Jump to content

georgio3gr

Member
  • Content Count

    5,452
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

georgio3gr last won the day on May 9

georgio3gr had the most liked content!

Community Reputation

2,033 Excellent

About georgio3gr

  • Rank
    *****
  • Birthday 10/14/1984

Contact Methods

  • MSN
    georgio3gr@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κιλκίς

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

6,342 profile views
  1. Χωρίς να έχει έστω μια δαγκάνα στο χέρι του, το βλέπω δύσκολο να μπορέσει να σου κατασκευάσει κάποιος αντάπτορες. Θα πρέπει δλδ να στείλεις μια δαγκάνα (άκρα συνήθως εχουν) και θα σου κάνουν δουλειά. Στην Θεσσαλονίκη ο Καλυβιδης είναι αξιόπιστος για τέτοια δουλειά.
  2. ελπίζω να βοήθησα...
  3. Καλημέρα και Χρόνια πολλά. Αν και προσωπικά δεν θα το έκανα στο δικό μου, υπάρχει φίλος που φοράει σύστημα υγραερίου εδώ και πάρα πολλά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα και μάλιστα το αμάξι είναι και βελτιωμένο στα 400+ hp... Επειδή έχω φίλο εγκαταστάτη και έχω δει τον τρόπο προγραμματισμού και λειτουργίας, μπορώ να πω ότι πλέον υπάρχουν συστήματα υγραερίου στην αγορά τα οποία λειτουργούν αρκετά σωστά. Αν η φιλοσοφία της εγκατάστασης αερίου (οικονομία καυσίμου) μπορεί να σου γίνει βίωμα για τον τρόπο οδήγησης του αυτοκινήτου (χαλαρή οδήγηση), τότε δεν νομίζω να έχεις θέμα. Και όταν θελήσεις να το "κυνηγήσεις", να το γυρνάς σε βενζίνη...
  4. Καλησπέρα. Από τα μοντέλα που ανέφερες, τα μπροστινά καθίσματα κουμπώνουν κανονικά στο Β8, έχω μόνο έναν ενδοιασμό για του Q5. Διαφορές έχουν σίγουρα και οι φίσσες... Τα πίσω δεν νομίζω ότι ταιριάζουν από κανένα από αυτά...
  5. Πανέμορφο και το χρώμα τα σπάει!!! Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς!!!
  6. Ρένο αν δεν έχεις θέμα, στείλε μου το όνομα του προγραμματιστή-θεου με πμ αλλά και αυτού που τελικά στο ρύθμισε μιας και ετοιμάζομαι για σφυρί στο Α4 (28rs setup με εξτέρναλ) και ψάχνομαι να αλλάξω πρόγραμμα...
  7. Η τετρακίνηση στα Α4 είναι μηχανική, οποτε δεν χρειάζεσαι άλλο εγκέφαλο. Η κωδικοποίηση αφορά το καντράν ώστε να δείχνει σωστά την ποσότητα καυσίμου. Η τετρακίνηση θα δουλεύει ούτως ή άλλως... Δισκο τα 2λιτρα έχω την εντύπωση ότι φοράνε 240mm (τα Quattro σίγουρα, για τα fwd δεν είμαι σίγουρος) ενώ τα 18αρια 228mm.. Αν φοράς και εσύ και αυτό το σασμάν που θα βρήκες 228mm δισκο, τότε κρατάς το ίδιο δισκοπλατο. Αν φοράτε διαφορετικής διαμέτρου, τότε πρέπει να αλλάξεις κι εσύ σε αυτό που χωραει στο σασμάν... Σημαντικό επισης είναι να δεις αν η διάμετρος και τα δόντια του βολάν είναι ίδια και στα δυο γιατί ενδέχεται να διαφέρει και η μίζα, οπότε θα χρειαστείς και μίζα.
  8. Τα fwd και τα quattro φοράνε ίδια αμορτισερ αλλά τα quattro έχουν πιο σκληρά ελατήρια πίσω λόγω βάρους (για εργοστασιακά μιλάω)... Σε αφτερμαρκετ αναρτήσεις δίνουν συνήθως τα ίδια σετ οι εταιρίες. Συνεπώς κουμπώνουν κανονικά του δικού σου...
