Jump to content

georgio3gr

Member
  • Content Count

    5,505
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    53

georgio3gr last won the day on April 19

georgio3gr had the most liked content!

Community Reputation

2,055 Excellent

About georgio3gr

  • Rank
    *****
  • Birthday 10/14/1984

Contact Methods

  • MSN
    georgio3gr@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κιλκίς

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

6,601 profile views
  1. Μετρα συμπίεση για αρχή, για να αποκλείσεις βαλβίδες κλπ και μετά δες μπουζί... Αν είσαι οκ, κατεβάζεις σασμαν και βλέπεις βίδες βολάν μην τις κούρεψε...
  2. Καλησπέρα και καλό Πάσχα! Οι χώροι του Β7 είναι ικανοποιητικοί αλλά για 1.90 ανθρωπο θα πρότεινα superb 10΄. Πίσω είναι πλοίο!!!
  3. 3071~1400 χταποδι~600 wastegate~350 σκαστρα~300 custom σωληνωσεις~300 καινουριο DP~400 αντλια~600 (μόνο εντόσθια για την υψηλής) Πίσω αντλία; Δίσκος από 3λιτρο~500 boost controller~450 προγραμμα καινουριο 600+ μπουζι~70 πλλστες~120 Σύνολο: 5670€ χωρίς να γίνει σφυρί, συνεπώς θα είσαι ταβάνι λίγο πάνω από 400 άλογα με την ψυχή στο στόμα μη γεννήσει... Αν πάλι πεις να το κάνεις σφυρί για να τερματισεις την τουρμπινα, ετοιμάσου για αλλα τόσα... Νομίζω ότι η επιλογή είναι προφανής!!! 🤣🤣🤣
  4. Ας ξεκινήσουμε με τρεις βασικους παράγοντες... 1) Πόσα χρήματα θέλεις να "επενδύσεις"; 2) Αντέχει ο 2λιτρος tfsi την 3071 χωρίς να γίνει σφυριλατος; 3) Τι φάσμα λειτουργίας θέλεις να'χεις; Αντιλαμβάνεται ότι όσο μεγαλύτερη η τουρμπινα, τόσο πιο ψηλά πάει το σπουλ και το φάσμα λειτουργίας της... Γνώμη μου είναι να πας σε Κ04 που με "ψέμματα" είσαι στα 350+ με καλό σπουλαρισμα, καλό φάσμα και αξιοπρεπή συμπεριφορά ψηλά, έχοντας παράλληλα κάτι ολοκληρωμένο, παρά να πας σε 3071 με κάμποσα λεφτά για να γίνει και να έχεις κάτι μισοτελειωμενο (στην περίπτωση που δεν γίνει σφυρί)...
  5. Καλησπέρα φίλε μου και καλωσόρισες στην παρέα μας!
  6. Καλημέρα φίλε μου! Φυσικά και μπαίνει. Ότι ισχύει για την Κ04 ισχύει και για την Κ03... Απλά να προσέχεις να μην πατάς από χαμηλά στις μεγάλες ταχύτητες για να μην γίνουν οι μπιέλες μπανάνες... Βλέπεις ακόμα και η Κ03 του 2λιτρου έχει αρκετή ροπή στις μεσαίες για να τις λυγίσει...
  7. Κατάλαβα. Κάτι αντίστοιχο έκανα εγώ με καλωδίωση για θερμαινόμενα καθίσματα. Βρήκα κομπλέ εσωτερική καλωδίωση και ξεχώρισα μόνο την καλωδίωση για τα θερμαινόμενα... Τώρα μένει και να την περάσω... 🤣🤣🤣 Υ. Γ. : παρεμπιπτόντως αν βρίσκονται σε κανέναν σχεδιαγραμματα για τα θερμαινόμενα (pinout πιο πολύ με ενδιαφέρει από τις πράσινες φισες), καλοδεχουμενα
  8. Υπάρχει Νίκο έτοιμη καλωδίωση Bose? Εννοώ ξεχωριστή από την κυρία καλωδίωση του αυτοκινήτου.. Μπράβο σου πάντως για το ψάξιμο...
