Jump to content

georgio3gr

Member
  • Content Count

    5,512
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    54

georgio3gr last won the day on June 24

georgio3gr had the most liked content!

Community Reputation

2,059 Excellent

About georgio3gr

  • Rank
    *****
  • Birthday 10/14/1984

Contact Methods

  • MSN
    georgio3gr@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κιλκίς

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

6,678 profile views
  1. Καλησπέρα! Δύο τινά... Ή θες συμπλήρωμα φρεον ή θέλει άλλαγμα το φίλτρο του AC... το 2ο θα το καταλάβεις αν ανάψεις κλιματιστικό, βγάζει κανονικά στην αρχή αλλά στην πορεία πέσει η απόδοση και ανοίξεις εκείνη την στιγμή το καπό να δεις τις δύο σωλήνες του AC που πηγαίνουν μέσα στην καμπίνα επιβατών... Αν η μία είναι παγωμένη εξωτερικά (έχει πάγο κανονικά), τότε θέλει αλλαγή το φιλτρακι που βρίσκεται εκεί μέσα...
  2. Καλησπέρα φίλε μου! Όταν μιλάμε για παλιό αυτοκίνητο, το αν αξίζει μπορεί να το καθορίσει μόνο η τσέπη μας... Αν ο κινητήρας σου καίει πολλά λάδια και οφείλεται στους κυλίνδρους, οι οποίοι έχουν γίνει οβάλ, θεωρώ ότι η μόνη λύση είναι να κάνεις ρεκτιφιέ και να βάλεις oversize πιστόνια, αν φυσικά θες να κρατήσεις τον εργοστασιακό κινητήρα... Αν δεν έχεις εμφανείς διαρροές ψυκτικού υγρού-νερού, τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις ράγισμα στο κεφαλάρι και να στα "πετάει" από την εξάτμιση... Ίσως σε αυτό να οφείλεται και το ότι δεν κρατάει κρύο ρελαντί... Για συνεργεία-φανοποιια μπορούν να σε κατατοπισουν καλύτερα τα παιδιά από Αθήνα.. Όσον αφορά την φανοποιία, θυμάμαι ένα φανοποιο στον Ν. Κόσμο, σε μια παράλληλη της Φραντζή από την μεριά της Αθήνας, ο οποίος ασχολιόταν αποκλειστικά με ανακατασκευές παλιών αυτοκινήτων αλλά πάνε και χρόνια και δεν θυμάμαι όνομα κλπ...
  3. 430 αλογα με στοκ 064? Νίκο αν θες απλά δύναμη, με μια Κ04 θα κάνεις την δουλειά σου οικονομικά... Αν θες τετρακίνηση και λοιπά μπλιμπλίκια, το TTS είναι μονόδρομος εκτός αν έξτρα διαφορά αγοράς-τέλη-φορολογία δεν σε αγγίζουν οπότε ttrs...
  4. Το σασμάν του Α5 με το σασμάν του Β7 1.8 δεν είναι ίδια. Ωστόσο ακόμα και στο Β7 οι βαλβολινες είναι lifetime και στο βιβλιαράκι νομίζω αναφέρει μονο έλεγχο τους... Εγώ έβγαλα τις μαμά όταν το έκανα quattro κι έβαλα τις αντίστοιχες της redline, όχι ότι ήταν και αυτές φθηνές, νομίζω κάνα 60αρι τις είχα πληρώσει αγορά, απλά είχα διαβάσει ότι είναι καλύτερες... Προσωπικά κατάλαβα διαφορά προς το καλύτερο (κουμπώματα-ήχος) αλλά όχι κάτι τραγικό... Γενικά πάντως ένα σασμαν με φυσιολογική νορμάλ χρήση και ιπποδυνάμεις σε μαμά καταστάσεις, δεν παθαίνει τπτ, όπως και τα λάδια του... Σε ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο όπου η θερμοκρασίες των βαλβολινων αυξάνονται αρκετά, σίγουρα υπόκεινται σε φθορές όλα και δεν τα κρατάς για τα μαμά διαστήματα service
