Jump to content

geodimis

VIP Member
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

geodimis last won the day on January 6 2019

geodimis had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About geodimis

  • Birthday 12/01/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens, Alimos
  • Interests
    Boating, Cycling, Computer Networks, AWMN

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A4 avant B7 1.8TQ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 5. Τα μη ενδιαφερόμενα μέλη καλούνται να μην σχολιάζουν τις αγγελιες. Οφειλουμε ως μελη αυτου του δικτυακου τοπου να σεβομαστε την επιθυμια του αλλου μελους να ολοκληρωσει την πωληση του με όποιο τρόπο και σε όποια τιμή αυτό θέλει. Οποιαδήποτε σχόλια από μη ενδιαφερόμενα μέλη θα μεταφέρονται στα off-topic ή θα διαγράφονται απροειδοποίητα.
  2. Ελληνικής αντιπροσωπείας, ατρακάριστο, συντηρημένο με μεράκι και συνετή χρήση οικογενειάρχη. Πέρα απο την καθιερωμένη ετήσια συντήρηση, το 2021 γίναν οι παρακάτω εργασίες στην επίσημη αντιπροσωπεία: -ιμάντας εκκεντροφόρου/αντλία νερού -Δισκόπλακες & τακάκια (x4) -Αμορτισέρ (σινεμπλόκ/μπαράκια/ζαμφόρ κλπ) Επιπλέον το 2020 αντικαταστάθηκαν: -αισθητήρας στροφάλου (κωδ. 071957147) με το γνήσιο της BOSCH -κρεμαγέρα και φούσκες της -μπουκάλες-αμορτισέρ πόρτας πορτ μπαγκάζ -Ταπετσαρία ουρανού Πριν 1,5 χρόνο άλλαξε λάστιχα σε GOOD YEAR PERFORMANCE 2 205/55/16, στα 145000km. Κάθε χρόνο γίνεται προληπτικά ευθυγράμμιση. Φέτος πέρασε ΚΤΕΟ, αλλάχτηκε η μπαταρία με την EXIDE PREMIUM 77Ah (εγγύηση 2 χρόνια), μπήκαν αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας και οθόνη multimedia συμβατή με Android και iOS με ξεκλείδωτη τη λειτουργία αναπαραγωγής βιντεο (Youtube κλπ) ακόμα και εν κινήσει. Εκτός απο επιπλέον ενημερωμένους χάρτες περιλαμβάνεται Premium συνδρομή Spotify. Το αυτοκίνητο δεν έχει υποστεί καμμία μηχανική τροποποίηση/βελτίωση και όλα τα ανταλλακτικά που έχουν χρησιμποιηθεί για την τακτική & έκτακτη συντήρησή του είναι αντιπροσωπείας. Ακόμα και τα πατάκια του είναι σε άριστη κατάσταση καθώς χρησιμοποιούνται λαστιχένια υψηλής αντοχής μάρκας CANNON πάνω από τα εργοστασιακά. Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στην αγγελία. Η τιμή είναι συζητήσιμη για μέλη του forum. Λιγότερα
  3. Καλή σου ημέρα και καλή εβδομάδα! Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου. Ναι, το αυτοκίνητο έχει ad-blue δοχείο οπότε φεύγει ένας πονοκέφαλος με το φίλτρο σωματιδίων απότι κατάλαβα. Για τα km που ανέφερα, είναι μόνο τα καθημερινά, ΔΕ-ΠΑ. Επιπλέον αυτών από τα ΣΚ προστίθενται 250-300km το μήνα. Αυτά είναι που πλέον με κάνουν "σκέφτομαι" τη χρήση του B7 παρόλο που το ξαναλέω είμαι υπερευχαριστημένος. Από το πλαίσιο του αυτοκινήτου βρήκα ότι έχει να κάνει τις παρακάτω εργασίες στο μέλλον: σε 10.000km καθαρισμός κανάλια ηλιοροφής σε 10.000km υγρά s-tronic τον 06/2024 αντικατάσταση εφεδρικής μπαταρίας για SOS σε 70.000km διαγνωστικός έλεγχος DPF σε 100.000km ιμαντας εκκεντροφόρου Τα παραπάνω θα μπορούσαν να κοστολογηθούν ενδεικτικά σε κάποιο συνεργείο ή έστω κι εντός αντιπροσωπείας; Τέλος αν κάποιος γνωρίζει πιθανό κουσούρι του μοντέλου που καλό είναι να ελεγθεί πριν την αγορά ή κάτι άλλο που είναι πιθανόν να μου βγει ας γράψει κάτι γιατί όπως ειπες το ποσό της αλλαγής σίγουρα δεν είναι ευκαταφρόνητο!
  4. Καλησπέρα σας. Είμαι σε σκέψεις αναβάθμισης του βενζινοκίνητου b7 Avant 1.8T quattro μου με αυτό του τίτλου. Η διαφορές προφανώς είναι χαώδεις αλλά πέρα απο τα μειωμένα κόστη χρήσης/φορολογίας (και καυσίμου προφανώς) ήθελα να ρωτήσω αν το ότι θα κινείται καθημερινά 20 km με τα 5km σε ώρες αιχμής-κίνησης, μπορεί να μου δημιουργήσει πρόβλημα στην αναγέννηση του φίλτρου σωματιδίων;
