Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

georgio3gr

Member
  • Content Count

    5,449
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

georgio3gr last won the day on June 23 2018

georgio3gr had the most liked content!

Community Reputation

2,030 Excellent

About georgio3gr

  • Rank
    *****
  • Birthday 10/14/1984

Contact Methods

  • MSN
    georgio3gr@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κιλκίς

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

6,288 profile views
  1. Καλησπέρα. Από τα μοντέλα που ανέφερες, τα μπροστινά καθίσματα κουμπώνουν κανονικά στο Β8, έχω μόνο έναν ενδοιασμό για του Q5. Διαφορές έχουν σίγουρα και οι φίσσες... Τα πίσω δεν νομίζω ότι ταιριάζουν από κανένα από αυτά...
  2. Πανέμορφο και το χρώμα τα σπάει!!! Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς!!!
  3. georgio3gr

    A4 B7 1.8 TQ black

    Ρένο αν δεν έχεις θέμα, στείλε μου το όνομα του προγραμματιστή-θεου με πμ αλλά και αυτού που τελικά στο ρύθμισε μιας και ετοιμάζομαι για σφυρί στο Α4 (28rs setup με εξτέρναλ) και ψάχνομαι να αλλάξω πρόγραμμα...
  4. Αν αναφέρεσαι Παναγιώτη σε εντελώς μαμά s3, θεωρω ότι από στάση θα κάνει πέταγμα και μετά θα τον μαζέψεις πριν τα 400 μέτρα... Ρολ δεν πιστεύω οτι θα υπάρχει επαφή...
  5. georgio3gr

