Jump to content

audinio

Member
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

audinio last won the day on May 1 2020

audinio had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About audinio

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi

Recent Profile Visitors

810 profile views
  1. Σημερα εβαλα επανω το μαμα φιλτρο, o ηχος εξακολουθει να υπαρχει αλλα οχι τοσο εντονος οσο με το K&N. Eπιμένω, πως αυτος ο ηχος δεν υπηρχε πριν (θα το ειχα ακουσει), ουτε με το ενα, ουτε με το αλλο φιλτρο. Οποτε θα παω για εξεταση στον γιατρο (για τυχον απωλεια πιεσης ή δεν ξερω τι) και θα επανελθω για ενημερωση...
  2. Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου. Απλα μου φαινεται περιεργο γιατι δεν το εκανε απο την πρωτη μερα που εβαλα το φιλτρο, και το κανει μετα απο 2 - 2.500 χλμ !!! Θα βαλω παλι το μαμα φιλτρο και εαν κοψει (λογικα αυτο πρεπει να γινει), θα το αφησω με το μαμα, ουτως ή αλλως η διαφορα ειναι μηδενικη...
  3. Το αμαξι δεν εβγαζε πριν τετοιο ηχο, θα το ειχα παρατηρησει σίγουρα, εξαλλου ακουγεται και δεν περναει απαρατηρητο. Προγραμμα δεν εχω, μονο το k&n, αλλα και παλι δεν ειχε αλλαξει ο ηχος του... Τι να πω, να φταιει το φιλτρο για αυτο τον ηχο? Αλλα και παλι, γιατι δεν το εκανε απο την αρχη, μετα απο 2.000 χλμ του ηρθε ??? Αν για καποιο λογο χρειαστει κατι στην τουρμπινα, σιγουρα θα παω σε αλλο κωδικο και μαλλον σαν τον δικο σου, μιας και δεν θελει πολλες αλλαγες... Αν και θα προτιμουσα 064...
  4. Το οτι δεν ειναι προβλημα ειναι ευχαριστο, αλλα ο ηχος δεν υπηρχε πριν, σιγουρα...
  5. Γεια σας παιδια, μετα απο σχεδον 2 μηνες ακινησιας του αυτοκινητου (με ζεσταμα ανα εβδομαδα για την μπαταρια κλπ) και χωρις να εχει ξανακανει καποιο παρομοιο ηχο, παρατηρησα οτι μετα τις (3.800 rpm) περιπου, ακουγεται ενας χαμηλος ηχος σαν συνεχομενο beeper. Δεν εχει καποια διαφορα στις επιδοσεις του κινητηρα, ουτε εχει αναψει καποιο λαμπακι, ουτε ακουγεται κατι μεταλλικο ή αλλο περιεργο. Ο ηχος ειναι ακριβως ιδιος με το βιντεο που εχει ανεβασει αλλο μελος του φορουμ και στο ιδιο ευρος στροφων... Εαν γνωριζει καποιος περι τινος προκειται, μεχρι να καταφερω να το παω στον μηχανικο μου.... Ευχαριστω. Υ.Γ Το αυτοκινητο ειναι εντελως εργοστασιακο, με ενα K&N στο φιλτροκουτι που του εβαλα πριν περιπου 2.000 χλμ, αλλα μεχρι τωρα δεν ακουγοτανε κατι αναλογο.
  6. Ελαστικά 225/40/18, ζάντες με πλάτος 7,5 j και offset απο ΕΤ56 εώς ΕΤ54, δεν θα έχεις κάποιο θέμα, είναι οι εργοστασιακές διαστάσεις που χρησιμοποιούνται σε Α3/S3 Εδώ: (https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/15211-oem-ζάντες-audi/) θα βρείς τις διαστάσεις και τα σχέδια ανά μοντέλο αυτοκινήτου. Θα μπορούσες να πάς και σε 8 j ζάντα, αλλά με προσοχή στο offset... Kατά την γνώμη μου όχι κάτω από ΕΤ50...
