Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

JIM A3

Member
  • Content Count

    651
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

JIM A3 last won the day on August 5 2015

JIM A3 had the most liked content!

Community Reputation

398 Excellent

About JIM A3

  • Birthday 01/09/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 8P 1.6

Recent Profile Visitors

4,723 profile views
  1. Ως ανταλλακτικό ο μηχανικός μου το χρέωσε γύρω στα 75 ευρώ,φαντάζομαι αυτό το κιτ επισκευής θα έρχεται αρκετά φθηνότερα.Ωστόσο το θέμα δεν είναι τα 75 ευρώ αλλά η εργασία για ανεβοκατέβασμα σαμάν.Μεγάλο εξουσιοδοτημένο στο οποίο απευθύνθηκα για δεύτερη γνώμη μου είπε ξεκινάμε από 1000 ευρώ και βλέπουμε που θα φτάσουμε....και ακόμα τρέχω!
  2. Το παρέλαβα ήδη,η αίσθηση είναι σαν καινούριου και το κόστος κρατήθηκε πολύ χαμηλά,όσο θα κόστιζε αλλαγή δίσκου σε εξουσιοδοτημένο... Ζητώ συγνώμη για το offtopic, θα βάλω και εγώ τα bilstein b6 (κίτρινα-όχι χαμηλώματος)-μπορούμε να το συζητήσουμε στη αντίστοιχη ενότητα,αν και τα σχέδια μου τα χάλασαν προσωρινά το Σάββατο το απόγευμα που το βρήκα παρκαρισμένο με τη πόρτα ελαφρώς βουλιαγμένη...Φυσικά ούτε λόγος για στοιχεία...
  3. Να κάνω και ένα συμπληρωματικό post...Στη φώτο παρακάτω φαίνονται τα οπίσθια ρουλεμάν του σασμάν ενός 5τάχυτου 8p.Είναι αυτά που βγήκαν από το δικό μου.Το δεξί περιστρέφοντας το γυρίζει βελούδινα και αθόρυβα.Το αριστερό ήταν τραχύ σε αίσθηση και έκανε θόρυβο...Κατάλαβα αμέσως για ποιό λόγο έκανε τόσο θόρυβο όταν περιστρεφόταν στα 120-150 km/h...Αλλάχθηκαν επίσης και το ρουλεμάν στο οποίο πατάει το πλατό,ήταν σε κακή κατάσταση όπως επίσης μπήκε νέος δίσκος και πλατό της luk.Φρέσκιες βαλβολίνες και παρέλαβα το αυτοκίνητο σαν καινούριο.
  4. Τους τελευταίους 2-3 μήνες όποτε έβγαινα εθνική ή Αττική οδό με πατημένο πάντα το γκάζι άκουγα ένα 'βουπ βουπ'' ανάλογης έντασης με το πόσο πατούσα το γκάζι....όταν άφηνα γκάζι σταματούσε...Το είχα αμελήσει μέχρι που πριν 2 Σαββατοκύριακα κατεβαίνοντας για Ναύπλιο ο άσχημος ήχος ήταν ανάλογης έντασης με τον ήχο του κινητήρα και πιστέψτε με,ένα 8βάλβιδο 1600άρι 8p με 5τάχυτο κιβώτιο κάνει αρκετό θόρυβο στα 140...Επίσκεψη στον μηχανικό,καταλήγει σε πίσω ρουλεμάν σασμάν,τη διάγνωση επιβεβαίωσε και ο μηχανικος κεντρικής αντιπροσωπείας που πήγα για 2η γνώμη,χωρίς να του αναφέρω κάτι...Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο είναι μέσα για άνοιγμα σασμάν-έχω 165000 km,δεν το σκέφτηκα στιγμή για μεταχειρισμένο,θα γίνει αντικατάσταση των ρουλεμάν,αλλαγή δίσκου και πλατώ αφού είναι ευκαιρία άσχετα αν έχουν 40-50000 km καθώς και τρομπάκι...Αφού ήρθε η ψυχρολουσία αποφάσισα να αλλάξω και τα 4 sachs supertouring με bilstein κίτρινα καθώς και τις βάσεις αμορτισέρ μιας και η μπροστά αριστερή τρίζει άσχημα...Αναμένεται ένα μεγάλο κόστος το οποίο είναι μονόδρομος εφόσον θέλω το αυτοκίνητο ετοιμοπόλεμο σε άψογη κατάσταση...Κάθε άποψη για τα αμορτισέρ δεκτή!
  5. JIM A3

