Jump to content

escape_A3

VIP Member
  • Content Count

    616
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

escape_A3 last won the day on August 18 2017

escape_A3 had the most liked content!

Community Reputation

270 Excellent

About escape_A3

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3

Recent Profile Visitors

3,031 profile views
  1. για τα bold Θα πω ένα πράγμα...έχουν χρεώσει εργασία αλλαγής φίλτρου αέρα, σε αμάξι με custom εισαγωγή-φιλτροχωάνη.... ...και πολλαααα άλλα σοβαρά θέματα, που δεν είναι της παρούσης να γίνει αναφορά.
  2. Το ίδιο ακριβώς ακούω και εγώ (από σχεδόν μέση διαδρομή έως τέρμα δεξιά ήχος σαν μεταλλάκι) αλλά πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σε κάποιο σημείο τους, επειδή τα τακάκια εμπρός δεν τα έχω αλλάξει ποτέ, στις 95.000 χλμ (έχουν ψωμί ακόμα). Ίδιους θορύβους με τικ-τικ, άκουγα από τα πίσω φρένα (μέχρι που άλλαξα τακάκια και σταμάτησαν όλα) μόνο οταν πάρκαρα σε συνθήκες ησυχίας και έκανα μπρος-πίσω, στο απαλό πάτημα φρένου...ήταν σαν να είχαν πάρει τζόγο, λόγω λίγου υλικού, που είχε απομείνει. Σ.Σ.: δεν είχα-έχω κανένα σφύριγμα όταν πατάω φρένο σε συνθήκες οδήγησης. Μήπως Γιώργο κάτι γίνεται με το ζεσταμένο φερμουίτ στα τακάκια / δαγκάνες?
  3. Καταρχήν, περαστικά σου! Θα πρότεινα να χρησιμοποιήσεις, συντηρητή μπαταρίας. Το να βάζεις σε λειτουργία το μοτέρ, δεν θα «δουλέψει» σωστά, επειδή η μπαταρία δεν προλαβαίνει να φορτιστεί όπως πρέπει.
  4. Από προσωπική μου πολύχρονη εμπειρία με τις λεντ, από Ελλάδα και ebay.... Ό,τι λάμπα πήρα από φυσικά καταστήματα Ελλάδα, οι οποίες ήταν ακριβές δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Πχ, για της πινακίδας πισω, ειχα αγορασει εν έτει 2011 ενα ζευγαρι στα 12 ευρω περίπου, αλλα εβγαζαν πολυ φως και τις χαρισα σε φιλο μου με ενα leon. Οι συγκεκριμενες ηταν αριστες λειτουργικα (χωρις errors και τρεμοπαιγματα). Εκτοτε έχω αλλάξει 5-6 ζευγάρια ανα καιρους αγορασμένα απο ebay-Κινας, με σκοπό να πετύχω τον απαλό χαμηλό φωτισμό και χρώμα, με τις oem....κόστος, περί τα 15 ευρω maximum για όλα αυτα τα ζευγαρια....μηδαμινό κόστος...άλλες λάμπες οντως τρεμόπαιζαν λιγο (οι λεγόμενες Cree), ενώ άλλες απλά φώτιζαν και πάλι πολύ. 15 ευρω (μην πω και 10 για ολα τα ζευγαρια)...επομένως κλαιν-μάιν. Αλλαξα δοκιμαστικά στην αρχη, τις φρενου με φτηνες 2 ευρω το ζευγαρι, αλλα δεν ειχαν απόδοση-ποιοτητα φωτισμου. Άλλαξα, τεικά, όλες τις εξωτερικές-περιφερικές (εμπρος φλας, πισω φλας, πισω πορειας, πισω στοπ, όπισθεν) με ακριβές λεντ, περι τα 20 ευρω το ζευγαρι, απο ebay, μαγαζια με εδρα Αγγλια και η αλλαγη φωτισμου απόδοσης-έντασης είναι απίστευη, ΧΩΡΙΣ κανένα λειτουργικό πρόβλημα μέχρι στιγμης (τις έχω πολλους μηνες φορεμενες και πραγματικα τις απολαμβανω) Εννοειται, οτι οι ακριβες που τελικα πήρα, είτε δεν υπηρχαν σε κινέζικα μαγαζια, είτε δεν ρίσκαρα να τις παρω από εκεί. Φιλικά
