Jump to content

JIM A3

Member
  • Content Count

    658
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

JIM A3 last won the day on October 23

JIM A3 had the most liked content!

Community Reputation

406 Excellent

About JIM A3

  • Birthday 01/09/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 8P 1.6

Recent Profile Visitors

5,198 profile views
  1. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!Εξαιρετικό σε όλα του,οδηγούσα ένα αντίστοιχο sedan αραιά και που και πραγματικά αυτό το μοτέρ του ταιριάζει γάντι ,πόσο μάλλον με πρόγραμμα...Η ροπή που έχει ξεγελάει την έλλειψη αυτόματου κιβωτίου εντός πόλης. Να το χαίρεσαι!
  2. Σας ευχαριστλω πάρα πολύ όλους.Τώρα στα 36 κατάλαβα ότι τα απωθημένα καλό είναι να τα βγάζεις από το σύστημα σου γενικότερα...Προχωράς μπροστά...Τα προβλήματα δε με απασχολούν ,αναμενόμενα είναι εν μέρει,θα αντιμετωπιστούν σιγά σιγά....Είναι ακριβώς όπως τα λέτε.Στιβαρό,δεμένο πολύ για ανοιχτό,απολαυστικό και φανταστείτε δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με ψαλίδια,σινεμπλόκ τα οποία πρέπει να έχουν την παρατημένη εικόνα του υπόλοιπου αυτοκίνητου...Παρόλα αυτά πατάει εξαιρετικά. Το ανταλλακτικό θα κάνει πάνω από μήνα μέσω ebay να φτάσει,λέω στο μεσοδιάστημα να κάνω τοπικές επισκευές φανοποιίας και μικροεπισκευές ταπετσαρίας και τιμονιού... Γίωργο δεν το ήξερα ότι το έδωσες...Ήταν φανταστικό το Α3 σου και αποτύπωνε πλήρως το μεράκι σου,κάθε παρέμβαση ήταν απόλυτα στοχευμένη.Με υγεία και για το επόμενο!
  3. Ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά θα το ψάξω μέσω vag com.Τα κουμπιά φωτίζονται στγμιαία όταν ανάψω τα φώτα και μετα σβήνουν...Nick πιστεύεις οτι έιναι θέμα καλωδίωσης δηλαδή?Ελπίζω να στρώσει γιατι η αλήθεια είναι ότι του πάει πολύ,δεν θέλω να ξαναβάλω το jvc που φόραγε....Θα επανέλθω με νεώτερα.
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο!Αυτό ακριβώς.Να φεύγεις απογευματάκι από τη δουλειά από τα νότια για να ανέβεις στα βόρεια μέσω Καρέα και να σου φεύγει η κόπωση της ημέρας με το που ανοίγεις την οροφή...Το Α3 το έχω ακόμα βέβαια δεν μου πάει να το δώσω... Το κακό βέβαια είναι ότι το ΤΤ για τον επόμενο μήνα μάλλον δε θα το χαρώ...Έπεσε ο συμπέκτης στο πάτωμα,επανήλθε με τράβηγμα,κρατάει μια σχετική πίεση αλλά όσο πάει χειροτερεύει...Η διάγνωση του μηχανικού είναι αντλία συμπλέκτη και το συγκεκριμένο σωληνάκι που ενώνει τη πάνω αντλία με την κάτω και το οποίως έχει εμφανώς πολυμεριστεί...Έχει τον κωδικό 1j1721465s,δεν παράγεται πλέον,το βρήκα μέσω ebay και θα αργήσει να έρθει... https://www.google.com/search?q=1j1721465s&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk006IY0vC1jqJ4DgWsmz29xOpH0ZLA:1603124631969&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=jRti6ZOXier0jM%2CmgW3bSbXJuMsXM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kSnZlWgJ8_9Ku4hXp8EIvIaZLw6QQ&sa=X&ved=2ahUKEwiH_t_RiMHsAhWJ2aQKHSoNAoQQ9QF6BAgDEC0&biw=1920&bih=966#imgrc=jRti6ZOXier0jM Η ερώτηση μου είναι η εξής...