Jump to content

Τρίξιμο από την περιοχή του ιμάντα δυναμό.


Supermanboy

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά.

 

Αδέρφια τον τελευταίο καιρό τις πρωϊνές ώρες και για διάστημα 5 λεπτών το πολύ η μηχανή έχει ένα τρίξιμο στην περιοχή που δουλεύει ο ιμάντας του δυναμό.Μιλάμε για μοτέρ 1.6 8L 2002.Αλλάξαμε ιμάντα δυναμό αλλά ο θόρυβος εκεί.Δεν είναι μόνιμος αλλά μόνο αν η μηχανή μείνει πάνω από 5 ώρες χωρίς να δουλέψει και μετά από λειτουργία 5 λεπτών όλα άψογα.Ο μηχανικός είπε πως είναι ρουλεμάν και καλά θα είναι όταν φθάσει να το κάνει συνέχεια να πάω να το αλλάξουμε γιατί δεν μπορεί να προσδιο΄ρισει πιο ρουλεμάν είναι(δυναμό,air condition).

 

Τι λέτε ρε παιδια?Και αν είναι ρουλεμάν δυναμό απο τιμές τι λέει?Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα?Το τρίξιμο είναι κυκλικό όπως και η κίνηση του ιμάντα.Ψέκασα και με αντισκωριακό αλλά δεν χωράει το χέρι μου καλά να εντωπίσω την πηγή του "κακού".

Edited by SUPERMANBOY
Link to comment
Share on other sites

Γεια και χαρά, σε μένα που έκανε ένα ψιλό θόρυβο από alternator...ήταν όντως το ρουλεμάν του. οκ... το δυναμό το έκανα μια γενική επισκευή, καθαρισμό, αλλαγή ρουλεμάν και συλλέκτη. Η δουλειά επειδή έγινε σε φίλο μου ηλεκτρολόγο, μου πήρε 70 ευρώ...κανονικά εάν είναι το δυναμό σου...υπολόγισε να σου πάει από 100 - 160... Δεν νομίζω παραπάνω. Ο καθένας ζητάει ότι θέλει. :new_thumright:

Βέβαια αυτό που έχω να σου προτείνω εγώ είναι μην βιαστείς να βγάλεις το δυναμό σου, γιατί μπορεί να είναι και κάτι άλλο... Να βεβαιωθεί το συνεργείο σου για τον θόρυβο αυτόν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα κάνω φιλαράκο.Θα περιμένω να γίνει μόνιμος ο θόρυβος όπως μου είπε και ο μηχανικός και μετά θα το αλλάξω.Φυσικά θα έχω και τον νου μου μήπως συμβεί και τίποτα κατά την διάρκεια της αναμονής.

Link to comment
Share on other sites

μπορει να ειναι απλα ο τεντοτηρας του ιμαντα εκκεντροφορων.αν ειναι αυτο,θελει αλλαγμα

 

αυτός είναι με τη μορφή κτύπου.

 

όσο για το τρίξιμο μάλλον κάποιο ρουλεμάν κύλισης πρέπει να είναι ή ο τεντωτήρας του εξωτερικού ιμάντα.

Link to comment
Share on other sites

α εγω ξερω για εναν τεντωτηρα που εχει το μοτερ μου και αυτος ειναι του κεντρικου ιμαντα των εκκεντροφορων, του οποιου το ρουλεμαν οταν χαλαει, τριζει,δεν χτυπαει. Το ιδιο ειχε παθει το μοτερ 1.6 στο παλιο 80αρι μας.

 

μπορει να εχει κατι διαφορετικο το 1.8Τ

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας ευχαρισώ για τις απαντήσεις σας.Θα περιμένω λιγάκι ακόμα και θα το πάω από βδομάδα να το δει αν και τώρα πάλι άρχισε να μην ακούγεται!Ε ρε πλάκες που μας κάνει!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Παιδιά καλημέρα.Μετά από καιρό άρχισαν πάλι τα τριξίματα στην περιοχή του εξωτερικού ιμάντα σε πρωϊνές στιγμές διάρκειας το πολύ 3-4 λεπτών.Τον εξωτερικό ιμάντα τον αλλάξαμε και δεν έγινε τίποτα.Ψέκασα με κάποια spray γράσσου με τα οποία είδα απότελσμα αλλά και αυτό με ψέκασμα στο κουτουρού σε όλες τις τροχαλίες.Υπάρχει περίπτωση να είναι το τρίξιμο από τον ιμάντα χρονισμού και από το ρουλεμάν τεντωτήρα?Σε γενικές γραμμές το τρίξιμο είναι περιοδικό και σταθερό και το καταλαβαίνεις ότι γίνεται από το γύρισμα του ιμάντα αλλά πια τροχαλία το κάνει?Είναι του συμπιεστή απο το κλίμα,είναι του δυναμό?Έχει και κάποιες άλλες!Το αμάξι πλησιάζει σε σερβις ιμάντα χρονισμού αλλά δεν νομίζω πως είναι κάτι από εκεί.Το αμάξι συμπεριφέρεται άψογα κατά την διάρκεια αλλά και μετά το τρίξιμο.Απλά είναι ενοχλητικό και δεν λέι να γίνει μόνιμο πανάθεμά το για να το βρούμε.Τι λέτε βρε παιδιά?Δεν είναι turbo αλλά 1.6 AVU κινητήρας.

