stage6
Member-
Posts
1,088 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
20
stage6 last won the day on November 13 2012
stage6 had the most liked content!
About stage6
Profile Information
-
Gender
Male
Recent Profile Visitors
5,661 profile views
stage6's Achievements
Newbie (1/14)
83
Reputation
-
ksefisose ton haldex kai metrithike 2kinitos? bravo, para poly kalo noymero opws kai na exei!!!!! P.S. grafw liga gia na ta grapsete ellhnika an enoxloun, to keyboard ta epaixe kai den exw ellhnika...sorry
-
αν κατάλαβα καλά το εβαλες μόνος σου; θα πρεπει να πιανουν πολυ τα χερια σου. μπορείς να μου πεις πόσο κόστισε το ολο εγχείρημα;
-
να πω την αμαρτια μου ουτε εμενα μου αρεσει γιατι μου θυμίζει παλιό rallye που στα πλαισια του λιτού είχε μεταλλικές επιφάνειες στο εσωτερικό και εδειχνε πιο ''κακό''...ωστόσο το αουντι σαν μαρκα και ειδικα το α4 μόνο λιτό δεν το λες ειδικά αμα κοιτάξεις μερικά εκατοστα παραδιπλα θα δεις οθονες πολυλειτουργικά τιμόνια και κορυφαια ποιότητα υλικών. ..κραταω μια επιφυλαξη μηπως το αδικουν οι φωτό!!!!! η δουλεια ειναι παρα πολύ καλή. μπορείς να μας πεις που τα εβαλες και με τι κοστος σε περίπτωση που καποιος ενδιαφέρεται;
-
αν δεν εχουμε δοκιμασει κατι στο αμαξι μας ωστε να ξερουμε ειτε αν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι ας μην γραφουμε...ο μαφ μετραει ποσοστητα και θερμοκρασια εισερχομενου αερα ετσι ωστε να ρυθμισει το καταλληλο μειγμα...ξεφυσωνοντας το, το αμαξι δουλευει και τουρμπιζει κανονικα γιατι ο παραγοντας θερμοκρασια και μαζα αέρα παίρνουν καποιες default τιμες εφόσον δεν υπολογιζονται πραγματικές...συνηθως ειναι τιμες ''τερμα-τσιτωμένες'' για αυτο και ειδικα με ζεστες δεν πρεπει να ζοριζεται το αμαξι εφοσον το ξεφυσαρεις....το ειχα δοκιμασει με 2 διαφορετικα προγραμματα και οι default τιμες ηταν οι ''τερμα''...ατμοσφαιρικο πάντως το αμαξι δεν γινεται. ...σε καποιες περιπτωσεις μπορει να βγαζει σφαλμα, σε αλλες οχι...σε καθε περιπτωση τουρμπιζει το αμαξι παντως.
-
συνηθες προβλημα στα α3...εμενα αρχισε να δακρυζει σε καποια σωληνα μετα απο κανενα χρονο και μου ειδαν τον λεκε σε καποιο συνεργειο....δεν ειχα δωσει σημασια μεχρι που μου αρχισε να βγαζει ενδειξη χαμηλης σταθμης οποτε και την αλλαξα πριν ληξει η εγγυηση.
-
τόσο τα α3 facelift με τους 2 λ, όσο και οι καρότσες με τα διαμήκη μοτέρ βελτιώνονται καλύτερα-περισσότερο....τα α4 με ενα προγραμμα πάνε 230 αλογα και οχι από εναν αλλα απο διαφορους προγραμματιστες οπότε μην σας κανει εντύπωση το νουμερο για το α5 ιδια εταιρεια το α3 το εδινε με 216 αλογα και το α4 με 231...ίδιο προγραμμα προσαρμοσμένο φυσικα σε καθε μοντέλο...ιδιο δυναμομετρο, την ιδια μέρα κιολας εντιτ: με προλαβε ο καβουρας
-
θα σου φαινεται και η διαφορα του οτι τα παλια ειχαν κατσει και σιγουρα δεν δουλευαν οπως την πρωτη μέρα που τα πηρες. ελπιζω να μην εχει ρυθμισεις καμπερ καστερ και μπλεξεις με αυτα γιατι βλεπω να ψαχνεσαι και να ρυθμιζεις μονιμα...καποιες φορες τα απλουστερα ειναι και πρακτικοτερα. προσωπικά θα δοκιμαζα κι αλλα σετ απ και θα σου προτεινα το ιδιο...θα δοκιμαζα το 4ο και το 5ο να δω πώς ειναι πριν καταλήξω οτι το 3ο ειναι που μου αρέσει. πες μας εντυπωσεις περα απο την ανεση, στροφες, εκκινησεις, φρεναρισματα, καποιον ατσαλο ελιγμο. καλοριζικες και επιβάλλεται να τις χαρεις οσο παει μιας και τα ''εσκασες'' κανονικα!!!
