Jump to content

teo20net

Member
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About teo20net

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Πάτρα / Νάουσα

Recent Profile Visitors

3,138 profile views
  1. Κι όμως... όσο περίεργο κι αν ακούγεται, ο υπολογιστής μου δείχνει κανονικότατα. Το καντράν όχι. Εδώ και πολύυυ καιρό. Όταν καθάρισα την εν λόγω αντίσταση, έδειχνε κ ο υπολογιστής κ το καντράν σωστά. Με τον καιρό κ πάλι ο δείκτης λειτουργεί με απόκλιση. Ο υπολογιστής όμως δείχνει κανονικότατα.
  2. Παλιότερα τα αυτοκίνητα είχαν button στο χώρο όπου κλείνει η πόρτα με το οποίο ''αντιλαμβάνονταν'' μια ανοιχτή ή όχι πόρτα. Στα δικά μας, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, το αυτοκίνητο αντιλαμβάνεται την θέση της πόρτας απο την θέση του μηχανισμού κλειδώματος. Ίσως κάποια επαφή μέσα να μην είναι καθαρή κ να κάνει νερά... Ας επιβεβαιώσουν κ τα υπόλοιπα παιδιά, νομίζω ότι δεν χάνεις τίποτα.
  3. Λίγο σπρέι (WD30) μέσα στο μηχανισμό θα ήταν μια καλή αρχή... Ίσως κ η πιο ανόδυνη λύση...
  4. Βάλε κ απο κάτω να συμπληρώσεις το σέτ!
  5. Μόλις σήμερα παρέλαβα την Forge 007 με το σέτ των ελατηρίων της. Το σέτ περιείχε μπλέ, πράσινο και κόκκινο οπότε υποθέτω ότι μέσα έχει το κίτρινο. Η απορία μου είναι ποιο θα πρέπει να επιλέξω για το δικό μου αυτοκίνητο μιας και είμαι μαμά. Αν δεν κάνω λάθος είμαι 0,8 σταθερή με 1,1 over. Μπορεί να προκληθεί κάποιο πρόβλημα απο χρήση λάθος ελατηρίου. Στο site της Forge αναφέρει ότι με πολύ μαλακό ελατήριο μπορεί να προκληθεί βλάβη στο turbo. (Ευχαριστώ κ τον φίλο Konstantino S3 για την βοήθειά του επι του θέματος)
  6. Μπά χαβαλέ κάνω, μην μασάς!
  7. Ξέρω γω... ξύπνησα με όρεξη μάλλον!
  8. Δεν νομίζω ότι θα βρείς τη συγκεκριμένη ζάντα σε μικρότερη απο 19άρα. Αν την βρείς, βάλτην... παρόλα αυτά επειδή θα είναι άδεια, το κάλλιστο θα ήταν να έχεις κ ένα κιτάκι φρένων για να γεμίζει η ζάντα και να έχεις κ μεγαλύτερη ασφάλεια ταυτόχρονα. Ή τουλάχιστον να βάψεις τις δαγκάνες κόκκινες. Με ζάντα R8 είναι απαραίτητο. Μπά... όχι όλες. Μπορεί εκεί που έμπλεξες και τις αγοράζεις να φέρνουν μόνο chineζικες. Κ λιγότερο... ψάξιμο θέλει, χρόνο και όρεξη. Γενική συμβουλή. Ποτέ μην είσαι απόλυτος. Μην τα ισοπεδώνετε όλα παίδες, χωρίς παρεξήγηση. Ρώτησέ τον καρέ, Offset. Καρέ έχεις 5χ100 ενώ το MK2 TT έχει 5χ112. Ωστόσο ακόμη και 5χ112 να είναι, μπορείς να βάλεις αποστάτη ο οποίος σου αλλάζει το καρέ κ μπαίνουν και οι 5χ112. Offset απο ET26 μέχρι ΕΤ35 είσαι εντός φυσιολογικών ορίων. Όσο πιο μικρό το ΕΤ, τόσο πιο φαρδιά δείχνει η ζάντα, τόσο πιο μεγάλη καμπύλη θα κάνουν οι ακτίνες της. Σου απάντησα και στην αρχή. Οι ζάντες του R8 θέλουν οπωσήποτε φρένα για να γεμίσουν αλλιώς δεν δείχνουν. Ναι... δεν έχουν όλες οι μη Italy πρόβλημα. Μην κάνετε την spaghetti θεότητα!
  9. Αν τα ψαλίδια σου πέρναν μέντα απο στραβιά ζάντα ή κακώς ζυγοσταθμισμένη, τότε όντας έλληνας και κατα συνέπεια οδηγώντας σε ελληνικούς δρόμους, θα άλλαζες ψαλίδια κάθε φορά που θα άλλαζες και λάδια. Άγγελε είσαι σοφός. Πές τα να τα ακούνε όλοι αυτά. Μαζί σου!
  10. teo20net