    Ζαντες 17 σε α1

    Στη θέση σου θα πήγαινα απευθείας σε 18αρα και μάλιστα στη συγκεκριμένη της παρακάτω φώτο όπως λες και εσύ.Λίγα Α1 έχω δεί με τη συγκεκριμένη.Σημασία έχει βέβαια να βρείς καλή ρέπλικα.Στο car gr πάντως υπάρχουν προς πώληση.Αν μπορείς να δώσεις τις δικές στα 700 μην το σκέφτεσαι καθόλου,!
  6. Όπως βλέπω μέχρι στιγμής πάμε μάλλον κατά αύξοντα αριθμό ίππων....
  7. Κάνω λοιπόν την αρχή με τον παλαίμαχο οχταβάλβιδο μου!Οι φήμες λένε ότι καίει και μαζούτ! Πάντως μετά από 11 χρόνια,146000km και ευλαβική συντήρηση εξακολουθεί να μη καίει σταγόνα λάδι. Το φίλτρο της k&n πλέον έχει αφαιρεθεί και έχει μπεί το εργοστασιακό χάρτινο.Το αυτοκολλητάκι της k&n βγήκε αφού τράβηξα τη φώτο. Πάντα είχα στο μυαλό μου να αντικαταστήσω τις τάπες λαδιού και νερού με τις αντίστοιχες χρωμίου,ίσως γίνει στο μέλλον...
  8. Το ''περίεργο'' είναι ότι μόλυναν 40-50 φορές πάνω από το επιτρεπτό.Μιλάμε για τεράστια απόκλιση όταν ακόμα και το διπλάσιο θα γινόταν θέμα...
  9. Τροφή για σκέψη και εδώ θα είμαστε να τα συζητάμε,είναι κάτι που θέλω να κάνω και εγώ στο μέλλον... http://www.12-gaugegarage.com/index.html
  10. Πέρα από το αστείο μπορεί και η Ελλάδα να ζητήσει αποζημιώσεις για διαφυγόντα κέρδη από τέλη κυκλοφορίας που δεν εισπράχθηκαν γιατί θεωρητικά το αυτοκίνητο εξέπεμπε κάτω από 100gr και μέχρι στιγμής δεν πλήρωνε τίποτα...Θα ξεκινήσουν άπειρες δικαστικές διαμάχες με πολλές χώρες και βέβαια πολλούς οργανισμούς. Και ένα άρθρο από το drive για το πως λειτουργούσε η συσκευή και το οποίο αποδεικνύει δόλο απο τη πλευρά της vw. http://www.drive.gr/news/kosmos/skandalo-vw-pos-leitoyrgoyse-i-syskeyi-parakampsis-ton-dokimon-kaysaerion
  11. 18 δις πρόστιμο και 13 δις απώλειες μετοχών μέχρι στιγμής δεν θα τις άντεχε ένα εύρωστο κράτος,πόσο μάλλον μια εταιρεία,όσο μεγάλη και αν είναι.Αβέβαιο το μέλλον του ομίλου...
  12. Χθές με 40,5 βαθμούς κελσίου στο αεροδρόμιο! (γερμανικές πινακίδες). Η φώτο μπήκε για το Α3 έτσι?
  13. Το απόλυτο,με ελληνικές πινακίδες.RS4 B8. Πανέμορφο,άγριο και διακριτικό ταυτόχρονα.Αυτοκίνητο με ουσία.
  14. Για τα καμμένα pixels υπάρχει και η παρακάτω λύση μιας και την ακολούθησε φίλος. http://tachopix.de/ Αφαίρεσε ολόκληρο το κοντέρ το έστειλε Γερμανία,οι τύποι το επισκεύασαν και το ξαναέστειλαν πίσω τη μέρα που το παρέλαβαν.Χρειάστηκε 1 εβδομάδα για να πάει και να έρθει κατά την οποία εννοείται το αμάξι δεν κουνήθηκε.Όλα αυτά σε περίπτωση που δεν βρείς κάποιον εγχώριο.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.