Jump to content

The Dog

Επαγγελματίες
  • Content Count

    1,928
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

The Dog last won the day on April 11 2011

The Dog had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About The Dog

  • Birthday 03/31/1981

Contact Methods

  • MSN
    panicos_2000@hotmail.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nicosia, Cyprus

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6.B5 , A3 3.2 S3 8V

Recent Profile Visitors

7,467 profile views
  1. Πάω για dog-sequential... Επίσης αλλάζω λίγο το setup .Κανω compound charging
  2. Νέες ζαντες. Θα είναι θέμα το fitting αλλα πιστεύω θα το κανονίσω Διάστασης 19χ8,5 ΕΤ20 Το κιβώτιο φτιάχτηκε αλλα κάνει φασαρία (προφανώς δεν shimarane σωστά). Σκεφτουμε για sequential ....
  3. Για να δουμε...Το παιδεύω χρόνια αυτό το project... Έρχεται twin disk μήπως και ηρεμήσω λιγο απο τοσα προβλήματα με τον συμπλέκτη,,,
  4. Έσπασα το κιβώτιο πριν κανένα 2μηνο. Γύρισε το ρουλεμάν του imput shaft μέσα στην κάσα.. Μέτα από αρκετό ψάξιμο αποφάσισα να βάλω bush και όχι να αγοράσω καινούργιο... Αυριο λογικα θα είναι έτοιμο , ελπίζω να προλάβω να το tunaro
  5. Pics και video απο dyno... Τo video είναι από Παρασκευή που είχαμε ακόμα προβλήματα με το map. http://s76.photobucket.com/user/Panicos/media/1049887_649026591791593_905887202_n_zps5b0e343c.mp4.html Φτάσαμε 750whp με VP Q16.... μετά έσπασε ο συμπλέκτης παλι....
  6. Ελπίζω να βρω και Κύπρο το τεύχος
  7. Πριν ενα μηνά έσπασε δίσκο πάλι μαζί με πεταλούδα... Σήμερα επιδιορθώθηκε...να δούμε εάν μας αντέξει για 2μπαρα τώρα .....
  8. Τα μπεκ ηταν τελικά προβληματικά. Έμειναν συνεχεία ανοικτα ψεκάζοντας ολο το καύσιμου στο θάλαμο. Δυστυχώς άργησα να καταλαβω πως έκανε hydrolock το μοτερ όμως δεν έκανε ζημιά. Μου έστειλα S3 μπεκ ο Μανός (μέχρι να βρούμε τι φταίει με τα άλλα) να το στρώσω και έχω κάνει 1000km . Υπάρχει ένα θέμα με το υδραυλικό σύστημα του συμπλέκτη που μας ταλαιπωρεί αρκετά. Φαίνεται πως η master cylinder δεν είναι αρκετά δυνατή για το FX850. Δεν βρίσκω καποιο update για την συγκεκριμένη (μόνο του προηγούμενου μοντέλου).Εαν γνωρίζει κάποιος κάτι ας το μοιραστεί μαζί μας.... Αααα...Η Ct6062 billet πήρε δρόμο.. Έβαλα μια custom Ct6562 billet γia 840hp
  9. Τελειώσαμε και με το μοτέρ.Έτοιμο .. Περιμένουμε τα μπεκ τώρα...
  10. Ωραία νούμερα. Κανένα dynoplot υπάρχει? Ξέρεις το μοντέλο Mustang που πήγες?
  11. Το πήρες για το Ibiza Cupra? Είσαι mk5 έτσι? Θα θέλει (εάν θυμάμαι καλά) επιμήκυνση ο άξονας της.... Τίποτα δύσκολο Κάπου έχω logs και dyno-plots απο 0,8 spring kai 1 bar spring.......
  12. Δεν έχει τόση διαδρομή το εμβολακι.. Αααα..και μένεις και από καύσιμο...
  13. Επιτελούς ήρθαν τα πράγματα που περίμενα οποίαν συνεχίζω απο σήμερα... Άλλαξα και πειρους στα JE μετά από παρότρυνσή του φίλου Μανου (RS POWERTEAM) που btw ευχαριστώ για την βοήθεια. Για την ιστορία , η θέση του κατασκευαστεί (JE) είναι πως δεν χρειάζονταν αλλαγή μιας και είναι οκ για 200hp ανά πείρο. Τους άλλαξα όμως για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μένουν μονό τα μπεκ τώρα ...
  14. Ωραίο διάγραμμα .. Γραμικοτατο. Έβαλε καθόλου smoothing o dynoman? Πληροφοριακά. Με 0.8 bar ελατήριο wg φτάνεις 221whp (252 στρόφαλο) με μαμά turbo. 300hp+ με υβρίδιο Κ04 ???hp stage 3
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.