-
κατι κομμένο με το μάτι ακόμη και από άριστο και πολυ εμπειρο τεχνίτη δεν θα ειναι ποτε το ίδιο με κατι κομμενο με CNC τεχνολογια...μπορεί στο μάτι φυσικά να μην βλέπεις διαφορά, μπορεί στο οδήγημα εκ πρώτης το ίδιο, αλλα πιστεψε με η ελαχιστοτατη ατελεια που προερχεται απο το ανθρωπινο χερι κανει την διαφορα μετα από κάποια ταχυτητα....εξου και τα παραπονα για τα τρέμουλα.
-
αν σου ειπε εγγυηση για το αμαξι ειναι μεγάλη παπατζα...αν σου ειπε εγγυηση καλής λειτουργίας του προγράμματος, ολοι δινουν και μάλιστα με δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων.....κατά τη γνώμη μου, επειδή προκειται για λογισμικό, αν το προγραμμα δουλεψει από την αρχη (μετά τα 100χλμ που εχει γινει το adaptation στα νεα δεδομένα που εχουν περαστεί), ΔΕΝ προκειται να παρουσιάσει πρόβλημα στη συνέχεια...με λίγα λόγια το προγραμμα δεν χαλάει, αρα και η εγγύηση ειναι για λογους εντυπωσιασμού. προσωπικα στην θεση σου θα κραταγα την ουσία που ειναι οτι ειναι ενας βελτιωτης που εδικά για το σταδιο βελτιωσης που ενδιαφέρεσαι δεν θα ακουσεις κανεναν να λέει ασχημα λόγια, με καλή εξυπηρέτηση (απο οσο λένε οι πελάτες δηλαδη) και με τιμή πολύ σουπερ....οπότε καλορίζικο!!!
-
υπαρχουν σε cayenne αποστατες οχι 10 και 15 χιλιοστα που λέτε αλλά 100 (δηλαδη 10 ολόκληρα εκατοστά) για κιτ εξωτερικής βελτίωσης...περιττό να αναφερω οτι τα αμαξια δεν κανουν κιχ ουτε στα 100, στα 150, 200, 250.....αλλα ειναι κομμένοι και φτιαγμνοι φυσικά από computer με laser και οχι απο τορναδόρο... δε νομιζω οτι ολοκληροι βελτιωτικοι οικοι που πουλανε κιτ απο 10 έως και 30χιλιάρικα (ισως και παραπάνω) να εβαζαν αποστάτες με τετοιες παρενέργειες στην οδήγηση...και μιλάμε για αμαξια ανω των 2 τονων...ουτε παιζει θεμα ασφαλειας αφου σε ενα αμαξι η ροδα δεν στηρίζεται στις βίδες αλλα στερεώνεται-ακουμπαει σε ενα χειλος πανω στον αξονα....το μπουλονι απλα φροντίζει να μην μετακινηθει και πεσω εξω από το χείλος....οι μακριες βιδες δεν ειναι λοιπον πιο ''μαλακες'' και δεν μπορουν να αναπτυχθουν μεγαλες ροπές πανω της εξαιτιας του μηκους της...ειναι για να πιασουν οι στροφες αφου ο τροχος ειναι πλεον πιο εξω. στο συνεργειο μου εχω δει τετοια και το μονο που εχουν αλλαξει ειναι μακρυτερες βιδες και αποστάτες που απο οτι μου εδειξαν μετρώντας μπροστα μου σε μια περιπτωση ήταν 12 εκατοστα!!! αρα προϋποθεση ειναι ο αποστατης να ειναι σωστα και με ακριβεια φτιαγμενος. η γεωμετρία του αμαξιου αλλαζει αφου οι τροχοι πατανε πλέον πιο εξω...δηλαδη ξαφνικα αποκτας φαρδυτερο μετατρόχιο, ενω το μεταξόνιο εχει παραμεινει το ίδιο.....τώρα πιστευω με 10 χιλιοστά οι διαφορές ειναι μονο θεωρητικές και ανεπαίσθητες, ειδικα αν γινουν μπρος πισω.
