Jump to content

Vag-Lover

Επαγγελματίες
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Vag-Lover

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Η ιδια η Ross Tech αναφερει οτι ακομα και η τελευταια εκδοση 805 δεν ειναι συμβατη με Vista.
  2. Ερχεσαι στα λεγομενα μου... Λιγο ειναι 2-3 (4???) καροτσες σε ατμοσφαιρικο; Ασχετα αν ειχες πληρωσει μια περιουσια... Βεβαια, θελει παρα πολυ μεγαλη προσοχη, στο τι πραγματα θα μπουν επανω και κυριως στο πως θα "παντρευτουν". Μπορει να βαλεις φιλτρο, προγραμμα, χταποδι, εξατμιση, καταλυτη και να παρεις 20 αλογα, αλλα να βαλεις εναν εκεντροφορο και να χασεις οτι πηρες. Ποσα και ποσα Ταπερ κυκλοφορουν με ενα σκασμο πραγματα και τελικα πανε χειροτερα κι απο μαμα...
  3. Εχεις απολυτο δικιο, με μια μικρη διαφορα: ΕΣΥ οδηγησες αυτοκινητο που ειχε κανει τετοια επεμβαση και δεν ειδες διαφορα. Ειναι 100% βεβαιο, πως ο ιδιοκτητης εχει δει διαφορα και μαλιστα μπορει να ηταν και μεγαλη. Σε απολυτα νουμερα σιγουρα δεν ξεπερναει τα 10 αλογα μια τετοια αναβαθμιση, αλλα η αισθηση στο δρομο ειναι σιγουρα καλυτερη. Ειδικα αν συνδιαστει με ελευθερο φιλτρο και αφαιρεση προκαταλυτη, πιστεψε με η διαφορα πριν και μετα ειναι μεγαλη...
  4. Η αναβαθμιση ιπποδυναμης στα ατμοσφαιρικα, σιγουρα δε δινει αυτα που θα δωσει σε ενα τουρμπο αυτοκινητο, αλλα σε καθε περιπτωση αξιζει. Το αυτοκινητο δυναμωνει παντου, εχει πολυ καλυτερη αποκριση στο γκαζι και -το σημαντικοτερο- ειναι μονοδρομος εαν θελει καποιος να ανεβασει/ζωντανεψει λιγο το αυτοκινητο του, χωρις να κανει ακροτητες. Ολοι οσοι σχολιαζετε πως "δεν αξιζει", "φατα σουβλακια", "πεταμενα λεφτα", "ριξε πανω ενα τροπετο" κ.λ.π., αναλογιστειτε πως τα ατμοσφαιρικα εχουν ελαχιστες επιλογες βελτιωσης. Οσο για το "value for money" μιας τετοιας κινησης, ας πει καποιος τουρμπατος ποσα αλογα πηρε με προσθηκη εξατμισης (αφου πρωτα ειχε βαλει προγραμμα), ειδικα αν εχει δωσει 1.500-2.000ευρω . Στα του θεματος που ανοιξε το παιδι, δεν υπαρχει κωδικας αναβαθμισης της revo για 1,6 FSi. (κρινοντας απο την υπογραφη) Υπαρχει μονο για μεγαλα κυβικα, δηλαδη A3 3,2L, RS4, R8 κ.λ.π.
  5. Ψιλοασχετο: εχει βγει αναβαθμιση για το αυτοκινητο σου, απο 0010 σε 0020. Εδω και κανα χρονο...
  6. Συγνωμη, αλλα απο τα λογκαρισματα φαινεται οτι το i/c που εχεις ειναι σα να μην υπαρχει... Εαν στο δρομο σου ανεβαζει 60+ βαθμους, στις 11 το βραδυ (-αν ειδα καλα/αρα 13-16 βαθμους εξωτερικη, στο δυναμομετρο πρεπει να υποφερει. Οχι 20, αλλα μεχρι και 30 παραπανω (που λεει ο λογος) θα δεις με ενα καλο ψυγειο. Απο προσωπικη εμπειρια, ακομα και επωνυμο -και πολυ ακριβο μαλιστα- smic που εχω μετρησει, πραγματικα η διαφορα ειναι ελαχιστη σε σχεση με το εργοστασιακο. Δηλαδη βρε Μιχαλη, αν το "βελτιωμενο" που εχεις ανεβαζει 60ο, το εργοστασιακο ποσο θα ανεβαζε; 100; Και επισης, το γεγονος οτι στο αφημα του γκαζιου ριχνει τη θερμοκρασια, αυτο δεν εχει καμμια απολυτως σχεση. Στο "πατημα" μετραμε ιπποδυναμη, οχι στο "ασε". Μην σε μπερδευει η δουλεια που κανει το ψυγειο νερου.
