Jump to content

stage6

Member
  • Content Count

    1,088
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

stage6 last won the day on November 13 2012

stage6 had the most liked content!

Community Reputation

83 Excellent

About stage6

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

5,232 profile views
  1. ksefisose ton haldex kai metrithike 2kinitos? bravo, para poly kalo noymero opws kai na exei!!!!! P.S. grafw liga gia na ta grapsete ellhnika an enoxloun, to keyboard ta epaixe kai den exw ellhnika...sorry
  2. αν κατάλαβα καλά το εβαλες μόνος σου; θα πρεπει να πιανουν πολυ τα χερια σου. μπορείς να μου πεις πόσο κόστισε το ολο εγχείρημα;
  3. να πω την αμαρτια μου ουτε εμενα μου αρεσει γιατι μου θυμίζει παλιό rallye που στα πλαισια του λιτού είχε μεταλλικές επιφάνειες στο εσωτερικό και εδειχνε πιο ''κακό''...ωστόσο το αουντι σαν μαρκα και ειδικα το α4 μόνο λιτό δεν το λες ειδικά αμα κοιτάξεις μερικά εκατοστα παραδιπλα θα δεις οθονες πολυλειτουργικά τιμόνια και κορυφαια ποιότητα υλικών. ..κραταω μια επιφυλαξη μηπως το αδικουν οι φωτό!!!!! η δουλεια ειναι παρα πολύ καλή. μπορείς να μας πεις που τα εβαλες και με τι κοστος σε περίπτωση που καποιος ενδιαφέρεται;
  4. αν δεν εχουμε δοκιμασει κατι στο αμαξι μας ωστε να ξερουμε ειτε αν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι ας μην γραφουμε...ο μαφ μετραει ποσοστητα και θερμοκρασια εισερχομενου αερα ετσι ωστε να ρυθμισει το καταλληλο μειγμα...ξεφυσωνοντας το, το αμαξι δουλευει και τουρμπιζει κανονικα γιατι ο παραγοντας θερμοκρασια και μαζα αέρα παίρνουν καποιες default τιμες εφόσον δεν υπολογιζονται πραγματικές...συνηθως ειναι τιμες ''τερμα-τσιτωμένες'' για αυτο και ειδικα με ζεστες δεν πρεπει να ζοριζεται το αμαξι εφοσον το ξεφυσαρεις....το ειχα δοκιμασει με 2 διαφορετικα προγραμματα και οι default τιμες ηταν οι ''τερμα''...ατμοσφαιρικο πάντως το αμαξι δεν γινεται. ...σε καποιες περιπτωσεις μπορει να βγαζει σφαλμα, σε αλλες οχι...σε καθε περιπτωση τουρμπιζει το αμαξι παντως.
  5. τόσο τα α3 facelift με τους 2 λ, όσο και οι καρότσες με τα διαμήκη μοτέρ βελτιώνονται καλύτερα-περισσότερο....τα α4 με ενα προγραμμα πάνε 230 αλογα και οχι από εναν αλλα απο διαφορους προγραμματιστες οπότε μην σας κανει εντύπωση το νουμερο για το α5 ιδια εταιρεια το α3 το εδινε με 216 αλογα και το α4 με 231...ίδιο προγραμμα προσαρμοσμένο φυσικα σε καθε μοντέλο...ιδιο δυναμομετρο, την ιδια μέρα κιολας εντιτ: με προλαβε ο καβουρας
  6. θα σου φαινεται και η διαφορα του οτι τα παλια ειχαν κατσει και σιγουρα δεν δουλευαν οπως την πρωτη μέρα που τα πηρες. ελπιζω να μην εχει ρυθμισεις καμπερ καστερ και μπλεξεις με αυτα γιατι βλεπω να ψαχνεσαι και να ρυθμιζεις μονιμα...καποιες φορες τα απλουστερα ειναι και πρακτικοτερα. προσωπικά θα δοκιμαζα κι αλλα σετ απ και θα σου προτεινα το ιδιο...θα δοκιμαζα το 4ο και το 5ο να δω πώς ειναι πριν καταλήξω οτι το 3ο ειναι που μου αρέσει. πες μας εντυπωσεις περα απο την ανεση, στροφες, εκκινησεις, φρεναρισματα, καποιον ατσαλο ελιγμο. καλοριζικες και επιβάλλεται να τις χαρεις οσο παει μιας και τα ''εσκασες'' κανονικα!!!
