Jump to content

georgio3gr

Member
  • Content Count

    5,469
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

georgio3gr last won the day on November 12

georgio3gr had the most liked content!

Community Reputation

2,036 Excellent

About georgio3gr

  • Rank
    *****
  • Birthday 10/14/1984

Contact Methods

  • MSN
    georgio3gr@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κιλκίς

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

6,438 profile views
  1. Αν φορας μαμα πολλαπλή πέτα την, ειναι τραγική για 2871... Αν είναι αφτερμαρκετ μαντέμι, ή αλλάζεις πολλαπλή σε Τ25 πάτημα (σωστη λύση) ή φτιάχνεις πλακάκι Τ25 (μεσοβέζικη λύση ***)... Τέλος, στο downpipe κόβεις το πλακάκι και κολλάς το αντίστοιχο για garrett... Όλοι οι εξατμισάδες ή μηχανουργεία μπορούν να το κάνουν... Ίσως τα παιδιά από Αθήνα μπορούν να σου υποδείξουν κάποιον... ***
  2. αν η ζημιά σου περιορίζεται στο μαντέμι (δλδ ρουλεμαν-αξονας-φτερα ειναι οκ, παίρνεις ένα μαντέμι garrett γνήσιο 200E μεταχειρο, αλλάζεις πλακάκια σε dp και χταπόδι και είσαι έτοιμος...
  3. Πωλείται για λογαριασμό φίλου σετ δαγκάνες 6πιστονες porsche cayenne για δίσκο 345. Περισσότερες λεπτομέρειες στο λινκ: https://www.car.gr/parts/view/24837210-frena-dagkanes-porsche-18z-6-pot Τιμή 650€ Με τους κατάλληλους δίσκους ειναι Bolt on σε πολλά μοντέλα του group.
  4. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να καταργήσεις τον MAF... Εγώ είχα gt2860rs setup και τώρα gtx2863 και συνεχίζω να έχω maf... Η αγελάδα δεν είναι κάτι δύσκολο να φτιαχτεί είτε στην μία είτε στην άλλη περίπτωση... Προσωπικά, λόγω του ότι η τουρμπίνα κάθεται ψηλά, έχω βάλει μία γωνιακή σωλήνα φ80 προς τα εμπρός και κάτω, ακολούθως τον maf και από κει την φιλτροχοάνη χαμηλά... Δυστυχώς δεν έχω φωτό πρόχειρη για να σου δείξω...
  5. Καλησπέρα! Το πρόβλημα όταν υπάρχει maf είναι ότι κατά κάποιο τρόπο πρέπει να προφυλασσεται ο αισθητήρας από θερμοκρασίες γιατί αν διαβάσει αυξημένη θερμοκρασία εισαγωγής, κόβει αβανς... Αυτό αμέσως σε περιορίζει στις επιλογές του που θα μπει το maf case. Όταν δεν υπάρχει maf, παρ'οτι σίγουρα δεν είναι θεμιτό να τραβάει το μοτέρ ζεστό αέρα, βάζοντας την χοάνη ακριβώς μπροστά στην τουρμπινα και κάπου πίσω από την μετωπη σε σημείο που αεριζεται, δεν έχει θέμα. Δλδ δεν παρεμβαλεται ο maf ώστε να ψήνεται από το χταποδι και να κόβει αβανς και τραβάει αέρα συνέχεια από μπροστά οπότε δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί....
  6. ολόκληρος καθρέφτης μεταχειρισμένος στους παλιατζήδες πάει 40-70 ευρώ... Γνώμη μου ψάξε έναν μπλε σε παλιατζή. Β6-Β7 και Α3 8p φοράνε τους ίδιους...
  7. Έσφιξε ο μηχανικός τις βίδες του βολάν στα κιλά που πρέπει; Έγινε καλή εξαέρωση της τρόμπας του συμπλέκτη; Αυτά από την πλευρά των εργασιών. Τώρα η Κ04 είναι γνωστή για την ψηλή ροπή στις μεσαίες στροφές και για το απότομο φούσκωμα... Κοινώς, ένα μαμά δισκόπλατο ίσως να μην μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτά και να είπε πρόωρα το ποίημα...
  8. Όλα τα ρέτροφιτ ξένον στα φανάρια αλογόνου του Β7 δείχνουν έτσι. Πολλά είναι ακόμα χειρότερα (κατ'εμε πάντα γιατί το γούστο είναι υποκειμενικό)... Δεν έχει να κάνει μόνο με το μέγεθος του γλόμπου-κατόπτρου... Έχει να κάνει με το γεγονός ότι λόγω του κατόπτρου του φαναριού, δεν μπορει το σύστημα του γλόμπου-κατόπτρου να πάει πιο μέσα. Τώρα αν υπάρχει κάποιος-κάπου που μπήκε στην διαδικασία να κόψει το κάτοπτρο του φαναριού για να κάτσει πιο μέσα, δεν το γνωρίζω...
  9. Παιδιά καλή φάση το ρέτροφιτ και καλύτεροι συνήθως προτζέκτορες από τους εργοστασιακούς... Ωστόσο προσωπικά όταν βλέπω σε Β7 τέτοια φανάρια, μου μοιάζουν με μάτια πεταγμένα έξω και αλλήθωρα... Πάνω φωτό με ρέτροφιτ, κάτω γνήσια...
  10. Βάζεις βολάν μονής μάζας από 80αρι 2λιτρο, πλατό sachs performance και δίσκο μαμά 228 με αλλαγμένο υλικό σε κέβλαρ... Εργοστασιακή λειτουργία και είναι φορεμένο σε Α4 με 500+- άλογα χωρίς να κάνει κιχ... Κόστος 300+ το πλατο, δισκος καινούριος με κεβλαρ 90 και βολάν όσο το βρεις (προσωπικά το πήρα από φίλο μαντρά τζάμπα)...
  11. Κι εγώ που έψαξα με είπαν οτι καταργήθηκαν, μόνο ότι έχει μείνει στοκ. Πήγα στα fr5kpp332s τα οποία μου πρότειναν ως εναλλακτικά σε bosch αλλά από όταν τα έβαλα έχω θέματα λειτουργίας σε ψυχρή εκκίνηση μετά από πολλές ώρες αδράνειας... ξεκινάει 2 κύλινδρο ή 3κύλινδρο για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά στρώνει και δεν το ξανακάνει όσες φορές και να βάλεις μπρος. Με τα F5 σπάνια στα πολλά κρύα δούλευε 3κύλινδρο 1-2 δεύτερα σε ψυχρή εκκίνηση...
  12. Κοίτα, οι τιμές είναι τσιμπημένες διότι ποντάρουν στο ότι ανα πάσα στιγμή γυρνάς στο εργοστασιακό χρώμα, σημαντικό για την μεταπώληση του αυτοκινήτου, και στην καλή δουλειά που κάνουν (οι συγκεκριμένοι που ανέφερες στην Θεσσαλονίκη)... Στην Θεσσαλονίκη έχει και άλλα μαγαζιά που στο ντύνουν στα 600+- Ευρώ αλλά δεν γνωρίζω πόσο καλή δουλειά γίνεται...
  13. 1200-1400E αναλόγως χρώματος και αυτοκινήτου απ'ότι είχα ρωτήσει...
  14. Αν ψάξεις τις εταιρίες που φτιάχνουν μεμβράνες, υπάρχει σαν χρώμα σχεδόν σε όλες. Ίσως να έχει ψιλοδιαφορά σε απόχρωση-σκουρότητα με το γνήσιο αλλά δύσκολα θα είναι αντιληπτή
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.