Jump to content

antrikos13

Member
  • Content Count

    574
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

antrikos13 last won the day on March 30 2010

antrikos13 had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

About antrikos13

  • Birthday 08/18/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Audi...Panatha...

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi TT

Recent Profile Visitors

6,211 profile views
  1. BAM has electronically controlled cam chain tensioner whereas APX has mechanical unit (critical) BAM has exhaust gas temperature sensor (critical) APX has secondary air pump system(not critical) APX is narrowband Lambda - single pre-cat and BAM is Wideband - dual pre-cat and post cat. k04- 022 APΧcode ( no egt ''exhaust gas temperature'') and k04-023 BAM code ( with egt) ??????? Engine Code: APX Application: TT Model Year: 98-00 Standard Power: 225BHP Mounted: Transverse Compression Ratio: 9:1 Small port head and 20mm piston pin. Turbo: K04 Engine Code: BAM Application: S3, TT, Leon Cupra R Model Year: 00-05 Standard Power: 225BHP Mounted: Transverse Compression Ratio: 9:1 Small port head and 20mm piston pin. Turbo: K04
  2. Επειδή έχω διαβάσει διαφορετικές απόψεις στα ξένα forum ας αναπτύξουμε κάτι ξεκάθαρο!διαφορες σε μηχανικά μέρη και λειτουργίες, τύπο τουρμπινας,συμπίεση,αντοχές και οτι αλλο διαφέρει σε αυτούς τους 2 τύπους κινητήρα αλλά και τις ομοιότητες! Οι 2 κινητήρες ειναι 225 αλόγων με διαφορετικό τύπο k04 ενώ ο Apx έχει τοποθετηθεί σε TT mk1 μόνο!
  3. Πολύ καλή επιλογή η 015 αλλά για καινούρια την πληρώνεις χρυσάφι!!
  4. Αντρέα δεν δέχεσαι πμ.Γιατί;