Link to comment
Share on other sites

μήπως έχει άλλες τροχαλίες ελαφρωμένες?

αν ναι γι αυτό το κάνει.οι τροχαλίες που δεν έχουν ηλεκτροστατική βαφή προκαλούν ένα τρογμό στο ρελαντί.αλλιώς δες για τεντωτήρα από τη στιγμή που έχεις αλλάξει ιμάντα.

 

υπάρχει και η περίπτωση λόγω χλμ να έχει φύγει η εξωτερική βαφή στις μαμά και να στο κάνει<br>επίσης μη ψεκάζεις με σπρεί γράσσου αλλά σιλικόνης.<br>κανονικά πρέπει να βγάλεις τον ιμάντα και να δεις αν γυρίζουν όλα κανονικά.<br>

Edited by COSTAS S3
Link to comment
Share on other sites

μήπως έχει άλλες τροχαλίες ελαφρωμένες?

αν ναι γι αυτό το κάνει.οι τροχαλίες που δεν έχουν ηλεκτροστατική βαφή προκαλούν ένα τρογμό στο ρελαντί.αλλιώς δες για τεντωτήρα από τη στιγμή που έχεις αλλάξει ιμάντα.

 

υπάρχει και η περίπτωση λόγω χλμ να έχει φύγει η εξωτερική βαφή στις μαμά και να στο κάνει<br>επίσης μη ψεκάζεις με σπρεί γράσσου αλλά σιλικόνης.<br>κανονικά πρέπει να βγάλεις τον ιμάντα και να δεις αν γυρίζουν όλα κανονικά.<br>

 

Κώστα θα ήθελα λίγο τα φώτα σου.Τεντωτήρας υπάρχει εκτός από τον ιμάντα χρονισμού και στον εξωτερικό ιμάντα?Επίσης αν βγάλω τον ιμάντα θα μπορέσω μετά να τον φέρω μόνος μου εκεί που πρέπει ή θα χρειαστεί να έχω και δεύτερο άτομο?Ειλικρινά μου έχει σπάσει τα νεύρα η κατάσταση και το κάνει μετά από 10-12 ώρες ακινησίας και ο δικός μου μηχανικός πολύ δυνατός εδώ στην Θεσσαλονίκη χρειάζεται να έχει το αμάξι μια μέρα για να το δει το πρωινό αν το κάνει.Δεν μπορώ να μείνω γαμώτο χωρίς αμάξι λόγω δουλειάς αλλά αν ξεκαθαριστεί με αυτά που μου είπες πέρνω ένα ρεπό και πάω και το κάνω.Και πανάθεμα το, δεν το κάνει μόνιμα να τελειώνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Κώστα θα ήθελα λίγο τα φώτα σου.Τεντωτήρας υπάρχει εκτός από τον ιμάντα χρονισμού και στον εξωτερικό ιμάντα?Επίσης αν βγάλω τον ιμάντα θα μπορέσω μετά να τον φέρω μόνος μου εκεί που πρέπει ή θα χρειαστεί να έχω και δεύτερο άτομο?Ειλικρινά μου έχει σπάσει τα νεύρα η κατάσταση και το κάνει μετά από 10-12 ώρες ακινησίας και ο δικός μου μηχανικός πολύ δυνατός εδώ στην Θεσσαλονίκη χρειάζεται να έχει το αμάξι μια μέρα για να το δει το πρωινό αν το κάνει.Δεν μπορώ να μείνω γαμώτο χωρίς αμάξι λόγω δουλειάς αλλά αν ξεκαθαριστεί με αυτά που μου είπες πέρνω ένα ρεπό και πάω και το κάνω.Και πανάθεμα το, δεν το κάνει μόνιμα να τελειώνουμε.

