Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα
2579

Πρόγραμμα σε A4 1.8T Β6

Recommended Posts

πριν 2 μερες εβαλα προγραμμα απο την overload το αυτ/το ξυπνισε πηγενη παρα πολυ καλα ιδιως μεταξυ 3000-5500.παροτι το αυτ/το εχει 125000 και δεν ηθελα να δουλεψει στα ορια του η τουρπινα ειμαι ευχαριστιμενος.σε ενα ανοιγμα που εκανα με 3τη εγω απο 70-140 (δεν κατεβασα ταχυτιτα) με ενα RX8 πηγαμε κοπια.καλα ειναι αν σκευτουμε οτι ειναι και καμια 200ρια κιλα παραπανω το αουντι

Edited by Aristos
διόρθωση τίτλου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ καλά! :) Ενα πρόγραμμα σ'αυτά τ'αυτοκίνητα ξυπνάει τον κινητήρα πραγματικά! :)

 

 

Μιχάλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

αντε με το καλο στοχευω μια αναβαθμιση σαν το δικο σου Μιχαλη.το επομενο βημα ειναι ενα ιντερκουλερ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μόνο με το IC, ειδικά κι αν κάνεις αναβάθμιση και στο πρόγραμμα θα δεις μεγάλη διαφορά..

 

 

Μιχάλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και μια ώρα έχω το demo από την REVO. Stage 1 για πέντε ώρες λειτουργείας του κινητήρα.

205 άλογα μου είπαν θα γίνει.

 

Πρώτες εντυπώσεις? ΝΑΙ. το αυτοκίνητο ξυπνάει αρκετά. Η τουρμπίνα χτυπάει μέχρι 1.5 overboost (1 σταθερά) και μέχρι τα 140 έχεις καλό τράβηγμα.

Χωρίς δράματα βέβαια και χωρίς να αλλάζει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου.

 

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους θέλει ακόμα 20-30 αλόγατα....

Edited by leondim77
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

205 στον ύπνο τους.. Κάπου 195 βγάζουν όλα αυτά τα προγράμματα.. Και με το εργοστασικό IC αν το πιέσεις το αυτοκίνητο, μπορεί και 175.

 

 

Μιχάλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

205 στον ύπνο τους.. Κάπου 195 βγάζουν όλα αυτά τα προγράμματα.. Και με το εργοστασικό IC αν το πιέσεις το αυτοκίνητο, μπορεί και 175.

 

 

Μιχάλης

Πάντως τα λεφτά του τα αξίζει το πρόγραμμα. Δεν έχει καμία σχέση το αυτοκίνητο πριν και μετά.

Πιο ολοκληρωμένη λύση είναι βέβαια το stage 2 (80 ευρώ παραπάνω έχει), με μπεκ, FMIC και εξτρά ένα downpipe 70άρι με μεταφορά καταλύτη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως τα λεφτά του τα αξίζει το πρόγραμμα. Δεν έχει καμία σχέση το αυτοκίνητο πριν και μετά.

Πιο ολοκληρωμένη λύση είναι βέβαια το stage 2 (80 ευρώ παραπάνω έχει), με μπεκ, FMIC και εξτρά ένα downpipe 70άρι με μεταφορά καταλύτη.

Με 80€ βάζεις μπέκ,coler & downpipe???

Κάπου μπερδεύεσαι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και μια ώρα έχω το demo από την REVO. Stage 1 για πέντε ώρες λειτουργείας του κινητήρα.

205 άλογα μου είπαν θα γίνει.

 

Πρώτες εντυπώσεις? ΝΑΙ. το αυτοκίνητο ξυπνάει αρκετά. Η τουρμπίνα χτυπάει μέχρι 1.5 overboost (1 σταθερά) και μέχρι τα 140 έχεις καλό τράβηγμα.

Χωρίς δράματα βέβαια και χωρίς να αλλάζει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου.

 

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους θέλει ακόμα 20-30 αλόγατα....

 

και πόσο κάνει αν βάλεις κανονικά το πρόγραμμά τους?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με 80€ βάζεις μπέκ,coler & downpipe???

Κάπου μπερδεύεσαι

 

 

προφανώς εννοεί τι αλλαγές απαιτεί το stage 2 της Revo για να δουλέψει.