    A4 B8 by ianos

    Χωρίς να είμαι ειδικός, απλά ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τα ηλεκτρολογικα του αυτοκινήτου, φαντάζομαι το σκεπτικό της χρήσης του start-stop είναι ανάλογο ενός διακόπτη... Αν δλδ καταφέρει να επέμβει στην πλακέτα του boost controller, στο κουμπί που κάνει την εναλλαγή hi-low και αντ'αυτου παρεμβαλει τον start stop διακόπτη, τοτε είναι εφικτό... Είναι ακόμα πιο εύκολο αν έχεις ήδη bc που δέχεται κουμπάκι εξωτερικό όπου αντικαθιστάς αυτό με του start stop... Αν πιάνουν τα χέρια σου και κόβει το μυαλό σου, πολλά μπορείς να κάνεις... Και αν έχεις και λίγες γνώσεις προγραμματισμού, όχι να είσαι ειδικός, με την χρήση arduino και can bus shield μπορείς να κάνεις πράματα που ούτε φαντάζεσαι ότι μπορεί να κάνει το αμάξι...
  6. Είδατε και τα 2 τρομπακια Δημήτρη και δεν είναι;
  7. Αν όχι το ωραιότερο, από τα πιο ωραία Β8 που έχω δει!!! Να το χαίρεσαι φίλε μου!!!
  8. Μαρίνο το 2λιτρο 80αρι quattro έβγαινε και με 210 δίσκο και με 228. Απλά ο 210 άφηνε μεγάλο κενό στο βολάν και είχε και πλατό για 210. Εμείς βάλαμε πλατό sachs performance για 228 και τον αντίστοιχο 228 μαμά δίσκο τον άλλαξε υλικό με κέβλαρ... Φωτό από το σετ, αν και την έχω βάλει και παραπάνω... Το βολάν... Φαινεται που πατούσε ο παλιός δίσκος...
  9. Κοίτα, το βολάν είναι ίδιο απλά αλλά 80αρια φορούσαν 210mm δισκο (όπως αυτό που πήρα εγώ το βολάν) και άλλα 228mm. Δίσκο έβαλα καινούριο 228 mm από 80αρι ενισχυμένο με κεβλαρ (παραπάνω αντοχή από οργανικό) και πλατό Sachs performance πάλι για 80αρι. Στην ουσία το πλατό είχε το μεγαλύτερο κόστος... Πάντως επειδή έτυχε να οδηγήσω Β7 με Sachs performance κομπλέ σετ για διπλής μάζας και στο καπάκι το δικό μου, μπορώ να πω με σιγουριά ότι έχουν αρκετή διαφορά σε "βαρος"...
  10. Να'στε καλά παιδιά!!! Νίκο το βολάν κλπ είναι συνταγή του Ηλία (Τσιωνης). Αποτελείται από βολάν μονής από 80αρι 2λιτρο Quattro, πλατό Sachs performance και δίσκο κεβλαρ. Δείχνει να αντέχει ακόμα και τις εκκινήσεις που το έχω κάνει με 6000 στροφές... 😂😂😂 Το ίδιο φοράει και ο Ηλίας με gtx2863 στα 2+ bar. Αίσθηση εργοστασιακή και δεν μπορώ να καταλάβω προσωπικά τρέμουλο κλπ
  11. Το πρότζεκτ τελείωσε και το αμάξι κυκλοφορεί εδώ και πάνω δίμηνο ως quattro... Κατ'αρχας να πω ότι έλυσα το θέμα που είχα με την αντλία βενζίνης και το κόψιμο που μου έκανε ψηλά λόγω αδυναμίας να τραβήξει βενζίνη η αντλία (λόγω θέσης στο fwd)... Προς μεγάλη μου έκπληξη και μετά από δοκιμή με ίδιο Α4 quattro φιλου με ίδιο setup, εκεί που πριν ήταν 4 κενά ανοιγομενα μπροστά μου στα τελειώματα τεταρτης, πλέον είμαι ενάμισι αμάξι μπροστά, συνεπώς έγινε διπλή δουλειά. Στα των εντυπώσεων, το αμάξι διαπιστώνω ότι κάνει άλλο βάδισμα στον δρόμο, 1η-2α-3η εχει γίνει πολύ γρηγορότερο και ευστροφο (σ'αυτο ίσως βοηθάει και το βολάν μονής) αλλά η 5η του είναι αρκετά κοντή για να την κοφτιαζει στις 6800 στα 245. Σύντομα θα ανέβει και ο κόφτης οπότε θα τσιμπήσω κι από κει λίγη τελική ακόμα. Σε κατανάλωση δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα μεγάλη διαφορά και ας έχω μόλις 110χλμ στις 3000 στροφές της 5ης...
  12. Ίσως να είναι κάτι τελείως διαφορετικό στην δική σας περίπτωση (λόγω tfsi) αλλά το ίδιο θέμα είχα κι εγώ στο δικό μου 20ντ... Είχα aftermarket αντλία παροχής 320λιτρα και 550 μπεκ αλλά στις 6200 με πίεση 1.4 τερματιζαν τα μπεκ και έκλεινε πεταλουδα. Μετά από πολλές τροποποιήσεις, ψάξιμο σε ξένα forum κλπ κατεληξα ότι τελικά έφταιγε το σχήμα του ρεζερβουάρ στα fwd (δεν είχα μόνο εγώ το θέμα) και το καλαθάκι του καυσίμου. Πλέον με άλλο ρεζερβουάρ λόγω quattro, δεν έχω ούτε κοψίματα από πεταλούδα ούτε τπτ και στην κυριολεξία έχω κερδίσει μια κολώνα σε σχέση με πριν (πάρα το βάρος του quattro), δοκιμασμένο με το ίδιο αμάξι.. Γνώμη μου είναι να δείτε τον ψεκασμό των μπεκ μήπως είναι οριακη η τροφοδοσία και στο κάνει...
  13. Μήπως έχει πάρει κενά καποιος μπιλιοφορος σου Γιώργο; Παίζει να είναι από top mount?
  14. Εγώ πάλι θεωρώ μικρό το 38αρι της tial για gtx2867 GEN 2. Φυσικά υπάρχει και 38αρι στο εμπόριο ακόμα και για πολύ μεγάλες ιπποδυνάμεις αλλά όχι τα κλασικά της tial - turbosmart κλπ που κυκλοφορούν. Το ότι είχες έξω το εξτερναλ και τώρα μέσα πιστεύω δεν έχει μεγάλη σημασία...
  15. Και στα manual γίνονται περιπου. Flat shift λέγεται, το βάζουν στο πρόγραμμα και αλλάζεις χωρίς να αφήνεις γκάζι. Ανταυτου με το που πατάς συμπλέκτη κόβει το ρεύμα του γκαζιού (πεντάλ επιτάχυνσης) και μόλις αφήνεις συμπλέκτη ξαναδινει. Ωστόσο αυτό εκτός του ότι δεν το συστήνω προσωπικά για κλειστό μοτέρ (όχι ότι δεν το κάνουν), τινάζει και τα "μπουρια" του καταλύτη...
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.