στα 20vt έχει σίγουρα αυτόματο τεντωτήρα εξωτερικού ιμάντα.στο 1,6 δε ξέρω αν είναι έτσι.αν ρίξεις μια ματιά πιάνουν και τα χέρια σου θα καταλάβεις.ότι έχει τεντωτήρα είναι σίγουρο αλλά δεν ξέρω αν ειναι όπως τα δικά μας.Αυτά που σου είπα πάντως στο προηγούμενο μήνυμα πιστευω θα σε βοηθήσουν αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

στα 20vt έχει σίγουρα αυτόματο τεντωτήρα εξωτερικού ιμάντα.στο 1,6 δε ξέρω αν είναι έτσι.αν ρίξεις μια ματιά πιάνουν και τα χέρια σου θα καταλάβεις.ότι έχει τεντωτήρα είναι σίγουρο αλλά δεν ξέρω αν ειναι όπως τα δικά μας.Αυτά που σου είπα πάντως στο προηγούμενο μήνυμα πιστευω θα σε βοηθήσουν αρκετά.

θα το δω ρε Κώστα και τα ξαναλέμε.Τώρα Σαββάτο θα το ρίξω μια ματιά να δούμε πως παει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

θα το δω ρε Κώστα και τα ξαναλέμε.Τώρα Σαββάτο θα το ρίξω μια ματιά να δούμε πως παει.

 

Βρέθηκε η λύση στο πρόβλημα σου? Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο με ακριβώς το ίδο πρόβλημα, κάνει ένα θορυβο στην περιοχη του ιμάντα/ρουλεμαν όταν είναι κρύο για πεντε περίπου λεπτα, παρατήρησα ότι το κάνει πιο έντονα τώρα που ο καιρος αρχίζει και κρυώνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Βρέθηκε η λύση στο πρόβλημα σου? Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο με ακριβώς το ίδο πρόβλημα, κάνει ένα θορυβο στην περιοχη του ιμάντα/ρουλεμαν όταν είναι κρύο για πεντε περίπου λεπτα, παρατήρησα ότι το κάνει πιο έντονα τώρα που ο καιρος αρχίζει και κρυώνει.

 

Τελίκα δεν βρέθηκε.Ακόμα και με βγαλμένο τον ιμάντα τα ίδια το αναθεματισμένο!Ρε παιδιά μετά από 5 λεπτά όλα ρολόι.Πλησιάζει και το service ιμάντα-τεντωτήρα χρονισμού.Μήπως όμως είναι από καμιά μεταλική αντλία νερού που είχα βάλει πιο παλιά?Τι λέτε ρε παιδιά?

Link to comment
Share on other sites

ε εαν το κάνει και χωρίς τον ιμάντα τότε μόνο ο εσωτερικός γυρίζει ο οδοντωτός και η τροχαλιά στροφάλου στον αέρα.άρα ίσως΄πρέπει να μπεις πιο μέσα...

Link to comment
Share on other sites

ε εαν το κάνει και χωρίς τον ιμάντα τότε μόνο ο εσωτερικός γυρίζει ο οδοντωτός και η τροχαλιά στροφάλου στον αέρα.άρα ίσως΄πρέπει να μπεις πιο μέσα...

 

Κώστα τι λες για αντλία νερού μεταλική που έχω βάλει!Επίσης αγόρασα ένα set SKF από ρουλεμαν τεντωτήρα και ιμάντα για να τα αλλάξω σύντομα!Πάντως ο θόρυβος θυμίζει τρίξιμο μετάλου με μέταλο και για αυτό είπα μήπως η παλιο αντλία νερού επειδή έβαλα την μεταλική για να ξενοιάσω από τις πλαστικές μήπως μου δημιουργεί αυτά.Έχεις να προτείνεις και κάτι ακόμα να δω!Ψέκασα και σιλικόνη αρκετά αλλά όταν το κάνει δεν φεύγει με τιποτα!Πάντως η διάρκεια αρχίζει να μεγαλώνει κάτι που δηλώνει πως σε λίγο θα γίνει και μόνιμο το φαινόμενο και δεν θα περνάει μετά από κανα 3λεπτο όπως κάνει τώρα.Τι λες?

Link to comment
Share on other sites

Αντλία εγώ θα σου συνιστούσα να βάλεις την πλαστική της audi ή οποία τώρα βγαίνει ενισχυμένη με ένα μεταλλικό δακτύλιο πίσω από τη φτερωτή.

ΥΓ εάν κολλήσει για κάποιο λόγο η μεταλλική δε θέλω να σκεφτώ τι θα συμβεί στον ιμάντα και κατά συνέπεια στις βαλβίδες...

Link to comment
Share on other sites

Τελίκα δεν βρέθηκε.Ακόμα και με βγαλμένο τον ιμάντα τα ίδια το αναθεματισμένο!Ρε παιδιά μετά από 5 λεπτά όλα ρολόι.Πλησιάζει και το service ιμάντα-τεντωτήρα χρονισμού.Μήπως όμως είναι από καμιά μεταλική αντλία νερού που είχα βάλει πιο παλιά?Τι λέτε ρε παιδιά?

 

Ο τεντωτήρας σε τι κατάσταση είναι?

