Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

ankarage

Member
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ankarage last won the day on September 22 2015

ankarage had the most liked content!

Community Reputation

158 Excellent

About ankarage

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Marousi

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Α6 C6 2lt tfsi,A4 B7 1,8lt turbo quattro

Recent Profile Visitors

540 profile views
  1. Tόχω κάνει κι εγώ αυτό το λάθος. Μου το θύμισες και ανατρίχιασα.
  2. Κατά τη γνώμη μου αξίζει τον κόπο ν'αγοράσεις ένα νεο καλώδιο 12.12 που να αναφέρει σαφώς τα windows 8.1. Πραγματικά η 12.12 λειτουργεί αυτή τη στιγμή απροβλημάτιστα,με έύκολο installation χωρίς ειδικές ρυθμίσεις και χωρίς να κλειδώνει.Τιμή περίπου 20$,αλλά τώρα με τα capital controls υπάρχει πρόβλημα.
  3. Οι νεώτερες εκδόσεις σαφώς αναφέρουν ότι η έκδοση 12.12 (που είναι η πιο κατασταλαγμένη γιατί έχει κυκλφορήσει και η 14.1), λειτoυργεί και στα windows 8.1 (32 και 64).Η δική μου έκδοση 12.12 που είναι λίγο πιο παλιά, αναφέρει γενικά windows 32&64. ¨Ετσι διατηρώ σtο Laptop μου τα windows 7 64.Αρα στην ερώτησή σου η απάντηση είναι να διαβάσεις τις προδιαγραφές του δικού σου καλωδίου ή καλύτερα να δοκιμάσεις. Τώρα που θα αναγκασθούμε να πάμε στα windows 10 θα δούμε πως θα το καλύψουμε.
  4. Πράγματι κι εμένα αυτά που αγόρασα πριν τρια χρόνια και πριν δύο χρόνια είχαν πρόβλημα με το ιντερνετ ή μετά απο λίγο καιρό έληγε η χρήση τους ή και κυρίως δεν συνεργάζονταν καλά με windows7 . Πριν ένα περίπου χρόνο αγόρασα ένα 12.12 που λειτουργεί άριστα χωρίς τα προηγούμενα προβλήματα. Απ'ότι βλέπω και διαβάζω τα κινέζικα πλέον (η συντριπτική πλειοψηφία )λειτουργούν απροβλημάτιστα. Πάντως είναι τόσο εξαιρετικό το value for money που πραγματικά αξίζουν και κάποιες απώλειες.
  5. Aν πρόκειται για επαγγελματική χρήση βεβαίως να γίνει προμήθεια γνησίου καλωδίου με πρόγραμμα. Σ'αυτήν την περίπτωση προμήθεια μέσω Αγγλίας ή Γερμανίας.Κόστος 300 λίρες περίπου. Βλέπουμε την VCDS distributor list και διαλέγουμε προμηθευτή. Αν πρόκειται για προσωπική χρήση,πεταμένα λεφτά.Παίρνεις κινέζικο και κάνεις δουλειά σου.
  6. Η σοβαρή επιφύλαξή μου δεν προέρχεται από θεωρητική δυσκολία αλλα από την τσαπατσουλιά της κατασκευής που αναγκαστικά θα γίνει για την καλωδίωση των επιπλέον κουμπιών και λυχνιών. Ένα δευτερεύον θέμα είναι ο κίνδυνος δημιουργίας τριξίματος από την τοποθέτηση της νέας πλαφονιέρας.
  7. Κατά πάσα πιθανότητα επειδή η νεα πλαφονίερα έχει πιο πολλά κουμπιά δεν θα ταιριάζει το φίς. Αν υποθέσουμε ότι το φίς είναι το ίδιο και ταιριάζει με κενά όρια όμως ,θα χρειασθεί τροποποίηση της καλωδίωσης ώστε να λειτουργούν όλα τα κουμπιά. Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα.
  8. Κι εγώ στα 2 AUDI και ένα Golf 5 GT δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ειναι ζήτημα αν καίνε το μέγιστο 0,5λίτρο στα 15000χλμ΅Εχω να παρατηρήσω γενικά ότι χονδρικά ένα αυτοκίνητο θεωρείται ότι δεν έχει πρόβλημα αν στο τυπικό του service ανα 15000χλμ(νορμάλ αυτοκίνητα) δεν απαιτείται ενδιάμεσα υποχρεωτικό συμπλήρωμα λαδιού.Βέβαια αν χρειασθεί και λίγο συμπλήρωμα δεν αλλάζει κάτι. ¨Όμως συμπλήρωμα.πχ 1λ κάθε 3-4000χλμ είναι απαράδεκτο.(και να σου λένε ότι είναι και φυσιολογικό!). Αρα λοιπόν συμπερασματικά δεν υπάρχει πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού?Η απάντηση είναι ότι πρόβλημα σε ορισμένους κινητήρες υπάρχει και στατιστικά το ποσοστό είναι άξιο λόγου ώστε να δημιουργεί πρόβλημα σοβαρό στους κατόχους που είναι αρκετοί.. Ξέρω και γνωστό μου που όταν κάνει ταξίδι Θεσαλονίκη έχει και λάδι μαζί του. Η μεγάλη κατανάλωση λαδιού είναι ό,τι χειρότερο.Το παρομοιάζω σαν να βλέπεις κάποιον μια χαρά και μετά να μαθαίνεις ότι πάσχει από σοβαρή ασθένεια.
