Jump to content

nickname244

Member
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nickname244

  1. Μόλις περάσουν τα πρώτα λεπτά της προθέρμανσης δεν έχει κανένα πρόβλημα.
  2. Μήπως δεν πρέπει να αποκλειστεί τελείως όμως;Ο λάμδα για να λειτουργήσει χρειάζεται απ'όσο ξέρω υψηλή θερμοκρασία, από 300 βαθμούς και πάνω, με την φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας του να είναι γύρω στους 600.Κάτω από αυτές τις θερμοκρασίες και ιδίως κάτω από τους 300 βαθμούς υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου.Αυτά με την προ'υ'πόθεση ότι δεν είναι θερμαινόμενος.Ο συγκεκριμένος, αν κρίνω από την θέση στην οποία βρίσκεται, μάλλον δεν είναι.Αφού λοιπόν κατά την εκκίνηση ο κινητήρας δεν έχει ακόμα προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία και με δεδομένη και την παλαιότητα του αισθητήρα δεν είναι μία πιθανότητα το πρόβλημα να έχει εκεί την ρίζα του; Καταραμένα ηλεκτρονικά...
  3. Μόλις 207.000.Είναι ακόμα στη φάση του στρωσίματος...
  4. Ρε παιδιά, πόσο πιθανό είναι να φταίει ο αισθητήρας λάμδα?
  5. Φίλε Soki, δυστυχώς εγώ δεν έχω μέτρο σύγκρισης γιατί το αυτοκίνητο το έχω μόνο δύο μήνες.Πάντως και στην δική μου την περίπτωση υποψιάζομαι ότι τα πράγματα θα είναι χειρότερα το χειμώνα.Φίλε georgio3gr, λογικό αυτό για τους turbo κινητήρες αλλά ο δικός μου δεν είναι turbo.Γενικότερα πάντως,ένα χαλαρό ξεκίνημα με λίγες στροφές,αφού αφήσεις μισό ή ένα λεπτό για να κυκλοφορήσει το λάδι, ακόμα και όταν πρόκειται για turbo κινητήρα είναι κάτι μάλλον λογικά αναμενόμενο από ένα σύγχρονο μοτέρ.
  6. Ώντας ακόμα σχετικά νέος κάτοχος Audi Α4 1.8(ADR) όπως σημειώνω και σε άλλο θέμα και καθώς δεν γνωρίζω ακόμα καλά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τα παρακάτω. Το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: όταν βάλω μπρος και ο κινητήρας είναι κρύος, το στροφόμετρο ανεβαίνει γύρω στις 1200-1300σαλ και λειτουργεί εκεί για περίπου 3 λεπτά μέχρι να πέσει στο φυσιολογικό του ρελαντί.Ουδέν μεμπτόν μέχρι εδώ.Αν,όμως, προσπαθήσεις να ξεκινήσεις πριν περάσουν τα 3 λεπτά το αυτοκίνητο κάνει σχετικά έντονα κομπιάσματα(μεταξύ 1200-2000σαλ) που μου θυμίζουν το παλιό μου 80 με το καρμπυρατέρ, όταν προσπαθούσα να το ξεκινήσω με κρύο καιρό.Γενικά δίνει την εντύπωση ότι η τροφοδοσία γίνεται με διακοπές.Ερωτώ λοιπόν τους κατόχους και γνώστες: είναι η φυσιολογική του λειτουργία αυτή ή κάτι τρέχει?
  7. Έστω και λίγο καθυστερημένα, ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές.Παρεμπιπτόντως μόνο αναφέρω, ότι το τιμόνι και γενικότερα η αίσθηση του αυτοκινήτου βελτιώθηκαν μετά την αλλαγή σε 205/55 16(michelin energy saver).Μάλλον είναι η διάσταση που του ταιριάζει καλύτερα.Αυτό που χειροτέρεψε όμως,είναι η άνεση.Δεν περίμενα τόσο αισθητή διαφορά αλλά δεν μπορεί να τα έχει κανείς όλα.