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Ο τεντωτήρας σε τι κατάσταση είναι?

 

 

 

Δημήτρης

 

Δημήτρη ο τεντωτήρας είναι σε καλή κατάσταση οπτικά αλλά και μηχανικά!Παρόλα αυτά αγόρασα έναν SKF που σκοπεύω να περάσω μαζί με ιμάντα δυναμό όπως και το σετ ιμάντα χρονισμού αλλά υπάρχει περίπτωση να είναι και κάτι άλλο?Έλεος πια.Όσο για την αντλία την μεταλική ρε παιδιά μάλλον θα βάλω αυτήν που λέει ο Κώστας με την ενίσχυση!Κάτι ξέρουν οι τύποι για να την βγάζουν.Αν είναι γιατί δεν βάλανε από την αρχή μεταλική.Τι λέτε και εσείς βρε παιδιά.Επίσης αν έχω κουράσει με το θέμα ζητάω συγνώμη.Απλά θα ήθελα να έχω απόωεις διότι παιδιά σέβομαι την εμπειρία και τα περιστατικά που μπορεί να έχουν συμβεί από τα οποία πάντα μαθαίνει κάποιος πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

σε παρομοιο θορυβο, αυτο το τριξιμο-γρυλισμα , ειδικα καποιες φορες οταν για καποιο λογο πηγαινε να σβησει το αμαξι και το εσωζες τελευταια στιγμη,

ηταν ο τεντωτηρας-κοντρα , οχι του εκκεντροφορου αλλα του ιμαντα του a/c...

για κοιτα το...

Link to comment
Share on other sites

καλημερα... παιδια ειναι πασιφανες οτι ειναι χαλασμενη η καστανια της τροχαλιας του δυναμο δλδ πες του μηχανικου σου να σου αλλαξει την τροχαλια του δυναμο και υπαρχει σε aftermarket επωνυμο ανταλλακτικο για μην το πληρωσεις χρυσο στην αντιπροσωπεια, θελει ειδικο εργαλειο για να την αντικατασταστησεις που συνηθως εχουν οι ηλεκτρολογοι σε περιπτωση που δεν εχει ο δικο σου μηχανικος...

Link to comment
Share on other sites

καλημερα... παιδια ειναι πασιφανες οτι ειναι χαλασμενη η καστανια της τροχαλιας του δυναμο δλδ πες του μηχανικου σου να σου αλλαξει την τροχαλια του δυναμο και υπαρχει σε aftermarket επωνυμο ανταλλακτικο για μην το πληρωσεις χρυσο στην αντιπροσωπεια, θελει ειδικο εργαλειο για να την αντικατασταστησεις που συνηθως εχουν οι ηλεκτρολογοι σε περιπτωση που δεν εχει ο δικο σου μηχανικος...

Καλησπέρα φιλαράκο.Θα το κοιτάξω αμέσως και θα σου πω.Σύντομα περνάω γενικό σέρβις/μεγάλο με αλλαγή ιμάντα χρονισμού,δυναμό οπότε θα του το πω.Έχεις μήπως το part number να το δω στο ΕΤΚΑ και καμία τιμούλα περίπου να ξέρω.Το επώνυμο aftermarket τι στοιχεία είναι?Άντε μην με αφήνεις έτσι διότι μου έχει σπάσει τα νεύρα.Σας ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά για την βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φιλαράκο.Θα το κοιτάξω αμέσως και θα σου πω.Σύντομα περνάω γενικό σέρβις/μεγάλο με αλλαγή ιμάντα χρονισμού,δυναμό οπότε θα του το πω.Έχεις μήπως το part number να το δω στο ΕΤΚΑ και καμία τιμούλα περίπου να ξέρω.Το επώνυμο aftermarket τι στοιχεία είναι?Άντε μην με αφήνεις έτσι διότι μου έχει σπάσει τα νεύρα.Σας ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά για την βοήθεια.

υπαρχει σε bosch και valeo αν δεν κανω λαθος περισσοτερα θα σου πω τη δευτερα οταν παω στο συνεργειο, διοτι σπιτι δεν εχω καμοια πληροφορια ουτε για κωδικο ουτε για τιμη...

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει σε bosch και valeo αν δεν κανω λαθος περισσοτερα θα σου πω τη δευτερα οταν παω στο συνεργειο, διοτι σπιτι δεν εχω καμοια πληροφορια ουτε για κωδικο ουτε για τιμη...

 

Αγόρι μου να είσαι καλά.Το εκτιμώ πολύ το ενδιαφέρν σου.Ότι πληροφορία νομίζεις πως θα με βηθήσει(κωδικός ετκα,τιμή) και ότι άλλο νομίζεις πες μου.Σε ευχαριστώ πολύ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.