Προχώρα το φίλε εισαι σε καλό δρόμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

προφανώς εννοεί τι αλλαγές απαιτεί το stage 2 της Revo για να δουλέψει.

Προχώρα το φίλε εισαι σε καλό δρόμο.

 

Αυτό εννοώ.

Τα €80 είναι μόνο για το REVO stage 2 (η διαφορά από stage 1).

Share this post


Link to post
Share on other sites

γυριζοντας απο καρδιτσα και ενω πηγαινα 150(κοντερισια) (κλεβει καμια 15ρια χιλιομετρα σε αυτη την ταχυτητα συμφωνα με το GPS) με περναει μια 320bmw με τουλαχιστον 180 νεος και μονος στο αουντι ειμαστα 5+ φουλ το πορτμπαγκαζ.ειναι ευκαιρια να δω τι ψαρια πιανει το α4 με προγραμμα.

ειμασταν λοιπον σε ευθεια με λιγα αυτ/τα τον φτανω, μπροστα αλλο αυτ/το αυτος 2-3 καροτσες πισω του εγω απο τα 180 υπολογιζω ανοιξαμε εφτασα τα 235 και το α4 ηταν 1/2 αυτ/το μπροστα :bravo: μετα λογω κινησης κοψαμε.

πραγματικα εντυπωσιαστηκα γιατι ενω το αυτ/το εχει 126000 και ηταν φουλ γεματο τουλαχιστον 350+κιλα τραβαγε δυνατα και μετα τις 5000στροφες.δλδ αμα το φτιαξω θα συζηταμε για πανω απο 250...αν και δεν ειμαι τις τελικης αλλα της επιταχυνσης με φτιαξε. :D

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία

Share this post


Link to post
Share on other sites

πόσο κάνει τελικά το REVO stage1?

 

Παρε τηλεφωνο τη cargate να σου πουνε κανα 1000αρικο αν θυμαμαι σωστα. Oπως και να εχει υπαρχουνε προγραμματα "καλύτερα" του revo με τα μισα λεφτα στη τελικη αναβαθμιση πρωτου σταδιου ειναι οτι και να βάλεις το ιδιο ειναι

Share this post


Link to post
Share on other sites

το δικο μου προγραμμα ειναι της overload πηγε γυρω στα 400 και:rocket:

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα νεα ειναι οτι εβαλα και ιντερκουλερ στον hercules η διαστασεις ειναι 28Χ50Χ5 ειναι περιπου 2,5 φορες μεγαλητερης χωριτικοτιτας απο το μαμα και η κυψελες ειναι αμερικανικες.διαφορες δεν ειναι εσθητες αφου τοποθετισω την εξατμιση μπεκ προγραμμα πιστευω θα εχω καλα νεα στην αποδοση ως τοτε αναμονη (απο λακ πολυ μικρη διαφορα)

μια ερωτιση παιδια τα μπεκ του S3 μεχρι ποσα αλογα ειναι? θα φτανουν στα 330hp απο αυτα που εχω διαβασει ειναι το πολυ ως 310 αλλα ενας προγραμματιστης μου ειπε 330 το λεω γιατι αμα αποφασισω για gt28rs να φτανουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

για gt28rs θές σίγουρα 550 ή 630 cc για να είσαι άνετος. Εδώ φίλος με s3 είχε τερματίσει τα μπέκ του s3 με την k04-023...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν φτάνουν δυστυχώς όπως είπε κι ο Μαρίνος. Θέλεις μεγαλύτερα.. Το IC θα το αξιοποιήσεις με νέο πρόγραμμα μόνο, τώρα δεν θα δεις διαφορά..

 

 

Μιχάλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

ψαχνωντας βρηκα οτι ο BFB κινητηρας δουλευει στα 4 μπαρ η πιεση καυσιμου οποτε τα 386cc θα αποδιδουν 440cc οποτε πολαπλασιαζοντα με 0,8 οπως λενε (440Χ0,8=352)φτανουν οριακα για 350 αλογα αν κανω λαθος περιμενω διορθοση

το θεμα τωρα ειναι πιο αο τα παρακατω μπεκ κανουν του BAM η APX υποθετο του BAM

 