  9. Καλησπέρα φίλε μου! Η τετρακίνηση κουμπώνει κανονικά, η διαφορά είναι ότι το 2.0 tfsi quattro έχει πιο μακρύ σασμάν. Κατά τα άλλα κουμπώνει κανονικά όλη η τετρακίνηση και γίνεται η μετατροπή, την έχω κάνει στο δικό μου Α4 Β7 1.8 20vt με τετρακίνηση από Β6. Υπάρχουν όλες οι αναμονές-τρύπες για βίδες στο σασί αλλά το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να βρείς δύο λαμάκια-βάσεις του κεντρικού άξονα... Οπωσδήποτε θα ζητήσεις από αυτόν που έχει την τετρακίνηση να τα ξεποντάρει από το σασί του "δότη" ώστε να τα ποντάρεις στο δικό σου. Επίσης θα πρέπει να κουμπώσεις σασμάν και κομπλέ πίσω άξονα με διαφορικό ώστε όταν βάλεις τον κεντρικό άξονα να δεις που θα κάτσει ώστε να είναι ευθεία και κέντρο στο τούνελ, για να ποντάρεις ανάλογα τα λαμάκια όπου θα βιδώσει η βάση του. Επίσης θα χρειαστεί τροποποίηση η εξάτμιση και θα πρέπει ή να βάλεις ντίζες χειροφρένου από quattro, που είναι πιο κοντές, ή να αλλάξεις διαδρομή στις δικές σου (όπως έκανα εγώ). Τέλος θα πρέπει να συνδέσεις δύο καλωδιάκια στο 2ο φλοτερ από την μεριά του οδηγού, ένα σε γείωση κι ένα πίσω από το καντράν, ώστε μετά από κωδικοποίηση να σου δείχνει σωστά ο δείκτης βενζίνης. Το cc είναι κοινό είτε tfsi είτε 20vt και αν διαθέτεις εγκέφαλο τιμονιού συμβατό, απλά κουμπώνεις και κωδικοποιείς. Αν δεν έχεις, θέλεις εγκέφαλο τιμονιού, μετά κουμπώνεις και κωδικοποιείς. Αυτά τα ολίγα... Υ.Γ.: Αν και είσαι ήδη με 6αρι, ίσως χρειαστείς λεβιεδιέρα αλλά δεν είμαι σίγουρος. Κτέο περνάς κανονικά.
  10. Βολάν μονής από 80αρι 2λιτρο quattro, πλατό sachs performance και δίσκο 228 κεβλαρ... Αυτά φοράω εγω με 300+ στο Β7... ξεκινάει με σούζα... :)))
  11. Νίκο είχα 63.5 dp με 200αρι καταλύτη έως μεσαίο και 2x50mm. Μετά πήγα σε 70αρι dp με ιδιο καταλυτη και από κει 63.5 κλπ. (καμία διαφορά σε ήχο) Ακολούθως έβγαλα καταλυτη τελείως. (καμία διαφορά σε ήχο). Πλέον έχω 70αρι dp μεχρι διχαλο, κατηργησα καταλύτη-Μεσαίο και μετά 2x54 και μεγάλα τελικά καζάνια. Πλην του τελευταίου setup, το οποίο σε ένα πολύ μικρό φάσμα στροφων έχει βουητό, όλα τα άλλα setup παραήταν ήσυχα για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον... αλλά είχα χρησιμοποιήσει αρχικά τα μεγαλύτερα καζάνια που μπορούσα πίσω και το μεσαίο έκοβε πολύ θόρυβο....
  12. Καλησπέρα και καλή χρονιά φίλε μου... downpipe 70αρι, καταλύτη μεταλλικό 200αρι χαμηλά στην "κοιλια" και από κει και πίσω 63,5mm με πιο ελεύθερα μεσαίο και τελικό καζάνι...
  13. Χιονικουβερτες δεν σε καλύπτουν;
  14. Αν αναφέρεσαι Παναγιώτη σε εντελώς μαμά s3, θεωρω ότι από στάση θα κάνει πέταγμα και μετά θα τον μαζέψεις πριν τα 400 μέτρα... Ρολ δεν πιστεύω οτι θα υπάρχει επαφή...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.