Jump to content

georgio3gr

Member
  • Content Count

    5,522
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    56

georgio3gr last won the day on September 11

georgio3gr had the most liked content!

Community Reputation

2,067 Excellent

About georgio3gr

  • Rank
    *****
  • Birthday 10/14/1984

Contact Methods

  • MSN
    georgio3gr@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κιλκίς

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

6,783 profile views
  1. Κατ'αρχας καλορίζικο φίλε μου! Είχα την τύχη να έχω φιλαράκι που είχε ένα πρωτοσταδιατο 225 cabrio και το οδήγησα ουκ ολίγες φορές... Στιβαρό αμάξι, ήσυχο χωρίς τριγμούς αν και cabrio με μόνο μειονέκτημα το βάρος του και το να το αφήνεις για ώρα στον ήλιο που η μαύρη οροφή το έκανε φούρνο μέσα... Ωστόσο πήγαινε αρκετά καλά, η θέση οδήγησης του ήταν καθαρά σπορ και η οδήγηση του ανοιχτό με καλό καιρό ήταν απόλαυση... Όσον αφορά το σασμάν, ναι, θελει λύσιμο η γέφυρα αλλά δεν χρειάζεται να κατέβει μοτέρ. Λόγω του ότι κολλητός έχει συνεργείο, έχουμε κατεβάσει παρέα κάμποσα σασμάν σε ΤΤ και S3 που έχουν ίδια φιλοσοφία... Χρειάζεται να έχεις ειδικό εργαλείο-γέφυρα (τα περισσότερα συνεργεία έχουν) , κρεμάς το μοτέρ, λύνεις γέφυρα, σασμάν, βάση σασμάν και κεντρικό και βγαίνει. Το σασμάν βγαίνει και χωρίς να βγάλεις εντελώς την γέφυρα, απλά και μόνο άμα την κρεμάσεις... Χαίρομαι που κατάφερες να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου!!!
  2. Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιώργο!!!
  3. Καλησπέρα φίλε! turbo φοράς Κ03, τερματισμένη φτάνει 220, χωρίς άλλα μπεκ είσαι δεν είσαι 190 και πολλαπλή προτείνω μαμά από Α4 με ΒΕΧ κινητήρα (190ΗΡ μαμά)...
  4. Κατά 99% θέλει να δώσεις +12ν διακοπτόμενο στο remote του ενισχυτή για να ανοίξει και να λειτουργήσουν τα ηχεία... Οι isoconnectors συνήθως έχουν ξεχωριστα το καλωδιάκι... Δες αν κάποιο έχει ένδειξη-ταμπελάκι remote... αν ναι, συνδεσε αρσενικό με θηλυκό ίδιου χρώματος καλωδίου... Αν δεν έχει, σύνδεσε αυτό το καλώδιο που είναι στην φισα από την μεριά του αυτοκινήτου με το κίτρινο καλώδιο ρεύματος με κλέφτη... πχ στην παρακάτω φωτό είναι το μπλε καλώδιο...
  5. καλημέρα! Επειδή έχω το ίδιο θεμα σε octavia 1.8 tsi, σε μένα είναι τα φλαπς της εισαγωγής... Είτε χαλάει το μοτεράκι είτε σπάνε στο αξονάκι...
  6. Εντάξει παιδιά, μην τρελαίνεστε... Το πιθανότερο είναι να έβγαλαν εκτός τον 2ο λάμδα, ο οποίος είναι για να δείχνει την κατάσταση του καταλύτη! Αποκλείεται να πέταξαν εκτός και τον πρώτο...
  7. Σε συχνό έλεγχο δεν το αντικαθιστά, απλά συμπληρώνει. Καλό είναι θεωρώ, μετά από 15 χρόνια, να αδειάσεις το κύκλωμα εντελώς και να μπει καινούριο φρέον αλλά και λάδι για τον κομπρέσσορα (μαζί μπαίνουν)...
  8. πρέπει αρχικά να "τραβηχτεί" το φρέον. Μετά λύνεις τα παξιμάδια που είναι δίπλα στην βαλβίδα που φαίνεται στις φωτό σου και αυτό βγαίνει τραβηχτά από μέσα. Αντίστροφα δένεις και βάζεις φρέον. Συμβουλή, μην το δουλεύεις μέχρι να το φτιάξεις. Ζορίζεις τον κομπρέσορα και θα τον πάρεις στο χέρι...