  5. Καλορίζικες Χριστόφορε! Θα πρότεινα να μην ξεφύγεις πολύ από το oem στήσιμο (που ήδη έχει αλλάξει αρκετά με πιο χοντρή πίσω σε σχέση με εμπρός) Βάλε και την εμπρός, συνήθισε το λίγο καιρό, και πειραματίζεσαι μετά...ήδη με μόνο την πίσω φορεμενη, έχει αλλάξει η «γεωμετρία» κύλησης του αμαξώματος αρκετά. Γνώμη μου...
  6. Βάσει του κωδικού αυτών που πήρες, βλέπω ότι πίσω από ~22 oem πήγες σε 26, άρα +4mm, ενώ μπροστά πήγες +2mm μόνο. Αυτές οι τιμές, δηλαδή πιο παχιά πίσω σε σχέση με εμπρός, στα ΕΜΠΡΟΣθιοκίνητα αυξάνει κατά πολύ την υπερστροφή. Φαντάζομαι εσένα είναι οκ λόγω 4wd.
  7. Το είδα ότι εσύ έχεις πιο λεπτή μπροστά σε σχέση με την πίσω, λόγω 4κίνησης...απλά το παχος μας είναι διαφορετικό...δεν γνωρίζω πια είναι η σωστή αναλογία για το δικό σου-είχα ψάξει μόνο για το δικό μου που έχει πιο χοντρή εμπρός εργοστασιακά, οπότε και διατήρησα την ενδεδειγμένη αναλογία, από 22 εμπρός/ 21 πίσω, πήγα σε 26/22. Προφανώς εσένα από εργοστάσιο έχει πιο χοντρή πίσω (φαντάζομαι). Πάντως όταν και εγώ έπιασα στα χέρια μου τις h&r, οι oem μου έμοιαζαν κινεζικό παιχνίδι.
  8. Άλλαξα τις δικές μου το καλοκαίρι (έβαλα τις ίδιες HR 26/22) και σε καταλαβαίνω Όσο ζύγιζαν οι 2 παλιές μαζί, ζύγιζε η μια 22άρα HR (έχω αναφέρει στο αντίστοιχο τόπικ). Πολύ καλή ποιότητα! edit: και που να δεις αλλαγή στην οδήγηση... καλοριζικες
  9. Από eBay Αγγλίας πήρα τη δικιά μου πριν κανά χρόνο με έξοδα αποστολής 290 περίπου. Ποιότητα άριστη (κανένα ψεγάδι, όντας ιδιότροπος)...δες και eBay.
  10. ...σωστά και να προσθέσω, ότι σε περίπτωση πυρκαγιάς (μικρής θεωρητικά) το υλικό αυτό λιώνει και στάζοντας έχει και κατασβεστικές ιδιότητες...κάπου το είχα διαβάσει.
  11. Συμφωνώ με Χριστόφορο και προσθέτω, ότι το σήμα του S3 (της γρίλιας) κατ´εμέ είναι συνδεδεμένο με τις γνωστές-κλασικές κάθετες νίκελ (ή μαύρες) ρίγες, όλων των “S” Είτε σε απλό Α3 βάζεις γρίλια μόνο, RS3 (χωρίς εννοείται σηματάκια S,κλπ) Είτε “ala Χριστόφορος” Γνώμη μου- Δημήτρης...εεε....συγνώμη, Ανδρέας
  12. Αυτό, που λες, ισχύει για όσους ντύνουν με κουβέρτες, τα χταπόδια - downpipe, για αυτό και ορισμένα σπάνε-ραγίζουν...εκεί χρειάζεται απορροή της θερμότητας, μέσω των σωλήνων.Στο συγκεκριμένο θέμα, της μόνωσης της εισαγωγής, χρειάζεται το αντίστροφο, δλδ να διατηρείς (όσο γίνεται) τον ¨κρυο¨ αέρα στην ίδια θερμοκρασία, από το φίλτρο μέχρι την πρώτη φτερωτή, χωρίς να ζεσταίνεται από τον σωλήνα, που τον μεταφέρει, ο οποίος με τη σειρά του ζεσταίνεται πολύ, από όλο το μοτερ-μηχανοστάσιο (αν και κατά ορισμένες απόψεις η ταχύτητα μεταφοράς του αέρα είναι τόσο μεγάλη που δεν προλαβαίνει καν να ζεσταθεί). Ωραίος...αλλά και εγώ το φοβόμουν, για νερά και χτύπημα στο καπώ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.