Jump to content

bs3

Member
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About bs3

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi s3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αυτά τα σκασιματα μπορει να ακούγοντε λόγω DSG, Όλα έχουν την τάση να ακούγοντε στις αλλαγές ειδικά όταν δουλεύει μεγάλες πιέσεις. Πιστεύω πως ένα χειροκίνητο με αντίστοιχο setup δεν θα είχε τόσο έντονα σκασιματα στις αλλαγές.
  2. Πιστεύω πως έχει διαφορά στα σκασίματα που ακούμε από την εξάτμιση σε σχέση με τα σκασίματα που ακούγονται από τα crackles. Τα σκασιματα από την εξατμιση ακούγοντε παρατεταμένα και πολλά και δεν έχουν τόσο μεγάλη ενταση, ενώ τα crackles ακούγοντε σαν εκρηξεις όταν αφήσεις το γκάζι από τις 4500 στροφές. Η revo μπορεί να μην υποστηρίζει στα 8Ρ αλλά άλλοι προγραμματιστές ίσως το κάνουν. Σε κάποια βίντεο φαίνεται να το κάνουν και 8Ρ.
  3. Βάζω το vag com και κάνει γενικό scanning ?
  4. Λοιπόν ρώτησα στη revo για το overrun εαν μπορει να εφαρμοστεί στο δικό μου αυτοκίνητο και μου είπανε ότι μόνο σε κάποια μοντέλα 8V γίνεται. Ισως κολλάει αυτό που διάβασα σε ένα ξενο forum : The EU Mk7 R and S3 have a fifth injector and tune that when the system is non-res you get all sorts of good noises .... Really it's quite easy to map in, if you have tuned cars for years which is what Revo, Unitronic, APR and Eurodyne have been doing for years.
  5. Γεια σας θα ήθελα την βοήθεια σας για ένα σύμπτωμα που παρουσιάζεται στο αυτοκίνητο μου. Τους τελευταίους μήνες και το θυμήθηκα σήμερα που ξανα έκανα την ίδια διαδρομή με το audi , το πρωί καθως πηγαίνω για τη δουλειά και το αμαξι δεν έχει σηκώσει καλά καλά 90 βαθμούς, μιας και είμαι και αγουροξυπνημενος το πάω πολύ χαλαρά, σε μια ευθεια βάζω 5η και κινούμε περιπου στις 2000 στροφές το αυτοκίνητο αρχίζει και κάνει κάποια κοψίματα οχι πάρα πολύ έντονα , όμως είναι αρκετά αισθητά λες και έχει πρόβλημα στην τροφοδοσία , μόλις ομως σκάσω κατέβασμα και γκαζωσω τα κοψίματα παύουν και η επιτάχυνση είναι γραμμική. Όλα τα παραπάνω συμπτώματα συμβαίνουν μόνο όταν είναι κρύο και αμα ζεσταθεί παύουν. Δλδ κρύος κινητήρας και χαλαρά με χαμηλες στροφες και με σταθερό γκάζι κάνει τα νούμερα. Γκαζωνω με αρκετές στροφές και κανένα πρόβλημα. Πιστεύω πως αν ητανε θέμα τροφοδοσίας όταν θα γκαζωνα θα μου έκανε διακοπές. Το αυτοκίνητο έχει κάνει πρόσφατα σέρβις αλλά ξέχασα να ρωτήσω το μάστορα γιατί δεν του το πήγα εγώ κι είχα και καιρό να κάνω με αυτο το αμαξι την συγκεκριμένη διαδρομή ώστε να μου το παρουσιάσει. Επίσης τα μπουζι εχουνε αλλαχθεί στο προηγούμενο σέρβις.