Θα ήθελα να αλλάξω προληπτικά μαζί με το σωληνάκι και τις 2 αντλίες,ωστόσο μου λέει πως η κάτω βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο,για να κατεβει το κιβώτιο πρέπει να λυθεί η γέφυρα και αν λυθεί η γέφυρα πρέπει να κατέβει ο κινητήρας.Η απορία μου είναι αν έχω καμια lamborghini στην οποία για να αλλάξεις δίσκοπλατώ πρέπει να κατεβάσεις κινητήρα...Ισχύει αυτό ή λόγω σχετικής άγνοιας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου το είπε?
  5. Ξεθάβω αυτό το θέμα των 13 ετών για να μην ανοίγω νέο... Αγόρασα ένα concert 2 για το ΤΤ μου (mod. 2000)...Εννοείται οτι δεν φωτίζονται τα κουμπιά,ήλπιζα ότι με σωστή κωδικοποίηση μέσω vag com θα έφτιαχνε.Το χειρότερο είναι ότι την επόμενη μέρα ανακάλυψα ότι η κλίμακα των fm ξεκινάει από το 77 και τελειώνει στο 88,9....To πήρα μέσω car gr. από διαλυτήριο της βόρειας Ελλάδας.Λογικά έχει βγεί από αυτοκίνητο εισαγωγής,δε ξέρω ποιάς χώρας...Θεωρείτε ότι διορθώνεται ή η λήψη των σταθμών είναι κλειδωμένη?
  6. Τις προάλλες εντόπισα ένα post στο forum 6 χρόνια πριν στο οποίο έγραφα τα εξής... Ήταν ένα όνειρο από την εφηβεία ακόμα όταν πρωτοβγήκε το 1998.Έφτασα αισίως στα 36 με πιστό σύντροφο τα τελευταία 16 χρόνια το Α3 μου αλλά η ανάγκη για ανοιχτό διθέσιο που θα με αποσυμπιέζει στο κλείσιμο της ημέρας από την ένταση της καθημερινότητας αντί να καταπνίγεται με τα χρόνια συνεχώς μεγάλωνε.Και έτσι βρέθηκε στο δρόμο μου ένα παραμελημένο αλλά πολύ ''σωστό'' στα μάτια μου ασημί 225 quattro roadster του 2000 ,ατρακάριστο,εργοστασιακό το οποίο καθόταν τα τελευταία δυο χρόνια λόγω αλλαγής οικογενειακής κατάστασης του προηγούμενου επι 15 χρόνια ιδιοκτήτη του. download foto instagram hd Μου πήρε πάνω από ένα χρόνο να το αποφασίσω και τελικά φέτος τον Ιούλιο έναντι ενός αρκετά χαμηλού ποσού αγοράς χωρίς ουσιαστικά να κάνω κανέναν έλεγχο έδωσα τα χέρια με τον ιδιοκτήτη του για να πάει στη εφορία να παραλάβει πινακίδες και να γίνει η μεταβίβαση. Τα εμφανή προβλήματα που είχε το αυτοκίνητο ήταν ο χαλασμένος μηχανισμός της κουκούλας (ανεβοκατεβαίνει χειροκίνητα) και η καμμένη οθόνη του καντράν θέμα όλων σχεδών των audi εκείνης της εποχής.Ύστερα από 3 μήνες και 4000 ευρώ σε επισκευές η κουκούλα παραμένει χαλασμένη...😀😀😀 Εν συντομία αλλάχθηκαν όλα τα υγρά και τα φίλτρα (σασμάν,haldex,κινητήρα,διαφορικά),ιμάντες ,μπουζί,ψυγείο νερού,ψυγείο λαδιου,θερμοστάτηςφανάρι συνοδηγού,δισκόπλακες,τακάκια,κομπρεσέρ κλιματισμού,μπαταρία,πλωτήρας λαδιού,υποπιέσεις ,αισθητήρας επιτάχυνσης,κολάρα καλοριφέρ,δοχείο διαστολής,το μεγάλο βεντιλατέρ,επισκευή οθόνης καντράν και πολλά ακομα που ξεχνάω ή θέλω να ξεχνάω.... Έχει έρθει πλέον σε μια αξιοπρεπή κατάσταση,στο δρόμο είναι εξαιρετικό και πολύ δυνατό και μπορώ να πω ότι σιγα σιγά μου δίνει και μια αίσθηση αξιοπιστίας αν και προχτές οι αντλίες του συμπλέκτη άρχισαν να ρετάρουν....