Jump to content

Stelios

Member
  • Posts

    72
  • Joined

  • Last visited

About Stelios

  • Birthday 08/16/1973

Contact Methods

  • MSN
    sthlianos051@hotmail.com
  • Website URL
    http://sthlianos051.spaces.live.com
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    sthlianos051@yahoo.gr

Profile Information

  • Location
    Ρεθυμνον,Κρητη
  • Interests
    Μηχανοκινητος Αθλητησμος,γυμναστηριο,σκοποβολη,διαβασμα,εκδρομες,clubing μεχρι πρωιας,μουσικη,εξυπνα κοριτσια,

Stelios's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Ειναι φιλε μου αυτο, αλλα κατσε ν'ανοιξω ενα topic σχετικο με τον προαιρετικο εξοπλισμο των Audi γενικα, στα γενικα θεματα αυτοκινητου........
  2. Παρη σ'ευχαρηστω για τις προτασεις σου,τις λαμβανω υποψη μου. θα τα πουμε καποια στιγμη και απο κοντα. Ειναι γεγονος οτι η mtm εχει μια ιδιαιτερη σχεση με την audi ..παντα τα προγραματα της ειναι πιο ΄'εργοστασιακα''στο σεταρισμα τους πιο φιλικα για τον κινητηρα και αρκουντος αξιοπιστα απο το ψαξιμο που εχω κανει εως τωρα.Παρολο που η ''εργοστασιακη'' ομαδα ειναι η ABT ωστοσο η mtm πρωτη ''εσπασε'' ξεκλειδωσε τον εγκεφαλο στα TFSI κατι που οπως ομολογησε και η ιδια ειναι εξαιρετικα δυσκολο .τωρα λιγες μερες μετα την παρουσιαση του καινουριου S3 πρωτη παρουσιασε προγραμα ενω οι αλλες γνωστες εταιριες ακομα τιποτα.φαινεται καποιοι εκει μεσα εχουν πολυ καλη πληροφορηση ''εκ των εσω'' Το καινουριο S3 FSI εδειξε στο dynojet 270 αλογα στον στροφαλο και ειναι σιγουρα ενα δυνατο αυτοκινητο αλλα αφου μπορω να βγαλω απο τον κινητηρα του αλλα 40 αλογα με ασφαλεια σιγουρια και εγγυηση γιατι να μην το κανω? Για την ωρα προγραματιζω να το αγορασω θα το κανω ειδικη παραγγελια με αρκετα extra που θ'ανεβασουν την τιμη στα 50.000 ευρο περιπου ,φανταζομαι θα περιμενω 5 μηνες ισως και παραπανω,και ισως του βαλω και το προγραμα στο καπακι ,χωρις αυτο να σημαινει οτι θ'αρχησω να το σπαω συναιχεια και ειδικα στην αρχη παντως θα συνεχισω να την ψαχνω.....
  3. Να σε ρωτησω κατι? στις 8.000 στροφες δεν εχουν τελειωσει οι εκεντροφοροι? αφου ανεβαζεις πιεση δεν θες και εκεντροφορους με μεγαλη διαρκεια-βυθησμα για να μπορεις να εκμεταλευτεις το turbo στο επακρο? μετα την βολτα ο λαιμος της εξατμισης μετα την πολαπλη γινεται ασπρος? η την πετας ακαυτη......(και δεν λεει) το S1 της Audi ξεκηναγε με 3000-35000 ρελαντι και τελειωνε στις 9000 (και βαλε) για να βγαλει τα 450 αλογα ( στο ντεμπουτο του) αλλα ρε συ τι ηχος ητανε αυτος ε? ιδικα μετα τις 6.000 που συνχρονιζαν οι εκεντροφοροι ηταν ποημα.... ε? δεν ξερω αν θυμασε....
  4. Φιλαρακο πρεπει να πεταει ετσι? φανταζομαι οτι θα εισαι υπερ ευχαρηστημενος ε?
  5. Φιλε ειδα στο σχετικο side οτι σου στελνει εγγεφαλο με 1200 ευρο και δινει 310ps για το S3. για πιο λογο κανουν αναπρογραματισμο εδω? βοηθησε με λιγο γιατι ειμαι και ψιλοασχετος με τα προγραματα...
  6. Παιδια ετοιμαζομαι ν'αγορασω το καινουριο S3 FSI και θα ηθελα να του βαλω προγραμα προκειμενου να παρω τα μεγιστα απο αυτον τον θαυμασιο κινητηρα χωρις να τον θεσω σε κινδυνο.... το οικονομικο δεν με απασχολει και προσανατολιζομαι στον εγγεφαλο της mtm. θα ηθελα σας παρακαλω πολυ τις συμβουλες σας η εντυπωσεις απο το προγραμα αυτο τουλαχιστον στα 2.0T FSI ,για να παρω μια ιδεα..ενδιαφερομαι για 1 το σταδιο μονο. Ευχαριστω πολυ
  7. πας γυρευοντας μπλεξιματα.....αστο....... καλυτερα αλλο μοτερ η αμαξι.....
  8. Δεν νομιζω παιδια οτι ενα αυτοκινητο με τοσο στιβαρο σασι και με ενα εξισου καλο συστημα διευθυνσης οπως του 8P χρειαζεται μπαρα θολου....Μια καλη αναρτηση χρειαζεται γιατι η μαμα ΔΕΝ κανει για γρηγορη οδηγηση και λαστιχα με λιγο πιο μαλακη γομα απο τα μαμα (ελληνικη ασφαλτος) και τιποτε αλλο. το αμαξι κατα τα αλλα στην γεωμετρια του ειναι πολυ σωστο και αντιδρα παντα προβλεψιμα και ουδετερα ακομα και σε καπος ατσαλη οδηγηση..η υπερστροφη ειναι προοδευτικη και απλα περνει μεγαλες κλισεις λογο μαλακης αναρτησης .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.