  6. Καλησπέρα παίκτες, ήθελα όσοι έχετε γνώση να μου πείτε την γνώμη σας. Μ'αρέσει ο ήχος που βγάζει η εξατμιση από εργαλεία όπως το rs3 τα σκασιματα που κάνει σαν να είναι πυροβολισμοί, δλδ ο ίδιος ήχος που βγάζει και με το antilag με τη διαφορά ότι αυτόν τον ήχο που θέλω εγω να τον βγάζει στις αλλαγές ταχυτητας ή οταν αφηνεις το γκάζι. Παράδειγμα: Στις αρχές νόμιζα πως αυτό γίνεται εξαιτίας της πολύ μεγάλης ιπποδύναμης ή της απουσίας καταλύτη αλλά βλέπω ότι μπορεί να γίνει και σε αυτοκίνητα μαμά με λιγότερα αλογα όπως το hyundai i30N όχι βέβαια τόσο loud. Το ερώτημα μου λοιπόν είναι υπάρχει τρόπος να κάνω κι εγώ το δικό μου όχημα να ακούγεται ετσι στο setup που ειμαι ? Το αμάξι μου είναι audi s3 8p φπε περίπου 340 hp με revo και η εξάτμιση φουλ 76αρα. Μήπως πρέπει να βάλω πιο δυνατό πρόγραμμα με flatshift ούτως ώστε να ακούγεται στις δυνατές αλλαγές και το revmatcing ? Κι αν ναι προκαλεί ζημιές όπως το antilag ?
  7. Σημερα το πρωι εβαλα βιαστηκά το s3 μου μπροστα κι εφυγα επειδη δεν ηθελα πρωι πρωι να εχω μουσικη πηγα να το χαμηλωσω, Ομως το ηχοσυστημα (εργοστασιακο audi concert ) δεν ανταποκρινοταν, εκανα να ανεβασω , να χαμηλωσω ενταση αυτο ομως τιποτα, Δοκιμασα απο τα χειριστηρια στο τιμονι παλι τιποτα, πατησα ολα τα κουμπια χωρις καμια ανταποκριση. Το μονο που έκανε ητανε να κλεινει κανονικα στο παρατεταμενο πατημα. Αφου το εσβησα το ξανα βαζω μπροστα και δουλευε κανονικα. Ειπα ισως εφταιγε το βιαστικό άνοιγμα το πρωι. Το μεσημερι παω να το παρω , ξανα ομως τα ίδια το εσβησα 5-6 φορες, ξανα δοκιμασα μιση ωρα αργωτερα χωρις ομως καμια ανταποκριση , το μονο που κανει ειναι να σβηνει και να ανοιγει. Το εχει ανυιμετωπισει ξανα κανεις ? Εχετε καμια ιδεα ή παω για αλλο?
  8. Οχι δε κανει τπτ. Μονο στα συμπλεκταρισματα ακουγεται σε μικρες σχεσεις και ταχυτητες
  9. Οταν το πηγα στο μηχανικο και του ανεφερα το θορυβο μου ειχε πει να δουμε κι αυτη τη βαση αλλά την ειδε και ειπε οτι ειναι ενταξει. Θα μου πειτε βεβαια γιατι δεν τον ακουγε ο μηχανικος τον θόρυβο . Οταν το πηγα δε το εκανε πολυ εντονα και δεν το εκανε και παντα. Τωρα βρηκα τον τροπο να το κανω να ακουγεται οποτε θελω.
  10. Στο προηγουμενο σερβις που ειχα βαλει το μηχανικο να τσεκαρει τις βασεις ειχε πει πως ειναι μια χαρα.
  11. Εδω και καποιους μηνες παρατηρω εναν θορυβο οταν κανω αλλαγη ταχυτητας στις αρχικες σχεσεις και σε αρχικη ταχυτητα κυριως αλλαγη απο πρωτη σε δευτερα οταν αφηνω καπως αποτομα το συμπλεκτη ακουω ενα γκουπ. Μου δινει την αισθηση οτι ο ηχος ερχεται μεσα απο το τιμονι. Εχω αλλαξει εδω και 5 χρονια δισκο και βολαν βαζωντας τον ενισχυμενο sachs αλλά δεν ειχα ποτε θεματα. Επισης εκανα μια δοκιμη εβαλα το αμαξι σε μια ανηφορα για να ζοριζεται με το κωλο εβαλα οπισθεν και μολις αφηνα το συμπλεκτη αποτομα τοτε το γκουπ ακουγεται εντονοτερα. Τι μπορει να ειναι ? Το διχαλο ? Ειναι δυσκολη η αλλαγη του ?
  12. Η αλήθεια είναι το καλοκαίρι το κάνει ποιο πολύ. Το πρόβλημα λες είναι μεταξύ δείκτη και πλάκας? Μ εταιρεία λύθηκε?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.