Jump to content

vxr-silver

Member
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

vxr-silver last won the day on May 18 2020

vxr-silver had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About vxr-silver

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    SEAT

Recent Profile Visitors

2,787 profile views
  1. Περι πολλαπλασιαστων: https://www.goapr.com/blog/post/new_apr_ignition_coils_for_various_audi_vw_seat_skoda_lamborghini_and_porsche_models_from_2004_/ https://tteglobal.com/audi/a1/2.0tfsi-2012-quattro/422/the-2.0-tfsi-upgrade-ignition-coils
  2. Το dyno dynamics αλλα και το maha το συγκεκριμενο δεν ειναι linked dyno επομενως για το αμαξι σου τα ξεχνας...
  3. Λογω της συγχρονης τετρακινησης εννοειται οτι θα πρεπει να βρεις linked awd dyno αλλιως παμε σε τακτικες vag haldex με ξεφυσωμα ή αφαιρεση ασφαλειας για μετρηση μονο μπροστα κινηση κατι που δεν συνιστω σε τετοιας αξιας και τεχνολογιας αυτοκινητο.Αυτα τα καναμε στα dynoday πριν 10-15 ετη με s3 8p... Κατι τετοιο θεωρω οτι ισχυει μονο σε tuning box οχι σε πραγματικο remap. αποψη μου παντως μην μενεις οταν θα ερθει η ωρα μονο σε brabus (εισαι απολυτως σιγουρος οτι δεν ειναι piggy back ecu?) και επομενως οχι remap? Oντως τα my 2021 δειχνουν να εχουν προβλημα στην προσβαση στην ecu και ειναι θεμα εξ οσων γνωριζω οχι αλλαγης hardware(ο εγκεφαλος παραμενει bosch) αλλά εκδοσης software antitune συνηθες φαινομενο σε εγκεφαλους bosch τελευταια οπως και σε bmw
  4. biesse racing St1+ με downpipe. Πολυ καλη ιταλικη εταρεια με τεραστιο πελατολογιο και με κορυφαιο dyno, δεν χανεις τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους για το θεμα της cpc αλλά και σε ποιες εκδοσεις εγκεφαλου εχουν προσβαση my2020 -2021.
  5. Επειδη σιγουρα σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο παιζει ρολο η εγγυηση και μεχρι να βγουνε ολοκληρωμενα πακετα προγραμματισμου ισως θα ηταν λογικο να κοιταξεις και για tuning box τα οποια τα τελευταια χρονια εχουν κανει πραγματικα αλματα στο θεμα τεχνολογιας με πολλαπλους αισθητηρες και ρυθμισεις. Διοτι με τους τελευταιους εγκεφαλους και τα συνεχη update -filmware απο τις αντιπροσωπειες δυσκολα ΄΄σπανε΄΄ τα νεα μοντελα επιδοσεων καθως οι εγκεφαλοι ειναι ουσιαστικα κλειδωμενοι(bosch mg1-delco κτλ) με αποτελεσμα οι ανυπομονοι κατοχοι τετοιων αυτοκινητων να στρεφονται σε λυσεις που ξεγελουν ουσιαστικα την stock ecu. Παντως και η brabus οπως και παλαιοτερα η renntech φανηκαν ασυνεπης στο χρονοδιαγραμμα τους για την πλατφορμα w177
  6. Τελειως εγκυκλοπαιδικα αν εχεις αυτες τις μετρησεις(corrected) απο το διαδικτυο ανεβασε σε link ή screenshot γιατι δεν εχω δει κατι αντιστοιχο, εν αντιθεσει υπαρχουν πολλες μετρησεις ακομη και γυρω στα 10 sec 100-200. για να 100-200 κατω απο 8 οριακα θελεις 520ps λογω βαρους αλλα και επειδη δεν υπαρχει ακομη προγραμμα για σασμαν. Οταν λυθει και το θεμα με την cpc τοτε σιγουρα θα κατεβουν οι χρονοι αν και αποψη μου ειναι οτι το αμαξι δεν ειναι drag car εχει τοσες αλλες αρετες τετρακινηση οδικη συμπεριφορα ασφαλεια κτλ οπως ασφαλως και η w176
  7. Με οργανο gps (dragy vbox p-gear) 100-200 stock με 1ατομο μεσα γραφει ιδανικα 9,6-9,8 και 0-100 3,7-3,9 valid & corrected... Δεν εχουν νοημα μετρησεις μεσω ταχυμετρου ή video. Με 470-480ps γραφει 8,7-8,8.
  8. https://www.youtube.com/watch?v=kDhW9gL07xk στο παραπανω video (μετα το 11ο λεπτο) ειναι σαφες οτι χωρις προγραμμα στην tcu και ημιτελες αρχικο στην cpc δεν ειναι δυνατον να δουλεψει σωστα το amg. ειτε απο σταση ειτε roll υπαρχουν περιορισμοι στα ηλεκτρονικα με αποτελεσμα να κοβει ο εγκεφαλος δυναμη και να επιβαρυνεται το συστημα μεταδοσης συνολικα. ο βελτιωτης ειναι η est performance uk ο οποιος εδω και ενα ετος εχει αναλαβει την a45 amg s και ιδιαιτερα για τα my 2021 ανακαλυπτει συνεχως νεα εμποδια στο λογισμικο απο την mercedes. τελευταια ομως εχει κανει αλματα προοδου με τα καταλληλα εργαλεια προγραμματισμου και αναμενεται αρχες φθινοπωρου να εχει ξεπερασει τα οποια εμποδια σε cpc και tcu.(Κοιταξε την σελιδα του στο fb) τελος για ελλαδα δεν θα το σκεφτομουν καν ακομη εκτος αν θελεις να μπεις στην διαδικασια πειραματος...
