Jump to content

JIM A3

Member
  • Content Count

    651
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

JIM A3 last won the day on August 5 2015

JIM A3 had the most liked content!

Community Reputation

398 Excellent

About JIM A3

  • Birthday 01/09/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 8P 1.6

Recent Profile Visitors

4,833 profile views
  1. Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω edit στο αρχικό post για να ξαναβάλω τις φώτο,έκανα quote και τις ξαναπόσταρα...Τη φωτογραφία με τον φωτισμό τη βρήκα στο ίντερνετ και την έβαλα για να δώσω ιδέα σε όποιον ήθελε να το επιχειρήσει,δυστυχώς δεν είναι το δικό μου...Θα το ψάξω λίγο με τον κωδικό που έδωσες μήπως καταφέρω κάτι και θα επανέλθω με νεώτερα!Λογικά έχεις δίκιο,μπαίνει στο βύσμα από το οποίο έπαιρνε ρεύμα το τασάκι για τον φωτισμό του!
  2. Δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν ανοίγουν...Θα τις ξαναφτιάξω αύριο,ανεβάζω εδώ 1-2 πρόχειρες!Δεν έχω κάνει κάτι με φωτισμό,ποιό αταλλακτικό είναι αυτό που μπαίνει κάτω από το clima?Πάντως μετά από ένα χρόνο χρήσης δεν το έχω μετανιώσει,με έχει βολέψει απίστευτα. και με εσωτερικό φωτισμό:
  3. Τα ίδια συμπτώματα έχω και εγώ ύστερα από επισκευή κιβωτίου.Κρύο είναι απόγνωση,μόλις ζεσταθεί κουμπώνει άψογα...Όταν λες γρασάρισμα τι ακριβώς εννοείς?
  4. Ευχαριστώ και εγώ παιδιά.Το diy δεν μου πήρε πάνω από μισή ώρα και ίσως διαρκούσε και αρκετά λιγότερο μιας και το βίδωμα-ξεβίδωμα των 2 μεσαίων βιδών των διακοσμητικών τόξων με δυσκόλεψε αρκετά με ένα σκέτο αλενάκι που πάλευα...Δε βλέπεις τη βίδα,δε σου επιτρέπει να κάνεις ολόκληρη στροφή οπότε κάνεις μισή στροφή το βγάζεις και μετά παλεύεις να ξαναβρείς τη βίδα....Με κατάλληλο εργαλείο σίγουρα δεν παίρνει πάνω από 15 λεπτά. Το εμπλούτισα με παραπάνω φωτογραφίες και πληροφορίες μιας και χθες το έγραψα λίγο βιαστικά.
  5. Γνώριζα εδώ και χρόνια ότι η Audi έδινε τη δυνατότητα στους κατόχους Α3 8P να καταργήσουν το τασάκι στη βάση της κονσόλας αντικαθιστώντας το με μια βαθιά θήκη.Στη βάση της κονσόλας των 8p με διπλό din,πίσω από το τασάκι υπάρχει ένα σταθερό καπάκι.Στο δικό μου επειδή είχα κάνει αλλαγή από 1 σε 2 din είχα διατηρήσει με πατέντα την θήκη πίσω από το τασάκι ωστόσο ήταν αρκετά δυσπρόσιτη,έκανα ώρα να πιάσω κινητά-τσίχλες κλπ ένω με το βάλε βγάλε έχει φθαρεί και το κάτω μέρος του klima. Έψαξα στο ebay.de,εντόπισα το ανταλλακτικό στη τιμή των 21 ευρώ,το παρήγγειλα και σε 9 μέρες έφτασε στη πόρτα μου! Τo ανταλλακτικό έχει κωδικό: 8P0863301A4PK Αργά το βράδυ με παρέα αρκετών κουνουπιών έκανα τη τοποθέτηση... Ανοίγουμε το τασάκι,μαγκώνουμε με τα δάχτυλα το πλαστικό της βάσης του λεβιέ και το τραβάμε προς τα πάνω,είναι κουμπωτό.Τεντώνουμε ανάποδα το δέρμα του λεβιέ.