Jump to content

georgio3gr

Member
  • Posts

    5,564
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    61

Everything posted by georgio3gr

  1. Καλησπέρα! Βάλε μια φώτο τις φυσσες και θα σου πω πως συνδέονται. Στην ουσία ένα ρεύμα και μια γείωση θα δώσεις
  2. Φίλε μου ας τα πάρουμε από την αρχή... Πίεση πάνω από 1.4 στην k03 δεν προσφέρει παραπάνω δύναμη, μόνο ψήνει την τουρμπινα και την κάνει σεσουάρ. Το eliminator kit είχε καλή τουρμπινα αλλά βγήκε με το σκεπτικό να μπει στην μαμά πολλαπλή, η οποία έχει πολύ στενούς αυλους και δε μπορεί να σπρώξει αέρα. Αυτό σε συνδιασμο με το στοκ μοτέρ - άρα κομμενο αβανς, το κάνει ένα άχρηστο setup. Έχοντας περάσει από φουλ πρώτο στάδιο, στην συνέχεια gt2860rs με χταπόδι σε στοκ μοτέρ και μετέπειτα σφυριλατο με gtx2863, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι το πρώτο στάδιο με Κ03 δεν έχει επαφή με gt2860rs στο 1.3-1.4 σε στοκ μοτερ (που έχει 47mm φτερό, ποσω δε μάλλον με την 2871 που φοράει 50mm φτερό). Για να καταλάβεις την διαφορά, ήμουν μπροστά και από TT 225 φουλ πρώτο στάδιο. Αυτό για να μη δημιουργείται η εντύπωση ότι με 029 βάζεις φωτιά στο δρόμο...
  3. Έχω το setup αυτό με S4 πίσω δαγκάνες για τουλάχιστον 8 χρόνια και πριν είχα όπως είπα τις S4 για 3-4 χρόνια. Σε λειτουργικοτητα δεν άλλαξε κάτι στο πεντάλ. Δεν είναι on off, είναι προοδευτικές. Αυτό που διαφερει είναι ότι αν αποφασίσεις να βυθίσεις το πεντάλ, οι Z18 δαγκώνουν καλά. Επίσης αν βυθίσεις το χέρι στην τσέπη και βάλεις δίσκους 34αρηδες σε πάχος με αλουμινένια κέντρα, θα χάσεις αρκετό βαρος μιας και το περισσότερο και ουσιαστικοτερο (αρνητικά μιλώντας) βάρος, το έχουν οι δίσκοι που περιστρεφονται και όχι τόσο οι δαγκάνες που στηρίζονται στο άκρο. Ωστόσο πάντα αναφέρομαι στο Α4 που γεμάτο παίζει στα 1650+- κιλά. Στο ΤΤ που είναι ελαφρύτερο ισως να είναι αρκετά διαφορετικά τα πράματα...
  4. Το "προβλημα" της Ζ18 ειναι οτι εχει δυνατό δάγκωμα και ότι κανονικά φοράνε 34άρι δίσκο σε πάχος ενώ οι δίσκοι των merc είναι 32αρηδες... Προσωπικά τα φοράω σε Α4 πολλά χρόνια προερχόμενος από τα s4 , δλδ σαν του S3 8p και αν και το κηνυγάω αρκετά (420+, quattro, Pss9), δεν είχα ποτέ θέμα με δίσκους zimmerman , πέραν του προσωρινού μελανιάσματος σε φρενάρισμα 200-30 (το έχω και αυτο). Τα φρένα μεταξύ τους δεν έχουν επαφή πουθενά και τουλάχιστον το σύστημα του Α4 σεβρό-τρόμπα-πεντάλ έχει άψογη αίσθηση...