  8. Κατ'αρχήν ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.Η παρατήρησή μου για το τιμόνι δεν έχει να κάνει τόσο με την έλλειψη αίσθησης και ούτε τόσο με τη σύγκριση με κάποιο άλλο μοντέλο.Στην πραγματικότητα δεν έχει να κάνει καν με το τιμόνι αυτό καθεαυτό.Είναι μια παρατήρηση τελικά-περισσότερο θεωρητικού ενδιαφέροντος- πάνω στο τρίπτυχο: τιμόνι,ανάρτηση,λάστιχο. Με λίγα λόγια η απορία μου είναι η εξής: έχεις ένα αυτοκίνητο με μαλακό(οικογενειακό) στήσιμο, που φοράει ψηλό και σχετικά στενό λάστιχο(άρα ακόμα μεγαλύτερη ελαστικότητα).Σε αυτό το αυτοκίνητο προσθέτεις ένα σχετικά γρήγορο τιμόνι που κόβει αλλά είναι πολύ ελαφρύ και με μέτρια(ως αναμενόμενο για audi) αίσθηση.Άρα, σε μια στροφή, δίνεις την εντολή γρήγορα και άμεσα με το τιμόνι αλλά το πλαίσιο επειδή παρουσιάζει ελαστικότητες, αργεί να αντιδράσει.Επιπλέον η έλλειψη αίσθησης μπορεί να αναιρέσει το πλεονέκτημα της γρήγορης εντολής εφόσον δεν είσαι σίγουρος πού ακριβώς βρίσκονται οι τροχοί.Μήπως θα ήταν πιο κατάλληλο για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου ένα λίγο πιο αργό τιμόνι ή ένα λίγο πιο σφιχτό στήσιμο? Ψιλά γράμματα αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι μια καλή αφετηρία για γενικότερο προβληματισμό πάνω στο ζήτημα "στήσιμο"(αν και μάλλον αυτή η κουβέντα πάει σε άλλη κατηγορία). ΥΓ1 αυτό με την κατανάλωση φίλε bookmaker, ειδικά μέσα στην πόλη, το παρατήρησα.Ήλπιζα μήπως ήταν ιδέα μου Να φανταστείς πριν από κάμποσο καιρό σκεφτόμουν για 1.8tq ή για S2.Ακατάλληλες εποχές... ΥΓ2 φίλε Ηλία δεν ξεφεύγει κανείς έτσι εύκολα από το 80άρι.Περιμένει στο γκαράζ(μαζί με ένα b2) και κάποια στιγμή θα ξαναζωντανέψει...
  9. Νέος κάτοχος προσθιοκίνητου Α4 και αφού καλησπερίσω την παρέα, θα ήθελα να αναφέρω τις παρατηρήσεις μου μετά από τις πρώτες εβδομάδες συμβίωσης με το Β5 1.8. Παρόλο που οδηγούσα για χρόνια 80άρια, η διαφορά του Α4 σε σχέση με αυτά ήταν μεγαλύτερη από ό,τι περίμενα.Το αυτοκίνητο αποπνέει μια αίσθηση ποιότητας που παρά την ηλικία του, είναι ακόμα παρούσα.Είναι γενικά ευκολοδήγητο, αρκετά άνετο και επαρκώς γρήγορο.Τα χειριστήριά του δεν απαιτούν ιδιαίτερη δύναμη πράγμα που συμβάλλει στην άνεση, έχει πολύ καλό σε αίσθηση μοχλό ταχυτήτων που είναι ακριβής και δεν σκαλώνει καθώς και ένα γρήγορο τιμόνι που κόβει πολύ(μικρός κύκλος στροφής).Στα θετικά θα προσέθετα τέλος και το σχήμα του. Υπάρχουν όμως και αρνητικά.