    DKW TΟΥ '60

    Πάρε ΤΤ και θα ξεχάσεις όλα τα άλλα!
  11. teo20net

    DKW TΟΥ '60

    Ααααα.... Legend εσύ είσαι ο Πάνος. Και όλοι οι υπόλοιποι που συζητάνε εδώ μέσα και ανυπομονούν να μπείς, δεν μιλάνε για το αρχικό πόστ αλλά για το δικό μου σχόλιο! Κοίτα πόσο οργανωμένο είναι το έγκλημα! Αλήτες, δεν ντρέπεστε να με ενημερώσετε εμένα να κάνω edit το post αφού έχουμε παιδί που λατρεύει αυτά τα αυτοκίνητα κι εγώ βλασφημώ? Αντιθέτως ενημερώνετε τον ίδιο? ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΦΥΛΑΓΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟΙ!!! Όντως το αυτοκίνητο έχει αξία στις μέρες μας και είναι καλοσυντηρημένο. Δεν κρύβω ότι δεν γνώριζα καν για την ύπαρξη αυτού του μοντέλου. Και όταν το είδα, πρόσεξα την ομοιότητα των εμπρός φαναριών με αυτά του πρώτου Beetle (άλλο ένα ιστορικό μοντέλο) αλλά και την μακρυά μουρή που έχει η Z4 και είναι λόγος για τον οποίο το εν λόγω BMW δεν μπορώ να το βλέπω. Αλλά Πάνο, απο εδώ και στο εξής θα έχω το νού μου ότι τέτοια posts σε πονάνε! Κ θα κρατιέμαι! :angel:
  12. teo20net

    DKW TΟΥ '60

    Με συγχωρείτε για το καφριλίκι που θα πώ αλλα... ..δεν ήξερα ότι υπάρχει σκαραβαίος (BEETLE) με μούρη απο Bmw Z4.
  13. Επαναφέρω το θέμα μιας και αντιμετώπισα κ εγώ κάτι αντίστοιχο. Οδήγηση, νύχτα πηγαίνοντας προς Καλαμάτα. Και φυσικά έχοντας το εν λόγω πρόβλημα, δεν σταματάς να σταυροκοπιέσαι... Κι εγώ δεν έβλεπα τίποτα, πέρασα ωστόσο ΚΤΕΟ κ μου είπαν ότι απλά έχουν λίγο μικρότερη ένταση απο ότι έπρεπε, παρόλα αυτά είναι οκ. Για να μην μακρυγορώ, το πρόβλημά μας συνήθως, σε όσους έχουν εργοστασιακά xenon, εντοπίζεται είτε στα μοτέρ των Xenon που αντισταθμίζουν το πάνω-κάτω του αυτοκινήτου ανάλογα με την κίνηση και το βάρος του, είτε στους αισθητήρες των ψαλιδιών. Υπάρχει κοινή λύση βέβαια κ για τα 2 αν δεν θέλει κάποιος πολλά πολλά έξοδα. Ξεπριζώνεις τα μοτέρ των xenon, τα ρυθμίζεις σε έναν ηλεκτρολόγο σαν απλά φώτα, όπως κάνουν όλα τα αυτοκίνητα κ έχεις απόδοση ''μέρα με τη νύχτα'' συγκριτικά με πρίν. Αυτο γιατί όταν την ακούσουν τα μοτέρ ή κάποιος αισθητήρας στα ψαλίδια (ο οποίος αναγνωρίζει τη στάση του αυτοκινήτου) συνήθως τα xenons πηγαίνουν στην τέρμα κάτω θέση απο αυτές που μπορούν να πάνε. Ίσως εκεί να είναι η default θέση τους σε περίπτωση βλάβης, ποιος ξέρει... Πάντως τα xenon μας (τουλάχιστον των ΤΤ) είναι άριστα και παρα πολύ καλής απόδοσης για την εποχή παραγωγής τους και είναι άδικο να τα θεωρούμε κακής ποιότητας. Αντιθέτως είναι πολύ καλύτερα απο τα περισσότερα after market xenon kits που κυκλοφορούν στην αγορά. Κ επιπλεόν αποφεύγεις φαινόμενα ''Μου θόλωσε το φανάρι απο μέσα'' λόγω των υπερβολικών θερμοκρασιών που αναπτύσουν τα after market xenon kits και τις οποίες μάλιστα εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε, με άσχημες συνέπειες ορισμένες φορές.
  14. Έχω μια τετράδα ζαντούλες με τέτοιου είδους προβλήματα... Αν θέλει κάποιος μπορώ να τις διαθέσω για πειραματισμό αλλά αν τις πετύχειμ τις θέλω πίσω. Αρκετά καλό videάκι για κάποιον που έχει χρόνο, όρεξη, καλή παρέα και μια τετράδα ζάντες για πειραματισμό.!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.