  5. Δυστυχώς η αμεσότητα του fb εχει καταστρέψει τα forum και είναι πραγματικά κρίμα γιατί συγκέντρωνες απίστευτη ποσότητα γνώσεων και πληροφοριών τα οποία χάνονται στην ροη και τα άπειρα άκυρα σχόλια του fb
  6. Καλημέρα! Τον χρονισμό τον είδατε; Αν πήδηξε δόντι και χτύπησε καμιά βαλβίδα στο πιστόνι, μπορεί να στράβωσε και να έχει χαμηλή συμπίεση χωρίς να καίει λάδια... Ωστόσο αν και θα παίρνει μπρος και θα κινείται, θα κάνει ελαφρύ ρετάρισμα... Μιλάω για ελαφρύ στράβωμα, ίσα να μην πατάνε σωστά, όχι να γίναν μπανάνες...
  7. Εγώ εχω χρόνια ίδια κάμερα και έχω βάλει σαν την παρακάτω... https://www.skroutz.gr/s/33237171/AMiO-Canbus-Αυτοκινήτου-50W-02452.html στην ουσία την τοποθετείς στην καλωδίωση με κλέφτες, απλά κάνεις μια τρυπούλα σε εσωτερική λαμαρίνα στο πορτ μπαγκαζ και την βιδώνεις εκεί...δεν την πιάνεις με δεματικά κλπ γιατί ανεβάζει θερμοκρασίες λάμπας πυρακτώσεως+++
  8. καλησπέρα! Δες τα κουμπώματα απο τα ντιζάκια τόσο στην μεριά του σασμάν, όσο και του λεβιέ. Με τα χρόνια χαλάνε και έχεις τέτοια θέματα...
  9. Όχι, δεν κατάλαβες, δεν αναφερόμουν στα πάθη του οδηγού αλλά του κινητήρα... Σχεδόν ότι πεις να αλλάξεις θέλει κατέβασμα κινητήρα... Καταναλώσεις τις είδες ήδη. Πέραν αυτών, το αμάξι είναι εκείνο που φορούσε ένα σκασμό πράματα και είχε γίνει κομπρεσσορατο;
  10. Την συγκεκριμένη ζάντα μπορεις να την βρεις είτε σε γνήσια 18αρα-19αρα από Α3, Α6, ΤΤ ή rs4 b7 (διαφέρουν τα offset+το φάρδος), ειτε ως replica RS4 στο εμπόριο, όπου την παραγγέλνεις με ότι offset-διάσταση-φάρδος προτιμάς. Όσον αφορά τον προφυλακτήρα sline, βάζουν στο car κατά καιρούς αλλά λόγω του ότι δεν βρίσκεις εύκολα, οι τιμές έχουν ανέβει αρκετά. + ότι θέλει και άλλη γρίλια, πιο "ψηλή" από την μαμά.
  11. Μπαίνει, θελει μόνο Κάρτερ, σωλήνα αναρροφησης λαδιού και εισαγωγή-εξαγωγή να μπούνε του Α4..
