίζουμε ως σημείο αναφοράς 0 την ατμοσφαιρική πίεση.¨Ετσι η βαθμονόμησή τους συνήθως είναι απο -1bar (μηδενική απόλυτη πίεση) εως 0(ατμοσφαιρική πίεση) και μέχρι +2bar. Έτσι για παράδειγμα αν στο VCDS βλέπουμε 700mbar υποπίεση και στο μπαρόμετρο βλέπουμε -0,3bar(0,7-1= -0,3) σχετική πίεση. Ομοίως VCDS 1010bar ,μπαρόμετρο 0,τέλος VCDS 1500mbar τότε μπαρόμετρο + 0,5bar(1,5-1).Με λίγα λόγια το μπαρόμτρο δείχνει τη διαφορά πιέσεως απο την ατμοσφαιρική.Για λόγους ευκολίας την ατμοσφαιρική τη θεωρούμε 1000 mbar. Δεν υπάρχει απόλυτη αρνητική πίεση και πρακτικά στη γή δεν μπορούμε να πλησιάσουμε και την απόλυτη μηδενική πίεση αφου δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε απόλυτο κενό. 110-119.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.