  9. Καλησπέρα! Δύο τινά... Ή θες συμπλήρωμα φρεον ή θέλει άλλαγμα το φίλτρο του AC... το 2ο θα το καταλάβεις αν ανάψεις κλιματιστικό, βγάζει κανονικά στην αρχή αλλά στην πορεία πέσει η απόδοση και ανοίξεις εκείνη την στιγμή το καπό να δεις τις δύο σωλήνες του AC που πηγαίνουν μέσα στην καμπίνα επιβατών... Αν η μία είναι παγωμένη εξωτερικά (έχει πάγο κανονικά), τότε θέλει αλλαγή το φιλτρακι που βρίσκεται εκεί μέσα...
  10. Καλησπέρα φίλε μου! Όταν μιλάμε για παλιό αυτοκίνητο, το αν αξίζει μπορεί να το καθορίσει μόνο η τσέπη μας... Αν ο κινητήρας σου καίει πολλά λάδια και οφείλεται στους κυλίνδρους, οι οποίοι έχουν γίνει οβάλ, θεωρώ ότι η μόνη λύση είναι να κάνεις ρεκτιφιέ και να βάλεις oversize πιστόνια, αν φυσικά θες να κρατήσεις τον εργοστασιακό κινητήρα... Αν δεν έχεις εμφανείς διαρροές ψυκτικού υγρού-νερού, τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις ράγισμα στο κεφαλάρι και να στα "πετάει" από την εξάτμιση... Ίσως σε αυτό να οφείλεται και το ότι δεν κρατάει κρύο ρελαντί... Για συνεργεία-φανοποιια μπορούν να σε κατατοπισουν καλύτερα τα παιδιά από Αθήνα.. Όσον αφορά την φανοποιία, θυμάμαι ένα φανοποιο στον Ν. Κόσμο, σε μια παράλληλη της Φραντζή από την μεριά της Αθήνας, ο οποίος ασχολιόταν αποκλειστικά με ανακατασκευές παλιών αυτοκινήτων αλλά πάνε και χρόνια και δεν θυμάμαι όνομα κλπ...
  11. 430 αλογα με στοκ 064? Νίκο αν θες απλά δύναμη, με μια Κ04 θα κάνεις την δουλειά σου οικονομικά... Αν θες τετρακίνηση και λοιπά μπλιμπλίκια, το TTS είναι μονόδρομος εκτός αν έξτρα διαφορά αγοράς-τέλη-φορολογία δεν σε αγγίζουν οπότε ttrs...
  12. Το σασμάν του Α5 με το σασμάν του Β7 1.8 δεν είναι ίδια. Ωστόσο ακόμα και στο Β7 οι βαλβολινες είναι lifetime και στο βιβλιαράκι νομίζω αναφέρει μονο έλεγχο τους... Εγώ έβγαλα τις μαμά όταν το έκανα quattro κι έβαλα τις αντίστοιχες της redline, όχι ότι ήταν και αυτές φθηνές, νομίζω κάνα 60αρι τις είχα πληρώσει αγορά, απλά είχα διαβάσει ότι είναι καλύτερες... Προσωπικά κατάλαβα διαφορά προς το καλύτερο (κουμπώματα-ήχος) αλλά όχι κάτι τραγικό... Γενικά πάντως ένα σασμαν με φυσιολογική νορμάλ χρήση και ιπποδυνάμεις σε μαμά καταστάσεις, δεν παθαίνει τπτ, όπως και τα λάδια του... Σε ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο όπου η θερμοκρασίες των βαλβολινων αυξάνονται αρκετά, σίγουρα υπόκεινται σε φθορές όλα και δεν τα κρατάς για τα μαμά διαστήματα service
  13. Καλησπέρα! Πριν αγχωθείς για το σασμάν, σκέψου ότι έκανες πολλές αλλαγές που μπορεί να προκάλεσαν αυτό το "θέμα". Αρχίζοντας με την κόντρα βάση, την μπροστά δλδ, που ο βραχίονας στήριξης της πιάνει με τρεις βίδες πάνω στο καρτερ, αν δεν τοποθετηθεί σωστά, φέρνει κραδασμούς μέσα στην καμπίνα... Επίσης, για να κατέβει-ανέβει το σασμάν, βγήκε ο κεντρικός. Ανάμεσα στο σασμάν και τον κεντρικό υπάρχει σινεμπλοκ το οποίο επίσης φθείρεται και φέρνει κραδασμούς-γουργουρητο. Τέλος, για να βγει το σασμάν, βγαίνει εξάτμιση και ημιαξονια. Η εξάτμιση σε μεγάλη διαδρομή ζεσταίνεται και διαστέλλεται. Αν δεν έκατσε σωστά, μπορεί και να συντονίζει κάπου. Πάνω από τα ημιαξονια από την μεριά του σασμάν, έχει ένα αλουμινένιο κάλυμμα το οποίο σε μένα έχει κάνει ράγισμα και στην 2α στο άφημα με στροφές συντονίζει και με σπάει τα νεύρα (μόνο στην 2α). Τσέκαρε πρώτα αυτά και αν σιγουρεψεις ότι δεν είναι από αυτά, πας για ρουλεμάν στο σασμάν ή διαφορικό αν και αν ήταν διαφορικό θα ακουγόταν σε όλες τις ταχύτητες...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.