  12. Καλησπέρα, εντελώς κατά προσέγγιση, turbo θες 1500, εξάτμιση 1000, χταπόδι 600, εξτερναλ 400, μπιελες 600+-, πιστόνια 700+, ic 600+, εισαγωγή 1000+, κιτ φιλτροχοανης 350+, βίδες κεφαλής και στροφάλου 600+, βαλβίδες ελατήρια 1000+-, αντλία πίσω και μπροστά 1000+. Βάλε δισκοπλατο, κάνα boost controller και τα αναλώσιμα (λαδια φλαντζες μέταλλα) και είσαι άνετα πολύ πάνω από 10000€
  13. Όπως είπε και ο Γιώργος από πάνω, δεν είναι απαραίτητο να γίνει σφυριλατο για να φτάσει σε αυτά τα άλογα. Ωστόσο θα πρόσθετα ότι για τον φόβο των Ιουδαίων και ένα παραπάνω γιατί είναι quattro και δεν ξεσπάει όπως ένα fwd, για να πατάς από χαμηλές στροφές χωρίς το άγχος να σε χαιρετίσει καμιά μπιέλα από το πλάι, καλό θα ήταν να βάλεις έστω ένα σετ μπιελες. Επίσης αν το οικονομικό δεν είναι τόσο θέμα και θες να έχεις το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος για το setup που θα πας, τότε προσωπικά θα έβαζα πιστόνια από cdl, μπιελες σφυρίλατες για 2λιτρο και στροφαλο από 2λιτρο για να πάρω ροπή και σπουλ. Τέλος σφήνα στο στρόφαλο να μην την ακούσει από τις εκκινήσεις, εκκεντροφορους από CDL και γενικά αυτό το σπορ δεν έχει ταβάνι το πάρα μόνο το ποσό είσαι διατεθειμένος να "επενδύσεις" και τι θες να πετύχεις.. Δλδ αν πχ πατάς μόνος σου, δε νομίζω ότι μια διαφορά 20 αλόγων λόγου χάρη θα την καταλαβαίνεις, αν με εννοείς. Γιατί το setup που λέει ο Γιώργος, σε σχέση με ένα Light σφυρί και με ένα φουλ σφυρί, έχει και κάποια χιλιάρικα διαφορά
  14. Καλορίζικο Γιώργο! Καλοτάξιδο και καλες 8αρες! Άσχετα με τα πάθη και τις χαρές του συγκεκριμένου κινητήρα, τα οποία στην τελική τα ζυγίζει ο καθένας με την τσέπη του (και την υπομονή του ίσως), προσωπικά ζηλεύω σε αυτό το αμάξι την εμφάνισή του, οπως και στο Β5. Τα φουσκωμενα φτερά του είναι έρωτας και το κάνουν να μην περνάει απαρατήρητο!!! Εύχομαι να το χαρείς μέχρι τελευταίας ρανίδας της 100αρας βενζίνης του...
  15. Ωπα μισό, τώρα είδα οτι παραπάνω αναφέρεις για Α3 με ΤΤ κινητήρα και εγκέφαλο BAM. Ήταν ήδη 20ντ ή το κάνατε μετατροπή από 1.6? Αν είναι μετατροπή, πλεξουδα φοράει του 1.6 παντρεμένη με άλλη, του ΤΤ, άλλου αυτοκινήτου narrowband?
  16. Θέλεις πέραν του εγκεφάλου: 1) wideband λάμδα 2) πλεξούδα από wideband και κάποιον να την παντρέψει με την δική σου. Αυτό απαιτεί αλλαγή στα pin του λάμδα και προσθήκη δύο pin στον εγκέφαλο. 3) θέλει να τραβηχτουν κάποια καλώδια για τον μεταβλητό, άσχετα αν βάλεις ή κρατήσεις το υπάρχον μηχανικό σύστημα. 4) υπάρχει μια πιθανότητα να χρειάζεσαι μία έξτρα καλωδίωση με ρελε για να έχεις γκάζι. Συνήθως τα ΤΤ την είχαν, σε αντίθεση πχ με τα ibiza και πρώτα Α3 αλλά παίζει κι αυτό το σενάριο και στο αναφέρω. Ίσως σου φαίνονται βουνό όλα αυτά, το κόστος αγγίζει χαλαρά τα 150 εργασία, ίσως και παραπάνω, συν το κόστος της πλεξούδας και του λάμδα, αλλά δεν πας για σοβαρό setup και σωστή ρύθμιση με narrowband...