Για παράδειγμα οι χώροι.Ο χώρος αποσκευών είναι μεν μεγάλος αλλά οι εσωτερικοί χώροι είναι μάλλον περιορισμένοι.Επιπλέον, ούτε η θέση του οδηγού είναι ιδιαίτερα άνετη καθώς η κεντρική κονσόλα είναι σχετικά φαρδιά.Η κατάσταση σώζεται κάπως, από την δυνατότητα πολλαπλών ρυθμίσεων του τιμονιού και του καθίσματος.Το 80 τα κατάφερνε πάντως καλύτερα σε αυτόν τον τομέα.Στα υπόλοιπα αρνητικά θα έβαζα την τεράστια διαδρομή του συμπλέκτη, ακόμα μεγαλύτερη από του 80(που πάντως με τον καιρό συνηθίζεται) και το πολύ ελαφρύ και "αναίσθητο" τιμόνι. Γενικά θεωρώ ότι το τιμόνι του Α4 είναι μια περίεργη υπόθεση.Από τη μία είναι γρήγορο,αρκετά ακριβές και κόβει πολύ αλλά η έλλειψη αίσθησης και το ότι το αυτοκίνητο έχει μαλακό στήσιμο και αντιδρά αργά στις κινήσεις του τιμονιού, σου δίνει την εντύπωση ότι ίσως αυτό το τιμόνι να μην ταιριάζει ακριβώς με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου(ενδεχομένως εδώ να παίζουν ρόλο και τα 195/65 λάστιχα).Τέλος, χρήσιμη θα ήταν λίγη περισσότερη ροπή από τις 1200 ως τις 1800 στροφές και καλοδεχούμενο το να "κρατάει" λιγότερο τις στροφές κατά την αλλαγή ταχυτήτων. Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις.Το αυτοκίνητο, με όλα τα συν και τα πλην, είναι πάντως πολύ ευχάριστο(ιδίως αυτή η ποιότητα κύλυσης...) και γενικά το θεωρώ μια πολύ καλή επιλογή. ΥΓ οποιοδήποτε σχόλιο ή αντίρρηση, δεκτά...
  10. Σε ευχαριστώ και για την απάντηση και για την προθυμία.Ούτως ή άλλως όλα είναι ακόμα υπό σκέψη.Αν κάποιος "80άρης" έχει εμπειρία και από Α4 β5, η γνώμη του θα είναι πολύ χρήσιμη. Παρεμπιπτόντως, για όποιον ενδιαφέρεται για μια τέτοιου είδους μετατροπή, ο παρακάτω τύπος δίνει αρκετές πληροφορίες. http://20v.org/s2/home.html
  11. 400 και 480 άλογα και από μετατροπή?Μήπως είναι λίγο ρίσκο?Εκτός αυτού και τα λεφτά είναι πολλά για να τα δώσεις με τη μία και τα άλογα μάλλον είναι υπερβολικά από πολλές απόψεις, τουλάχιστον για εμένα.Χώρια που εξαιτίας αυτού του λόγου και τα δύο ξεφεύγουν από ένα original RS2 αρκετά.Πάντως άλλο είναι να κάνεις μετατροπή σε S2 και άλλο σε RS2.Το κόστος στην δεύτερη περίπτωση μάλλον θα εκτοξευθεί.Και από ανταλλακτικά θα βρείς ή θα φτιάξεις στο τέλος ένα πολύ "περίπου" RS2? Kenzo εσύ για S2 στοχεύεις?Βλέπω ότι το προχωράς σιγά σιγά.Σου έχει μείνει απ'ότι φαίνεται μόνο το (φλέγον)ζήτημα του μοτέρ.
