Jump to content

georgio3gr

Member
  • Content Count

    5,538
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

georgio3gr last won the day on September 15

georgio3gr had the most liked content!

Community Reputation

2,072 Excellent

About georgio3gr

  • Rank
    *****
  • Birthday 10/14/1984

Contact Methods

  • MSN
    georgio3gr@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κιλκίς

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

7,250 profile views
  1. Πήγαινε μέτρα συμπίεση στους κυλίνδρους φίλε μου... Επίσης, τι επισκευή έκανες; Τι άλλαξες κοινώς...
  2. Φίλος είχε βάλει IHI σε Α4 tfsi 1.8 με forge wg και δούλευε 1.6-1.7 θυμάμαι. Πατουσαμε ρολ 2ες με το δικό μου που ήταν Α4 20ντ στοκ gt2860rs και πηγαίναμε κοπιο. Εγώ ήμουν γύρω στα 290 τότε και αυτός είχε βγάλει 305 με φουλ περιφερειακά. Η IHI είναι γραμμική τουρμπινα και δε θα νιώσεις ξέσπασμα. Ίσως το πρόγραμμα σου είναι φυλαγμενο στις μεσαίες και γι'αυτο να νιώθεις αυτό το δεύτερο τράβηγμα ψηλά ή απλά να το έκαναν έτσι για να μην είναι το αμάξι σπινιαριστρα (το έχει αυτό το θέμα η IHI σε fwd λόγω απότομης ροπής στις χαμηλομεσαίες)... Ωστοσο ο φίλος μου όταν ήταν πρώτο στάδιο στο Α4 (235 σε maha) , είχε πατήσει με leon 1.8 tsi με IHI και έφαγε κολωνα ανοιγόμενη...
  3. Και τα δύο είναι 20πυρα απλά του 8l έχουν καλύτερη θερμική κατεργασία (νομίζω έχουν μια επίστρωση στο κεφάλι όπου γίνεται η καύση) και αντέχουν παραπάνω... Στην αντοχή κυριότερο ρόλο παίζουν οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης και όχι τα άλογα... Εγώ με του S3 είμαι στα 400+ , φίλος ήταν στα 500 και ξέρω ότι ο 0-400 τα είχε και σε αμάξια μέχρι 600... Πιστεύω και του ΑΕΒ να αντέχουν 400+ με νορμάλ θερμοκρασίες και μεθανόλη για ψύξη...
  4. Η αντικατάσταση συνισταται στα 180000 χλμ ή 6 χρόνια βάσει ετησίων χλμ κατά μέσο όρο στην Γερμανία (30000χλμ/ χρόνο)... Στην Ελλάδα ο μέσος οδηγός κάνει 10000-15000χλμ/ χρόνο άρα 60000-90000 χλμ στα 6 χρόνια... Εγώ τον εργοστασιακό ιμάντα τον άλλαξα στα 6 χρόνια με 81000 χλμ και ήταν σε άριστη κατάσταση...
  5. Ψαλίδια εμπρός, χλμ turbo και αν τυχον καιει λάδια. Γενικά είναι αξιόπιστα αμάξια που βγάζουν χαζοζημιές κυρίως. Επίσης δες για τρέμουλο στο ξεκίνημα (βολαν) ή βάσεις κινητήρα (αν εχουν ξερασμένα λάδια)
  6. Καλωσόρισες φίλε μου! Εύχομαι να βρεις αυτό που ψάχνεις!
  7. Θέλεις μπεκιέρα με ρυθμιστή και επιστρεφόμενα. Επίσης γραμμή επιστροφής καυσίμου στο ρεζερβουαρ και φίλτρο απο golf 4 gti. Τελος θέλεις άλλο πρόγραμμα
  8. Φοράω τις Ζ18 στο Α4 τουλάχιστον 5 χρόνια... Έχοντας αναβαθμίσει από τα 345mm S4 B6-B7, μπορώ να πω πως δεν υπάρχει επαφή μεταξύ τους... Οι Ζ18 είναι άγκυρες και αν γίνει σωστή εξαέρωση, τουλάχιστον στο Α4, έχεις απόλυτη ελεγξιμότητα στο πεντάλ του φρένου. Τώρα όσον αφορά το 8ν, δεν ξέρω τι παίζει, αν και πως μπαίνουν...
  9. Καλησπέρα φίλε μου! Έχοντας κάνει άπειρα χλμ με golf 5 1.9 tdi, τόσο σε μαμά κατάσταση (105 hp) , όσο και με πρόγραμμα (130hp περίπου μου είπαν), έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος. Το μοτέρ ξύπνησε και η επιπλέον ροπή το κάνει να έχει πολύ ωραίες μεσαίες, γεγονός πολύ ευχάριστο μέσα στην πόλη. Μόνο μειονέκτημα είναι ότι τρώγεται πιο γρήγορα ο μαμά δίσκος... Τώρα για 190hp σίγουρα θα χρειαστούν και άλλα περιφερειακά και μεγαλύτερη τουρμπίνα...
  10. Καλησπέρα! Γινεται αλλά θέλει να ξεποντάρεις το πάτωμα στο πορτ μπαγκαζ, να ποντάρεις πάτωμα απο S3 + κομπλέ τετρακίνηση-ρεζερβουαρ-αξονα πίσω από ΤΤ ή S3. Νομίζω θα φτάσει το διχιλιαρο
  11. Μπράβο φίλε μου! Άψογη δουλειά!
  12. Εγώ έχω βάλει το άφτερμαρκετ μικρόφωνο στην θήκη στην πλαφονιέρα που είπε ο Γιώργος και λειτουργεί κανονικά...
  13. Ανάμεσα στον map και την πεταλούδα, κάθετα στην σωλήνα του κούλερ σε μία σχετική απόσταση από την πεταλούδα. Πριν τον map τον καίει...
  14. Νίκο κατ'αρχας συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που έκανες... Κατά δεύτερον, μου γ@&&## την ψυχολογία... Βρήκα να πάρω bose κομπλέ ηχοσυστημα και αν και οι απαιτήσεις μου σε ήχο δεν είναι πολύ μεγάλες, έλεγα να το πάρω για να έχω κάτι να ασχολούμαι τώρα στην καραντίνα... Ωστόσο περίμενα ότι θα έχει ουσιαστική διαφορά... Αν όπως λες είναι ένα κλικ καλύτερο από το απλό, το οποίο σκέψου ότι και τώρα με καλύπτει, αρχίζω και σκέφτομαι αν αξίζει όντως να μπω σε αυτό το λούκι να ξηλωσω όλο το αμάξι για να το κάνω...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.