Οικονομικά σίγουρα ξέφυγα από τα αρχικά πλάνα,είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο,το γεγονός ότι είναι quattro καθιστά τη συντήρηση του ακόμα πιο δαπανηρή αλλά σε αποζημιώνει σε κάθε βόλτα και σε κάθε σανίδωμα όταν το στροφόμετρο βρίσκεται εκεί στις 2-2500 στροφές.Θα επανέρχομαι με τις τελευταίες εξελίξεις,και τυχόν προβλήματα που θα προκύπτουν,θεωρώ πως πλέον έχει έρθει σε μια σειρά αλλά θα χρειαστεί αρκετό καιρό και χρήμα ακόμα για να έρθει στο επίπεδο που θέλω.Δεν αναφέρομαι σε βελτίωση,παρα μόνο σε συντήρηση και επαναφορά σε όσο το δυνατόν εργοστασιακό επίπεδο μιας και ήδη θεωρείται young timer. Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
  7. Καλησπέρα,αν δεν σου είναι κόπος μήπως μπορείς να τον συστήσεις και σε μένα γιατί έμπλεξα με ένα ΤΤ 225 roadster.Προέχει η συντήρηση και λύση άλλων θεμάτων που έχει το αυτοκίνητο προς το παρόν αλλά στο κοντινό μέλλον θέλω να επισκευάσω και το dis.Έχω βρεί δύο αγγελίες στο car.gr που διαφημίζουν την επισκευή αλλά αν έχεις κάποια πιο σίγουρη λύση θα ήμουν υπόχρεος.
  8. Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω edit στο αρχικό post για να ξαναβάλω τις φώτο,έκανα quote και τις ξαναπόσταρα...Τη φωτογραφία με τον φωτισμό τη βρήκα στο ίντερνετ και την έβαλα για να δώσω ιδέα σε όποιον ήθελε να το επιχειρήσει,δυστυχώς δεν είναι το δικό μου...Θα το ψάξω λίγο με τον κωδικό που έδωσες μήπως καταφέρω κάτι και θα επανέλθω με νεώτερα!Λογικά έχεις δίκιο,μπαίνει στο βύσμα από το οποίο έπαιρνε ρεύμα το τασάκι για τον φωτισμό του!
  9. Δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν ανοίγουν...Θα τις ξαναφτιάξω αύριο,ανεβάζω εδώ 1-2 πρόχειρες!Δεν έχω κάνει κάτι με φωτισμό,ποιό αταλλακτικό είναι αυτό που μπαίνει κάτω από το clima?Πάντως μετά από ένα χρόνο χρήσης δεν το έχω μετανιώσει,με έχει βολέψει απίστευτα. και με εσωτερικό φωτισμό:
  10. Τα ίδια συμπτώματα έχω και εγώ ύστερα από επισκευή κιβωτίου.Κρύο είναι απόγνωση,μόλις ζεσταθεί κουμπώνει άψογα...Όταν λες γρασάρισμα τι ακριβώς εννοείς?
  11. Ευχαριστώ και εγώ παιδιά.Το diy δεν μου πήρε πάνω από μισή ώρα και ίσως διαρκούσε και αρκετά λιγότερο μιας και το βίδωμα-ξεβίδωμα των 2 μεσαίων βιδών των διακοσμητικών τόξων με δυσκόλεψε αρκετά με ένα σκέτο αλενάκι που πάλευα...Δε βλέπεις τη βίδα,δε σου επιτρέπει να κάνεις ολόκληρη στροφή οπότε κάνεις μισή στροφή το βγάζεις και μετά παλεύεις να ξαναβρείς τη βίδα....Με κατάλληλο εργαλείο σίγουρα δεν παίρνει πάνω από 15 λεπτά. Το εμπλούτισα με παραπάνω φωτογραφίες και πληροφορίες μιας και χθες το έγραψα λίγο βιαστικά.
