Jump to content

Dikonou

Moderator
  • Content Count

    7,472
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    175

Dikonou last won the day on May 21

Dikonou had the most liked content!

Community Reputation

3,671 Excellent

2 Followers

About Dikonou

  • Rank
    ********
  • Birthday 10/10/1977

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3

Recent Profile Visitors

8,329 profile views
  1. Αν είναι για τόσο λίγο οκ αλλά η πολύ ροπή χαμηλά απλά σπινιαρισμα σου δίνει και πρόωρη φθορά συμπλέκτη. Και πάλι αν φύγει σε 2 χρόνια βάλε ότι σε φτιάχνει. Εγω είμαι σε γάμου κοινωνία με το δικό μου γι αυτό σου ανέφερα την Κ04.
  2. Θα σε τεντώσει χαμηλά να ξές....και ρώτα όποιον έχει Κ03S ή ΙΗΙ ποια ή γνώμη τους όταν έβαλαν Κ04 γιατί θα την βάλεις να ξέρεις έστω και μετά την τοποθέτηση της ΙΗΙ
  3. Ξέρω στο χαλάω, αλλά επειδή στο τέλος Κ04 θα βάλεις άλλαξε την παραγγελία........ Πέρα από την πλάκα... αν είναι να βάλεις μια τόσο ροπατη από χαμηλά τουρμπίνα καλύτερα να προτιμήσεις το μεγαλύτερο αδερφάκι της..... Πιο ήπια χαμηλά δυνατή στα ψηλά.
  4. Εάν θές κάποια από αυτές πάς για μένα 0.72 full vband!!!!!!!!
  5. Τα supertech τα έβαλες γιατί χρειάστηκε; είχες θέμα με την σκληρότητα από μια πίεση και πάνω ή προληπτικά;
  6. Αυτο το παντρεύτηκα. Με αυτό θα γεράσω εκτός κι αν κάτσει Τζόκερ αλλά και πάλι θα το έχω.......
  7. Plug and play ειναι αλλα επειδή έχουν την τάση αυτά ακόμα και σε αλουμίνιο να παρουσιάζουν πρόωρη φθορά σε ένα σημείο και να αρχίζουν να χάνουν αέρα, μήπως να σκεφτόσουν κάποια άλλο ίσως και λίγο μεγαλύτερο; που μπορεί να σε καλύψει και σε κάποιο μεταγενεστερο μεγαλύτερο σεταπ;
  8. Μωρέ και η red line εχει 5w50 αλλα Τι να κάνεις που με τα supertech ελατήρια βαλβίδων αρχισε να κροταλιζει ο μεταβλητός με το 5w40 μόλις ζεσταθεί το λάδι; Είναι κοινό φαινόμενο μιας και έχω δει και άλλα 18αρια με σκληρά ελατήρια να κάνουν το ίδιο, με το που έβαλα 10w60 συνήλθε..... Πρέπει λόγω σκληρότητας ελατηρίων και λεπτότητα λαδιού όταν ζεσταθεί να μην γίνεται σωστή λίπανση από χαμηλή πίεση στο λάδι; Πάντως με πιο χοντρό λάδι δεν ακούγεται κάτι. Το κροταλισμα γίνεται κυρίως σε συνθήκες αδράνειας του μοτέρ. Δηλ σε νεκρό αν πατήσω από ρελαντί έως 1100 και είναι ζεστό το λαδάκι θα κροταλισει, παραπέρα δεν ακούω κάτι. Μπορεί να θέλουν και τα ελατήρια να πατήσουν σωστά ( δύσκολο), αλλά με το 5w40 έχει θέμα. Όχι ότι φταίει το λάδι..... Με τα ελατήρια του cupra δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τώρα θα δούμε και τι πίεση θα κρατήσω μετά τον προγραμματισμό, όσο μου επιτρέψει το καύσιμο δηλ γιατί είμαι κατά της μεθανόλης σαν επέμβαση στο αυτοκίνητο και τους χώρους του...... Μόλις σεταρω αν όλα πάνε καλά θα πω για τελικό αποτέλεσμα.
  9. Μήπως βλέπεις θερμοκρασία λαδιού; Γιατί κανονικά μόλις περάσεις τους 105 ανοίγει θερμοστάτης....
  10. Έτσι όπως είμαι καίει περίπου 400 ml στα 5000 αλλά ζορισμένα 5000......
  11. Να ξάναρωτήσω μία....μιας και λέμε αν όλα πάνε καλά να δούμε κάμποσα πάνω από 400.......... Τύπο λαδιού παραμένω σε 5W40 ή πάω σε κάτι πιο βαρύ; λαμβάνοντας υπ όψιν ότι πλέον είμαι σφυρί με κεφαλή φτιαγμένη πλέον με βαλβίδες ferrea και ελατήρια supertech και βίδες ARP.... Στροφάρισμα αναμένεται να φτάσει στα 7600 περίπου......... Υπάρχει λόγος να ξεφύγω και να πάω σε 5w50 ή 10w60 που μου προτείνανε κιόλας ή περνάμε από το σημείο υπερβολής και πλησιάζουμε στο με τόσο χοντρό λαδι θα γίνει κακό αντί για καλό;
  12. Κοίτα για DSG............. εάν το κόστος πάει εκεί ψηλά μετά μήπως να το σκεφτόσουνα καλύτερα;
  13. Εγώ καλύτερα θα έλεγα να πάς dsg........αλλά θα με φάνε όλοι....χαχαχαχα
  14. Υπάρχει σετάκι να κάθεται αμά θές από μενα.....μεταχειρό με λίγα χλμ στο σύνολο....sachs racing βολάν μονής μάζας τετράφτερο δίσκο και πλατό sachs racing. Βαρύ θα γίνει το πεντάλ να ξέρεις αν πας σ ενισχυμένο όχι σε τρελο ποσοστό αλλα θα σε ζορίσει..........Αλλά εμένα είναι με 8 τρύπες.........χμμμμμμμμμ μάλλον δεν κάνει ε;
  15. Επειδή εγώ το έψαξα λίιιιιγο μιας και χαζοσκεφτόμουνα για 2867 geb2 vband, θές inox πλακάκι χοντρό ( πιο ακριβό βέβαια ), 42 καλάμι για χταπόδι να διώχνεις καυσαέριο και καλύτερα external 44 tial για να μην σου σηκώνει πίεση ψηλά και δεν μπορείς να την ρίξεις λόγω external ( εάν επιλέξτε 38άρι ). και το καυσαέριο έξω για να μην πας σε 80άρα εξάτμιση για να μπορεί να διαχειριστεί οτι θα βγάζει το external εκτός..........Τώρα για το υλικό.....321 καλό αλλά με τί θα κολλήσει; βέργες 321; Εγώ θα πήγαινα σε 316 αν το θυμάμαι σωστά γιατί κρατάω το ίδιο υλικό παντού...( τώρα έτσι λέω εγώ, ο ΄ναθρωπος που θα το κατασκευάσει μπορεί να λέει ότι λέω π@π@ριές..........) και ο κακαράκης δεν είναι τυχαίο όνομα....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.