Jump to content

Vaggoss3

Member
  • Content Count

    358
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Vaggoss3 last won the day on January 26 2013

Vaggoss3 had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

About Vaggoss3

  • Birthday 09/26/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    thessaloniki

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Πεζο2
  1. Η επισκευή ειναι εύκολη . Το να βγει η κρεμαριερα ειναι δύσκολη διαδικασία γιατι κατεβαίνει γέφυρα κτλ κτλ . 200 μου φαίνονται πάντως πολλα . Η Επιδιόρθωση κρατάει αν γίνει σωστα γιατι έκανα κ στο δικο μου κ μια χαρα ειναι τα τελευταία δυο χρονια .
  2. Χάνει υγρά απο τις τσιμουχες όπως ειπε κ ο φίλος πιο πάνω . Αν βρεις καλο μηχανικό στην επισκευάζει κ ο ίδιος απλα αλλάζοντας τες
  3. Δημήτρη με πορωσες πάλι !!!!! Θέλω βόλτα είσαι ασταματητος Φιλαρακι Δεν υπαρχει καλύτερο συναίσθημα απο το να δουλεύεις πάνω στο αυτοκίνητο σου για μήνες με μεράκι κ έρχεται η στιγμη που γυρνας την μίζα κ παίρνει μπρος ...
  4. Πες μας μερικά συμπτώματα ακόμη ή μήπως ενδείξεις θορύβους γιατι μου φαίνεται δύσκολο να σου χάλασαν τα δισκακια. Τι χρήση έκανες στο αμάξι κυριως
  5. Καλημερα. Μηπως η σκστρα σου φιλε ή καποια βαλβιδα που την ελεγχει . ΤΣΙ ειναι? Αν στο ξανακανει καλυτερα ξεκινα απο τα λιγοτερα επωδυνα για την τσεπη.
  6. Αν τον στρωσεις καλα πιστευω θα αντεξει. Θελει 1000-1500 κμ στρωσιμο καλο ομως
  7. Οταν φτάσεις στο σημείο που θα πει αμάν ο δίσκος , υπάρχει η επιλογή να κανεις τον ίδιο κεβλαρ και τον αφήνεις οργανικό. Θα βγει πολύ φτηνά κ αν τον στρωσεις σωστά δεν θα κάνει κιχ. Ο εξαφτερος θα σε κουράσει πολύ
  8. εννοει εκτος απο το κουατρο ( το οποιο βγαινει κ σε 180 αλογα) κ το 225. Κ τα δυο καλα ειναι
  9. απο οσο ξερω οχι, αλλα το θες χωρις?
  10. Νομίζω ότι έχει ασφάλεια στο μεγάλο βεντιλατερ λογικα εκει στην μπαταρία . Οσο για το κομπρεσσορα τον δίνουν ρεύμα απο εξωτερική πηγή να δούνε αν κάνει κλικ κλικ δηλαδη αν οπλιζει . Καλύτερα δες αν δουλευουν ολα τα υπόλοιπα πριν μπλεξεις με την κονσόλα κ πετάς χρήματα άσκοπα
  11. Λογικα δεν οπλιζει ο κομπρεσσορας Αλλα αυτός δεν σημαίνει ότι θέλει αλλαγή . Η κονσόλα πάλι με κουφανε εφόσον δεν υπάρχει θέμα εγκεφάλου. Για να σε δώσω Απλά να καταλάβεις όταν πατάς το κουμπί να ανοίξει το κλιματιστκο Αυτό δίνει εντολή στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου ο εγκέφαλος ελέγχει τα δυο βεντιλατερ αν υπάρχουν κ δεν έχει μπλοκάρει κάποιο απο αυτα κ έπειτα δίνει εντολή σε δεύτερο εγκέφαλο ο οποίος οπλιζει το κομπρεσσορας . Για όλη αυτη τη διαδικασία χρησιμοποιείται κ η πλεξουδα η μικρη της μηχανής κ η μεγάλη που βγαίνει στην καμπίνα . Ολα αυτα τα λέω διότι κάποιο σφάλμα θα εμφανιζόταν στον εγκέφαλο . Αν δεν σου έχει καεί κάποια ασφάλεια ή κάποιο βεντιλατερ μήπως στεγνωσε απο φρεον ο κομπρεσσορας . Δοκίμασε να ρωτήσεις σε κάποιο ηλεκτρολογο καλύτερα εκτός αντιπροσωπείας Αλλα να ξέρεις είναι λίγο χρονοβόρα δουλεια μπορει να είναι οτιδήποτε υπολόγισε κανά δυο μέρες
  12. Χώρις να θέλω Μα δημιουργήσω κάποιο θέμα πιστεύω ότι η κατασκευή του 2.0 tfsi , που είναι κυρίως για οικονομια, δεν τον ευνοεί σε σχέση με έναν 20vt. Έχω δει πολλα προτζεκτ tfsi να βουλωνουν τις τρυπες ψεκασμου στο κορμό κ να βάζουν κεφαλές παλιάς τεχνολογίας
  13. Εννοώ ότι όταν βάζεις τον διακόπτη δεν ανοίγουν πρέπει να τους κάνεις με το χέρι κ άλλες φορές ανοίγουν τέρμα σαν να ξεχειλωνουν ένα πραμα . Κ όταν τους κλεινεις κάνουν θόρυβο σαν να πήρανε γρανάζια . Την λύση την βρήκα πάντως ενώ έχεις το Διακόπτη να είναι κλειστοί βάζεις το καθρεπτη του οδηγού μόνο στην θέση που θες κ γυρνας το διακόπτη στην θέση L . Και ρυθμίζονται συγχρονιζονται σωστά .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.