Με ένα torx ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες που φαίνονται στη φώτο. Στη συνέχεια τραβάμε το τασάκι με προσοχή ώστε να μη βρίσκει στη κονσόλα το βύσμα φωτισμού στο κάτω μέρος,αφού προηγουμένως το έχουμε ''ξεμπριζώσει''. Ψάχνοντας στο internet είδα ότι το λαμπάκι από το τασάκι μπορεί να τοποθετηθεί στο βάθος της θήκης-με κάποια πατέντα-και να χρησιμοποιηθεί ως κρυφός φωτισμός-εγώ το άφησα σε αναμονή...Πάντως βλέποντας τη φώτο είναι κάτι που αξίζει να γίνει! Το τασάκι βγαίνει συρταρωτά και είναι ενσωματωμένο με τη θήκη ή βάση. Στη συνέχεια προχωρούμε στην αφαίρεση των δύο διακοσμητικών ''τόξων'' δεξιά-αριστερά της κονσόλας.Κάθε τόξο στηρίζεται με 3 βίδες-6 συνολικά και τα 2.Οι δύο είναι στο βάθος της κονσόλας κάτω από το klima-τις είχα καταργήσει κατά την αλλαγή από 1 σε 2 din πριν 10 χρόνια!Οι άλλες 2 είναι στη μέση του τόξου-έχει μια τρύπα και αφαιρούνται με άλεν και οι τελευταίες αφαιρούνται με καρυδάκι και βρίσκονται κοντά στη βάση του λεβιέ ταχυτήτων σε εμφανές σημείο-φαίνονται κάτω κάτω στη δεύτερη φώτο. Αφού τα αφαιρέσουμε βάζουμε τη καινούρια θήκη και κάνουμε επανατοποθέτηση όλων των πραγμάτων αντίστροφα. Είναι μεγάλη και αρκετά βαθιά χωράει 2 iphone 6 είτε σε μήκος είτε σε βάθος.Το μόνο αρνητικό που βρίσκω,για τους μη καπνίζοντες εννοείται ,είναι ότι ίσως δείχνει το εσωτερικό λίγο πιο φτωχό σε σχέση με το τασάκι και το piano black φινίρισμα του.Πάντως κάνει εξαιρετική εφαρμογή,είναι πολύ ποιοτική και πολύ πρακτική,ενώ το diy το κρίνω αρκετά εύκολο.
  6. Και εγώ,άνοιξα το πλαινό καπάκι και είδα ότι έσπασε σε άσχημο σημείο,δεν παίρνει εύκολα επισκευή...Πίεσα μέσα το έμβολο για να μένει σβηστό το λαμπάκι γιατί έμενε μονίμως ανοιχτό και αποφάσισα να μην ξαναασχοληθώ με το θέμα.Έσπασε για τρίτη φορά στα 12.5 χρόνια που έχω το Α3...Τη πρώτη αλλάχθηκε εντός εγγύησης,τη δεύτερη έκανα πατέντα...
  7. Κοίτα σύμπτωση,σήμερα ξαναέσπασε το δικό μου για 3η φορά,το είχα επισκευάσει μόνος μου όπως βλέπω στο post #33 τη 1/1/2014.Φταίω βέβαια γιατί δεν μπήκα στη διαδικασία αυτά τα 3 χρόνια να λιπάνω λιγάκι τον μηχανισμό,ειδικά το τελευταίο καιρό κόλλαγε αρκετά...Μένει να το ξαναβγάλω για επιθεώρηση αν και νομίζω οτι δύσκολα ξαναφτίαχνεται το υπάρχον...
  8. Ως ανταλλακτικό ο μηχανικός μου το χρέωσε γύρω στα 75 ευρώ,φαντάζομαι αυτό το κιτ επισκευής θα έρχεται αρκετά φθηνότερα.Ωστόσο το θέμα δεν είναι τα 75 ευρώ αλλά η εργασία για ανεβοκατέβασμα σαμάν.Μεγάλο εξουσιοδοτημένο στο οποίο απευθύνθηκα για δεύτερη γνώμη μου είπε ξεκινάμε από 1000 ευρώ και βλέπουμε που θα φτάσουμε....και ακόμα τρέχω!
  9. Το παρέλαβα ήδη,η αίσθηση είναι σαν καινούριου και το κόστος κρατήθηκε πολύ χαμηλά,όσο θα κόστιζε αλλαγή δίσκου σε εξουσιοδοτημένο... Ζητώ συγνώμη για το offtopic, θα βάλω και εγώ τα bilstein b6 (κίτρινα-όχι χαμηλώματος)-μπορούμε να το συζητήσουμε στη αντίστοιχη ενότητα,αν και τα σχέδια μου τα χάλασαν προσωρινά το Σάββατο το απόγευμα που το βρήκα παρκαρισμένο με τη πόρτα ελαφρώς βουλιαγμένη...Φυσικά ούτε λόγος για στοιχεία...