  7. Λογικα, δεν νομιζω να ταιριαζει... Ναι, το δικο μου ειναι 3-D.
  8. Κουμπώνει απο το τρίθυρο σε sportback..??
  9. Οι προφυλακτηρες απο fiberglass ειναι μονο για αλλαγη της εμφανισης, σαν υλικο για την συγκεκριμενη χρηση ειναι ακαταλληλο κατα την γνωμη μου και εννοειται οτι δεν εχει καμια σχεση με του γνησιους !! Εαν υπαρχουν σε ABS πλαστικο θα ειναι καλυτερα, αλλα και παλι θα πρεπει να ειναι καλης κατασκευης και να ταιριαζουν καλα στη τοποθετηση, αλλιως οι after market πολλες φορες εχουν θεματα με την εφαρμογη τους. Προσωπικα θα επελεγα γνησιους απο S3, ειναι πολυ ομορφοι και του πάνε τρελά, αλλά... γούστα ειναι αυτα...!! Υ.Γ BillPhreak εαν τελικα βγαλεις τους S-Line και θελησεις να τους δωσεις, στειλε μου ενα μηνυμα, με ενδιαφερουν...
  10. Ενα γρηγορο ψαξιμο που εκανα... https://www.magnatuning.com/en/products/273/Audi-A3-8P
  11. Pss9 ειχα στο προηγουμενο Audi και εμεινα πολυ ευχαριστημενος, το αυτοκινητο ηταν τρενο παντου... Βεβαια υπηρχαν και αλλα εξτρα: μπαρα θολων, αντιστρεπτικες, συνεμπλοκ κ.α... Παντως μου ειχαν βγαλει πανω απο 100.000 χλμ απροβληματιστα. Στην παρουσα φαση δεν μπορω να φτασω στα χρηματα της αντιστοιχης pss10, αλλιως θα την εβαζα με κλειστα ματια. Για τις AP εχω διαβασει καλα σχολια και ολοι τις θεωρουν ανετες για την πολη, αλλα και αρκετα καλες σαν sport αναρτηση, το μονο αρνητικο για εμενα ειναι οτι δεν εχουν ρυθμιση σκληρoτητας και δεν επισκευαζονται. Γι'αυτο στο παιχνιδι εχουν μπει και οι ST coilover, βεβαια κανα 350 ευρω πιο ακριβες.. Μαλλον για ΑΡ με βλεπω, μιας και τρεχει και μια προσφορα της εταιριας. Θα ηθελα πολυ να μπω σε ενα Audi που να τις φοραει για να δω πως ειναι, αλλα δυστυχως δεν εχω καποιον γνωστο μου που να τις φοραει...!! Εαν υπαρχει καποιο μελος που τις εχει...
  12. Ε τοτε, οι AP ή ST coilover ειναι μονοδρομος.... Ευχαριστω.
  13. Καλησπερα, δεν γνωριζω εαν εχουν καλη κατασκευη, παντως προκειται για οικονομικες ζαντες αλουμινιου, με ο,τι αυτο συνεπαγεται... Ριξε μια ματια για γνησιες μεταχειρισμενες, εχουν περισσοτερη αντοχη σε σχεση με φτηνές aftermarket. Δες απο S3 8V και S3 8P Facelift, μοιαζουν λίγο σε αυτες που σου αρεσουν...
  14. Γειά σε όλους !! Πρόσφατα εμαθα πως οι αναρτησεις απο S3 8P μπαίνουν σε A3 8P. Απ'ότι διαβασα, ειναι ιδιες με τις μπουκαλες που φορανε τα S-Line και σαν συνολο με τα μαμα ελατηρια τους, ειναι 1 cm χαμηλοτερες απο τις δικες μου (εκδοση Ambition). Eχει κανεις εμπειρια απο αναλογη τοποθετηση ?? Ο μηχανικος μου υποστηριζει πως ειναι πολυ καλη η εργοστασιακη αναρτηση και οτι δεν εχει καμια σχεση με τις aftermarket αντικαταστασης. Eαν κατσει οπτικα το αμαξι οπως ενα μαμα S3 σε συνδυασμο με τις 18άρες OEM ζαντες, δεν με χαλαει καθολου. Εχουμε ΟΕΜ κωδικους απο αμορτισερ/ελατηρια S3 ??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.