  17. Καλησπέρα Γιάννη! Η παροχή της Κ04-023 (πιθανόν αυτήν εννοείς) σε λογικές πιέσεις φτάνει μέχρι τα 270+- άλογα. Με εκκεντροφορους ατμοσφαιρικους θα ανέβεις άλλα 5-10 άλογα μετατωπιζοντας παράλληλα την δύναμη κάποιες στροφές πιο ψηλά. Σκασμένη τέτοια τουρμπινα έχει ξεπεράσει και τα 300hp αλλά για λίγα πατήματα γιατί την περιορίζει το μαντεμι που σε μεγάλες πιέσεις πυρωνει και η τουρμπινα γίνεται σεσουάρ. Η διαφορά του στοκ με το 1ο στάδιο + εκκεντροφορους είναι τεράστια... Η διαφορά του πρώτου σταδίου σε σχέση με την προσθήκη εκκεντροφορων, θα είναι αισθητή μεν αλλα μην περιμένεις τρελη διαφορά και σίγουρα θα την συνηθίσεις γρήγορα...
  18. Έτσι με είχε πει φίλος τουρμπινάς... Η σειρά G , αν και πολλοί θεωρούν ότι είναι η 3η γενιά gtx, στην ουσία εξελίχθηκε με σκοπό τον μικρότερο όγκο ώστε να χωράει σε πιο "ζορισμένα" χωροταξικά μηχανοστάσια (Δες πχ τους νέους ν8 biturbo κινητήρες Audi-BMW-Mercedes)
  19. Οι τουρμπίνες είναι σχεδόν ίδιες... Η g25 σπουλάρει ελάχιστα γρηγορότερα λόγω λίγο στενότερου μαντεμιού, η 2867 είναι λίγο καλύτερη ψηλά. Δε νομίζω ότι θα καταλάβαινες διαφορά...
  20. Καλησπερα! Τα νερά στο παγούρι κατεβαίνουν; Έχεις συνέχεια άσπρο καπνό ή μόνο όταν είναι κρύο;
  21. Καλοριζικο Κωνσταντίνε! Με το καλό να παραλάβεις! Όλα έχουν προστασία και τα τζάμια είναι ελαφρώς φιμέ. Αν δε σε καλύπτει, υπάρχει πάντα η λύση της μεμβράνης στο εμπόριο, είτε διαφανής, απλά για την uv, είτε πιο σκούρη...
  22. Καλημέρα φίλε μου και καλορίζικο. Θεωρώ ότι η βαλβίδα Ν75 που διαχειρίζεται την πίεση έχει πρόβλημα. Δοκίμασε μία από S3 (είναι καφέ και γράφει ίδιο κωδικό με την δική σου απλά στο τέλος έχει το γράμμα J). Ακόμα και μαμά Ν75 να βρεις, κάνε μια δοκιμή...
  23. Δυστυχώς και η καδένα, που είναι ένα απο τα θέματα του Β8, δεν είναι οικονομική στην επισκευή... Αν πήδηξε δόντι ή ακόμα χειρότερα, έσπασε, τότε πέραν του καινούριου σετ καδένας (~ 300 Ε το είχα πάρει για το octavia της αδερφής μου), σίγουρα κάρφωσε βαλβίδες στα πιστόνια... Αν είσαι τυχερός και απλά τις στράβωσε, κάνεις αλλαγή βαλβίδες, γυάλισμα καπάκι και κλείνεις (κόστος 10+- Ευρώ η κάθε βαλβίδα + γυάλισμα)... Αν έκοψε το κεφάλι κάποιας βαλβίδας, είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα (επισκευή κινητήρα ~3000-3500Ε αλλά και ήσυχο κεφάλι με λυμμένο και το πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιου ή αντικατάσταση κινητήρα 2500+ Ε και λαχείο)...
  24. Εσβησε αλλά βοήθα μας λίγο. Όταν έσβησε , ακούστηκε κάνας θόρυβος; Όταν λες δεν παίρνει, η μίζα χτυπάει; Ακούς το μοτέρ να γυρίζει; Σκάει καθόλου; Γενικά μπορεί να είναι πολλά πράματα...Από κάτι απλό, πχ μια ασφάλεια, εως να πήδηξε δόντι η καδένα κλπ κλπ... Πας σε ένα συνεργείο, διαβάζει βλάβες και συνεχίζετε...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.