  5. Το φανάρι έγινε σαν καινούργιο και μπήκε και ιδική κόλα για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα θόλωση!!Ευχαριστώ Γιάννη που μου υπενθύμισες αυτή την λύση!
  6. Οπότε η εργοστασιακή διάμετρος είναι 288 και το καρέ στα Α6 είναι 5*112!!Φρένα από Α4 β6 και β7 μπαίνουν κουτί!!Σωστα??
  7. To εχω δει και εγώ αυτό σε βίντεο στο youtube!Δλδ η μόνη λύση είναι αυτή???
  8. Όπως βλέπετε στην εικόνα το δεξί μου φανάρι έχει σπάσει μέσα!!Γνωρίζει κανείς αν αυτό το φανάρι ανοίγει και μπορώ να το φτιάξω, η πέταμα και παίρνω καινούργιο???? Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  9. Για να είμαι 100%Ότι δεν θα καεί ποτε ξανά και θα κουμπωσει ακόμα καλητερα!!μου φανεί περίεργο που δεν έχει ανοιχτεί τετοιο DIY!!!Είναι ρουτίνα στα 1.8Τ!!
  10. Αν δεις την τελευτεα φοτο είναι αλαγμενο Μαζί με 1-2 αλλα σωληνακια !!!όσο για τον θόρυβο αν το ακούς στο κρύο τουρμπισμα και όταν ζεστενετε το αμάξι σταματάει είναι κατα 99%η πολλαπλη!!
  11. Βρέθηκα με έναν φίλο μηχανικό στο σπίτι και είπαμε να λύσουμε ένα θέμα που είχα με την πολλαπλή εξαγωγής!! Φτιάξαμε καινούριες φλάντζες για το μαντέμι που κουμπώνει πάνω στο μοτέρ και για το κομμάτι που ενώνει την τουρμπίνα με το μαντέμι και αρχίσαμε το λύσιμο. Το φιλτροκούτι: Η εικόνα αφού έχει φύγει το φιλτροκούτι: Αφού αφαιρέθηκε το φιλτροκούτι μία πιο κοντινή φωτογραφία απο την τουρμποπολλαπλη και όπως βλέπετε η μία από τις τρεις βίδες που είναι πάνω στο τούρμπο είναι στον αέρα: Ξεκινάει η εργασία για να αφαιρεθεί η πολλαπλή, 13 βίδες που βιδώνουν την πολλαπλή πάνω στην εξαγωγή και οι 3 πάνω στο τούρμπο: Αφού έχει βγει η πολλαπλή εξαγωγής: Και τώρα αρχίζει η δουλειά πάνω στην πολλαπλή! Τρίψιμο να γίνει λεία η επιφάνεια και καθάρισμα μέσα στους αυλούς: Η μαμά φλάντζα και η καινούρια custom φλάντζα: Οι δύο καινούριες custom φλάντζες: Και τώρα ξεκινάει το δέσιμο εφοσόν τριφτεί η επιφάνεια της εξαγωγής και έχει ήδη τοποθετηθεί η νέα φλάνζτα πάνω στην εξαγωγή: Η πολλαπλή εξαγωγής τοποθετημένη πλέον: Το φιλτροκούτι έχει τοποθετηθεί και μένει η τοποθέτηση της αγελάδας, το πρίζωμα του μαφ, η τοποθέτηση της ασπίδας που είναι στη δεξιά πλευρά από το φιλτροκούτι και η σωστή τοποθέτηση στα σωληνάκια: Η δουλειά ολοκληρώθηκε επιτυχώς, το πρόβλημα που υπήρχε από τη διαρροή αέρα από την πολλαπλή εξαγωγής λόγω ότι είχαν χαλαρώσει οι βίδες και είχε καεί τελείως η μία φλάντζα της πολλαπλής που κουμπώνει με την τουρμπίνα. Να αναφέρω ακόμα ότι σχεδόν όλες οι βίδες εκτός απο δύο βγήκαν χωρίς καθόλου ζόρι και αυτό δείχνει τα πολλά χιλιόμετρα που είχε κάνει (200.000 χλμ.). Το πρόβήμα διαγνώστηκε διότι κατά το κρύο ξεκίνημα όταν άρχιζε το τούρμπο να ανεβάζει λίγο πίεση ακουγόταν ένας ήχος σαν μέταλλα να χτυπάνε μεταξύ τους (κροτάλισμα) που πλέον δεν το κάνει και βλέπω και διαφορά ότι στα ψηλά δεν πέφτει τόσο εύκολα η πίεση του τούρμπο όπως πριν. Αυτά από εμένα, ελπίζω με αυτό το post να βοηθήσω αυτούς που μπορεί να έχουν το ίδιο πρόβλημα!!!
  12. Λοιπόν....προγραμμα,φιλτρο ελεύθερο στο μαμά φιλτροκουτι,αγελάδα,σκαστρα forge 006 με κίτρινο Ελατηριο και manual boostcontroller με απλά πριζομενη την n 75 στο καλώδιο της!!αυτη την στιγμή δουλέυει στο 1.3 οβερ με 1.2 σταθερή η ποια πέφτει μετα τις 5000 σαλ!μετα την αλαγη του dp θέλω να προχωρήσω σε αναβάθμιση του προγράμματος σε 1.5 οβερ όπος δούλευε παλιότερα...απλά θέλω να το κάνω λίγο πιο ολοκληρωμένα!
  13. Οπότε καταλήγουμε Ότι για να δω διάφορα μόνο με το downpipe πρέπει να αλλάξω την διάμετρο σε 63,5 απο 55 πουυ είναι τώρα αν θημαμαι καλα και να κατεβασω τον νεο ελεύθερο καταλύτη πιο κάτω Μαζί με τον Λ!!!ποια θα είναι η διάφορα στην απόδοση;;;
  14. 1.Απο την μαμά εξατμιση ποια θα είναι η διάφορα αν αλαξω μόνο το downpipe σε 63,5;;;θα πάρει καθόλου το αυτοκίνητο η δεν έχει νόημα;; 2. Αν καταργησω τον καταλύτη στο νέο downpipe και αφήσω μόνο το σπηραλ θα μου ανάβει το τσεκ για τον λαμδα στον ΑΕΒ κινητήρα που δεν νιώθει και πολλα απο τα τσεκ ;; Έχω τις λύσεις απλά θέλω να δω και τις δικές σας!!!!thanks προκαταβολικά!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.