  5. Όπως έγραψα παραπάνω πριν 3 χρόνια άλλαξα τον ουρανό. Μετά από μερικούς μήνες μου έκαψε τα λαμπάκια του πορτ μπαγκαζ στον ουρανό κι έκτοτε τα έχω αλλάξει 2-3 φορές με αποτέλεσμα πάλι να τα καίει. Υπάρχει περίπτωση ο μάστορας του ουρανού να μου έκανε ζημιά σε κάποια καλωδίωση; Εντωμεταξύ προσπαθώ να καταλάβω από το βιβλίο σε ποια ασφάλεια πέφτουν αλλά δε βγάζω ακρη..
  6. Καλημέρα και Καλή Χρονιά! Βρήκα ένα σετ cruise control σε αγγελία πώλησης: Περιέχει το μοχλουδάκι, τον εγκέφαλο τιμονιού και οδηγίες τοποθέτησης αγορασμένα το 2016 σε Karenta (παραστατικό δε γνωρίζω αν υπάρχει). Αν κατάλαβα καλά θα μου λείπει μόνο το καπάκι για τη βάση του τιμονιού που βγαίνει ο μοχλός.. Τι λέτε να το ρισκάρω με 150€;
  7. Καλημέρα και καλή χρονιά! Θέλω να αντικαταστήσω εργοστασιακή πηγή 1 DIN σε Α4 Β7. Η μια επιλογή είναι να κρατήσω το 1DIN και να βάλω μια πηγή σαν αυτήν Alpine ILX-F903D ή κάτι σε 2DIN tablet με τροποποίηση στην κονσόλα. Προτεραιότητα εκτος του Bluetooth hand free και της εγκαταστασης parktronic (ίσως και πίσω κάμερας;) είναι η ύπαρξη DAB+ tuner αν και αποτι καταλαβαίνω στις πηγές με Android OS μπορείς να εγκαταστήσεις ότι εφαρμογή μουσικής θέλεις ενώ στις απλές παίζεις με εφαρμογές car play (χρήστης iPhone). Ποια είναι τα συν και τα πλην της κάθε τοποθέτησης; Με την πρώτη επιλογή χάνω την πρόσβαση στη θήκη καρτών και στην ποτηροθηκη (φωτό);
  8. Βλέπω προσφορά της carglass μέχρι και αύριο 155€ σε Α4 avant όλα εκτός από το μπροστινό προφανώς. Η τιμή είναι καλή; Δίνουν κάποια χρονική εγγύηση; Γνωρίζει κάποιος τι μαρκα τοποθετούν; Κάποια αυτοκίνητα που βλέπω να έχουν έχουν πάρει αέρα οι μεμβράνες είναι θέμα τοποθέτησης ή ποιότητας τους;
  9. Κι εγώ έτσι διάβασα αλλά ο Γρατσίας έχει αντίθετη άποψη -στα 60 ή 75 δεν θυμάμαι- παρολο που δεν αναγράφεται στο βιβλιαρακι συντήρησης.
  10. Μήπως γνωρίζει κάνεις γιατί η Audi συνιστά αλλαγή ιμάντα στα 60000χλμ ενώ δε βρίσκω κάτι σχετικό στο βιβλιαράκι συντήρησης εκεί που περιγράφονται οι εργασίες; Ο κωνικός που αναγράφεται στα 180000χλμ είναι κάτι διαφορετικό; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
  11. Προχώρησα άμεσα στην αλλαγή του αισθητήρα Δυσκολεύτηκε πολύ ο ηλεκτρολόγος να βγάλει τον παλιό λόγω του μαλακού πλαστικού που περιβάλει το ένα άκρο για λόγους μόνωσης. Ακολούθησαν 200χλμ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.. Σειρά έχει η μίζα να ανοιχτεί για τα καρβουνάκια της γιατί εδώ και αρκετό καιρό ακούγεται λίγο «βαριά»…
  12. Έδω και δυο εβδομάδες που είμαι εκτός Αθηνών μια στο τόσο σβήνει ο κινητηρας μου και ανάβει η ένδειξη EPC. Τις τελευταίες μέρες έχει σβήσει η ένδειξη EPC αλλά το σβήσιμο έγινε πιο συχνό κυρίως κοντά σε στροφές ρελαντί. Μέχρι και σήμερα δεν είχα πρόβλημα γιατί έπαιρνε μπροστά αμέσως αν κι επικίνδυνο γιατί δυο φορές έγινε σε πορεία με 60-70km. Σήμερα μέσα σε μισή ώρα το έκανε δυο φορές και πήρε μετά από 10-15’. Ένα διαγνωστικό της πλάκας στην αρχή του προβλήματος μου εβγαλε P0322 crankshaft position sensor / engine speed - no signal. Γενικά ο κινητηρας έχει άψογη συμπεριφορά σε όλο το εύρος στροφών. τοπικός ηλεκτρολόγος θέλει να μου παραγγείλει τον αισθητήρα 071957147 κε κοστος 60€ ενώ η karenta δίνει τιμή 115€. Και οι δυο είναι γνήσιοι Bosch. ποια είναι η γνώμη σας, μιας και δεν μπορώ να ταξιδέψω έτσι για την επιστροφή ώστε να πάω στο μηχανικό μου, να προχωρήσω με τον αισθητήρα μπας και στρώσει το ζήτημα;
  13. Με το φετινό SRV τελικά αφαιρέθηκε κι επισκευάστηκε και η κρεμαγιέρα (200€) όποτε εξαφανίστηκαν όλοι οι περίεργοι θόρυβοι. Προς το τέλος του χρόνου θα αλλαχτούν και τα αμορτισέρ για να μας έρθει πιο «γλυκά»..
  14. εννοείται είναι καλή τιμή με εργασία ειδικά αν φοράς τον 2038 που είναι σχεδόν ένα κατοστάρικο απο τον 40. Μιλάω πάντα για B7 8ED A4 όπου κάπου μέσα στο 2005 άρχισε να βάζει τον 2040 αντί για τον 2038. Δυστυχώς έχω τον 2038.
  15. Καλημέρα. Έβαλες τον DENSO; Αν ναι θυμάσαι αν έβαλες τον DCP02038 ή τον 40;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.