Jump to content

KeM

Moderator
  • Content Count

    2,625
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

KeM last won the day on June 27 2018

KeM had the most liked content!

Community Reputation

1,221 Excellent

About KeM

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    a3

Recent Profile Visitors

6,001 profile views
  1. Τα 7αρια είναι μια χαρά για το σεταπ σου. Έχω τα ίδια εδώ και πολλά χρόνια και δεν υπάρχει λόγος για 8αρια. Θα τα έβαζα σε BT εφαρμογή. Αφού υπάρχουν λαδια στα μπουζί βάλτο στο πρόγραμμα όπως είπες και ξεκαθαρίζεις από εκεί. Σου μένει έλεγχος flaps και έλεγχος συμπίεσης. Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  2. Προσωπική γνώμη και εκτίμηση μιας και τα misfire προκαλούνται από τρία πράγματα: - ανάφλεξη - καύσιμο - συμπίεση Εξασφάλισε ότι δεν έχει το αυτοκίνητο θέμα με κάτι από αυτά. Άσε την συμπίεση στο τέλος. Δηλαδή έλεγχο οπτικό στα μπουζί σου έλεγχος λαδιών έλεγχος πολλαπλασιαστων Κατόπιν έλεγχος αντλίας υψηλής και χαμηλής (μπορείς να βγάλεις άκρη για τη κατάσταση και μέσω βαγκ κομ). Τέλος έλεγχος συμπίεσης. Το θέμα με τα flap delete είναι πολύ ύποπτο πάντως γιατί στο κάνει στο ρελαντί το misfire και όχι σε φορτίο. Υ.Γ Αν η αντλία σου πάει να παραδώσει κάνει σαν τρακτερ από misfire σε πάτημα. Προσωπική εμπειρία. Επίσης πέφτει χαρακτηριστικά το duty cycle. Θα το καταλάβεις και από βαγκ κομ δηλαδή. Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  3. Τι εννοείς; Αν έχεις flap delete είναι απαραίτητη η ρύθμιση στο ρελαντί εξαρχής. Δεν έγινε κάτι τέτοιο απο την Apr; Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  4. Μεγεια φιλαράκι Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  5. Τα pagid είναι ισπανικά και σε καμία περίπτωση τα εργοστάσιακα τα οποία είναι ΑΤΕ. Μην βάλεις pagid εκτός και αν δεν έχεις πρόβλημα με το να ακούς σφύριγμα από τα πρώτα χιλιόμετρα στρωσιματος. Είναι επίσης και αρκετά μαλακό τακακι. Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  6. Οι στροφές που στο εμφάνισε αποκλείουν το ενδεχόμενο να προκαλείται από ανάφλεξη. Τροφοδοσία καυσίμου / ελατήρια βαλβίδων θα κοίταγα. Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  7. Φίλε μου θέλει καθάρισμα και συχνό οπτικό έλεγχο. Βέβαια δεν είναι και εύκολο ανάλογα το σημείο να σηκώνεις το αυτοκίνητο και να βλέπεις που δακρύζει. Αν βλέπεις υγρασία κάτω δεξιά (κάθως κοιτάμε το μοτέρ) από την πλευρά της καδένας τότε είναι φλάντζα καθρέφτη το πιο πιθανό. Θα δεις επίσης να συσσωρεύονται τα λαδια και κάτω από το καρτερ. Ωστόσο αν προέρχεται από καθρέφτη θεωρώ απίθανο να δεις σταγόνα στο πάτωμα. Οπότε θα κοίταγα και αλλού και θα βεβαιώνομουν ότι η εργασία του μηχανικού έγινε σωστά. Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  8. Καλημερα σε ολους, Θα γινει παραταση της παραγγελιας για μια βδομαδα. Καταληκτικη ημερομηνια θα ειναι στις 26/5. Με την παροδο της θα ελθω σε επικοιωννια με ολους οσους παραγγειλαν για ενημερωση και αποστολη
  9. Έχουμε κανένα νεότερο; Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  10. Μου θύμισες διάλογο πριν καμιά 5αρα χρόνια που λέγανε ότι για τα μις φταίει το πρόγραμμα χαχαΔεν ξέρω Δημήτρη εγώ θα το έβλεπα στον δρόμο το αμάξι. Ουτε θέλω να λέω πράγματα που δεν έχω στοιχεία. Μηχανικός δεν είμαι ούτε έξυπνος το παίζω προφανώς.. Το Dyno το συγκεκριμένο δεν θα το λαμβανα υπόψη σαν στοιχείο ειδικά από τη στιγμή που στον δρόμο είπε ο Πάνος ότι δεν παρατηρεί και κάτι. Και εύχομαι να βγω και σωστός Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  11. Στο ίδιο δυναμομετρο μέτρησα τον Μάρτιο.. Πεταλούδα δεν μου έκοψε.. αλλά και πάλι το δυναμομετρο θα εμπιστευτείς που σε ξεπεταει στο 15λεπτο η στον δρόμο με καλώδιο; Συμπέρασμα εκεί θα βγει κατά την γνώμη μου. Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  12. Το αν κλείνει η πεταλούδα ή όχι στη περίπτωση του Πάνου μπορεί να το δει στο δρόμο με vcds αρχικά. Δεύτερον η ζητούμενη είναι πάντα 1.55 στα 18αρια (μιλάω για εργοστάσιακο μαπ) οπότε το πρόγραμμα θα κόβει μόνο αν χρησιμοποιεί τον μαπ για έλεγχο πίεσης.Δεν ξέρω για ποιο σφυρί μιλάμε με 340 που να κλείνει πεταλούδα έχω χάσει και επεισόδια.. Το δικο σου λες; Πάντως εγώ και πολλοί άλλοι δεν είχαμε τέτοιο πρόβλημα με ίδιο σεταπ και ίδιο πρόγραμμα για αυτό και η απάντηση μου με ότι σημαίνει η δεν σημαίνει. Άσε που το δυναμομετρο είναι κουκουρούκου μεταξύ μας και σε καμία περίπτωση δεν θα αναπαριστησει με ακρίβεια συνθήκες δρόμου. Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  13. Εγώ δεν σου κάνω; Sent from my TA-1021 using Tapatalk
  14. Επειδή έχω μετρήσει εκεί τον Μάρτιο μετράει και 4 κινητά. Ο Φωτεινελης πλέον συνεργάζεται με τον Πέτροπουλο και το κόστος για μισή ώρα ήταν αρκετά παραπάνω από 50€. @panA4 Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα και για τις καθαρές γραμμές Sent from my TA-1021 using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.