  7. ωράιο post santax!! σε ελληνικους δρομους που γλιστράνε, το αμαξι πρεπει να ειναι σχετικά ''μαλακό'' να δουλευει με μικρές κλίσεις μεν η αναρτηση αλλά σε καθε περίπτωση μαλακο....η μεταφορα βάρους πρεπει να αποσβένεται με καποια αδράνεια γιατι με απότομη μεταβολή μπορει να εχει σαν αποτελεσμα το χασιμο την προσφυσης. δεν ειναι λιγες οι φορες που ακομη και η φορμουλα 1 εχουμε δει να συμπεριφερεται υποστροφικά κι ομως ειναι το κατεξοχην οχημα με ουδετερη έως υπερστροφικη συμπεριφορα...από καποιο οδηγικό λάθος. το s3 δεν ειναι αγωνιστικό αυτοκινητο...ακομη και σε πιστα να το βαλεις δεν ειναι πισταδορικο....ειναι ενα αυτοκινητο υψηλου τουρισμου που απευθυνεται σε μαζες και φυσικά σκοπιμα ειναι υποστροφικό οπως ολα τα συμβατικά αμαξια παραγωγής....γιατι η οδηγηση τους ειναι πιο ευκολη....με ενα αφημα του γκαζιου (δεν προυποθετει εμπερία, αντανακλαστικά απο φοβο οποιοσδηποτε αφηνει το γκάζι και δινει λιγο περισσότερο τιμονι) επανέρχονται στην προεπιλεγμενη από το τιμόνι πορεία και με την βοηθεια των ηλεκτρονικών εχει εξαφανιστεί και η υπερστροφη που ακολουθουσε παλιότερα το αφημα του γκζαζιου. αντιθετα ενα υπερστροφικό αυτοκινητο προυποθετει τοσο αντανακλαστικά και σκεψη οσο και εμπειρία για να επανελθει στην προεπιλεγμένη πορεία, δεξιότητες που λίγοι εχουν...ειδικά το ότι αντανακλάστικά δινεις λιγο περισσοτερο τιμονι και αφηνεις γκαζι πραγμα που μπορεί να το κανει ο μεσος οδηγος χωρίς να εχει εκπαιδευτει....σε αντιθεση με την υπερστροφη που προυποθετει κινησεις ''αναποδες'', αφημα και πατημα γκαζιου ενω εχουμε δει οτι στα πολλα χιλιόμετρα ΔΕΝ εχει σωτηρία...ακομη και απο οδηγους φ1.
  8. ναι το ειδα και στο σάιτ του...απλα το αναφερω γιατι βαριέμαι και ηθελα κατι να γραψω... αυτο που δεν καταλαβα ομως ειναι τι θα γινει με το υπολοιπο σαλόνι...θα ταιριαξεις την ταπετσαρία που εχεις στις πορτες και τα πισω καθίσματα με τα καινουρια; εχεις ήδη δερμάτινο σαλόνι;
  9. τα rs καθισματα που εχει το 8p δεν εχουν πλαϊνο αερόσακο.
  10. +1 .....εμενα στο α3, στον 1.5 χρονο τα εφτυσε η εργοστασιακη και για αλλα 2 χρονια που εβαλα την aftermarket δεν ειχα το παραμικρο....85 ευρω και 5 ευρω μπουρμπουαρ στον express service που ηρθε και με εβαλε μπροστά για να παω να αλλαξω μπαταρία....μαλιστα η εργοστασιακη ήταν πιο φτηνη απο εκεινη που τελικα εβαλα κατα 10 ευρω αν δεν κανω λαθος. το αμαξι δεν προλαβε να κανει reset και να χασει τίποτα απο ρυθμισεις ραδιοφώνου, αυτοματα παράθυρα και δεν ξέρω και εγώ τί αλλο. αντιθετα οταν ειχα παει για δισκοπλατο και χρειαστηκε να βγαλουν μπαταρία για 3+ ωρες, τότε το μονο που ''εχασα'' ήταν το αυτοματο ανέβασμα του παραθυρου που μετά απο μερικά παρατετατεμένα πατήματα του κουμπιού επανήλθε (έτσι επαναπρογραμματιζονται τα παραθυρα).