TT Quattro 2000-2002 BAM 225 386cc 3bar 06A 906 031 BC 0 280 156 064

TT Quattro 1998-2000 APX 210 386cc 3bar 0 280 155 892 EV12

S3 1998-2000 APY 210 386cc 3bar 0 280 155 892 EV12

A4 BFB 163 205cc 4bar 06B 133 551 M 0 280 156 065 EV12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα μπεκ δεν δουλεύουν ποτέ 100% από το πρόγραμμα αλλά αρκετά παρακάτω. Αν δούλευαν έτσι τότε σε περιπτώσεις που θα χρειαζόσουν παραπάνω καύσιμο θα στέγνωνε το αμάξι με άσχημα αποτελέσματα για την υγεία του κινητήρα σου. Ρώτησε και τον προγραμματιστή σου να σου εξηγήσει. Εμένα πάντως ακόμα και στο στάδιο που είμαι (κοντά στα 280) μου το είχε ξεκόψει να μην βάλω 440αρια..

 

 

Μιχάλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

ψαχνωντας βρηκα οτι ο BFB κινητηρας δουλευει στα 4 μπαρ η πιεση καυσιμου οποτε τα 386cc θα αποδιδουν 440cc ....

 

τα μη επιστρεφόμενο συστημα καυσίμου των Β6- Β7, εχει 4 μπάρ στο ρελαντί και ανεβαίνοντας οι στροφές πέφτει στο 3.5 μπάρ όπότε δεν ισχύουν ακριβώς τα νούμερα που έγραψες . Μόνο τα παλια Β5 με επιστρεφόμενο σύστημα και ρυθμιστή πίεσης στη μπεκιέρα κρατούσαν σταθερή διαφορά πίεσης 3.5 μπάρ σε σχέση με την εισαγωγή που έχει μεγαλύτερη σημασία γιατί στο 1.5 μπάρ overboost έχεις στην ουσία 3,5-1,5 = 2 μπάρ πίεση καυσίμου....

 

Γενικά πάντως με μπέκ 550 είσαι καλυμένος με eliminator ,θέλουν καλή ρύθμιση όμως από τον προγραμματιστή στο ρελαντί και γενικά για να μην πνίγεσαι από καύσιμο

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

μια ερωτιση παιδια τα μπεκ του S3 μεχρι ποσα αλογα ειναι? θα φτανουν στα 330hp απο αυτα που εχω διαβασει ειναι το πολυ ως 310 αλλα ενας προγραμματιστης μου ειπε 330 το λεω γιατι αμα αποφασισω για gt28rs να φτανουν...

 

 

H Βοsch τα δινει για 269gr/min @ 3bar .

Αυτο σημαινει οτι στα 4bar , που ειναι η πιεση λειτουργιας στο κυκλωμα τροφοδοσιας σου , μπορει να παρεχει 310gr/min το καθενα .

Αρα , συνολικα , με 85% duty cycle και με σωστη αντλια βενζινης - φιλτρο κλπ (ωστε να εχουμε παντα 4bar πανω απο το μπεκ), μπορεις να εχεις 1054gr/min ή 17,6gr/sec παροχη καυσιμου .

Aυτο σημαινει οτι , ας πουμε , με 11,4:1 AFR , που ειναι ενα σχετικα ασφαλες νουμερο για 1.8Τ με υψηλη σχεση συμπιεσης και αρκετο αβανς , μπορεις να υποστηριξεις αερα 200gr/sec .

Αρα , με ασφαλεια απο θεμα AFR , παλμου ψεκασμου , κλπ , μπορεις να εχεις 250-260 ΗΡ , με τα μπεκ του S3 , και οχι 310 ή 330ΗΡ .

Στο Α4 , που εχει σταθερη πιεση καυσιμου , θα χρειαστεις 440cc για 300ΗΡ και αναλογα μεγαλυτερα για να υποστηριξεις περισσοτερη ισχυ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Βοsch τα δινει για 269gr/min @ 3bar .

Αυτο σημαινει οτι στα 4bar , που ειναι η πιεση λειτουργιας στο κυκλωμα τροφοδοσιας σου , μπορει να παρεχει 310gr/min το καθενα .

Αρα , συνολικα , με 85% duty cycle και με σωστη αντλια βενζινης - φιλτρο κλπ (ωστε να εχουμε παντα 4bar πανω απο το μπεκ), μπορεις να εχεις 1054gr/min ή 17,6gr/sec παροχη καυσιμου .