  12. Γνώριζα εδώ και χρόνια ότι η Audi έδινε τη δυνατότητα στους κατόχους Α3 8P να καταργήσουν το τασάκι στη βάση της κονσόλας αντικαθιστώντας το με μια βαθιά θήκη.Στη βάση της κονσόλας των 8p με διπλό din,πίσω από το τασάκι υπάρχει ένα σταθερό καπάκι.Στο δικό μου επειδή είχα κάνει αλλαγή από 1 σε 2 din είχα διατηρήσει με πατέντα την θήκη πίσω από το τασάκι ωστόσο ήταν αρκετά δυσπρόσιτη,έκανα ώρα να πιάσω κινητά-τσίχλες κλπ ένω με το βάλε βγάλε έχει φθαρεί και το κάτω μέρος του klima. Έψαξα στο ebay.de,εντόπισα το ανταλλακτικό στη τιμή των 21 ευρώ,το παρήγγειλα και σε 9 μέρες έφτασε στη πόρτα μου! Τo ανταλλακτικό έχει κωδικό: 8P0863301A4PK Αργά το βράδυ με παρέα αρκετών κουνουπιών έκανα τη τοποθέτηση... Ανοίγουμε το τασάκι,μαγκώνουμε με τα δάχτυλα το πλαστικό της βάσης του λεβιέ και το τραβάμε προς τα πάνω,είναι κουμπωτό.Τεντώνουμε ανάποδα το δέρμα του λεβιέ.Με ένα torx ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες που φαίνονται στη φώτο. Στη συνέχεια τραβάμε το τασάκι με προσοχή ώστε να μη βρίσκει στη κονσόλα το βύσμα φωτισμού στο κάτω μέρος,αφού προηγουμένως το έχουμε ''ξεμπριζώσει''. Ψάχνοντας στο internet είδα ότι το λαμπάκι από το τασάκι μπορεί να τοποθετηθεί στο βάθος της θήκης-με κάποια πατέντα-και να χρησιμοποιηθεί ως κρυφός φωτισμός-εγώ το άφησα σε αναμονή...Πάντως βλέποντας τη φώτο είναι κάτι που αξίζει να γίνει! Το τασάκι βγαίνει συρταρωτά και είναι ενσωματωμένο με τη θήκη ή βάση. Στη συνέχεια προχωρούμε στην αφαίρεση των δύο διακοσμητικών ''τόξων'' δεξιά-αριστερά της κονσόλας.Κάθε τόξο στηρίζεται με 3 βίδες-6 συνολικά και τα 2.Οι δύο είναι στο βάθος της κονσόλας κάτω από το klima-τις είχα καταργήσει κατά την αλλαγή από 1 σε 2 din πριν 10 χρόνια!Οι άλλες 2 είναι στη μέση του τόξου-έχει μια τρύπα και αφαιρούνται με άλεν και οι τελευταίες αφαιρούνται με καρυδάκι και βρίσκονται κοντά στη βάση του λεβιέ ταχυτήτων σε εμφανές σημείο-φαίνονται κάτω κάτω στη δεύτερη φώτο. Αφού τα αφαιρέσουμε βάζουμε τη καινούρια θήκη και κάνουμε επανατοποθέτηση όλων των πραγμάτων αντίστροφα. Είναι μεγάλη και αρκετά βαθιά χωράει 2 iphone 6 είτε σε μήκος είτε σε βάθος.Το μόνο αρνητικό που βρίσκω,για τους μη καπνίζοντες εννοείται ,είναι ότι ίσως δείχνει το εσωτερικό λίγο πιο φτωχό σε σχέση με το τασάκι και το piano black φινίρισμα του.Πάντως κάνει εξαιρετική εφαρμογή,είναι πολύ ποιοτική και πολύ πρακτική,ενώ το diy το κρίνω αρκετά εύκολο.
  13. Και εγώ,άνοιξα το πλαινό καπάκι και είδα ότι έσπασε σε άσχημο σημείο,δεν παίρνει εύκολα επισκευή...Πίεσα μέσα το έμβολο για να μένει σβηστό το λαμπάκι γιατί έμενε μονίμως ανοιχτό και αποφάσισα να μην ξαναασχοληθώ με το θέμα.Έσπασε για τρίτη φορά στα 12.5 χρόνια που έχω το Α3...Τη πρώτη αλλάχθηκε εντός εγγύησης,τη δεύτερη έκανα πατέντα...
  14. Κοίτα σύμπτωση,σήμερα ξαναέσπασε το δικό μου για 3η φορά,το είχα επισκευάσει μόνος μου όπως βλέπω στο post #33 τη 1/1/2014.Φταίω βέβαια γιατί δεν μπήκα στη διαδικασία αυτά τα 3 χρόνια να λιπάνω λιγάκι τον μηχανισμό,ειδικά το τελευταίο καιρό κόλλαγε αρκετά...Μένει να το ξαναβγάλω για επιθεώρηση αν και νομίζω οτι δύσκολα ξαναφτίαχνεται το υπάρχον...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.