  12. Δεν ξέρω αν ταιριάζει ακριβώς εδώ αυτό που γράφω, αλλά δεν είναι και τελείως άσχετο (κινητήρες γαρ).Περί διλήμματος ο λόγος και το δίλημμα είναι το εξής: Γιαλαντζί S2 ή A4 b5 1.8tq? Μετά από 10ετή συμβίωση με ένα β3 αποφάσισα να κοιτάξω για κάτι άλλο. Αρχικά σκεφτόμουν για ένα β5 tq αλλά σιγά σιγά μου μπήκε η ιδέα για ένα 80 β4 quattro το οποίο θα μπορούσα σε ένα βάθος χρόνου να μετατρέψω σε S2.Και η μία και η άλλη περίπτωση έχει υπέρ και κατά.Για το μεν a4 αφ'ενός δεν γνωρίζω πάρα πολλά πράγματα και αφ'ετέρου με προβληματίζει το ζήτημα της αξιοπιστίας του(σε σχέση με το 80) καθώς και το ότι ενδεχομένως να είναι ταλαιπωρημένο(πιο πολύ από ένα 1.6 π.χ.) λόγω του σπορ χαρακτήρα του.Από την άλλη όμως, θα είναι γνήσιο και μάλλον θα στοιχίσει φθηνότερα. Για δε το 80άρι, το καλό είναι ότι το γνωρίζω πολύ καλύτερα και το εμπιστεύομαι.Το κακό είναι ότι ο 2.2 20ν είναι δυσεύρετος και ακριβός(γι'αυτό και θα γίνει σιγά σιγά η μετατροπή), το αυτοκίνητο θα χρειαστεί και κάποιες άλλες περιφερειακές βελτιώσεις για να γίνει S2, που όμως, θα ανεβάσουν κι άλλο το κόστος.Εκτός αυτών δεν ξέρει κανείς τί μπορεί να του προκύψει με τις αλχημείες της ελληνικής γραφειοκρατίας, ειδικά την σήμερον ημέρα(π.χ. τεκμήρια), όπως και το ότι το πράγμα μπορεί να στραβώσει και να μείνω στο τέλος με ένα ολίγον αδιάφορο οικογενειακό.Απ'την άλλη μεριά όμως, ο ήχος του 2.2 δεν έχει όμοιο. Για να μην αναλύσω τις φιλοσοφικές και κοινωνικές προεκτάσεις που μπορεί να έχει η μία ή η άλλη επιλογή και επειδή έχω ήδη γράψει "μυθιστόρημα", σταματάω εδώ. Οποιαδήποτε γνώμη είναι καλοδεχούμενη, ειδικά αν κάποιος έχει ασχοληθεί με μια παρόμοια μετατροπή και γνωρίζει κάτι παραπάνω, η γνώμη του θα εκτιμηθεί δεόντως. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  13. Πώς πάει το θέμα με το καρμπυρατέρ? Υπήρξε καμμιά εξέλιξη?
  14. Πιθανότατα το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ σε 1.8s. Φίλε coffee maniac, μήπως έχεις παρατηρήσει πότε σου το κάνει? Στην δική μου περίπτωση τουλάχιστον, το πρόβλημα εμφανίζεται μετά από επιτάχυνση(π.χ. προσπέρασμα) ή μετά από παρατεταμένη κίνηση με πάνω από 3000rpm.Και στις δύο περιπτώσεις, όταν μετά αποφασίσω να μειώσω τις στροφές με ανέβασμα ταχύτητας ή αποφασίσω να πατήσω φρένο, το αυτοκίνητο με αγνοεί...Το επικίνδυνο είναι στο φρενάρισμα: εσύ επιβραδύνεις και το αμάξι πατάει γκάζι.Γενικά διατηρεί τις στροφές, που πέφτουν αργά αργά μετά από κανένα 3λεπτο. Αν οδηγώ με λιγότερες από 3000 δεν παρουσιάζεται κανένα πρόβλημα.Λύση δεν έχω βρεί.Πάντως ούτε ο καθαρισμός ούτε η αλλαγή της βάσης του καρμπυρατέρ δίνουν λύση.Ειδκά η φθαρμένη βάση δεν παρουσιάζει αυτά τα συμπτώματα αλλά κάνει τη μηχανή να ρετάρει.
  15. Η μετατροπή έχει το ωραίο ότι το αμάξι το βλέπεις να δημιουργείται, είσαι παρών.Και το φτιάχνεις όπως θέλεις. Αυτό που λές φίλε μου με το καινούριο σασί θα ήταν πραγματικά το ιδανικό(καινούριο αμάξωμα!!! Φοβερό). Αλλά 11.000Ε ποιός τα δίνει για κάτι τέτοιο; Χώρια το βραχυκύκλωμα που θα προκαλέσεις στους "εγκεφάλους" του Yπουργείου μεταφορών. Η μετατροπή όμως μάλλον δεν πολυαξίζει αν έχεις κόψε-ράψε σε τόσο καίρια σημεία. Αν δεν είσαι δηλαδή σίγουρος ότι θα πετύχει. (Πάντως και μόνο αυτό το "κόψε" ακούγεται κάπως...)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.