  11. τα χλμ πειράζονται....εκείνο που δεν πειραζεται ειναι οι ωρες λειτουργίας του μοτέρ που τις καταγράφει ο εγκεφαλος και δεν σβηνουν που να χτυπιέσαι....ενα αμαξι εχει υπολογιστει οτι κατα μεσο ορο κινειται με 50 χλμ την ωρα....60 χλμ αν προκειται για αμαξι που κινειται σε πιο ανοιχτους δρομους....αν λοιπον διαιρέσεις τα χλμ. που εχει το αμαξι με τις ωρες λειτουργίας που λεει ο εγκεφαλος και βρεις οτι το αμαξι κινουνταν με μεση ταχύτητα 20 χλμ την ωρα κατι βρωμαει..και πολυ μαλιστα. γνωμη μου ειναι να πληρωσεεις περισσοτερα λεφτα για αλλο αμαξι που μπορεις να ψαξεις καλυτερα παρά να ρισκαρεις και να σου βγουν ζημιες οποτε τελικα να σου παει παραπάνω αλλα και να ξενερώσεις απο την ταλαιπωρία. Υ.Γ. περίεργο μου φαινεται για 20 λεπτά δρομο να λεει οτι θελει να συμπληρωσει λάδια. το πιο απλο τεστ παντως ειναι το σαλονι του...με τοσα χλμ το σαλόνι πρεπει να θυμιζει καινουριο αμαξι...οποτε γυαλάδες και ζαρώματα στα δερματα και στο τιμόνι σημαινει οτι το αμαξι εχει κανει πολλά παραπάνω από 7000 χλμ τον χρόνο...ειδικα οταν μεχρι το 2009 να θυμηθουμε οτι ειχαμε και λεφτα και φτηνή βενζίνη και δεν λυπόταν κανείς να μετακινεί το αμαξι του.
  12. δεν ειναι θεμα κομπλεξ να μην βαλεις αεριο σε ενα αμαξι επιδόσεων....απλα ΔΕΝ αγοράζεις αμαξι επιδόσεων αμα σε ενδιαφερει η καταναλωση γιατι πολύ απλά πας σε ΑΛΛΑ αμαξια με εμφαση στην οικονομία και λιγότερο στις επιδόσεις. τωρα αν του αρεσει απλά η καρότσα του ττ, τοτε δεν εχουμε να πουμε τίποτα!
  13. εγω ειχα πληρωσει το α3 μου με 5χρονια εγγυηση 1100 ευρώ το 2008 που ηταν οι τιμες στην ελλαδα στα υψη σε ολα τα πραγματα...ειχα παει σε μια απο τις πιο γνωστες και πιο ακριβές εταιρείες aftermarket. δεν ειχε δερμα στο ταμπλο να ντυσει αλλα μεγαλύτερες επιφάνειες στα πισω καθισματα απο οτι στο ττ...το ότι ειναι εξώραφα και το χρώμα του δερματος δεν παίζουν ρόλο...η ποιοτητα των υλικών και η επιφάνεια τους μετράει....πολυ ωραίο αποτέλεσμα και να το χαιρεσαι αλλα πολλά λεφτά κατά την γνώμη μου εφόσον οι πάντες κάνουν σκόντο πλέον.
  14. 225/50/18 δεν υπαρχει η διασταση αυτη που λες και αν υπαρχει ειναι τοσο χαμηλης ζητησης που θα ειναι πολυ ακριβα τα λαστιχα...245/45/18 ειναι που προτεινει και ο κατασκευαστής για πιο μεγαλη διασταση. orban το αμαξι εχει πολυ καλες αναρτησεισ, δεν θα χασεις απο ανεση...το μονο που θα χασεις ειναι το πιο προσεκτικο οδηγημα οσον αφορα λακουβες κ ανεβασμα πεζοδρομιων. πολυ καλή κινηση, θα σου βελτιωσει το οδηγημα και φυσικα την εμφανιση
  15. ποιος κανει δυναμομέτρηση στο 1 bar και γιατί; με αυτα που εχει το αμαξι πανω επρεπε να δουλευε 2μπαρα και εκει ναι θα ειχε νοημα δυναμομετρηση. οταν βλεπω τοσο χαμηλες μετρησεις συνηθως ειναι επειδη το αμαξι δεν εχει ρυθμιστει να δουλευει σωστά πιο πιεσμένο. Κατι προτζεκτ μου θυμιζει με κατι απίθανα νουμερα και οταν ειναι να πας βολτα σε πάει με υποπίεση. Επιπλέον, εχουμε δει προγραμματιστές να βγαζουν από μια τουρμπίνα 1.5bar ενω μπορεί να δουλευει 2.2 συμφωνα με τον χαρτη της αλλά αυτό προϋποθετει και τον αναλογο προγραμματισμό. Πολύ γενική η συγκριση και χωρις νοημα κατα τη γνωμη μου...το να μιλαμε θεωρητικά και να γινονται πατηματα του πληκτρολογιου, δεν εχει νοημα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.