  9. Κι εγώ στο GPS τα έχω βάλλει (μπλοκα.κάμερες κλπ)αλλά δεν ανανεώνονται τακτικά τα μπλόκα. Πρακτικά στην Αττική Οδό έχει κάμερα σε κάθε τουνελ.
  10. To ispeedcam ειδα ότι είναι το πιο πρακτικό. Εχω και τo CamerAlert και τo speedcam. Στο iphone βέβαια.
  11. Χθές πήγα στη τροχαία Αττικής Οδού για ένσταση μήπως γλυτώσω κάτι από τους 4 μήνες αφαίρεσης διπλώματος της γυναίκας μου(της χρέωσα τις παραβάσεις). Απ' ότι κατάλαβα με τα χίλια ζόρια πιθανόν να αφαιρέσουν 1 μήνα. Είδα και ένα νεαρό με μηχανάκι που επειδή δεν φόραγε κράνος πλήρωσε 350€(175€)και 10 μέρες το δίπλωμα! Τώρα έχω βάλει δυο προγράμματα στο iphone που προειδοποιούν για κάμερες φωτογράφισης και θα δώ ποιο είναι το καλύτερο.Τα μπλόκα τροχαίας τα έχω από παλιά και είναι εξυπηρετικά αρκεί να ανανεώνονται.
  12. Σήμερα παρέλαβα(απο τροχαία) δύο κλήσεις υπερβολικής ταχύτητας(185χλμ και 179χλμ) με φωτογράφιση στην Αττική οδό. Μια για Σεπτέμβριο 2013!και η άλλη Μάρτιος 2014!Εκάστη 350€ και αφαίρεση διπλώματος δύο μήνες! Πρέπει να έχει και point system,δεν ρώτησα γιατί εκνευρίστηκα.Χρέωσα τους 4 μήνες αφαίρεση διπλώματος στη γυναίκα μου που δικαίως γκρίνιαζε και περιμένω τη δειτέρα αφού πληρώσω τα πρόστιμα(350€) να κάνω ένσταση-αίτηση για να συμψηφιστεί η ποινή σε δύο μήνες συνολικά. ¨Εμαθα ότι οι φωτογραφίσεις γίνονται στα τούνελ και απ' ότι μου είπε ο τροχονόμος η Τροχαία Αττικής οδού στέλνει πάκα κλήσεις (μου τις έδειξε) Τώρα περιμένω μήπως ακολουθήσει καμμιά άλλη. Τώρα τουλάχιστον στα τουνελ πρέπει να πηγαίνω "κότα"
  13. Μέχρι τώρα αγόραζα καινούργιο γρύλο(μεταχειρισμένο δεν βρίσκεις εύκολα) και πήγαινα σε συνεργείο να μου τον περάσουν. ¨Ολη η ιστορία περίπου 200€(για Α4).Υπάρχει και η περίπτωση αγοράς μηχανισμού χωρίς μοτέρ(η αντιπροσωπεία πιθανόν δεν το πουλάει χωριστά)με κόστος περίπου 100€ Πριν λίγες μέρες χάλασε ο γρύλος στο Peugeot 207 . Κόστος αγοράς 217€+ΦΠΑ !!! Εψαξα και τελικά βρήκα ότι υπάρχουν συνεργεία που κάνουν επισκευές και μάλιστα αντικαθιστούν το πλαστικό εξάρτημα με άλλο μεταλικό και ο μηχανισμός γίνεται καλυτερος απο τον παλιό.Επίσης κανουν και τις εργασίες αποτοποθέτησης και τοποθέτησης και μάλιστα έχουν μεγάλη εμπειρία γιατί κάνουν μόνο αυτή τη δουλειά.Εγώ πήγα σε ένα συνεργείο στο Ρέντη και έμεινα πολύ ευχαριστημένος.Μου πήρε 70€ για όλα(απ' ότι κατάλαβα αυτό παίζει ανάλογα με το κόστος του καινούριου).
  14. Αυτό που γράφει ο kostas_met μου έχει συμβεί κι εμένα. Εβγαζε σηματοδοσία καμμένης λάμπας. Η θεραπεία είναι είτε αυτό που γράφει ο kostas_met αν εχει χασει ελαστικότητα το έλασμα ή καθάρισμα του ελάσματος αν έχει πιάσει μάκα όπως συνέβη σε μένα.Μιλάμε όμως για το ντουί όχι για φίσσα. Η περίπτωση του black_tt είναι διαφορετική.Θεωρώντας ότι η φωτογραφία απεικονίζει την πραγματικότητα, συμπεραίνουμε ότι το αρσενικό pin, κατά πάσα πιθανότητα, δεν εφαρμόζει καλά με το θηλυκό pin στη φίσσα με δύο αποτελέσματα. 1. Δημιουργία αντίστασης στους ακροδέκτες περιοδικά και πρόκληση αλάρμ. 2. η πρόσθετη αντίσταση στους ακροδέκτες δημιουργεί θερμότητα και λειώσιμο όταν ανάβει η λάμπα. Η θεραπεία είναι καθάρισμα του θηλυκού ακροδέκτη που μαλλον έχει οξειδωθεί(spray καθαρισμού επαφών είναι μια καλή λύση) και το κυριώτερο έχει χαλαρώσει και πρέπει να σφιχθεί. Αν φαίνεται σε πολύ κακή κατάσταση θα πρέπει να γίνει επέμβαση αλλά αυτό αν χρειασθεί είναι άλλη συζήτηση.
  15. Δεν διαφωνώ αλλά θα ήθελα να επισημάνω ότι το να ακουγεται το ρεζερβουάρ νομίζω ότι δεν είναι σύνηθες.Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εμπειρία.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.