  9. Το εργοστάσιο πάντα φροντίζει οι καλωδιώσεις να υπερβαίνουν το μέγιστο θερμικό φορτίο που μπορεί να σηκώσει ένα κύκλωμα, εν προκειμένω, το σήμα που στέλνει η μοναδα στον ενισχυτή δεν έχει μεγάλο θερμικό φορτίο. Αντιθέτως η έξοδος από τον ενισχυτή προς τα φορτία φέρει μεγάλο θερμικό φορτίο, γι'αυτο και όπως μπορείς να δεις στο διάγραμμα χρησιμοποιουν καλώδια διατομής 1mm... Θα μπορούσαν ανετα να χρησιμοποιήσουν πιο χοντρά καλώδια αλλά έχουν να σκεφτούν άλλους δύο παράγοντες... Ο ένας η αύξηση του συνολικού βάρους του οχήματος (όσο και αν φαίνεται αστείο) και δεύτερο και βασικοτερο το κόστος παραγωγής (αρκεί να σκεφτείς πόσα μέτρα καλώδια χρειάζεται ένα αμάξι, να δεις την διαφορά τιμής του 0.35 με το 0.75 ανα μέτρο και την ετήσια παραγωγή οχημάτων) ... Επί της ουσιας, δεν έχεις προβλημα να χρησιμοποιήσεις πιο χοντρά καλώδια απλά αν δεις καλά το σχεδιάγραμμα, το μπλενταζ τραβάει τα παράσιτα και από το καλώδιο που συνδέεται στο pin13 της T16j φισας, που είναι το διακοπτόμενο +12ν από το RNS προς τον ενισχυτή και το οποίο είναι διατομής 1mm... Υ. Γ. : να με συγχωρέσετε αν τυχόν ο όρος "θερμικό φορτίο" είναι λαθος αλλά δεν είμαι ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός όμως πιστευω να έγινα κατανοητός...
  10. Από amazon το είχα παραγγείλει ως "car cable removal tool" αλλά για κάποιο λόγο δεν βρίσκω το συγκεκριμμενο πάρα μόνο άλλα παραπλήσια... Μου έχει λύσει τα χέρια αφού τα pin από τις φισες βγαίνουν για πλάκα... Νίκο σε ποιο σχεδιάγραμμα αναφέρεσαι και ποιο ακριβώς καλώδιο μήπως μπορώ να βοηθήσω... Αν αναφέρεσαι στο καλώδιο που από την μία πάει σε γείωση 346 και από την άλλη πηγαίνει προς τα 6 καλώδια και φαίνεται σαν να είναι στον αερα, αν δεν κάνω σοβαρό λάθος κανονικά δεν πρόκειται για καλώδιο αλλά για συρματακια με μόνωση τα οποία τυλίγουν τα καλώδια των γραμμών ήχου για να απορροφούν τα παράσιτα του ρεύματος στον ήχο. Οπότε επί της ουσίας, από το pin 8 (signal earth) της Τ12m φισας του rnse, τραβάς ένα καλώδιο μονωτη έως το pin 7 (line output- ground) της 32πινης φισας του ενισχυτή, το οποίο καλώδιο παράλληλα το γειώνεις σε αλλη καλωδιωση (σε κάποιο καλώδιο γείωσης που οδηγεί στο σασί - 346) ή απευθείας στο σασί... Το καλώδιο μονωτης θα πρέπει να τρέχει παράλληλα και να είναι τυλιγμενο στα καλώδια-lines ήχου και ρεύματος από την μονάδα προς τον ενισχυτή... μπλεντάζ είναι τα χρυσά συρματάκια... ισως χρειαστείς και το παρακάτω διάγραμμα για βοήθεια... https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/vehicle_electrics/communication/infotainment/navigation_system_rns-e/connectors_on__navigation_system_with_cd_drive_control_unit_j401/