  9. Περιπου 520 ps σε maha. χωρις ακομη να εχει βγει προγραμμα για το κιβωτιο και χωρις πληρη προσβαση στη cpc (early days...)
  10. Ισως αναφερομαστε για το καλυτερο hot hatch ever... Για να βοηθησω λιγο την συζητηση στο τεχνικο κομματι, φοραει το πιο προσφατο εγκεφαλο της bosch mg1 και περα απο τον αδιαμφισβητητο state of the art κινητηρα , εχει και απιστευτο συστημα μεταδοσης τετρακινησης 4matic+ και 8αρι διπλοσυμπλεκτο ολοκαινουριο σασμαν. Τωρα οσον αφορα τις βελτιωτικες λυσεις-προγραμματα ειναι ακομη νωρις σχετικα γιατι οπως ανεφερα ο εγκεφαλος ειναι νεος και με πολλες δυνατοτητες. Yπαρχουν βελτιωτες που εχουν βγαλει ηδη remap χωρις ομως να υπαρχει ακομη μεγαλο feedback , η brabus οπως αναφερεις και η racechips ασχολουνται με παραλληλους,δεν θα το προτιμουσα σε αυτοκινητο 90.000 ευρω . Περα απο τις αναφερομενες εταιρειες υπαρχουν και αλλες ευρωπαικες αγγλια ιταλια βελγιο με τεραστιο πελατολογιο και με πολυ συγχρονα εργαλεια προγραμματισμου τις οποιες παραθετω στα κατωθι links, δεν χανεις τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους οταν ερθει η ωρα, και με 500-510 αλογα γραφει 8,1-8,2 sec 100-200 και αυτο λογω βαρους επισης ειναι αξιοσημειωτο οτι δεν λαχανιαζει στις πολλα χιλιομετρα λογω μεγαλου turbo και σωστης κλιμακωσης σχεσεων. Σε καθε περιπτωση αναμενουμε νεωτερα σου!
  11. με σωστη συνολικα ρυθμιση στο boost controller θα στρωσει η καμπυλη, σιγουρα στο δρομο δεν εχεις 54 βαθμους iat σε πορεια αλλα και εδω το dyno εχει κανει την διορθωση του (απο τα 340 σε 360) επομενως και η θερμοκρασια περιβαλλοντος ειναι νορμαλ για ελλα δα (27 βαθμους), δεν θα εδινα βαση στην πιεση αλλα στο πως θα εκμεταλλευομουν τα μεγαλυτερα μπεκ . σε καθε περιπτωση το αποτελεσμα ειναι καλο σε αξιοπιστο και αυστηρο dyno και επιπλεον μια μετρηση 100-200 με gps θα εδειχνε και τις πραγματικες δυνατοτητες στο δρομο οπου σιγουρα οι μετρησεις θα ειναι καλες
  12. Τα αλογα φυσιολογικα,το νουμερο ροπης επισης,θεωρω ομως οτι για κ04 με boost controller και μπεκ που δινουν το περιθωριο επαρκειας καυσιμου,οι καμπυλες δεν ειναι ικανοποιητικες εφοσον δεν ρυθμιζονται απο ν75. αυτες οι αυξομειωσεις στο φασμα 4κ-5κ που εχουν αμεση επιδραση στην ροπη και λιγοτερη στην ιπποδυναμη με πιο προσεκτικη ρυθμιση του duty cycle θα ομαλοποιηθουν και λογω μπεκ θα υπαρχει δυνατοτητα για περισσοτερη αποδοση ψηλα καθως μαλλον φαινεται οτι δεν εχει γινει εκμεταλλευση αυτων πληρως.
  13. ειδες διαφορα με το boost controller σε σχεση με την n75 σε αποκριση γκαζιου? και ποιο εβαλες γιατι πια στην ελληνικη αγορα υπαρχουν πολλα....
  14. Στα 100-190 με το normal κιβωτιο ειχες 8,38 και τωρα με το πιο κοντο 8,17 αρα σε μια θεωρητικη κοντρα θα ησουν μπροστα καποια μετρα κενα με το νεο σασμαν. Ομως τωρα λογω αλλαγης σε 5η χανεις αυτο το πλεονεκτημα στα 200 αν παει ομως πιο μακρια η αναμετρηση πχ στα 220 θα ειναι διαφορετικο το αποτελεσμα. Αν ομως η κοντρα σταματουσε στα 200 κοφτης ταχυμετρου(τελικη ταχυτητα) και στα 2 αυτοκινητα οντως θα ησουν 25 μετρα πιο πισω. μηπως η λυση ειναι να αυξησεις τον κοφτη στις 7300 πχ για να πιανεις το τυπικα καθιερωμενο 100-200 με 4η?
  15. 1. Οσοι τουλαχιστον ασχολουνται με δυναμομετρα γνωριζουν πολυ καλα οτι σε maha lps 3000 απλα δεν κοιταμε ποτε αλογα τροχου διοτι το λογισμικο υπολογιζει τις απωλειες κατα την διαρκεια του coast down.... 2.σε αυτη την καροτσα 1p 1k 8p κτλ το 10αρι στα 100-200 ειναι 380 plus σε manual. 3.και ξαναλεω τα 420 -430 αλογα συνηθως με υβριδιο turbo γραφουν ανετα 9,0-9,5 4. σιγουρα υπαρχουν δυναμομετρα αρκετα αισιοδοξα και αν θελεις την αποψη μου το dynojet ειναι ενα απο αυτα ... ομως τα gps οπως vbox και dragy ειναι απολυτως ορθα και τα 380+ στροφαλο maha οντως γραφουν τετοια νουμερα
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.