Aυτο σημαινει οτι , ας πουμε , με 11,4:1 AFR , που ειναι ενα σχετικα ασφαλες νουμερο για 1.8Τ με υψηλη σχεση συμπιεσης και αρκετο αβανς , μπορεις να υποστηριξεις αερα 200gr/sec .

Αρα , με ασφαλεια απο θεμα AFR , παλμου ψεκασμου , κλπ , μπορεις να εχεις 250-260 ΗΡ , με τα μπεκ του S3 , και οχι 310 ή 330ΗΡ .

Στο Α4 , που εχει σταθερη πιεση καυσιμου , θα χρειαστεις 440cc για 300ΗΡ και αναλογα μεγαλυτερα για να υποστηριξεις περισσοτερη ισχυ .

Αν χτυπάνε υπερωρίες 1240gr/min???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ενταξει 440cc αλλα απο που εδω στην Ελλαδα η στο εξωτερικο και πια μαρκα προτινετε.

η επιμονη μου στα μπεκ του S3 ηταν στο οτι ειχα βρει ακρη για να τα παρω οικονομικα.

για τα deka630cc τι γνωμη εχετε ειναι πολυ μεγαλα... στο ρελαντι τι γεινετε και με την οικονομια

υ.γ

μια απορια, αν το αυτ/το μου βγαζει 210αλογα τωρα (αντε 190 το λιγοτερο) με 205cc μπεκ γιατι δεν θα εβγαζε με 386cc 300αλογα

 

ευχαριστω για το ενδιαφερων παιδια

Share this post


Link to post
Share on other sites

ενταξει 440cc αλλα απο που εδω στην Ελλαδα η στο εξωτερικο και πια μαρκα προτινετε.

η επιμονη μου στα μπεκ του S3 ηταν στο οτι ειχα βρει ακρη για να τα παρω οικονομικα.

για τα deka630cc τι γνωμη εχετε ειναι πολυ μεγαλα... στο ρελαντι τι γεινετε και με την οικονομια

υ.γ

μια απορια, αν το αυτ/το μου βγαζει 210αλογα τωρα (αντε 190 το λιγοτερο) με 205cc μπεκ γιατι δεν θα εβγαζε με 386cc 300αλογα

 

ευχαριστω για το ενδιαφερων παιδια

 

Τα μπεκ της Bosch που φορας ειναι τυπου ΕV12 και εχουν κωδικο 0 280 156 065 , 278cc/min , ΜΠΛΕ ( A4 AVJ / BFB ) . με τα μπεκ αυτα δεν μπορουμε να εχουμε ουτε την μικρη Κ03 τερματισμενη με ασφαλες AFR ! Γι αυτο και οι ξενοι οικοι δινουν προγραμμα + μπεκ , χωρις αλλα περιφερειακα .

 

Στη σειρα , σε παροχη ειναι τα 0 280 156 061 , 317cc/min , ΜΑΥΡΑ (Α4 ΒΕΧ 190ΗΡ , Leon 1.8T , κλπ )

 

Επομενα σε παροχη ειναι τα 0 280 156 063 , 390cc/min . ΓΚΡΙ ( S3 AMK / BAM ) ...

 

ενω υπαρχουν και τα 0 280 156 012 , 440cc/min , ΓΚΡΙ ( Porsche 996 GT3 )

 

Οπτικα ειναι ακριβως τα ιδια , τοσο σε σχημα , οσο και στο ηλεκτρικο μερος τους , και μονο το χρωμα και το μεγεθος των 4 τρυπων (ακροφυσιο) αλλαζει - που καθοριζει και την παροχη . Για 300 - 310 ΗΡ , με ασφαλη ρυθμιση , θα χρειαστεις - τουλαχιστον - τα τελευταια , με τρομπα - φιλτρο σε καλη κατασταση . Το κοστος ειναι περιπου το ιδιο για ολα .

 

Ολα τα μπεκ αυτα (που ειναι ΟΕΜ) , αλλα και μεγαλυτερα , μπορουν να ρυθμιστουν ωστε να μην εχεις σπαταλη καυσιμου εκει που δεν χρειαζεται . Αυτο ειναι θεμα ρυθμισης , οχι μπεκ .

Edited by Kritonas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.