  11. Χρόνια Πολλά σε όλους!!!! Κατ'αρχάς για άλλη μια φορά πολλά συγχαρητήρια στον Γιάννη για το DIY... Ειλικρινά ασχολούμαι πολλά χρόνια ερασιτεχνικά με καλωδιώσεις και έχω κάνει πολλές ηλεκτρολογικές μετατροπές στα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου καθώς και σε αυτοκίνητα φίλων αλλά βγάζω το καπέλο στον Γιάννη και σε όποιον το επιχειρήσει (Νίκο αναφέρομαι και σε σένα φυσικά)... Θέλει πολύ δουλειά και υπομονή... Για την διευκόλυνσή μου έχω αγοράσει εδώ και χρόνια ένα εργαλείο σαν το παρακάτω... Καλή παραλαβή και καλή δύναμη λοιπόν!!!
  12. Γιώργο το πρόβλημα στους 20ντ είναι η απότομη και μεγάλη ροπή στις μεσαίες στροφές... Η Κ4 σπουλαρει γρήγορα, σηκώνει ροπή στις μεσαίες και ψηλά ψοφάει σε σχέση με την 28rs... Κάνει δλδ ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να κουρεψεις τις μπιελες σε στοκ μοτέρ. Μην το συγκρίνεις με tfsi που αντέχουν οι μπιελες τους. Αυτά ξαναλέω όσον αφορά στοκ μοτέρ. Χρειάζεσαι ένα σετ μπιελες, βαλβίδες εξαγωγής, βίδες κεφαλής και μπεκ για να την τερματίσεις αλλά τότε θα έχεις ένα μοτέρ για 500 άλογα, με Κ4 θα ασχολείσαι;
  13. Νομίζω ότι τα S3 8p δουλεύουν 0.9 πίεση μαμά και βγάζουν 272. Δεν ξέρω κόφτη πόσο κρατάνε αλλά όντως σε αυτή την πίεση δεν τα λες και σπίρτα... Ωστόσο στο 1.2 και κοντά στα 300 άλογα το Β6 είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με ένα πρώτου σταδίου... Πανο μην το συγκρίνεις με Α3-Α4 με 2λιτρη Κ03 που τερματισμενη φτάνει τα 300. Εκεί εννοείται ότι θα είσαι πίσω αφού σε όλο το φάσμα πέραν του peak έχει περισσότερα άλογα από το Κ4 που δουλεύει χαμηλά... Δεν ξέρω για την Κ04 σε Β6-Β7, το δικό μου πάντως με στοκ μοτέρ και 28rs, που έχει ίδια φτερά, στο 1.3 που δούλευα, τελειώματα 4ης μου ήμουν κολώνα+ μπροστά από ΤΤ ΜΚ1 full K04023 φίλου και δύο κενά μπροστά από Β8 1.8 full με ihi...
  14. καλημέρα φίλε μου. Εγώ με στοκ μοτερ bfb δούλευα 2,5 χρόνια gt2860rs στο 1.4 χωρίς θέματα αλλά όπως είπες δεν φόρτωνα τις μεγάλες ταχύτητες από χαμηλά...Αντ'αυτού κατέβαζα ταχύτητα... Η 064, αν και εχει ιδια φτερά με την gt2860rs, σπουλάρει γρηγορότερα στις μεσαίες και αυτό δεν αρέσει στις μπιέλες οπότε στα Α4 Β6-Β7 τις δουλεύουν μαξ 1.2 με στοκ μοτερ και όπως είπα στις μεσαίες...
  15. Καλημερα! Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε υβρίδιο 064 μιας και η 064 ήδη έχει θέματα θερμοκρασιών εξαγωγής σε φουλ πιέσεις, πόσο μάλλον υβρίδιο... Στο δικό μου φοράω gtx2863 , ικανή για 420-430 αλλά θέλει πολλαπλή... οπότε ή μένεις στα 360 με 064 ή πας σε gtx ή τέλος ttrs αν θες πάλι μαντεμοπολλαπλή...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.