  7. Βασικα, αν διαβασεις παλι το ποστ μου θα δεις οτι αναφερω πως ΘΑ ΔΕΙ αλογα. Δεν ΘΑ ΠΑΡΕΙ -οχι απαραιτητα- αλογα. Εαν ξαναδεις το διαγραμμα της δυναμομετρησης, θα δεις οτι η μεγιστη τιμη της ιπποδυναμης ειναι στις 5.400, ενω αρχιζει ηδη να διορθωνει απο τις 4.500. Εαν υποθεσουμε οτι το προγραμμα ειναι σωστο, αυτο που φαινεται ειναι να διαβαζει υπερβολικη θερμ. εισαγωγης, αρα αρχιζει να κοβει ο εγκεφαλος για προστασια. Αναλογα με το ποσο μεγαλο ειναι το θερμικο σοκ, αναλογη ειναι και η αυξηση της ιπποδυναμης μετα την προσθηκη fmic. Ενα λογκαρισμα την ωρα της δυναμομετρησης, εκτιμω οτι θα το εδειχνε. Ενα λογκαρισμα στο δρομο, απλως δειχνει οτι δουλευει σωστα στο δρομο... Ειπαμε: το δυναμομετρο κανει προσομειωση. Επισης, μεγαλυτερο smic στον 1,8Τ, ειναι απο τα πιο πεταμενα χρηματα που εχω δει ποτε στη ζωη μου. (μαζι με τη Ν75 "race") Ακομα κι αν ειναι επωνυμο...
  8. Καταρχην (και αν εχω καταλαβει καλα), εχεις ενα "ημιτελες" σεταπ. Μεγαλο τουρμπο, αλλα σχετικα μικρη εξατμιση και ανυπαρκτο i/c. Πηγες στον Ανδριανακη για να σου ανεβασει λιγο την πιεση, χωρις να εχεις επεμβει στην ψυξη του εισ. αερα; Προσωπικα θα σου ελεγα να βαλεις ενα fmic και -αν θελεις τα μεγιστα- βαλε και 70αρι d/p. Χωρις να αλλαχτει τιποτα στον κωδικα, θα δεις τουλαχιστον 20 ιππους. Προσεξε ομως: ΘΑ ΔΕΙΣ 20 ιππους. (στο χαρτι) Δεν ειναι απαραιτητο να τους παρεις και στο δρομο, τουλαχιστον οχι οσο οι θερμοκρασιες ειναι στους 15ο. Γιατι ξεχνατε οτι ενα δυναμομετρο προσομειωνει συνθηκες δρομου;
  9. Και η 2η δυναμομετρηση ειναι περιεργη. Εντελως "ακυρο" νουμερο στην ιπποδυναμη τροχου και αποτομο αδειασμα της δυναμης ψηλα. Εαν το αυτοκινητο συμπεριφερεται καλα στο δρομο, απλα μην ξανασχοληθεις...
  10. Εγω θα σου ελεγα οτι πρεπει να του ριξετε μια ματια.
  11. Καταρχην δε γινεται να μην το προγραμματισε σωστα. Ή το προγραμματισε, ειτε οχι. Δεν υπαρχει μεση λυση. Ισως να μην το ρυθμισε σωστα, αλλα και παλι, η ροπη σου ειναι ιδιαιτερα χαμηλη. Μετα τον επαναπρογραμματισμο επρεπε η ροπη να φτανει τα 30 κιλα και η ιπποδυναμη να ξεπερναει τους 190 ιππους. Τωρα, το συγκεκριμενο δυναμομετρο το εχω ξαναδει, τα ΜΑΗΑ θεωρουνται οτι καλυτερο, αλλα οσο αυστηρο κι αν ειναι το συγκεκριμενο, αποκλειεται να σου εδειχνει 120 ιππους χωρις το προγραμμα. (με το προγραμμα παιρνεις κατα μεσο ορο 30 ιππους επιπλεον) Βεβαια, αν και το ΜΑΗΑ ποτε δεν εγραφε σωστα νουμερα στη μετρηση τροχου, το "Wheel power" στα 42,5ps που γραφει, δεν ξερω τι ακριβως μπορει να σημαινει και δε θελω να φανταστω...
  12. Κατι δεν παει καλα. Να πας να του ριξει μια ματια να δει μηπως υπαρχει καποιο προβλημα με το αυτοκινητο. Το γεγονος της πολυ χαμηλης ροπης δειχνει οτι το κυκλωμα δε σηκωνει πιεση.
  13. Καλη λυση ειναι η δερματινη μασκα, οπως επισης πολυ καλη λυση ειναι και μια ειδικη ζελατινη που βαζουν, εξαιρετικα ανθεκτικη σε χτυπηματα απο πετραδακια.
  14. Λογικο ειναι να κρεμασει, αλλοιως θα ηταν 3,2 ατμοσφαιρικο. Οταν μπορεσεις βαλε τη δυναμομετρηση. Το προγραμμα ποιος στο εγκατεστησε;
  15. Μετα την εγκατασταση του προγραμματος, ειδες διαφορα στην αποδοση;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.