  10. Να κάνω και ένα συμπληρωματικό post...Στη φώτο παρακάτω φαίνονται τα οπίσθια ρουλεμάν του σασμάν ενός 5τάχυτου 8p.Είναι αυτά που βγήκαν από το δικό μου.Το δεξί περιστρέφοντας το γυρίζει βελούδινα και αθόρυβα.Το αριστερό ήταν τραχύ σε αίσθηση και έκανε θόρυβο...Κατάλαβα αμέσως για ποιό λόγο έκανε τόσο θόρυβο όταν περιστρεφόταν στα 120-150 km/h...Αλλάχθηκαν επίσης και το ρουλεμάν στο οποίο πατάει το πλατό,ήταν σε κακή κατάσταση όπως επίσης μπήκε νέος δίσκος και πλατό της luk.Φρέσκιες βαλβολίνες και παρέλαβα το αυτοκίνητο σαν καινούριο.
  11. Τους τελευταίους 2-3 μήνες όποτε έβγαινα εθνική ή Αττική οδό με πατημένο πάντα το γκάζι άκουγα ένα 'βουπ βουπ'' ανάλογης έντασης με το πόσο πατούσα το γκάζι....όταν άφηνα γκάζι σταματούσε...Το είχα αμελήσει μέχρι που πριν 2 Σαββατοκύριακα κατεβαίνοντας για Ναύπλιο ο άσχημος ήχος ήταν ανάλογης έντασης με τον ήχο του κινητήρα και πιστέψτε με,ένα 8βάλβιδο 1600άρι 8p με 5τάχυτο κιβώτιο κάνει αρκετό θόρυβο στα 140...Επίσκεψη στον μηχανικό,καταλήγει σε πίσω ρουλεμάν σασμάν,τη διάγνωση επιβεβαίωσε και ο μηχανικος κεντρικής αντιπροσωπείας που πήγα για 2η γνώμη,χωρίς να του αναφέρω κάτι...Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο είναι μέσα για άνοιγμα σασμάν-έχω 165000 km,δεν το σκέφτηκα στιγμή για μεταχειρισμένο,θα γίνει αντικατάσταση των ρουλεμάν,αλλαγή δίσκου και πλατώ αφού είναι ευκαιρία άσχετα αν έχουν 40-50000 km καθώς και τρομπάκι...Αφού ήρθε η ψυχρολουσία αποφάσισα να αλλάξω και τα 4 sachs supertouring με bilstein κίτρινα καθώς και τις βάσεις αμορτισέρ μιας και η μπροστά αριστερή τρίζει άσχημα...Αναμένεται ένα μεγάλο κόστος το οποίο είναι μονόδρομος εφόσον θέλω το αυτοκίνητο ετοιμοπόλεμο σε άψογη κατάσταση...Κάθε άποψη για τα αμορτισέρ δεκτή!
  12. Αναμένουμε εντυπώσεις.Δυστυχώς ο δικός μου μαγνήτης ξεκόλλησε μετά από 1-1.5 χρόνο,το επανατοποθέτησα αλλά τον έχω βάλει ελαφρώς πιο χαμηλά και καμιά φορά ανοίγει το καπάκι λόγω ασθενέστερου μαγνητικού πεδίου.Η λύση της μαγνητοταινίας πρέπει να είναι πιο σωστή αφού δε χρειάζεται να κολληθεί στο πλαϊ αλλά στο πάνω μέρος συνεπώς δεν υπάρχει ο κίνδυνος να ξεκολλήσει.
  13. Στη θέση σου θα πήγαινα απευθείας σε 18αρα και μάλιστα στη συγκεκριμένη της παρακάτω φώτο όπως λες και εσύ.Λίγα Α1 έχω δεί με τη συγκεκριμένη.Σημασία έχει βέβαια να βρείς καλή ρέπλικα.Στο car gr πάντως υπάρχουν προς πώληση.Αν μπορείς να δώσεις τις δικές στα 700 μην το σκέφτεσαι καθόλου,!
  14. Μένει αναμμένο για κάποιο χρονικό διάστημα κάποιων λεπτών-δεν ξέρω πόσα ακριβώς...10 με 20 περίπου από τη στιγμή που θα κλειδώσεις το αυτοκίνητο.Μετά σβήνει μόνο του,όπως σβήενι και η πλαφονιέρα στα 20 λεπτά ή το ραδιόφωνο... Γνώμη μου είναι σε περίπτωση σπασμένου αμορτισέρ να αφαιρεθεί το λαμπάκι,σε βάθος χρόνου θα επιβαρύνει αρκετά τη μπαταρία,ειδικά αν ανάβεις και σβήνεις αρκετές φορές μέσα στη μέρα το αυτοκίνητο. Πάντως την επισκευή τη κρίνω εύκολη και σε δεύτερη φάση θέλω να τρυπήσω το κυλινδράκι και να ρίξω σιλικόνη για να βοηθήσω τη κίνηση ώστε να μη ξανασπάσει.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.