  5. Καλησπέρα! Πριν αγχωθείς για το σασμάν, σκέψου ότι έκανες πολλές αλλαγές που μπορεί να προκάλεσαν αυτό το "θέμα". Αρχίζοντας με την κόντρα βάση, την μπροστά δλδ, που ο βραχίονας στήριξης της πιάνει με τρεις βίδες πάνω στο καρτερ, αν δεν τοποθετηθεί σωστά, φέρνει κραδασμούς μέσα στην καμπίνα... Επίσης, για να κατέβει-ανέβει το σασμάν, βγήκε ο κεντρικός. Ανάμεσα στο σασμάν και τον κεντρικό υπάρχει σινεμπλοκ το οποίο επίσης φθείρεται και φέρνει κραδασμούς-γουργουρητο. Τέλος, για να βγει το σασμάν, βγαίνει εξάτμιση και ημιαξονια. Η εξάτμιση σε μεγάλη διαδρομή ζεσταίνεται και διαστέλλεται. Αν δεν έκατσε σωστά, μπορεί και να συντονίζει κάπου. Πάνω από τα ημιαξονια από την μεριά του σασμάν, έχει ένα αλουμινένιο κάλυμμα το οποίο σε μένα έχει κάνει ράγισμα και στην 2α στο άφημα με στροφές συντονίζει και με σπάει τα νεύρα (μόνο στην 2α). Τσέκαρε πρώτα αυτά και αν σιγουρεψεις ότι δεν είναι από αυτά, πας για ρουλεμάν στο σασμάν ή διαφορικό αν και αν ήταν διαφορικό θα ακουγόταν σε όλες τις ταχύτητες...
  6. Δυστυχώς το manual του iboost είναι για γέλια... Όσον αφορά το Β7, είναι λίγο περίεργα τα πράματα... πχ στο δικό μου που ειναι 20ντ 2005 μοντέλο, δεν δείχνει τπτ από obd... Στου Ηλία το 20ντ που είναι 2006 δείχνει τα πάντα, και ταχύτητες...
  7. Για κακή εξαέρωση το κόβω ή κάτι παίζει με την αντλία συμπλέκτη...
  8. Μετρα συμπίεση για αρχή, για να αποκλείσεις βαλβίδες κλπ και μετά δες μπουζί... Αν είσαι οκ, κατεβάζεις σασμαν και βλέπεις βίδες βολάν μην τις κούρεψε...
  9. Καλησπέρα και καλό Πάσχα! Οι χώροι του Β7 είναι ικανοποιητικοί αλλά για 1.90 ανθρωπο θα πρότεινα superb 10΄. Πίσω είναι πλοίο!!!
  10. 3071~1400 χταποδι~600 wastegate~350 σκαστρα~300 custom σωληνωσεις~300 καινουριο DP~400 αντλια~600 (μόνο εντόσθια για την υψηλής) Πίσω αντλία; Δίσκος από 3λιτρο~500 boost controller~450 προγραμμα καινουριο 600+ μπουζι~70 πλλστες~120 Σύνολο: 5670€ χωρίς να γίνει σφυρί, συνεπώς θα είσαι ταβάνι λίγο πάνω από 400 άλογα με την ψυχή στο στόμα μη γεννήσει... Αν πάλι πεις να το κάνεις σφυρί για να τερματισεις την τουρμπινα, ετοιμάσου για αλλα τόσα... Νομίζω ότι η επιλογή είναι προφανής!!! 🤣🤣🤣
  11. Ας ξεκινήσουμε με τρεις βασικους παράγοντες... 1) Πόσα χρήματα θέλεις να "επενδύσεις"; 2) Αντέχει ο 2λιτρος tfsi την 3071 χωρίς να γίνει σφυριλατος; 3) Τι φάσμα λειτουργίας θέλεις να'χεις; Αντιλαμβάνεται ότι όσο μεγαλύτερη η τουρμπινα, τόσο πιο ψηλά πάει το σπουλ και το φάσμα λειτουργίας της... Γνώμη μου είναι να πας σε Κ04 που με "ψέμματα" είσαι στα 350+ με καλό σπουλαρισμα, καλό φάσμα και αξιοπρεπή συμπεριφορά ψηλά, έχοντας παράλληλα κάτι ολοκληρωμένο, παρά να πας σε 3071 με κάμποσα λεφτά για να γίνει και να έχεις κάτι μισοτελειωμενο (στην περίπτωση που δεν γίνει σφυρί)...
  12. Καλησπέρα φίλε μου και καλωσόρισες στην παρέα μας!
  13. Καλημέρα φίλε μου! Φυσικά και μπαίνει. Ότι ισχύει για την Κ04 ισχύει και για την Κ03... Απλά να προσέχεις να μην πατάς από χαμηλά στις μεγάλες ταχύτητες για να μην γίνουν οι μπιέλες μπανάνες... Βλέπεις ακόμα και η Κ03 του 2λιτρου έχει αρκετή ροπή στις μεσαίες για να τις λυγίσει...
  14. Κατάλαβα. Κάτι αντίστοιχο έκανα εγώ με καλωδίωση για θερμαινόμενα καθίσματα. Βρήκα κομπλέ εσωτερική καλωδίωση και ξεχώρισα μόνο την καλωδίωση για τα θερμαινόμενα... Τώρα μένει και να την περάσω... 🤣🤣🤣 Υ. Γ. : παρεμπιπτόντως αν βρίσκονται σε κανέναν σχεδιαγραμματα για τα θερμαινόμενα (pinout πιο πολύ με ενδιαφέρει από τις πράσινες φισες), καλοδεχουμενα
  15. Υπάρχει Νίκο έτοιμη καλωδίωση Bose? Εννοώ ξεχωριστή από την κυρία καλωδίωση του αυτοκινήτου.. Μπράβο σου πάντως για το ψάξιμο...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.