-
καποιες διευκρινησεις να διευκολυνουν την κουβεντα. 300ρι 2λιτρο με ΙΗΙ παει 300 με ΦΠΕ....επίσης αν το σασί ειναι q5 ή 4κινητο α4, τότε ναι για λίγο μπορεί να σταθεί, πιο πίσω αλλα να σταθεί...από 4ες δεν εχει ελπιδα βεβαια. τωρα αν ειναι με την Κ3 το παλιο διλιτρο μοτερ, τοτε με την καμια δεν παει 300....270..αντε λιγο παραπανω
-
ωράιο post santax!! σε ελληνικους δρομους που γλιστράνε, το αμαξι πρεπει να ειναι σχετικά ''μαλακό'' να δουλευει με μικρές κλίσεις μεν η αναρτηση αλλά σε καθε περίπτωση μαλακο....η μεταφορα βάρους πρεπει να αποσβένεται με καποια αδράνεια γιατι με απότομη μεταβολή μπορει να εχει σαν αποτελεσμα το χασιμο την προσφυσης. δεν ειναι λιγες οι φορες που ακομη και η φορμουλα 1 εχουμε δει να συμπεριφερεται υποστροφικά κι ομως ειναι το κατεξοχην οχημα με ουδετερη έως υπερστροφικη συμπεριφορα...από καποιο οδηγικό λάθος. το s3 δεν ειναι αγωνιστικό αυτοκινητο...ακομη και σε πιστα να το βαλεις δεν ειναι πισταδορικο....ειναι ενα αυτοκινητο υψηλου τουρισμου που απευθυνεται σε μαζες και φυσικά σκοπιμα ειναι υποστροφικό οπως ολα τα συμβατικά αμαξια παραγωγής....γιατι η οδηγηση τους ειναι πιο ευκολη....με ενα αφημα του γκαζιου (δεν προυποθετει εμπερία, αντανακλαστικά απο φοβο οποιοσδηποτε αφηνει το γκάζι και δινει λιγο περισσότερο τιμονι) επανέρχονται στην προεπιλεγμενη από το τιμόνι πορεία και με την βοηθεια των ηλεκτρονικών εχει εξαφανιστεί και η υπερστροφη που ακολουθουσε παλιότερα το αφημα του γκζαζιου. αντιθετα ενα υπερστροφικό αυτοκινητο προυποθετει τοσο αντανακλαστικά και σκεψη οσο και εμπειρία για να επανελθει στην προεπιλεγμένη πορεία, δεξιότητες που λίγοι εχουν...ειδικά το ότι αντανακλάστικά δινεις λιγο περισσοτερο τιμονι και αφηνεις γκαζι πραγμα που μπορεί να το κανει ο μεσος οδηγος χωρίς να εχει εκπαιδευτει....σε αντιθεση με την υπερστροφη που προυποθετει κινησεις ''αναποδες'', αφημα και πατημα γκαζιου ενω εχουμε δει οτι στα πολλα χιλιόμετρα ΔΕΝ εχει σωτηρία...ακομη και απο οδηγους φ1.
-
δεν το ειπα τυχαια...αναβαθμίζοντας ενα παλιο file και ενω ημουν ηδη ΦΠΕ, πηρα κι αλλη ροπή και ιπποδυναμη...αν ανοιγα με 4η π.χ. κάτω απο τις 3000...για περιπου 1-2 δευτερολεπτο ερχοταν ενας συντονισμός στην καμπινα σαν βουητό..ΟΧΙ ΕΝΤΟΝΟ, αλλα αισθητό...θα έλεγα οτι συντονιζει η καμπίνα αφου τριζουν διαφορα πλαστικά, μεχρι και τα τζάμια....και ολα δουλευαν ρολοι στο προγραμμα και το εκανε για καμια 20ρια χιλιαδες χλμ ωσπου πουλησα το αμαξι. ενα αμαξι ειναι δεμένο το σασί του, ολα τα κινητά του μέρη και οι αρθρώσεις του με τετοιο τροπο ωστε να δουλευει με ανεση σε καποια ιπποδυναμη....οταν αυξησεις 50% την ιπποδυναμη και 60% την ροπή μπορεί να αντέχει μεν αλλα ειναι αρκετά ''μαλακό'' και υπαρχουν διαφορες ταλαντώσεις οι οποιες μπορεί να προέρχονται από οπουδήποτε. σε καθε περίπτωση προσωπικα δεν τον εβρισκα ενοχλητικο αυτόν τον συντονισμό αλλα μια η αλλη απέφευγα απο 4η και πανω να πατάω τέρμα από εκείνες τις στροφές ακομη και οταν εβαλα 6φτερο δισκο και ενίσχυσα το πλατό. ειναι περισσότερο ανησυχιτικός παρα ενοχλητικός ο ηχος θα ελεγα...εφόσον ομως ξερεις τι ειναι, δεν δινεις πλεον καμια σημασία.
-
θεωρω οτι σε μια λογική τιμη για τις εποχες που ζουμε, αξιζει το αποτελεσμα ενος προγραμματος και μονο αυτό ομως...30 αλογα και αρκετα κιλά ροπής σε μια τιμή 500-600 ευρω αξιζουν για το αποτελεσμα το οποιο θα ειναι ''αλλο αμαξι''. προσωπικα δεν εχω ακουσει κανέναν στην πρωτη αναβαθμιση που εκανε στο αμαξι του-οποιο και αν ηταν αυτο απο μοντελο και μαρκα (αρκει να ηταν τουρμπο), δηλαδη το προγραμμα, να μην πει ''ειναι σαν να πηρα αλλο αμαξι''...η συνεχεια στην βελτιωση, ναι σηκώνει συζήτηση, σε σχεση με το τι παιρνεις και τι λεφτα δινεις.
-
συντονισμος ειναι απο την μεγαλη ροπή.....ειπαμε οσο ανεβαινουμε σε βελτιωση καποια πραγματα και ειδικα η ανεση πάνε περίπατο. παντως, ασχετο, αλλα με 1.6 αμα πατάς από χαμηλά, δεν θα αργησεις να παρεις τον εργοστασιακό δισκο στο χέρι.